Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Gall Anonim  15-05-01, 12:27 Zgłoś
+ 89 -
Dodano: 2015-05-01, 12:27:49   przez: Gall Anonim
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 89  Zgłoś nadużycie
466
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
  •  Tak się okrada nieświadomego kierowcę
  •  Pijany kierowca i zatrzymanie obywatelskie
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
Ukryj komentarze(34)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zimny_sprite
    Ocena: 33 (glosow:43)
2015-05-01 13:45:41
Będzie działało prawidłowo. pierwszy po prawej od dołu to "N" a następny w prawo to faza ( zdaje się że "L1")Bardzo mało wiesz przyjacielu

kriss2666
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-12 00:51:29
komentarz usunięty przez użytkownika

wiesior
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-11 20:53:31
@Bednar121 co ma różnicówka do topików? Jedno jest od prądu upływu i chroni przed porażeniem, a drugie jest od przeciążeń. Ale fakt jest faktem, że między PE a N nie ma napięcia, więc może i wcisnął tam tę wtyczkę, ale nic się nie stanie (o ile ktoś nie był na tyle głupi, żeby pozamieniać przewody w gnieździe). A @zimny_sprite dostał te plusy od wyborców Komorowskiego.

martinoz6
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-09 20:14:39
trzeba miec pojecie zeby cos takiego zrobić, faktycznie dobry elektryk

rafi102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-09 14:45:18
Ja się pytam, gdzie tu wiocha?????????? Gall wstawki kopiowane z kwejka?????

myamek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-08 16:43:22
Nie ma opcji żeby nie działało, między N a L1 jest 220v więc widać , że koleś miał pojęcie co robi

McF1983
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-09 00:39:04
230v :)

evender
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-08 07:10:57
Genialne , to tylko genialny elektryk-polytyk mógł zdziałać !!!!

impressa88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-07 23:25:59
komentarz usunięty przez użytkownika

impressa88
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-07 23:22:52
Do wszystkich tu zgromadzonych wtyczka jest włożona do wtyków gniazda Pe i N. Dla potomnych zapraszam kupić wtyczkę i obejrzeć budowę i oznaczenie.

sumilidero
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-07 21:09:39
LUDZIE po 1. to jest podpięte między N i PE, napięcie=0 po2. gniazdo do siły ma styki na tyle głęboko, że bolce zwykłej wtyczki nawet nie sięgają styków.. A CO DO POPRAWNOŚCI TO gdyby wpiąć między jakąś fazę i N to by działało.

bydziu
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-05-07 20:48:54
widze ze sami elektrycy;D ale na zerze i uziemienu nic nie zaswieci;)

snickers45
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-05-07 20:44:34
Ludzie !!!! W gnieździe pięcio bolcowym ,prawidłowo podłączonym nie ma możliwości by to działało.Projektant już o to zadbał.WIOCHA dla tego co wstawił i wiocha dla tych co robią tu wykłady jakby byli elektrykami z Gdańska.

boskiradek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-07 20:16:41
mial faze !

artur123a
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-07 18:02:07
komentarz usunięty przez moderatora

miodzjo
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-05-07 17:59:36
Każdy elektryk wie, że to prawidłowe podłączenie.

StachTraktorzysta
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-07 22:50:47
prawidłowe połączenie, to jest kut as rafalali w twojej doopie.

aleczka11111
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-05-01 23:29:32
W prądzie zmiennym nie ma masy tylko neutralny potocznie zero w prądzie stałym jest masa pozdrawiam

StachTraktorzysta
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-07 23:06:38
Zacznijmy od tego że w prądzie stałym to jest plus i minus. Masa to jeden z przewodów, na danym urządzeniu, a nie "w prądzie". Nie we wszystkich urządzeniach, ani samochodach minus szedł na mase. bo np. w Syrenie plus był na masie.

