Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Kolejnym razem nikt by nie wszedł. Odechciało by się zamieszek
linaxis  15-05-02, 21:17 Zgłoś
+ 654 -
Dodano: 2015-05-02, 21:17:27   przez: linaxis
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 654  Zgłoś nadużycie
329
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
Ukryj komentarze(190)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
linaxis
    Ocena: 68 (glosow:102)
2015-05-02 22:26:39
Nie ważne jakie były by kary kolosalne, czy pieniężne, dla niektórych wrócenie za kraty to tak jak pobyt w sanatorium, jeżeli kogoś nie stać zapłacić zamyka się go i żywi za pieniądze podatników. Zero tolerancji dla takich osób. Tak jak w wojsku dyscyplina, jeżeli ktoś skakał, dostał takie wpierdziel że chodził jak w zegarku. I każdy wiedział że tak samo skończy jak będzie podskakiwał. Więc i tutaj jak by ich raz wystrzelali, nikt więcej by nie robił zadym.

linaxis
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-09 07:26:51
Mieliscie moze kiedys taka gre na tv co sie mialo pistolet i stzelalo w przelatujace kaczki ? To sprobujcie sobie strzelac w nie w nogi tepe barany

elgin06
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-22 09:48:36
Czytam linaxis te twoje komentarze i nie wierze ze mozesz cos takiego wypisywac az brak mi slow. Musisz byc bardzo nieszczesliwym, skrzywdzonym i przerazonym czlowieczkiem. Nie masz poszanowania dla ludzkiego zycia. Tam zginal mlody czlowiek a ty wypisujesz takie brednie, pewnie dlatego ze sam jestes policjantem.

kolega84
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-05-06 15:45:17
czemu zamiast grupki 14 wystraszonych policjantów strzelających na oślep w głowę nie było większej ilości ludzi z których jedni obezwładniają a drudzy zatrzymują. i Czemu nie było sprzętu prawidłowego armatek wodnych , granatów hukowych itp. Dzieci do psychiatryka z zaburzeniami psychicznymi.

linaxis
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-06 21:53:36
Bo to nie był taki mecz który obejmuje taką ochronę, zwróć uwagę na ochronę finału Euro 2012, tutaj to dziwne że w ogóle mieli broń na gumowe kule..

nixonlr
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-08 21:28:41
ale policjanci mają obowiązek strzelać po nogach, a organizator powinien nieć ochroniarzy, jak na każdej imprezie masowej

kolega84
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-05-06 15:41:51
Pójdźmy na całość. Strzelać do wszystkich kiboli na boisku a za przeklinanie w miejscu publicznym kara śmierci. Kto za .

siwy290783
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-04 21:57:15
komentarz usunięty przez moderatora

hugoage
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-04 20:25:03
gowno napisane kibicw rozstrzelac a pederastow wypuszcza? o czym wy piszecie!

radosny11
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-04 20:18:15
A pozostałych żywych pseudokibiców zabrać do Kutna na Komendę........ha ha ha

maniman5
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-04 20:01:25
pięknie napisane !!!

squa13
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-05-04 19:49:06
linaxis co ty wiesz o wojsku gimbusie....

linaxis
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-05-04 20:15:43
Widac po awatarze, ty jestes tym ktory idzie pierwszy do mobilizacji

mirga
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-05-04 15:24:04
Czy komuś z siedziących na trybunach na tym meczu coś się stało? Nie, było nie wybiegać na murawę, byłby zdrowy, byli by zdrowi wszyscy, którzy kiedykolwiek jakieś obrażenia odnieśli... trzeba było siedzieć na swoich miejscach

zombi2015
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-05-04 13:08:27
To co do górników pielęgniarek też należy strzelać?

bula76
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-05-04 14:04:57
Pielęgniarki z zasłoniętymi twarzami to biegają podczas operacji.

marmly7403
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-05-04 19:04:44
hehe tanie to, juz korwina chcieli przez manipulacje to wciagnac. Moze ja ci odpowiem tak jak zrobil to korwin. Strajkowac kazdy moze na chodniku, jak miasto pozwoli i na ulicy ale jak juz ktos zaczyna niszczyc miasto, mienie manstwowe i prywatne to strzelac z ostrej broni bo to juz jest bandyta i nie wazne czy to gornik czy pielegniarka. A czy debil rzucajacy kamieniem nie moze zabic policjanta jak niefortunnie trafi? Pamieajcie ze strzelali z gumowych kól a ze stalo sie jak sie stalo to tylko nieszczesliwy wypadek

nixonlr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-08 21:32:08
w grupie górników są też prowokatorzy!!Czyli jak rozumiem nie ważne kto zaczął strzelać do wszystkich ?? Czy wyrwanie znaku drogowego to powód, zeby kogoś zabić bo idzie za chlebem ??

KrzysioPysio
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-04 12:17:04
tylko jeden ?

Robertonabol
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-04 10:58:31
komentarz usunięty przez moderatora

Sylwek2012
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-05-04 10:49:58
Na miejscu Policji strzelał bym z ostrej. Dwie trzy takie zadymy i na stadionach zapanował by anielski spokój.

pioman1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-04 08:44:43
Popieram! Rozstrzelać - rzutem karnym w genitalia. Każdy zawodnik obu drużyn (łącznie z rezerwowymi) ma jeden strzał. I skończy się cwaniakowanie.

kosuTSW
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-05-04 07:48:25
autor grafiki jest bardzo bystry, tylko zastanówmy się nad tym, że do polityków nikt nie strzela, a właśnie oni robią najwięcej szkody temu Państwu. może warto zwrócić uwagę na rzeczy naprawdę ważne, a nie akcje typu bójki chuligańskie na boisku 4 ligi. ludzie otrząśnijcie się, bo będzie za późno...

linaxis
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-05-04 07:58:11
Czyli sugerujesz ze takie bójki sa nie wazne, to ze kogoś pobiją, okaleczą czy zabiją jest dla ciebie nie istotne ? Tobie moze sie dzieje krzywda w polsce ale nie fizyczna nikt cie nie bije. Wiec zastanów sie.

k73k73
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-05-04 01:16:49
Kibic? Wandal, zadymiarz, cwel. Jakby nie fikał to by w domu kolację zjadł spokojnie.

