Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
TYGRYS-1984  15-03-15, 20:08 Zgłoś
+ 581 -
Dodano: 2015-03-15, 20:08:51   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 581  Zgłoś nadużycie
363
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie drażnij strażnika
  •  Co to będzie
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
Ukryj komentarze(78)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ClintEastwood
    Ocena: 60 (glosow:86)
2015-03-15 21:18:33
Prawidłowo. Pan Sokołowski myśli, że jest nietykalny.

lolo052
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-04 12:18:53
On jest jak senyszyn, ani patrzeć, ani słuchać się go nie da

evender
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-08 07:00:56
Ja bym powiedział : jak Michalik....

sandslash
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-23 00:37:20
wiecie co jest najlepeze? jesli napiszesz tutaj w komentarzu na stonoge, ze kradl z nimi, bylo super, a teraz sie msci bo wyje***i go z ekipy i powiezli przy pomocy skarbowki to kometarz usuniety :) za kazdym razem mi go usuwaja haha czyli to prawda! stonogo zlodzieku nie kreuj sie na obronce poszkodowanych !

mandarynek87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-21 10:34:55
widze ze polowa komentujacych to milicjanci albo ci co nie mieli z nimi do czynienia tylko z tv wiedza jacy oni sa "supeeer"...a ci co szykanuja Stonoge moze obciagna Sokolowskiemu?Np panicz sebololo skoro lubi dziwki, nieudolna milicje i jest taki piekny...:) masakra co za ludzie!

sebololo
    Ocena: -6 (glosow:10)
2015-03-19 23:55:49
Ten Stonoga to jakiś skończony idiota. Nie dziwię się że tak mu urzędnicy dowalili. Albo prostacko oczernia albo zwyczajnie zazdrości bo na spotkanie z takim wieprzem jak stonoga zgodzić się może tylko prostytutka za pieniądze.

alphamale
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-03-20 12:17:52
Człowiek powyżej zidiociał do reszty.

dario123456789
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-17 12:04:12
najwieksza kutwa jak tylko moze byc hw..

swiderro3
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-03-17 05:25:52
Pan Stonoga to mój idol

myszak8604
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-03-17 05:02:39
Jawor94 widzę jesteś strasznie za teoriami spiskowymi strasznie nic do tego nie mam masz prawo ale po co te bzdury kto ci zniszczył życie czy ktoś tobie kiedyś publicznie wyprał twoje brudy czy ktoś Np. pojechał po tobie że widział u ciebie w piwnicy kozę i wie co z nią robisz. No właśnie ja tu komentuję zachowanie nie przyzwoite pana Stonogi a nie kto co powinien robić posiadając stanowisko takie a nie inne

pawelfarciaz
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-03-17 01:31:41
swoja robote robi dobrze a co tam na boku to juz jego sprawa stonoga zazdrosny

sebololo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-19 23:58:09
A Ty gdybyś wyglądał tak jak on to nie byłbyś zazdrosny;)?

Jawor94
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-03-17 00:11:50
Powala mnie tok myślenia ,nie których osób na portalu ,komentarze typu: Ma dowody niech pokaże ,czemu tego nie zgłosił... Lepper też miał dwody i też miał je zgłosić i do tego Noe doszło bo samobójstwo popełnił zastanówcie się. W Polsce skorupowani nie są tylko Politycy i Policja a dowody ,które On posiada lub nie ,nie dotyczą przekroczenia prędkości a wielu osobistości z górnej półki ,których mi w ogóle nie żal. Więc moje pytanie komu On ma to zgłaszać? A to czy się komuś włącza do życia prywatnego? Oni też nam niszczą życie więc czemu My mamy tego nie robić? On przynajmniej robi coś w ogóle

Franusss
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-16 21:41:10
TĘPIĆ DEBILI i cwaniaczków ! ! !

