Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
apoalipsa316  15-03-29, 15:02 Zgłoś
+ 407 -
Dodano: 2015-03-29, 15:02:24   przez: apoalipsa316
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 407  Zgłoś nadużycie
61
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Niech ktoś mi powie
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Budujesz, Remontujesz... Kombinujesz...
  •  El pajaco.
Ukryj komentarze(57)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
gajcy
    Ocena: 29 (glosow:35)
2015-03-29 19:13:54
Widocznie ci dwaj homoseksualisci to so homofoby.

proboszczu-1234
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-05 20:36:01
a ja otwarcie krytykuje takich pedałów

Lanox91
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-03-31 21:38:22
Czego nie zrobią by było o nich głośniej a swoje myślą.

cipycipy
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-03-31 00:32:57
Szczerze mówiąc, rzygać mi się chce na widok pedałów, ale dopóki ich nie widzę to mam to gdzieś. O adopcji nie wspomnę, bo to już chore.

herbataizelki
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-01 00:27:04
Królik niewinny - nieprawda, bo nosem wciąż rusza. Rozumowanie na tym poziomie.

ToRnADo147
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-03-30 23:44:37
Wszędzie już to pedalstwo się szerzy !!!! Milczeć oblechy !!!!

herbataizelki
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-04-01 00:30:18
Równie dobrze ktoś może tobie kazać się zamknąć. Żyj i daj żyć innym.

ToRnADo147
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-04-01 12:28:14
A ty co ? Bierzesz w kakao,że tak cię los tych oblechów boli ?

ramzesx
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-03-30 22:10:17
Jak tylko ich? Narodowcy i prawicowcy mówią o tym od lat, więc co to za bzdurny tekst? A ci dwaj dobrze, że w tej kwestii tak uważają, choć będąc homo zdrowi nie są.

rocccco
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-30 21:32:07
brawo chłopaki a kto mówi że to pedały

Dave2024
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-30 18:27:04
Od dawna mówiłem dokładnie to samo...

StachTraktorzysta
    Ocena: -7 (glosow:17)
2015-03-30 17:22:43
O, i do takich pedałów mam szacunek. Jakbym ich spotkał, to dostaliby jednego kopa mniej.

tomi2000
    Ocena: 3 (glosow:15)
2015-03-30 18:18:19
Ale jak miałbyś ich spotkać, skoro jeśli już wstaniesz od kompa, to najwyżej do sąsiedniej wioski jedziesz PKSem po chipsy.

StachTraktorzysta
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-03-30 18:32:01
No to w PKEsie, albo na przystanku.

tomi2000
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-03-30 23:25:02
O tym właśnie mówię. Choć trudno to sobie wyobrazić, to istnieje świat, gdzieś hen, za przystankiem, a i PKSem nie dojedziesz. I w tym świecie ludzie nie dostają kopów tylko za to, że się nie podobają innym ludziom. Nie trzeba akceptować wszystkiego, można mieć swoje poglądy, ale cywilizowani ludzie nie stosują kopów, żeby przedstawić swoje przekonania

StachTraktorzysta
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-03-31 01:54:59
Coś mi się wydaje, że ty chcesz dzisiaj kopa dostać.

tomi2000
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-31 19:40:55
Hehe to próbuj matołku

tellmetellme
    Ocena: -3 (glosow:23)
2015-03-30 15:14:47
Ale przecież homoseksualiści powinni móc adoptować dzieci. Osoba, która miała/ma własnych rodziców nigdy nie zrozumie osób z domu dziecka, którego nie chcą właśni rodzice. Myślę, że wiele z nich chciałoby nawet dwóch ojców, by w końcu poczuć się kochanym. Gdy homoseksualiści zaadoptują dziecko, dla tego dziecka nie będą to homoseksualiści, a rodzice o tej samej płci zamiast domu dziecka w ogóle.

karolcia_mala06
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-03-30 15:26:06
Mam nadzieję, że to jest prowokacja, prawda...? Bo chyba nie wierzysz w to co napisałeś?

xvxFUxvx
    Ocena: 0 (glosow:16)
2015-03-30 15:36:36
Skoro nie mogą zrobić to czemu mają adoptować ? Tylko nie wylatuj mi z tekstem że w jakiejś parze hetero jedna osoba ma problemy z płodnością, bo potencjalnie tylko pary różnopłciowe (Logiczne chyba) mogą mieć dzieci. Jeśli mi znajdziesz 2 chłopów (wg biologi, nie prawa) którzy mają dziecko ze sobą, to pogadamy. A jak zaczniesz z czymś typu, 2 lezby mają dziecko z chłopem, to ja odpowiem że samotna kobieta też może mieć dziecko, idąc takim tokiem myślenia (do niczego normalnego się nie dojdziemy). Dzieci uczą się wzrokowo, więc nie powinno się emanować takich zjawisk.

