Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
potem policja jest bee, bo się broni, kolejnego stadionowego idiotę mniej
willy87  15-05-03, 10:12 Zgłoś
+ 308 -
Dodano: 2015-05-03, 10:12:08   przez: willy87
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 308  Zgłoś nadużycie
212
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Afront
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
  •  41 Polaków wyrzuconych z belgijskiego samolotu
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
Ukryj komentarze(219)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
toffi108
    Ocena: 183 (glosow:243)
2015-05-03 10:43:28
Trzeba było na dupie siedzieć i oglądać mecz, a nie zaczepki szukać. Prawdziwi kibice jeden z drugim.....kominiary, szale na pyskach....to są kibice????? Może jeszcze do tego bejsbole race i kastety. To nic z kibicowaniem wspólnego nie miało, wtargnięcie na murawę i zaczepki. Szkoda czy nie szkoda gościa....nikt go tam na sile nie wcisł. Policja niczemu nie jest winna.

heerind
    Ocena: 0 (glosow:0)
2016-11-12 15:22:56
Ale ja po prostu lubię jak potem w wiadomościach takie chłopaczki niewinne, jeszcze jak elokwentnie tłumaczy, nie to że j*ebać policję, tylko no wie pan, nie było strzałów, odrazu zaczęli do ludzi strzelać jak do zwierząt itd, itp.a na stadionie pewnie kamieniami rzucał i darł sie na całego że je*ać polciej itd.

michal8701
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-26 12:57:42
Ale ta pseudodziennikarzyna jest żenująca.... Brutalna policja strzelała do bohaterów.... dokąd zmierzasz, Polsko. Kolejny, jakiś Mareczek Król, życzę mu, żeby dostał wpierdo... od "kibiców" a policja czekała na rozwój sytuacji.

astrokolor
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-09 10:09:22
Podlasiak1977 TY JESTES CIOTĄ W GRUPIE TO JESTESCIE KOZACY!!!A SAM GDYBYS BYL TO OGON W DUPE I UCIECZKA NIEDOWARTOSCIOWANE DZIADY Z PATOLOGI SPOLECZNYCH DLA TAKICH JAK TY TO KAMIENIOŁOMY TAM BYSCIE SIE WYZYLI PSEŁDO KIBOLE TO JAK GNIDY CO JE TRZEBA TEPIC I TYLE W TEMACIE

scirocco22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-09 09:26:03
Ta telewizja republika jest jeszcze gorsza niż TVN ...strasznie podpuszczają....masakra.......a swoją drogą to policja powinna zawsze w takich przypadkach strzelać po łbach....będzie spokój

Nockouter
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-06 16:06:21
komentarz usunięty przez użytkownika

DangerousBoy
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-05-06 12:53:28
I juz szukają dziury w całym że policja jest niedobra.... Bardzo dobrze zebrał kulą bo naruszył swoim gówniarskim zachowaniem prawo! To że dostał w szyje to bywa i tak jakby byl normalny nic by nikomu sie nie stalo Gościu mowi zeby uzywac armatek wodnych: 1. Trzeba miec odpowieni pojazd co kosztuje 2. Koszta paliwa wody itp 3. Za zniszczenie murawy takim pojazdem tez trzeba zaplacic Wiec od tego jest broń gladkolufowa zeby była mobilna tania i byla szybka Pieprzą że Policja jest agrsywana hahaha chyba nie widzieli jaka Policja jest w ameryce i nie wiedza co to jest agresja...

awatar10
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-05-06 11:23:36
Chciałem zaznaczyć że pociski niepenetracyjne miotane z broni palnej to środek przymusu bezpośredniego więc nie oddaje się strzału ostrzegawczego w powietrze tylko ostrzega się słownie a że barany nie zrozumiały polecenia zachowania się zgodnego z prawem to mamy skutki to koledzy kibola go tak naprawdę zabili a policja i tak działała zbyt pobłażliwie szkoda tylko tego co strzelał bo pewnie go zwolnią z pracy dla przykładu bo to sprawa medialna.

eSBek94
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-06 09:34:05
Jak dokładnie przeanalizujecie nagrania to widać, że trzoda niedorozwiniętych małpek zwanych kibolami rzucała w policjantów kamieniami gdy ci usiłowali ratować tego chłopaka. Teraz maja czelność mówić, że policjanci nie pozwolili mu pomóc. Powinno się wprowadzić tzw. odstrzał sanitarny przeprowadzany przynajmniej raz w miesiącu. Pierwszeństwo mają wyżej wymienione małpki.

eSBek94
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-06 09:32:11
komentarz usunięty przez użytkownika

memo1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-05 23:01:35
Jeden gada,ze Policja powinna oddac strzal ostrzegawczy. WTF! A ci co w Policje kamieniami i butelkami zaczeli rzucac to dali jakis znak ostrzegawczy? A co to sa dzieci w piaskownicy? Dobrze wiedzieli co robia i jakie moga byc konsekwencje. Widze, ze i w Polsce robi sie moda rodem z Baltimore (USA). Zaczepiac Gliniarzy a potem spalic miasto bo doszlo do wypadku albo ktos polegl. Nie ma co winic Policji. Az strach pomyslec co by bylo jak by ich tam nie bylo.

szpak89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 22:02:18
mogli ckm wciągnąć zrobili by porządek wszczynają burdy a później niewiniątka powinna policja oddać strzał ostrzegawczy,może jeszcze powinni podbiec do was i kochane kibole prosimy uspokójcie się jeszcze co.

PePe1920
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 21:39:29
Debile !!!

brodak1985
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-05-05 21:23:27
Jak policja nie reagowała na debili to było że nic nie robi...polityka się zmieniła..zero tolerancji i agresywniej reagują to policja jest zbyt brutalna....media kreują swoją własna rzeczywistość w pogoni za tania sensacja...marni dziennikarze nie wybijecie sie na takich tematach. Co do sytuacji na meczu...szkoda chłopaka bo młody...ale szukał wrażeń i znalazł aż za wiele..nie dał rady ich przetrawic...

dziurb
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-05 21:04:57
zasłyszane w wiadomościach TV": pijana kobieta zabiła 15-latkę.... policjant zastrzelił kibola... (czyli wg prawa VI RP usunął śmiecia).... piękny kraj, umiłowany kraj...

rifun
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-05-05 20:58:06
jednego debila mniej, poszdl mecz ogladac czy burde robic...

chico34
    Ocena: -11 (glosow:15)
2015-05-05 20:44:13
hehe same policyjne szmaty ch.jwam w dupy

bak_mir
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-05 20:18:37
Ja bym chciał usłyszeć zdanie organizatora on wykłada kase jego zdanie jest najważniejsze. Jeśli on sobie nie życzy obecności policji na meczu i podobają mu się walki na stadionie w trakcie meczu to ...

blajma
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-05 19:02:48
Tak bo ten policjant akurat w tym zamieszaniu celował właśnie w szyje kolesia prawdziwy snajper!poza tym jak to policjanta by poturbowali nie byłoby sprawy.

men1673
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-05-05 18:38:46
Powinni karabiny im dać najlepiej uzi by wszystkich wystrzelali , nie winni kibice dobre sobie

bilu24
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-05 16:42:34
i bardzo dobrze nie trzeba łazić tam gdzie sie nie powinno ja bym strzelał z ostrej broni paru dla przykładu odpalic i byłby spokoj

dziurb
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-05 21:09:35
a ja bym dał wszystkim prawo do broni jak w USA... demokracja ma swoje prawa...

eddie00007
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-05-05 16:23:22
i bardzo dobrze ,ze tak sie stalo moze wreszcie otworza oczy ci PSEUDO kibice.Skonczylo sie cackanie z nimi za wiele razy im uchodzilo na sucho,gosc który niszczy ogrodzenie rzuca ceglówkami i atakuje innych to nie kibic tylko bandyta a to takich sie strzela i tyle w temacie

kriss92
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-05-05 16:20:59
Sadzac po wypowiedziach wiochowych debili ludziom,ktorzy nie przeszli na pasach nalezy sie kulka w łeb albo potrącenie ? "bo przeciez było iść na pasach"? Zyje w kraju rojacych sie od idiotow....

sagem3
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-05-05 16:31:39
Co ty pirdo..sz. Jak się włamie ktoś do mojego domu i walne go pałą w łeb to ja jestem brutalny?. Wychodząc na murawę jesteś jak bandyta i koniec.

