Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
W którym Korwin nie ma racji ... i co nie ma takiego!!!
thor102  15-04-22, 20:45 Zgłoś
+ 211 -
Dodano: 2015-04-22, 20:45:56   przez: thor102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 211  Zgłoś nadużycie
186
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Powrót do domu po zakupach
  •   UK: Polacy,
  •  Problemy i rady w internecie
  •  Pracowity gość
Ukryj komentarze(173)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pittero
    Ocena: 73 (glosow:125)
2015-04-22 22:20:52
Zadziwiające jest to że wszyscy niby maja świadomość że Bronek czlowiek o aparycji buraka pastwenego reprezentuje wylacznie interesy partii PO jest antyobywatelski a z drugiej strony słuchaja logicznych argumentów człowieka jak JKM nadal są skłonni zagłosować na tego kretyna.

gk1245
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-27 22:13:55
@ Bebok_69: za to widzę że Ty kumasz, Od kiedy Rosja jest nam przyjazna gimbusie?!

evilferber
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-30 15:19:58
Nie ma racji w momencie gdy mówi że Unia powstała w 2009 roku (02:23)

CHESTER7777
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-28 23:29:40
dobrze mówi... ale w dalszym ciągu to idiota! kukizzzz. ja wole jego sugeruje to reszcie...

MrFoto
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-04-26 23:20:28
krótko .... ludzie zmieńmy coś w tym kraju zanim wszystko do reszty zostanie sprzedane...

python65
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-04-26 20:07:54
Jak ci chłopie UNIA nie pasuje, to zrezygnuj z kasy eurodeputowanego i wracaj do kraju. A na Prezydenta i tak cię nie wybiorą.

staryramol
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-04-26 14:00:16
gugała to kretyn.

redzi301
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-29 16:27:13
Pewnie że kretyn bo Oficer prowadzący nadaje mu ton prowadzenia rozmowy.

szlovak
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-04-26 00:49:10
hehe, dobrze gada? Powaliło Was? Generalnie się nie myli, ale generalnie nie wystarcza. Pierdzieli od rzeczy o jakichś mało ważnych szczegółach. Zawsze taki był i dlatego nigdy nie zostanie prezydentem. Na prawdę rozwodzi się nad nikogo z grubsza nieinteresującymi sprawami, a to że światła trzeba w samochodzie palić, pasy zapinać, że traktat pokojowy nie podpisany (pewnie były rzeczywiście inne dokumenty). Do teog jeszcze złapią go za słówko tu i ówdzie i leży totalnie ze swoim wizerunkiem.

PL966
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-26 00:05:44
komentarz usunięty przez moderatora

lordcain
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-04-25 16:42:28
Proszę 1 przykład Korwina --> "Będę Prezydentem"

byleth
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-04-25 16:00:46
Od niepamiętnych czasów każdy przed wyborami ma rację i dobrze gada. Sęk w tym, że pamięć każdy palant ma krótką i szybko o tym po wygranych wyborach zapomina. Tacy są politycy. Polityk to z gruntu zawód oparty na kłamstwie. Trzeba mieć urwane pół mózgu, by jakiemukolwiek politykowi wierzyć na słowo.

wisz35
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-25 17:28:57
widziałem kiedyś uczciwego polityka ale był...nieżywy

tshai
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-25 22:54:22
Już Napoleon sugerował politykom, aby dużo obiecywali, a mało obietnic spełniali.

omakate
    Ocena: -5 (glosow:15)
2015-04-25 12:24:00
Debil byl debil jest ... debilem zedechnie szkoda gadc.. On chyba w jakims swiecie czrow I magi zyje

kontroler
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-04-27 01:54:20
Masz rację.... ten dziennikarz to debil.

lainer69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-25 00:16:05
komentarz usunięty przez użytkownika

lainer69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-25 00:13:33
komentarz usunięty przez użytkownika

lainer69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-25 00:11:40
komentarz usunięty przez użytkownika

lainer69
    Ocena: -4 (glosow:18)
2015-04-25 00:02:17
No na pewno nikt mądry na niego nie zagłosuje...Korwin pogromca lewaków? Raczej pogromca ludzi albo jakiś totalny chaos... Zagłosowali na niego przeważniee licealiści... Oznacza to że tam najczęściej ćpają... Korwin oznacza koniec dla Polski...Emeryci, inwalidzi, mądrzy ludzie którzy nie znalezli pracy... Dzieci sa teraz tak puste ze przynajmniej 30% ich zapewne nie znajdzie pracy... niezla se przyszlosc wykreowali... jesli K. Zostanie prezydentem.

Czaplak
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-04-24 21:55:26
Pan K. to jednak wieśniak - gdy był w Gliwicach na lotnisku swoim Air Korwin One, to auto, które po niego przyjechało (Lexus innego, lokalnego buraka) zablokowało drogę wyjazdową. Lokalny burak na zwracane uwagi reagował tylko "A co mi zrobicie". Nie będę głosował na buraków.

podlas2
    Ocena: 1 (glosow:21)
2015-04-24 17:50:33
JK-M ma rację ,gdy wychwala Hitlera czy Putina ? JK-M ma rację, gdy obraża osoby niepełnosprawne? Nic dziwnego,że popierają go gimnazjaliści i licealiści,będący na utrzymaniu rodziców .

Vendetta85
    Ocena: -6 (glosow:10)
2015-04-24 19:46:37
zobacz kolego jak JKM udziela wywiadu niepełnosprawnemu redaktorowi i mówi o niepełnosprawnych i sami niepełnosprawni mówią o Korwinie.

lainer69
    Ocena: -7 (glosow:15)
2015-04-25 00:08:45
Takiego potwora jak jkm nie powinnie do wladzy dopuscic... widocznie w Polsce za duzo ciemnoty

ave7ck11
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-04-25 18:10:03
Proszę od dowód na to, że JKM "wychwala Hitlera czy Putina".

Vendetta85
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-04-24 17:45:19
Pan redaktor sie gubi i zaczyna czepiac populistycznych pierdół. Na siłe chce oczerniać i prowokuje chcac zrobic faszyste ze swojego goscia. Ale jak widze wielu i tak łyka tą papke z telewizji . Za kilka dni moze byc mocno wiec niech narod bedzie gotowy do rewplucji bo łatwo może nie byc.

pawelq86
    Ocena: 1 (glosow:13)
2015-04-24 16:38:30
HUSARZ dzisiejszych czasów! reaguje jak ktoś nam pluje w twarz,ma mój głos!

