Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Opis poszedł chodnikiem
miodzjo  15-02-23, 04:15 Zgłoś
+ 251 -
Dodano: 2015-02-23, 04:15:12   przez: miodzjo
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 251  Zgłoś nadużycie
363
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
  •  Nie wolno
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
Ukryj komentarze(196)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
konnycky
    Ocena: 71 (glosow:161)
2015-02-23 05:34:02
Święte krowy wyszły z kościoła i idą do biedry...

sadness31
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-14 19:40:33
A przez ulicę nie przeprowadził roweru Widziałam :D

lotar
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-03 14:29:46
Zdrowy rozsadek by sie przydal a nie kolejny "bezstresowy" ktoremu "wszystko sie nalezy". Jesli juz chce byc taki akuratny to: 1. W okolicach kosciola jest 1znak informujacy o drodze rowerowej i nie kazdy musial go widziec, pozniej znakow jest wiecej ale ludzi idacych po drodze rowerowej tez mniej. 2. Przy bramie kosciola droga dla rowerow jest przecieta chodnikiem i tam to on wymusza pierwszenstwo. 3. Chcialbym zobaczyc co rowerzysta zrobi jak mu sie droga rowerowa skonczy, bedzie prowadzil rower, pojedzie ulica "dla samochodow" czy mu skrzydla wyrosna??

lotar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-03 14:27:26
komentarz usunięty przez użytkownika

crazywas1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-28 09:18:37
Ludzie nie są zwyczajni do dróg rowerowych i nie wiedzą jak się mają na nich zachować...

gejoska
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-27 22:53:30
Bydgoszcz?

Arme
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-04 23:25:33
A widziałeś żółto czerwone autobusy w Bydgoszczy?

ozix88
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-02-27 18:38:09
Po odglosie silnika i klaksonu wnioskuje ze to cos ma malo wspolnego z rowerem

Kalinau28
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-02-27 15:45:51
drogi rowerowe są bardzo potrzebne, by nie przeszkadzać sobie nawzajem z pieszymi, co widać za załączonym filmiku........ nie rozumiem tylko jednego: dla rowerzysty, który przejeżdża raz na... powiedzmy 10 minut chodnik jest szerokości 3 metrów, gdy tymczasem setki pieszych ma zaledwie 1,5 metra !!!!

seba1326
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-26 09:38:44
po czym poznac polaka widac na filnie

Halled
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-27 15:43:12
Aha, bo w innych krajach tego nie ma? Żałosne.

kaem84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-02-25 23:00:31
to samo jest na ruchomych schodach, krowy zablokuja schody i jada stojąc ale nie puszczą cie bokiem, broń Boże

punkpropaganda
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-02-25 13:06:05
Nie wina ludzi tylko tego debila co projektowal sciezki. Od razu widac ze jest ustawiona w nieodpowiednim miejscu, w dodatku koles jedzie pod prad. Powinien w tamtym miejscu byc chodnik, potem kraweznik po prawej i sciezka rowerowa tam powinna byc ustawiona, a dalej z prawej jezdnia, i byl by spokój ludzie nie chodzili by sciezka rowerowa, a koles za jazde pod prad dostal by mandacik. Tak jak pisze sa projektowane sciezki rowerowe w calej Europie, nie wiem komu odbilo zeby akurat w Polsce robic je na odwrót.

DkNG
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-02-25 02:14:11
No niestety kwintesencja polskości - jak sie da iść to ide nieważne o czym i mam w dupie to że przeszkadzam temu który chce z tego skorzystać zgodnie z przeznaczeniem. Szczególnie urzekł mnie poczatek filmiku gdzie chodnik cały zastawiony furami świątobliwych mieszczan walących tłumnie do kościoła...

BloodyFace
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-02-24 23:40:43
typowe w niedziele po kosciele i jeszcze ta bierda. kwintesencja polskiej wiochy w małym miescie.

arttra666
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-02-24 23:33:28
I dlatego mam gdzieś ścieżki rowerowe i jeżdżę ulicą-Kolarz.

DkNG
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-02-25 02:20:10
pamiętaj tylko o dwóch rzeczach - jeśli w pasie drogowym jest ścieżka to masz prawny obowiązek nią jechać a nie jezdnią... ale mam wrazenie że jesteś typowym butnym cyklistą-polaczkiem-anarchistą który takie regulacje ma w dupie wiec pamiętej tez o tym że mamy w naszym kraju mnóstwo kierowców frustratów którzy ci kiedys przypier*olą tak że ci sie odechce jazdy jezdnią... pamiętasz tego typa którego zabili popychając go na autobus? może też ich wku*wił muląc pałe na jezdni a obok mając ścieżkę? nie bronie ich ale jak komuś robisz na złość to kiedyś możesz sie doigrać

tomsonking
    Ocena: 11 (glosow:11)
2015-02-24 20:28:16
Spoko ale jaka jest filozofia budowania sciezki rowerowej 2xwiekszej niz chodnik dla pieszych w dodatku odwrotnie jak sa budowane w holandii czy belgii krolestwach rowerowych ? tam zawsze taka sciezka jest obok pasa ruchu dla aut na ok 1 - 1.5 m i wszyscy sie mieszcza , nie obwiniam goscia bo ma racje niby jest to dla rowerzystow ale w miescie sciezka rowerowa od wewnetrznej strony gdzie sa wejscia , zjazdy np sklepy czy jakies budynki ? k*rwa kto to projektuje ? i po jakiej szkole specjalnej ? nie dziwie sie pieszym ze bezpieczniej z dzieckiem spacerowac dalej od jezdni -

gk1245
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-02-24 20:03:13
A połowa z nich wsiądzie za chwilkę w auta i jak zobaczy rowerzystę na drodze powie... spier..... deb... na ścieżkę rowerową :)

A-PanPikus
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-02-24 18:55:36
Byłem w kilku krajach europejskich i powiem jedno: niech ktoś spróbuje iść drogą dla rowerów. Nie ważne czy to suma, czy inne "święto". Wejdź i idź ścieżką rowerową. Powodzenia.

teka83
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-25 23:09:40
wiesz w wielu miastach w NL sa tylko sciezki rowerowe i ulica nie ma chodnikow wiec to tez jest dosc debilny pomysl no ale coz:) u nas sa sciezki jest chodnik a te swiete krowy leza chodnikami ale co w tym dziwnego skoro stare pruchwa ucza swoje bachory juz tego wiec te bachory beda sie zachowywaly tak samo trza bylo kogos tam rozjechac to by sie debile nauczyly chodzic

czacha666_2004
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-02-24 16:51:24
No niestety w Polsce użytkowników rowerów jest niewielu w porównaniu z krajami UE, gdzie ścieżki są normalnością. Tam gdzie zrobiono filmik rower przejeżdża pewnie raz na godzinę, więc i ludzie niezwyczajni, że tam chodzić nie można, a zwłaszcza w niedzielę po sumie:). Trzeba jeszcze lat i milionów rowerów, żeby zmieniła się mentalność.