grog
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-03-30 16:08:39
tylko ja nie rozumniem o czym piszesz FU?

xvxFUxvx
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-03-30 20:11:46
już prostuję, homo nie mogą zrobić dzieci, hetero mogą, więc adoptować powinny móc tylko pary różnopłciowe

herbataizelki
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-01 00:33:10
Idąc tym tokiem myślenia, ludzie bezpłodni nie powinni móc adoptować dzieci. Na prawdę, poszukaj lepszych argumentów.

xvxFUxvx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-01 10:34:11
Ja pisałem że pary jednopłciowe by mogły, bo one wg biologi (bo to jedyna kombinacja) mogą mieć dzieci, sam siebie nawet zacytuję "Tylko nie wylatuj mi z tekstem że w jakiejś parze hetero jedna osoba ma problemy z płodnością, bo potencjalnie tylko pary różnopłciowe (Logiczne chyba) mogą mieć dzieci.", więc idźmy tym tokiem myślenia, ja już uprzedzałem fakty, więc tego komentarza nie powinienem nawet pisać. To że para hetero nie może mieć dzieci, to jest oczywiście problem, więc rozwiązaniem jest adopcja, pomoc idzie w 2 strony, tworzy (tradycyjną) rodzinę

Fanatyczka68
    Ocena: -5 (glosow:15)
2015-03-30 14:30:26
Homofobia nie jest adekwatnym słowem. Osobiście nie odczuwam lęku przed pedałami, lecz wstręt.

Podlasiak1977
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-03-30 18:57:42
hehehe pedalki poczuly wstret do Twego komentarza i zminusowaly.ja odczuwam wstret i obrzydzenie

Fanatyczka68
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-30 14:29:06
komentarz usunięty przez użytkownika

damian.szefo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-30 14:10:08
Zdumiewające na wiocha jest to że jednych absurdy o takiej samej tematyce szybko pojawiają się na głównej a inne gniją w poczekalni, pomimo że mają 40, 50, czy nawet 70 punktów. Chyba trzeba mieć znajomości z adm. Co ciekawe miałem takie same zdjęcie i to 11 dni wcześniej, więc jak można było jej ponownie dodać, ciekawe?

Podlasiak1977
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-03-30 19:02:11
zapytaj usera jurek1102 on Ci powie co zrobic zeby absurd wszedl na glowna nawet z 18 pkt.

spacz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-03-30 23:37:17
komentarz usunięty przez moderatora

kombaat
    Ocena: 2 (glosow:14)
2015-03-30 13:43:05
A teraz wyobraź sobie sytuację, że jesteś 5 letnim sierotą. Masz do wyboru wychowywanie się w "normalnym małżeństwie" typu najniższa krajowa + renta, 35 m2, bez perspektyw, czy w rodzinie wykształconych, majętnych gejów, którzy zapewnią Ci studia, godne warunki życia (bez przemocy, alkoholu i biedy) i start w przyszłości. Kogo byś wybrał? A może lepszy jest sierociniec? Zastanówcie się pod tym kątem... a że dzieci się będą śmiały w szkole? Jak będzie miał dobre stopnie, iphona, markowe ciuchy a pod szkołę podwiezie go jeden z tatusiów Audi R8, to się nikt nie będzie śmiał.

tellmetellme
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-03-30 15:34:33
Nawet jeśli żaden z tatusiów nie byłby tak majętny jak opisałeś, ale oboje bardzo starają się wychować dziecko w miłości, dzieciak nie chodzi głodny ani w łachmanach to też nie powinno się skreślać takich rodziców tylko dlatego, że nie gustują w kobietach. Zawsze lepsi tacy rodzice, niż heteroseksualna rodzina w której ojciec bije żonę i przepija pół wypłaty.

BOBY102
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-03-30 13:36:46
Jacyków, też jest zdania, że PARY HOMO NIE POWINNY ADOPTOWAĆ DZIECI. Tylko przez tą wypowiedź "polubiałem" tego KOLESIA ...

xvxFUxvx
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-03-30 15:44:57
To że z kimś się zgadzasz nie znaczy że musisz go lubić, to żaden wstyd. A jak by Hitler powiedział że lubi chleb to co, nikt by nie jadł chleba ? Dlatego muszę się o Tobie pozytywnie wyrazić teraz, bo masz jakieś zdanie i nie zmienisz go nawet jak "wróg" zacznie mówić to samo.

unknown81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-08 11:42:46
Korn jest spoko.

kapelushnikov
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-03-30 13:35:21
A w którym momencie poparcie przez gejów adopcji przez pary homoseksualne jest hipokryzją? Naucz się znaczenia słów, zanim zaczniesz ich używać.

sarsaparilla
    Ocena: -10 (glosow:14)
2015-03-30 13:16:52
Tańcowały dwa pedały, jeden duży, drugi mały...

bodan
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-03-30 12:51:41
Brawo dla tych gosci.popieram,pozatym robia ladna wode po goleniu....