Jawor94
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-05-04 01:07:58
Qwertxx Ja też nie popieram robienia dymu na stadioniach ale Oni robią to tylko dlatego ,że nie mają własnego miejsca w Anglii obstawiane są tylko stadiony a to co kibice Chelsea robią po za Ich nie interesuje w Polsce blokuje się Ich od eskorty pociągu aż do stadionu co jest głupotą. A co do odbierania komuś życia to kibole są ostatnią grupą czego nie można powiedzieć o policji bo w Polsce w minionym czasie policja sama sobie dymu narobiła nieudanym interwencjami ze skutkami śmiertelnymi bo nie nie pierwszy raz w tym roku a dopiero Maj mamy...

linaxis
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-05-04 07:15:39
O jakiej ochronie ty mówisz człowieku, to nie byl stadion extra klasy, ze jest pełno obstawy z wozami bojowymi i armatkami wodnymi, tam gdzie oni grali po meczu sie wpuszcza kury, zeby sobie trawe podziubały.

jaszczurski
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-05-03 23:38:11
No jesli myślał że po agresywnym zachowaniu i wbieganiu na murawe dostanie bon-bona to sie mylił.

bania123452
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-05-03 22:52:38
Dybko to ty jesteś słaby pewnie uważasz że ktoś kto zgwałcił i zabił dwoje dzieci też powinien żyć.

linaxis
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-05-03 23:02:11
Dlatego trzeba być twardym, zero skrupułów, ktoś kto usiłuje zrobić komuś krzywdę, sam na nią zasługuje, tolerancje mam, jak ktoś ma i do mnie.

bania123452
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-05-03 22:48:05
każdy z tych funkcjonariuszy powinien mieć ostrą amunicje. zabili by 5 tych kiboli nie kibicow i tak na paru meczach i skończyło by się wbieganie na murawę i inne wybryki chuliganów. Chcąc nauczyć tych kiboli kibicowania trzeba użyć najbardziej drastycznych metod ale uważam że śmierć paru z nic oduczyła by ich takich zachowań

koles_koles
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-03 22:46:09
komentarz usunięty przez moderatora

koles_koles
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-03 22:41:50
komentarz usunięty przez moderatora

DjYahwey
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-05-03 22:40:30
jestem zdania takiego ze po choooy robia burdy... niech sie ustawia pojda w odludne miejsce i moga w siebie rzucac siekierami obcinac konczyny pozabijac a nie ze sraja potem w tv poniewaz zginal "KIBIC" jak dla mnie to byl jeden z wielu co w grupie i nacpany byl cwaniakiem a w solowce pewnie by po baniaku dostal.... nie zaluje go

qwertxx
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-05-03 22:31:27
Do Jawor94: Chyba nie rozumiesz czegoś chłopcze. Skoro ktoś idzie na mecz jako kibic to po to zeby KIBICOWAĆ a nie wybiegać na murawę, bo raczej zawodnikiem żadnej z drużyn nie był. W pełni popieram takie działanie policji bo może w końcu banda kiboli się nauczy że stadion to nie miejsce na chuligankę. Tępić stadionowe bydło!

krezus1979
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-03 22:28:25
ciekawe czemu kasują niewygodne posty dla prawdy

krezus1979
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-03 22:27:14
czemu moderatorku, usuwasz te wpisy?? jesteś zwykłą cipą która boi się prawdy

krezus1979
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-05-03 22:24:19
co za propaganda, ja pier...jak u ruskich

krezus1979
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-03 22:21:04
komentarz usunięty przez moderatora

Jawor94
    Ocena: -9 (glosow:15)
2015-05-03 21:57:10
Jaka to policja równie dobrze można dać broń małemu Jasowi i niech strzela w Anglii policjant do obstawy meczu musi mieć przeszkolenie a u nas biorą krawężników z posterunku ,którzy po prostu strzelają w Anglii też są kibice ale podchodzą i tarcz policji i wracają taka barykada wystarcza u nas ledwo wybiegli na boisko a polcija ogień. Co do zabijania człowieka i wystawiania opinii kto powinien żyć a kto nie ,na wiosce mamy jakże wykształcone grono w tym kierunku aż sam się zastanawiam po co mi lekarz i prawo :D na wiosce powiedzą Ci kto co i jak

piotsz2
    Ocena: -6 (glosow:14)
2015-05-03 21:54:37
ludzie debile!!! nie miał broni nie strzelał do nikogo i nie zabił wiec po co zabijac? na wszelki wypadek? tolerujcie to nadal i chwalcie to, morze następni będziecie...

SiostraOrgazm
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-03 21:40:40
R D O L E

marekm22
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-05-03 21:33:35
Jeżeli ten człowiek poszedł na wojnę to musiał się z tym liczyć że może zginąć od kuli!!!

linaxis
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-05-03 21:27:56
Gość miał pecha, możliwe że sekundę później kula trafiła by kolegę obok prosto w oko, a dwie sekundy później innego kolegę dalej w dupę, " złe miejsce, zły czas " Nie powinno go tam być.

StachTraktorzysta
    Ocena: -8 (glosow:14)
2015-05-03 22:21:46
No to jak by zginął, czy stracił oko ktoś inny, to by nie było afery? Nie kompromituj sie już idioto. Tej kuli nie powinno być na tej wysokości. Wbij sobie do swojego tępego łba, ze policja spie*rdo*iła tam robotę i twoje spamowanie tego nie zmieni. Odpowiedz sobie debilu na jedno pytanie. Czy mieli na celu go zabić? Bo jeśli nie, to znaczy że źle wykonali swoją pracę, za którą powinni ponieść konsekwencje. To tak jakby klient zamówił zamontowanie sedesu, a ty byś mu go zamontował na suficie. Dotarło do twojego tępego łba, hydrauliku-chałupniku?

linaxis
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-05-04 10:25:58
Czy na froncie zabicie wroga ktory do ciebie nie strzelal jest dla ciebie nienormalne, zrozum ze eliminuje sie zagrozenie, tępa dzido. Nie wazne jakie mial zamiary, czy lecial policjantom dac buzi czy walnac w ryj.

StachTraktorzysta
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-05-04 17:52:59
O czym ty poganiany kopniakami, wystraszony śmieciu piszesz? O jakim froncie i jakie eliminowanie zagrożenia. policja spieprzyła tam robotę i teraz za to ponosi konsekwencję w postaci podpaleń budynków i niszczeniem radiowozów i jak na razie to jeszcze nie koniec. Idąc twoim tokiem rozumowania, to każdy kto z toba rozmawia, powinien na początku wy*ebać ci z bejsbola w ryj, zamiast dać ci przysłowiowego kopa w dupę, bo to strata czasu z kimś takikm jak ty sie rozdrabniać. W każdej pracy można iśc na łatwiznę. sprzątaczka zamiast posprzątać, mogłaby wszystko podpalić.

nixonlr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-08 21:38:11
Nie popieram Burd na stadionach, ale policjanci nie powinni iść na łatwiznę !!! Są szkoleni bardzo dokładnie, chodzą na strzelania, mają pozorowane zadymy !!! Kibic zginął przez własną głupotę, ale też przez błąd człowieka !! To trzeba wyjaśnić

piterrossa
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-05-03 21:26:13
mimo, że rzadko zgadzam się z portalem - tym razem w pełni stuprocentowa racja !!! nie ma lisości dla sk... jak mawiał kazimierz ...