pawelq86
    Ocena: -3 (glosow:11)
2015-02-24 16:50:51
pedałowiec sie wkurzył hehe

miemik
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-02-24 16:31:41
ruch*ją was w dupska aż wam kichy trzeszczą a wy szczekacie jak rude suki - te ciągi są źle zaprojektowane przez urzędasów, i to do nich powinniście mieć pretensje - a wy ujadacie na siebie nie widząc prawdziwego problemu - bo jeden był na prawie a drugi nie

explorer
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-02-24 16:18:25
jak w Polsce może być dobrze skoro taki mamy elektorat. BARANY

jacek-torun
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-02-24 14:38:36
Skoro sciezki rowerowe sa szersze niz chodnik to sie wcale nie dziwie...

rba11
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-02-24 15:01:09
Autostrady sa jescze szersz...

Radek2069
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-02-24 14:03:32
Swiat bez religii bylby wolny na sciezkach rowerowych

nowy_uzytkownik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-24 13:49:12
No widać mają... i dlatego z przyzwyczajenia jeżdżą (tzn. CHODZĄ) po ścieżkach rowerowych. :P

lexlite
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-24 12:44:51
Polska - kocham ten kraj za wyrozumiałość i poszanowanie dla innych...

cielak12345
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-02-24 11:53:06
Ale Straż Miejska miałaby żniwa :O

vacarius
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-02-24 11:51:51
To jeszcze nic u mnie na osiedlu gdy święte krowy wychodzą z kościoła to idą środkiem ulicy. Nie można autem przejechać a chodnik mają obok.

CzarnulkaEwa
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-02-24 11:42:55
ok 0.30 jest znak rowerowy poziomy namalowany p-23 ze to sciezka rowerowa DLA ROWERÓW!!! a bodaj 1m 31 sek jest znak pionowy ze to sciezka rowerowa.. czyli rowerzysta mogł uzyc klaksonu..no chyba kierowcy samochodów zrobili by to samo na drodze.. Ale u nas rowerzysta to gorszy od kierowcy pieszego i psa.. wiocha

CzarnulkaEwa
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-02-24 11:27:25
Bystry Kaziu pokaz mi jakis przepis mówiacy ze to stado idace po obu stronach w tym po scieżce rowerowej na ktorej jak byk wymalowane jest ZE JEST Scieżka rowerowa..( I TAK MALUJA SIE W CAŁEJ POLSCE)... napisz mi ze Ludzie ida zgodnie z przepisami a rowerzysta jest BE i łamie przepisy ps i przytocz jeszcze jakiegos ministra i paragrafy bo jestes obryty BLONDYNIE.. ty potrzebujesz znaku ze TESCO TO MARKET zeby do niego wejsc? bo bez znakow juz nic nie wiesz?..za zdrowy rozsadek..a i mam pytanie gdy ci ludzie wyjda na ulice a Kazio uzyje klaksonu bedzie zły? a ludzie ok?

SzeResZ
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-24 12:55:50
komentarz usunięty przez użytkownika

chaffinch
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-02-24 11:23:20
Tarchomin, warszawiaka nie uświadczysz. A pod Siedlcami zawsze wracający z kościoła mają pierwszeństwo :)

RADZI005
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-24 21:33:37
warszawiaka? chyba sloika, na wichurach nie wiedza co to ścieżka rowerowa wiec co sie dziwic, ze po niej chodza wsiury.

magda713
    Ocena: -12 (glosow:18)
2015-02-24 11:22:52
barany powinny mieć zakaz jazdy na rowerach

manga231
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-24 15:08:52
A za co Pani mądra?

szulcik
    Ocena: -16 (glosow:22)
2015-02-24 10:51:45
Byly chodniki ,było za mało ,dostali ulice ,za mało ,teraz ludziom po pietach beda jezdzić. eh !

teka83
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-25 23:11:53
po 1 nie nazywaj bydla-ludzmi a po 2 to niech sie to bydlo chodzic nauczy

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-26 19:57:56
Nie chodzisz po chodnikach ? Czy jestes bardzo krytyczny wobec swojej osoby?

Bebok_69
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-26 20:13:52
Kolego Szulciku chyba nie zauważyłeś, że ten węższy jasny pas w bruku jest dla pieszych. Ten czerwony to ścieżka rowerowa a nie deptak dla pieszych.

akong
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-02-24 10:13:21
DO LASU NA TEJ 16STCE

margi84
    Ocena: -3 (glosow:23)
2015-02-24 09:24:27
absurd drogowy! 1 rowerzysta na 1000 pieszych i ścieżka rowerowa szersza od chodnika, do tego na chodniku zaparkowane samochody!

margi84
    Ocena: -10 (glosow:24)
2015-02-24 09:21:20
Gimbus dostał na mikołaja kamerkę i trąbke na rower i teraz szaleje, wcześniej nawet na podwórko nie wychodził:)

kwadrat109
    Ocena: -18 (glosow:40)
2015-02-24 08:41:41
Rowerzysta to kretyn i jeszcze debil klakson sobie założył, żeby w necie zaistnieć, wykorzystując to że w tym zje*anym kraju jak zwykle ktoś nie pomyślał i dał idiocie prawo jazdy po chodniku dzieciakom po plecach.

nowy_uzytkownik
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-02-24 13:52:19
A kto dał dzieciakowi prawo chodzić po ścieżce rowerowej?

Antycyponek
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-02-24 08:38:11
komentarz usunięty przez moderatora

Piter722
    Ocena: -9 (glosow:31)
2015-02-24 08:36:02
Rowerzyści to swoją drogą święte krowy, którzy uważają się za elitę użytkowników dróg...

marazzzz
    Ocena: 8 (glosow:20)
2015-02-24 07:08:43
Jakiś dziwny absurd drogowy, ktoś porobił na odwrót i teraz jest wąski chodnik od strony ulicy w typowym miejscu dla ścieżki rowerowej i szeroka ścieżka rowerowa w typowym miejscu dla chodnika. Nie jeden by zdziczał, więc w sumie to nie ma się co dziwić że ludziska łażą i po jednym i po drugim :-)

akon89
    Ocena: 4 (glosow:14)
2015-02-24 06:56:54
Dobre-u mnie w mieście jest tak samo-chodnik cały wolny,ale po ścieżce chodzą i się cisną haha

Agona
    Ocena: 16 (glosow:28)
2015-02-24 06:41:49
Nie potrafie zrozumiec myslenia typowych zawistnych polaczkow. Jak rowerzysta jedzie chodnikiem to krzycza spie**alaj na sciezke dla rowerow. Jak jedziesz po sciezce to krzycza na ch*j trabisz nic sie niestalo ide tylko po sciezce dla rowerow. To ktoredy ma ku**a jezdzic?