AMIGAnTOMEK
    Ocena: -12 (glosow:24)
2015-04-24 14:44:14
bo JKM to tez kretyn...

sambakicikici
    Ocena: 0 (glosow:22)
2015-04-24 11:03:58
Może ma rację, może jej nie ma ale nie musi robić z siebie głupka.

plamka81
    Ocena: -13 (glosow:23)
2015-04-24 10:53:55
to jest idiota do tworek z tym debilem.

grog
    Ocena: -14 (glosow:28)
2015-04-24 10:13:30
rozrabiaka spod budki z piwem w garniturze mialby reprezentowac nasz kraj? Przeciwnik UE bedacy na jej garnnuszku wizytowka polskiej dyplomacji? Moze od razu zaglosowac na dziwisza albo innego cudaka z naszej katolickiej sceny sukienkowych, skoro ma byc smiesznie...

mackoGD
    Ocena: 10 (glosow:14)
2015-04-24 09:33:28
Ten wywiad to kolejny przykład że wśród polskich dziennikarzy, jak każą na siebie mówić, nie ma za grosz obiektywizmu. Będą dyskredytować rozmówcę na wszelkie sposoby byle bronić i wmówić gościowi swoje poglądy. Dziwne tylko że wszyscy dziennikarze, jak każą na siebie mówić, mają dziwnie taki sam obraz świata.

asd1905
    Ocena: -9 (glosow:21)
2015-04-24 09:39:13
nawet kaczynski ma wiecej honoru niz korwin i nie startuje sam w wyborach po tylu porazkacj, po 2 korwin tak nie lubi Unii ale pchal sie tam na sile, po za tym czemu nie startuje z KNP? bo nie nadaje sie nawet do rzadzenia wlasna partia gdzie ma garstke ludzi a chce rzadzic 40 milionowym kraje

iksDeXDXD
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-04-24 18:50:01
będzie startował do skutku i do bólu jak mu sił starczy i ochoty na walkę z tą czerwoną hołotą! Do unii się dostał by pokazać jaki tam jest rozpierdziel, poprzez obecność w parlamencie (chodzi mi tu o pensje) ma z czego finansować swoją kampanie, bo dotacje rzędu milionów ma tylko komuch! W telewizji może liczyć średnio tylko na 5 minut dziennie, ze względu na cenzurę i czerwoną propagandę. A z partii KNP odszedł bo go oddalili od rządzenia partią z powodu nieunormowanych stosunków rodzinnych, nie chciał być po porostu szeregowym członkiem partii.

tomekw0506
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-04-24 09:33:10
a wojna w byłej jugosławi

lolo88888888
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-04-24 09:16:56
nie wszystkie jego poglądy są ok, ale które z tych obecnie wprowadzonych przepisów są tak naprawdę dla obywatela? zgadzam się z większością(i to dużą większością)jego poglądów. ludzie na niego narzekają, bo nie do końca rozumią jego porówna. a gość jest na prawdę inteligentny, i umie to wykorzystać. ktoś chce być dalej niewolnikiem systemu, unii to proszę bardzo, ale nie blokujcie Nam drogi do wolności.

kurnachatawiocha
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-04-24 13:06:33
O jakiej, a raczej czyjej drodze do wolności piszesz? O wolności dla zagranicznych firm? Prywatyzacji reszty majątku narodowego? Widziałeś jakieś pieniądze z dotychczasowych prywatyzacji? Korwin jest inteligentny, mówi to, co chcesz usłyszeć i to w taki sposób abyś myślał, że wszelkie niedogodności związane z systemem twardego kapitalizmu są dla ciebie nieznaczące... bo przecież jesteś zaradny i pracowity.

lolo88888888
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-04-24 18:51:57
mówię o wolności obywatelskiej, o tym że to ja mogę decydować co dla mnie jest dobre, dla mojej rodziny, dzieci, mówię o takiej wolności, którą twój rząd nam odbiera. a Ty widziałeś jakieś pieniądze z tej prywatyzacji? Korwin mówi jak powinno być, to bronek, duda, i wszyscy antypolscy politycy mówią to, co ludzie chcą usłyszeć(zobacz sobie obietnice, które nie były spełnione) ładnie to oni umiom mówić, ale nic z tego nie wprowadzają w realne życie, a Korwin trzyma się swojego zdania od wielu lat, nie raz pokazał, że jest politykiem walczącym dla dobra Polski. jestem zaradny, pracowity,

lolo88888888
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-04-24 18:53:55
i poradzę sobie w Korwinowskim systemie, tak jak radzę sobie teraz, z tym, że w Korwinowskim systemie będzie mi o wiele lepiej i szybciej osiągnąć większe korzyści, będę wolnym obywatelem.

kurnachatawiocha
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-25 19:55:53
Mój rząd? Nie wciskaj mi kitu. Następny "walczący o wolność". Już tacy jak ty byli i od 25 lat mamy to co mamy. Do dobrobytu nie dochodzi się przez przewroty i całkowite zmiany ustroju. Poczytaj trochę historii, kto na tym korzystał, a kto tracił. Szukasz kogoś spoza kliki rządzących? Głosuj na Kukiza. Korwin to wolność tylko gospodarcza, ty zostajesz niewolnikiem zachodnich firm.

lolo88888888
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-27 18:03:07
popieram Kukiza, i chciałem na niego głosować, ale nie ma szans na wygraną, choć dobrze prawi. nie porównuj mnie z tymi, co nic nie robili od 25 lat, którzy biernie się przyglądali i przyglądają temu, co się dzieje. nie musi być żadnych przewrotów, wystarczy restrukturyzacja systemu, na prostszy, łatwiejszy, i dla obywatela, a nie dla urzędnika i "rządzących"

marcus711
    Ocena: 11 (glosow:19)
2015-04-24 05:25:59
KORWIN DOBRZE GADA I PORUSZA PROBLEMU ISLAMU, WY GŁUPIE POLACZKI JESTESCIE I TYLE I PROWADZACY TEZ CZERESNIAK, KORWIN WIE CO MÓWI !!!!! UNIA PO NAS JEDZIE!!! A ISLAMISCI ROBIA CO CHCA ZERUJA KOSZTEM UCZCIWIE PRACUJACYCH LUDZI. KORWIN ALBO KUKIZ!!!

plemiona1234
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-04-24 08:28:06
po pierwsze masz włączony caps lock (taki klawisz po lewej stronie trzeci od dołu)a po drugie a ty nie jesteś polakiem (polaczkiem) to kim ruskiem bo to ich pogardliwe powiedzenie o naszym narodzie. z komsomolskim pozdrowieniem "Priviet! - Bud'i gatow!"

