Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
ALBO BĘDZIEMY OKRADANI NADAL PRZEZ PO PIS PSL SLD, A PRZECIEŻ NIE O TO WALCZYLI NASI DZIADKOWIE
gandziagun  15-04-02, 12:44 Zgłoś
+ 914 -
Dodano: 2015-04-02, 12:44:40   przez: gandziagun
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 914  Zgłoś nadużycie
710
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka prawda
  •  Problemy i rady w internecie
  •  Imprezka na świeżym powietrzu..
  •  Joanna Senyszyn w 140 znakach pokazała
Ukryj komentarze(155)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
piskun133
    Ocena: 67 (glosow:95)
2015-04-02 12:51:20
Haha problem w tym że ten system w którym równo graja czerwoni SLD PO PIS i PSL okopał sie solidnie i nie ma szansy wyboru kogoś z zewnatrz a nawet jakby jakims cudem Kukiz albo Korwin sie przecisnie to zaraz pojawia sie haki na nich albo zapuka seryjny samobójca... nie ważne kto głosuje wazne kto liczy pRzypominam że ostatnie wybory samorządowe jeszcze do tej pory są nierozliczone i nie znamy pełnych ostatecznych wyników

justhe
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-30 03:10:00
Myślący ludzie mają już serdecznie dosyć robienia z nich poddanych państwa, niewolników łajdaków urzędniczych, traktowania ich jak dzieci z zespołem Downa, oligarchii i kleptokracji sprzedawanej mikrocefalom jako "demokracja", "walki" o klimat, litowania się nad zbrodniarzami, cofania Europy do jaskini pod światłymi rządami brukselskiego kołchozu, zbydlęcenia, promocji zboczeń i patologii, płaszczenia się przed dziczą islamską itd. itp. Ten proces już się zaczął i tupania oraz popiskiwania Czerskiej, Wiertniczej i innych Środków Masowego Ogłupiania nic tu nie pomoże!

Laserek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-27 18:52:11
mikke to stary pies a kukiz to jakis palant

rav_007
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-04-15 13:35:26
Hahah napewno nie walczyli zeby taki prorusek jak korwin byl u sterow.

torbajazzu
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-04-13 07:20:09
dojda do wladzyo to tez nas beda okradac , normalna kolej rzeczy u nas w kraju

wg69
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-11 13:40:22
nie o to walczyli nasi dziadkowie... co za żenada

Manius179
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-04-09 20:06:50
Czy na pewno przeznaczeniem wiochy jest zamieszczanie na niej tego typu reklam?

vahanara
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-04-07 22:26:55
tylko oni i nik inny reprezentują polaków najlepiej: w końcu ten z lewej to alkoholik i ćpun, a ten geriatryk z prawej to znany szowinista udający dżentelmena skłonny podnieść rękę na kobietę. ale czego innego można oczekiwać po niektórych wiocharzach...

mediar
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-06 19:24:19
nom ja pojde na wybory i oddam glos na wpie,rd,ol mikke goscio ma jaja

kooler
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-04-05 02:45:00
Wiadomo że PO i tak wygra. Polsce pomoże jedynie obalenie rządu.

zbigniewboniek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-06 17:19:15
Dokładnie. Tylko rozpier-ducha w stylu majdanu może powyrywać te chwasty. W innym przypadku nastąpi kolejna zmiana przy korycie "transformersów" którzy po prostu zmienią nazwę i znowu idioci zagłosują na tych samych przy wybitnym wsparciu postkomunistycznych mediów TVN-POLSAT-TVP.

szynszylam
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-04-04 20:59:07
Powiedz mi jakie doświadczenie, zaplecze doradcze, itp. ma Twój ulubieniec Kukiz? Płyty przestały mu się sprzedawać to nagle do polityki idzie? Ten człowiek nie jest w ogóle przygotowany do pełnienia jakiejkolwiek funkcji publicznej. Kolejny populista, który jak zwykle grasuje na zaściankowej mentalności niektórych polaków "my uciskani, zniewoleni przez niezidentyfikowane obce narody", itd. Żal, po prostu żal...

zabek1021
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-06 16:14:52
a Wtorek oglądałeś?

mjakwiocha
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-04-06 16:40:23
Co Ty z choinki spadles? A nasze wspolczesne wladze maja baaardzo duze doswiadczenie w pelnieniu funkcji publicznych. I jak jest ? Tu wcale nie chodzi o plyty tylko o to ze TO WLASNIE jest ten czlowiek ktory chce zrobic cos dla nas!! A nie dla siebie i bandy swoich urzendasow, a moze Ty jestes jednycm z nich? ktorym podoba sie to że są równi i równiejsi

gangnam10
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-04-04 20:29:41
Zrozumcie, że to są wybory PREZYDENCKIE. Prezydent nie ma zbyt wielu uprawnień i jego wpływ na bieżącą politykę jest znikomy. Oni nie zdziałają nic. Jeżeli faktycznie chcą coś zrobić to muszą kandydować do sejmu a nie na prezydenta. Czy to tak trudno pojąć. Poza tym, czy chcielibyście, żeby Waszym prezydentem był JKM?? Bez jaj...

