Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
apoalipsa316  15-03-10, 14:24 Zgłoś
+ 869 -
Dodano: 2015-03-10, 14:24:17   przez: apoalipsa316
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 869  Zgłoś nadużycie
1314
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Z cyklu szalone pomysły polityków
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Największa sprawa kryminalna ostatnich lat
  •  Tak to wygląda.
Ukryj komentarze(129)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pitras
    Ocena: 45 (glosow:69)
2015-03-10 20:05:34
ruski to też nie mój brat-matka już za młodu przestrzegała " uważaj bo ta swołocz wbija nóż w plecy" i masz ukrainę !

masterpolska
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-11 12:07:57
Widziałem ten obrazek na Jeja.pl wyobraźcie sobie że prawie wszyscy są pozytywnie nastawieni do tych brudasów nawet jak napisałem że ukrainiec dostaje lepszy socjal i ma większy zasiłek który pochodzi z pensji polaków z najniższą krajową. Widać że połowa jeja.pl to dzieci bogatych rodziców głosujących na po. Łatwo ich poznać gdyż mają gdzieś gdzie idą pieniądze innych są przyjaźnie nastawieni do ukraińców magia PO.

wwojphwdp
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-03 12:01:13
Ukrainiec prawą rękę Ci podaje a w lewej trzyma nóż za plecami.

rav_007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-30 13:48:01
Zawsze wybiera sie mniejsze zlo dlatego zawsze calym aercem bede wspoeral ukraincow, to bedzie mocne ale musze to napisac, lepiej zeby oni gineli w walce ze dzicza rosyjska niz my.

sebololo
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-03-29 00:04:28
A gdzie wówczas byli nasi dzielni bohaterscy "wyklęci"? Nie obronili Polskiej bezbronnej ludności przed analfabetami uzbrojonymi w siekiery i noże!

dzieci_proboszcza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-03 13:07:32
Poczytaj o AK w tamtych rejonach tempaku, chyba ze wiedze zdobyles w rosji to wspolczuje. Ukraincy zwalczali AK przy wsparciu szwabow. SS wspieralo dzialania ukraincow przeciwko Polakom.

sebololo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-04 23:30:38
Zamiast faktycznie samemu poczytać to nałykałeś się frazesów o świętych wyklętych. Rządowi w Londynie nie warto było ryzykować ujawnienia na tych terenach partyzantów AK bo miał dla nich inne zadania. A co do wiedzy zdobytej w Rosji- czyż to nie sowieci zabili Banderę? Czyż to nie komuniści zrobili porządek z ukraińskimi bandami w Bieszczadach przeprowadzając akcję Wisła? Nadrzędnym obowiązkiem każdej partyzantki powinna być obrona miejscowej ludności a dopiero daleko potem polityka.

max-max3
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-25 08:14:29
idiota

jajko71
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-03-24 16:17:46
Wiemy , wiemy Twoim bratem jest Rus Borys.... Ruska propaganda....

mk0367
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-03-24 15:17:01
popieram w 100%

mk0367
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-03-24 15:14:12
popieram w 100 %

lasebastiano
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-03-23 16:29:37
a mówi może wam coś jedwabne? to chyba lekka przesada żeby rozpamiętywać coś co wydarzyło się x lat temu i wsadzanie wszystkich Ukraińców do jednego worka

kamyk261
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-03-23 23:23:40
Ale Bandere jako bohatera ogłosili

mordi
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-03-23 14:01:22
kretynami i szkodnikami angażujacymi sie w nikomu niepotrzebna wojne. nikomu nie zależy na Ukrainie bo to rosja jest powaznym graczem w europie a my zamiast walczyc o poprawne (poprawne a nie przyjazne) relacje z Rosja zraziliśmy do siebie naszych największych i najgroźniejszych sąsiadów czyli Niemcy i Rosję. Rządzą nami debile..

mordi
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-03-23 13:58:08
Na zachodzie mamy niemcy które są nam raczej przyjazne bo bedąc w UE jestesmy zrodlem taniej sily roboczej i tanich towarów. Poza tym dzieki nam Niemcy nie granicza z dzikim wschodem bo granica UE jest na Bugu a nie na Odrze. Jednakze podstawowym partnerem handlowym Niemiec jest Rosja. Niemcy oficjalnie potepiaja rosje ale tak naprawde dobrze im sie współpraca układa. Za to my swoimi idiotycznymi zagrywkami z Ukraina popsulismy sobie stosunki z Niemcami. to dlatego niemcy i francja układały sie z Rosja w Mińsku a nie w Warszawie i to bez nas. w oczach Francji i niemiec jesteśmy niebezpiecznymi

AMUSEMENT
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-03-23 23:47:57
Źródłem taniej siły roboczej to Ty będziesz jak te przyjazne Niemcy zaraz po tym jak Rosja przejmie Ukraine przejmie razem z Rosją Polskę...