QualityStreet666
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-05-03 21:22:27
to że gość złamał prawo nie podlega żadnej dyskusji... że powinien być ukarany nie podlega dyskusji... ale kara POWINNA być proporcjonalna do przewinienia... gość biegł przez murawę do gliniarzy miał kilka ładnych metrów do sektora przyjezdnych też a w dodatku nie miał nic w rękach więc dlaczego strzelali? zasady użycia broni i środków przymusu mówią jasno co i jak... gdy będę przebiegał przez ulicę to gliniarz będzie też do mnie strzelał? w końcu też złamałem prawo... nie bronię kiboli ale glina powinien iść siedzieć za to co zrobił...

Jawor94
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-05-03 21:04:16
Ja nie wierzę po pierwsze gościu że zdjęcia to nie kibic Concordii a stadion też nie ich. Kolejna rzecz to ta ,że piszecie takie głupoty bo policja ma prawo użyć broni w przypadku liczebnej grupy narażającej innych na niebezpieczeństwo On był sam lemigni. I ostatnie Pseudokibole są byli i zawsze będę zobaczcie jak to funkcjonuje w Anglii nie da się zmienić czegoś co ma 100lat tak samo jak nie da się zmienić tego ,że jeden napiszę tutaj coś z dupy a reszta mu w tą dupe wejdzie nie pozdrawiam

linaxis
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-05-03 21:24:16
Gdyby wybiegł sam i by go postrzelili, mogło by być nadużycie broni, bo taką osobę ja już może zauważyłeś, próbuje się złapać " słynna akcja ze stadionu narodowego " nikt w niego nie strzelał, tutaj nie był sam ! był z grupą innych zamaskowanych ludzi którzy stawiali opór, jak już powiedziałem, wybiera się z grupy tylko najbardziej agresywne osoby. Pozdrowienia dla ciebie i rodziny.

maras2604
    Ocena: -7 (glosow:15)
2015-05-03 20:38:38
typowo lewacka logika! kara smierci wszyscy przeciwko. policja zabija bez procesu i wszyscy im przyklaskuja

geniuszczura
    Ocena: 12 (glosow:16)
2015-05-03 20:12:06
komentarz usunięty przez użytkownika

nixonlr
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-08 21:41:22
Lepiej było by dać 50 000 kary zadziałało by lepiej niż przemoc

szczupolot
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-03 20:06:01
nikt nie zasługuje na śmierć a zwłaszcza bezsensowną ale na porządny wpierd..l tak pseudo kiboli to tylko zachęci do jeszcze głupszych zachowań.

dybko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-03 19:34:19
komentarz usunięty przez moderatora

dybko
    Ocena: -19 (glosow:27)
2015-05-03 19:29:56
kibic czy pseudo kibic, stary czy młody, ładny czy brzydki, biały czy czarnoskóry... nie ważne co robi i jakie ma pochodzenie. Jest człowiekiem jak my wszyscy!! Nikt nie ma prawa odebrać mu życia!! Moralnie człowiek, który zrobił ten obrazek oraz ten, który wystawił to na stronę główną, powinien czuć wstyd i obrzydzenie do siebie

linaxis
    Ocena: 9 (glosow:15)
2015-05-03 19:45:48
Normalny człowiek, nie naraża innych ludzi na kalectwo, zginął tylko z tego powodu że niefartownie dostał w słaby punkt, jeżeli dostał by pałą w skroń również mógł by zginąć, nie potrzeba do tego broni aby zabić. Owszem żaden człowiek nie zasługuje na śmierć. Ale jeżeli zagraża innym, wtedy należy interweniować. I nie jest mi wstyd że mówię prawdę, wstyd mi jest że u nas są tacy ludzie jak ty czy ten były "Pseudo Kibic"

giaur500
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-04 08:35:52
Nie jest człowiekem. To bydło, a bydło trzeba unieszkodliwić, gdy wyrwie sie z klatki i zacznie szarżować bo może zrobić krzywdę właśnie normalnym ludziom. Dobrze, że strzelano, szkoda że nie ostrą amunicją.

bodan
    Ocena: -15 (glosow:19)
2015-05-03 19:21:29
niestety:coraz wiecej kibicow ginie,a policjanci odchodza ze sluzby bo tak sa zadowoleni z tego co im kaze ubecka"gora"

sebkop
    Ocena: 9 (glosow:9)
2015-05-03 20:47:43
Nie kibiców, tylko bydła, prawdziwy kibic kibicuje drużynie, nie ropier... cały stadion i bije każdego z kim ma kose.

chico34
    Ocena: -17 (glosow:29)
2015-05-03 18:13:25
co za szmata to tu wstawiła

sebkop
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-05-03 20:48:55
Szmaty to wbiegły na boisko, bydło, nic więcej, od razu takich powinni usypiać.

jamez
    Ocena: 9 (glosow:9)
2015-05-03 18:02:25
jak zginie niewinny pseudo kibic z automatu zostaje kibicem ,a taka tam dziennikarska sztuczka

slonbimbalski
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-05-03 17:59:07
komentarz usunięty przez moderatora

KapitanZbuk
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-03 22:56:43
komentarz usunięty przez użytkownika

Popek100
    Ocena: -15 (glosow:17)
2015-05-03 17:58:24
Jp na 100%

kbrowarek
    Ocena: 16 (glosow:24)
2015-05-03 17:55:11
Popieram.Tez bym strzelal z ostrej amunicji do tych bandytow stadionowych

Damian1003
    Ocena: -26 (glosow:28)
2015-05-03 17:18:34
przepraszam bardzo.tak z nawiasu,czy ten czlowiek atakowal kobiety i dzieci?jest winny-niema wątpliwości,ale kara powinna byc adekwatna do winy.zabili go naumyslnie czy nie,czlowiek niezyje.proponuje wiec wszystkim szczekaczom zamknąć sie i przestac zgrywac mądrych i sprawiedliwych w necie.co to by oni niezrobili i ze mu sie to należalo.BYŁ to kibol i kibola chciał lać,taki styl życia i nikt tego niezmieni.jest nas wielu bardzo wielu i nie boimy sie ryzykowac.oddajemy sie i swoje zycie,zdrowie klubowi,miastu,malej ojczyznie.ps.to my bedziemy bronic ojczyzny w przypadku potrzeby.wątpie ze wy te

linaxis
    Ocena: 11 (glosow:17)
2015-05-03 17:22:40
Skoro widzisz sam mówisz że będziesz narażał życie, więc i on też naraził, kolejnym razem może być to ktoś inny a możesz być i ty. Powiedz co by się stało jak byś został na trybunie i oglądał mecz do końca ? pewnie dla ciebie to dziwne bo jak można nie dać komuś w ryj jak się przegrywa, dlatego jestem za tym aby strzelać takich debili.