Cezarion
    Ocena: -7 (glosow:19)
2015-04-24 02:50:29
Zwykły populista. Kononowicz tez próbował...

kejdzi
    Ocena: 9 (glosow:15)
2015-04-24 08:19:11
Wszystko jak wszystko, można Korwina nie lubić, można się z nim nie zgadzać itd ale nazwanie tego człowieka populistą to największy polityczny absurd jaki ostatnio słyszałem. Dobrze że jesteśmy na wiocha.pl.

piotrasq
    Ocena: 6 (glosow:12)
2015-04-24 02:39:47
Noż karwasz barabasz... zagłosuję na niego !!!!!!!!!!!!!

groh
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-04-24 00:49:20
Korwin to taki współczesny Don Kichot - jeszcze na początku gadał dobrze ale im bliżej wyborów tym większe głupoty wygaduje - zresztą na tę chwilę, mniej się zgadzam z JKM, niż nie zgadzam - więc u mnie głosu nie ma - zbyt wiele różnic i za mało podobieństw do mojego punktu widzenia. Ja stawiam na Kukiza

zaldbag
    Ocena: -2 (glosow:22)
2015-04-24 00:21:34
Świetnie wybierzcie Korwina. Ale potem nie płaczcie, że jak ktoś w rodzinie zachoruje na raka, to będzie umierał nieleczony, bo kogo stać na leczenie za 200 - 300 tyś. złotych? Prywatne ubezpieczenia? To spróbuj ubezpieczyć 60 - 70 letniego prywatnie na wypadek nowotworu. Ja rozumiem, że on ma swój urok. Ale ludzie wytworzyli państwo nie bez powodu. Nie po to, żeby dziadek wariat je zlikwidował...

Gamirr
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-04-24 13:40:57
Bo myślisz że to tak łatwo, wejść i zlikwidować... Pomyśl, poczytaj, posłuchaj.

Desperad0s
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-04-24 00:05:21
Korwin ma mój głos! Niezmiennie od zawsze kiedy startuje. Szkoda ze tylko w pierwszej turze

AlinoeKing
    Ocena: 7 (glosow:13)
2015-04-23 23:38:15
gdybym przeczytał same dialogi nie wiedząc kto jest kim... stwierdziłbym, że zadający pytania to jakiś debil... a odpowiadający to gościu, który czai znacznie więcej niż można by przypuszczać... mówi drastycznie jak jakiś wariat... ale najgorsze jest to, że kur... ma rację... no w 70% niech będzie..

AlinoeKing
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-23 23:35:59
komentarz usunięty przez moderatora

zonkumariano
    Ocena: -4 (glosow:22)
2015-04-23 23:28:04
Korwin to populista a tak naprawdę kolejna świnia do koryta, hipokryta i wielki rolnik ubezpieczony w KRUS-ie!!

erhaminus
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-04-24 09:29:45
Chce zrezygnować z ciepłej posady, ma uczciwie zarobione 8 albo i więcej milionów złotych (ile ty zarobiłeś geniuszu?), od wielu, wielu lat niezmiennie mówi to samo. Przyznaję, w tym wywiadzie słabo argumentuje, ale i tak cud że go nie powycinali, nie zmontowali i nie wystrugali z niego kompletnego wariata bo zwykle tak robią. Poza tym nie rozumiesz słowa "populista" - populista mówi tylko to co lud chce usłyszeć. A poglądy Korwina do niedawna były bardzo niepopularne.

kurnachatawiocha
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-04-24 13:12:47
Ale właśnie Korwin mówi to, co chcesz usłyszeć. O tym jakie to państwo jest złe, wszędzie złodzieje, że trzeba z tym skończyć, że podatki są złe, że jest duże bezrobocie, bo nie ma pracy przez wysokie koszty pracy... z tym wszystkim nawet ja się zgadzam. Niestety wielu łyka tą gadkę i już widzi jak to będzie miało tysiaka więcej na koncie...

spacz
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-04-24 23:27:29
komentarz usunięty przez moderatora

kurnachatawiocha
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-25 16:19:25
Jednak nie rozumiecie o co chodzi. Ja nie wybieram czerstwego chleba, bo czerstwa bułka mi nie smakuje, wy jednak wolicie czerstwy chleb. Zastanawiam się jak wytłumaczyć durniowi prostą zasadę, że jeśli nie zgadzam się z Korwinem, to mogę się nie zgadzać z tym co jest obecnie. Durnie z PIS myślą, że jeśli ktoś nie kocha Kaczyńskiego, to na pewno kocha Tuska, durnie z PO myślą, że jeśli ktoś nie kocha Tuska, to kocha Kaczora... więc nie jesteście sami. A niech wygra Korwin, ciekawe kiedy zaczniecie szczekać, że wam źle.

gk1245
    Ocena: -13 (glosow:17)
2015-04-23 22:52:56
...Dobrze mieć za plecami Ukrainy przyjazną nam Rosję??!! HELO czy ja czegoś nie kumam, czy on też śmierdzi?!

Bebok_69
    Ocena: 16 (glosow:20)
2015-04-23 23:08:09
Zdecydowanie nie kumasz. Nikt nie każe nam się przyjaźnić z Rosją, ale też nie powinniśmy prowadzić polityki i działań antyrosyjskich bo to nas zgubi ! Rosja ma na nas wqurwa za to, że tak doopy dajemy potomkom nazistów, którzy nas podbili bez jednego wystrzału. UE i tak się rozpadnie, a my zostaniemy na lodzie, Putin wtedy zdrowo ceny nam podniesie w ramach nauczki za głupotę i krótką pamięć, po czym się udusimy we własnym szambie jakie nam zgotowali bandyci antypolscy z PO

homo_sapiens
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-04-24 00:07:27
@Bebok - Jak to nikt? To przecież Twój idol JKM (skądinąd bardzo inteligentny człowiek, którego sam kiedyś podziwiałem) deklarował wielką przyjaźń do Rosji i aprobatę zbójeckich działań Putina. I bynajmniej nie chodziło mu o "realpolitik" w kontaktach z Rosją, tylko właśnie o bezwarunkową przyjaźń. A skąd wiesz, że UE rozpadnie się jeszcze za życia (i władzy) Putina? Co to ma niby być: "za głupotę i krótką pamięć"? Może uważasz, że powinniśmy być im wdzięczni za "wyzwolenie" (czyli podbicie) i 45 lat narzuconego "najlepszego ustroju na świecie"?

erhaminus
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-04-24 09:43:32
Rosja nigdy nie będzie przyjazna Polsce - historia tego uczy. Po prostu ma mentalność mocarstwową - szanuje tych, których się boi (czyli niewielu), resztę ma w pogardzie a najchętniej pod butem. Jak sądzę Korwinowi chodziło o to, by nie być małym pieskiem który dużo szczeka a nie gryzie na smyczy USA/Niemiec. Mamy dbać o własny interes, prowadzić RealPolitik (jak cały świat), wzmacniać się i budować przeciwwagę w oparciu o naszych sąsiadów którzy także obawiają się Rosji. A do tego czasu nie ma co strugać wariata, bo skończy się kiedyś jak w 1939 - ulotki i chwalebne samobójstwo.