kole3ek
    Ocena: -11 (glosow:17)
2015-05-05 15:35:15
Macie tak wyprane mózgi klapki na oczach jak konie, siedzicie w domach oglądacie TV i gadacie bzdury jakich mało. Czy w Anglii gdzie mieli dużo większy problem z "pseudokibicami" niż jest w Polsce strzelali do nich? w szyję? weźcie palanty wyjdźcie z domu na ulice i zobaczcie co się dzieje. Chyba pomyliłem portale bo tutaj same buraki pseudo "hejterzy"

corvus_pl
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-05 18:46:31
no a ty jesteś pseudo inteligentny. W Anglii takich gnojów pałowali ile wlezie. Pasożyty j..bane z których państwo nie ma pożytku. Ludzie którzy nigdy nie mieli nie mają i nie będą mieć honoru. Odważny cwaniak z zasłoniętą mordą

smaki130
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-07 12:34:26
kole3ek jakiś ty debil czy ty uważasz że policjant specjalnie strzelił w szyję. Jak by celował w szyję to i tak by nie trafił. Tak chciał los. Napisz w jakim celu oni weszli na boisko w trakcie meczu? Jak był siedział jak człowiek to nikt by nie strzelał do niego. A tak wiedział że jak wejdzie to policja zareaguje. I nie ma tłumaczenia żadnego dla bandy debili którzy przyszli na mecz zrobić rozróbę. Chcieli to mają o jednego debila mniej.

marcin2xx
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-05-05 15:26:46
Takich pseudo kibiców od razu odstrzelać !!!!!!

marlon_zip
    Ocena: 7 (glosow:15)
2015-05-05 15:05:24
Właśnie na tym mają pojegac ich interwencje!! Ludzie do cholery co to za teksty?? "Powinni oddac strzał ostrzegawczy w powietrze!" A wy kur** rzucacie ostrzegawczo cegłówkami w powietrze?? No banda imbecyli!! Jak nastukaja policji to jest git, ale jak jakiś pajac oberwie to wielkie żale do kamery. Kur** "JP na 80% bo sie trochę cykam" banda frajerów i tyle

corvus_pl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 18:47:41
bo to są frajerzy bez honoru

doman800
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-05-05 15:03:23
komentarz usunięty przez użytkownika

wiosek666
    Ocena: 5 (glosow:15)
2015-05-05 14:31:01
Ci zasrani pseudokibice powinni być za każdym razem pałowani tak aby poczuli. Może wtedy normalni ludzi przychodziliby na mecze? W ogóle mi tego gnojka nie szkoda.

pawelbmw
    Ocena: -4 (glosow:10)
2015-05-05 14:41:30
Zamknij pape bo Ci nasram do ryja.

doman800
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-05-05 15:06:53
komentarz usunięty przez użytkownika

pawelbmw
    Ocena: -6 (glosow:10)
2015-05-05 15:18:50
Już Ci mówiłem zamknij pape bo Ci nasram do ryja doman.Spójrz na siebie ważysz niecałe 70 kg wszyscy z Ciebie wyją bo jak idziesz to krzyczą wiatrak idzie i tym miałbyś mi wyje...c.Zejdz na ziemie mały smrodzie.i jeszcze jedno jak mówie że kur..wy zaczeły pierwsze strzelać to znaczy ŻE TAK BYŁO pomiocie szatana.

doman800
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 20:02:50
komentarz usunięty przez moderatora

doman800
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-06 14:28:43
komentarz usunięty przez użytkownika

pawelbmw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-06 19:07:42
jak mówiłem wczesniej i bede powtarzał jak mantre zamknij jape bo Ci naprawde nasram do ryja

wiosek666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-05 14:27:28
komentarz usunięty przez moderatora

pawelbmw
    Ocena: -14 (glosow:20)
2015-05-05 14:07:28
Jak mówie że kur... zaczeły strzelać bez ostrzeżenia to znaczy że tak było !!!!!!!!

kurwamac02
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-05-05 14:34:46
I ch*j z tego, to kibole mają się bać społeczeństwa, a nie społeczeństwo kiboli. Jak będzie jeszcze takich akcji kilka to myślę, że wbieganie na boisko zostanie pohamowane:-) A czytając niżej twoje wypowiedzi wiem o tym, że nic do ciebie nie dotrze.

pawelbmw
    Ocena: -7 (glosow:7)
2015-05-05 14:38:24
A byś sie zdziwił że nie jestem taki tępy jak Ci sie wydaje kolego.Po prostu lubie niszczyć palić demolować to moje motto jak jestem na zadymie i tak też było w Knurowie.A moja druga strona jest taka że chodze normalnie do pracy i studiuje zaocznie.

kurwamac02
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-05 14:47:16
Tak, i nagle wielki płacz bo strzelono w głowę. To coś jak 'tylko nie w szczepionkę'. A Wy jak demolujecie, rzucacie to uważacie na to by nikomu nie stała się krzywda? Jak rzucacie kamieniami w policję to pewnie celujecie w pośladki, mam rację?

kurwamac02
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-05-05 14:51:30
Jeśli lubisz niszczyć, palić, demolować to znaczy, że w ogóle nie dorosłeś do życia w społeczeństwie. A mam pytanie, niszczysz też swoje mieszkanie? Czy może jak to polaczek, wszędzie zrobi brud, smród, ale u siebie w domku to czystość, istna świątynia. Jak nie niszczysz swojego mieszkania to znaczy, że jesteś zwykły pozer bo wcale nie lubisz niszczyć, demolować, palić tylko tak wyrażasz swoją frustrację. Pewnie masz żal o coś, nie wiem starzy cię nie kochali, masz słabo płatną pracę, w szkole ci dokuczali czy coś w ten deseń.

pawelbmw
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-05-05 15:04:15
Trcohe kultury kolego ja Cie nie obrażam przecież.No w domu mam porządek i nie niszcze swojego.Żalu żadnego nie mam do nikogo.Po prostu lubie niszczyć w Warszawie też dymiłem po to tam pojechałem tylko.Autobusem 5 dyszek ale tam było zupełnie inaczej też rzucaliśmy w psów czym się dało barierki kostki brukowe butelki.Rzucanie w psów różnymui przedmiotami to jak walka z wiatrakami oni mają tarcze i kaski i wszystko odbijaja te cwele.Ale w knurowie miny im zrzędły jak zobaczyli koktajle mołotowa.

doman800
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-05 15:04:34
komentarz usunięty przez użytkownika

pawelbmw
    Ocena: -8 (glosow:8)
2015-05-05 15:14:10
Jest różnica między rzucaniem w psów kamieniami i koktajlami mołotowa a zabiciem człowieka mały smrodzie.

kurwamac02
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-05 15:20:57
@pawelbmw, dać wam coś co więcej zniszczeń robi to zaraz to wykorzystacie. Jakbyście mieli broń to sami byście strzelali jak do kaczek. Ale gdy do was strzelono to wielka tragedia. W ogóle nie potrafisz spojrzeć na sprawę obiektywnie tylko cały czas poprzez sympatyzowanie z tymi degeneratami. Dlatego rozmowa nie ma jakiegokolwiek sensu. Ty i tak zawsze będziesz usprawiedliwiał swoich.