Jachociacho
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-04-04 20:59:25
Widzisz i przez takie osoby jak Ty nic się w tym kraju nie zmienia. Takie osoby jak Ty głosowały na Tuska, "bo Kaczyński jest niski". O co Ci chodzi z tym hasłem: "chcielibyście, żeby Waszym prezydentem był JKM?" ?

gangnam10
    Ocena: -6 (glosow:10)
2015-04-05 03:58:32
Tak, głosowałbym na Tuska, tak uważam, że Komorowski jest dobrym prezydentem. Jeżeli chodzi o JKM - człowiek nie ma nic do zaoferowania, utopijne państwo, które ma się utrzymać chyba ze świeżego powietrza. Żadnych podatków - ciekawe z czego się utrzyma służba zdrowia, policja itp. Ktoś wymyślił państwo aby wspierać się wzajemnie, bogatsi biedniejszych, wspólne wydatki i wspólne prawa. Kosztem płacenia podatków na rzecz utrzymania tego państwa.

anaksagoras
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-07 20:01:57
Poczytaj sobie program JKM a potem się zastanów nad tym co napisales

Rhamiel24
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-04-04 18:01:24
Ja nie wiem to chyba zmowa milczenia, czemuż to i w Sondażach i na wielu stronach brakuje Mariana Kowalskiego ?

szynszylam
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-04 20:56:05
Bo ma 0% poparcia w sondażach?

ketrab1
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-04-04 17:31:02
Zamist korwina ktory ziemie slaskie chce niemcom oddac wklejcie Mariana Kowalskiego

Rivero
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-04 17:19:32
Marian Kowalski !!!

Crisstov
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-04 15:50:03
Jeden i drugi ma szanse jak Żyd za okupacji...

RicardoE
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-04-04 15:06:10
Mizoginista i alkoholik trzepiący ozorami.

szatanoslaw
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-04-04 14:06:51
Korwin? Dlaczego państwem ma zarządzać człowiek, który nie był w stanie zarządzać kilkusetosobową partią...

demigod666
    Ocena: 1 (glosow:13)
2015-04-04 13:57:52
ja jestem za Korwinem, oglądałem z nim wywiady, ciągle robią z niego głupka ale wiele z jego pomysłów ma sens.

qqqqqq11
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-04-04 13:53:59
wybory byly,sa i beda falszowane,tylko przelew krwi cos zmieni

energyman00
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-04-04 13:13:09
Jestem za Kukizem !!!! Reszta politycznego chłamu to złodzieje będą kradli dalej nie ważne czy prezydent będzie z Po PIS SLD tylko Kukiz i Korwin ale Kukiz mi bardziej pasuje...

firen4
    Ocena: -3 (glosow:11)
2015-04-04 12:55:06
Kto uważa że Korwin jest zły ten jest kompletnie zidiociałym lemingiem, ten człowiek wyszedł z biedy i dorobił się kupy kasy będąc przy tym osobą publiczną i poświęcając swój cały wolny czas niemalże. Owszem, ciężko będzie się przebić przez ludzi, którzy okazali się zdrajcami Rzeczypospolitej, ale jak powiedział JE Korwin-Mikke, "jeśli sfałszują TE wybory, wyjdziemy na ulice". On ma już 70 lat, jest ostatnią nadzieją dla Polski, i tylko on ma jaja i charyzmę, żeby poprowadzić młodzież, bo ona tylko chce walczyć o ten kraj..

hujopies
    Ocena: 1 (glosow:15)
2015-04-04 11:53:37
Miejsce Korwina jest ewentualnie w psychiatryku... Gratuluję naiwności tym, którzy myślą, że głosując na tą czy inną partię coś zmienią. Ta banda złodziei robi szopkę przed kamerami, a jak nikt nie patrzy, to wódkę razem piją dzieląc zyski.

wiocho
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-04-07 20:10:12
fajny piesku! przeczytaj 11 razy to co napisałeś. Porozglądaj się dookoła i znowu poczytaj. Napisałeś coś co jest i przypisujesz to ludziom którzy (kukiz) nie mają z tym "nic" wspólnego.

AdamZeku
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-04-04 08:34:11
100% się zgadzam.. Nie znam nikogo kto chciałby zagłosować na Bronisława czy innego kandydata partii lewicy.. A ludzie z telewizji, czy internetowi trole na usługach POPISSLDPSL, mnie nie przekonają.. a komisji drugi raz się nie uda dać du.y.

byleth
    Ocena: -8 (glosow:20)
2015-04-04 08:07:33
hahahahahaha! trudny wybór: debil-alkoholik, czy debil-psychopata hmmmmm Współczuję mózgu tym wszystkim, którzy w tych popaprańcach dostrzegają wzór.

MichuBydgoszcz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-04 16:47:04
Trollowanie już wyszło z mody ŁOSIU....

Jachociacho
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-04-04 21:02:14
byleth zapomniałeś napisać jeszcze o Twoim idolu debilu-analfabecie.

mortiur
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-04 06:08:53
nasi dziadkowie przewracaja sie w grobach jak na to patrza,powstancy gdyby wiedzieli ze taki syf bedzie to by sie poddali

Corriere
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-04-04 05:46:18
A jednego normalnego to nie ma ?