StachTraktorzysta
    Ocena: -9 (glosow:15)
2015-05-03 17:44:41
linxis ty ćwoku. Całą niedziele siedzisz tu i spamujesz ten absurd, a znasz się na tym jak na wentylacji łazienek. wiocha.pl/1214131

linaxis
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-05-03 17:55:32
Z absurdu wentylacji widać że chyba się dobrze znam bo dużo osób poparło moją wypowiedź. Ogólnie nikt nie każe ci śledzić moich wypowiedzi. Możesz zająć się swoim życiem.

kotek_terrorysta
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-05-03 18:24:30
(..) oddajemy sie i swoje zycie,zdrowie klubowi,miastu,malej ojczyznie.ps.to my bedziemy bronic ojczyzny w przypadku potrzeby.wątpie ze wy te(..) Aha, rozumiem że właśnie zgłosiłeś się na ochotnika do odbycia służby wojskowej? Rozumiem że jesteś gotów podporządkować się wojskowej dyscyplinie i wykonywać polecenia, a nie krzyczeć JG ( je...ć generałów). Jakoś wszyscy zadeklarowani pseudo-kibice, krzyczą że będą bronić ojczyzny, że to wy, nie żadne tam cioty w rurkach jesteście solą tej ziemi. A z WKU spieprzacie niczym tchórzliwe zające, a znajomy lekarz załatwia zaświadczenie o płaskostopiu

Mbuu
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-03 20:45:56
kotek_terrorysta - nie wiem gdzie się urodziłeś, ale obroną ojczyzny sobie dupy nie podcieraj. Jak będzie taka potrzeba to zobaczymy co z tych "kibicowskich" deklaracji zostanie. Ci co jej bronili i krew przelali na pewno nie byli bandytami w maskach, kręcących rozróby na stadionie, więc nie porównuj siebie i tego kolesia do tych ludzi. Jak by grzecznie siedział na trybunie a nie próbował swoich sił w rozróbie to by żył, dziecko miało by nadal ojca. To nie wina policji. Jak by przeżył i by go nie złapali to by się chwalił siniakiem, a tak niestety...

StachTraktorzysta
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-03 22:27:58
@linaxis. nie takie bzdury już tu były plusowane, a ty sie podniecasz.

Cipek123321
    Ocena: -10 (glosow:12)
2015-05-03 17:09:07
To był człowiek. Niewazne jaki..ale czlowiek. A policja zostanie bezkarna. Mlodzik w szeregu wystraszyl sie goscia i odpalil niecelujac...a on przyplacil za to zyciem. Policja potrzebuje ludzi z głowa a nie synow ciotki od szwagra strony. I błagam was hejterzy...nie piszcie kom.typu. "Bardzo dobrze" "po co tam wybiegl" "dobrze ze zdechl". Jestem ciekaw czy taka sama opinie byscie powiedzieli tam, na stadionie Concordii,wobec wszystkich tych co kochali go jak brata! Kibole to jedna rodzina...co niektorzy tego nie zrozumia Tak wiec..prosze was o troche szacunku..byn

Zetar
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-05-03 17:59:39
Bandyta to nie człowiek. To bandyta.

Cipek123321
    Ocena: -8 (glosow:14)
2015-05-03 17:06:34
To był człowiek. Niewazne jaki..ale czlowiek. A policja zostanie bezkarna. Mlodzik w szeregu wystraszyl sie goscia i odpalil niecelujac...a on przyplacil za to zyciem. Policja potrzebuje ludzi z głowa a nie synow ciotki od szwagra strony. I błagam was hejterzy...nie piszcie kom.typu. "Bardzo dobrze" "po co tam wybiegl" "dobrze ze zdechl". Jestem ciekaw czy taka sama opinie byscie powiedzieli tam, na stadionie Concordii,wobec wszystkich tych co kochali go jak brata! Kibole to jedna rodzina...co niektorzy tego nie zrozumia Tak wiec..prosze was o troche szacunku..byn

linaxis
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-05-03 17:18:52
Skoro się tak kochają, to po co narażają swoje zdrowie ?. To aby pokazać jacy są silni, aby przerywać mecz po to by dać innym po mordzie ?, to jest zachowanie normalnych ludzi ?, szkoda było by chłopaka gdyby został zabity na trybunie przez kibola, a nie przez policjanta który może uratował innej osobie życie, bo kto wie co mógł właśnie ten pseudo kibić zrobić innym. Wystarczy trochę kultury.

piotr_bzyk
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-05-03 16:49:46
Jeden do resocjalizacji mniej.

ATLAS_Polska
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-05-03 16:18:30
I bardzo dobrze, je..bać jak do kaczek.

slawek4395
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-05-03 15:59:36
i bardzo dobrze mu tak niech gryzie piach powinni walic do kazdego co tam pysk otworzy a w ogóle to ta piłka to sport tani dla biedaków i ludzi bez marzeń i perspektyw

bronkobill
    Ocena: -14 (glosow:20)
2015-05-03 15:44:32
Czytając wasze komentarze nie dziwi mnie że już 3 mln polaków uciekło z tego kraju.To już kolejne zabójstwo w tym roku dokonane przez policje.Pokażcie mi drugi taki kraj w unii gdzie policja zabija człowieka a matołki potępiają zabitego.Nie było was przy tym a wy już go osądziliście.Sami znawcy.

linaxis
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-05-03 16:12:00
Czytając twój komentarz jestem pod wrażeniem głupoty, twój tok rozumowania jest następujący: " Mógł zabić kilku cywili, ale zabiła go policja "

samthebludger
    Ocena: 12 (glosow:12)
2015-05-03 17:02:57
@bronkobill Aha czyli jak ktoś np będzie próbował zgwałcić na ulicy dziewczynę to policja ma nie interweniować? Mają się przyglądać i ewentualnie zapytać, czy nie trzeba u viagry? Jeśli ktoś kradnie np auto to policja na sygnale ma go eskortować do dziupli? Jeśli ktoś demoluje miasto, to policja ma mu podawać kamienie i wyrywać płyty chodnikowe? Znawca się odezwał będąc na meczu masz prawo siedzieć na d...e i kibicować. Nie masz prawa rzucać czym popadnie na murawę i doprowadzać do przerwania meczu. Nie masz prawa wbiegać na murawę - tak jak nie masz prawa wbiegać do skarbca banku.

kontroler
    Ocena: 4 (glosow:18)
2015-05-03 17:49:51
Jak ja jutro będę miała ochotę pobiegać na autostradzie i walnie mnie tir to proszę mieć pretensje tylko do kierowcy.

linaxis
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-03 17:57:38
komentarz usunięty przez użytkownika

zkiwiak
    Ocena: -15 (glosow:25)
2015-05-03 15:19:30
bodajby autorowi pedałowi też ktoś w rodzinie został postrzelony przez milicjanta MOrdercę. To nie była zadyma, tylko przebieżka po murawie. a strzelanie powyżej pasa jest zabronione i jeszcze bez salwy ostrzegawczej. mam nadzieje że dowodzący i ten co strzelał zdechną w więzieniu. tam szybko się nimi zajmą. lewacy dajcie teraz minusy. mi na nich nie zależy. zależy mi na prawdzie!!!!!!!!!!