DkNG
    Ocena: -3 (glosow:15)
2015-03-16 20:42:56
zbysiu twoje parcie na szkło osiągnęło nowy poziom żenady

slashxxl
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-03-16 20:42:46
Wkurza mnie ten Pan w niebieskim mundurku razem z Alvinem wiewiórką ...

myszak8604
    Ocena: -3 (glosow:21)
2015-03-16 20:07:38
jak dla mnie to pan stonoga przesadza nie interesuje mnie jaki jest tego powód ale nie wpierdala się człowiekowi w życie osobiste z buciorami

bbooratt
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-03-16 22:06:45
Oczywiście tylko policja ma prawo inwigilować obywatela, obywatel nie ma prawa się przeciwstawiać i bronić wg twej logiki...

myszak8604
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-03-16 20:05:42
komentarz usunięty przez użytkownika

anubisgd
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-03-16 18:48:58
sokołowski to debil brawo da stonogi.

jk112
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-16 17:26:31
chyba go stonoga nie lubi! a taki mundry oficer

energyman00
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-03-16 16:32:22
Prawo panie Zbyszk

iksDeXDXD
    Ocena: 10 (glosow:20)
2015-03-16 16:23:01
Jak widzę Sokołowskiego w tiwi zmieniam kanał natychmiast!, jego wypowiedzi są żenujące i jedynie utrwalają złe zdanie o policji wśród społeczeństwa!

nissin
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-03-16 16:17:19
Tak wlasnie wyglada polskie prymitywne spoleczenstwo. To nie politycy sa winni tylko wiesniacy.

nissin
    Ocena: -2 (glosow:24)
2015-03-16 16:12:20
Kolejna bezpodstawna nagonka na czlowieka, wiesniacy sie podniecaja, nie znajac faktow. Tylko falszywe pomowienia jakiegos chorego debila.

kurwamac02
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-03-16 15:12:20
Zastanawiam się czy ten cały cyrk, który urządzał stonoga kilka/kilkanaście miesięcy temu to nie było coś w rodzaju tymińskiego. Zebrał sobie garstkę społeczeństwa, która go teraz wielbi i tak na nich zarabia. Ostatnio sprzedawał udziały w firmie, którą stworzył zajmującą się produkcją alkoholi 'stonoga', gdzie wartość jednej akcji wynosiła 50 zł, natomiast sprzedawał za 300zł. Zarobek jaki uzyska to coś koło 800 tys. złotych;-) A co do mańka to dobrze, że jedzie po nim bo ten koleś to dwulicowy ch*j. Niby rzecznik policji, ale sam nie jest świętoszkiem.

kurwamac02
    Ocena: 10 (glosow:10)
2015-03-16 15:16:46
kilka dni temu widziałem filmiki u stonogi jak maniek jechał do studia telewizyjnego i miał wygłaszać jakieś wskazówki do bezpiecznej jazdy samochodem, a sam jadąc łamał przepisy. Następna sprawa to to co pie*doli o narkotykach, a sam brał udział w sylwestrze na którym był koks, ale wiadomo znajomki to, znajomki tamto. Jego siostra po podstawowym kursie psychologicznym została od razu przyjęta do policji jako psycholog policyjna. Ogólnie wku*wia mnie ten pajac i z ryja, i z dwulicowości.

hanauer
    Ocena: 10 (glosow:12)
2015-03-16 15:06:18
komentarz usunięty przez użytkownika

caleanka
    Ocena: -7 (glosow:11)
2015-03-16 16:05:59
Dlaczego tak piszesz wiesniaku prymitywny?

mikiiras
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-03-16 19:47:32
uuuups ktos tu chyba przyjechal do Polandii z czarnym potomkiem :)

munios123
    Ocena: 1 (glosow:19)
2015-03-16 14:45:00
Stonoga ma grubszą czarna teczkę niż Stan Tymiński! Kolejny oszołom i bajkopisarz. Gdyby faktycznie miał jakieś kwity to jeśli nie prokuratura (która to oczywiście gnębi stonogę) to jakaś partia opozycyjna albo jakaś stacja telewizyjna, gazeta by to wykorzystała. Nie podniecajcie się... kolejny pokrzywdzony przez: żydów, masonów, komunistów, cyklistów, kler itp.

yahoo2135
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-03-16 14:38:12
radzę trochę poczytać o stonodze. koleś jest ostro podejrzany, poczytajcie o jego życiorysie i w ogóle przejrzyjcie jego dotychczasową działalność

TempyCh
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-03-16 13:53:41
Polska milicja obywatelska, oraz reszta mundurówki, to państwo w państwie. Nikt z przypadku tam się nie dostał. Jak ktoś nie wierzy, to proszę spróbować.

myszak8604
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-01-07 22:30:55
no chłopie jesteś zajebisty po prostu. Nie mam pojęcia co masz na myśli mówiąc mundurówka i jakieś znajomości żeby się tam dostać nie wiem naprawdę czy byłeś gdziekolwiek czy składałeś gdziekolwiek papiery o przyjęcie czy tylko słyszałeś od dobrego kumpla który chyba złożył papiery o przyjęcie i się nie dostał czy jak bo nie wiem o co Ci chodzi . Ja jakoś się dostałem do MON-u beż żadnych znajomości aha.. już wiem gdzie jest problem testu sprawnościowego nie przejdziesz kurdę a myślałeś że od tak przyjdziesz i jesteś już w mundurówcę hmm ciekawę...

dziurb
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-03-16 13:53:24
czy chodzi o Anię z Olsztyna?

