Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
WladekB1992  15-04-16, 19:50 Zgłoś
+ 290 -
Dodano: 2015-04-16, 19:50:34   przez: WladekB1992
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 290  Zgłoś nadużycie
42
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
  •  Laski takie są fajną mam choinkę?"
  •  No super jesteś koleś, kozak z ciebie.
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
Ukryj komentarze(86)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
jackszparrow
    Ocena: 20 (glosow:26)
2015-04-17 22:47:00
Nie znam się to się wypowiem widzę, to nie jest tak jak myśli autor. Te żyrafy są stare lub selekcyjne, a za odstrzał płaci kupę kasy, gdyby nie ona strzeliła to osoby zajmujące się parkiem. A dzięki temu, że ktoś wpłacił za zabicie i tego dokonał mają pieniądze na utrzymanie reszty i poszerzanie populacji żyrafy. Już nie ma czegoś takiego jak samo myślistwo połączone z łowiectwem, to są dwie odrębne rzeczy zapraszam do lektury na różnych stronach na ten temat. Pisał człowiek, który ma duże pojęcie w temacie pozdrawiam.

manamanam
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-04-20 10:44:13
A ja mam hobby zabijanie małych dzieci na placach zabaw. Może być? Jest coś takiego, jak selekcja naturalna. Stara żyrafa zginie ze starości, albo zabije ją zwierze. Człowiek jest w CH*J tam nie potrzebny, tym bardziej, że nie jest zabijana dla mięsa, a tak sobie o. Ta baba jest do odstrzału, a nie stare zwierze. Włażą na tereny zamieszkałe przez zwierzęta i wielkie halo, bo są niebezpieczne? Dobrze! Jeden drugi kretyn dostanie po dupie i dobrze. Bo życie i śmierć to nie zabawa. Zabijanie, to nie ku*wa układanie klocków.Ale jak ktoś ma śmierdzące gówno w głowie,tak jak wy to tego nie zrozumie

szczupolot
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-18 19:12:44
czy ktoś z was zabił kiedyś jakieś zwierze i musiał patrzeć na jego śmierć,chociaż by kurę na rosół.

Haemorrhage
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-18 16:07:26
Pięknie! Darz Bór!

kontrrra
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-18 15:19:30
A i jeszcze- rozumiem, że kontrola liczebności nosorożców czarnych i białych udała się, co? Wszystkie zbędne, stare osobniki zostały odstrzelone? Oh, wait... Rysie? Wombaty? Orangutany? Morświny? itp itd.

kontrrra
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-18 15:13:31
Podczas niedawnej wycieczki do Tanzanii byliśmy świadkami jak Masajowie polowali na lwa. Chronionego. W parku narodowym. Gdyż zeżarł im jakąś kozę czy cuś. Dostali odszkodowanie. ALE to kwestia honoru by go dorwać i zastrzelić. Dorabianie ideologii do zabijania- jest chore. I już pierdzielenie o kontroli liczebności- szczyt hipokryzji. KREW to nie FARBA jakby chcieli myśliwi.

asd1905
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-18 11:21:51
eh hipokryci gdyby ludzie nie polowali to nie byli by w stanie przezyc co za tym idzie dotrwac do tego co mamy teraz, polowania to rzecz naturalna , tyle ze wczesniej robilo sie to dla pozywienia teraz glownie do kontrolowania liczebnosci danego gatunku

kontrrra
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-18 15:08:06
Tak teraz większośc by z głodu umarła gdyby nie polowała na żyrafy. Gulasz z żyrafy. Kotlet z żyrafy i kiełbasa z żyrafy to podstawa!

energyman00
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-18 11:11:46
Wiadomo żę człowiek to najgroźniejsze zwierze na ziemi !!!

zaldbag
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-04-18 10:36:48
Tak, ja rozumiem chore i tak by je trzeba odstrzelić. Ale jakim trzeba być burakiem, żeby się z tego cieszyć i pozować z bananem na twarzy przy zwierzęciu, które przed chwilą się zabiło?! Jak dla mnie to ona jest jak muzułmańscy terroryści, którzy robią sobie zdjęcie z odciętą głową.

