Zaloguj si  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nietolerancja  15-03-15, 01:41 Zg這
+ 257 -
Dodano: 2015-03-15, 01:41:26   przez: Nietolerancja
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 257  Zg這 nadu篡cie
426
 Udost瘼nij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  A Ty? By貫 kiedy tak nar帳any...
  •  Tymczasem w Suwa趾ach.
  •  Wyj徠ek od regu造
  •  El pajaco.
Ukryj komentarze(93)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogowa
 Najwy瞠j oceniony komentarz:poka
homo_sapiens
    Ocena: 7 (glosow:13)
2015-03-16 21:13:50
Jedno z dw鏂h: albo ka盥y ma obowi您ek (pod rygorem wysokich kar pieni篹nych) sprz徠ania po swoim psie, albo miasto ustanawia taki podatek od ps闚, 瞠by pokry koszty sprz徠ania przez wynaj皻ych "sprz徠aczy". Mieszka鎍y mogliby o tym decydowa w referendum.

kihel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-24 13:37:07
Pami皻aj 疾 w tym roku nie by這 zimy.. Ile ps闚 ze schroniska uratowa貫 bydlaku ?

KapitanZbuk
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-03-21 11:32:56
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

anulka666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-03-18 00:55:33
jestem za! Np koty sraj w domu i w豉軼iciele po nich sprz徠aj, po psie te prosze sprz徠a , kiedy w pogoni za dzieckiem zjecha豉m z g鏎ki na psim g闚nie mniejszym z貫m by這 to ze ca豉 utyt豉na wi瘯szym skr璚ona noga rehabilitacja i zwolnienie z pracy !

angie76
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-17 17:01:57
Po pierwsze kupy nale篡 sprz徠a bez wzgl璠u na to, czy pies sra na chodnik, czy na traw, bo po trawie te mam prawo i ochot chodzi. Po drugie, aby to mia這 sens, na osiedlach i w innych miejscach publicznych powinny by ustawione stosowne do tego pojemniki, a po trzecie gnoi, kt鏎zy wyprowadzaj psy, by za豉twi造 potrzeb pod moim blokiem, bo przecie pod swoim nie b璠 鈍ini造 nale篡 bezwzgl璠nie kara wysokimi mandatami! I tyle!

jacek1157
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-03-17 17:48:58
Zgadzam si z tob ja sprz徠am po swoim psie.Mam natomiast pytanie do ciebie czy pijane blokowe debile t逝k帷e puste butelki i rzygaj帷y po klatkach schodowych przeszkadzaj ci w takim samym stopniu co nie sprz徠ni皻a psia kupa?Podejrzewam, 瞠 tak , ale troszk wi瘯szy strach uwag zwr鏂i drechowi bo mo瞠 w g瑿 przyla dziadek emeryt raczej tego nie zrobi.

kriss92
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-03-17 16:46:09
Polska to kraj idiot闚...Najwiecej przeszkadzaja psie gowna mocherom,lub tym,ktorzy zwierzecia nie posiadaja. Sami wyrzucaja butelki i inne smieci rozkladajace sie d逝gi czas a pluja sie o psie gowienko,ktorego po max tygodniu nie ma !

Popmean
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-03-18 19:31:28
Ty IDIOTO , psy sraja codziennie po 2-3 razy i g闚ien s ca貫 trawniki.

unknown81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-21 13:00:53
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

unknown81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-21 13:02:20
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Hornet2002
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-03-17 14:58:04
Ponadto, policzcie sobie ile pieni璠zy wydaje si na te g逝pie pojemniczki z woreczkami na psie odchody. Ile trzeba zap豉ci, 瞠by je uzupe軟ia i jak lukratywny kontrakt podpisa造 firmy, kt鏎e dostarczaj materia造. Za te pieni捫ki, ulice naszych miast, kilku Pan闚 Staszk闚 mog這by codziennie przemierza wszerz i wzd逝, zbieraj帷 nie tylko kupki, ale te 鄉ieci, kt鏎e walaj si po chodnikach i trawnikach. Sko鎍zcie z zawi軼i i zacznijcie wymaga od w豉dz tego, za co s這no p豉cicie. Aktualnie p豉cicie i wykonujecie prac za nich (tego te wymagaj帷 od innych)