Adrian2712
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-04-04 01:51:42
JKM!!!

thekapa
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-04-04 01:47:00
Ale na pewno na tych nie zagłosuje (zaraz polecą się chejty typu idz głosuj na PO Pis itp.ale nie można zmuszać na siłę żeby głosowali na niego )

AdamZeku
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-04-04 08:37:21
oczywiście Twój wybór.. ale pomyśl 25 lat mieszamy w jednym garnku z rosłem, za każdym wyciągnięciem chochli jest ta sama zupa, kawioru tam ku,wa nie ma.. a mi się znudziło wpie.dalać to samo.. zmieńmy gar.

thekapa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-04 01:43:52
I tak pewnie PO a potem PiS jak i reszta będzie pierdolić ze wybory sfałszowano

sewerynk2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-03 23:31:23
Ale dziwne ze powiedzieli zle slowo na PIS

santiagox0
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-03 23:21:24
hahahah na Madagaskar w pierwszej turze hihiihi wiocha=......... szkoda gadac z ta agitacja wyborcza wstyddddd

prezi
    Ocena: -7 (glosow:7)
2015-04-03 23:18:20
prezydent ma tak małe kompetencje że powinien dobrze wyglądać i być inteligentny. A ci panowie to szaleńcy i populiści. Gajowy, to dobry rozsądny wybór. Ogórek też by była ok.

Jachociacho
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-04 21:04:21
No to obie Twoje propozycje inteligencją nie grzeszą.

prezi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-07 02:07:07
Ale przynajmniej będą neutralni. A taki korwin, narobiłby ambarasu, że cały świat by się z nas śmiał. Ma chwytliwe hasełka, lepper też miał, a jak doszedł do władzy to nic nie zrobił. Zresztą co robi obecnie w Brukseli? nic

Dzika22
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-04-03 23:03:42
KUKIZ!!!!:D:D:D:D

mszark
    Ocena: -8 (glosow:10)
2015-04-03 21:13:58
Nie jeden już dobrze mówił... do czasu, aż się dopcha do koryta i zacznie swoich obsadzać. Wybory=strata czasu.

llmario
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-03 20:47:37
naiwności... zamiast brać się admini za politykę lepiej postudiujcie słownik ortograficzny, to będzie z większą korzyścią dla wszystkich...

AdamZeku
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-04 08:39:44
sorry, ale dla mnie nie będzie korzyści, mam gdzieś czy ktoś jest deklem ortograficznym..

dominiq21
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-04-03 20:42:23
Ci panowie powinni grac w jednej drużynie.Razem z panem Stonoga Cejrowskim i Kolonko powinni pomyslec o stworzeniu naprawde mocnej siły której cytując słowa pana Dziambora nikt już nie powstrzyma! może dożyje czasów kiedy tacy ludzie będą reprezentowac moję państwo

veyron2685
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-04-03 22:31:14
przecież ten stonoga to pośmiewsko

dominiq21
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-04-03 23:04:32
veyron raczej nie, facet na własnej skórze odczuł siłe systemu to tak w skrócie.poswięc chwile na jego temat to przybliży Ci dlaczego taki jest dla skarbówki i innych naszych funkcjonariuszy tzw.publicznych

slashxxl
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-04-03 20:11:50
Głosuję na Kukiza bo w całej reszcie nie widzę przyszłości.

Baron_Sanedi
    Ocena: -27 (glosow:39)
2015-04-03 16:58:36
Te dwie mordy wsam raz nadają sie na wiochę

PorucznikWrzud
    Ocena: -13 (glosow:15)
2015-04-03 19:31:00
komentarz usunięty przez moderatora

zaldbag
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-04-03 20:46:29
ale racje ma!

dawidkas24
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-04-03 21:26:45
Chyba oglądasz TVN z taką wiarą jak moja córka bajki w jetixie . Fakt jest taki że Ci ludzie nigdy nie dojdą do władzy bo nikt ich tam nie dopuści , a większość ludzi twojego pokroju zagłosuje na komora czy kaczora bo takie przesłania słuchasz w TvnIE I INNYCH ŻYDOWSKICH STACJACH

Buahahahah
    Ocena: -9 (glosow:17)
2015-04-03 16:45:46
Żaden z nich.

kurwamac02
    Ocena: 3 (glosow:13)
2015-04-03 16:40:56
Moim zdaniem jest jeszcze jeden interesujący kandydat. Mam na myśli pana Grzegorza Brauna. Muszę zarezerwować sobie czas na prześledzenie jego kariery bo mam braki, a jakoś dobrze mi się go słucha.

zbigniewboniek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-06 17:16:32
Bo to niezwykle bystry, znakomicie wykształcony i kulturalny facet. Polecam jego mowę obrończą przed sądem za "wtargnięcie" do PKW. Mistrzostwo erudycji i inteligencji. Pani sędzia siedziała jakby ją ktoś wychłostał po gębie.

podlas2
    Ocena: -7 (glosow:17)
2015-04-03 16:31:03
Nasi przodkowie nie ginęli po to, aby apologeta Hitlera i Putina został prezydentem .

anaksagoras
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-07 20:12:46
Ty albo nie znasz znaczenia słów których używasz albo oglądasz za dużo TVNu. Hitler socjalistą był i Korwin gardzi nim.

leeha
    Ocena: 1 (glosow:15)
2015-04-03 16:11:01
Mikke jest kontrowersyjnym radykalem, inteligentny, swietny orator, bystry, potrafi sie odnalezc wszedzie, stara wyga...Kukiz nie ma prezencji, obycia politycznego

Zubkownik
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-04-03 16:03:37
W kwestii wyborów-mało kto wie że przewodniczący komisji wyborczej odmówił możliwości kontroli przedstawicieli fundacji Batorego zakwestionowanych głosów wyborców.Ponadto wspomniane głosy w przeciągu 2 mcy zostaną spalone i po dowodach machlojek wyborczych, a wszystko zgodnie z prawem.

