Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A radości przysporzyć może sporo
gulczas28  15-04-20, 15:54 Zgłoś
+ 163 -
Dodano: 2015-04-20, 15:54:41   przez: gulczas28
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 163  Zgłoś nadużycie
110
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  O, pojawił sie pierwszy klient.
  •  Dziewczyny efektownie zakończyły imprezę
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
  •  Kopciuszek tuz po północy
Ukryj komentarze(46)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
linaxis
    Ocena: 21 (glosow:29)
2015-04-20 18:11:19
14 to chyba nie tak zle mi sie wydaje, standard. Wiem ze zaraz pewnie sie posypia komentarze, ze to nic, bo tu same murzynskie paly na tej stronie siedza.

tellmetellme
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-29 18:07:51
Widzę, że faceci z Wiocha.pl próbują się dowartościować.

cellarka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-30 22:33:35
Jacy faceci? Wiocha 2015 to w większości gówniarze z gimnazjum.

patryk8111
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-29 16:53:09
to 14 centymetrów wystarczy w zupełności .. tylko ilość by musiała być kilkatysięcy razy większa ;)

Liberte
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-29 18:26:57
Fakt bo goła stówka to nawet porządnie umytej prostytutki nie zadowoli:)

bolek725
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-29 21:04:22
Jeszce srednica sie liczy. Tej kasy;)

BidaS
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-04-29 15:59:46
Ludzie mają po 10-12cm, mają dziewczyny i nie rpzeszkadza im to w uprawianiu sexu, Ludzie się za dużo pornosów naoglądali i myślą że każdy ma 25cm....W pornosach używają pąpek do dmuchania, przez to 30min pornosa kręci się do 8h...I do tego obiektyw pod odpowiednim kontem dodaje jeszcze z 5cm. Koleś może mieć z 20 a na filmie będzie się wydawać że ma z prawie 30 przez kąt kręcenia, ludzie mają po 12-16cm w większości...

Melanz89
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-04-29 02:42:30
Ja mam 16,5... zaraz będzie ''co on pier...'' albo ''i tak nigdy nie poruchał'' heheh :D Adamus pyta jakie macie telefony/laptopy a ja zapytam ile cm mają Wasze pały buahaha

tlenowygonzo
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-04-29 09:16:48
To za pół roku huczna siedemnastka?

malgolina
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-04-29 10:34:50
Ja za Jurka odpowiem, 23 cm.

kary1977
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-29 11:57:24
Mierzyłaś Gosiu?

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-04-29 12:04:46
Ależ skąd. Wierzę Jurkowi na słowo ;) Przy świadkach pewnie nie chce tego robić, bo mogłoby się okazać coś zupełnie innego... ;D

xvxFUxvx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-29 14:42:01
Mi nie staje jak wchodzę na wiochę. Pytasz się o długość, dobra, ale w jakiej sytuacji, bo erekcja jest tylko wtedy... no w zasadzie to jest indywidualne co kogo rajcuje. A jeszcze jedna sprawa, od pępka się nie mierzy.

NIEMYTAPYTA
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-28 23:26:33
komentarz usunięty przez moderatora

cellarka
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-04-28 23:16:22
Jak facet myśli, że kobietę zadowala się w łóżku jedynie członkiem, to żal mi partnerek... a później taki się dziwi, że ona nie ma ochoty.

kary1977
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-29 12:00:06
Poważnie piszesz cellarka?

cellarka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-30 22:35:02
Sam sobie odpowiedz na te intrygujące pytanie.

yeromine
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-04-28 21:59:00
ściągnięte z demotów, to po pierwsze, po drugie, jeśli tylko takie 14 masz do zaoferowania, to gratuluję

Popmean
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-04-28 21:54:36
Buhaha.. stowa daje duzo radosci? Gdzie zaszalejesz za 100zl? chyba w remizie. Stowa wystarczy zeby sie nawalic wodka nic wiecej