Agona
    Ocena: 7 (glosow:17)
2015-02-24 06:32:43
co z tego ze wychodza z kosciola? kogo to obchodzi? dlaczego nie pojda srodkiem ulicy? sciezka jest dla rowerow. lamia przepisy i nic ich nie usprawiedliwia. prostactwo i zacofane bydlo. Niestety w Polsce szybko sie to nie zmieni...

krzychu2301
    Ocena: -4 (glosow:30)
2015-02-24 02:42:40
wyjechał by nakręcić filmik gdy ludzie wychodzą w niedzielę z kościoła. wyjedź frajerze 1-go maja i poszukaj wolnej ścieżki rowerowej na trasie pochodu komuchów. jeszcze dostaniesz wpie....r...dol.

pawelwiktor15
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-02-24 07:18:40
O to to dokładnie tak!

nowy_uzytkownik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-02-24 13:56:33
Myślę że 1-go maja ruch jest wstrzymywany przez policję. Gdyby tutaj policja kierowała pieszych na ścieżki rowerowe byłaby inna gadka.

pawel1710
    Ocena: -27 (glosow:45)
2015-02-24 00:28:30
Zamontował sobie klaksonik i chciał poszpanować. :P Za mną kiedyś jeden rowerzysta zaczął dzwonić dzwonkiem i mało na mnie nie wjechał, tak podobnie jak wiele razy na tym filmiku. To mu po prostu zaj... z łokcia i się wypieprzył. Coś tam zaczął mnie wyzywać, straszyć, że wezwie policję, a ja go po prostu olałem i poszedłem dalej. I kto na tym gorzej wyszedł? Trzeba było mnie ominąć, nie cwaniakować, to by nie leżał na glebie. :P

akon89
    Ocena: 11 (glosow:29)
2015-02-24 06:59:39
Masz szczęście,że na mnie nie trafiłeś bo za kilka dni też byś jeździł na tej ścieżce,ale na wózku inwalidzkim!!

sznib
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-02-24 13:27:07
Znaleźli się cfaniaki internetowe. Gostek jak z kamerka jechał to jak byście z rękami zaczęli kozaczyć to by wystarczył telefon na policję, dowód nagrany, i byście płakali w areszcie. I kto by na tym lepiej wyszedł? A wystarczyło by iść chodnikiem, nie jak cielę ścieżką rowerowa.

pawel1710
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-02-24 16:48:38
Nagranie z takiej kamery, to w Polsce żaden dowód. Sorry, takie mamy prawo. :P

magic1948
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-24 21:26:35
@pawel1710: Takie nagranie z kamery może być podparte zeznaniem świadka i już jest coś.

traffick
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-02-24 00:19:35
Polska, a tacy niby jestesmy lepsi od ruskich. A jak to skomentowac?

nexus4610
    Ocena: 19 (glosow:21)
2015-02-24 00:11:10
co nie zmienia faktu ze sciezka rowerowa jest dla rowerow na ulice jakos nie weszli a ile tam miejsca!

vanpablo
    Ocena: -5 (glosow:23)
2015-02-24 00:06:54
Swoją drogą to gosc na rowerzemusi byc niezłym frustratem skoro taki filmik wrzucił :)

radio78
    Ocena: 16 (glosow:20)
2015-02-24 00:00:11
Tak samo robię z GNOJAMI na rowerach, którzy nie sygnalizują manewrów kiedy jadę autem. Rok temu jeden debil jak skończyła się ścieżka rowerowa po prostu wjechał mi pod maskę. Miesiąc temu zapadł wyrok - ma zapłacic za naprawę 23000 (reflektor, wymiana maski, szyby przedniej, felgi i części zawieszenia po najechaniu na krawężnik gdy próbowałem go ominąć. Była to służbowa A6, firma wynajęła prawników. Od tej pory mam w dupie łamiących prawo rowerzystów.

NieTak
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-02-23 23:55:03
Warszawskie Nowodwory tak bardzo. W sumie mnie to nie dziwi, znam to osiedle bardzo dobrze i tam to norma.

xDeOx
    Ocena: -22 (glosow:36)
2015-02-23 23:45:21
Powiedziałbym ok, ludzie cwele... ALE CO ZA SKUR/EL JEŹDZI NA ROWERZE W LUTYM?! Jakbym dorwał to bym mu ten rower rozzzłożył na części pierwsze razem z twarzą.

Presti
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-02-24 11:41:49
HAAHAHHAHA ,,O ZA SKUR/EL JEŹDZI NA ROWERZE W LUTYM?!" Serio ? dlaczego każdy taki kozak tylko przez internet.

nowy_uzytkownik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-02-24 14:01:31
Jest jakiś przepis zabraniający jeździć w lutym na rowerze, albo w słoneczny dzień chodzić z parasolem?

Sealtiel
    Ocena: -9 (glosow:21)
2015-02-23 23:16:30
0:13 Ewidentne wymuszenie na pieszych pierwszeństwa. I co teraz panie rowerzysta? Zanim zacznie się innych strofować, samemu też należy zacząć przestrzegać przepisów.

fatman
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-02-23 23:47:17
Nic teraz. Na ścieżce rowerowej to rowerzysta ma pierwszeństwo (są widoczne oznaczenia gdzie jest ścieżka a gdzie chodnik, przyjrzyj się) chodnik jest obok a pasów nie było więc nie ma mowy o jakimkolwiek wymuszeniu pierwszeństwa

mrj3
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-02-24 11:07:06
Piesi wychodzą z posesji prywatnej na ciąg komunikacyjny publiczny więc niech mają oczy w koło dupy, tak samo jak kierowca wyjeżdzający z bramy

ramzesx
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-02-23 23:02:18
Więcej zdrowego rozsądku a nie jechanie po ludziach bo z kościoła idą. Jak widać pieszych jest ze 100-300 razy więcej niż rowerzystów, a miejsca dla nich jest dużo mniej. Ciekawe, czy ci co tak wołają za mandatami, tak bez problemu przyjęliby mandat za pierdołę, którą zapewne zdarzyło im się na drodze popełnić.

gekon80
    Ocena: -13 (glosow:33)
2015-02-23 22:59:38
500 osób ma spier**lać bo jedzie jeden oszołom na rowerze i trąbi... Mało rowerzystów blokuje cały pas ruchu na drogach przeznaczonych dla samochodów? Jakoś wtedy jest OK. Nie mam nic do rowerzystów bo sam jeżdżę czasem na rowerze, co nie zmienia faktu że zachowują się jak święte krowy. Uwierz, gdyby tak trąbił i po chamsku się przepychał pomiędzy moją rodziną sam osobiście ściągnąłbym takiego typa z roweru i wsadził pompkę do kół w d*pę.

herbataizelki
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-02-24 00:18:36
Tak teoretycznie w każdej grupie, czy to piesi, czy rowerzyści, czy kierowcy, znajdą się święte krowy. Tutaj pokazano po prostu pieszych.

nowy_uzytkownik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-02-24 14:09:52
A czy 10 ciagników ma spier**lać z autostrady bo jedzie jeden samochód? Hmmm... Tak!!! Bo to nie jest droga dla nich.