DkNG
    Ocena: -4 (glosow:20)
2015-04-03 15:32:31
Kukiza lubie i ma facet troche racji ale za mało kasy na polityke i niestety nie potrafi elegancko sie wysławiać co w polityce jest niezbędne... a januszek to żart facet niezrównowazony psychicznie bełkoczący farmazony siedzi teraz w brukseli i smieje sie co wieczór ze wszystkich którzy oddali na niego głosy bo wreszcie zarabia soczystą kase za nic... dobrze że nie polską kase...

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-04-03 15:30:15
Gdyby autor obrazka wiedział, jakie są konstytucyjne uprawnienia prezydenta Polski, to by też wiedział, że wybór któregokolwiek z tych dwóch niewiele zmieni, bo nie może zmienić.

Bebok_69
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-04-03 16:14:27
Wystarczy, że zaczną od wymiany tych band*ytów i biznesmenów na stołkach wokół siebie. Małymi kroczkami też się da coś zdziałać, a jak to nie pomoże trzeba będzie zebrać się do kupy i siłą obalić ten puki jest jakaś szansa na uratowanie tego kraju.

MichuBydgoszcz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-04 16:52:08
Ale od czegoś trzeba zacząć !

Arakiel666
    Ocena: -3 (glosow:15)
2015-04-03 15:11:14
Korwin hahaha.

Liberte
    Ocena: -4 (glosow:20)
2015-04-03 14:18:45
Żaden z oficjalnych kandytatów nie gwarantuje niczego poz dalszym rujnowaniem kraju. A tych doch to już jakiś żart jeden stary dziad, któremu marzy się feudalizm i szlachecka władza nad plebsem i drugi co to pogladami zbliża się do faszyzmu.

grog
    Ocena: -10 (glosow:20)
2015-04-03 14:13:49
na Korwina szkoda glosu, nie wiadomo czy dozyje konca kadencji, a Kukiz? Wczesniej robil kariere na osmieszaniu Kosciola, teraz okazal sie oredownikiem wiary chrzescijanskiej, zaglosujesz na kogos, kto zmienia poglady jak Palikot?

iksDeXDXD
    Ocena: 11 (glosow:15)
2015-04-03 15:25:59
tak źle mu życzysz ? jak na swoje lata bardzo dobrze się trzyma i do trumny się nie kładzie;;p a co do kukiza to z każdego nawróconego trzeba się cieszyć^^ swoją drogą te dwie osobowości są nadzieją na obalenie rządów czerwonej sitwy!

Sebi88
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-04-03 14:00:31
Właśnie dlatego będzie cięzko przecisnąć kandydata poza systemowego jak wyżej ponieważ stoczą "bitke" między sobą, a gdzie Anty systemowi się biją tam kapitało-komuna wygrywa...

krezo
    Ocena: -19 (glosow:27)
2015-04-03 13:49:25
dwa oszołomy...

wojtekzelow
    Ocena: 3 (glosow:13)
2015-04-03 16:07:14
po co piszesz o rodzicach? temat jest inny.

dibo2
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-04-03 13:33:58
Trzeba by było tą całą elitę rządzącą wyciąć w pień bo na pudło szkoda kasy !!! Oby się któremuś z nich udało !!!

AlrAunA
    Ocena: 10 (glosow:14)
2015-04-03 13:27:17
Stawiam na Kukiza! Dość tych parszywych mord z w/w partii!

LoneWolf98
    Ocena: 0 (glosow:30)
2015-04-03 13:25:01
Kukiz jest nowy . Lepiej głosować na Korwina on od 20 lat głosi swoje poglądy i ich nie zmienia jak poniektórzy politycy . JKM NA PREZYDENTA RP !!!

grog
    Ocena: 1 (glosow:17)
2015-04-03 14:20:26
ale ma juz 73 lata, wiec jakie mial wczesniej poglady? Chyba nie zaczal miec pogladow w wieku 53 lat? Co myslal, gdy nalezal na przyklad do Zwiazku Mlodziezy Socjalistycznej? Od 20 lat chce sie dopchac do koryta i caly jego urok polega na tym, ze nie moze sie dopchac bidulek

LoneWolf98
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-03 13:22:07
komentarz usunięty przez użytkownika

maciejos78
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-04-03 13:18:53
Jeden ma żadne zaplecze polityczne a drugi jest jedynie krasomówcą z tak bujną przeszłością polityczną ze dzisiejsi spadochroniarze polityczni są przy nim niczym dziewice przy bburdelmamie.

grog
    Ocena: -4 (glosow:10)
2015-04-03 13:13:13
wolalbym Ogorek

egon68
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-04-03 14:51:29
ale zjeść?

Jachociacho
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-04 21:09:45
Rżnąć :D

Guru6969
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-04-03 13:05:49
Wybierzcie Pana "celebrytę". Może wystąpi w SPLASZu? Prezydent w splaszu to byłoby to ;) Słyszałem już o Pani Wójt która była emerytowaną aktorką Porno i o Burmistrzu z wykształceniem "ciastkarz" ale celebryta/śpiewak/szołmen (nie wiem czym ten Pan jest obecnie w jego mniemaniu bo chyba już nie śpiewa) jako Prezydent... byłby hit na cały świat :D

gregorybry
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-04-03 17:44:17
A dlaczego niby ciastkarz nie moźna być burmistrzem? To moźna są szkoły które kształcą na prezydentów i burmistrzów?

