Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ale lepiej trzepać lewą kase i nigdy się kler na to nie zgodzi!
maxicoveri  15-04-26, 11:35 Zgłoś
+ 158 -
Dodano: 2015-04-26, 11:35:24   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 158  Zgłoś nadużycie
209
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Pomysł na biznes
Ukryj komentarze(40)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ramzesx
    Ocena: 5 (glosow:17)
2015-05-01 12:35:53
Durne zasady lewactwa, które nie potrafi myśleć. Jak już to powinno się iść w drugą stronę - likwidację podatku dochodowego, czyli karania ludzi za pracę!

szatanoslaw
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-05-02 11:31:45
Typowe polskie podejście - jest mi źle to niech innemu też będzie...

broda28
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-05-02 10:13:06
jak państwo potrzebuje pieniędzy to znajdzie ale w śród tych co ledwo wiążą koniec z końcem przecież tak jest prościej, gdzie tam będą kler opodatkowywać za dużo roboty

DkNG
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-01 22:45:24
KK jako firma usługowa nie płaci podatku dochodowego. DLACZEGO?

jurrek
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-05-01 23:17:57
Państwo płaci kościołowi z budżetu, a oprócz tego zbierają wszędzie ile się da. takie przyzwolenie społeczne, również każda ekipa rządzących boi się w tym ruszyć. Ale najgorsze jest to że kk nie przyczyni się w żaden sposób na poprawę życia milionów polaków bo jak ? Za komuny była praca, teraz pracy nie ma a więc poziom się pogorszył przeciętnemu obywatelowi. Wszystko prawie co mamy zawdzięczamy zachodowi. Od kościoła nie mamy zupełnie nic, chyba przytułki i takie tam - zresztą również za publiczne pieniądze, - dno

dudus54
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-01 19:27:55
kraj w ktorym jest ok 90 procent katolikow musi skladac sie na leczenie maxiglupka - czy tak powinno byc!!!a efektow nie widac!

grog
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-05-01 18:27:25
A kiedy probarszcz odmowi mi paragonu to jaka sila go do tego zmusi? Gdzie znajde tak odwazny urzad panstwowy?

palkora79
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-05-01 17:07:18
Jak nie chcesz to nie płacisz. Głupku

broda28
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-05-02 10:17:21
sam jesteś głupek nawet nie wiesz że płacisz na kościół ok 2 mld zł dostaje dotacji z budżetu państwa

w4ski
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-05-01 13:30:40
Ja nie daje na tace ,nie przyjmuje księdza itp, jestem po sakramencie bierzmowania ,małżeństwa, jestem wierzący ale nie w kościół a w boga i nie płacze jak wy, ciągle ta sama śpiewka , jakaś jeb@ana bezsilność czy co , dajcie sobie spokój , bardziej mnie boli, że złodziejaszki z wiejskiej konsekwentnie i regularnie mnie okradają... pozdrawiam

Beznickowy
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-05-01 12:48:54
jakie to polskie, my mamy źle, to niech "ksiunc tyż" ma źle, a nikt nie pomyślał żeby zrobić coś w kierunku by każdy mógł zarabiać jak chce bez fiskusa na karku... To jak z feministkami które żądały podniesienia wieku emerytalnego kobiet do wieku mężczyzn, a nie wpadły na to żeby obniżyć wiek emerytalny mężczyzn do wieku kobiet...

ramzesx
    Ocena: 5 (glosow:17)
2015-05-01 12:35:53
Durne zasady lewactwa, które nie potrafi myśleć. Jak już to powinno się iść w drugą stronę - likwidację podatku dochodowego, czyli karania ludzi za pracę!

sebololo
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-05-03 00:25:00
Co ma wspólnego kler z pracą :)?

adminitocwele
    Ocena: 2 (glosow:12)
2015-05-01 10:44:33
Jestem wierzącym i praktykującym katolikiem, ale zgadzam się z tym, że księża powinni płacić podatki ponieważ zamiast żyć skromnie i dawać przykład katolikom to oni się lansują na facebooku jak tfu... celebryci.

czadowyRyszard
    Ocena: -5 (glosow:17)
2015-04-26 23:22:50
Jesteśmy państwem świeckim, więc jakim prawem z podatków ateisty idą pieniądze na czarną mafię?

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-05-01 12:59:55
Więcej jest jednak wierzących a musimy służbę zdrowia i ochronę ateistą fundować, jakim prawem?

sebkop
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-05-01 13:57:49
My za siebie płacimy podatki, a dla twojej wiadomości, może w końcu to do ciebie dotrze, Polska jest państwem świecki, nie kościelnym, jak się nie podoba, to spadaj do watykanu, będziesz miał branie, ręce i usta zajęte, to na wiochę sił nie starczy.

grog
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-05-01 18:33:28
Polska jest panstwem swieckim, buhahaha, szybciej uwierze w boga, gdzie w panstwie swieckim wiesza sie symbole religijne w sejmie, senacie,sadach, urzedach, szkolach, gdzie na swiecie naucza sie jedynej slusznej religii, pompuje kase w budynki sakralne, stawia pomniki, panstwo swieckie, haha, obudzcie sie "jestem wierzacy ale nie praktykujacy" , "wierze w boga a nie w kosciol" najwazniejsze ze bulisz na te czarna mafie, reszta sie nie liczy

gajcy
    Ocena: 4 (glosow:18)
2015-04-26 18:37:56
Kto chce wszystkich opodatkowac? Lewica urzednicy, poniewaz jako jedyni nie potrafia pracowac , jako jedyni by miec na dostatnie zycie musza krasc , zaden uczciwie pracujący czlowiek nie dałby ani grosza na urzedasow, dla tego wszystkich chca opodatkowac, płacimy 70% podatkow w średniowieczu była dziesiecina czyli 10% urzednicy i lewica doprowadzili podatki do pozycji bandyckiego zamachu na cudza kase. :) taka jest prawda.