NIEN0RMALNY
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-02-23 22:48:31
ja ich zwyczajnie rozjeżdżam :)

sznib
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-24 13:30:39
O, rly?

E1000000
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-02-23 22:25:17
Tylu patafianów to jeszcze nie widziałem na "czerwonej dróżce" może w tym mieście to nowość trasa towerowa i jeszcze nie ogarniają, dużo jeżdżę takimi trasami i się spotyka jedną osobę na 10,da się wyminąć, ale takiego stadka to się nie spodziewałem:D

tlenowygonzo
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-02-23 22:23:10
Ciekawe, czy chociaż JEDNEMU ze święcie oburzonych kolarzy górskich-asfaltowych nie zdarzyło się nigdy przenigdy wejść na ścieżkę dla rowerów:)

ToRnADo147
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-02-23 22:57:44
Mówimy o stadzie w tym przypadku,nie o jednostkowej gapie.

ToRnADo147
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-02-23 22:22:27
Batem napier**ąć po garbach !!!!!!

Alcatraz91
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-02-23 22:22:17
Swini wystarczy sznurek przeciagnac, a Polak i tak by przeszedl. Nie wiem co by trzeba zrobic, zeby dotrze? do ludzi. Chyba tylko zolnierz z karabinem pomoze

Paszeko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-08 17:04:07
Może by wystarczyło ścieżkę rowerową odpowiednio oznaczyć. Symbol roweru co 200m. Poza tym co za palant zbudował ścieżkę rowerową nie od strony ulicy. Jeżeli ulica dla samochodów została by zbudowana tuż przy ścianie domów a chodnik obok, to czy ludzie nie mieliby prawa sądzić, że to przy ścianie domu to jest chodnik?

cinek890
    Ocena: -2 (glosow:14)
2015-02-23 22:11:20
ogólnopolskie zjawisko, bezmózgi wyszły się szwendać bez celu albo otumanione kazaniem... a mumii jednej albo drugiej mogł KOPA zasadzić to może oprzytomnieje i sie zastanowi gdzie/po czym lezie :D drunoootaa ludzka nie zna granic

szymon91tz
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-02-23 22:05:22
Brakuje jeszcze policji żeby wlepić mandaty tym krową

Paszeko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-08 17:18:48
Tym krowOM, Szymonku.

bartek1561
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-02-23 21:52:33
Bo to panie polska jest niewychowane skur... szkoda gadac zero kultury powinni mandaty sypac za to ze sie chodzi scieszka rowerowa ...

plamka81
    Ocena: -16 (glosow:28)
2015-02-23 21:47:31
Zabral bym ci ten rower i nawpir. Garści

ChwalaSzatanowi
    Ocena: 10 (glosow:22)
2015-02-23 21:34:00
Kochana Polska...Na calym swiecie jazda na rowerze to cos normalnego. W niektorych krajach jak Holandia to nawet jeden z najpopularniejszych srodkow transportu. Ludzie potrafia sie kulturalnie zachowac i wszystko jakos dziala. Wjedziesz do Polski i odrazu inny swiat. Nagle stajesz sie pedalem na rowerze i ludzie traktuja cie jak chorego psychicznie. No bo przeciez jezeli nie zapie*dalasz z buta lub 20 letnim oplem to cos z toba nie tak. Co z tego, ze sa oddzielne trasy dla rowerow i pieszych, jezeli Polaczki i beda na zlosc zapierdalali trasa rowerowa "bo tak, i ch*j".

Agona
    Ocena: 5 (glosow:21)
2015-02-23 21:23:59
niestac was na dobry rower dlatego w was tyle ninawisci glaby. idzcie ogladac swoj tvn i wpiedralac chipsy przd tv.

Agona
    Ocena: 13 (glosow:21)
2015-02-23 21:19:02
chodzenie po drodze dla rowerow jest nagminne. u nas byl przypadek ze rowerzysta potracil pieszego na drodze dla rowerow i zlamal mu teke to ludzie mowili ze to wina rowerzysty bo szybko jechal. smieje sie z takich ludzi. i niebawem sam bede ich z premedytacja rozjezdzal.

cavefalcon
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-02-23 22:55:56
komentarz usunięty przez użytkownika

slashxxl
    Ocena: -26 (glosow:40)
2015-02-23 21:17:17
Jak bym wypierdolił głąbowi na rowerze w ten pusty łep .... nienawidze rowerzytów

unoise
    Ocena: 5 (glosow:13)
2015-02-23 21:28:40
Ohoho, popisał się ten co ma łeb pełny. Pytanie tylko czego... Nie wiesz, że szerzenie nienawiści jest karalne? Art. 256 KK. 2 lata "urlopu" i od razu człowiek inaczej myśli...

CzarnulkaEwa
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-02-23 22:03:43
A ja zrobiła bym to Tobie tepa dzido..zwykły hejter i mozg jak ziarnko grochu..oraz zero kultury. Jak ci wadzi rower wyprowadz sie do lasu albo na pustynie

slashxxl
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-02-24 20:30:41
Uspokoić się hołoto bo banem przywalę i skończy się kariera na portalu.

Agona
    Ocena: 10 (glosow:22)
2015-02-23 21:16:34
prostactwo bije po oczach. droga dla rowerow jest dla rowerow. gdyby jechal chodnikiem to by wieszali ze jezdzi po chodniku. jedzie po drodze dla rowerow to tez nie dobrze. krew mnie zalewa jak czytam wypociny gimbow i prostactwa ze wsi.

bikerepublik
    Ocena: -22 (glosow:34)
2015-02-23 20:59:31
Zwykły debil na rowerze. Szkoda,że na autobus nie trąbił. I tak pewnie kiedyś dostanie w gębę i będzie się dziwił za co dostał. To taki typ człowieka który sam szuka sensacji.

tomel
    Ocena: 9 (glosow:15)
2015-02-23 21:01:27
Debilami są ci,którzy nie znają przepisów jak Ty debilu.