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 15:25:02
A co do niszczenia to nie, że lubisz. Gdybyś lubił to żyłbyś jak cyganie co nawet swoje domostwo mają za nic. Ty po prostu lubisz niszczyć pracę innych. Ale dalej uciekaj od tego i usprawiedliwiaj na tysiąc różnych sposobów. Coś jak alkoholik gdy np, lekarz powie mu, że jest alkoholikiem to nie przyzna się tylko powie, że to nie prawda tylko on lubi pić.

dziurek7
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 21:41:24
Ludzie nie karmcie trolla! Pawelbmw sie naogladal football factory a teraz z nudow glupoty na necie wypisuje... Szkoda klawiatury!

smaki130
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-06 08:35:58
pawelbmw jesteś prymitywnym wieśniakiem. Jak lubisz niszczyć i demolować to demoluj w swoim domu. Właśnie taki debili i idiotów jak ty powinno się eliminować. Takiemu bydłu to strzela się w łeb bez ostrzeżenia. Czy ty jak idziesz na zadymę to ostrzegasz kogoś że mu dasz w ryj.

pawelbmw
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-06 19:12:56
no a wlasnie ze ostrzegam nie tłuke nikogo z partyzanta przeciez tylko jest ustawka czy inna zadyma i kazdy jest gotowy do walki

smaki130
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-07 18:04:42
pawelbmw jesteś degeneratem i szkoda czasu na dyskusje z takim prymitywem.

danielsir
    Ocena: -7 (glosow:9)
2015-05-05 13:56:11
W którym niby miejscu widać żeby ktoś atakował policje? jedynie chłopaki wybiegli na boisko a policja zaczeła odrazu strzelać. Tak to sie powinno odbywać? Życze takiemu debilowi co się tak wypowiada że jak przejdzie na czerwonym świetle to tez będą do niego strzelać może wtedy zrozumie nadużycie władzy przez policje

janpawlacz123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-05 14:01:52
komentarz usunięty przez moderatora

nexus4610
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-05-05 13:28:42
je*ac was janusze ch*ja wiecie o temacie ;)

grizatdw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-05 13:18:55
0;44 typek ma ślonsk nadruk na bluzie

michalk24
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-05 12:28:14
Teraz płacz a kij im w nos!!!

gkozlowski08
    Ocena: -6 (glosow:6)
2015-05-05 11:50:35
Z tego co tu wszyscy piszecie to wychodzi na to, że najlepiej to jakby od razu ostrą amunicją strzelali bez strzałów ostrzegawczych. Ludzie takich rzeczy się nie robi a gdzie był gaz armatki wodne...?

DkNG
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-05-05 13:28:11
a gdzie był zdrowy rozsądek zanim wbiegł na murawe?

hamman
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-05 14:16:57
Tak!!! Ja byłbym za tym, że kto podniesie rękę na funkcjonariusza dostał na miejscu kulę w łeb. To nie są równe szanse kiedy oni mogę rzucać brukiem, a policja krzywo popatrzy i już jest krzyk, że "brutalna policja".

smaki130
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-06 08:43:38
gkozlowski08 w dupie był gaz i armatki wodne. Bydło trzeba traktować jak bydło. Oni mogli siedzieć grzecznie i oglądać mecz a oni przyszli robić zadymę. Jak byś tam wpier*ol dostał to zmienił byś zdanie.

Cleaner
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-05-05 11:47:30
Państwa socjalistyczne z trudem i wysiłkiem walczą z problemami nieznanymi w innych krajach. Polecam zapoznać się z czymś takim jak Futbol Florencki (który rozwiązał problem z kibolami już w XVI wieku) - u nas to samo powinno być organizowane dla kiboli (nawet chętniej bym to oglądał niż postępy w footbolu naszych "sępów Janasa") i po problemie. Co do policji to genialnie zagrali z przygotowaniem - 0 armatek wodnych, 0 gazu, 0 strzałów ostrzegawczych i konieczność użycia broni przeciwko bandzie łebków na 4ligowym meczu... gratulacje! Pokazuje to w jakim stanie jest państwo i jego or

Amaymon
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-05-05 11:28:58
Komentarz spikera co najmniej śmieszny - "trudna do uzasadnienia brutalność Policji" ??? Pewnie powinni stać i pozwolić się bić po pysku a jak by któryś się zbyt mocno ręką o kask lub tarcze uderzył to go jeszcze przeprosić.

pawelbmw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-05 10:13:41
komentarz usunięty przez moderatora

pawelbmw
    Ocena: -20 (glosow:22)
2015-05-05 10:11:44
dokładnie Podlasiak.Te śmiecie tutaj za nic maja ludzkie życie.Policja go po prostu zamordowała .Policjant celował w łeb bo myślał że sie coś fajnego wydarzy a tu lipa i może nawet do puchy pójdzie i tam go dopiero z concordii knurów jacyś kryminaliści przecwelą :-) HWDP I JP na 100 %

rozpruwacz78
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-05-05 10:27:25
Byłeś tam, że piszesz że policja celowała w głowę-ty durniu jeden. Nie odbiegasz widzę inteligencją od tych którzy wtargnęli na murawę.

pawelbmw
    Ocena: -12 (glosow:14)
2015-05-05 10:34:35
Właśnie w tym rzecz że tam byłem dlatego wogóle sie zalogowałem żeby to napisać.Pierwsze strzału i od razu chłopak pada...

bula76
    Ocena: 10 (glosow:10)
2015-05-05 10:52:15
Sie na doopie siedzi i mecz ogląda a nie burdy wszczyna. W tak cywilizowanym kraju jak Chiny rodzina musiałaby koszt kuli z własnej kieszeni pokryć.

kontroler
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-05-05 11:06:59
Pawel a Ty też rozpier.dalasz cały Knurów?

pawelbmw
    Ocena: -14 (glosow:14)
2015-05-05 11:16:38
Ja tylko cisnełem w psów kostką wieczorem ale tak bezpośrednio nie było walki kontaktowej. JP na 100 % i HWDP musi być.

pawelbmw
    Ocena: -6 (glosow:6)
2015-05-05 12:39:09
A Wy co cieniasy wolicie przed kompem zamulać ?

kontroler
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-05-05 12:41:46
A co to jest te JP? Jestem Pierdo.lniety? Mam nadzieję, że Cię złapią i mamusia będzie musiała za to zapłacić. A tak przy okazji dzisiaj też będziecie robić rozpie.rduche?

pawelbmw
    Ocena: -6 (glosow:6)
2015-05-05 13:13:31
Nie wiem ziomek ja byłem tylko w pierwszy dzień jak były największe dymy z racji że mam 30 km do Knurowa to później nie jeździłem.Ale musielibyście tam być jak ktoś przyniósł koktajle mołotowa i wszystkim rozdał i w radiowozy ciskali :-) to była zabawa dopiero.Dla mnie nie starczyło.

pawelbmw
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-05-05 13:15:58
Nie wiem ziomek ja byłem tylko w pierwszy dzień jak były największe dymy z racji że mam 30 km do Knurowa to później nie jeździłem.Ale musielibyście tam być jak ktoś przyniósł koktajle mołotowa i wszystkim rozdał i w radiowozy ciskali :-) to była zabawa dopiero.Dla mnie nie starczyło :-( ,,kontroler,, jak ja założyłem komin na trybunach zaraz jak przyszedłem a zdjołem dopiero w samochodzie to jak mnie złapią :-)

doman800
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 15:09:42
komentarz usunięty przez użytkownika

corvus_pl
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-05 18:51:38
pawelbmw co taka cipa jesteś ze ci nawet mołotowa nie dali. Nie wiem co to HWDP ale chodzi chyba o Homoseksualne Współżycie Dobre Pożycie.

kbrowarek
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-05-05 10:02:34
Niewinni kibole dobre sobie.Banda zbirow i tyle.

NiggerKiller
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-05-05 09:14:46
Ludzie pozwalają sobie na coraz więcej bo wiedzą, że policja ma małe prawa w POlszy. Gdyby tacy kibole wyskoczyli w ameryce to od razu po kolanach każdemu by poszło i w wiadomościach by nie było o brutalnej policji i bezbronnych kibolach tylko o szybkiej i sprawnej akcji policji przeciwko agresywnym kibolom.

bula76
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-05 10:53:39
No chyba że byliby czarni.

kamel123
    Ocena: 7 (glosow:13)
2015-05-05 09:05:53
policja winna??? zastrzelili biednego, uczciwego, kochanego kibica który przyszedł oglądać mecz i w jednej ręce trzymał lada na patyku a w drugiej Małego Pielgrzyma... śmiech na sali, najpierw dymią a później płaczą... to jest typowe pokolenie JP na 100% a później przychodzi że mu rower ukradli... niech Ci kibice mają świadomość że na stadionie kwiatów nie dostaną, proste

GumowyRocco
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 08:55:05
Oczywiście Pani Iwonka z PO by nie chciała "ścinać głowy ministrom" Partia PO niczemu winna... Dziadostwo, a ja myślałem, że zadaniem tworzenia reguł prawnych i rozwiązań, aby do takich sytuacji nie dochodziło właśnie za to odpowiedzialni są "wybrani" bądź "elita" tego narodu...

smiechen
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-05 08:50:45
czytam te komentarze i w sumie się nie dziwię, że w tym kraju jest tylko wybór między PO a PIS. A Ty chłopaku z Knurowa spoczywaj w pokoju.

lolo88888888
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-05-05 07:22:29
coś czuję, że będzie podobne halo, jak z czarnuchami w Baltimore. poziom intelektualny bardzo zbliżony.