DkNG
    Ocena: 15 (glosow:17)
2015-05-03 15:36:41
Mówili zeby na murawe nie wbiegać? Mówili. Wbiegł? Wbiegł... no to dostał bęcki... jakby nie wbiegł to by nie dostał prosta sprawa

linaxis
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-05-03 16:08:08
Gówno kogo obchodzi co to było, jest zakaz wstępu na murawę podczas rozgrywki meczu, to tak jak byś chodził z bronią po mieście i był oburzony że cię zatrzymała policja, bo przecież w nikogo nie strzelasz. Pedał to ciebie zrobił :)

malacath
    Ocena: 9 (glosow:13)
2015-05-03 16:11:52
Już od dawna jest zniesiony przepis "strzelanie poniżej pasa", kolego nie jesteś na bieżąco. Salwa ostrzegawcza także nie jest wymagana prawem. Zróbcie z tego bandyty jeszcze harcerza, albo żołnierza wyklętego i pochowajcie na Wawelu.

samthebludger
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-05-03 17:07:11
Od kiedy przebieżka kibica po murawie jest normalna? W normalnym kraju za to dostają dożywotnie zakazy stadionowe i spore kary, no ale w Polsce to jest normalne.

zkiwiak
    Ocena: -10 (glosow:10)
2015-05-03 18:24:34
przebieżka jest normalna. dlaczego nie chcieli iść do sądu i karać tak jak przystało? bo wolą zabijać. oj będzie się działo nie długo. już śląskie kluby się zgadały i tylko kwestia czasu jak cała POLSKA KIBOLSKA powie stop i wejdzie normalne prawo i pedały będą uciekali za granicę. Polska stanie się normalnym krajem.

Mbuu
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-03 20:51:42
zkiwiak - normalna? ręce opadają... Walka z policją, niszczenie cudzej własności, po meczu, spuszczenie łomotu kilku przechodniom, czy kibicom z innej drużyny, też jest normalne? Rany... nie wiem kto Ci takie głupoty do głowy nawkładał, ale zacznij myśleć i nie patrz tylko na swoje buty.

samthebludger
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-04 13:56:30
@zkiwiak Tak przebieżka jest normalna ale nie po murawie stadionu w trakcie meczu. Co wolą zabijać? Strzelali gumowymi kulami nie ostrymi. Gumowe służą do obezwładnienia ostre do zabijania widzisz różnicę? A śląskie kluby na co się umówiły? Jak one między sobą się naparzają, to znaczy że co ruszą na Gdańsk, Warszawę, Łódź itd? A potem jak już tam zrobią porządek to wezmą się za siebie? Opisz mi co masz na myśli "normalny kraj"

Delek1986
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-03 14:41:17
komentarz usunięty przez moderatora

Delek1986
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-05-03 14:31:21
Prawdziwy kibic siedzi z rodzina i ogląda mecz.. I zachowuje się jak człowiek a nie kózka.. Widać na filmiku jak koleś przebiega koło policji. Ciekawe skąd on się tam znalazł... zgubił drogę do WC..

Delek1986
    Ocena: 10 (glosow:12)
2015-05-03 14:29:41
Znów niewinni kibice. Przez przypadek znaleźli się na murawie.. Jak by kózka nie skakała to by gumową kulą nie dostała.. W innych krajach wejściem na murawę jest bardzo karane dlatego u nich nie mają płotów itd.. Tylko u nas cwaniaki w kapturach i zasłonięta twarzą. To się nazywa PRAWDZIWY kibic... Gratulacje. Teraz wielka tragedia..

chrisling
    Ocena: 16 (glosow:18)
2015-05-03 14:28:20
Jednego debila mniej.... rzucał kamieniami, sztachetami to rzucili i w niego szkoda tylko ze jeden poległ :(

zkiwiak
    Ocena: -13 (glosow:15)
2015-05-03 15:31:50
debil to cie zrobił. nie obrażaj osób których nie znasz.

samthebludger
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-05-03 17:08:34
@zkiwiak Sam nie obrażaj osób, których nie znasz!

Zetar
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-05-03 18:04:31
Tylko nie "poległ". Polec mogą żołnierze w obronie kraju. Bandyta mógł co najwyżej "paść" a najlepszym określeniem byłoby tutaj "zdechł".

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-03 19:11:12
zkiwiak, hipokryzja nie boli, co nie?

mesmero
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-03 13:43:14
komentarz usunięty przez moderatora

KD_P
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-05-03 13:25:02
Wybiegajac zamaskowany na murawe wiedzial czym moze sie to skonczyc. Jego wina. Policjant nie wie czy frajer po drugiej stronie nie ma pod bluza molotowa, baseballa czy pneumatyka. Swoim zyciem i zdrowiem przejety tez bym w glowe strzelal. Idziesz na mecz, kibicuj i dopinguj a nie szukaj wpierdolu.

Sokolska4
    Ocena: -13 (glosow:27)
2015-05-03 13:24:16
Jesteście popier*oleni zginął młody człowiek nikomu śmierci się nie życzy. Większość pewnie nigdy na szpilu nie była a się wypowiada. Śmierć kibica jak śmierć brata!!

sedziadread
    Ocena: 6 (glosow:14)
2015-05-03 13:26:56
zdech to zdech . ni ma co rosczonsać

linaxis
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-05-03 13:27:26
To nie był kibić tylko KIBOL od tego zacznijmy.

KD_P
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-03 13:27:45
komentarz usunięty przez moderatora

KD_P
    Ocena: 10 (glosow:10)
2015-05-03 13:36:32
kibic siedzi na trybunach, i dopinguje z calych sil... kibol schodzi na muruwe i zaslania twarz... pato nie rozroznia jednego od drugiego... cwaniaki w kominiarkach... bez poszanowania cudzej wlasnosci i zdrowia.