TUR3K
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-23 22:46:38
komentarz usunięty przez moderatora

DkNG
    Ocena: -13 (glosow:25)
2015-04-23 22:25:40
To że on ma racje to jedna sprawa a to że pier*oli jakby był po trepanacji czaszki to drugie... nawet troche mi szkoda że mało kto go traktuje powaznie ale czego sie spodziewać po typie który tyle bzdur nagadał? obieranie kobietom praw, strzelanie do ludzi, mówienie w telewizji o dawaniu komuś w pysk no ludzie to nie jest poziom dyskusji politycznej tylko pyskówki na podwórku

Bebok_69
    Ocena: 11 (glosow:17)
2015-04-23 22:52:27
O jakim strzelaniu do ludzi piszesz ? Jeśli w kontekście górników z JSW S.A. to wpierw zapoznaj się z pełną wersją wypowiedzi Mikkego a nie wersją zmontowaną przez "niezależne" media publiczne. Chłopina ma pozwolenie na broń i jest jednym z mądrzejszych ludzi w tym państwie jeśli chodzi o temat powszechnego dostępu do broni palnej. Ten temat zrozumie tylko obiektywny obywatel, a nie ten ukierunkowany z medialnie wypranym mózgiem.

wolk0
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-04-23 23:44:44
I tu mamy przykład człowieka wychowanego przez TVN itp..

DkNG
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-04-24 12:41:42
hehe ;) typowy elektorat januszka... gadajcie prujcie sie i "wymądrzajcie" on i tak nie wygra a dzięki wam siedzi w brukseli i za nic dostaje kupe kasy o czym sam mówił dziekujac waszej frajerowatości

spacz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-24 23:23:25
komentarz usunięty przez moderatora

Bebok_69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-26 01:39:07
Masz na myśli WSI oraz ich zleceniodawców ?

moritouri
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-04-23 22:12:56
Poszukaj w necie ile zarabia europoseł i ile otrzymuje diet i na działanie biura. W ciągu czterech lat zarobi tyle ile twoja rodzina przez 10 pokoleń tu w Polsce!!!

Bebok_69
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-04-23 22:59:57
Mnie jakoś nie boli wynagrodzenie JKM z racji bycia europosłem, ale jak usłyszałem ile ten judasz Donek dostanie to aż wstrząsu i drgawek dostałem. Tuskowi należy się co najwyżej wygnanie i przepadek mienia całej najbliższej rodziny. Co do JKM to chłop od ponad 25 lat w polityce sam siebie sponsorował bo z racji tego, że chciał dobrze dla państwa i narodu, a nie dla bandy krętaczy i złodziei nie otrzymywał sponsoringu na swą polityczną działalność.

Agrippa
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-04-23 22:04:47
Jeden? Tylko jeden? Proszę bardzo. Twój zdebilały idol powiedział, że 40 snajperów z ukraińskiego Majdanu szkoliło się w Polsce. Na drugi dzień wszystkie ruskie media o tym pisały.

samthebludger
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-04-23 22:22:47
Więzień CIA i torturowanych talibów też w Polsce nie było.

Bebok_69
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-04-23 23:02:29
W Polsce nie takie wałki cichaczem się odbywają więc o co Ci chodzi ?

konrad-q
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-04-23 21:54:37
gugała to sam jest taki głupi czy ktoś mu za to płaci?? A lemingi i tak zagłosują na kretyna bredzisława...

KapitanZbuk
    Ocena: -5 (glosow:11)
2015-04-23 21:48:30
komentarz usunięty przez użytkownika

lainer69
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-04-23 22:34:21
Jebjesz gownem ;)

tomo84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-23 23:02:25
zwykly troll olac tepaka:)

Cyber69
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-04-23 23:48:48
Dziecko, kto ciebie ze smyczy spuścił?

kawalrafala
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-04-24 01:14:49
KapitanZgnityZbuk jest w tym swoim debilizmie nawet pozytywny, kiedy pisze o tym laptopie. A to według ceny za euro na dziś, czy wtedy, kiedy kupowałeś? I czy nie powinieneś zmienić już tego lapka? Dobry rok już o nim tu piszesz, po tym czasie nadaje się na złom jak dla takiego bogacza. Kup droższy, sknero, w końcu kogo stać jak nie ciebie?

plemiona1234
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-04-24 08:32:44
kawalrafala nie czepiaj się zbuka on podaje cenę lapka razem z wartością mieszkania - taki pakiet

veyron2685
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-04-23 21:47:03
JKM wykazuje się stoickim spokojem,podczas gdy ten poprawny politycznie dziennikarzyna próbuje go ośmieszyć

devilhh
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-04-23 21:43:32
kukiz na prezydenta korwin premier

PorucznikWrzud
    Ocena: -2 (glosow:14)
2015-04-23 21:52:13
komentarz usunięty przez moderatora

lainer69
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-23 21:43:16
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:12)
2015-04-23 21:38:31
Podałbym Ci kilka przykładów, ale skoro sam sobie odpowiadasz, że "nie ma takiego", to znaczy, że nie ma w ogóle sensu z Tobą dyskutować. Ty przecież i tak wiesz swoje.

piuras
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-04-23 21:31:48
Jest taki sam jak inni, udaje szeryfa a jego największy przydupas moczymorda wipler chleje za nasze a jak narozrabia to chowa się za immunitetem.

ADALL
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-04-23 21:19:07
2 przykład: admin, wiocha.pl i jego użytkownicy będą mieli następujący wpływ na wybory: Komorowski wygra, a Korwin i Kukiz odegrają marginalne role. Mili Panowie i Panie, polityka, to dziedzina, na której się nie znacie. Po prostu trzeba realnie patrzeć na życie. 2% populacji nie zna się na ekonomii, gospodarce i polityce. I na tyle wróżę sukces wyborczy obu politykom !

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-24 01:17:41
No, Bronek i jego elity znają się na ekonomii, gospodarce i POlityce. W końcu kradną już nie pierwszy rok, i nadal im zależy na stołkach - to znaczy, że jeszcze jest co kraść. Łaskawcy, a mogli wszystko zayebać w pół roku...

erhaminus
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-24 10:58:32
Hehe niezły trolling. :D 2% populacji to może właśnie zna się na gospodarce/ekonomii (dwie osoby na sto). Zresztą to nie ma tu nic do rzeczy. Ranking przedwyborczy ma się nijak to faktów i gdyby postawić przy każdej urnie obserwatora OBWE to byś tego swojego Bula nie zobaczył pewnie nawet w pierwszej trójce. ;P

ADALL
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-04-23 21:05:10
1 przykład: nie jest idiotą !

hatson
    Ocena: -6 (glosow:12)
2015-04-23 20:58:49
Podniecacie sie tym JKM, jakby on sie nagle pojawil w polityce. Gada to, co chce czesc ludzi uslyszec. Dla mnie facet ma tyle samo racji co i nie, dlatego bym na niego nie zaglosowal. Chociaz jak mialem 20-pare lat, to glosowalem na niego. Niektore pomysly ma dobre ale inne znowu jakby ze sredniowiecza i kompletnie mi nie odpowiadaja. Jak mialbym wybierac, to wybiore Kukiza bo jest przynajmniej nowy w polityce. Chociaz, jak chce cos zmieniac, to powinien zalozyc partie, a nie startowac na Prezydenta.

kurnachatawiocha
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-25 16:21:06
I to jest głos rozsądku.