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-05 07:13:59
Każdy robi to co lubi ,ale niektóre rzeczy wiażą sie z poważnymi konsekwencjami i każdy dorosły powinien sobie to uswiadomić,jak wiadomo w grupach w takich grupach dzieci piecioletnich nie ma.

ht11
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-05 06:00:59
Skoro policja jest taka "agresywna" to może zamiast policji na meczu rozdawajmy cukierki haha. Najlepsze jest pod koniec "pseudokibiców należy uświadamiać że nie można łamać prawa"

Szczakus
    Ocena: -11 (glosow:15)
2015-05-05 05:51:12
Zginął człowiek a ty piszesz "kolejnego stadionowego idiotę mniej". jesteś bezmuzgim frajerem zeby pisac cos takiego... To nie policja jest od osądu kto ma zginać a kto przeżyć. Kara śmierci za wbiegniecie na płytę boiska to troche za duza kara jak dla mnie.

smaki130
    Ocena: 15 (glosow:15)
2015-05-05 07:15:33
Zginął nie człowiek tylko bydło bo człowiek jak idzie na mecz to siedzi na trybunach i ogląda a bydło nie rozumie i stwarza zagrożenie dla prawdziwych kibiców. A o śmierć to się sami proszą robiąc ustawki. To są degeneraci a takich należy eliminować ze społeczeństwa. I musi to dotrzeć do bandy debili.

JanMytnik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 05:21:18
moze niepotrzebnie ten mlody czlowiek zginal ale mysle ze bedzie to lekcja na przyszlosc dla tych jurnych kibicow

pepe333
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 04:47:59
jaki to on był kibic ,uważam że to zadymiaż

wiesniakpawlo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-05 02:59:07
komentarz usunięty przez moderatora

wiesniakpawlo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-05 02:49:04
komentarz usunięty przez moderatora

wiesniakpawlo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 02:46:47
komentarz usunięty przez moderatora

wiesniakpawlo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-05 03:01:46
komentarz usunięty przez moderatora

wiesniakpawlo
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-05-05 03:03:06
komentarz usunięty przez moderatora

orsoniarz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 08:22:49
Nie rozumiem jak można wypowiadać się po obejrzeniu filmu i tylko na jego podstawie stwierdzić, że aż takiego zagrożenia nie było. Nie byłeś i nie wiesz jakie to zagrożenie było realnie. Przed monitorem można wszystko, masz czas teraz sobie wyrokować wystarczyło to.., wystarczyło tamto... . Takie sytuacje dzieją się zawsze dynamicznie, nigdy do końca niczego nie zaplanujesz, ale zawsze są warianty działania. I właśnie tutaj zapanowano na kibolami i nie doszło do starcia. Mówiąc wystarczyło zaplanować więcej policjantów to pytam ilu w tym konkretnym przypadku?

plemiona1234
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-05 08:43:45
wiesniakpawlo nie gadaj bzdur w UK z kibolami rozprawili się na przełomie lat 80/90 nie przebierając w środkach teraz tam jest następne pokolenie które ma świadomość, że nie opłaca się zadziera z siłami porządkowymi

RagnarVP
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-05-05 00:48:00
Hahahaha i bardzo dobrze, nie dało rady na dupie siedzieć i kibicować jak normalni ludzie a nie tylko czekać na okazje żeby zadymę zrobić

RagnarVP
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-05 00:46:08
komentarz usunięty przez moderatora

boombeel
    Ocena: 9 (glosow:9)
2015-05-05 00:18:48
Tak i jeszcze co...zafajdane pierdzistoły telewizyjno-rządowe.Najlepiej uwalić Policjantów a bandziorów chronić a potem szczekać,że Policja nie reaguje.Ja jestem zadowolony,że wreszcie przestają się bać i zaczynają walczyć z bandytką jak należy-to ja jako osoba nie łamiąca przepisów mam czuć się bezpiecznie wychodząc z dzieckiem a nie bandyci bezkarnie.Jeszcze nie słyszałem, żeby Policjanci zaczęli strzelać do "kibiców" spokojnie i normalnie kibicujących czy do protestujących ludzi, którzy nie niszczą zarówno prywatnej jak i wspólnej własności, którą finansujemy z podatków. Pozdrawia

blackroad
    Ocena: -12 (glosow:12)
2015-05-05 00:11:12
A co Ty o tym możesz wiedzieć kolego? O tym co się tam działo dokładnie i jakie przewinienie popełnił zamordowany? Każdy ma prawo popełniać błędy. Był pseudokibicem, bo był.. Ale jeżeli nie widzisz w tym winy policji to lepiej się idź schowaj. Będziesz piracił samochodem, pojedziesz ze znaczną prędkością i też zasługujesz na śmierć? Twoja logika jest nader pokręcona. Nie idzie walnąć gazem, albo uraczyć pałką? Tylko od razu walić z broni i to w miejsce niedozwolone?! Ja pierdzielę, z kim ja żyję w tym kraju. Za życzenie komuś śmierci, bo zszedł na złą drogę..Gratuluję idioci.

Robson_2010
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-05 00:33:09
To jedź do Irlandii! Żyjesz w kraju gdzie idioci i bandyci zawsze zostaną żałowani że im się krzywda dzieje. Jak takiemu kibolowi odbije i wejdzie Ci do chaty z siekierą zgwałci kobietę i dzieci a Ty go przypadkiem zabijesz to pójdziesz na dożywocie bo Ty źle zrobiłeś takie prawo mamy, powinni je zmienić aby każdy mógł się bronić a policja jak widzi takie burdy to strzelać prosto w łeb bezkarnie!!!

Tetek2
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-05-05 00:43:36
O czym pierdoli...sz blackroad. Porównujesz rzucanie kamieniami czy czymś tam w policję z przekroczeniem prędkości???? I jaką winę popełniła policja dzbanie???? strzelała zgodnie z przepisami a bandzior miał po prostu pecha. To nie są pociski kierowane tylko jak strzelił tak doleci. To jest niczyja wina może troszeczkę tych łagodnych zajebistych psełdokibiców.

endi75
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-05 08:00:39
filmiku się nie oglądało? powinni ich wystrzelac jak kaczki

zbysiula154
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-04 23:52:07
Po wtargnięciu na murawę jedyny strzał ostrzegawczy oddał bym w potylice. niech się leją pod lasem, będąc policją wcale bym im tam wówczas nie przeszkadzał. Katolikiem jestem więc nawet karetkę bym wysłał gdyby któremuś coś się stało oczywiście z odpowiednim rachunkiem za akcję i leczenie.

kole3ek
    Ocena: -17 (glosow:17)
2015-05-04 23:21:36
PO i PIS wam wszystkim mózgi wyprało, "niby po co tam wbiegał po co zadymiał" Nie widzicie że policji wydaje się że stoją ponad prawem? Niedługo wejdziesz na pasach na czerwonym świetle to dostaniesz kulką w łeb bo na pasy wchodzi się na zielonym... itd. Wyrazy współczucia dla rodziny ofiary (*)

kurnachatawiocha
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-05-04 23:49:59
Niedługo? Kibole szykują się do rządzenia? Policja jest od pilnowania porządku, ten porządek został złamany i dlatego użyto siły. Mieli grzecznie podejść do tych kiboli i poprosić o zejście z boiska? Chcecie urządzać sobie ustawki proszę bardzo ale nie podczas wydarzeń sportowych. Dajcie sobie po ryle gdzieś w lesie albo na polu. Mniejsze prawdopodobieństwo, że traficie kosą jakąś postronną osobę.

Robson_2010
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-04 23:53:28
Weź człowieku nie wyolbrzymiaj sprawy. Widać jakby do Ciebie strzelali to może też postąpiliby prawidłowo. Rodzina pewnie cieszy się że wreszcie debil nie będzie wracał nawalony, że wreszcie nie zaczną ich nachodzić bo ten zniszczył czyjeś mienie bo szukał adrenaliny. Niech leży 2 metry w dole będzie cisza i spokój szkoda że nie zabrał ze sobą całej swojej armii kolegów!

smaki130
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 07:24:08
kole3ek to tobie idioto brakuje mózgu a zamiast niego masz tam nasrane. Banda debili jest zagrożeniem i należy ich eliminować.