Guru6969
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-04-03 19:31:42
Do Gregorybry... Oczywiście że może bo to wybory gdzie każdy teoretycznie może. Ale fajnie byłoby jakby się brał za to ktoś kto się na tym zna... chciałbyś żeby na przykład samochód naprawiał Ci Brukarz a leczył Cię Smolarz? Taki mniej więcej może być Prezydent ze śpiewaka/celebryty/szołmena :D

Nieuk
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-03 12:46:58
A gdzie "wiocha"? Trochę polityki i już wszyscy zapomnieli gdzie są...

Swierzakh
    Ocena: -5 (glosow:13)
2015-04-03 12:18:16
Bzdura!!! Ludzie musicie sobie zdać sprawę z tego że ci goście uprawiają tak zwaną werbalną masturbację bo nie ma nic w prawie co można by było użyć do zmuszenia ich do zrobienia tego co mówili przed wyborami i dla mnie nie ma znaczenia czy to Korwin czy Kukiz czy Komorowski czy Ogórek ponieważ to co oni wyprawiają teraz to sposób w jaki działa ten chory system a nie to co on czy ona myśli że zrobi.

zaldbag
    Ocena: -4 (glosow:10)
2015-04-03 12:16:39
Kurczę!! Dlaczego na tej stronie można robić taką bezczelną agitkę polityczną?! Czy ona już do tego służy?

pysia666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-03 12:14:28
komentarz usunięty przez moderatora

panwow
    Ocena: -7 (glosow:9)
2015-04-03 12:05:53
nie chce nikogo wyrozniac, ale uwazam, ze powinniscie tutaj dodac takze Mariana Kowalskiego ktory ma plan na nasza Polske a nie tylko puste obietnice;)

lolo052
    Ocena: -4 (glosow:10)
2015-04-03 11:54:54
Jestem wyborcą Korwina, ale tak straszne zrzędzenie na "reżymowe ryjące banie telewizje", a internet jest przesiąknięty propagowaniem Korwina jako jedyną kompletnie możliwość... Za niedługo pojawią się wioski typu "albo zagłosuj na Korwina albo jutro słońce może nie zaświecić, żaden inny polityk nie da ci gwarancji że słońce zaświeci"

wojtekzelow
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-04-03 16:10:38
taa, jesteś wyborcą Korwina...

lolo052
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-04-03 16:17:35
rozumiem, że fakt, że jestem w stosunku do niego krytyczny, zamiast być stereotypowym wręcz kucem wlepionym w swojego bożka i nie widzącym przez różowe okulary żadnej wady mnie wyklucza z grona kuców Korwina ? :)

anabarbara
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-04-03 11:46:43
Dajcie sobie wszyscy siana,te komenty to psu na bude zdatne.Z gory wiadomo ze wygraja ci co maja wygrac wiec po co sie w......c,olac to i to zimnym moczem.

lolo88888888
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-04-03 12:55:23
bo trzeba próbować, żeby potem przez następne cztery lata nie pluć sobie w twarz, że było się biernym i nic się nie zrobiło

dawidkas24
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-03 21:31:37
Ale i tak głosy policzą po swojemu . Pamiętaj , Twój głos się nie liczy ;)

highway_to_hell
    Ocena: -11 (glosow:25)
2015-04-03 11:35:14
Kukiz sam chyba nie wie czego chce. Wydaje mi się, że prezydentura jest możliwością wylania swojej agresji. Za każdym razem kiedy go słucham to nie wiem o co mu chodzi, ale wydaje mi się, że o jakieś prywatne sprawy. Wiecznie wymachujący rękami, plujący jadem, agresywny. Wszystko jest źle, wprowadza mnie w taki stan depresji jakbym żyła w Korei Północnej. No i za każdym razem nie mogę się dowiedzieć jaki jest jego program wyborczy tzn. co by chciał zmienić, zbudować. Na razie dowiaduję się tylko, co by zniszczył - lewactwo, żydostwo, pedalstwo etc. Nie umiem mu niestety zaufać.

Jachociacho
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-04 21:23:46
Ja też mu nie ufam. Ale dam mu mój głos, bo na kogo mam głosować? Na Komorowskiego czy Dudę??

highway_to_hell
    Ocena: -8 (glosow:22)
2015-04-03 11:29:50
Moja rodzina walczyła o wolność z pod okupacji radzieckiej. Nikt kto czynił podobnie nie zagłosuje na człowieka, który otwarcie mówi o tym jaki to Putin wspaniałym władcą jest. Jeśli chodzi o Kukiza to wszystko pięknie ale dawać muzykowi władzę 38-milionowego kraju to wariactwo. Z całym szacunkiem do jego świetnej przeszłości muzycznej, ale cóż on może wiedzieć o polityce.

damian.szefo
    Ocena: -11 (glosow:19)
2015-04-03 11:45:41
Dużo polaków myśli że to świetny pomysł i jest to najlepszy dowód jak dużo polaków jest głupia. Obaj to populiści bez pomysłu na Polskę.