kotek_terrorysta
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-01 21:56:55
linaxis - żadne tam 3x220V. To jest trójfazówka. Fazy są przesunięte względem siebie o 120 stopni. Napięcie pomiędzy końcem fazy a N =220 (jak pisze zimny_sprite). A jak być podłączył do zacisku L1 i L2 (albo inaczej u,v) to będzie 220*3^1/2 czyli w przybliżeniu 220*1,73=380V .

sidnej2015
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-05-01 20:55:34
a co się stanie gdy tak podłączysz przewód ? nic , wszystko będzie działać poprawnie

sidnej2015
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-05-01 20:57:09
chyba że dwa bolce natrafią na dwie fazy wtedy cuś perdolnie :)

michau_n
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-05-01 12:56:32
pewnie urządzenie będzie działać bardziej wydajnie

zimny_sprite
    Ocena: 33 (glosow:43)
2015-05-01 13:45:41
Będzie działało prawidłowo. pierwszy po prawej od dołu to "N" a następny w prawo to faza ( zdaje się że "L1")Bardzo mało wiesz przyjacielu

snickers45
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-07 20:31:18
zimny-srite Bardzo mało wiesz i dodatkowo masz słaby wzrok.Wtyczka jest wpięta do uziemienia PE które jest na samym dole i następne w prawo jest N. Czyli w tym układzie nie ma prawa świecić, wciskając w drugą stronę mamy znowu PE i L1 ale wtedy wyłącznik różnicowo-prądowy musi zadziałać czyli w każdej opcji nie mamy napięcia.Między fazowo też nie da rada wcisnąć.

krysko1984
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-08 17:36:48
snickers nie wiem kto cie minusuje ale masz racje jezeli jest wyłącznik różnicowoprądowy nie bedzie to działac a ty zimny sprite widac ze elektrykiem nie jestes

Bednar121
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-09 17:37:47
@Krysko1984 Jeśli jest gniazdo z pięcioma otworami, to najprawdopodobniej jest różnicówka (na 100% jest wymagana przez jakiś przepis), bo nie wydaje mi się żeby mieli topiki w dość nowej instalacji.

linaxis
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-01 12:42:41
No i co w tym dziwnego? że pod gniazdo od siły podpięta jest wtyczka na 230V ? mógł by spokojnie wpiąć jeszcze jedną jak by się zmieściła, siła to tak jak byś złączył dwa gniazdka w jedno duże masz wtedy cztery dziury i jedna jako masa.

bubatraker96
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-01 16:13:52
żeby była siła potrzebne są 3 gniazdka bo tam jest 3 X 230 V a z takiego gniazdka można rzeczywiście podpiąć 3 wtyczki 230V ale wtedy trzeba masę rozdzielić na 3 wtyczki

linaxis
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-05-01 16:51:12
komentarz usunięty przez użytkownika

bubatraker96
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-02 10:37:09
linaxis nie mam pojęcia dlaczego ale 3 fazowy prąd zwany siłą daje 400V a nie jak piszesz 690V ale każda faza osobno podłączona wraz z jedną masa daje po 230V na każdej fazie

linaxis
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-05-07 18:01:04
Masz racje normalnie są dwie fazy czyli 230 silam ma trzy fazy 380-400v

sumilidero
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-07 21:11:37
haha o ja chyba nie masz pojecia o czym mowisz, siła to 3 fazy a 'normalne' gniazdko to jedna faza i zero. oczywiście jednofazowe zasilanie jest poprostu czescią siłowego.

sumilidero
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-07 21:16:11
dwie fazy to nadal 400V a trzy fazy to 3 napięcia po 400V przesunięte dopiero jedna faza i N daje 230V

StachTraktorzysta
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-07 23:25:29
Prąd zmienny jest zwany także sinusoidalnie zmiennym. Kluczem do waszej zagadki jest to, że skoro jest trzy fazy, to są one przesunięte od siebie o 120 stopni. Jeśli ktoś ma troche oleju w głowie, to będzie wiedział dlaczego 230V x 3 fazy nie będzie się równać 690V. Tak jak podaje wam ten debil linaxis.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300