Robson_2010
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-05-04 23:20:52
Nasza policja jest brutalna... Co to jest? Nie można było użyć innych środków przymusu, prawidłowo zrobili następnym razem niech walą ostra amunicją!!! Jeśli ktoś idzie się okładać na mecz niech się liczy z tym że sam padnie! I dobrze zrobili powinni ich więcej ubić byłby spokój o kilka debili!!! Popieram ich działania i dalej im kibicuje mam nadzieję że policja dostanie za to pochwałę a nie sprawę prokuratora!

jasiuWroclaw13579
    Ocena: -12 (glosow:16)
2015-05-04 22:28:31
komentarz usunięty przez moderatora

tomi2000
    Ocena: 9 (glosow:9)
2015-05-04 23:09:27
Niestety, debili takich jak ty jest więcej i co z tego? Nadal jesteś debil i wstyd mi, że też jesteś z Wrocławia

linaxis
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-05-04 22:20:52
Jak widzę takich buraków mam ochotę z miejsca podczas rozgrywki meczy wystawić maszynową broń i kto pierwszy wejdzie na stadion ją odpalić.

kontroler
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-05-05 10:58:43
Chętnie bym Ci pomogła.

kurde26
    Ocena: -20 (glosow:28)
2015-05-04 21:45:16
Uważam że strzelali żeby zabić. Policjanci strzelając z glatkolufowych karabinów w głowę ( bo raczej w d..... pośladki nie celowali ) dobrze wiedzieli co robią a teraz na wszystkich portalach jest nagonka na kibiców że sami sobie winni. Może i winni ale zabijać z premedytacją to przesada. Znam paru policjantów i wiem że to zwierzęta którym wydaje się że są ponad prawem.

h3h3
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-05-04 22:12:25
To kibole są zwierzętami, którym wydaje się, że są ponad prawem. Do bydła zagrażającemu mieniu, życiu i zdrowiu trzeba strzelać, bo nic innego nie dociera do tych pustych łbów. Teraz przynajmniej jednego mniej. Czekam na następne "niewinne ofiary terroru policji".

leszkowaty
    Ocena: 11 (glosow:11)
2015-05-04 22:28:36
@kurde26 a jak kibol rzuca kostka brukowa do innej osoby (do policjanta, innego kibola czy tez postronnej osoby) to w która cześć ciała celuje?

Robson_2010
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-04 23:56:04
Wszystkich kiboli wsadził bym na narodowy szybko wysokie mury i każdemu po karabinie w końcu sami by się powybijali, na koniec jak jeden by został otwarłbym bramę i prosto między oczy kulkę żeby przypadkiem nie spłodził kolejnego idioty i debila!

smaki130
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-05 11:11:05
kurde26 nam to koło dupy lata co ty uważasz. Kibole to bydło i tyle. Jak by nie rozrabiali to by nic nie było. A bydło trzeba tępić bo zagraża innym. I zrozum to idioto.

rusofil-pedofil
    Ocena: -7 (glosow:19)
2015-05-04 21:44:14
Jeju co za ludzie bez serca. To prawda że huligan i nie powinien się tak zachować ale szkoda że zginął. Sądzę że gdyby dostał drugą szansę na pewno by się tak nie zachował. Ludzie trochę współczucia....co za je.bana znieczulica w tej Polsce, jak tu ma być normalnie?

kurnachatawiocha
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-04 22:19:29
Pewnie dostał nie jedną drugą szansę.

Gargamel_80
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-05 09:02:56
Patrząc na nick to przestałem się dziwić kto broni tego SPOKOJNEGO kibica ;)

Jur-180475
    Ocena: 5 (glosow:13)
2015-05-04 21:40:55
Prawdziwy kibic nie biega w kominiarce po boisku.Jednego idioty mniej.

Kahetabi
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-05-04 21:37:43
Strzały ostrzegawcze? Strzały odbijały się od trybuny? Strzelają w niewinnych ludzi? FACEDESK. Smuci mnie to jak bardzo "społeczeństwo" (jeśli to bagno można tak jeszcze nazywać) jest chore i zwrócone przeciwko sobie, jaka plaga głupoty ją zżera. Wina leży po stronach pseudo-kibiców, policji jak i obecnego rządu świń. No bo przecież, skoro patologia kieruje swoją agresję wobec policji, lepiej zwiększyć patologię, zwiększając stado baranów których iloraz inteligencji równy jest ilorazowi najgłupszego jego przedstawiciela podzielonego przez liczbę uczestników (niedokładnie Terry Prat

Kahetabi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-04 21:43:39
Terry Pratchett* PS. widzimy się na wyborach

modyfikacja
    Ocena: 11 (glosow:13)
2015-05-04 21:34:45
Powinni po pierwszym ostrzeżeniu strzelać ale ostrymi było by mniej idiotów na stadionach

modyfikacja
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-04 21:29:39
komentarz usunięty przez moderatora

balrog666
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-05-04 21:28:29
Prawidlowo gdyby spokojnie ogladal mecz tak by sie to nie skonczylo ....

kurcze82
    Ocena: 8 (glosow:14)
2015-05-04 21:12:20
Ja bym zamienił te pistolety na kolki na karabinek AK(kałasznikowa). Wszedł na stadion to w łeb. Może wtedy jeden z drugim by się zastanowił po co przyszedł na mecz.

adrian120991
    Ocena: 13 (glosow:19)
2015-05-04 21:06:59
Jak rzadko dodaje komentarze tak teraz specjalnie dodam... Przyznaję rację! Po co tam wychodzili. Mają swoje miejsca to powinni tam siedzieć. Nie twierdzę że owa osoba że musiała zginąć lecz to jego wina. Strach iść z rodziną na mecz bo nie wiadome co może się stać. Jakoś w innych krajach radzą sowie z takimi akcjami, a u nas dalej to samo. I jak tu dziecko "zarażać" sportem...

behemoth
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-04 21:05:38
komentarz usunięty przez użytkownika

behemoth
    Ocena: 7 (glosow:15)
2015-05-04 21:04:25
No i bardzo prawidłowo. Jednego kretyna mniej, bo takie zachowanie nie ma z kibicowaniem nic wspólnego. Ci idioci mogą rzucac w policje ceglami, butelkami i koszami na smieci a policja co, ma ich grzecznie prosic zeby sie rozeszli!!?? To jakas kpina ze wgl jest dyskusja na temat czy policja tu zawiniła.

davidstar
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-05-04 21:00:38
komentarz usunięty przez użytkownika

orsoniarz
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-05-04 21:26:37
Ale to już się dzieje, na ostatnie ligi potrafią już ściągać armatki wodne, nie wspomnę już o eskortowaniu na 10 radiowozów grupy kilkunastu kiboli i na to idzie ogromna kasa, zablokowane pół miasta bo paru czy parunastu debili chce przyjechać i wydrzeć ryja bezkarnie czy to na policję czy na przeciwnika, a z dzieckiem nie możesz popatrzeć na taki mecz, bo mu wodę z mózgu zrobią jak się tego nasłucha..

rokkokko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-04 20:57:46
kantorcris.pl

greek10
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-05-04 20:49:40
I niech tu pójdzie ojciec z dwoma synkami na mecz... wróci bez jednego dziecka i pokiereszowany. Takie zachowanie pseudo kibiców powinno mieć chyba zawsze taki finał...

rav2323
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-05-04 20:30:31
W USA najpierw rozjechali by ich czołgiem, a później się pytali który zaczął!

morsik1
    Ocena: 9 (glosow:13)
2015-05-04 20:29:27
Jednego popaprańca mniej!!! Brawo dla Policji!!!Idiotów trzeba usuwać ze społeczeństwa!!!

cebulak666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-04 20:26:53
0:36 jaki gustowny sweterek

Gargamel_80
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-05-04 20:26:43
A ja uważam że Policja powinna zastosować inne środki przymusu. A najlepiej to takie: 1. Ostra amunicja na trawnikowych kibiców. 2. Wywiezienie całej rodziny zastrzelonego do 10 pokolenia zastrzelonego do pracy w kopalni bez prawa amnestii. A niech fedrują węgiel skoro takiego delikwenta mieli w rodzinie. A na końcu jak wungiel się skończy to nie wypuszczać a zalać feder betonem ;)