Hornet2002
    Ocena: -2 (glosow:14)
2015-03-17 14:52:33
Krety雟ki autorze. Nie wiem czy zdajesz sobie z tego spraw, ale wspomniana kupa sp造wa z pierwszym deszczem lub wysycha na s這鎍u i si wykrusza. P鏦i jest robiona na trawnikach, to tylko przynosi po篡tek. Mo瞠 te nie wiesz, ale od lat p豉cisz (chyba, 瞠 jeste t瘼ym gimbusem) podatki, za kt鏎e pa雟two polskie powinno sprz徠a za Ciebie. Kiedy tak te czynili. Teraz, p豉cisz za sprz徠anie nawet wi璚ej, a jako pan闚 z w霩eczkiem, szufelk i s這mian miot陰 na ulicach nie wida. Szkoda tylko, 瞠 Polacy to nar鏚, kt鏎y woli uprzykrza 篡cie innym zamiast wymaga od pa雟twa tego za co p豉ci.

Popmean
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-03-18 19:34:40
Jaki pozytek przynosi kupa na trawniku bo nie rozumiem? Moze idac twoim tokiem myslenia rozlejemy Ci szambiarke gnoju pod oknem. Dziw bierze ze tacy idioci jak ty jeszcze istnieja. Mam do ciebie pytanie calkiem powazne. Przeszkadzalo by ci gdyby pod twoimi oknami na trawniku pasa造 sie krowy, swinie itp? Oczywiscie tam sra造 ...?

CzarnulkaEwa
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-03-17 12:59:16
wiekszosc luszi to durni hejterzy i lemingi..Tacy madrzy? na co idzie podatek z paliwa? na drogi..na co idzie podatek za psa? KIEDYS NA SZCZEPIENIA i Panow z tubami do sprzatania po psach, i To by這 madre,. DZIS ZOSTA PODATEK zlikwidowano szczepionki i sprzataczy.. dzis zapycha kase urzedu TAKA PRAWDA. Ggyby miasta postawi造 na rozsadek jak w jednym w ktorym by豉m w POLSCE..tam postawili kilkadziesiat pojemnikow na odchody psie w kszta販e dalmatyczyka i KUP NIE BY NIGDZIE!! DA sie,da ale kto bedzie szed z kupa w reku kilkadziesia metrow i wrzucal ja moz do smietnika z segregownymi odpadami?

EmeraldApple
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-03-17 07:22:17
Proponuj zrobi akcj o nazwie - "Z這ta Klamka" Ka盥y w豉軼iciel psa, kt鏎y podpadnie komu niech zostanie ofiar tej瞠 akcji.

rokkokko
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-03-17 05:56:07
b璠ziemy sprz徠a po psach jak w豉軼iciele go喚bi zaczn p豉ci za mycie samochod闚...

Ingenue87
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-03-17 10:24:07
Por闚nujesz swojego kundla do bezpa雟kiego go喚bia lataj帷ego dziko po mie軼ie?

rokkokko
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-17 20:43:03
a nie s造sza貫 o hodowlach go喚bi kt鏎e s puszczane 瞠by polata?

Popmean
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-18 19:38:53
Na moim osiedlu jest 30 blok闚 .. w kazdym 50 mieszka co daje 1500 mieszkan. w kazdy mieszkaja 2-3 osoby co daje 3-5tysiecy ludzi. Ilu z nich ma go喚bie? A ilu z nich ma psy?

rokkokko
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-19 05:50:19
wystarczy 瞠 1-2 osoby maj go喚bie co daje oko這 100 ptak闚 co r闚na si z ci庵le obesranym samochodem... jak wejdziesz w g闚no psa to twoja wina bo nie patrzysz jak idziesz, na g闚no ptaka nie ma si wp造wu...