kary1977
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-05-01 10:03:10
Odpowiadaliby przed własnymi zwierzchnikami z każdego grosza gajcy. To jest dla nich najgorsze...

evender
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-05-01 11:14:47
Ta menda czarnuchowata jak zawsze odwraca uwagę , znamy was parobasów , jaja bujaj klechom nie nas !!!!

jacek.jacek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-01 13:01:04
JEDEN GAJCY I DWAJ DEBILE.

sebkop
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-01 13:54:29
@jacekjacek^daj gajcowi spokój, on tylko własnego zawodu broni. Jedynym debilem przez duże D na wiocha.pl jesteś ty, nawet federal ci do stóp nie dorasta, bo przeważnie prowokuje, a ty naprawdę wierzysz w to co piszesz.

LordElefant
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-04-26 17:50:44
Kto by najwięcej stracił na usankcjonowaniu handlu narkotykami? Mafia. Kto by najwięcej stracił na uproszczeniu podatków i zamknięciu furtek podatkowych? Mafia. Kto by najwięcej stracił na ograniczeniu szarej strefy? Mafia. Więc kto najbardziej nie chce kontroli finansowej w Kościele?

gajcy
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-04-26 18:30:02
A kto zyska na opodatkowaniu narkotyków , urzednicy, wiecej wpłynie do ich kasy ,,, kto najwiecej straci na uproszczeniu podatkow i zamknięciu furtek podatkowych .urzednicy, starają bo nie beda mogli brac łapówek, ... Wiec kto chce opodatkować wszystkich , urzędasy , mafia urzednicza bo ona ma najwiecej korzyści z podatkow, najwieksze zuyski z podatkow czerpie mafia urzednicza, podatki to usankcjonowane prawnie złodziejstwo.

gajcy
    Ocena: -3 (glosow:11)
2015-04-26 16:56:53
Max, ty nie placisz podatkow, wiec czemu dyskutujesz ? Urzednicy , politycy , więźniowie , uczniowie , bezrobotni, nie placa podatkow. To tez jest szara strefa.

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-02 01:28:36
gajcy, ale powiedz... Dlaczego ty piszesz takie bzdury? Czy kręci cię robienie z siebie głupka?

gajcy
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-04-26 16:25:13
Max, a moze bys sam zaczol jakos pracowac zamias okradać innych podatkami, bo ogolnie podatki to kradzież pieniedzy ludziom ktorzy pracuja , a polskie podatki to bandytyzm , promując podatki promujesz kradzież, ale cie rozumiem prawdopodobnie żyjesz z tej kradzieży.

jurrek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-01 23:05:29
podatki są potrzebne żeby płacić kościołowi wieczny haracz za ? no właśnie za utracone mienie kościoła które lewica ukradła nieprawdaż ? I do tego na lewo składki oraz żądanie zapłaty za tzw pokropek też na lewo. Skoro już budżet płaci kościołowi to oni jeszcze na lewo? coś tu nie teges panie gajcy

gajcy
    Ocena: -1 (glosow:13)
2015-04-26 15:46:11
Max najpierw sie trzba pozbyć tych 1.000.000 darmozjadow ktorzy okradają mnie i innych uczciwie pracujacych, to jest dopiero szara strefa , nie placa podatku zyja z kradzieży , sa grupa ktora doprowadziła do nędzy i emigracji , to twoi lewicowi pracownicy, a po za tym juz pisalismy. O pieniądzach zaczniesz pisac jak sam zaczniesz uczciwie pracowac, placic podatki , nie powinienes jako pasożyt wymykać innym bo to nie uczciwe.

nonamenoname
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-04-26 15:19:44
Nikt z obecnie i pewnie przyszłych rządzących nie zdecyduje się na ten krok, bo "wierni" odebrali by to jako atak z miotaczem ognia na kościół, oczywiście purpuraci zadbali by też o odpowiednią dramatyczną oprawę tego haniebnego czynu :) Wszyscy się ich boją jak zarazy.

gajcy
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-04-26 16:26:29
Nikt z rzadzacych nie obniży podatkow bo zyja z tego jak królowie , podatki to kradzież .

evender
    Ocena: 0 (glosow:18)
2015-04-26 13:57:25
Jesteś wielki maxicoveri !!!!! Tak trzymać aż tych czarnych i ich popleczników i służalców szlag trafi !!!!!

jacek.jacek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-01 13:03:18
Nie zaznaczyłeś,że wielki ch.j

vacarius
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-04-26 13:05:26
Kasy fiskalne powinny także trafić do b.rdeli, prywatnych lekarzy i handlarzy narkotyków. Wtedy moglibyśmy obniżyć podatki do 15%. Zachowując te same wpływy do budżetu.

vacarius
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-04-26 13:04:23
komentarz usunięty przez użytkownika

sedziadread
    Ocena: 1 (glosow:23)
2015-04-26 12:10:42
barany które płacą za posługę kapłańską się pewnie ucieszą ... bo przecież to fajne hobby , zbierać paragony . a potem żeby dzieciaka do komunii posłać trzeba się klerowi paragonem okazać . hahahh , lole w ch@j :D w ryj i za drzwi , oto co mogą ode mnie dostać te j@bane czarne k@rwy.

Melanz89
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-02 01:21:20
Mądrego przyjemnie posłuchać ;)

Gotronk1881
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-04-26 12:08:58
To może lekarze i prawnicy też

jurek1102
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-04-26 12:46:16
To lekarze i prawnicy podatków nie płacą?

w4ski
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-01 13:03:03
jurek koledze najprawdopodobniej chodzi o podatki od lewizny, można było się domyśleć...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300