mordi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-23 13:52:18
"W interesie Polski jest silna Ukraina - bariera przed Rosją i silna jednolita UE, której będziemy częścią." Sorry @zaldbag ale myslenie masz proste jak konstrukcja cepa. Polityka zagraniczna to jest partia szachów. ty patrzysz tylko na jedna figure a należy patrzeć na wszystkie na raz i jeszcze przewidywać ich potencjalne ruchy na kilka do przodu. Jak wygląda nasza sytuacja? Na wschodzie mamy dwa bardzo wrogie nam państwa. Ukrainę i Rosję. Rosja to mocarstwo i na to ze szarpie teraz Ukrainę nie mamy wpływu. Za to z radością szympansa rzucającego kamieniami w ruski czołg to

gordon.lameman
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-03-23 10:51:09
W jaki sposób Bandera jest odpowiedzialny za Wołyń, skoro w tym czasie siedział w polskim więzieniu? Tyle gadacie,a gówno na temat historii wiecie.

kicaj997
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-03-26 22:31:56
W jaki sposób Hitler jest odpowiedzialny za śmierć milionów ludzi skoro w tym czasie siedział za biurkiem w Berlinie? Nie przypominam sobie również, żeby kogokolwiek OSOBIŚCIE zamordował, a mimo to wszyscy uważają go za zbrodniarza.

siak
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-23 10:42:19
Ukrainiec nie jest twoim bratem? Ruski też nie, bo od brata nie bierze się pieniędzy. więc wychodzi na to, że nie masz braci :)

thcmotopride
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-03-22 23:01:57
LUDZIE historia!!!!!!! Sojusznik, ktory strzelal nam w tyl glowy! Nic sie nie zmienilo

thcmotopride
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-03-22 22:57:20
Podpisuje sie i popieram. Pie...rzyc wszystkich "przyjaciol" ze wschodu

TommyT
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-03-22 20:19:57
A ja tam znam paru Ukraińców i nic do nich nie mam. W porządku ludzie. Nie dajcie się wkręcać prowokacjom i hasłom dązącym do nienawisci. Rosjanie też nie są tacy źli tylko politycy kreują tendencję nienawiści między nami. Taka jest moja opinia, niech się kazdy odniesie do niej jak chce. Pozdro.

dobex
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-03-22 20:08:52
Pretensje do polskich ziem!?! Lwów musi być znów POLSKI!!!

PawelB330
    Ocena: 3 (glosow:17)
2015-03-22 18:57:38
Ale to robili Ukraińcy, którzy żyli 75 lat temu..... a może cofniemy się do "Potopu" Sienkiewicza? Ten, kto takie głupoty tworzy, kreuje rosyjską rację stanu.

dobex
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-03-22 20:12:10
Ale to chyba się nie zmieniło. Stiepan Bandera to czołowy patriota Ukrainy!!! Człowiek, który się wykształcił w tej "pańskiej" Polsce za pieniądze polskich podatników a następnie wymordował 250 tys. Polaków!

dobex
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-22 20:19:22
I nawet nienawiść do Moskali nas nie wybroni!!! Wiecie, że we Lwowie jest knajpa UPA, do której można wejść na hasło: "Смерть москол&#110 0;ом". Czyli "śmierć Moskalom". P.S. Celowo napisałem to hasło po rosyjsku. Po ukraińsku brzmi tak samo a nie do końca wiem jak to poprawnie po ukraińsku napisać.

dobex
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-22 20:22:23
Nie wiem skąd te "krzaki" zamiast słów napisanych cyrylicą...

homo_sapiens
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-03-22 17:16:13
"Obcą jest nam wszelka nienawiść plemienna i narodowościowa. Bojownicy wolności wszystkich krajów i narodów są naszymi braćmi. Umiemy hołd oddać wszelkiej wielkiej myśli, w jakimkolwiek języku się zrodziła, umiemy uczcić wszelkiego poetę i myśliciela, jakikolwiek naród go wydał." - Józef Piłsudski

homo_sapiens
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-03-22 17:01:54
Jak można cały naród czynić odpowiedzialnym za zbrodnie ludobójstwa, i to jeszcze wtedy, gdy prawie wszyscy z tych, którzy dokonywali tych zbrodni, już dawno nie żyją? Poparcie dla nacjonalistów wynosiło na Ukrainie jakiś czas temu około 10%. I to nie "dzisiejsza władza" zrobiła z Bandery bohatera narodowego, tylko zrobił to prezydent Juszczenko kilka lat temu. Takie komentarze służą tylko jednemu - interesom ROSJI.

probeczka
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-03-22 14:33:05
Nawet tutaj pełno kacapskich troli!

filifonek
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-03-22 14:31:13
Niemcy i Ruskie tylko się cieszą z takich antagonizmów pomiędzy ich przeciwnikami. Róbmy tak dalej, daleko zajdziemy.

krisb120
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-03-22 08:43:27
brednie ruskich kacapów kto nie za ruskami ten upowiec.