Popmean
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-28 19:26:38
Nie wiem na jakiej ty wiosce miszkasz ze trzymacie tam go喚bie..

Gienio331123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-17 00:53:10
komentarz usuni皻y przez moderatora

Gienio331123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-17 00:49:17
komentarz usuni皻y przez moderatora

Gienio331123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-17 00:46:49
No tak zapomnia這 si o Historii jak to nas sprzedawali軼ie na organy starym babkom katolickim bo szkoda kasy na hodowle organ闚 lepiej kog upolowa bo mam was w dupie i to otwarcie wam m闚i!!! 涉DEN NIEMIEC NIE B犵ZIE MI PLU W TWARZ K紑WA MA:)

Gienio331123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-03-17 00:45:08
Nic o Demnie nie dostaniecie debile nic!!!

Gienio331123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-17 00:44:06
komentarz usuni皻y przez moderatora

viochan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-17 00:40:22
komentarz usuni皻y przez moderatora

MariuszMaxKolonko
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-03-17 00:27:41
W Polszy jak w chlewie obsranym g闚nem. Polaczki sraj sami pod siebie, to co m闚i aby po swoich zwierzakach sprz徠a!

grisia
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-17 00:22:54
Chetnie sprzatne po mojej psinie.. ale jak widze, ze kloc 40-sto kilogramowy wali walca czekoladowego, lub dwa.. a wlasciciel udaje, ze nic nie widzi (kolejny raz).. to dlaczego ja mam to robic? I tak pewnie mysli 80% wlascicielo psow :P:P

komputerek9
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-03-16 23:51:38
Czy軼iochy si odezwa造, A 鄉ieci wam nie przeszkadzaj?? G闚no si z czasem roz這篡, a 鄉ie nie! Tyle pet闚, szk豉 itp na ka盥ym kroku, w ca貫j Polsce.

komputerek9
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-03-16 23:55:55
I jak po nich sprz徠a, skoro koszy na 鄉ieci czy na psie odchody jest tak ma這?

Ingenue87
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-03-17 10:26:00
Tak, przeszkadzaj mi 鄉ieci. Co jeszcze masz do powiedzenia? Sprz徠aj po swoim kundlu, proste! I nie zadawaj durnych pyta.

Popmean
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-18 19:36:59
komentarz usuni皻y przez moderatora

ramzesx
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-03-16 22:57:30
Wkurza mnie to, 瞠 wszystkie trawniki, miejsca zielone, kawa趾i ziemi mi璠zy betonem w mie軼ie s zasrane przez psy. Ich w豉軼iciele to 鄉ierdz帷e lenie, dzieci im si mie nie chce, to maj psa, kt鏎y potem sra wsz璠zie w miejsca, kt鏎e chcia這by si by by造 czyste. A ju w og鏊e masakra w starych dzielnicach gdzie nie ma teren闚 zielonych...

BidaS
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-03-16 22:46:02
Przecie zbieranie ciep貫go g闚na po swoim psie do foliowego woreczka jest oble郾e i spotyka si z krzywymi spojrzeniami przechodni闚 kt鏎zy na to patrz i dziwi si jak mo積a bra te g闚no do r瘯i..Pies sie zesra, przyjdzie deszcz i g闚no zniknie...

Ingenue87
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-03-17 10:27:07
Ja bym psiarzom z ch璚i obsmarowa豉 g闚nem samochody. W r瘯awiczkach oczywi軼ie. Przyjdzie deszcz, te zmyje.

rokkokko
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-03-16 21:50:48
szkoda tylko 瞠 nie ma jak sprz徠a po tych psach.... cz這wiek idzie na 2-3 km spacer i przez ca陰 drog nie ma jednego kosza... i co za jedn r瘯 dzieciaka w drugiej smycz z psem a worek z g闚nem gdzie? mo積a przej嗆 z tym workiem 200-300-500 metr闚 i wyrzuci ale nie ca造 spacer...