bierut1
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-04-03 12:23:39
To co byście zmienili gdybyście mogli szefunio i diablico? Czy może teraz jest najlepszy okres w Polsce...też tak możecie myśleć...no demokracja.

damian.szefo
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-04-03 12:50:11
Odpowiedź jest banalna - udoskonalać obecny system i piętnować nieprawidłowości. Hasła w stylu - zbudujmy od nowa, nowe otwarcie itd. to bajki dla naiwnych. Tak bierut teraz jest najlepszy okres w naszej historii o złotego wieku kiedy byliśmy potęga europejską. Od pięciu wieków nie żyliśmy w bezpieczniejszym i w miarę bogatym kraju. Nie oceniajcie Polski ze swojej perspektywy tylko ogółu. Bardzo wielu moich znajomych zarabia średnia krajową i jej wielokrotność. Nie narzekają. Wy za to siedzicie przed kompem i myslicie że Korwin lub Kukiz zmienia wasze zycie. Marudy i niedudacznicyu

lolo88888888
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-04-03 12:53:42
@highway_to_hell zobacz sobie ilu naszych wspaniałych polityków ma wykształcenie związane z obejmowanym stanowiskiem. Kukiz jako jeden z niewielu mówi z sensem, chce wolnej Polski, dla Polaków. nie łykaj obietnic rządzących, jak cygan gruz, zacznij myśleć samodzielnie. 25 lat nam obiecują, i na tym się ZAWSZE kończy. Ludzie wyciągajcie wnioski z przeszłości

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-03 13:43:24
Ja piszę do wyrzygania o tych JOWach bo to jakaś odpowiedzialność polityków. Piszesz udoskonalić, jeśli by to było coś w stylu "co rocznego publicznego sądu z działalności" gdzie sędziowie byli by losowani jawnie z osób które same by się zgłosiły i mogły skazać na więzienie to ok...JOW będzie nie potrzebny. Już kiedyś mi pisałeś że miliardowe afery finansowane z naszych pieniędzy cie nie drażnią bo tak niby jest wszędzie...no ok, ale mnie drażnią i nie uważam że tak jest wszędzie. Nie porównuj też zwykłego naturalnego postępu do bogactwa kraju.

adiadriano
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-04-03 13:55:02
ten muzyk studiował administracje a potem nauki polityczne i prawo to troche więcej niż elektryk po zawodówce albo obecny po historii

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-03 13:58:22
Ja akurat też zarabiam lepiej jak większość(podejrzewam że 50% ludzi zarabia mniej jak 2200zł) ale chciał bym...lub się tylko zbliżyć do 1500zł co najwięcej zarabia Z NASZYCH PIENIĘDZY prezes spółki skarbu państwa. Mam czym dupe wozić, mam za co, mam na wakacje itp ale ludzie powinni więcej zarabiać a wtedy ja też zarobię więcej, za darmo nie chcę. Ja wiem że dla ciebie łożenie z własnych pieniędzy na wypłatę dla jakiegoś buca 1500zł na godzinę to pestka, ale mnie zwyczajnie wk@rwi@. 1500zł na godzinę...pomyłki nie ma.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-03 15:33:21
To jaki Kukiz ma plan, program? Czemu słyszymy tylko frazesy w stylu Polska dla Polaków! Kukiz za dużo pił i ćpał i teraz stwierdził że popolitykuje a wy barany go słuchacie jak kiedyś palikota, któremu biznes się znudził. JOW to mrzonka. Do senatu są JOW i coś to zmieniło. Nic poza tym że został zawłaszczony przez PO i PIS. Nie wyciągacie żadnych wniosków? Bierut czy ty myślisz że jest możliwe żeby prezes zarabiał (w państwowej firmie) tyle co sprzątaczka albo nawet kilkanaście razy tyle? Pójdzie do prywatnej firmy a państwowej będzie rządzić sprzątaczka

bierut1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-03 16:26:00
Ja wiem, Kukiz zresztą pewnie też że nie wygra, os stara się takim jak Ty którzy myślą bo tak im każą że kąpią się w mleku i miodzie...kiedy w rzeczywistości to kał i mocz. Był "twarzą" i organizatorem ruchu zmieleni, kiedyś też popierał całe PO ale został zmielony i przejrzał na oczy. Kandydatura to swego rodzaju "pchanie" zmielonych dalej. Ale nie wszyscy to widzą bo to najlepszy okres dla Polski...miliardowe przekręty(kradzieże), nowe podatki(nikt za nie nie wyleciał), lasy fotoradarów choć tylko ktoś bez prawka może je stawiać ect itd

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-03 16:27:54
Sory za szczerość ale w pysk Ci pluję a Ty dalej że deszcz pada...z jednej strony nie na miejscu a z drugiej lepszej puenty nie ma.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-03 17:25:21
Bierut właśnie na tym polega wasza wyższość - potraficie tylko pluć w twarz. Konkretów jak nie było tak nie ma. Frazesy to dzieciom opowiadaj. KONKRETY BIERUT, KONKRETY!!!!!!!!!!!!!!

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-03 21:10:57
Ale jaka wasza czy jaka nasza? JESTEŚMY MY którzy płacimy w podatkach, mandatach czy ustawie śmieciowej jakiemuś prezesowi(który ma sztab zastępców co zarabiają deko mniej)12tys dziennie, a spółek skarbu państwa jest XXXszt...nie oszukuj sam siebie tłumacząc sobie coś o sprzątaczce. Te konkrety można mnożyć a ostatnie co bym chciał to fizycznie napluć Ci w twarz. Górale mówią że jak się nie przewrócisz to się nie nauczysz...ja tylko deko zmodernizowałem to powiedzenie.