Andy1313
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-03-22 08:16:28
Rosjanin, Białorusin,Litwin, Słowak, Czech, Niemiec też. Dzięki takiemu wstecznemu myśleniu mamy wokół samych wrogów. Może czas wreszcie spojrzeć w przód a nie ciągle babrać się w historycznych zaszłościach. Pamiętać, owszem, ale nie ciągle żyć przeszłością bo to zasłania widoki na przyszłość. Wiocha to idealne miejsce na taką wsteczną propagandę.

Kosiarz00
    Ocena: 6 (glosow:14)
2015-03-21 23:18:29
W czasie 2 wojny światowej ukraińcy pakowali polaków np do stodoły, zamykali a następnie podpalali stodołę. Motyw nie jest wyssany z palca. Opowiadał mi to dziadek.

PL966
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-03-21 23:49:31
a o katyniu ci też opwaiadał? bo smoleńsk to chyba pamiętasz

Marmur87
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-03-22 03:23:52
Z dwojga złego wolałbym jednak kulę w potylicę niż "zabawy" UPA, niemniej nie zapominajmy, że w NKWD służyło bardzo wielu Ukraińców również, co więcej najsprawniej uwinęli się z robotą właśnie z więźniami ze Starobielska, który o ile pamiętam to Ukraina. Dostali za to nawet sporo medali.

Sigmal
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-03-22 16:52:26
PL966 - Smoleńsk pamiętam - w roku wyborczym jakiś kartofel zapakował 95 osób, w tym swoją żonę w samolot i kazał lądować mimo złych warunków pogodowych w Smoleńsku bo nie zdążyłby się pokazać potencjalnym wyborcom gdyż spóźnił się na samolot(wina Tuska?),a później drugi kartofel w Kijowie stanął w cieniu czerwono-czarnych flag UPA przy boku banderowca i faszysty Oleha Tiahnyboka, szefa antypolskiej i antysemickiej partii »Swoboda«, która depcze pamięć pomordowanych Polaków, Ormian i Żydów oraz domaga się m.in. oderwania 19 południowo-wschodnich powiatów od Polski i krzyczał

zaldbag
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-03-22 17:16:16
Polacy tak właśnie pakowali Żydów do stodoły, ale to nie powinno mieć wpływu na dzisiejszą politykę. Dzisiaj jest ważne to, żeby stanąć murem przeciw Rosji i nie poddawać się ich propagandzie.

anabarbara
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-03-21 23:12:45
To nie jest nakrecanie przeciwko Ukrainie lub Rosji,to jest nic innego jak tylko prawda.Historia pokazala ile zlego niestety nasza ojczyzna doznala od tych pseudo przyjacieli ze wschodu a teraz nasi politycy wlaza im do d..y i na sile chca zrobic z nas przyjaciol,tylko pytanie po co ?.

alecyc
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-03-22 00:08:45
No i co z tego wynika?Wojna skończyła się 70 lat temu człoweniu, a wy dalej rozdrapujecie rany.Dobrze że jeszcze nie wypominacie najazdów Henryka V. Otwórz oczy na świat który Ciebie teraz otacza.Czemu o niemiaszkach nie napiszecie nic złego?o angolach, żabojadach czy o usa?Unia nas dyma,usa nas dyma,rząd nas dyma, a wy qrwa upa i upa.Się dziwić że szogun prezydentem jak naród tępy.

Marmur87
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-03-22 03:27:04
Czy pomnik Hitlera w Berlinie by cię w imię politycznej poprawności nie wnerwiał? Wybacz, ale ukraiński jego odpowiednik Bandera ma duży 7 m pomnik we Lwowie i do tego postawili go koło polskiego kościoła. Przypadek? Pewnie taki sam jak ryj Romana Szuchewycza (autora planu eksterminacji Polaków w Małopolsce Wschodniej) na polskim liceum w tym samym mieście. Więc daruj sobie pieprzenie o rozdrapywaniu ran, bo to chochoły nie dość, że je drapią to jeszcze sypią solą..., ba robiąc to wyciągają łapę po pomoc...

prezi
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-03-21 22:08:35
a ja znam wielu Ukrainców i to spoko ludzie.

alecyc
    Ocena: -4 (glosow:10)
2015-03-21 21:58:55
Nakręcajcie dzieci dalej tę spirale nienawiści.

klaus28
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-03-21 21:42:31
katyń,kozielsk,sb,ub,stan wojenny,proces szesnastu,10.09.1939.To wasi bracia ktorzy to robili?