Koyota
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-05-03 13:37:04
Ten "młody człowiek" jak mówisz, to był BANDZIOR.

wujej1966
    Ocena: 8 (glosow:14)
2015-05-03 13:44:37
sam jesteś popier*dolony,to nie był kibic tylko kibol a takich trzeba niszczyć

samthebludger
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-03 17:09:41
Aha to jak ktoś postanowi pobiegać po torach i go pociąg zabiję to będzie to wina kolejarzy?

DXPac
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-05-03 13:09:21
Co prawda to prawda do bydła należy strzelać a pseudokibice to bydło przez które nie mogę iść normalnie z dzieckiem na mecz bo nawet nie chodzi o agresję ale ordynarne przekleństwa i przyśpiewki które nie maja nic w kibicowaniem wspólnego. Strzelać i tylko wrzucać debi*i do rowu. To samo powinno się robić z tymi małpami czar**i z baltimore Dziwie się że nie wpuszczą tam służb które w 3 godziny poradziły by sobie z tymi czarnuch*mi. A Tych co przetrwają na statki i wysadzić w Afryce niech mają dobrobyt na pustyni.

janpawlacz123
    Ocena: -14 (glosow:22)
2015-05-03 12:59:09
komentarz usunięty przez moderatora

h3h3
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-05-03 13:13:00
Dostał gumową kulą. To jest jak pała, tylko dystansowa.

kontroler
    Ocena: 2 (glosow:16)
2015-05-03 13:17:39
No właśnie nie wiesz więc się nie wypowiadaj. Nie zrobili nikomu krzywdy bo policja do tego nie dopuściła. Jakby dolecieli do tych z Radzionkowa i doszłoby do regularnej bójki to byłby tu absurd pt. "Policja nie zareagowała" i biedni kibice musieli bronić się sami. Oczywiście, że szkoda gościa ale jakby siedział na trybunie to zapewne teraz byłby już po obiedzie jak przystało na prawdziwą śląską rodzinę.

linaxis
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-05-03 13:26:12
Miał po prostu pecha że dostał w takie miejsce, to tak jak w bójce, dostaniesz w skroń i umrzesz. Jak by dostał w dupę zapewne miał by dużego siniaka. A to że Policjant tak trafił to pech, celuje się w najbardziej agresywne osoby. Ciężko celować jak ktoś tu wspomniał " w skaczące małpy "

janpawlacz123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-03 16:31:25
komentarz usunięty przez moderatora

samthebludger
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-03 17:13:41
@janpawlacz123 Czyli rozumiem że Twoim zdaniem można sobie zakłócać spokój i coś tam rozwalić. Pewnie można też tak sobie coś ukraść, kogoś pobić albo zgwałcić.

kontroler
    Ocena: -5 (glosow:7)
2015-05-03 17:45:30
Janiepawlaczu :) wolałabym chora zwyrolko xD

janpawlacz123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-03 22:42:00
komentarz usunięty przez moderatora

samthebludger
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-04 14:02:26
@janpawlacz123 Sorry jak ktoś jest bandziorem i doprowadza do przerwania meczu a potem atakuję policję czy kibiców drużyny przeciwnej to policja ma prawo interweniować. Strzelali z gumowych kul więc ich zamiarem było obezwładnienie nie zabicie.

wieslav
    Ocena: -10 (glosow:30)
2015-05-03 11:52:17
Kara śmierci za chuligaństwo... Dla policji w tym kraju sądy są zbędne. Wymierzają kary pod pozorem użycia środków przymusu.. To zaczyna bardziej przypominać działania gestapo...

doman800
    Ocena: 12 (glosow:18)
2015-05-03 12:29:59
komentarz usunięty przez użytkownika

chrisling
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-03 14:29:45
wybić wszystkich w piztu bedzie spokoj

samthebludger
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-03 17:15:17
@wieslav Tak bo strzelali do niego z ostrej amunicji jak siedział grzecznie na trybunach.

Antycyponek
    Ocena: -26 (glosow:36)
2015-05-03 11:46:33
komentarz usunięty przez moderatora

cahir13
    Ocena: 15 (glosow:23)
2015-05-03 12:21:09
Ścierwami to są ci niby kibice, którzy zasłonią swoje parszywe ryje i myślą, że już im wszystko wolno. Demolują miasta, stadiony, napadają prawdziwych i spokojnych kibiców.

kornas1988
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-05-03 12:25:38
jak mniemam jesteś "kibicem" w kominiarce

doman800
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-05-03 12:31:11
komentarz usunięty przez użytkownika

Antycyponek
    Ocena: -7 (glosow:11)
2015-05-03 13:15:08
komentarz usunięty przez moderatora

doman800
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-03 13:42:43
komentarz usunięty przez użytkownika

Zetar
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-03 18:11:09
Antycyponek - masz problem z akceptacją swojego niepewnego (a raczej nieznanego) pochodzenia, że innych od bękartów wyzywasz?

mirga
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-05-03 11:43:28
Teraz TVN będzie miał się czym nakręcać

kontroler
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-05-03 13:22:28
Ci debile z Tvn w jednym z artykułów umieścili zdjęcie z Google z boiska z jednej podstawówki z tego miasta nawet nie trudzili się, żeby poszukać stadionu. Co za głąby?

slonbimbalski
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-05-03 17:57:42
komentarz usunięty przez moderatora

slonbimbalski
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-05-03 18:52:08
komentarz usunięty przez moderatora

michau_n
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-05-03 11:41:10
a powinni grzecznie poprosić rozwścieczone zwierzęta żeby wróciły na swoje miejsce tak?

ToRnADo147
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-05-03 11:37:17
Dlaczego nie mieli karabinów maszynowych z ostrą amunicją ???

szyps
    Ocena: 13 (glosow:17)
2015-05-03 11:33:09
jednego patola na utrzymaniu podatników mniej. po ch*j było robić zadymę?

rowol
    Ocena: 15 (glosow:17)
2015-05-03 11:20:26
Wszystkich kiboli powinni pogonić pałami, Dawne oddziały prewencji, czyli ZOMO by się na nich przydało, pałą przez plecy i więcej by nie demolował stadionów jeden z drugim. Bezkarna banda gnojków, co to w kupie są mocni, a w pojedynkę to zwykłe tchórze.

bystry_kaziu
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-05-03 11:14:59
tylko czekać jak media podadzą że to był wyborca Kukiza

davidstar
    Ocena: 12 (glosow:14)
2015-05-03 11:13:41
komentarz usunięty przez użytkownika

davidstar
    Ocena: 10 (glosow:10)
2015-05-03 11:22:26
komentarz usunięty przez użytkownika

kopulator05
    Ocena: -9 (glosow:13)
2015-05-03 11:36:24
Mossberg to broń gładkolufowa. Celna jak ktoś potrafi wycelować i utrzymać broń w ręku. Kobietą albo pseudo mężczyzną zazwyczaj to nie wychodzi...

kawalrafala
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-05-03 11:59:49
Kiedy małpa skacze, to można nie trafić tam, gdzie by się chciało, nawet jak się jest "prawdziwą mężczyzną".

doman800
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-05-03 12:32:59
komentarz usunięty przez użytkownika

sambakicikici
    Ocena: 9 (glosow:13)
2015-05-03 11:00:29
No i dobrze. Powinno się to całe agresywne kibolstwo powystrzelać, może byłby spokój na stadionie.

jacek1157
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-05-03 10:55:19
Strzelać do bydła, ale nie gumowymi kulami.