CzarnulkaEwa
    Ocena: 8 (glosow:12)
2015-02-23 22:05:56
Debilem jest osoba piszaca jak TY. Klakson lub dzwonekpo to jest by go uzywac..na drodze..nawet rowerowej. Ide o zaklad ze za takie teksty jak twoje jakis rowezrysta da ci w pape kiedys:) szkoda ze nie zobacze mm

Sly79
    Ocena: 10 (glosow:24)
2015-02-23 20:44:35
tepe strzaly. zrozumcie ze zasady to zasady . piesi wypi erdalac na chodnik auta won z chodnika . straz wiejska mandaty po 500 i sie naucza

ferretto333
    Ocena: -21 (glosow:37)
2015-02-23 20:42:06
duma go rozpiera bo jedzie rowerem i ma ciasne wdzianko hehehehe.Tak zachowują się normalni ludzie? rowerem to do lasu a nie między ludzmi.Dobrze że jakiś nerwowy sie nie trafił i nie wytłumaczył mu ręcznie tego.To było jawne zagrożenie dla bezpieczeństwa tych ludzi.

tomel
    Ocena: 12 (glosow:18)
2015-02-23 21:00:17
To po co łażą po ścieżce rowerowej,kiedy mają chodnik.Takie zachowanie aż prosi się o mandat.

CzarnulkaEwa
    Ocena: 6 (glosow:12)
2015-02-23 22:08:42
Ferretto Ty jestes uposledzony? Poucz sie przepisów.. To sciezka rowerowa dla rowerów.. rower to nie Quad..po to ma sciezke by po niej jechac ..samochodem tez do lasu pojedziesz Tepa dzido? czy jednak po ulicy..?

Sebo30
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-02-23 20:42:03
hahaha to samo chciałem napisać kolego Konnycky święte Krowyy

cvr500
    Ocena: -8 (glosow:24)
2015-02-23 20:34:24
KODEKS DROGOWY ART. 33 pkt. 1 Kierujący rowerem, korzystając z drogi dla rowerów i pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustępować miejsca pieszym.

mctommi
    Ocena: 12 (glosow:20)
2015-02-23 20:38:20
Tyle że na filmie, droga dla pieszych jest obok, a ta po której jedzie, jest TYLKO dla rowerów.

cvr500
    Ocena: -6 (glosow:18)
2015-02-23 20:44:08
To nie ma żadnego znaczenia, to nie jest oddzielona jezdnia dla rowerów tylko połączenie znaków nakazu C13 i C16 gdzie ma zastosowanie przepis KD Art33 pkt 1

miodzjo
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-02-23 21:12:00
Znaczenie ma sposób podziału pionowy/poziomy, dla pionowego ten przepis nie obowiązuje, a tym bardziej do drogi oddzielnej, po której piesi chodzą na tym filmie.

erhaminus
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-02-24 09:15:41
Jak coś cytujesz to chociaż ze zrozumieniem. Mówisz tylko i wyłącznie o przypadku C-16/C-13, który tu nie ma zastosowania.

jokerssxx
    Ocena: -12 (glosow:34)
2015-02-23 20:29:58
WSYSCY z drogi bo jakiś idiota założył specjalnie kamerkę i czekał aż ludzie będą wychodzić z kościoła żeby w końcu go ktoś zauważył. W dopie mam to że to dla rowerów - dla ludzi przede wszystkim.

siwy_23
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-02-23 20:14:08
wyobraźcie sobie co będzie się działe jeśli przejdzie przepis zezwalający na przechodzenie na czerwonym świetle...

Catech
    Ocena: 10 (glosow:14)
2015-02-23 20:08:09
czy tylko ja czekałem aż z kimś się będzie napierdalał :D

scahtten
    Ocena: 7 (glosow:29)
2015-02-23 20:03:14
Mieszkam nie daleko tego miejsca i nie wiem kto tą drogę rowerową zrobił tam w taki sposób że jest szersza niż chodnik dla pieszych, czasem naprawdę nie da się nie iść ścieżką, gdy chodnik zastawiony jest samochodami , brawo Panie "kolarzu" może kiedyś jadąc buspasem autobus też zatrąbi i zatrzyma Ci się na tyłku.

drunkula
    Ocena: 1 (glosow:21)
2015-02-23 20:30:38
Widzę że w dobrym momencie się wyprowadziłęm, bo nie byłbym tak pobłażliwy jak ten rowerzysta, a jeżdżę dużo szybciej i jestem bezczzelny wobec głupoty takich lemingów. Mieszkałem przy Hanki - w tamtym miejscu to "kościelni" parkują jak skończone debile: gdzie popadnie, mając w dupie wszystkich. A cały ten tłum to święte krowy zaraz po rozgrzeszeniu.

zucker64
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-02-23 20:38:38
@drankula A jak często zdarza ci się zbierać wyroby protetyczne z chodnika?

payperday
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-02-23 19:12:11
komentarz usunięty przez użytkownika

herayo
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-02-23 19:08:03
trzeba by tą drogę rowerową zrobić asfaltową i odgrodzić barierkami, wtedy może piesi by zrozumieli, że to nie chodnik dla pieszych

M1CLAY19
    Ocena: 11 (glosow:17)
2015-02-23 18:57:41
Tak bylem potraktowany w Berlinie Zachodnim pobad 20 lat temu.Przyjechal polski gowniarz w tureckim sweterku i nie wiedzial ze rowery maja swoje drogi.Nie bylo trabek tylko dzwonki.Tu akurat kolarz ma racje co nie zmienia faktu ze rowerzysci to terrorysci a czesto i samobojcy.Debilne przepisy dajace pierszenstwo kolarzom tak jak pieszym to bonus dla firm pogrzebowych. Nie mozna zmienaic diametralnie przepisow gdy3/4 kierowcow jezdzi tak jak ich nauczono i jezdzi legalnie.Jak zwykle prawo nie nadaza za dniem wspolczesnym.

Adamus_Papus
    Ocena: -27 (glosow:27)
2015-02-23 18:39:57
komentarz usunięty przez użytkownika

saderwa
    Ocena: 8 (glosow:12)
2015-02-23 18:50:12
komentarz usunięty przez moderatora

brumby
    Ocena: 2 (glosow:12)
2015-02-23 18:32:34
A za to jest mandat, więc gdzie jest straż miejska? Mieliby takie żniwa w stolicy Cebulandii.

fixxxer85
    Ocena: 6 (glosow:16)
2015-02-23 18:31:35
Bardzo dobrze! A jacy oburzeni i zdziwieni... Trzeba było jeszcze lać plebs nunczako z serdelków!

wyehoo
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-02-23 18:29:31
normalnie GTA na dwóch kółkach ;)

jaskier75
    Ocena: 11 (glosow:19)
2015-02-23 18:28:44
tak to jest... bydło jak wychodzi z kościoła to nawet prosto pod koła samochodu idzie na ulicy bo uważa, że ma pierwszeństwo...