DOMES1
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-05-04 20:15:35
Z kalacha powinni strzelac a nie gumowe kule

grzon2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-04 20:02:15
komentarz usunięty przez moderatora

lodazajeansy
    Ocena: -3 (glosow:13)
2015-05-04 20:00:37
A Korwin pojechał dziś do knurowa po pare głosów od miejscowych kiboli krtykując działania odnośnie śmierci kibole której winni są podobno policjanci. Zawsze uważałem Korwina za debila

asd1905
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-05-04 20:44:41
a jeszcze kilka dni temu mowil ze do bandytow trzeba strzelac

didek_b
    Ocena: 6 (glosow:14)
2015-05-04 19:53:12
Brawo dla policji!!! Tępić to stadionowe gówno !

maniman5
    Ocena: 6 (glosow:12)
2015-05-04 19:50:56
jednego idioty mniej, i gitara tak trzymac polcja

maxicoveri
    Ocena: 3 (glosow:13)
2015-05-04 19:50:54
a ja sie pytam gdzie jest Kaczyński i swego czasu senator Romaszewski jak krzyczeli w obronie kiboli,że to patrioci a nawet ich porównując do robotników pacyfikowanych przez władzę w 1976r?

rafal8
    Ocena: -10 (glosow:20)
2015-05-04 19:46:16
Twoim wpisem udowodniłeś ze niczym sie nie róznisz od tych Kiboli...a wrecz przeciwnie..oni nie ciesza sie z czyjeś smierci..

lipton25
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-05-04 20:46:35
"oni nie cieszą się z czyjeś śmierci.." no to chyba nie czytałeś komentarzy jak komisarz Andrzej Struj zginął od ciosu nożem na przystanku

Melanz89
    Ocena: 18 (glosow:28)
2015-05-04 19:07:38
Prawidłowo! Niech kibole się nauczą, że mogą być nawet zabici... Strach na mecze chodzić przez takich ludzi.

Mariusz8703aaaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-04 18:59:29
komentarz usunięty przez moderatora

szeregowyPryszcz
    Ocena: -10 (glosow:14)
2015-05-04 18:52:39
komentarz usunięty przez moderatora

saderwa
    Ocena: 9 (glosow:13)
2015-05-04 19:07:00
komentarz usunięty przez moderatora

ucznios
    Ocena: -7 (glosow:11)
2015-05-04 18:51:42
a.c.a.b.

fixxxer85
    Ocena: 14 (glosow:20)
2015-05-04 18:46:55
"Doszło do przekroczenia uprawnień"?! Proszę bardzo: Pocisków niepenetracyjnych można użyć w celu: Przeciwdziałania naruszeniu porządku lub bezpieczeństwa publicznego; przeciwdziałania bezpośredniemu zamachowi na ochraniane przez funkcjonariuszy obszary, obiekty lub urządzenia; przeciwdziałania niszczeniu mienia. [Ustawa z 5.06.2013]

fixxxer85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-04 20:20:26
Ustawa jest z 24.05.2013 - przepraszam za pomyłkę.

tomeksw86
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-05-04 20:45:15
zapomniałeś dodać, że takiej broni (gładkolufowej) oczywiście użyć można ale jak już muszą mierzyć to od pasa w dół a nie w głowę!

bartek_st
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-05-04 21:02:25
oglądnij film na znanym kanale i zobaczysz jak gość wykonał ruch w strone policji ? żaden stał na linii końcowej i dostał strzał wiec na 100% doszło do przekroczenia uprawnień. A jak już powołujesz sie na tą ustawe to poczytaj dokładnie art6 pkt 1, pkt 2 oraz art 7. NIE podlega dyskusji że po co wbiegli zrobili źle ale to już inna inkszość

orsoniarz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-04 21:54:04
bartek nie rozumiem czemu jesteś taki naiwny, czytałem tą ustawę i jak najbardziej mieli prawo do użycia tych strzelb w tym konkretnym przypadku. Stał na linii końcowej i nic nie robił, a co już u pozostało? tylko przeskoczyć przez bariery i dostać się do przeciwnika, nie zrobił tego tylko dlatego, że był sam jeśli miałby jeszcze kilku obok to wskoczyli by tam do nich. I uważasz, że kiedy policja miała reagować jak już dostaliby się do nich i zwarli? wtedy to dopiero mogłoby być trupów. Jedyny błąd który został tu popełniony to, że któryś policjantów wymierzył za wysoko..

fixxxer85
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-04 22:25:11
tomeksw86: Tak powinno się celować, ale nie zawsze uda się trafić tam, gdzie się celowało... bartek_st: J.w. Poza tym, zadymiarze się rozkręcają i obrzucają Policję przedmiotami, tam wyżej, na trybunach, zaczynają nacierać i dochodzi do bezpośredniego kontaktu. To co, policjanci mieli czekać aż kibole ich zmasakrują? Co mieli zrobić Twoim zdaniem?

galka666
    Ocena: 15 (glosow:23)
2015-05-04 18:44:27
"trudna do uzasadnienia brutalność policji" - k*aaaaaa, jak słyszę taki komentarz to wysłałbym takiego dzienikarzynę żeby sam pilnował porządku na meczach. jak dla mnie policja mogłaby strzelać z ckmu. ostrą amunicją.

marmly7403
    Ocena: 16 (glosow:22)
2015-05-04 18:35:40
zginął jak już W młodości? Stary byk 27 lat, on nie wbiegł aby biegać za piłką, kaptur szal na twarzy. Gumowe kule nie mają za cel zabijać a odganiać, a tu nieszczęśliwy zbieg okoliczności bo trafiło tak, że spowodowało krwotok i finał. Morderstwo? Morderstwo to czyn swiadomy, a tu był wypadek. Ale zaraz beda dochodzic kto strzelal na czyje polecenie i sadzic policjanta heh ze nei dal sobie łuba podpalic. A co robia podcza tych burd? Koktajlami mołotowa w policje? Ja bym dał pozwonenie na uzycie ostrej broni.

squa13
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-05-04 18:26:59
Jaki kraj takie Baltimore...

jogimakumba
    Ocena: -12 (glosow:14)
2015-05-04 18:21:11
modzie jesteś pedałem szkoda że matka za pózno pomyślała o usunieciu cie z tego swiata

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-04 21:15:38
Twoja nawet teraz o tym myśli, kiedy cię widzi.

jogimakumba
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-04 18:17:56
komentarz usunięty przez moderatora

lukashgl
    Ocena: 18 (glosow:20)
2015-05-04 18:17:16
bardzo dobrze strzelac w takich debili przez nich strach z rodzina isc mecz

przemek5d
    Ocena: -33 (glosow:41)
2015-05-04 18:14:55
Heh nie wierze... zginoł młody człowiek a wy winszujecie-oczywiście wszyscy jesteście idealni i nie zdażyło się wam czegoś narozrabiać w młodości? Wbiegnięcie na murawe karać śmiercią? Propaganda wyprała wam sumienie i wypaczyła obraz kibica

galka666
    Ocena: 7 (glosow:15)
2015-05-04 18:45:57
tobie za to wyprała mózg. powiem zatem w stylu zrozumiałym dla ciebie -mordo, przeca oni jak strzelajo to nie chco zabić. wypadek ,nikt nie chciał źle, tobie się nie zdarzyło pomylić?

Melanz89
    Ocena: 7 (glosow:19)
2015-05-04 19:01:04
Tak? Mi się nie zdarzyło abym robił zamieszki na stadionie... To nie kibic tylko kibol! Jak bydło nie potrafi się zachować to niech dostaje baty.

dziurek7
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-05-04 19:12:40
Nie, nigdy w mlodosci nie zrobilem zadymy, nigdy nikogo nie atakowalem I nigdy nie dostalem kulki w szyje... Przypadek? Nie sadze.