samthebludger
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-04-18 12:50:45
Za to sweet focie z jedzeniem, brutalnie zabitym, posiekanym i usmażonym są ok?

edi010588
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-04-18 10:01:02
I komentarz dla niby mądrego JACKSZPARROW!!! Jesli niby robi to dla dobrego celu to niech nie publikuje tego w sieci i nie chwali się tymi zdjęciami bo to świadczy ze jest zwykłą sz..tą!!!!

edi010588
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-18 09:54:30
Ciekawe czy by leżała taka uśmiechnięta gdyby ją stado murzynów wyru...ło!!!!!!!

davievil6x3
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-18 07:35:40
... nie boli. Poza tym zakladam że jak by ma zdjeciu stał wielki jak szafa facet to nie było by sensacji ale polująca kobieta to przecież dewieacja co nie...? Ogarnijcie się ludzie, jeden poluje na zwierzęta przeznaczone do ostrzału, drugi zbiera znaczki. Co kto woli, lubi i na co kogo stać.

davievil6x3
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-04-18 07:27:42
dalej widzę pierdzielenie o humanitaryźmie... Jeszcze nie słyszałem o humanitarnym sposobie uboju starych żyraf, słoni czy innych dzikich zwierząt które czesto są zagrożeniem dla ludzi tak samo jak np. stare, agresywne odyńce u nas. Na takie zwierzęta się poluje, po prostu i od zawsze. Nie ważne czy z łuku czy z broni palnej, i taki nie da się zabić natychmiast w jednej sekundzie a przy celnym trafieniu łukiem o dużej sile śmierć może być o wiele szybsza niż od kuli. A co do robienia zdjęć... jak wędkarze robią sobie zdjęcia z wielkim szczupakiem albo 2 metrowym sumem to jakoś nikogo o to dupa

davievil6x3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-18 07:25:57
komentarz usunięty przez użytkownika

szczupolot
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-18 07:09:53
kasa jeszcze raz kasa oto tu chodzi,ludzi na ziemi nie było jak żyrafy się rozmnażały i szło im całkiem nieżle a strzelanie z łuku to sadyzm satysfakcjonujący tylko ludzi.ja też morduje zwierzęta bo je zjadam,są to króliki ale robię to humanitarnie niema bezbolesnej śmierci ale można zrobić to szybko,zwierzątko cierpi sekundy a nie długie minuty.

Marmur87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-18 06:14:47
Człowiek polował od zawsze, a jak robi to tylko z łukiem to tym bardziej szacun dla laski. Zielona, a w zasadzie czerwona hołota raczej tego nie pojmie, ale czy się jej podoba czy nie człowiek to drapieżnik. Instynkty to rzecz wrodzona i wyrzekanie się tych podstawowych w imię jakiś chorych ideałów jest wynaturzeniem, nie polowanie.

kontrrra
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-18 15:24:07
Zamieszkaj w lesie i gołymi rękami poluj na zwierzęta, tak jak one to robią, drapieżniku ty:)

unknown81
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-04-18 01:35:43
Widzę, że jestem minusowany, więc może tak: dobrze *ebanej żyrafie!! Takie są prawa rynku i coś tam coś tam. Bo plusiki są takie fajne :). Pozdrawiam.

B_O_R_G
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-18 00:50:13
komentarz usunięty przez użytkownika

wader88
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-18 01:14:06
Naucz się korzystać z Googli i załóż okulary... albo gogle.

divide_et_impera
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-04-17 23:19:08
Kto nie polował ten nie wie jakie to fajne - oczywiście bez optyki bo to dobre dla ...