dzamall
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-02-23 19:37:52
mieszkam przy kościele 40 lat i jest tak jak piszesz.nie ważne pogotowie,matka z wózkiem itp.bo my idziemy z kościoła i drogi ,chodniki są nasze.o olewaniu zakazu i olewaniu tego przez policje nie wspomnie bo szkoda nerwów

dzamall
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-23 19:49:42
zakazu parkowania i postoju

Dave133
    Ocena: 17 (glosow:19)
2015-02-23 18:18:12
Punkt widzenia zależy od punktu patrzenia. Ja na rowerze nie jeżdżę, a dostaję znowu nerwicy z odwrotnej sytuacji przynajmniej u mnie w mieście, gdzie jest droga rowerowa, a wielu rowerzystów nagina chodnikiem. Kolejna sytuacja - jest droga rowerowa, ale wielki pan szos ciśnie po ulicy, jadąc dość daleko od krawężnika i uniemożliwiając wyminięcie go. W filmiku rację przyznaję rowerzyście, choć też stwierdzam, że oznaczenia są za słabe, a nie każdy musi wiedzieć, że inny kolor chodnika, to droga rowerowa.

edekzkrainykredek
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-02-23 21:26:33
Wyprzedzanie kolego szanowny, a nie wyminięcie. Oznaczeń się nie czepiaj, bo są. A nieznajomość przepisów nie zwalnia Cię z ich przestrzegania.

dzamall
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-02-23 21:45:53
edek z fabryki kredek-ale się gościu nagadałeś ręce cię nie bolą?

Dave133
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-02-23 21:55:51
komentarz usunięty przez użytkownika

edekzkrainykredek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-08 23:35:17
Pojęcie ironii także nieznane... Biedny jesteś. A reszty ignorantom tłumaczył nie będę. Tylko proszę, nie rozmnażajcie się.

Elo24
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-02-23 18:16:06
bo jakieś debile postawiły samochody na chodniku to ludzie byli zmuszeni w większości przypadkach iść po drodze dla rowerów. Ja się pytam gdzie straż miejska jak do sklepu na minute to zaraz podjadą a w kościele to godzinę stali na chodniku to nic!

Titik88
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-02-23 18:04:56
Ludzie barany, a na rowerze szeryf jedzie... Ahhh ta Polska.....

brumby
    Ocena: 4 (glosow:14)
2015-02-23 19:18:28
Nie szeryf, tylko normalna osoba, która chce wierzyć, że w tym chorym kraju cebulaki potrafią odróżnić chodnik od ścieżki rowerowej. Niestety nie potrafią nawet tego.

Titik88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-24 17:12:39
Nie potrafią ale szeryf ich nauczy....

ostry5523
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-02-23 17:59:48
Powinni mandatami sypać aż miło :)

ChwalaSzatanowi
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-02-23 17:59:27
Skad ta nienawisc do rowerzystow w Polsce?

vilus
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-02-23 18:13:40
Przez takie absurdy jak w tym przypadku. Urząd miasta miał okazję wyszarpać dotację na budowę chodnika... ale nie zupełnie... bo dotowane są tylko ścieżki rowerowe... no i wybudowali. Jeżeli ścieżka rowerowa leży obok chodnika powinna się znajdować bliżej jezdni. Na filmie chodnik jest w miejscu logicznego umieszczenia ścieżki rowerowej. Na moim osiedlu zlikwidowali chodnik i ułożyli ścieżkę rowerową... zasada jest jedna - Jeżeli nie ma pobocza i chodnika pieszy może zajmować drogę rowerową USTĘPUJĄC PIERWSZEŃSTWA ROWERZYŚCIE.

miodzjo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-02-23 18:15:25
Zgadza się, ale tutaj jest chodnik.

vilus
    Ocena: -2 (glosow:16)
2015-02-23 18:19:27
Co nie zmienia faktu, że nagrywający to burak. Kupił sobie buczek i bawi się w kierowcę samochodu jak 10 latek.

BidaS
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-02-23 21:23:12
Mnie to najbardziej wkur**wia jak taki pajac jedzie wąską ulicą rowerem mając obok 3 metrowy chodnik dla ludzi...Tylko zagrożenie powoduje przy wyprzedzaniu takiego frajera na rowerze..

yahoo2135
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-02-23 17:57:17
rozwala mnie, że film dotyczy chodzenia pieszych po drodze rowerowej, a tu fanatycy cały czas piszą o kościele:D

szatano999
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-02-23 18:19:43
bo się owieczki a raczej barany wysypały z kościoła natchnione (otumanione) i walą ich nogi poniosą...tak samo jak wsiądą do swoich pojazdów uświęconych...myślą, że św. Krzysztof i różaniec za lusterkiem wystarczą....to jest prawdziwy przykład, ze kościół ogłupia i otępia

barbarella123
    Ocena: -12 (glosow:14)
2015-02-23 17:57:00
komentarz usunięty przez moderatora

antylewak
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-02-23 18:40:32
komentarz usunięty przez moderatora

henda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-23 18:42:36
komentarz usunięty przez użytkownika

CzarnulkaEwa
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-02-23 22:24:09
barbarella123 twoja rodzina to hołota a wielbład to moze byc zamiast meza..no chyba ze wolisz Kozła..taka tak Kozły wola islamskie mega inteligentne samice.. ps idz lepiej buduj sciezki wielbłądowe na pustyni..i przestan obrazac Polaków tepa dzido

Norak
    Ocena: 11 (glosow:15)
2015-02-23 17:52:49
Nie jestem rowerzystą, ale też mnie to wkurw*a...

bomber72
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-02-23 17:43:51
Oni doznali ekstazy w tym kościele a ksiądz nie powiedział swojemu stadu jak ma łazić więc łazi jak umie.

jacek.jacek
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-02-23 19:04:54
A na lewackich zgromadzeniach mówią jak łazić?

maran_hand
    Ocena: 9 (glosow:9)
2015-02-23 17:40:43
Luty.. nikt sie roweru o tej porze nie spodziewal ;) a tak powaznie, autor filmiku ma w sobie duzo cierpliwosci. Gdyby sytuacja byla odwrotna tzn jechalby chodnikiem a nie sciezka to juz pierwszy przechodzien by go zlinczowal.

bystry_kaziu
    Ocena: -17 (glosow:25)
2015-02-23 17:36:18
pokażcie mi chociaż jeden znak w okolicy tego kościoła który mówi że to droga dla rowerów (oprócz trąbiącego barana którego możemy potraktować jako znak przemieszczający się :))

bomber72
    Ocena: 6 (glosow:12)
2015-02-23 17:47:11
Znaki oprócz tych na niebie są pionowe i poziome te poziome są na drodze rowerowej po której on jedzie. Bystry kaziu :) chciałbyś.

brudny18
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-02-23 17:48:08
ten nick to chyba nie odpowiedni sobie dobrałeś, nie widzisz "bystry kaziu" różnicy koloru kostki brukowej??