homo_sapiens
    Ocena: 7 (glosow:13)
2015-03-16 21:13:50
Jedno z dw鏂h: albo ka盥y ma obowi您ek (pod rygorem wysokich kar pieni篹nych) sprz徠ania po swoim psie, albo miasto ustanawia taki podatek od ps闚, 瞠by pokry koszty sprz徠ania przez wynaj皻ych "sprz徠aczy". Mieszka鎍y mogliby o tym decydowa w referendum.

pawel1710
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-03-16 21:05:40
Niech jeszcze zawiesz takie uwagi do meneli i naj..banych imprezowicz闚, kt鏎zy szczaj i sra..j gdzie popadnie i to nie tylko po trawnikach, ale tak瞠 po murach, bramach, przej軼iach i wszelkich osiedlowych zakamarkach. To oni robi najwi璚ej smrodu.

wieslav
    Ocena: -1 (glosow:13)
2015-03-16 20:58:26
Osoba, kt鏎a nie posprz徠a豉 po swoim psie powinna dosta mandat 1000z. Nie pouczenie, nie 50z, tylko minimum 1000z. Niestety, ale prostego polaczka tylko surowa kara nauczy kultury.

komputerek9
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-03-16 23:57:38
I za ka盥ego wyrzuconego kiepa r闚nie!!!!

rafi102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-03-17 12:57:17
畝l dupe 軼iska, bo nigdy nie pozwalano Ci mie 瘸dnego zwierz徠ka??? Polaczka... a Ty kim niby jeste???

Wiesniak_Krul 
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-03-16 20:46:26
M鎩 piesek nie sra pod blokiem. Ma upatrzone rejony w parku. To tak zwana ubikacja, le篡 tam od groma klock闚. I te klocki si utylizuj. Najpierw 簑ki gnojarze i larwy much, a potem naturalne utlenianie a si zrobi bia貫 i rozsypie u篡幡iaj帷 gleb.

Popmean
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-18 19:42:15
No i po co uzyzniac glebe w parku? Co posaidzisz se tam kartofle w przyszlym roku? Widzia貫s zuki gnojarze w parku? Za larwy much podziekuje... Po za tym ja ide do parku zeby pospacerowac, odpoczac po pracy a nie do ubikacji dla zrytych polaczkow ktorzy chca miec psa majac gdzies wszystkich dookola i ktorych psy musza w tym parku srac.

rafi102
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-03-16 20:32:10
Od sprz徠ania psich g闚ien jest Stra Miejska

rzaba7
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-03-16 20:20:22
szkoda tylko, ze r闚nie ochoczo nie pouczacie obszczymur闚 lub podobnych za鄉iecaj帷ych trawniki...:/

barbarella123
    Ocena: -6 (glosow:10)
2015-03-16 19:38:51
komentarz usuni皻y przez moderatora

marazzzz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-17 07:41:07
Sami s brudni i maj pch造, do tego ruchaj kozy. Tyle w temacie.

hemisys
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-03-16 19:20:38
Jestem w豉軼icielem psa i popieram, cho po swoim nie sprz徠am. Sprz徠a貫m na pocz徠ku, ale przesta貫m chcie by wyrzutkiem i niemal jedynym na osiedlu, kt鏎y to robi. Uwa瘸m, 瞠 to powinno si zmieni i wszyscy powinni sprz徠a po swoich psach. Municypalna zamiast wlepia mandaty za pr璠ko嗆 czy z貫 parkowanie, powinna systematycznie kara (pocz患szy od upomnie 瞠by zbyt hardkorowo nie by這) na wybranych osiedlach i stopniowo rozszerza dzia豉nie, 瞠by ogarn望 nowym nawykiem ca貫 miasta. W 5 lat problem by豚y za豉twiony.

Suuzi
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-03-16 19:04:41
Racja. Posiadanie psa nie jest obowi您kowe, ale je瞠li kto chce go miec to powinien po nim sprz徠ac a ludzie w wi瘯szo軼i s "鈍iniowaci" i nie sprz徠aj. A ile razy jest tak, 瞠 wychodz ze swoim psem ze swojego bloku czy domu, 瞠by si komu innemu zes*ra "pod nosem".