KapitanZbuk
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-04-18 11:31:31
komentarz usunięty przez użytkownika

jackszparrow
    Ocena: 20 (glosow:26)
2015-04-17 22:47:00
Nie znam się to się wypowiem widzę, to nie jest tak jak myśli autor. Te żyrafy są stare lub selekcyjne, a za odstrzał płaci kupę kasy, gdyby nie ona strzeliła to osoby zajmujące się parkiem. A dzięki temu, że ktoś wpłacił za zabicie i tego dokonał mają pieniądze na utrzymanie reszty i poszerzanie populacji żyrafy. Już nie ma czegoś takiego jak samo myślistwo połączone z łowiectwem, to są dwie odrębne rzeczy zapraszam do lektury na różnych stronach na ten temat. Pisał człowiek, który ma duże pojęcie w temacie pozdrawiam.

unknown81
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-18 01:31:01
Ok, piszesz konkrety, ale chyba nie o to tu się rozchodzi. Ludzie zabijają zwierzęta z różnych powodów - ok, ale co mówi to zdjęcie? 'Jestem super, bo zabiłam WIELKĄ żyrafę, kto może się pochwalić zabiciem większej?' Tak, zabiłaś, bo miałaś nowoczesną broń nie dającą żyrafie zbyt wielu szans, czy to powód do dumy? Pozdrawiam.

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-04-18 01:47:07
A żołnierze, którzy robią zdjęcia na tle zgliszcz jakiegoś miasta? Nie przesadzaj, babka ma takie hobby, ktoś ma inne. Kpt. JackSpermołyk dobrze napisał.

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-18 01:47:07
komentarz usunięty przez użytkownika

unknown81
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-04-18 01:50:44
komentarz usunięty przez użytkownika

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-18 12:15:35
Spróbuj pedale się zbliżyć, a wydasz ostatnie tchnienie na tym łez padole:)

davievil6x3
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-04-17 22:43:14
Po pierwsze ludzie jakoś od zawsze polowali, polują i polować będą. Po drugie, mięsko z rzeźni jakoś wam smakuje a to wlasnie tam się zwierzętom nie daje szans na obronę. Po trzecie żyrafa to nie bezbronne zwierzątko jak niektorzy się tu wypowiadali, może zabić lwa więc człowieka z łukiem tym bardziej. Po czwarte to tania sensacja, jak by nie zabiła ona to pewni zabili by kłusownicy. A po piąte to rzygam już zieloną paplaniną, najlepiej nie jedzcie nawet roślin bo one też wytwarzają impulsy elektryczne podobne do tych które zwierzęta wytwarzają podczas odczuwania bólu. Jedzcie kamienie i zamyk

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-04-17 22:32:06
Rozumiem, że nasi królowie i magnaci w przeszłości również zasługują na potępienie, bo polowali. Rybacy również, a także zakłady przetwórstwa mięsnego, ubojnie itp. I wszyscy myśliwi, wśród których zapewne są Wasi burmistrzowie, lekarze, nauczyciele i inni szanowani ludzie. Nie pochwalam, ale i nie potępiam. A Wy przypomnijcie sobie ostatnią kanapkę z szynką, albo ostatni gulasz na obiad. I nie odmierzajcie, bo i Wam tak samo odmierzą:)

KapitanZbuk
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-04-17 22:14:29
komentarz usunięty przez użytkownika

Tojaagata
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-04-17 22:11:11
Dla mnie ona jest też zwierzęciem więc na takie trzeba też polować ....

Kraksa
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-04-17 22:00:56
Przejmujecie się jedną żyrafą a kurczakami krowami i innymi zwierzętami które idą na mięcho a potem na wasze talerze to już nie?

sitak
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-04-17 21:49:08
durna zaropiała cipa!!!

BloodyFace
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-17 21:42:42
Za doczepiane kudły i w ogień.

sambakicikici
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-04-17 21:39:41
Powinno jej się ten łuk w pi*dę wsadzić i wystrzelić.

heerind
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-04-17 21:16:02
Skoro to publikuje i nie została nigdy osądzona za kłusownictwo to znaczy, że za taką zyrafę żeby sobie upolować musiała zapłacić z kilkadziesiąt tysięcy dolarów bo tyle na safari trzeba zapłacić na upolowanie i jeszcze trzeba czekać czasem latami żeby liczba była odpowiednia i żeby wyrazili zgodę na cos takiego, wszelako i tak nie pochwalam takiej "rozrywki" to wiem, że nie jest to takie, że wyskakujesz sobie z gnatem i walisz do czego chcesz i ile chcesz NO CHYBA ŻE JESTEŚ KŁUSOWNIKIEM, ale wtedy raczej nie wrzucasz zdjęcia na fejsa.