Podlasiak1977
    Ocena: -12 (glosow:20)
2015-05-04 19:53:50
przemek daj spokoj.oto mamy owoc propagandy tvn,wyborczej i innych szmatlawcow.postrzelony chlopak umiera a bydlo sie cieszy.

dziurek7
    Ocena: 8 (glosow:12)
2015-05-04 20:07:12
Podlaski, nie Masz argumentow I zaslaniasz sie tym ze jak ktoś Mysli inaczej niz Ty to wyborcza, tvn itp. Wyborczej nie czytalem od 5 lat a polskiego tv nie mam jeszcze dluzej... Nie Rob zadnym a nie stanie Ci sie krzywda to zdrowy rozsadek, ale widocznie niektorym tego brakuje...

galka666
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-05-04 20:17:51
nie czytam GW, nie oglądam TVN, "itp" w tym zestawie to chyba koniec "argumentów". nie chodzę w rurkach, znam historię naszego kraju, do chłoptasia w rurkach mi baaardzo daleko, ale wyjdzie taki podlasiak i będzie mówił jak żyję. i kto tutaj nie potrafi samodzielnie myśleć? ch* z tobą.

Podlasiak1977
    Ocena: -4 (glosow:10)
2015-05-04 20:27:09
chodzi mi o krucjate medialna wymierzona w srodowiska kibicowskie.ze kazdy kibic to bandzior,zonierz Kaczynskiego(hahahaha) itp itd.wiec dla szarego zjadacza chleba taki jest wlasnie wizerunek kibica.kto jezdzi na mecze wie jakie sa utrudnienia w dojezdzie na mecz.mandat za bluzgi 500 zl gdzie kazdy wokolo przeklina.itp itd.nie bronie goscia co wybiegl na murawe ale uzycie gumowych kil bylo przesada.galka sram na takich jak ty.zyj sobie jak chcesz

przemek5d
    Ocena: -5 (glosow:11)
2015-05-04 20:39:17
wyjdzie taki gałek hipokryta i będzie mi mówił jak żyje. Nie jestem kibicem i nigdy nie byłem. o Chuligaństwie mogliśmy rozmawiać 15 lat temu gdzie demolowano całe stadiony i żaden kibic nie zginoł a teraz za wybiegnięcie na murawe kulka w łeb a plebs bije poklask-kilka lat potrzebowała władza aby zmienić myślenie ludu-czapki z głów

dziurek7
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-05-04 22:45:33
Jakie krucjaty medialne? Mowa tu o tym konkretnym przypadku... Chodzilem na mecze I mowie to z autopsji. Kibole (takie jak tu na filmiku), to zadymiarze a Sam mecz to sprawa drugorzedna. Chodza narozrabiac, czesto podpici I chamy na maksa... Nie myl kibica z kibolem. Kibic chodzi na mecz dopingowac, nie robi rozroby, nie zaczepia przeciwnikow z przeciwnej druzyny... Wy utozsamiacie sie z bydlem I dodatkowo ich bronicie. Jakby banda chuliganow zrobila Wam najazd na Chate w celu demolki a policja interweniujac przez przypadek strzelilo agresorowi w szyje z podobnym skutkiem to inns bylaby gadk

draker1985
    Ocena: 10 (glosow:16)
2015-05-04 18:12:07
inne środki przymusu proszę bardzo niech do takich zadymiarzy strzelają prawdziwa amunicją.

zombic
    Ocena: 15 (glosow:19)
2015-05-04 18:05:22
Inne srodki przymusu? A co moze policja ma podanie pisac z zalaczonymi zdjeciami do jednego debila z drugim, zeby posadzili dupy a nie szukali dymu. Na murawie powinni byc "pilkarze" a nie pseudo kibice. Moze wyciagna z tego wnioski.

Leoricus00
    Ocena: 8 (glosow:12)
2015-05-04 17:57:59
Bylem po kolumną, banda gówniarzy 30-40 osób darło ryja- oczywiście wszyscy nawaleni albo po piksach a 200-300 osób tylko sie przyglądało jak zwierzakom w zoo. Policja stała i poza moze dwoma interwencjami nie interweniowała. AA co do zajścia w Knurowie to "kto sieje wiatr, ten zbiera burze"

homo_sapiens
    Ocena: 4 (glosow:16)
2015-05-04 17:54:34
Zaraz, zaraz! Przecież według senatora Romaszewskiego (PiS) to prawdziwi patrioci... Czemu ani prezes ani żaden jego kapciowy nie trąbi na alarm, że oto policja morduje kwiat polskiego rycerstwa?

Dunger1
    Ocena: -36 (glosow:46)
2015-05-04 17:45:55
Szkoda dla was klawiatury strzępić...Kozacy z za komputara dla was to jest wandalizm itd.. ale dla takich kibiców to jak drugie życie.wy wolicie się pucować przed komputerem a inni wolą przypływ adrenaliny i zabawy stadionowe.Raczej nie atakują takich którzy im nic nie zrobili tylko wrogą drużyny.Ale Morderstwo ze strony policji dla was jest ok??. Kanalie zastanówcie się co piszecie i zetnijcie długie włosy robiąc z siebie pi..y Komentując to czego nie znacie...

kurwamac02
    Ocena: 25 (glosow:37)
2015-05-04 17:55:38
Lubicie adrenalinę, to ją dostaliście:-) To co, innych można spokojnie lać, na derbach mam chodzić po mieście podkulony bo w każdej chwili mogę wpaść na takich zwyrodnialców? Sram na was, mam nadzieję, że takie akcje będą coraz częściej.

smaki130
    Ocena: 20 (glosow:26)
2015-05-04 18:09:17
Dunger1 to są bandyci a nie kibice. A ty nazywasz rozróby że to są zabawy stadionowe. Gdzieś ty się wychował debilu skończony takich jak ty należy eliminować ze społeczeństwa. Kanalią jesteś ty i tobie podobni kretyni.

dunaj79
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-05-04 18:38:13
Szkoda klawiatury a rozpisałeś się że ho ho Też pewnie z ciebie taki sam kibic podwórkowej ligi:)

galka666
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-05-04 18:48:52
tak, "morderstwo" policji jest dla mnie w tej sytuacji ok. chcesz zabaw? spoko, idźcie lać się MIEDZY SOBĄ, a nie bogu ducha winnymi ludźmi, do lasu. sam was wtedy wspomogę i wpłacę 5zł.

sandslash
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-04 19:02:53
komentarz usunięty przez moderatora

sandslash
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-05-04 19:14:35
jak chesz adrenaline to ustaw sie w lesie z innymi bezmozgami kibolami ze sprzetem to jak dostaniesz po ryju lancuchem czy lomem to bedziesz mial taka adrenaline jak nigdy. dla przypomnienia, lamiesz prawo wiec ponosisz konsekwencjie. wiec z czym ty masz problem burasie? kibole wyskoczyli i dazyli do konfrontacji z kibicami druzyny przeciwnej, co zagrazalo ich zyciu i zdrowiu tych drugich wiec uzycie strzelb bylo adekwatne do zagrozenia. dostal jeden burak i go pozamiatalo. jesli mial mozg to liczyl sie z tym. koniec tematu.

dziurek7
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-05-04 19:19:39
Sprawa jest prosta - kazdy Moze miec drugie zycie, pasje itp ale robcie to zgodnie z prawem! Zadymy I rzucanie sie na innych a potem wielkie zdziwienie I zal ze policja interweniuje... Gosciu celowo zabity nie byl wiec przestan sie pluc!

Melanz89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-04 23:36:16
komentarz usunięty przez moderatora

Atalisha
    Ocena: 19 (glosow:21)
2015-05-04 11:34:10
Bardzo dobrze... powinni wyrżnąć w pień takich ludzi. Nie wie jak się ma zachować na stadionie ? To niech na pastwisko idzie krowy paść!