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-03 21:43:55
Bierut to jest twój poziom - napluć w twarz. To jest dopiero siła argumentu. Do ciebie nic nie trafia. Ciekawe czy ty będą przygotowany do bycia prezesem wybrałbyś fuchę za 4 tys. w budżetówce czy za 400 tys. Pomyśl, pomyśl, to nie boli!

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-04 22:30:31
No jasne że za 400, ale jak miał bym wybierać między 4 a np 20 czy 60 to wybrał bym też to drugie. "Pomyśl, pomyśl, to nie boli!"

mmcs
    Ocena: 1 (glosow:15)
2015-04-03 11:26:38
kukiz moze tak , ale korwin to niczym nie rozni sie od po , pis , czy psl

damian.szefo
    Ocena: -7 (glosow:15)
2015-04-03 11:47:09
A kto to jest Kukiz? Co gość wie w ogóle o polityce i realiach gospodarczych? Delikatnie mówiąc - niewiele!

zaldbag
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-04-03 11:05:38
Politycy są jacy są, ale moi dziadkowie na pewno nie walczyli o to, żeby ludzie z żółtymi papierami rządzili Polską!

cropps
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-04-03 12:46:47
To nadal sobie głosuj na tych oszustów jak CI tak dobrze i jak stado baranów idź zagłosować na KOmorowskiego albo Dude

Gacor002
    Ocena: 14 (glosow:22)
2015-04-03 10:26:37
KUKIZ !!! Dawać na niego głosy a nie na Pis i Po :)

bierut1
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-04-03 10:24:31
A co da głosowanie, jedyne co ci panowie mogą zrobić dobrego(chwała im za to) to uświadomić nieco tępe lemingi i pisiory że są ruch@ni w zad bez wazeliny i przy wszystkich...ba, sami ten zad wystawiają. Zmiana systemu wyborczego może jedynie przynieść zmiany na długo, wpiszcie w szukajke "system proporcjonalny" i jako pierwsze wyskoczy z wikipedi, przeczytajcie drugi akapit. Są organizację społeczne walczące o JOWy ale jak tu coś wywalczyć jak poprze ich coś ponad 200tys osób. JOW, zmieleni i obywateledecyduja

noigel
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-04-03 10:23:51
No niestety jeżeli zagłosujesz na któregoś z nich to przyczynisz się do wygrania PIS-u, walka i tak będzie pomiędzy Komorowskim i Dudą, kwestia tylko kto komu zabierze głosy. Mohery będą za Dudą, a ty jeśli nie lubisz PISU czy PO i zagłosujesz na np Korwina to tylko zyska Duda bo odbierzesz głos Komorowskiemu.

bodan
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-04-03 10:39:03
NIESTETY Z DWOJGA ZLEGO DUDA JEST LEPSZY OD 'bula" ze WSI

ZeuS112
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-04-03 15:12:08
w czym lepszy? Jeśli jako szara myszka w kancelarii Kaczyńskiego załatwiał uniewinnienie jakiegoś kolegi bandziora to co będzie robił jako prezydent?

ZeuS112
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-04 02:36:49
ooo obszymurki pisowskie już podziałały. Wy się od tych lemingów niczym nie różnicie, a niby tacy wolni, niezmanipulowani.

Papa_wiocha
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-04-03 10:17:52
drogi tepy rodaku, chyba się ze swoim małym ch**jem na głowy zamieniłeś.

pajakpajonk
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-04-03 10:11:15
komentarz usunięty przez moderatora

krisek110
    Ocena: -12 (glosow:22)
2015-04-03 10:04:43
przecież to są OSZOŁOMY !!! jeden ćpun i alkoholik a drugi ma zaburzenia emocjonalne!!! bardzo nie ładnie drogi ADMINISTRATURZE że tek agitujesz i dajesz się nabrać populizm tych ludzi z przypadku...

dymek_103
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-04-03 11:04:50
Innych ludzi jak oszołomy nie ma w polskiej polityce niestety...

kolos24cm
    Ocena: -12 (glosow:24)
2015-04-03 10:02:27
Drodzy Rodacy, jeden z nich i wrócimy do wieków ciemnych.

mariusz10501
    Ocena: -7 (glosow:9)
2015-04-03 00:34:52
podstawa to musicie sie ogarnac bo mowienie ze dwoch kretynow takich samych jak cala reszta zrobi cos dobrego dla spoleczenstwa jest dla mnie chore!!! tam kazdy pcha sie dla kasy a nie zeby cos dobrego zrobic!!! wiec dobrze sie zastanowcie zanim bedziecie wybierac!!!

david.brian.35175
    Ocena: -14 (glosow:18)
2015-04-02 17:52:23
Moze niech wstawiajacy przeczyta sobie Konstytucje RP i sprawdzi jakie sa kompetencje prezydenta. Wtedy zauwazy, ze to nie on prowadzi polityke Polski. Swoja droga Kukiz baaardzo nisko upadl, ze go z Korwinem zestawiaja...

beetlejuicee
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-04-02 17:51:57
jedyni moi kandydaci

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:16)
2015-04-02 16:59:58
A Kukiz to jakis program wyborczy ma, procz gadania o JOW? Bo nie wiem, co ma wiecej do powiedzenia.