PorucznikWrzud
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-03-30 12:11:07
komentarz usunięty przez moderatora

muttley13
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-03-30 11:36:30
A jakie wzorce zachowań ma dziecko wychowywane przez mamę i babcię ?

Podlasiak1977
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-03-30 19:06:57
lepiej przez mame i babcie niz dwoch migdalacych sie zbokow.wiadomo ze matka bardziej dba o dziecko niz ojciec i samotna matka lepiej sobie poradzi niz dwoch facet... o sorry zboczencow.a jeszcze jesli pomoze jej babcia to bedzie jeszcze lepiej

muttley13
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-03-30 20:33:19
Może lepiej może gorzej skąd ta pewność czyżbyś miał dwóch tatusiów ? Z tym że matka dba lepiej o dziecko niż ojciec to trochę przegiąłeś. Nie mam wątpliwości że dla dziecka najlepsi są rodzice dopowiedziani, kochający choćby i homoseksualni

Podlasiak1977
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-30 22:06:09
jesli zostales wychowany w normalnej rodzinie to powinienes wiedziec co to jest tzw matczyne cieplo.zaden dzieciak adoptowany przez zbokow tego niezazna.

muttley13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-30 22:21:22
A czy matczynego Ciepła nie może dać kobieta będąca w związku z inną kobieta? Nawiązując do bredni które pisałeś wcześniej o wyższości matczynej miłości nad ojcowską to ideałem wydaje się wychowywanie przez dwie kobiety :)

Xandu89
    Ocena: 4 (glosow:14)
2015-03-30 10:16:34
Potępiają też zapłodnienia in vitro, nazywając dzieciaków tak poczętych - syntetykami. Obrazili setki tysięcy dzieci i ich rodziców - głównie rodziców heteroseksualnych. Tego nie napiszecie.

gajcy
    Ocena: 29 (glosow:35)
2015-03-29 19:13:54
Widocznie ci dwaj homoseksualisci to so homofoby.

apaolipsa316
    Ocena: -8 (glosow:10)
2015-03-29 17:59:22
Wczoraj widziałem tutaj taki absurd i postanowiłem go skopiować i wstawić jeszcze raz jako swój. Kochacie mnie za to co?

leeha
    Ocena: 9 (glosow:9)
2015-03-29 17:31:11
Elton juz zapowiedzial, ze sweterka u nich nie kupi

pittero
    Ocena: 3 (glosow:15)
2015-03-29 16:15:36
niektórzy homo jednak zachowują ostatki zdrowego rozsądku i wiedzą, że jest to niezbyt zdrowy układ dla psychiki dziecka

Xandu89
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-03-30 10:18:06
A co, jesteś dzieckiem pary homoseksualnej, że wiesz jak to działa na psychikę?

pittero
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-03-30 12:06:51
nie jestem ale wystarczy, że do tego wystarczy odrobina rozumu i wyobraźni

janosik1971
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-03-29 15:55:51
Dzisiaj są takie czasy-Kto ma pszczoły ten ma miód kto ma dzieci ten ma smród...

kapelushnikov
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-03-30 13:33:03
Kiedyś oczywiście przy dzieciach smrodu nie było? :)

vacarius
    Ocena: 2 (glosow:18)
2015-03-29 15:49:42
A po co im jakiś bachor? Nie chcą adopcji to nie, ich sprawa. Wiele związków heteroseksualnych tez nie chce dzieci. Ale związek heteroseksualny który nie chce dzieci nie wrzeszczy aby zakazać adopcji związkom heteroseksualnym. Przecież w heteroseksualnym związku też może być pedofil. Najlepiej zostawić dzieci w katolickich domach dziecka bo tam pedofilii nie ma. Nie ma też zakonnic które każą starszym wychowankom gwałcić młodszych. Dziecko u tych dwóch gejów byłoby bezpieczniejsze niż w katolickim domu dziecka. Szkoda ze nie chcą wząść zadnego.

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-03-30 13:21:57
Ty musiałeś mieć straszne przeżycia w "katolickim" bidulu a wcześniej w "katolickiej" rodzinie. Współczuje.

irek285
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-03-29 15:30:31
To jest dobry sposób na darmową reklamę.

unknown81
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-03-30 13:00:20
Zgadzam się. Pozdrawiam.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-03-29 15:05:27
Większość homosi jest przeciwnikiem takiej adopcji.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500