Marmur87
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-22 03:33:00
Po pierwsze matołku ZSRR składało się nie tylko z Rosji, ale i Ukrainy również, i Ukraińcy także w katyńskich zbrodniach brali udział, po drugie to jak już 17 września i niestety ale tu też chochoły się wykazały. Przykład? Proszę. W wsi Sławentyn w woj. tarnopolskim w nocy z 17 na 18 września na wieść o wejściu sowietów miejscowi Ukraińcy wymordowali miejscowych Polaków metodami znanymi z Wołynia. Dziś na tym miejscu stoi pomnik ku czci "bohaterów" którzy tego czynu dokonali. Jak już wypominasz Katyń to przypomnę, że tam stoi pomnik ofiar a nie sprawców...

jk112
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-03-21 21:29:04
popieram przedmiotowe przesłanie

matikesi
    Ocena: 7 (glosow:17)
2015-03-21 20:51:36
Rodzeństwo mojego dziadka zamordowało UPA. Ukraińcy to szmaty

masterpolska
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-11 12:16:49
Ludzie na jeja mają to gdzieś i nadal uważają ukrainę za przyjaciela widać że są to dzieci bogatych rodziców.

witek41
    Ocena: 5 (glosow:13)
2015-03-21 20:46:05
Wiecie co ja napiszę tak, pracuję w miejscu gdzie zaraz po wybuchu konfliktu na ukrainie (specjalnie napisałem z małej litery aby okazać brak szacunku)przyjechało do pracy trzech ukraińców,teraz jest ich w moim zakładzie pracy już nastu, dostali mieszkanie nie płacą rachunków nic oprócz pracy ich nie obchodzi i WKURWI@ mnie fakt niesamowicie że zarabiają więcej ode mnie, moi dziadkowie musieli uciekać z terenów które kiedyś należały do Państwa Polskiego by zostać przy życiu, teraz rząd MOJEGO KRAJU daje im pomoc na którą absolutnie nie zasługują a mi zabiera rodzinne bo dochód przekroczył o 1z

gienek91
    Ocena: -4 (glosow:16)
2015-03-21 20:02:33
bo każdy Ukrainiec to Banderowiec... Ten obrazek idealnie pasuje na wioche.

Marmur87
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-22 03:34:38
Co to to nie, za Zbruczem to już z tym lepiej. Niemniej na okupowanych polskich terenach Małopolski Wschodniej i Wołynia...no cóż. Spora większość tak, to parszywi banderowcy.

po_zbuju
    Ocena: -3 (glosow:31)
2015-03-21 18:37:40
najlepiej to k\/rwa nikomu nie ufać na wszystkich pluć i obudzimy się z ręką w nocniku a wokół zero sprzymierzeńców . Brawo narodowo-nacjonalni kretyni ... I k\/rwa nie nie jestem lewakiem.

witek41
    Ocena: 8 (glosow:18)
2015-03-21 20:56:22
W razie ataku na MÓJ KRAJ właśnie tacy ludzie których nazwałeś kretynami pójdą i będą bronić jego granic! W tym czasie Ty będziesz pewnie już za Niemiecką granicą!

po_zbuju
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-03-21 21:41:06
moim zdaniem ci kretyni uciekną pierwsi i źle mnie oceniasz kocham ten kraj ale uważam że obrażanie innych narodów nie pomoże nam w przyszłości. A poza tym w razie wojny z rosją to my zostaniemy sprzedani i niemcy zakną granice dla nas by putina przypadkiem nie rozgniewać

witek41
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-03-21 22:01:34
Jeżeli chodzi o naród Niemiecki to historia pokazała że w nich nie będziemy mieli sojusznika, Stany jak historia pokazała będą nam kibicować zza wielkiej wody a ukraińcy też pokazali co potrafią i powiedz jak Polak ma ufać? A w razie wojny mylisz się wielu ludzi zostanie i będzie bronić Naszego Kraju chociażby dla przyszłości swoich dzieci i zresztą to też pokazała historia że w kryzysowych sytuacjach potrafimy iść razem w ogień.

po_zbuju
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-03-21 22:10:10
Moim zdaniem ludzie zostają nie dlatego że chcą ale dlatego że nie mają dokąd pójść nie chcą być w ciągłej tułaczce bo gdzie ich przygarną. Nie miałem zamiaru obrazić patriotów ale egoistów którzy strzelali tylko w cs, którzy obrażają każdy inny kraj Ukraina - banderowcy, Rosja - komuchy , Niemcy - naziści, afryka - murzyny, i nie zapominajmy o turasach. A gdy ktoś coś powie na Polskę to chorągiew w dłoń rota na ustach i lać wroga. Mam ból dupy do właśnie takich ludzi. A chętnie mogę podyskutować o poglądach tylko ranga mi nie pozawala na komentarze :D

witek41
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-21 22:27:59
komentarz usunięty przez użytkownika

Kosiarz00
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-03-21 23:25:11
A jakiej ty byś oczekiwał pomocy od w.w Ukrainy w razie zagrożenia, skoro oni sami mają rozpierdol?

po_zbuju
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-03-22 09:57:07
Nie oczekuje od nich pomocy ale wolałbym nie graniczyć z ruskimi

kicaj997
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-23 10:02:41
Przecież już graniczymy z Rosją, matołku.

po_zbuju
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-24 13:13:58
w obwodzie kaliningradzkim nie zmobilizują w 3 dni kilku milionów