TempyCh
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-03-16 13:55:12
co doopkę wypina?

dedede66
    Ocena: -4 (glosow:12)
2015-03-16 12:31:25
komentarz usunięty przez użytkownika

Free.80
    Ocena: -10 (glosow:36)
2015-03-16 11:58:08
komentarz usunięty przez użytkownika

ZeuS112
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-03-16 12:59:48
podobno spalił mu się dysk z dowodami, jak tak mówi to musi być to prawda. Kij z tym, że gość do tej pory nie pokazał ani tym bardziej nie umoczył tych wszystkich złych, o których mówił. Najlepsze jest jednak to, że idolem Polaków staje się facet od przekrętów i nagle o tym zapominamy.

Guru6969
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-03-16 13:40:58
Do Zeus... Może nie znam całej historii Pana Stonogi ale z tego co wiem to nigdy nie oszukiwał ludzi tylko Fiskusa, Banki, Ubezpieczalnie itd... więc czemu ma nie być idolem? Oni na co dzień rżną nas na kasę a on jeden próbuje ruchać w drugą stronę :D

Free.80
    Ocena: 1 (glosow:13)
2015-03-16 14:36:53
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-03-16 15:45:26
Abstrahując od tego czy stonoga to złodziej czy nie to co proponujesz free...wypiąć tyłek i czekać aż skończą?

dedede66
    Ocena: -7 (glosow:13)
2015-03-16 16:13:03
Dlaczego nazywasz nas gowniarzami? Bo nie rozumiesz naszej kultury? Troche szacunku, bo to dzieki takim jak my obce bydlo nie szweda sie po twojej dzielni. A, ze czasem jakiegos studenciaka sie skroi, to chyba nie grzech?

nissin
    Ocena: -6 (glosow:10)
2015-03-16 16:28:39
@dedeebilu - to nie roznica kultury, to wasz brak kultury.

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:13)
2015-03-16 16:45:54
Kolejny mocny w pysku, co pierwszy zaczyna obrazac, a w razie konfrontacji tak spier*dala, ze majtki rozdziera kicajac przez ogrodzenie. Hehehe. Co? Ziomki cie kiedys skroili? Widocznie zauwazyli, ze rurki cie w pipke cisna :D

caleanka
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-03-16 16:56:46
@dededebilu - wlasnie pokazales wlasna wiejska "kulture".

dedede66
    Ocena: -6 (glosow:6)
2015-03-16 17:09:49
A to co? Twoj chlopak przyszedl Cie bronic, czy masz rozdwojenie jazni? Za monitorkiem cieplo i przytulnie, ale juz twarza w twarz z czlowiekiem ulicy nie jest tak fajnie.

nissin
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-03-16 17:15:05
@dededebilu - z Toba to strach "twarza w twarz", z braku argumentow pewnie jestes agresywny, jak wiekszosc "prawdziwych polakow".

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-03-16 17:27:58
dedek fagasie, chapiesz dzide? :)

dedede66
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-03-16 17:37:08
A co ma do tego polskosc pajacu? Licza sie zasady,a czlowiek wychowany na ulicy, co z nie jednego pieca jadl chleb i nieras w morde dostal, takie zasady posiada. Tu nie chodzi o to ze jak nosze dres to mam sie za boga, ale o to ze znam dzieki temu zycie od podszefki.

jurek1102
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-03-16 17:39:46
deduś ty pyerdolisz zupełnie jak ppejs po przepiciu całego zasiłku :)

dedede66
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-03-16 17:43:36
Pajak? Widac, ze prawilny chlopaczyna. Lysiutki, widac, ze kawal basiora. NA VIPa zawsze moze u mnie liczyc.

robolov
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-16 19:05:48
dedede66 - abstrahując od tematu... jaki kolor ma twój dres?