Songomen
    Ocena: -5 (glosow:13)
2015-04-23 20:48:24
Dzięki za wstawienie tego, ubawiłem się przez te 10 minut - paranoja większa niż ta Antka M, ... :))))

zari32
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-04-23 20:39:59
Powiem Tylko tyle, z około 50 osob spytanych przeze mnie (w roznym wieku) Tylko 1 osoba odpowiedziała mi że zagłosuje na Bronka. Gdy przedstawiłem jej innego kandydata ktorego ja faworyzuje, od razu zmieniła zdanie. Moja ciekawość jest taka kto niby na niego głosuje... czy aby na pewno wyniki oddawały prawde ? ...

erhaminus
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-24 11:07:19
Głosuje na niego... system do głosowania. ;) Okrągły stół się kłania.

cozakraj7
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-04-23 20:36:41
doiliby dalej zdesperowanych ludzi robiąc po prostu większy hajs. Myślę, że w Polsce po prostu trzeba bata nad prywatnymi i państwowymi firmami. W budżetówce wprowadzenie systemu 1:10 czyli jeśli spółka jest Nasza i najmniej zarabiający w niej pracownik ma najniższą krajową na rękę to prezes takiej spółki może zarobić 10x więcej maksymalnie, a nie czasem nawet 400x. Do tego w prywatnych spółkach zwiększyć kontrole. Wiele przedsiębiorstw stać płacić więcej po prostu przywykli do taniej siły roboczej.

antyleszcze
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-04-23 20:33:08
Ten system jest chory Ci wszyscy dziennikarze kiedy prowadzą wywiad czy to z PANEM KORWINEM czy tez PANEM KUKIZEM próbują zrobić na siłę z nich debili na szczęście im się to nie udaję ;) a gdy rozmawiają z takim Komorowskim to wchodzą w dupę ? RODACY OBUDŹCIE SIĘ... WYBÓR JEST PROSTY P. KORWIN LUB P. KUKIZ :)

cozakraj7
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-04-23 20:33:01
Chociaż w bardzo głębokim poważaniu obecne rządy to jednak Korwin nie ma racji. Rzucenie Naszej gospodarki w samopas zniesienie wielu podatków nie da nic. W Polsce nie ma 'kultury pracy' otóż chodzi mi o to, że nie tylko przez podatki zarabiamy tak mało. Doszliśmy do stanu gdzie ludzie podejmują pracę za głodowe pensje, a pracodawcy specjalnie to wykorzystują. Myślicie, że po pozdejmowaniu podatków pensje poszły by w górę? Znikłaby szara strefa? Ja uważam, że 90% tych 'pracodawców' po prostu bogaciłaby się bardziej na czyimś nieszczęściu bo wciąż to nie rozwiązuje problemu bezrobocia. Myślę, z

ansicone
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-23 19:51:44
komentarz usunięty przez użytkownika

bogasz
    Ocena: -7 (glosow:23)
2015-04-23 19:48:41
Czy w Polsce zabrakło kaftanów bezpieczeństwa aby pojmać świra?

adminitocwele
    Ocena: 8 (glosow:22)
2015-04-23 19:55:30
mówisz o sobie czy o swoich bliskich cwelu?

kapsell
    Ocena: 9 (glosow:19)
2015-04-23 19:47:18
Korwin albo Kukiz - wybiorę jednego z nich.

gierand
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-04-23 19:27:58
pamietajcie tylko KUKIZ

tomi2000
    Ocena: -4 (glosow:36)
2015-04-23 19:05:14
JKM podaje argumenty, które na pozór są bardzo logiczne, ale po krótkim zastanowieniu można obnażyć ich płytkość. To argumenty w stylu "Ziemia jest płaska, bo wystarczy się rozejrzeć i widać, że jest płaska". Takie argumenty trafiają do ludzi bardzo młodych lub bezmyślnych. Zamiast minusów proszę o argumenty, które będę mógł obalić

woluzm
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-04-23 19:08:34
Podaj mi przykład tych jego argumentów ?

szeregowyPryszcz
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-04-23 19:15:03
komentarz usunięty przez moderatora

tomi2000
    Ocena: -7 (glosow:23)
2015-04-23 19:18:04
Np. zlikwidujmy bezpłatną służbę zdrowia i bezpłatną edukację, bo po zlikwidowaniu podatku dochodowego każdego będzie stać na lekarza i szkołę. Zamiast podatku będzie stała opłata 110 zł (na wojsko, policję i rząd/prezydenta/dyktatora). W tej chwili najniższa krajowa to 1600 brutto. 1600 - 110 = 1490. Zapłać z tego za szkołę dziecku i za lekarza. Średnia krajowa to ok 3900 brutto. Za Korwina miałbyś więc 3790 i policję, która by do Ciebie strzelała gdybyś jednak zmądrzał i zaprotestował. To wszystko powiedział JKM, wbrew pozorom słucham Go uważnie, tylko myślę

samthebludger
    Ocena: 6 (glosow:12)
2015-04-23 19:53:36
Płaca minimalna w Polsce to 1750zł tak dla ścisłości. Pracodawca żeby komuś tyle zapłacić tak naprawdę płaci 2112,96 PLN, więc zakładając coś takiego jak minimalna płaca w Polsce, to byłoby to 2002,96 PLN. Oczywiście Zniesienie podatku dochodowego spowodowałoby - chyba jednak nie dokładnie słuchałeś - napływ różnych firm - przykładem tego są Strefy Ekonomiczne gdzie inwestorzy często są zwalniani z płacenia podatku - a w związku z tym wzrósł by popyt na pracowników co skutkowałoby podniesieniem pensji. Teraz - wiem że to będzie dla Ciebie trudne - musisz zrozumieć, że nie ma czegoś takiego

ansicone
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-04-23 19:53:43
tomi2000 - ma nie byc przymusu, a jesli chcesz sie leczyc na wlasna reke to mozesz placic za kazda wizytye, jesli jestes zdrowy jak ryba, lub wykupic ubezpieczenie zdrowotne (czyli tak jak masz teraz, tylko bez zmuszania cie do tego) I w zamian mozesz oczekiwac lepszej jakosci uslug, a przynajmnijej normalne terminy a nie ze wizyta za 2 lata. Wiec skoro teraz cie "stac" na ubezpieczenie to dlaczego po obnizeniu podatkow I otwarciu rynku na konkurencyjnosc w tym zakresie mialo by cie nagle nie stac???

samthebludger
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-04-23 19:58:28
cd jak darmowy obiad, samochód, służba zdrowia czy edukacja. Ktoś za to płaci i tym kimś jest podatnik. Skoro teraz Twoim zdaniem to wspaniale działa pomyśl jak będzie to działało super gdy zajmie się tym ktoś komu na tym zależy - zależy dlatego że im będzie lepszy tym więcej zarobi. Od razu zniknie większość biurokracji i nagle się okaże że można to samo zrobić 4x taniej. Takie to proste.