Adamus_Papus
    Ocena: -11 (glosow:13)
2015-03-16 18:55:14
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

michal.strogow
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-03-16 19:21:12
A tw鎩 tatu to niech zacznie od s這wnika dla ciebie ,a sko鎍zy na wizycie u psychiatry z tob na smyczy.Pewnie 瘸逝je teraz 瞠 si w kretowine nie spu軼i,jak zobaczy jakiego kretyna sp這dzi

jarod220984
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-03-16 19:25:22
ohj adamus adamus, nie zmordowany jeste jak Twoja stara przy lodzie :D

jamez
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-03-16 19:42:19
micha ty masz ten komfort 瞠 ju jeste po

michal.strogow
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-03-16 19:52:04
A ty gnat masz pewnie ca造 czas ten komfort,瞠 od uko鎍zenia gimnazjum pampersa nie wymieni貫 par闚o.

saderwa
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-03-16 20:09:50
komentarz usuni皻y przez moderatora

jamez
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-03-16 20:51:36
dawaj ze swojego konta dywizjon nawale ci minus闚 to si zesrasz jak pies w parku

michal.strogow
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-03-16 21:00:28
Nie szczekaj za du穎,tylko posprz徠aj to swoje 豉jno kundlu

Herdzik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-16 22:17:38
FRAJER u nas takiego laptopa by mia za po這we tej ceny :):):) a cie naci庵neli :):) hehehe

jarod220984
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-16 22:20:11
wy tu gadu gadu, a "niezmordowany" pisz si razem :D

BidaS
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-03-16 22:50:50
Debil od miesi帷a taki sam komenta pod ka盥ym filmem daje...tyle 瞠 pare tygodni temu to by這 3999 a nie 4999 ; Frajerze tyle euro to twoja stara jest wstanie w rok od這篡 myj望 dupy starym niemkom w Niemieckim sanatorium i nigdy by nie wyda豉 tych oszcz璠no軼i dla synka mitomana na laptopa...

barbarella123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-03-16 23:35:15
komentarz usuni皻y przez moderatora

punkpropaganda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-17 00:48:12
Tfuj laptpo sie zepsuje i zostanie shaeis za rok, i ty 5 lat bedzish dupska shfabom podcierac her shwarz.. Do Hozwacji sobie jezcie, ale nie whasajsie. Tam was muzulanie essen nicht schpressen.. i cie nie ma szhwabie :D

jamez
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-03-17 06:57:36
micha z 豉jna powsta貫 ....yyyy i g闚nem jeste

daniel1506
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-03-17 20:27:14
komentarz usuni皻y przez moderatora

michal.strogow
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-03-18 20:08:37
Pisze si "g闚na" listonoszyku z Inowroc豉wia.

jamez
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-20 20:25:50
micha dalej 鄉ierdzisz

m_p_123
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-03-16 18:46:35
Bez sensu ten napis, przecie ludzie (wi瘯szo嗆) w豉郾ie po to wyprowadzaja psy, 瞠by po nich nie sprz徠a.

zielunahaluna
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-03-16 21:15:30
No i chyba czas to zmieni.

punkpropaganda
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-03-17 01:33:35
zielunahuluna@ mo瞠 ty tez swoje pakuj w torebki.. nie wrzucaj do 軼iek闚 bo potem ja wod musz pic bo ty swoje odchody zmiesza豉 z woda i spluknelas nie wiedz帷 dok豉dnie co si z tym dalej dzieje... Bez sensu co ??

jamez
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-03-16 18:31:45
wiem kto zaraz sie oburzy :P

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-03-16 18:28:50
G闚no to 鈍i皻e s這wo? Nie wiedzia貫m :)

zielunahaluna
    Ocena: 4 (glosow:20)
2015-03-16 18:25:52
Tw鎩 pies - twoje g闚no - i tw鎩 g闚niany obowi您ek to g闚no posprz徠a. Sedno sprawy - nie chcesz z trawnika - sprz徠aj ze swojego dywanu. Uwa瘸sz, 瞠 g闚no na chodniku to nic takiego - to zapewne na 鈔odku twojego salonu tez nie powinno ci przeszkadza.