Annulleczka
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-04-17 21:06:09
Jak się ma kasę to wszystko można kupić... Niedługo milionerzy będą polować na ludzi i sami nawzajem się powybijamy... Zwierzęta zagrożone wyginięciem nie są zagrożone z własnej winy, tylko przez nas chciwych ludzi... A potem będzie płacz i zgrzytanie zębów jak cały ekosystem pójdzie się rypać!

heerind
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-17 21:19:39
Już był taki film pt."Hostel" co za pieniądze mogli sobie torturować ludzi, a jak wiadomo w każdej historii jest ziarnko prawdy.

Annulleczka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-17 21:31:48
Wiem, oglądałam :P A świat właśnie w tą stronę zmierza, powybijamy się nawzajem ale dla Ziemi to już może być za późno.

wader88
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-18 01:17:22
Pieprzysz jak potłuczona...

Annulleczka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-18 02:02:38
Ja wiem wader że to jest dla Ciebie po prostu zbyt trudne do zrozumienia, ale tak to jest jak się jest bezmózgiem który nie widzi co się dzieje i w którą stronę świat zmierza :)

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-18 12:16:59
Annulleczko, nie panikuj. Pozwól się przytulić i ukoić rozedrgane emocje:)

dibo2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-17 20:56:59
komentarz usunięty przez moderatora

AlrAunA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-17 20:53:20
To jest okropne!

killer_J
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-04-17 20:44:24
A wy myślicie że te hamburgery z trawy są !!!

berylpl
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-04-17 20:28:08
ta Pani moze samojebki trzaskac przy kurczakach na tackach. Z taka bronia do bezbronnego? niech stanie w oktagonie z rowna sobie i "zapoluje". Szkoda tylko ze robimy to do czego dazy ta kobieta i popularyzujemy ja.

samthebludger
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-04-17 20:10:59
A jakim trzeba być "zwierzęciem" żeby popierać zabójstwa milionów świń, krów, kurczaków, indyków itd poprzez jedzenie ich?? Też je jecie dla przyjemności co więcej strasznie na tym cierpi środowisko.

magdasexx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-17 19:43:28
komentarz usunięty przez moderatora

figeur90
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-04-17 19:23:51
komentarz usunięty przez użytkownika

szczurekson
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-04-17 20:40:23
poczytaj więcej o sile tych łuków to zrozumiesz że żyrafa to łatwy cel dla takiego :P swoja droga najbardziej jęczą ci co w niedziele będą wpier.dalać schabowego

unknown81
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-18 01:38:34
Tak, zdjęcia z padłymi zwierzętami = dno.

figeur90
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-19 22:42:07
szczurekson tak sie składa że miałem okazję z takiego sprzętu strzelać i mogę ci zagwarantować że ta laska nawet by nie zdołała napiąć o wiele słabszego łuku już nzwet nie mówię o tym który trzyma... o tym nie doczytałeś teoretyku???

pawel-wod
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-04-17 19:13:55
sam bym ją na dzidę nadział

kapsell
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-04-17 19:06:31
Jesli zaplacila, miala pozwolenie lokalnych wladz i legalnie polowala to w czym problem?

unknown81
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-04-17 19:18:34
W szczyceniu się tym. To tak, jakby Pudzian się chwalił, że pobił Małysza. Ona ma broń i atakuje z ukrycia, gdy zwierzątko sobie np. je. Więc z czego być dumnym? Pozdrawiam.

samthebludger
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-17 20:12:54
@unknown81 a co powiesz o zwierzętach zabijanych w rzeźniach? Tam to są dopiero bezbronne.

unknown81
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-18 01:15:28
Tak, ale zdrowy psychicznie rzeźnik nie pstryka sobie słit foci, Wykonuje tylko swoją pracę. Ps. nie jestem wegetarianinem. Pozdrawiam.