NIEN0RMALNY
    Ocena: 12 (glosow:12)
2015-05-03 10:54:29
dla tvnu ten "kibic" będzie niewinna ofiarą policji :)

leszkowaty
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-05-03 10:56:42
jak i dla wielu "prawilnych jotpekow"

lylsy80
    Ocena: -10 (glosow:18)
2015-05-03 10:34:45
Sa filmiki z zajścia, obejrzyjcie i sami oceńcie czy POlicja działała zgodnie z regulaminem. Dla mnie dramat jeśli jakiś bezmuzg pisze że ten chłopak zasłużył na śmierć.

tomek-kt
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-05-03 13:06:39
To nie jest kibic. Zacznijmy od tego, że nie miał prawa wbiec na murawę. Nie miał prawa niczego niszczyć. Normalny kibic dopinguje swoją drużynę z pozycji trybun. Czasami użyje ostrych słów, gdy uważa, że zawodnicy nie zasłużyli na pochwałę, ale nie wbiega z zasłoniętym "ryjem" na murawę. Nie szuka zaczepki i nie w głowie mu niszczenie czegokolwiek. To był chuligan, a taki beż użycia siły nie zrozumie, że źle robi.

malgolina
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-05-03 10:33:17
I oczywiście trzeba zrobić rozpierduchę, pójść przed szpital i uczcić śmierć kolegi atakując znienawidzoną policję. Prawie jak w Baltimore. Jak ktoś się rzuca, to powinien liczyć się z konsekwencjami.

Big_Alu
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-03 10:12:58
Słowo >MĘŻCZYZNA< też jest raczej na wyrost.

Krzysjan1
    Ocena: -16 (glosow:24)
2015-05-03 02:42:43
Bylem policjantem za czsow S.L.D take rzeczy sie ku.wa nie zdarzaly. Czy Jakis zasra.y mecz jest wazniejszy od ludzkiego zycia? Kady kto mowi ze sam sobie zasluzyl jest zwyrodnialcem, a policjant ktory strzelał mordercą. Środki nie wspołmierne do sytuacji! Komuna wrócila!!!

spacz
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-05-03 10:24:17
komentarz usunięty przez moderatora

sedziadread
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-03 10:46:14
strzelać po nogach . od czego som kostki albo kolana chuliganuw ?? od uciekania albo rzeby buło na czym ćwiczyć szczelanie

ZeuS112
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-03 13:35:59
A słownik od czego jest?

bronkobill
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-05-03 00:28:13
Policja nie jest od tego by zabijać.

kornas1988
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-05-03 00:48:34
i to samo tyczy się kibiców

Elkesz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-03 20:52:05
Oczywiście,że głównym zadaniem Policji nie jest zabijanie,ale każdy patol powinien w końcu się nauczyć i zapamiętać do końca życia:możesz napieprzać się pod dyskoteką czy budką z piwem z inną patologią,ale jeśli podniesiesz rękę na Policjanta-możesz umrzeć.

vacarius
    Ocena: 7 (glosow:19)
2015-05-02 23:48:22
Policja powinna myc strzelać z ostrej amunicji do zadymiarzy a nie gumowej. Wtedy zginałoby ze 100 a nie tylko jeden przypadkowo trafiony w skroń czy ch.j wie co i na meczach byłby spokój. Znów można by było przyjść na mecz z małymi dziećmi tak jak za PRLu bo nikt nie odważyłby się robić zadymy.

linaxis
    Ocena: 13 (glosow:15)
2015-05-02 23:19:19
Widząc uzbrojonego policjanta większość chce się wywyższyć jaka to ona nie jest niezniszczalna, z połączeniem z alkoholem również nieśmiertelna i kuloodporna. Co właśnie ma takie konsekwencje. Ale nic tego nie zmieni tak było i będzie.

guma535
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-05-02 23:12:45
Wiadomo to był człowiek i szkoda go... Słychać także z tłumu że miał dziecko, skoro tak to czemu lata po stadionie jak pawian w klatce... Jak by był na trybunie to nikt by do niego strzelał! "PEDAŁY" jak się u nas woła na milicje też nie są święte bo prowokują samą obecnością powinni być pociągnięci do odpowiedzialności!!! POZDRO!! ELO!

martuchacha87
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-05-02 23:15:27
boisko to jakaś ziemia święta? bez przesady to jest chore

linaxis
    Ocena: 13 (glosow:15)
2015-05-02 23:17:16
Prowokacja to jest właśnie takie zachowanie jak pseudo kibice, wylecieć na stadion i robić zadymę, prowokacja ze strony policji była by gdyby to oni na meczu podlecieli i zaczęli lać kibiców na trybunach. A takich sytuacji raczej nie ma. Najlepiej wszystko zwalić na policję. Bo przecież to Bóg nas sądzi....

martuchacha87
    Ocena: -12 (glosow:20)
2015-05-02 23:07:00
ty się tak nie podniecaj, wbiegł na boisko czy nie to chyba nie jest powód do tego żeby go zabić heloł, może zaczną strzelać do pasażerów na gapę

linaxis
    Ocena: 6 (glosow:14)
2015-05-02 23:13:15
Pasażerowie na gapę nie zagrażają życiu innym, więc nic nie ma z tym wspólnego, osoby które zagrażają życiu innym tak należy traktować. To że ktoś biegnie na mnie z nożem nie będę stał, i myślał, czy on chce mnie wystraszyć, czy zabić, mając w ręku broń zapewne bym się bronił. Bez winy nie zginął, gdyby był kibicem.