afuro89
    Ocena: 3 (glosow:15)
2015-03-16 10:55:20
POLSKA to nie dubaj !! tu g闚na nikt nie zje :D

punkpropaganda
    Ocena: -4 (glosow:18)
2015-03-15 09:13:49
M鎩 pies nasra za ogr鏚kiem, stopnia 郾ieg i g闚na nie ma, rosn krokusy. M鎩 pies od tej pory b璠zie sra tylko na trawk, bo od tego 豉dne kwiatki rosn. Trawniki nie s do deptania, wiec nic ci do tego ze m鎩 pies narobi na traw lub pod krzaki po kt鏎ych tobie tez nie wolno chodzi.. W g闚no mojego psa nie wdepniesz. Tego typu zakazy s powodem ze psy coraz cz窷ciej zostawiaj co na chodniku. Tu nie wolno, tam nie wolno. Pies w ko鎍u nie wytrzymuje i robi gdzie popadnie.. A ja g闚na nie b璠 dotyka bo g闚no 鄉ierdzi.. Nawet jest takie m康re przys這wie co m闚i 瞠by nie rusza g闚na.

Ingenue87
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-03-16 18:10:24
Szkoda, 瞠 nie jestem twoj s御iadk, bo ch皻nie bym na ciebie regularnie donosi豉. W ko鎍u zacz掖by sprz徠a po swoim kundlu.

wiesiek45
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-03-16 18:50:25
Skoro trawniki nie sa do deptania, to dlaczego pozwalasz bo nich deptac pieskowi? Nigdy nie wiedzialem ze pies ma wieksza prawa niz czlowiek.

GanGstaRR
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-03-16 19:36:46
Wysmarowalbym ci ryj w tym g@Wnie i mozesz mi wierzyc na slowo, ze od tego momentu twoje poglady zmienilyby sie diametralnie

punkpropaganda
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-03-16 23:32:38
Odpowiedz dla ingenue87.. Jestem starszy od Ciebie i bys sie bala tak na mnie donosic, bo bym ciebie usral i nie tylko ja ale kazdy sasiad co ma psa a jest ich wiecej niz tych co ps闚 nie ma w okolicy gdzie ja mieszkam.. i w okolicach gdzie zawsze mieszkalem wlasciciele ps闚 by robili na ciebie wiecej skarg niz ty bys nadazyla na nie odpowiadac.. w koncu by cie urzad exmitowal :D..

punkpropaganda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-16 23:38:41
komentarz usuni皻y przez moderatora

punkpropaganda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-16 23:46:27
komentarz usuni皻y przez moderatora

punkpropaganda
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-03-17 00:02:48
Wiesiek45 M鎩 komentarz zosta skasowany wiec pisze go jeszcze raz.. To my ludzie odbieramy zwierz皻om miejsca do natury.. Wiesz co to ekologia? M鎩 pies zrobi pod krzaki a ty by si musia stara 瞠by w to wdepn望. Pies na trawniku nie narobi szk鏚. Ale jak ty wdepniesz na trawnik w nowo kupionych glanach to go zniszczysz i zaorasz. W tym r騜nica..

punkpropaganda
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-03-17 00:11:57
GangStarRR M鎩 wpis jako odpowiedz dla Ciebie tez zosta豉 skasowana wiec pisze jeszcze raz, u篡je innych s堯w.. Nie podszed by do mnie bo m鎩 pies by wyczu po tobie ze masz z貫 zamiary i zacz掖 by warcze.. A je郵i by si odwa篡 taki numer zrobi, to by by biedny.. Ja bym ciebie po twarzy bil a m鎩 pies po nogach gryz a do mi瘰a.. sekunda i by mia przegrane, minuta i by by zmasakrowany.. Po to mam psa 瞠by takich napastnik闚 jak ty bezlito郾ie atakowa, i tak jest wytrenowany..To co ty mi grozisz.. To napad, i nawet glinom by tego nie wyt逝maczy, i poszed by siedzie za kratki

deathmind
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-17 08:02:54
Nieznajomo嗆 prawa szkodzi. Poruszanie si po trawie w parkach i innych obiektach publicznych nie jest wykroczeniem ju od jakich 4 lat. Trawa jest do deptania i do wypoczywania na niej gamoniu.