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-03-16 19:54:12
Czarniutki ortalionik od adasia, do tego eleganckie spodenki, biale skarpetki do polowy lydki, i cichobiegi od najczasa. Czasem sie okulary sloneczne zarzuci. A co?

kbrowarek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-16 22:38:04
Coo stary jest psem?

Free.80
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-03-17 10:20:12
komentarz usunięty przez użytkownika

robolov
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-18 08:04:21
a nic, brakowało mi do pełnego zobrazowania twojej osoby... musisz komicznie wyglądać w rzeczywistym świecie - czyli podobnie jak tu, w wirtualnym ;]

Zubkownik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-03-16 11:57:46
Układy układziki kumoterstwo i nepotyzm-jest nietykalny puki PO u władzy czyli znając naszych wyborców - do emerytury

bystry_kaziu
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-03-16 11:39:29
a zapytam wprost - ten Stonoga taka encyklopedia wiedzy , o wszystkich wszystko wie - a czy ktoś już poszedł siedzieć ? czy to tylko takie szczekanie i odwracanie uwagi ?

GanGstaRR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-19 21:15:32
Zbyszek poszedł siedzieć

mrdaniel
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-03-16 11:05:27
Niech Stonoga da w końcu jakieś dowody na to co mówi bo już powinien poł rządu udupić z tego co opowiada a dowodów jak nie było tak nie ma.

dibo2
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-03-16 10:58:49
Pajac z mo!!!

asd1905
    Ocena: 0 (glosow:20)
2015-03-16 10:43:45
mi to wyglada na zwykle pomowienia grubasa ktory okrada polske tak samo jak politycy, a ze malo mu bylo to nawet chcial startowac w wyboprach- gdy uswiadomil sobie ze nie ma szans bo 16 latkowie nie maja w polsce prawa glosu zrezygnowal

tuba83
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-03-16 10:35:38
kim K**** jest "pan" stonoga???? niechaj ktoś wyjasni

tuba83
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-03-16 10:33:58
kim K**** jest "pan" stonoga????? niech ktoś wyjaśni.

bula76
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-16 13:27:47
Kolegą pana Leppera.

minutsa
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-03-16 13:51:35
Człowiekiem podstawionym przez służby :)

nissin
    Ocena: -9 (glosow:13)
2015-03-16 09:09:43
Typowo polskie.

nissin
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-03-16 11:33:12
Zawisc, zazdrosc, donosy, insynuacje, wygryzanie - tak wlasnie funkcjonuje polskie spoleczenstwo. Dlatego macie tak wesolo.

durthu
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-03-15 22:10:52
Za hajs podatników rodzina baluje.

Daroeu
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-03-15 21:47:52
Hehe zgadzam sie sokołowski cały czas jest na milicji

mipa
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-03-15 21:27:26
Stonoga od wielu lat jedzie po Sokołowskim jak po łysej kobyle,jego były kumpel

ClintEastwood
    Ocena: 60 (glosow:86)
2015-03-15 21:18:33
Prawidłowo. Pan Sokołowski myśli, że jest nietykalny.

janosik1971
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-03-15 20:53:06
No ciekawe ciekawe :)

Antycyponek
    Ocena: 5 (glosow:21)
2015-03-15 20:47:55
komentarz usunięty przez moderatora

arek121247
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-03-15 20:45:51
to mu do....ł haha

waclawwaclaw
    Ocena: -10 (glosow:38)
2015-03-15 20:36:44
pomijając skandaliczny fakt awansu żonki to reszta tekstu o jakiejś panience ( bez względu na to czy to prawda czy nie) to zwykłe sku....stwo panie krystalicznie czysty Zbigniewie.

waclawwaclaw
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-03-16 19:00:49
te minusy to chyba z braku wiedzy. Prześledźcie sobie skąd ten pan w ogóle w mediach , kto to jest czyj to kumpel itd itd . A krzyczeć popularne hasła, często wykazując się buractwem i brakiem kultury to nie takie trudne.Niektórzy w ten sposób wybory wygrywali. A sprzedawanie i donoszenie widzę w krwi zostało.Nie poruszam tu wątku Sokołowskiego bo oprócz tego ,że to glina i rzecznik to nic o nim nie wiem.

zimnylechh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-15 20:19:37
no nie powiem ciekawe. Czy to prawda ?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300