samthebludger
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-18 12:57:15
Jak nie pyka? W "internetech" pełno jest zdjęć ze świńskimi łbami. Jeszcze więcej jest zdjęć z już posiekanymi zwierzętami na talerzu. A cała masa zdjęć i filmów z rybami. A tutaj bardzo często widuje zdjęcia mięsa z podpisem w stylu "sałatka prawdziwego facet". Jaka to różnica świnia, ryba czy żyrafa? ps też nie jestem wegetarianinem i co to ma do rzeczy?

kapsell
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-18 17:16:34
Czyli rozumiem jest niedobra bo zrobiła sobie zdjecie i je pokazała? Gdyby nie to by była cacy landrynka? Nie badzcie hipokrytami.

slesz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-04-17 19:01:52
lokalni ludzie wskazali jej starego samca odrzuconego przez stado. Ci ludzie i tak mieli w planach go upolować i zjeść - upolowała go ta dziewczyna, ale zwierzyną zajęło się plemię.

NieZebymSieZnal
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-04-17 17:53:23
leśnicy "uprawiają" las,jak rolnik pole i bydło,co by nie powiedzieć dbają o inwentarz. a ta lalunia jeśli ubija wierzę tylko dla zdjęcia (nie ważne czy żyrafę czy mysz) to poprostu goopia peezda!

ns1007
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-04-17 17:39:02
Tak wszyscy piszecie żeby ją do pier.dla wsadzić, a czym różnią się nasi polscy myśliwi, którzy idą w las zabijać dzikie zwierzęta tylko innego gatunku. Ilu profesorków z dziedzin typu etyka, humanista, lekarz polują i zabijają niewinne zwierzęta w naszych lasach i nie jest to odstrzał sanitarny tylko polowanie dla przyjemności - to też jest popier.d.o.l.o.n.e i ich też należy zapuszkować. Więc nie krzyczcie na panienke (zresztą słusznie powinna iść do pierd.la, bo robi źle) ale weźcie sie i zróbcie porządek w naszym kraju, żeby krajowi mordercy dla przyjemności nie chodzili na polowania

Memory976
    Ocena: 4 (glosow:16)
2015-04-17 17:59:53
kolega , wiesz że jest ustalona liczba zwierzyny na określony teren ? i myśliwi po to strzela aby ta liczba była stabilna, ale ty byś wszystko przecież zostawił (natura sobie poradzi) idź wytłumacz to dla rolników, którzy tracą tyle plonów i tyle pieniędzy na rzecz dzików żeby tobie coś do żarcia wyprodukować ...

Annulleczka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-17 21:16:45
Bo co? Bo człowiek tak sobie tak wymyślił... Jakoś w miejscach w których osobników pewnych gatunków zwierząt jest za mało wszyscy mają to gdzieś i zabijają dalej... Jak człowiek jest stary to się go zabija? No nie sądzę, a zwierzęta chore powinny być usypiane jeśli nie da się ich wyleczyć a nie zabijane z łuku czy innych tego typu broni...

metiu6
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-04-17 21:47:13
Ludzie którzy polują a jest ich w Polsce chyba ze 140 tysięcy są po prostu chorzy !!! No bo jak można nazwać człowieka który twierdzi że zabijanie zwierząt to jego hobby i pasja , sami dokarmiają marchwią , ziemniakami , burakami a także sam widziałem przeterminowanymi chipsami , odpadami z przetwórstwa ryb itp. i potem wszyscy się dziwią że ten biedny zwierz szuka pokarmu na polu u rolnika !!! Ja się pytam czy kiedyś się dokarmiało !? Do regulacji chorej zwierzyny powinien być leśniczy gajowy itp. a nie adwokat , fryzjer , czy inny nowobogacki ludzie bez empatii !