Ozyriusz71
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-02-23 17:49:49
piszesz bzdury bomber72 - również potwierdzam brak poziomych znaków wzdłuż kościoła - pierwszy pojawia się przy biedronce - wystarczyło klepnąć z dwa więcej pod kościołem i może ludziska by nie włazili na ścieżkę

bystry_kaziu
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-02-23 17:56:19
brudny nie twórz legendy - w rozporządzeniu Ministra w sprawie znaków drogowych niema takiego zjawiska jak kolor kostki brukowej - mniej zbiornika i mniej głupot będziesz głosił :)

czerwone_kozaki
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-02-23 18:41:34
a ten znak w 1:16 widziałeś? Stoi tam jak wół, gdzie ma jechać rower a gdzie chodzić piesi

Ozyriusz71
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-02-23 19:45:33
czytaj ze zrozumieniem - czy widzisz jakiś znak do 1:16 ?

miodzjo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-02-23 19:54:02
Są znaki poziome. Pionowe są zawsze na początku ścieżki, niestety film zaczyna się w połowie. Jednak w 0:48 widać, że jest znak przy drodze rowerowej. Niestety widać go od tyłu. Zobacz sobie na google maps na street view adres znajdziesz w opisie filmu na YT, znaki są.

CzarnulkaEwa
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-02-23 22:14:58
Na sciezce Daltonisto tej czerwonej NAMALOWANE SA ZNAKI ROWERÓW !!!! A to znaczy ze to trasa rowerowa..BYSTRY KAZIU jestes bystry jak woda w klozecie i SLEPY.. BARANIE.. Popatrz a potem pisz:)

bystry_kaziu
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-02-24 07:33:06
droga Ewo , nie myśl że jak pofarbujesz łepetynę na czarno to bystrość blondynki zniknie - w kodeksie nie ma mowy o kolorze kostki brukowej jako znaku , ponadto napisałem dokładnie - nie ma żadnego znaku przy kościele że jest ścieżka rowerowa co dałoby do myślenia tym co z niego wychodzą - najpierw doczytaj o czym piszemy , później zabieraj głos - chciałaś zabłysnąć i wyszło jak zawsze :)

kilkocyk
    Ocena: 8 (glosow:12)
2015-02-23 15:36:24
czemu nie wyleźli na ulicę tylko po drodze dla rowerów chodzą. Nie ważne skąd wyszli łamali prawo bo poruszali się nie po chodniku tylko po drodze rowerowej. Zaznaczmy, że równolegle do dróg rowerowych są chodniki dla pieszych. Tępe osły.

bobyx
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-02-23 13:15:53
Bydło z obory wyszło.

wielki_miszcz
    Ocena: -8 (glosow:16)
2015-02-23 13:54:51
raczej wyjechało ...

konnycky
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-23 14:18:34
komentarz usunięty przez moderatora

plamka81
    Ocena: -12 (glosow:30)
2015-02-23 11:44:22
Człowieku jakiś niepoważny jesteś. Ludzie z kościoła wychodzili a ty baranie trąbisz. Było rozjechać te dzieci! bo przecież miałeś pierwszenstwo. Zadziwia mnie głupota niektórych osób.

CzarnulkaEwa
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-02-23 22:18:23
Plamka81 JAK CI NA Ulice pod auto wyjda prosto kobiety i dzieci co zrobisz? Usmiechniesz sie ? czy zatrabisz majac pełne gacie ze strachu? własnie...Ludzie z koscioła wychodzacy nie sa swieci i nie maja immunitetu..Zadziwia mnie twoja głupota i logika oraz niechec ludzi do rowerów..

tlenowygonzo
    Ocena: -13 (glosow:29)
2015-02-23 09:47:10
Wychodząc z tego kościoła musieli przejść przez ścieżke rowerową, a i tek den siur na nich trąbi. Na cały filmie jest tłum ludzi, i tylko dwa rowery. Całe miasto ma zamrzeć w bezruchu, bo kur.wa jeden gnój trąbkę do roweru sobie kupił. Aż dziw bierze, ze nie staranował tego autobusu, który mu przejżdzał przez ścieżkę:)

miodzjo
    Ocena: 6 (glosow:16)
2015-02-23 10:03:05
Doucz się trochę. Pieszym nie wolno chodzić po drodze dla rowerów. Po chodniku nikt im nie broni chodzić. Autobus poruszał się zgodnie z przepisami.

cruenzo
    Ocena: -6 (glosow:26)
2015-02-23 10:33:22
to tak samo, jak pedalarz mając ścieżkę nie korzysta z niej jadąc ulica. Filmik zapewne nakręcił jakiś sfrustrowany oszołom, który nie może przeboleć faktu, że mu masę kretyniczną odwołali

tlenowygonzo
    Ocena: -4 (glosow:16)
2015-02-23 15:12:24
Miodzio, ja się nie musze douczać, bo jeżdzę samochodem od ponad 20 lat. Najważniejszą zasadą na drodze jest KULTURA. Czasami ktoś wyjedzie, zagapi się, czasami pieszy, czasami zwierzę. Zdarza się. Normalny kierowca potraktuje to jako zwyczajną wpadkę albo nawet pokiwa głową z dezaprobatą. Natomiast debil, który dostał pedałecik na komunię myśli, że jest królem miasta. Gdybym ja walił w każdego pieszego albo rowerzystę, który łamie przepisy, to by cmentarzy zabrakło. Np. taka "masa krytyczna" jesd dużo gorsza od hordy koscielniaków.

tlenowygonzo
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-02-23 15:13:44
A miodzio, w imieniu wszystkich pieszych ogromnie ci dziękuję, że nie zabraniasz im chodzić po chodniku. Przynajmniej dopóki masz małą trabkę.

miodzjo
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-02-23 15:27:00
gonzo, gdyby to było tak jak piszesz "czasami" to nie byłoby problemu. Chodzi o to, ze piesi na drogach rowerowych to niestety "standard", jak sam zauważyłeś brakuje im kultury. W kwestii masy krytycznej to niestety masz rację.

tlenowygonzo
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-02-23 15:53:21
Też to znam, bo jeżdżę rowerem, ale w tym przypadku przeginka polega na tym, że trudno się oprzeć wrażeniu (sam powiedz), że koleś czekał z włączoną kamerką i nogą "na gazie" az ludzie zaczną wychodzić z kościoła, a potem wbił się w tłum na sygnale:) Normalnie nie jest problemem ominięcie pieszego, chyba, że jest to rodzinna wycieczka z wózkiem, gdzie 2-3 pokolenia muszą iść w poprzek. Tych nikt nie lubi.

miodzjo
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-02-23 16:32:55
Słyszałeś kiedyś o możliwości edytowania filmu? Z nagranego filmu z całej trasy można wyciąć najciekawszy fragment.

tlenowygonzo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-02-23 22:21:48
To wytnij teraz fragment z kościelniakami opuszczającymi kościół i zobacz, że oni wychodząc nie widzą żadnego oznakowania, nawet poziomego. Zobacz też, ze rowerzysta NIE USTĄPIŁ pierwszeństwa nawet matce z małym dzieckiem, która wychodzi z bramy i porusza się jeszcze chodnikiem(w ogóle nie widząc czerwonej ścieżki). Zobacz wreszcie, że ławki (przed dojazdem do kościoła) stoją przy ścieżce rowerowej, więc teoretycznie pieszy nie miałby prawa na nich siadać, tak? Bo ścieżka to lawa. Jest zła organizacja w tym miejscu, ale przy odrobinie dobrych chęci jakoś ludzie sobie radzą.