Laudanum
    Ocena: -5 (glosow:15)
2015-05-02 23:00:02
Jesem ciekawa czy pisalibyście takie bzdety gdyby to dotyczyło waszego syna, brata, przyjaciela. Zamordowanie młodego (każdego) człowieka za taką bzdurę jest bardzo smutne.

kornas1988
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-05-03 00:44:38
za taka bzdurę jaka jest kibicowanie a właściwie chodzenie na mecz żeby coś rozp....olic komuś naj...c i zrobić ogólnie burdel jak i w czasie meczu i po meczy kiedy to dresiki chodzą i szukają komu doje..c powinno bym karane strzałem w głowę ... nie mowie tu o kibicach normalnych którzy maja szacunek to innych kibiców z przeciwnych drużyn tylko o tym łysym marginesie społecznym

Verathez
    Ocena: 2 (glosow:12)
2015-05-03 04:51:00
Laudanum - głęboko w dupie grzebałeś zanim znalazłeś tak gówniane argumenty? i jakie qrwa "zamordowanie" ?! w TVNie robisz?

www356
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-05-02 22:52:45
Janusz Korwin ... prosi o g?osy i tak b?dzie . Niebujmy si? zmian. Czekamy na now? Polsk?.

wafel84
    Ocena: -7 (glosow:9)
2015-05-02 22:50:39
"Powinni strzelać we wszystkich na boisku" to wynika że do piłkarzy i sędziów też, wchodząc na boisko ryzykują swoim życiem.

wafel84
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-05-02 22:47:31
z tego co dobrze pamiętam to pierwsze strzały powinne być ostrzegawcze i wymierzone w górę, w powietrze a nie od razu w ludzi. jakoś nie widziałem i nie słyszałem żadnych strzałów ostrzegawczych. a celowanie w głowę czy też szyje zostawię bez komentarza.

lis111
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-05-02 22:25:04
do roboty to sie odechce biegac po stadionach

lis111
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-05-02 22:20:47
w koncu od roku stawiam u bukmachera ze którys zdechnie

RuterFull
    Ocena: -1 (glosow:13)
2015-05-02 22:04:59
za wbiegnięcie na murawę i przerwanie meczu kolosalne kary, za zniszczenie mienia nakaz naprawienia szkody plus jeszcze większa kara-jak nie stać na przymusowe roboty publiczne za najniższą krajową aż dług zostanie spłacony... ale żeby wpaść na pomysł rozstrzeliwania to trzeba być jeszcze głupszym od najgłupszego pawiana z wrocławskiego Zoo...

linaxis
    Ocena: 68 (glosow:102)
2015-05-02 22:26:39
Nie ważne jakie były by kary kolosalne, czy pieniężne, dla niektórych wrócenie za kraty to tak jak pobyt w sanatorium, jeżeli kogoś nie stać zapłacić zamyka się go i żywi za pieniądze podatników. Zero tolerancji dla takich osób. Tak jak w wojsku dyscyplina, jeżeli ktoś skakał, dostał takie wpierdziel że chodził jak w zegarku. I każdy wiedział że tak samo skończy jak będzie podskakiwał. Więc i tutaj jak by ich raz wystrzelali, nikt więcej by nie robił zadym.

RuterFull
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-03 06:02:59
napisałem, że jak kogoś nie stać to na przymusowe roboty publiczne o wsadzaniu za kraty i żywieniu nieroba z Naszych pieniędzy nigdy nie było mowy... a za brak wykonywania powierzonego zadania czy wykonywanie jego w systemie "opierdalam się bo jestem kozak" - zwykły systemowy wpierdziel... ale nie śmierć za zadymianie!!!... prędzej bym skłaniał się do rozstrzelania urzędasa, który działa na szkodę obywatela bo kibic (czy kibol) idąc na mecz wie, że może być niebezpiecznie ale urzędas przez swoją decyzję może niszczyć całe rodziny, które nie mają jak się bronić przed zabójczą machiną.

dawid.podstawa.98
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-05-03 10:20:38
linaxis ty się lecz. Co ty masz w głowie? Napewno nie mózg. Jak można popierać zabójstwo? Policja kolejny raz przekracza swoje uprawnienia a ty to popierasz. Nie znałem tego KIBICA ale jestem ciekaw jak byś reagował jak był by to twój znajomy albo co gorsze rodzina? I nie daj boże on oberwał. Też byś mówił że zasłuzył? Jak to może być że mecz III Ligi jest ważniejszy od ludzkiego życia?

ZeuS112
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-03 13:27:56
Policja przekracza uprawnienia? A to ciekawe bo nie strzelali ostrą amunicją. Debil, który wbiega na murawę łamie prawo i musi liczyć się z konsekwencjami swoich czynów. Gość powinien mieć świadomość tego jakie środki może zastosować policjant do uspokojenia tłumu. Każdy jest kowalem swojego losu, gość zadecydował, że interesuje go zadyma i zebrał żniwo swoich decyzji.

RuterFull
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-03 13:53:10
przekroczenie uprawnień polegało na niezgodne z prawem (niewłaściwe, nieumiejętne) użycie broni gładkolufowej wobec "zadymiarzy" - jak samo strzelanie do nich może i było uzasadnione to wyszkolenie i zasady użycia Mossbergów były nie do końca przemyślane...

vacarius
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-05-02 22:03:19
Głupi prawicowcy. Po co tyle agresji i nienawiści? W tym kraju trzeba zalegalizować marihuanę aby złagodzić tą agresje.

hejkumtejkum
    Ocena: 10 (glosow:22)
2015-05-02 22:02:15
Jednego z wielu debili mniej...

wafel84
    Ocena: -10 (glosow:12)
2015-05-02 22:40:47
debilem jesteś Ty!!! internetowy napinacz, nigdy nie był na meczu a wypowiada się jakby był nie wiadomo kim. Nie bronię chuliganów, ale POlicja też nie jest święta, nadużywa swoich praw i stosuje prowokacje, ale nie zrozumie tego ten kto czerpie informacje z tvn lub innych mediów sterowanych przez rząd. Człowieku wyłącz telewizor i włącz myślenie!!!

Verathez
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-05-03 04:41:32
a co mają prowokacje do opisywanej sytuacji? wbiegli debile na murawę, żeby dym robić więc nie ma co ich żałować. Może jakby częściej padali w takich akcjach to by do nich coś dotarło

motorola_e398
    Ocena: -11 (glosow:17)
2015-05-02 21:59:49
Do ciebie powinni strzelać !!!!! Jeszcze do niczego nie doszło , a oni już zaczęli strzelać !!!!! A po drugie mają prawo strzelać , ale kurde od pasa w dół , nie w góre !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

linaxis
    Ocena: 8 (glosow:18)
2015-05-02 22:32:47
Do niczego nie doszło, a pomyśl co mogło by dojść bez interwencji, ci chuligani mogli by zabić lub okaleczyć większość innych osób, więc interwencja Policji jak najbardziej prawidłowa, po drugie baranie jak ktoś do ciebie strzela z daleka to nie krzyczy żebyś się ustawił i nie ruszał bo celuje w dupę.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0900