klima186
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-04-23 20:01:24
Tomi2000 Nie ma czegoś takiego jak bezpłatna służba zdrowia i edukacja!

xvxFUxvx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-23 20:15:42
tomi2000, z tym wszystkim bezpłatnym jest tak jak, np.: "darmowe rozmowy do jednej osoby, koszt aktywacji pakietu 15 zł", każdy pieniądz, który idzie do państwo jest filtrowany, bo transport kosztuje, czyli jak zabierają Ci 200 zł, to np.: 150 idzie na szpitale, bo oni nie ważne czy się starają, to mają pracę. i widzisz jaki efekt. Jako początkujący programista posłużę się analogią, program ,tak jak prawo powinien być jak najkrótszy, ale potrzebne jakieś minimum (bo nie zadziała): prostych, nie kolidujących ze sobą reguł w prawie, które interpretuje się jednoznacznie.

samthebludger
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-04-23 20:16:08
Aaa i jeszcze jedno: mógłbyś protestować! Strzelano by do Ciebie jak byś wpadł na pomysł podpalenia czyjegoś samochodu, albo zdemolowania czyjegoś sklepu.

tomi2000
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-04-23 20:54:35
Może faktycznie 1750, dawno tak mało nie zarabiałem. Nie rozumiem jednak skąd przekonanie, że jeśli obniży się przedsiębiorcy koszty pracy, to on odda tą nadwyżkę pracownikowi, a nie zachowa sobie. Przy zniesieniu płacy minimalnej (postulat JKM) mogę się założyć, że będziemy zarabiać mniej, a nie więcej. Zwolennicy Korwina widzą oczyma wyobraźni wszystkich w Mercedesach, tak jak pod koniec lat osiemdziesiątych widzieli siebie zwolennicy Wałęsy. A ja widzę 20% najbogatszych przedsiębiorców w pałacach i pozostałe 80% w fawelach jak w Ameryce Płd, do której JKM dąży i wcale się z tym nie kryje

thor102
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-04-23 20:56:59
komentarz usunięty przez użytkownika

tomi2000
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-04-23 21:01:21
Po drugie: Korwin chce być dyktatorem, bo wg. Niego "tfu" demokracja jest głupia. Tylko, że w demokracji można zmienić Bula, Kaczora czy Kwacha w wyborach. Jasne, że wybór jest ograniczony, ale jeśli rozczarują Was rządy Korwina (a na pewno rozczarują), to będzie trzeba zrobić rewolucję, bo w demokracji zmienia się rządy kartą wyborczą, a przy dyktaturze - stryczkiem. @xvxFUxvx chętnie z Tobą porozmawiam, gdy będziesz już doświadczonym programistą. Założę się, że będziesz się śmiał jakie głupoty wygadywałeś za młodu

xvxFUxvx
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-23 21:13:36
Czas pokaże :) ale jeśli chodzi o odciążenie kosztami pracodawcy, to nikt nie mówi że on da podwyżkę, może równie dobrze kolejnego zatrudnić, bo to co płaci teraz razem z podatkami np.: na 3 pracowników, po zniesieniu zbędnych podatków będzie w stanie zatrudnić jeszcze jednego, który zwiększy produkcję, itd. i to o co feministki walczą że Ci "gorsi", którzy mogą być "tacy sami", jeśli nie "lepsi" (w zasadzie same kobiety) mogli by wtedy być zatrudnieni, bo tak to pracodawca bierze obecnie jak najmniej pracowników (bo obecnie są to koszty) i jak najwydajniejszych.

xvxFUxvx
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-04-23 21:17:10
Tak przy okazji tej dyktatury, Korwin nie raz mówił, że demokracja zostanie, a że ta monarchia to jego prywatne poglądy, więc nie ma się o co martwić :)

samthebludger
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-04-23 21:22:35
@tomi2000 A ja nie rozumiem skąd przekonanie że przedsiębiorcy trzeba dowalać? Przekonanie o tym, że odda "nadwyżkę" pracownikowi to nie przekonanie ale fakt już dzisiaj spotykany. Oficjalnie będzie pan zarabiał minimum ale pod stołem będzie koperta. Gdyby postępować mądrze - tak jak mówi Pan Korwin - w Polsce byłoby więcej miejsc pracy niż chętnych do niej co zmieniłoby podejście do pracownika. Teraz też tak jest w niszowych zawodach, w których brakuję specjalistów. Tam nikt nie narzeka na najniższą krajową i przebiera wśród ofert.

kurnachatawiocha
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-04-23 21:25:44
Dodam jeszcze coś od siebie, ktoś wyżej napisał o dobrowolnym ubezpieczeniu. Już widzę jak ubezpieczyciel płaci setki tysięcy za leczenie. Mamy przykłady ubezpieczeń obecnie - ubezpieczyciel znajdzie setkę powodów aby obniżyć wartość ubezpieczenia albo nie wypłacić go wcale, a jak już to po długim czasie. Oczywiście odsetki w tym czasie rosną... Wątpię też, aby pracodawca dzielił się z pracownikiem tym, czego państwo od niego nie pobrało. Więc w zupełności zgadzam się z tomi.

tomi2000
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-04-23 21:36:41
@sam jestem ostatnim człowiekiem, który chciałby dowalać przedsiębiorcy. Sam byłem przedsiębiorcą, teraz pracuję na etacie, bo mam na tyle specjalistyczny zawód, że mi się to opłaca. Ale nie o tym. JKM obiecuje, że wszyscy będziemy bogaci, a to nie może być prawdą. Ci, którzy pracują w niszowych zawodach, lub mają dobrze prosperujące firmy, na pewno tak. Tylko oni nie potrzebują polityków. Polityków potrzebują mniej wykształceni i biedniejsi, a ci za Korwina będą musieli być jeszcze ubożsi.

samthebludger
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-23 22:13:10
komentarz usunięty przez moderatora

samthebludger
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-04-23 22:21:16
@tomi2000 JKM nigdy nie mówił że wszyscy będą bogaci. Mówi że pracowity albo zdolny będzie miał dobrze, leń będzie miał źle, a pracowity i zdolny będzie miał bardzo dobrze. @kurnachatawiocha Tak dziś NFZ płaci miliony każdemu kto tego potrzebuje strony typu sie pomaga są jakąś fanaberią. Widzisz tak nie jest. Prywatna firma jeżeli nie wypłaci komuś na leczenie straci klientów i zbankrutuje. Zrobi jeden czy dwa przekręty i na tym koniec. Dziś takich przekrętów są setki i NFZ czy ZUS funkcjonują bo ludzie nie mają wyboru i siłą zabiera się im pieniądze na te instytucje.