Maniek54
    Ocena: 9 (glosow:15)
2015-03-21 18:04:39
Moja matka opowiadała jak wycieli część jej rodziny,wujka czy stryjka zamordowali w oczy wbili patyki i posadzili go z kartką na piersi że pilnuje domu-to byli ich sąsiedzi z tej samej wiochy-ukraińcy a ona sama uciekała przez zboża.Jedyny ratunek to na początku wojny dla cywili to byli Niemieccy żołnierze.Tyle znam z opowieści matki.

mordi
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-03-21 17:49:32
„Wielka Brytania nie ma wiecznych sojuszników, ani wiecznych wrogów; wieczne są tylko interesy Wielkiej Brytanii i obowiązek ich ochrony” Henry Temple A teraz zastanówcie się czy pomaganie Ukrainie leży w naszym interesie? W polityce nie ma znaczenia krzywda, płacz dzieci, mordowani ludzie ale właśnie interesy i Polacy muszą to w końcu zrozumieć. Pomagasz lub nie pomagasz Ukrainie nie dlatego ze tam giną ludzie, dzieci umierają z głodu itp. ale patrzysz tylko i wyłacznie na interes Polski jako kraju.

siecino1
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-03-21 18:02:03
To jest zbyt złożone, aby większość użytkowników zrozumiała.

gaaabi1992
    Ocena: 0 (glosow:24)
2015-03-21 17:25:06
Nie każdy ukrainiec to skur*iel, tak jak nie kazdy polak to zlodziej. Teraz sa inne czasy i nie ma co wrzucac wszystkich ludzi do jednego wora.

mordi
    Ocena: 15 (glosow:19)
2015-03-21 17:20:09
Daleki jestem od twierdzenia ze każdy Ukrainiec jest zły ale Polska nie powinna utrzymywać z Ukraina stosunków dyplomatycznych dopóki Stiepan Bandera jest bohaterem narodowym. Jakos Adolf Hitler nie jest bohaterem narodowym Niemiec, nie ma tam jego pomników pod którymi świeże kwiaty leżą a na Ukrainie pod pomnikami Bander tak.

rabarbar1
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-03-21 20:14:26
Całkowicie się z Tobą zgadzam!!! Tak swoją drogą banderowcy w lipcu 1943 zamordowali mojego dziadka, jego siostrę (będącą w ciąży) oraz dwójkę małych dzieci. Moja babcia z moim ojcem (malutkim dzieckiem wtedy) cudem się uratowała ( kilka dni wcześniej wyjechała)i musiała uciekać z Wołynia na zachód Polski.

Lorelaj69
    Ocena: -9 (glosow:23)
2015-03-21 17:09:59
PRZYPOMNIJCIE SOBIE 1947 AKCJA WISŁA, POLAK TO TEZ SK....SYN!

mordi
    Ocena: 16 (glosow:22)
2015-03-21 17:24:31
Akcja wisła miała za zadanie eksterminacje morderców z UPA oraz PRZESIEDLENIE Ukraińców. Widzisz róznice między PRZESIEDLENIEM (akcja "Wisła") a WYMORDOWANIEM dzieci, kobiet i starców (akcje UPA)??

kicaj997
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-03-21 20:00:26
Przypomnę, cóż takiego strasznego stało się w 1947 r. Otóż, ciemne chłopstwo działające na szkodę państwa i wspierające zbrodniarzy zostało wyciągnięte z XIX w. lepianek i przetransportowane w XX w. murowane domy. Dostali sprzęt, którego nawet nie potrafili obsługiwać, bo mentalnie tkwili w XVIII w. Dzięki tej akcji uratowano setki Polaków, którym groziła śmierć z rąk ukraińskich barbarzyńców! Fakt, została zastosowana odpowiedzialność zbiorowa, ale dzięki temu łuny w Bieszczadach zgasły!

Marmur87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-22 03:38:50
Akcja wisła chochole była odpowiedzią na co? Na niewinnych Ukraińców którzy nikomu krzywdy nie robili? A może na działania UPA? Może cofnij się dalej do akcji pacyfikacji ukraińskich wsi w II RP? Też za niewinność oficjalnie cierpieli a nie za terroryzm, ba zła polska Policja Państwowa raczyła ich ograbić z ponad 100 kg ładunków wybuchowych i 3000 sztuk broni palnej. Oczywiście o tej nierejestrowanej mowa, bo o pozwolenie w II RP było akurat, zwłaszcza na wsiach łatwo.

stoney
    Ocena: -4 (glosow:22)
2015-03-21 16:40:15
Trzeba być niezłym tempakiem, żeby 45 milinów ludzi wrzucać do jednego wora.

Marmur87
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-03-22 03:40:05
Trzeba być niezłym tępakiem by uważać, że z tych 45 mln wszyscy to Ukraińcy...

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-22 17:21:10
Oczywiście, że nie na Ukrainie żyje 15% Rosjan. Ale czy to znaczy, że Rosja ma prawo sobie odkrawać kawałki z innego państwa wedle uznania?!

stopa-83
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-21 16:37:27
ukraina jest bardziej podzielona niż Polska. U nas tuska podkrecala do robienia gnoju Merkelowa a ukraincow do robienia gnoju podkreca Putin. Sami ukraincy nie wiedza co maja myslec bo rosja im robi wode z mozgu zeby nie widzieli jak dobrze jest na zachodzie. gdyby rosjanie poczuli by oznaki kapitalizmu albo wiedzieli ze wszystkie dobra sa ogolnodostepne to by sami Putina powiesili.