Kannwis
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-28 21:02:19
"Mam 14 cm" Nabiera nowego znaczenia :)

janosik1971
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-04-28 20:53:56
Stówką zadowolić kobietę? To naprawdę kryzys :]

snickers45
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-28 20:38:37
Przeczytajcie sobie ten artykuł "Kraków. Płacił za seks fałszywymi pieniędzmi. Grozi mu do 25 lat więzienia"

ChwalaSzatanowi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-28 20:37:02
Rozmiar nie ma znaczenia. Liczy sie Visa Infinite.

wer3d
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-04-28 20:16:24
niektóre to lubia gangbank, bo jeden taki nie starczy...

KapitanZbuk
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-04-28 19:29:36
komentarz usunięty przez użytkownika

klexxxx
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-04-28 19:45:03
Z takim ryjem to by Ci cała taczka tych papierków nie pomogła.

grigore
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-04-28 19:21:18
I ja bym nie pogardzil jakby mi kto dawal.

Starbreaker
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-28 19:04:01
Sama długość nie wystarczy, ważna jest też szerokość. Nowoczesnej, postępowej, silnej i niezależnej nie wystarczy jeden Władzio II ;)

kot200000
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-28 18:44:53
500 euro ma 18 cm :))

Rewolucyjny
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-28 18:28:58
A jeszcze bardziej ja zadowola, gdy dzialaja grupowo ;d

artarus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-28 18:24:20
100 zł to zadowowli dziwkę w agencji za 1/h w marnej agencji

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-28 18:17:02
Milosc kosztuje...

geniuszczura
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-28 17:43:21
komentarz usunięty przez użytkownika

ToRnADo147
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-28 18:52:25
Szczerze mówiąc,pierwsze widzę....

jajaja15
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-04-20 22:11:28
aaa tam!! z 8,56cm kobieta będzie bardziej zadowolona xD (z karta kredytowa)

linaxis
    Ocena: 21 (glosow:29)
2015-04-20 18:11:19
14 to chyba nie tak zle mi sie wydaje, standard. Wiem ze zaraz pewnie sie posypia komentarze, ze to nic, bo tu same murzynskie paly na tej stronie siedza.

Popmean
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-04-28 21:53:30
No wiesz miedzy 14cm a murzynska pala to jednak jest pare cm roznicy. 14cm to mało !

Xandu89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-28 23:16:15
Co z tego, że ktoś ma 20 cm, jak cały nie wejdzie i tak? :P A w Polsce nie jest tak źle, bo średnia ponoć to coś koło 15 cm.

xvxFUxvx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-29 14:46:27
pochwa ma głębokość ok 10 cm (nie liczę wyrobionych), więc jak jest więcej to różnicy nie ma

Popmean
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-28 19:20:52
Wy idioci.. pochwa ma 10cm, 20cm caly nie wejdzie ... nie licze wyrobionych... boze ludzie wasza swiadomosc o wlasnym ciele czy ciele kobiet jest ZEROWA ! Pochwa moze i ma 10cm ale jest BARDZO rozciagliwa. 20cm wchodzi bez problemu i nie ma czegos takiego jak "rozjechana" laska.. gdyby tak bylo pomyslcie jak by wygladaly wasze matki !

krzychoo33
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-04-20 17:46:07
100zl to juz chyba tylko galerianke zadowoli.

Aveta
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-04-20 17:12:30
faceta też...ile za to browarów można kupić

Vitas91
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-04-20 17:08:01
Gdzie wiocha?

ladyem88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-28 19:30:33
komentarz usunięty przez moderatora

vacarius
    Ocena: -1 (glosow:13)
2015-04-20 16:04:46
Tylko 100 biotą. Tanie są te twoje kobiety. Chyba nigdy nie byłeś w związku a same prostytutki miałeś.

Untraceable
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-04-21 22:05:11
komentarz usunięty przez moderatora

bierut1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-20 15:58:18
Nie każdą, "nimfomanka" potrzebuję paru lub parunastu dziennie.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300