kurnachatawiocha
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-04-23 22:35:37
Co jakiś czas słyszę o problemach z ubezpieczycielami - jakoś nie bankrutują. Zbankrutowałyby, gdyby musieli płacić odszkodowania zgodnie z polisą, a właściwie z treścią polisy pisaną większą czcionką, bo wszystkie "ale" są w załącznikach do umowy. Oczywiście wiem, że NFZ jest nieudolny ale trzeba go zreformować, nie likwidować. Lekarze też wałki kręcą, myślisz że to się zmieni jeśli zostaną odcięci od kasy państwa? Zmiany trzeba zacząć od zmiany mentalności ludzi, aby dbali o własne dobro ale nie kosztem innych. Uważasz, że jesteś zaradny, mylisz się. Zawsze się znajdzie zaradniejs

kurnachatawiocha
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-04-23 22:44:53
... zaradniejszy i zje cię jak Sikorski ośmiorniczki. Takie są podstawy systemu JKM. Duży już teraz może więcej, ale za JKM będzie miał nieograniczone możliwości. Wobec panującego wokół "socjalizmu" firmy zagraniczne znajdą się w raju z najtańszą siłą roboczą w tym regionie, tańszą nawet od Chińczyków. Wyprą rodzime biznesy. Fakt, praca będzie dla wszystkich ale jej warunki gorsze niż dziś... "a kto nie pracuje, ten nie je".

samthebludger
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-24 00:02:13
@kurnachatawiocha Sam przyznajesz że system jest chory. Ja chciałbym go zmienić Ty niby też z tym że nie koniecznie. Właśnie dlatego macie problemy z ubezpieczycielami bo rząd im na to pozwala. Mam jedno pytanie co się stanie gdy UE skończy w nas pompować miliony? Jaki jest plan gdy, się okaże, że w państwie jest więcej urzędników niż pracujących na nich przedsiębiorców? I co z emerytami gdy ktoś w końcu ogłosi że ZUS jest bankrutem?

kurnachatawiocha
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-24 08:04:42
Jak widzę zmianę systemu napisałem wyżej. Z Korwinem zgadzam się co do obecnego stanu ale nie do metody dojścia do raju o którym mówi. Problem w tym kraju nie leży bezpośrednio w podatku dochodowym, a w defraudacji zysków państwa z tego podatku. Kupa kasy idzie na lewo do PRYWATNYCH rąk, odwalane są fuszerki i pieniądze są marnotrawione na głupie "inwestycje". To powinno być lepiej kontrolowane, a nieprawidłowości karane. Ten system trzeba naprawić, a nie rozwalić i wprowadzić wolną amerykankę.

woluzm
    Ocena: 3 (glosow:23)
2015-04-23 19:04:35
LUDZIE JA WAS TYLKO PROSZĘ ZASTANOWICIE SIE NA KOGO BĘDZIECIE GŁOSOWAĆ PRZECIEŻ MIKKE MA RACJE MOŻE NIE W 100% ale ma ja i to w dużym stopniu żądza nami komuniści i na to pozwalamy !!!! 10 maja na wybory i wiecie chyba co robić..

pajakpajonk
    Ocena: -11 (glosow:25)
2015-04-23 19:01:45
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-04-24 01:24:19
Zmasakrował cię? Tak mi przykro... Ciesz się jednak, że nie trafiło na mnie, bo skończyłbyś gorzej cwelu.

pajakpajonk
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-04-24 01:42:56
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-24 10:43:17
Znalazłeś jeden błąd i się czepiłeś jak owsik gowna. Jak nie masz nic mądrego do powiedzenia, to nic nie mów, a tym samym udawaj, że jesteś mniej głupi niż jesteś.

pajakpajonk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-24 13:59:38
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-24 15:01:16
To błąd nie gorszy niż w słowie "pajonk", który popełniasz codziennie, logując się tutaj i psując powietrze. Przykry z ciebie troll. Niektórym może pasuje trollowanie, bo robią to bardziej błyskotliwie, ale ty jesteś normalny, regularny debil:) Żegnam przychlaście.

pajakpajonk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-24 17:47:18
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-25 09:25:52
A ja myślałem, że to swoje zdjęcie masz na awatarze, i od razu stwierdziłem, że takiego przygłupa nie stać na wysiłek intelektualny stosowny do zamierzonej szydery... Albo się słabo starasz, albo za bardzo, ale i tak ci nie wychodzi.

pajakpajonk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-25 09:45:22
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-25 22:56:16
Czep się druta, cwelu.

Liberte
    Ocena: -8 (glosow:34)
2015-04-23 18:55:58
Cała wypowiedź tego Pajaca to jeden wielki bełkot... Kto nie pracuje ten nie je (ilu z was chodziło by bez żarcia?) Ograniczanie praw człowieka na rzecz totalnej anarchii bo ryzykując zdobywasz świat, kurna takiej bzdury to nawet zespły disco polo nie wymyśliły.

anaksagoras
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-04-23 20:21:19
Socjalista z obrazka napewno będzie mieć problemy ze zrozumieniem Korwina:) Jak ktoś jest nierobem, tylko czeka aż ktoś mu pomoże bo bogatszy, bardziej pracowity itp to jest ok dla Ciebie?

xvxFUxvx
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-04-23 20:29:55
Po to się ma rodzinę, żeby wspierała jak się noga podwinie, a z resztą, mamy przecież system, w którym każdy ma żarcie, nie ważne czy pracuje czy nie, a bezrobocie nie wynika z tego, że ludzie nie chcą pracować, tylko że pracodawcy ponoszą za duży koszt na osobę, mimo umowy 5 dniowej pracy, trzeba cisnąć w soboty, żeby się zwróciło (nie liczę pracy za psi grosz). Najpierw to trzeba dać możliwość pracy, tak samo w więzieniach, do paki za nic nie idziesz, możesz zarobić na siebie (też dać im możliwość zarobienia) i nie wyjdzie z niczym.

spacz
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-04-24 09:02:57
komentarz usunięty przez moderatora

mirga
    Ocena: -2 (glosow:18)
2015-04-23 18:49:25
Dobra, Janusz mówi to co chce usłyszeć człowiek przeciętny, można nawet się z nim zgodzić, nie mówię że nie. Niestety jak wierzyć człowiekowi, który jest przeciwko UE, a wystartował w wyborach i siedzi w europarlamencie biorąc całkiem dobry pieniądz? To Unia zła, politycy źli, ale hajs nie śmierdzi... normalka, taki sam pajac ja cała reszta tych baranów w sejmie i senacie

anaksagoras
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-04-23 20:24:39
a jak policjant w cywilu wejdzie w grupę przestępców by ich rozpracować to jest przestępcą, policjantem czy hipokrytą bo skoro jest policjantem to co robi w grupie przestępczej

spacz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-24 09:01:08
komentarz usunięty przez moderatora

mirga
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-04-24 16:42:27
I co z tego że Korwin ją ma? Skoro ma kasę, to powinien się zrzec tej złej unijnej diety w euro, powinien ją przekazać na cele dobroczynne. Ten co ma hajs, zawsze będzie miał mało i chętnie przytuli więcej. Tak się rodzi właśnie patologia u polityków. Bierze kasę z tej złej UE, bo pieniądz nie śmierdzi

spacz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-04-24 23:13:22
komentarz usunięty przez moderatora