Daroeu
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-03-21 15:23:13
Prawda. Nie jest ! Litwin rowniez.

Wistblade
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-03-21 15:09:20
Ukraina, Rosja i Czechy... zapewne lista krajów nam nieprzychylnych i nienawidzących jest dłuższa.

kolakox
    Ocena: -8 (glosow:16)
2015-03-21 15:02:00
MOi drodzy ukrainiec zawsze byl naszym bratem i zawsze bedzie tylko z tą różnicą że wcześniej te ziemie były nasze a teraz ich ok bandera mordował Polakow a poczytajcie sobie ilu my wymordowalismy ukrainców.

wartberg
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-03-21 16:04:33
Gdzie mamy poczytać banderowski trollu..? Nic mi nie wiadomo, aby bestailsko pomordowane przez upowskich bandziorów 150 tys. w wiekszości kobiet dzieci i starców zamordowało jakichś ukraińców...

Bigosik1977
    Ocena: 8 (glosow:20)
2015-03-21 14:15:58
Bzdury gadacie u nas we firmie pracuje paru ukraincow i dobrze robia swoja robote maja do nas szacunek i podziwiaja jak tutaj w polsce jest dobrze. Moze bedziemy tez niemcow nienawidziec za wojne anglikow ze nam nie pomogli w czasie wojny francuzow ze kolaborowali z niemcami japonczykow ze tez walczyli w osi zla ... Ludzie oprzytomnijcie troche i zacznijcie myslec pozytywnie nie cofajmy sie do przeszlosci ciagle . Pamietajmy o tym ale nie zyjmy tylko przeszloscia. Jak w polsce byla komuna zachod nam tez pomagal. Nie badzcie jak ci typowi polacy badzcie otwarci kosmopolityczni tolerancyjni a le

Marmur87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-22 04:04:50
Japończycy akurat Polakom nic złego nie zrobili, Niemcy choć mają tyle przyzwoitości, że ich katom nie stawiają pomników...

Drago33
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-03-21 13:54:48
ŚWIĘTE SŁOWA !!!!!!!!!

Meg2012
    Ocena: 10 (glosow:14)
2015-03-21 13:33:19
Mam nadzieję że nigdy nie wejdą do UE.Oni otwarcie mówią że nas nie lubią,a uznanie Stefana Bandery za bohatera mówi samo za siebie.Do nas się tylko przymilają bo chcą pomocy,abyśmy to wzięli ich na plecy i do UE,potem się na nas wypną.Jakbyśmy to my byli w potrzebie to oni nigdy by nam nie pomogli.Polska(głowa państwa) nie pomaga swoim obywatelom ma ich w doopie,ale pieniążki dla Ukraińców rozdaje.Niech Pan prezydent ze swojej kieszeni daje,a od budżetu państwa wara.

kuki06
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-03-21 12:03:43
Polecam jeśli ktoś lubi dobry Hip-Hop posłuchać Bastiego "Ukrainiec nie jest moim bratem". i całej jego płyty Mowa nienawiści. Troszkę Histori każdemu się przyda zwłaszcza młodym tutaj na serwisie.

zmyslowy.edek
    Ocena: -3 (glosow:13)
2015-03-21 11:35:44
spadaj ruski trollu

mipa
    Ocena: 2 (glosow:14)
2015-03-21 11:32:16
ukrainiec wróg,rusek wróg,niemiec wróg,węgier wróg, czech wróg bo zrobili reklamę ośmieszającą polaków itd sami wrogowie w sądziedztwie

czarnoczarny23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-21 13:06:05
komentarz usunięty przez moderatora

maras2604
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-03-21 14:08:22
wegier?? to akurat przyjaciel!

bigszu99
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-03-21 20:39:45
To wszystko napędzają ruSSkie trole. Sianie nienawiści i chaosu.

Marmur87
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-22 03:47:17
Skąd oszołomie wziąłeś tego Węgra wśród polskich wrogów? To jedyny kraj chyba obok Rumunii który mając z Polską granice był je przyjazny od zawsze. Dziś tej granicy nie ma, ale w swoim czasie Zakarpacie, Bukowina i Małopolska Wschodnia wrócą do macierzy.