wiesiek45
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-17 11:47:57
@punkpropaganda sam nie wiesz co to ekologia i nie odrozniasz osiedlowych trawnikow po ktorych biegaja dzieci od naturalnych lasow czy 陰k.

GanGstaRR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-18 22:20:43
Hahaha, bardzo sie ciesze, ze masz tak bujn wyobra幡ie z happy endem. To teraz wyobraz sobie mocarzu, ze napuszczasz swojego kundla na kogos, a ten kto serwuje temu szczurowi kulke w leb. Automatycznie twoj mozg wysyla sygnal do d@py o spuszczenie balastu w gacie i proszenie o litosc.

GanGstaRR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-18 22:27:24
Dodam tylko, ze m鎩 starszy mia tak sytuacj par lat temu. Szed sobie i omija豉 go baba z wilczurem, kt鏎y nie do ko鎍a by dobrze "trzymany" i mu odj..a這 i rzucil sie na ojca. Ten wyj掖 bro i powiedzia mniej wiecej "zabierz tego kundla albo go odstrzele". Baba prawie sie posr..豉 i niewiele brakowalo a mialaby kundla z olowiem we lbie. To sie nazywa obrona wlasna i predzej ty bys siedzial za glupiego kundla bo na pewno nie ja.

frajersearcher
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-03-15 03:05:08
Kiedy wlasciciele psow zrozumieja, ze gowna ich pupila sa jak wyrzucone opakowanie na chodnik/trawnik? Prawie to samo. Wychodzisz z domu i pozostawiasz po sobie jakiegos rodzaju brud.

pibi80
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-03-16 18:09:00
Nie no nie przesadzajmy. Opakowanie si nie rozk豉da, g闚no tak. 妃ierdzi i brudzi - fakt, ale jednak nie zostaje na tym chodniku na wieki.

GanGstaRR
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-16 19:38:47
Wole opakowanie niz stado smierdzacych g@wien dookola. W Dniu Swira jest to swietnie zobrazowane.

punkpropaganda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-17 00:35:08
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

punkpropaganda
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-03-17 01:11:42
Poprawka.. odchody psa rozpuszczaj si w glebie w ci庵u miesi帷a do p馧torej.. opakowanie wyrzucone kilka tysi璚y lat ..Rozkr耩 sw鎩 zlew i zobacz ile dziennie brudu po sobie zostawiasz i jak zanieczyszczasz mno膨c to razy milion, bo twoje odchody wychodz inna rura twoje 軼ieki tez inna rura..ale w jednej i tej samej si zbieraj.. Ile ty sam zanieczyszczasz nie widz帷 tego, to si w pale nie mie軼i w por闚naniu do biednego psa niczemu sobie nie winnemu. Zostaw psa w spokoju. Daj popali faszyzmowi. Bo faszyzm nie buduje si poprzez rasizm ale przez nietolerancje!!!

Popmean
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-18 19:46:36
punkpropaganda, dziecko dorosnij, znajdz koleg闚 bo pewnie siedzisz w d逝gich klakach z pryszczami na mordzie , kulosy ci sie poca w glanach i hejtujesz ludzi nielubiany przez spoleczenstwo idioto. Wiesz czym sie rozni moj syf od psiego syfu? Ze ja place za to ze moj syf trafia do oczyszczalni sciek闚 ktora go przerabia tak aby nie byl syfem. taka roznica.

zucio89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-15 01:52:32
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika


Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Je瞠li nie zgadzasz si na to mo瞠sz wy陰czy obs逝g plik闚ZAMKNIJ X
cookie w przegl康arce. Wi璚ej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400