Daroeu
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-02-23 09:37:15
Masakra. Ludzie jednak są tępi.

tyran60
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-02-23 09:12:12
współczuje rowerzyście

zlosliwy_szyderca
    Ocena: -2 (glosow:16)
2015-02-23 07:55:52
Że Ci nikt nie wpierdolił to się ciesz

wielki_miszcz
    Ocena: -7 (glosow:27)
2015-02-23 07:30:35
cyklista jeżeli tylko dla rowerów to po ch...j wpier..sz się na chodnik, nie przepuszczasz na "przejściach dla pieszych", wymuszasz pierwszeństwo ... qrwa jak ja was nie znoszę w luty popie..ć na trójkołówcu to objaw poważnej aberracji umysłowej, podsumowując wybrałeś specjlanie czas kiedy ci ludzie wychodzą z kościoła (za 15 min masz synku luz) i robisz filmik o martyrologii cyklistów w Polsce w niedzielę ...

miodzjo
    Ocena: 7 (glosow:15)
2015-02-23 08:50:23
Nie wiem jaki ty filmik komentujesz, bo w tym rowerzysta wjechał na chodnik tylko w czasie omijania samochodu który blokował drogę, zgodnie z przepisami można tak ominąć. Na przejsciach pierwszeństwa ustąpił. Jak widać na filmie, nie jest jedynym któremu temperatura 10 stopni nie przeszkadza.

wielki_miszcz
    Ocena: -1 (glosow:15)
2015-02-23 09:01:13
jakimi przepisami, może przytoczysz? jak jest tak prawy to powinien poczekać a nie wpier.ć się na chodnik; ale abstrahując od przepisu który nie istnieje, może zrobi/-sz część polecam przejażdżkę pod stadionem po zakończeniu meczu ... tu pewnie będzie miał więcej zrozumienia a nawet ma spore szanse na zostanie męczennikiem, prawdopodobnie skończy bez roweru ale za to z pompką rowerową wsadzoną po rączkę w żyć

vitalis09
    Ocena: 6 (glosow:14)
2015-02-23 10:01:28
Miszczu powiem brutalnie: weź nie pierdol głupot. Wyjście z kościoła czy nie ludzie są tępi i łażą po tych ścieżkach nie patrząc w ogóle. Dużo na rowerze śmigam - to samo mam. Po Twoim sposobie wypowiedzi widzę że lazłbyś po tej ścieżce i jeszcze kurwił jak ktoś by na Ciebie zatrąbił. Na ulice też włazisz i drzesz mordę jak trąbią? Bo przepisy na ścieżkę i ulice są takie same w tym względzie.

miodzjo
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-02-23 10:23:53
Miszczu, nie będę ci szukał przepisów, bo to w tym przypadku jednak nie jest ważne, zwróć uwagę że rowerzysta ominął samochód po wjeździe, a nie po chodniku.

wielki_miszcz
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-02-23 10:31:16
a na ulicach widzę cyklistów popr..ących po ulicy a jest 10 stopni i ani grama śniegu a obok jest PUSTA!!! ścieżka rowerowa, i mijasz osiołka dojadasz do świateł a ten kolejny praworządny cyklista nagle zmienia się w pieszego, i przejeżdża przez przejście, i za 1 min znowu mijasz łacha - więc nie pierdol głupot o biednych i prześladowanych właścicielach trójkołowców, a co do filmu - jest ewidentnie zrobiony żeby pokazać jakie to męki znoszą inteligentni cykliści w Polsce - napisze jeszcze raz jedź pod stadion i nagraj filmik poganianiem pieszych dla dodanie dramaturgi możesz wykrzykiwać jekies

wielki_miszcz
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-02-23 10:32:44
miodzjo nie kompromituj się synku

miodzjo
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-02-23 14:09:49
Miszczu masz rację co do tych rowerzystów jeżdżących po ulicach. Wszędzie znajdzie się jakiś czarny baran, ale to nie upoważnia nikogo do chodzenia po drodze rowerowej. Piszesz, że filmik nagrany celowo, chcesz powiedzieć, ze rowerzysta namówił tych baranów zeby weszli na drogę rowerową żeby nagrać ten filmik?

boston111
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-02-23 07:17:00
komentarz usunięty przez użytkownika

amblin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-23 06:56:29
komentarz usunięty przez użytkownika

Comrack
    Ocena: -6 (glosow:22)
2015-02-23 06:09:16
Bohater a nie rowerzysta... Jakie straszne rzeczy bo biednemu rowerzyście po sumie zatłoczyli niezgodnie z prawem drogę rowerową... Jest małe ale jednak jest prawdopodobieństwo że dożyjesz wieku moherowego. Obyś nigdy nie był ścignięty przez takiego młokosa jak ty. Kto wie może wymyślą że ci młodzi w turbanach będą mieli prawo do rzucenia kilku kamyków w twoją stronę. A jak sam pokazujesz prawo to prawo i nie ma zmiłuj kamieniem będziesz musiał dostać w papę... Tak jak ty ścigasz te babiny stare.

konnycky
    Ocena: 71 (glosow:161)
2015-02-23 05:34:02
Święte krowy wyszły z kościoła i idą do biedry...

wielki_miszcz
    Ocena: -9 (glosow:19)
2015-02-23 07:23:32
znasz te klimaty dobrze, twoja matka zawsze (no może nie co niedziela, przyjemności trzeba sobie stopniować) po mszy kupuje ci kaszankę na niedzielny obiad ...

miodzjo
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-02-23 08:52:14
Krowy to w indiach. Tutaj to ewidentnie owieczki, albo raczej barany bez pasterza.

brumby
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-02-23 19:20:41
Niby wielki miszcz a taki jakiś mały, powiedziałbym wręcz, że nawet ograniczony!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700