GrzesiekACM
    Ocena: 3 (glosow:19)
2015-03-21 11:31:26
Nie ma to jak wspominać coś z przed 70 lat. A Niemiec to nie twój wróg? A z chęcią jedziesz do niego do pracy żeby zarobić trochę euro. A Anglik czy Francuz to nie wróg? Przecież to przez nich zginęły miliony Polaków jak wypieli się na nasz sojusz gdy wybuchła Druga Wojna Światowa. A ilu jedzie do nich zarabiać pieniążki.

kicaj997
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-03-21 17:54:02
Widziałeś w Niemczech pomnik Hitlera czy faszystów oficjalnie wspieranych przez rząd? Różnica polega na tym, że oni nie są dumni ze swojej historii a zbrodniarzy nie uważają za bohaterów narodowych!

sempin
    Ocena: 5 (glosow:19)
2015-03-21 11:18:11
Hahaha. Daliście się zmanipulować. Przyjmując że wszyscy Ukraińcy to swołocz, to przyznajecie stwierdzenie że wszyscy Polacy, to złodzieje i pijacy?

Marmur87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-22 04:06:29
Pewnie znajdziesz pracującego Cygana, choć nie widziałem. Czy to znaczy, że generalna większość jest ok?

sempin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-28 19:57:53
Hahaha. cygana pracującego nie znalazłem, ale pracowałem na Ukrainie pare razy przez parę miesięcy przy renowacjach ołtarzy. I piłem, i bawiłem się, i raz w bójkę się wdałem, i dlatego walcze z powstającym stereotypem że Ukraińcy to faszyści. Znajdziesz tam tyle samo nacjonalistów i debili i fanatyków, co w Polsce

Zubkownik
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-03-21 11:09:16
Znam ten naród i szczerze mówiąc na dziesięciu dwóch to normalni naprawdę dobrzy i uczynni ludzie. Reszta jak w naszym kraju.

irek285
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-03-21 11:07:40
To są przestępstwa poszczególnych ludzi a nie całego narodu.Wojna zawsze zmienia priorytety każdego z nas.Teraz mówisz że nie zabił byś,ale jak tylko miał byś okazje żeby przeżyć na pewno byś to zrobił.Takie sytuacje wyzwalają w nas zwierzęce instynkty.Może już czas zapomnieć i nie dopuścić do ponownej wojny? Każdy teraz ma ten sam priorytet żyć godnie,spokojnie,zwiedzać itp itd.O historii zawsze trzeba pamiętać ale nie nią żyć.

zwierzak250477
    Ocena: -1 (glosow:13)
2015-03-21 11:01:48
komentarz usunięty przez użytkownika

kicaj997
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-03-21 17:58:29
Jak wśród milionów Polaków znajdzie się kilku zwyrodnialców, tak i wśród milionów ukraińców znajdzie się kilku... porządnych

Marmur87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-22 03:49:04
No nie każdy Ukrainiec zabijał Polaków. Niektórzy też ich ratowali. Dobra, fajnie to fakty. A jak wyglądają liczby? Na ponad 4 mln Ukraińców będących obywatelami II RP naliczono ok. 1000 takich przypadków...

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-22 12:07:41
komentarz usunięty przez użytkownika

pibi80
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-03-21 10:50:17
Prawie nikt nie jest twoim bratem. Ani rusek, ani ukrainiec, ani żyd, ani czarny. Ani Polak. Brat to jest ktoś z kim masz wspólną matkę, a nie obywatel tego bądź innego kraju. Brzmi jak truizm, ale przestańmy zmieniać znaczenie słów, bo sens się gdzieś już dawno zagubił.

dibo2
    Ocena: 8 (glosow:12)
2015-03-21 10:42:07
Brat ukrainiec buahahah w dupie mam takich braci którym się pomaga a oni mają nas w Dupie !!

galka666
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-03-21 10:21:25
wreszcie coś mądrego tu wrzucono. wiadomo, że lepiej graniczyć z ukrainą niż ruskimi, ale nie wmawiajmy ludziom, że nasze narody łączy jakaś wielka przyjaźń.

lodazajeansy
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-03-21 14:58:08
Zgadzam się z Tobą. Zawsze lepiej siać nienawiść jak wiadomo wspólny wróg jednoczy a taki banderowiec to idealny wróg na naszą miarę i czasy bo do kogo innego moglibyśmy zmieszczać z błotem. Niemiec ma polowe naszej gospodarki, czesi z nas się smieją, ruscy mają gaz i rope, wegrzy udają, że nas nie ma więc taki ukrainiec któremu odebrano połowe jego państwa jest idealnym kozłem ofiarnym, moje kochane polaczki

slimils
    Ocena: -8 (glosow:12)
2015-03-21 10:16:28
gdyby nie Ukraińcy teraz moskale i huilo byli by koło Polski!

Marmur87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-22 04:07:35
Widziałeś oszołomie mapę? Na północ od Polski, jaki to kraj? I nie nie chodzi mi o Litwę...