Podlasiak1977
    Ocena: -27 (glosow:39)
2015-05-03 19:55:26
willy cioto pokarz mi chociarz jeden filmik gdzie atakowali policje.nawet sobie ja glowy nie zawracali.podbiegli pod sektor pomachali lapami i gdy w zasadzie wracali na swoje sektory padly strzaly.i za to niby ma sie byc zastrzelonym????????pedaly chwalace policje za zabicie chlopaka mam nadzieje ze wam te mordy kiedys obija.tchorze zza monitora,powiedzcie pierwszemu napotakanemi kibicowi jak bardzo ucieszyliscie sie ze zabito jednego z nich.

willy87
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-05-03 19:58:11
ciota cie zrobiła

Podlasiak1977
    Ocena: -19 (glosow:25)
2015-05-03 20:02:51
frajerze,pisz co chcesz.na ulicy tak bys do mnie nie powiedzial.mozesz mnie bezkarnie obrazac bo wiesz ze cie nie znajde.zal mi cie

willy87
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-05-03 20:08:16
mam się bać? uwierz mi że jakoś się nie boję

Podlasiak1977
    Ocena: -19 (glosow:23)
2015-05-03 20:11:15
twoja sprawa.ale na temat matek to stul morde i obrazaj tylko mnie bo kiedys sie mozesz przestraszyc

willy87
    Ocena: 7 (glosow:15)
2015-05-03 20:18:57
wybacz jeśli matka cie zrobiła to przepraszam, w tym momencie się przestraszyłem, dosłownie

Podlasiak1977
    Ocena: -16 (glosow:22)
2015-05-03 20:29:48
nie badz madrzejszy niz jestes,dobrze wiesz o co mi chodzilo.a teraz marsz do lekcji jutro szkola sie zaczyna.pochwalisz sie kolegom z klasy ze napyskowales kibolowi hahaha

krewky
    Ocena: 15 (glosow:19)
2015-05-04 18:09:51
Podlasiak, zupełnie nie wiem czemu bronisz tych stadionowych małp. Przecież to oni biegli w stronę policjantów, a nie na odwrót. Widzieli że są uzbrojeni, to po cholerę ich prowokowali? A potem jeszcze udają niewiniątka przed kamerą. Zdajesz sobie sprawę, że gdyby nie obecność policji na spotkaniu, sprawy mogłyby pójść jeszcze dalej i ofiar mogłoby być jeszcze więcej? Nie chwalę policji za to, bo śmierci nikomu nie życzę, ale to był raczej nieszczęśliwy wypadek a nie umyślne zabójstwo.

smaki130
    Ocena: 14 (glosow:18)
2015-05-04 18:13:54
Podlasiak1977 Jaki z ciebie idiota skończony, "pobiegli i pomachali" w trakcie meczu przerywając go. Dlaczego po meczu nie pobiegli i pomachali. Bronisz bandytów stadionowych a takich należy tępić.

galka666
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-05-04 18:53:59
a co mnie tępoto umysłowa obchodzi, że nie atakowali policji? robili burdę to dostali w p*dę, yolo, hwdp i jp100%. i ty się człeniu mienisz patriotą skoro uważasz, że nap*nie policji jest spoko? weź lepiej wyjedź do kumpli na wyspy.

sandslash
    Ocena: 11 (glosow:13)
2015-05-04 18:55:34
nie ma to jak bujac dupsko po miescie i grupkami napierdalac ludzi. Jedyne co znacie pod pojeciem solo to jak jeden zaczepia drugiego a za plecami ekipka pomocnych kolezkow zeby przypadkiem przydupaskowi wpierdol sie nie dostaloprzy solowce. kibol to gowno. nikt nie beszczesci wartosci narodowych jak wy. na koszulkach symbole Polski walczacej, orzel bialy, barwy narodowe czy hasla, Bog Honor Ojczyzna i pod sztandarem przelanej krwii Polakow za wolnosc rozpierdalacie wszystko i wszystkich bo ku*rwa lubicie przyplyw adrenaliny?! holota, bydlo i gnoj!

Podlasiak1977
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-05-04 19:45:31
krewky nie bronie ich bo sam w mlodosci troche poszalalem:)wiem ze jak sie idzie na mordobice to nie zawsze moze byc cacy i kazdy z nas zdaje sobie z tego sprawe.ale obejrzyj dokladnie filmiki z calego zdarzenia.nie bylo salwy ostrzegawczej.nie wolno strzelac na ta wysokosc.kiedy policja byla pod klatka gosci napastnicy juz sie wycofywali wiec uzycie takich srodkow bylo niepotrzebne

Romex
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-05-04 20:00:50
Podlasiak zastanów się jakie pierdoły wypisujesz.... Może miał policjant na początku do nich podanie napisać o spokój ? Powinni jeszcze na koniec pałami dostać nie darli by tak mordy...

dziurek7
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-05-04 20:25:31
Byla impreza masowa to policja ma pilnowac porzadku. Kibole wtargneli na boisko I stanowili zagrozenie dla otoczenie, wiec policja zaczela interweniowac. Szkoda chlopaka Bo mlodo zginal ale to byl wypadek a kibole jakby siedzieli na dupach i dopingowali zamiast robic zadymy to ten mlody czlowiek by zyl... Tez chodzilem na mecze ale te pijane bydlo co szuka zaczepki I Cale 90 min bluzga na przeciwna druzyne zniechecilo mnie. A po meczu do tramwaju i narobic tam szkod - wzorowi obywatele...

Podlasiak1977
    Ocena: -8 (glosow:8)
2015-05-04 20:34:59
a pal nie mogli urzyc?dostalby w plecy pala i na tym koniec

Arakiel666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-04 21:07:29
Podlasiak1977 Ty użyj lepiej słownika.

dziurek7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-04 22:35:32
Dostal by omylkowo po szyji I podobna sprawa... Zreszta nie dziwie sie ze policja chce ich na odleglosc trzymac...

pawelbmw
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-05-05 10:01:11
dokładnie Podlasiak.Te śmiecie tutaj za nic maja ludzkie życie.Policja go po prostu zamordowała .Policjant celował w łeb bo myślał że sie coś fajnego wydarzy a tu lipa i może nawet do puchy pójdzie i tam go dopiero z concordii knurów jacyś kryminaliści przecwelą :-) HWDP I JP na 100 %

corvus_pl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-05 19:06:29
śmieciami to sobie nazwij członków swojej rodziny i kumpli. Dla większości ludzi sprawa jest jasna tylko debile nie wiedza o co chodzi. Kibole to pasożyty j..bane, nieroby, bandyci i margines społeczny z których Państwo nie ma żadnego pożytku tylko straty. Wyrwali chwasta i powinni tak z każdym kibolskim chwastem zrobić. Te cioty nie maja za grosz odwagi bo mordę zasłania nie mówiąc o honorze bo to dla nich obce słowo.

hejkumtejkum
    Ocena: 14 (glosow:20)
2015-05-03 11:06:33
Na każdym meczu KIBOLSTWO powinni wsadzić w jeden sektor i przykładnie rozstrzelać wtedy raz na zawsze odechciało by się kretynom takim jak ten co zginął z Knurowa dymić przed w czasie i po meczu! Oczywiście szkoda człowieka ale nie szkoda BANDYTY!

toffi108
    Ocena: 183 (glosow:243)
2015-05-03 10:43:28
Trzeba było na dupie siedzieć i oglądać mecz, a nie zaczepki szukać. Prawdziwi kibice jeden z drugim.....kominiary, szale na pyskach....to są kibice????? Może jeszcze do tego bejsbole race i kastety. To nic z kibicowaniem wspólnego nie miało, wtargnięcie na murawę i zaczepki. Szkoda czy nie szkoda gościa....nikt go tam na sile nie wcisł. Policja niczemu nie jest winna.

hahha3312
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-05-04 20:25:36
Mi tam go nie szkoda. Jak głupi to niech zdycha... I tak pewnie wiele szkód narobił niewinnym ludziom, to po co takie gówno ma żyć?

holek123
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-05 02:17:50
Policjantowi, który strzelił należy się podwyżka i tydzień urlopu! Do czego to w Polsce doszło żeby policjant miał się tłumaczyć z tego, że strzelił gumowym pociskiem w PSEUDOKIBICA. A gościu miał po prostu pecha, gumowe pociski niby nieszkodliwe a jednak, crash test completed :D

nexus4610
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-05-05 13:27:32
kto ma kominiary debilu? psy.

hahha3312
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-06 17:01:29
nexus4610 gdzie ty tam widzisz psy? ja widzę tylko bandę kretynów a kapturach i policje

willy87
    Ocena: 11 (glosow:17)
2015-05-03 10:34:27
powiem szczerze, żałuje że nie używają ostrej broni, wtedy może w końcu byłby porządek na stadionach

Danek27
    Ocena: 15 (glosow:21)
2015-05-03 10:21:59
Bardzo dobrze...było dymić...nie żałuje takiego....policjanci mu udzielają pomocy a jego funfle jeszcze ich obrzucają...

krisiun1
    Ocena: 22 (glosow:24)
2015-05-03 10:20:36
Małpy powinny siedzieć w klatce, trzeba było nie wyłazić.Murawa jest dla piłkarzy a nie baranów.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500