Warmer84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-25 23:54:16
spacz czy ty naprawdę taki głupi jesteś czy zwyczajnie ślepy?! JKM poszedł do europarlamentu tylko i wyłącznie po mamonę. No bo co takiego robi JKM w tym europarlamencie? Ano nie robi nic tylko kasę bierze! Taki wielki przeciwnik UE a kasę z niej bierze (bajeczki o ośmieszaniu UE przez JKM to sobie dzieciom opowiadaj... to całe gadanie JKM jaka to unia jest zła to tylko zagrywki aby tępe lemingi uwierzyły i pozwoliły dorwać mu się do koryta). Nie, ja na niego głosu nie oddam. W niektórych sprawach zwyczajnie się z nim nie zgadzam. Zaś hipokryzji wręcz nie cierpię.

spacz
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-04-23 18:42:52
komentarz usunięty przez moderatora

Luthien1
    Ocena: -3 (glosow:11)
2015-04-23 18:34:01
Proszę bardzo - jeżdżenie bez pasów. Załóżmy że ktoś taki ma wypadek i zostaje kaleką. Jest leczony za pieniądze z NFZ, dostaje rentę i żyje na koszt społeczeństwa. Tylko dlatego że miał taki kaprys jechać bez pasów.

kurwamac02
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-04-23 18:41:53
Nie ma pasów, nie ma renty - ciężko coś takiego stosować?

tomi2000
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-04-23 19:29:23
Wszyscy powinni wreszcie zrozumieć, że NFZ to system ubezpieczeń. NFZ też musi to zrozumieć. Jeśli płacę składkę muszę mieć prawo do świadczeń. Jeśli są jakieś wyłączenia (np. wypadek podczas jazdy bez pasów) powinno to zostać ujęte w warunkach ubezpieczenia. Reforma NFZ powinna iść w kierunku uświadomienia Funduszowi, że jest firmą ubezpieczeniową

barbarella123
    Ocena: -8 (glosow:14)
2015-04-23 18:26:15
komentarz usunięty przez moderatora

szeregowyPryszcz
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-04-23 18:34:08
komentarz usunięty przez moderatora

barbarella123
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-04-23 19:00:22
komentarz usunięty przez moderatora

santiagox0
    Ocena: -8 (glosow:16)
2015-04-23 18:13:08
hahahahah logiczne argumenty buhaaaaaa ten czlowiek hmmm filozof, na MADagaskar szkoda nawet go komentowac, tak pitoli a kase z uni przykleja zenada:)

harnas890
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-23 18:06:34
komentarz usunięty przez moderatora

DXPac
    Ocena: 11 (glosow:19)
2015-04-23 17:54:58
A mnie zastanawia ile płacą takim dziennikarzom. Którzy słuchając wprost argumentów które są prawdą próbują odwracać koto ogonem, lub mówią "to zajmijmy się teraz" by zmienić temat. Czemu dziennikarze nie zadają takich pytań i tak na siłę nie starają się ośmieszyć Komora czy Dudę. Przecież Ci dwaj 500razy byli by zakręceni wokół swojej osoby tymi pytaniami bo są lemingami kompletnymi udającymi idiot*w. A jak ktoś mówi inteligentnie i wyjaśnia wszystko jak powinno wyglądać "zdrowe" społeczeństwo to jest atakowany przez takich dziennikarzy działających na szkodę Państwa Pols

kurwamac02
    Ocena: 11 (glosow:13)
2015-04-23 18:36:49
Na tym właśnie polega 'sztuka' prowadzenia wywiadów. Dlatego też bul nie startował w żadnej debacie politycznej bo by go zmielili jak kocie żarcie. Jest tyle gówna w kampanii bula, że innego wytłumaczenia jak tępe społeczeństwo nie ma.

kurwamac02
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-04-23 18:40:40
Przypatrz się jak prowadzone są wywiady z osobami, z którymi sympatyzują media, a jak prowadzone są z osobami uznawanymi za 'szkodliwe'.

kocilka
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-04-23 00:46:34
gugała spyerdoli przy najbliższej okazji

Suri15
    Ocena: -8 (glosow:10)
2015-04-23 00:25:40
Ciekawe czemu janusz jest taki dobry dla nas gdzie tu jest chczyk

Verathez
    Ocena: 12 (glosow:16)
2015-04-23 07:28:41
"chaczyk" znajdziesz niedaleko "cherbaty" w słowniku ;)

pascuda
    Ocena: 4 (glosow:14)
2015-04-22 23:04:17
po gugale się tego nie spodziewałem takiego braku żetelności i apolityczności tfu

pittero
    Ocena: 73 (glosow:125)
2015-04-22 22:20:52
Zadziwiające jest to że wszyscy niby maja świadomość że Bronek czlowiek o aparycji buraka pastwenego reprezentuje wylacznie interesy partii PO jest antyobywatelski a z drugiej strony słuchaja logicznych argumentów człowieka jak JKM nadal są skłonni zagłosować na tego kretyna.

miodzjo
    Ocena: -8 (glosow:14)
2015-04-23 18:03:26
Jakoś sondaże nie wykazują poparcia dla kretyna o którym piszesz.

unrealista
    Ocena: 10 (glosow:16)
2015-04-23 18:12:21
Sondaże robi się na zamówienie peło, więc wyniki muszą być korzystne dla zamawiającego.

alebajer
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-04-23 20:02:19
Rozmawiam z ludźmi i nie znam nikogo, kto chce głosować na komora, a w tv dają mu po 40%.

xvxFUxvx
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-04-23 20:35:55
Sondaże to ściema, robi się je w konkretnych środowiskach (albo ściemniają i wymyślają leniwce), ja zrobiłem sondaż (sam sobie), i Korwin ma 100%.

Schwab
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-04-23 21:15:30
Win za to ruskich. Skutecznie przez niema pol wieku skutecznie wybijali nasze elity dzialania i zostal tylko bierny lud, ktory sie zgodzi na kazde gowno. Sami Polacy pluja na swoj kraj, swoja kulture i swoja religie. Jesli ktos sie sam nie szanuje to niech nie oczekuje, ze inni go uszanuja.

plemiona1234
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-04-22 22:10:59
thor102 muszę się z tobą i z JKM zgodzi tam są sami wariaci - SAMI

dominiq21
    Ocena: 10 (glosow:18)
2015-04-22 21:56:36
pytanie retoryczne-czy społeczeństwo dorosnie kiedys do polityków takiego formatu jak JKM?

falk87
    Ocena: -5 (glosow:13)
2015-04-22 21:43:14
w koncu kultularny redaktor ktory nie chce zmiażdżyć rozmówcy

sebix26
    Ocena: 12 (glosow:22)
2015-04-22 21:30:09
W każdym zdaniu miał 100% racji a w myślach tego redaktorzyne wieszałem przy każdym pytaniu


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700