Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
hajabongo86  15-05-05, 18:53 Zgłoś
+ 204 -
Dodano: 2015-05-05, 18:53:55   przez: hajabongo86
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 204  Zgłoś nadużycie
68
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  Pracowitych powinno się nagradzać...
  •  Po wypadku z Kamazem.
Ukryj komentarze(55)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
spitulis
    Ocena: 24 (glosow:46)
2015-05-05 20:06:03
jest na czym oko zawiesić, żadnej wiochy.

torbajazzu
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-20 14:47:37
typek w niebieskich obcislych spodniach , ludzie , to jest wiocha :)

betatester
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-12 14:53:18
Fajny kawałek mięsa do gryzienia. :D

Dario77
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-11 11:33:36
nie ma wiochy, dajcie adres tego maca będę tam koczował codziennie :)

slyfly
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-11 11:07:11
jeszcze kilka lat stołowania sie "maku" i jej kształty nie zmieszcza sie w obiektywie

ninjacombat
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-10 21:04:30
wiocha pewnie po drugiej stronie obiektywu

yetick
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-10 17:57:04
komentarz usunięty przez moderatora

rooa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-10 11:34:37
mniam

krystek202
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-09 15:30:52
perfekcja

krystek202
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-09 15:29:05
perfekcja

janpawlacz123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-09 14:09:17
komentarz usunięty przez moderatora

wdk86pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-09 12:01:13
Ale jej dupa urosła od tych kanapek...

Wyniu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-09 09:51:17
ale zjadłby cheesburgera ten wygląda smacznie!!!

Paco04
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-09 09:22:25
Ale mięsko!

tomo84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-09 00:59:30
poki nie przeczytalem opisu nie wiedzialem gdzie to;]

adam78789
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-09 00:09:01
Mc Donald Im Loving It

Calvus
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-05-09 00:02:14
To chyba nie w U.S.A.... takich dup tam nie ma.

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-08 23:26:24
komentarz usunięty przez użytkownika

darek87x
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-08 22:22:15
I’m lovin’ it

hahha3312
    Ocena: 11 (glosow:21)
2015-05-08 22:07:25
Chcielibyście żeby wasze dziewczyny chodziły tak ubrane publicznie? bo ja nie.

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-05-08 21:48:53
Fajapingpongo, ściąga z pornostronek nie od dziś. To twarz wiochy.peel.

jim_nl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-08 21:37:58
fajna bula:))

davidbrian35175
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-05-08 21:26:31
Baraszkowal bym po katolicku :) :)

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-08 22:37:15
Znaczy...... Ja też :)

malgolina
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-05-08 22:40:23
W takim razie, najpierw byście musieli wziąć z nią ślub kościelny ;P

divide_et_impera
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-05-08 22:48:22
Malgo nie zajarzyłaś, oni mają na myśli siebie nawzajem. Strasznie staroświecka jesteś. :)

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-08 22:50:00
Gosiu z tobą obaj?

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-05-08 23:27:31
Za późno, Divide mnie uświadomił ;)

pablo333x
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-08 21:15:39
odrazu sie głodny zrobilem

wojtas25
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-08 21:11:50
Uuuu...

Popmean
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-05-08 21:01:32
Dorosnijcie a bedziecie sie cieszyc z tak pieknej dupki a nie wrzuca to na wioche. banda gimbusów

KapitanZbuk
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-05-08 20:21:43
tiruwki pszyszły coś zjeś ciepłego a gibusom pały stojom

jw12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-08 20:18:07
eleganckie dupsko !!! miodzio

jk112
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-05-08 19:34:07
zazdroszczę w tej chwili temu komuś tego hamburgera

krewky
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-05-08 19:06:41
Ależ seksowny tyłeczek. Dziewczyna obok w kusej spódniczce też niezła.

szeregowyPryszcz
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-05-08 20:08:48
komentarz usunięty przez moderatora

malgolina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-08 23:49:58
Specjalnie odsłonił koszulę, żeby więcej było widać ;)

divide_et_impera
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-05-08 18:38:16
Miejsce dla plebsu i nizin. Jednak dupa zacna.

KapitanZbuk
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-05-08 23:57:24
idealne dla ciebie

divide_et_impera
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-05-09 00:56:31
Owszem dupa taka jak lubię ale co ty możesz o tym wiedzieć skoro ojczym z kolegami korzysta z twojej.

linaxis
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-09 07:16:57
Oby tylko z dupy korzystal, widac ze z mordy tez.

KapitanZbuk
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-09 21:37:20
morde to wam mogę obić , brudasy

divide_et_impera
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-09 23:47:12
jedyne co możesz to przeprosić i spierda**ć.

linaxis
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-05-08 18:18:16
Japierdziele niebieskie jinsy i do tego koszula kompinuje sie jak smerf, kto go ubiera ?

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-08 22:07:19
no, nie, a fuj i jeszcze pewnie pedał, bo prawdziwy mężczyzna to już ruchałby te babkę przy ladzie.

wnorekkk
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-08 18:15:49
W stanach widac ze maja wieksze kotlety w hamburgerze.... :]

kosmita36
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-08 17:54:02
apetyczna kanapeczka

maran_hand
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-05-08 17:41:37
po zastanowieniu stwierdzam, że jedząc nie mam ochoty oglądać żadnych dup. nawet tych ładnych..

freak4life
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-08 17:41:30
Zdrowa sztuka i niezdrowe jedzenie.

bartja
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-08 17:23:46
fajny kolor dżinsów ma ten koleś, no i poślady też .

de_vall
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-08 16:55:24
widzę, że oglądamy ruskie demotywatory

spitulis
    Ocena: 24 (glosow:46)
2015-05-05 20:06:03
jest na czym oko zawiesić, żadnej wiochy.

falk87
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-05 19:13:52
świeże mięso tylko gdzie tu wiocha?

pawels28
    Ocena: -10 (glosow:22)
2015-05-05 19:07:32
fajnie bo jakas szmata dupsko pokazuje?zarcie niezdrowe ten kto podnieca się wizyta w tym miejscu jest debilem

MINTOR
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-05-08 17:36:52
Ale po co te nerwy? Zgadzam się, że szanująca się dziewczyna powinna zasłaniać tyłek, ale skoro już jakaś o tym zapomniała, to trudno, pozostaje tylko podziwiać przyjemne dla oka skutki uboczne.

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-08 22:39:08
Gdyby wszystkie się szanowały życie było by smutne.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300