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:25)
2015-04-02 15:31:21
Że Korwina wstawiasz na Wiochę to rozumiem ale dlaczego Kukiza? Kukiz wiochą dla mnie nie jest.

thor102
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-04-02 15:47:04
tu nie chodzi o to czyt to jest wiocha czy nie chodzi o przekaz

jurek1102
    Ocena: -8 (glosow:20)
2015-04-02 17:56:43
Przekaz? No przekaz jest taki że wstawiający uważa tych dwóch panów za wiochę.

majorero
    Ocena: -4 (glosow:18)
2015-04-02 15:26:57
Ja rozumiem,że każdy z tych dwóch mógłby być prezydentem powiedzmy średniej wielkości miasta, wyszedłby z tego średnio kosztowny eksperyment, ale prezydentem państwa, to za dużo by to kosztowało.Kukiz nie ma żadnych poglądów jak budować, chce tylko niszczyć. Korwin, świetny publicysta, zerowy polityk.

alinek
    Ocena: -2 (glosow:22)
2015-04-02 13:01:30
szczególnie należy zagłosować na tego, który pluje na Unię i jej zasady, ale już nie przeszkadza mu bardzo wysoka pensja w euro i świadomość bliskiej bardzo wysokiej unijnej emerytury /oprócz tej polskiej/, myślę, że o takich oszołomów nie walczyli nasi Dziadkowie!

leszkowaty
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-04-02 13:30:09
albo na tego który pluje na Unie, ale zaprosił swoja rodzinę na zwiedzanie Brukseli za unijne pieniadze :)

xvxFUxvx
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-04-02 14:24:12
wroga trzeba okradać, jak byś miał do wyboru dostać od unii 10000 zł, to zabrał byś wiedząc że to jest z pieniędzy podatników, czy pozwolił byś prze*ebać im tę kasę ?

Suiram87
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-04-02 14:24:24
Bo nie dość, że pluje, to jeszcze mu płacą. Myślę, że to nie oszołomstwo. Co do naszych dziadków, sądzę, że bliżej im do poglądów "oszołoma", niż bandy lewaków, którzy nieustannie gotują nam "zgodę i bezpieczeństwo"

leszkowaty
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-04-02 14:55:28
@xvxFUxvx coś jak bym Kużniara słyszał :) czyli jako eurosceptyk musi wydać więcej unijnych pieniędzy, żeby mniej zostało dla innych na przeebanie?

michalng
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-04-02 15:18:47
Ale on nie okrada wroga tylko zwyczajnie dla niego pracuje. Jakiej teorii by do tego nie dorabiać to jak opozycjonista z czasów komuny pracujący dla ZSRR ;-) albo AK-owiec na posadzie w III Rzeszy ;-)

xvxFUxvx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-02 16:03:09
leszkowaty, w zasadzie nie tyle co wydać, co zabrać, wydawać to za dużo się nie powinno bo wtedy ta kasa wraca do nich z podatków.

ferdal
    Ocena: -4 (glosow:20)
2015-04-02 12:58:41
Korwin jest z tego samego układu władzy co partie wymienione w tytule, jedyny nieumoczony to Kukiz

Suiram87
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-04-02 14:26:18
A skąd takie wnioski?

snickers45
    Ocena: -6 (glosow:12)
2015-04-03 10:18:57
Ano stąd,że Korwin nas już mami od 25 lat i zawsze nic z tego nie ma wyborca.Kukiz nowy to jemu dam szansę i na niego będę głosował by pokazać innym ,że czas na zmiany.

Suiram87
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-04-03 10:24:20
Ok jak może mieć coś z tego wyborca jak go nie wybiera? To może wybierzmy i się przekonajmy czy te 25 lat "mamienia", to faktycznie mamienie.

thor102
    Ocena: 11 (glosow:13)
2015-04-02 12:56:00
nic dodać nic ująć jeden z nich na 100% ma mój glos i nie wyobrażam sobie amy mógł wygrać ktoś inny.... 5

piskun133
    Ocena: 67 (glosow:95)
2015-04-02 12:51:20
Haha problem w tym że ten system w którym równo graja czerwoni SLD PO PIS i PSL okopał sie solidnie i nie ma szansy wyboru kogoś z zewnatrz a nawet jakby jakims cudem Kukiz albo Korwin sie przecisnie to zaraz pojawia sie haki na nich albo zapuka seryjny samobójca... nie ważne kto głosuje wazne kto liczy pRzypominam że ostatnie wybory samorządowe jeszcze do tej pory są nierozliczone i nie znamy pełnych ostatecznych wyników

hemisys
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-04-03 10:17:01
Z takim podejściem Panie kolego będziemy mieli kolejne 60 lat nierządów, choć za tej czerwonej komuny choć ludzie się starali stawiać opór i doprowadziło to do zmiany władzy. Co polecasz włączyć TV i marudzić czy walczyć i próbować?? Nie poddawać się, nie marudzić! kropla wody skałę drąży nie siłą a częstotliwością działania!

Expert1994
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-03 17:02:24
Macie racje ale jeśli nic nie zrobimy to co kadencję będą się okopywać coraz bardziej.

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-12 11:54:50
komentarz usunięty przez użytkownika

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-12 12:02:12
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600