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-18 12:49:17
Aha, czyli leśniczy czy gajowy to już chodząca empatia... Haha, dobre:) A jak np. fryzjer będzie pedziem, to będzie tak strasznie wrażliwy, że nawet by nożyczkami skrawka ucha nie przyszczypał zwierzaczkowi. Taki ma regulować ilość zwierzyny? :) Laseczka ma takie hobby a nie inne, nie każdemu musi to odpowiadać. Pewnie ma większe cohones niż niejedna cioteczka w rurkach z wiochy:)

cinek890
    Ocena: 6 (glosow:20)
2015-04-17 17:07:37
niech jej psiocha ropą zarośnie!!!!!

men1673
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-17 17:01:22
komentarz usunięty przez moderatora

tlenowygonzo
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-04-17 16:49:33
Wywieźć psa do lasu, połamać mu łapy szpadlem, przywiązać do drzewa i zostawić, niech zdycha. Hobby jak każde inne. A jak się komuś nie podoba, to niech nie je mięsa. Tak piszą zwyrodnialcy, którzy sami lubia znęcać sie nad zwierzętami.

Wikokoko
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-04-17 16:43:43
Zieloni to niedojrzali czerwoni. Przecz z nimi

MaxSigne
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-17 16:38:00
komentarz usunięty przez użytkownika

boni-777
    Ocena: 0 (glosow:18)
2015-04-17 16:36:35
Zwierzęta mają prawo być smaczne. Zuch dziewczyna, oby takich więcej Na pohybel czułostkowym, infantylnym i zidiociałym "obrońciom zwieziontek"

mastermax
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-04-17 07:18:49
great shot

czerw2
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-04-16 23:17:11
Jak ona nie zabije to przyjdzie inny, w końcu odstrzał zwierzą to nic specjalnego. Szczególnie zwierząt którym nie zagraża wyginięcie. W Polsce poluje się na dziki, jelenie, a w afryce na żyrafy i zebry.

kicia0690
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-04-16 23:05:46
Zwierzęciem? Po co? wystarczy jak widać być człowiekiem to przecież takie proste...

sally13
    Ocena: -1 (glosow:19)
2015-04-16 21:29:25
do pierdla s.ke wpie.dolic za to ze niszczy to co inni ratuja kures.wo i hanba

lemansky1979
    Ocena: -2 (glosow:32)
2015-04-16 21:25:04
Wiocha dla tych co robią na nią nagonkę... Zdjęcia robi dlatego, gdyż mięso i skórę upolowanych zwierząt oddaje pobliskim plemionom, ale o tym się nie mówi, bo sensacji by nie było... Poza tym, jak tak wam żal zwierzątek, to wpierdalajcie warzywka, bo wiecie, mięsko które jecie też trzeba było zabić, i to często w brutalniejszy sposób, niż robi to ta pani...

Nietolerancja 
    Ocena: 5 (glosow:15)
2015-04-16 22:54:09
Zgadza się. Liczy się tylko to,że zrobiła fotkę z martwym zwierzęciem. A prawda jest taka,że ona zabija najczęściej osobniki stare i słabe,a poza tym płaci grube pieniądze za takie polowania. Pieniądze te są później przeznaczane na ochronę i utrzymanie innych zwierząt. Tania pseudo sensacja dla motłochu.

kamilkaze11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-17 17:18:10
W Afryce problem jest taki że dzieciaki tam wyskakują jak banknoty z automatu.A żarcia tam nie wiele.Potem się dziwią że głodują.Taki maja klimat.I choć słowa mocne to sa prawdziwe.To tak jak w Polsce,ludzie pracują za pieniądze nie większe od Wietnamczyka, a i tak udają że jest dobrze bo mają stadjony i autostrady za które i tak oni płacą.Taki paradoks jak Afryka.

Niracha
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-04-17 17:28:58
Ja się zgadzam, ale jednak nie rozumiem robienia sobie zdjęć z upolowanym zwierzęciem... To tak, jakby sobie robić zdjęcie z zabitym kurczakiem.

lemansky1979
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-17 20:36:57
Niracha, robi fotki, bo nie zabiera innego trofeum - rozumiem...

wojti.olsztyn
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-04-16 20:47:06
k u r w a, tyle w temacie

diablito1985
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-04-16 19:52:43
głupia kur**

wader88
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-04-18 01:22:33
... a tyś to jest natomiast mądry dżentelmen.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400