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-03-21 09:51:45
A Rosjanin jest twoim bratem? W tej chwili jest taka sytuacja, że trzeba się opowiedzieć po którejś stronie? Jesteś po stronie Rosji? Czy myślisz, że w tej chwili Polsce zagraża Ukraina czy Rosja?

wielki_miszcz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-21 12:44:33
jeżeli jesteś Polakiem powinieneś być po stronie Polski i jej interesów, a to nie po drodze ani z ukraińcami a nie z ruskimi ...

zaldbag
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-03-21 15:55:32
W interesie Polski jest silna Ukraina - bariera przed Rosją i silna jednolita UE, której będziemy częścią.

mordi
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-21 17:30:54
Ukrainy juz nie ma. Najpierw została przez Putina zniszczona gospodarczo a teraz wykańcza jej resztki militarnie. Walczenie za Ukraine to jak kopanie niedźwiedzia w tyłek aby mu wyrwać z łap upolowana sarenkę. Sensu to nie ma zadnego a i samemu można stać się "drugim daniem"

kicaj997
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-03-21 18:04:11
Na wschodzie walczą dwa WROGIE nam narody, a w interesie Polski jest stać z boku i czekać na rozwój akcji, aby potem spokojnie ze zwycięzcą robić interesy. Wpieprzanie się między wódkę i zakąskę ZAWSZE kończy się źle. "Gdzie się dwóch bije tam trzeci korzysta" P.S. Polsce nic nie zagraża, po za "polskim" rządem.

dupa-mariana
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-21 09:51:41
komentarz usunięty przez moderatora

thoren2
    Ocena: 9 (glosow:19)
2015-03-10 23:32:10
ukraincy to szczury. To nie naród, to choroba. Robiłem z kilkoma w ubojni kurczaków pod Zawadzkim. Nie macie pojęcia do czego ci ludzie są zdolni w stosunku do zwykłych kurczaków. A na koniec jeden za..bał mi stówe z portfela.

Yiddish
    Ocena: -11 (glosow:19)
2015-03-10 23:12:52
Nie wiem dlaczego ale mam wrażenie że takie wstawki wrzucają tutaj pachołki Putina aby poróżnić nas z Ukraińcami. Owszem nie zapominajmy tego co zrobili Nam a my Im. Ale jednocześnie pamiętajmy że lepiej niech się biją oni a nie my bo Putin uderzy na zachód, jak tego nie zrobi to straci władzę nad kremlem.

zaldbag
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-03-21 09:54:05
Część to pewnie pożyteczni idioci kibicujący Rosji, ale niektórzy na pewno są rosyjskimi pr-owcami. Widać to na każdej stronie internetowej w komentarzach.

mordi
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-03-21 17:45:08
„Wielka Brytania nie ma wiecznych sojuszników, ani wiecznych wrogów; wieczne są tylko interesy Wielkiej Brytanii i obowiązek ich ochrony” Henry Temple Polacy tez w końcu powinni to zrozumieć. W polityce zagranicznej nie ma przyjaciół, są interesy. Sprzyjanie Ukrainie nie leży w naszym interesie.

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-22 17:24:39
W tej chwili leży! A cytat, który przytoczyłeś właśnie o tym świadczy.

pitras
    Ocena: 45 (glosow:69)
2015-03-10 20:05:34
ruski to też nie mój brat-matka już za młodu przestrzegała " uważaj bo ta swołocz wbija nóż w plecy" i masz ukrainę !

admin1944
    Ocena: 12 (glosow:22)
2015-03-10 19:54:02
TYLKO HISTORYCZNY MATOL LUB KOMPLETNY IDIOTA BEDZIE KLEPAL PO PLECACH LUB POMAGAL UKRAINSKIM POTOMKOM BANDZIOROW I WYJATKOWO OKRUTNYCH ZBRODNIARZY !!

misiekb1977
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-03-10 17:27:41
plon uraino do ostaniej deski..... skukinkoty

unrealista
    Ocena: 7 (glosow:23)
2015-03-10 15:25:47
Ta dzicz nigdy nie będzie naszymi przyjaciółmi. Czekają tylko na odpowiedni moment żeby nam Polakom wsadzić nóż w plecy!

jacas69
    Ocena: -3 (glosow:19)
2015-03-10 15:09:01
A ja się nawet z diabłem zprzysięgne przeciw ruskim.

pawelusa
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-03-10 15:17:08
swiete slowa

Yiddish
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-03-10 23:14:56
dostałeś sporo minusów czyli mam rację Radzieckie trole tu działają a mało świadomy Nasz Polski motłoch to łapie. Żenada Włączcie myślenie wyłączcie wiochę dzieciaki. Pamiętajcie kto nam tak naprawdę zagraża.

kicaj997
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-21 18:09:20
Tak samo mówili banderowcy służąc hitlerowi i nie uważam tego za powód do chwały. Polacy nie hańbią się sojuszami z "diabłem". A wróg mojego wroga rzadko jest moim przyjacielem.

magdasexx
    Ocena: 10 (glosow:20)
2015-03-10 14:59:06
praktycznie każdy ukrainiec to bydle na czele z żydami pochodzenia ukraińskiego - poroszenko jaceniukiem i tymoszenko - tam gdzie wojna i zamieszki tam żyd przy korycie.

FrankEinstein
    Ocena: 7 (glosow:17)
2015-03-10 14:43:06
Moim bratem też nie jest ta ukraińska swołocz!!!

FrankEinstein
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-03-10 14:37:58
Moim bratem też nie jest ta swołocz!!!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400