Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
benek  15-05-06, 14:30 Zgłoś
+ 146 -
Dodano: 2015-05-06, 14:30:22   przez: benek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 146  Zgłoś nadużycie
46
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(89)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Nassan
    Ocena: 35 (glosow:97)
2015-05-06 14:34:32
Gdyby kózka nie szalała, to by się nie wyj***bała.

rycerz-nadziei
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-15 19:49:44
komentarz usunięty przez moderatora

Rob_Roy
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-05-10 10:58:15
Obejrzyj sobie filmik jeszcze raz z Kodeksem Ruchu Drogowego w ręku i zobaczysz ile na tym kawałku złamał przepisów (właśnie przez takich jak Ty - co macie przepisy ruchu drogowego w dupie - są zdarzenia drogowe!!)"

Rob_Roy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-10 10:50:00
Bardzo dobrze,może nauczy się że przepisy i znaki drogowe są dla wszystkich takie same, a jak chce szybko jeździć to niech spier...ala na autostrade

fhurer88
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-05-09 08:36:47
Nie rozumiem komentarzy niektórych z was: Facet jedzie z prędkością 60km/h, ma zielone światło, gość wymusza mu pierwszeństwo..... a Wy wieszacie psy na motocykliście (właśnie przez takich jak Wy - co macie innych użytkowników drogi w dupie - są zdarzenia drogowe!!)

grzesiek102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-08 12:05:02
Hahaha, brawo!!! Teraz do niemiec na ogórki zarobić na remont.

lexlite
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-07 22:24:08
bardzo skocznie....

rav2323
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-07 21:24:48
Skrzyżowanie, zielone światło ale niestety brak wyobraźni.

james19111
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-07 20:31:19
Gdańsk Matarnia

divide_et_impera
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-07 18:52:13
Sam tak kiedyś się wy***ałem na maskę Astry. Nie usprawiedliwiam ale jestem w stanie zrozumieć.

lysek300
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-07 18:01:27
komentarz usunięty przez użytkownika

lysek300
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-07 17:59:46
czy to nie było w szczecinku

martenscool
    Ocena: -6 (glosow:14)
2015-05-07 16:31:25
Szkoda że nie zdechł...

Drago33
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-08 11:42:54
Ale ty mądry jesteś , aż Mi cię szkoda !!

mirga
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-05-07 15:27:49
Spina się sporo osób- pseudomotocyklistów, którzy są za tym aby motocyklom można było wszystko i żadne przepisy ich nie obąwiązywały. To tak jakby tłumaczyć że kierowcom BMW też można więcej- niestety marka za*ebista, ale często ma pecha do kierowców. Ograniczenia na drodze obowiązują wszystkich. Jeśli ktoś je łąmie, na własną prośbę stwarza zagrożenie dla siebie i innych

Wiochowato123
    Ocena: 5 (glosow:13)
2015-05-07 12:42:40
po pierwsze-30 sekunda motocyklista wyprzedził samochody na rondzie po drugie-39 sekunda motocyklista wyprzedził samochody na linii ciągłej po trzecie-42 sekunda motocyklista przekroczył prędkość o 10km/h(prosze dać stop i sprawdzić) pewnie jechałby szybciej. po czwarte jet korek i samochody na skrzyżowaniach mają obowiązek zatrzymać się aby umożliwić innych kierowców na zmianę trasy. TAK ŻE WINA MOTOCYKLISTY i nie obwiniać kierowcę bo jego manewr był dozwolony(UWAGA)motocykl ma szybsze przyspieszenie i trzeba je dostosować w mieście do odpowiednich warunków.

Rasier
    Ocena: -6 (glosow:12)
2015-05-07 19:16:16
Po 1 na rondzie można wyprzedzać, po 2 linia ciągła zgodzę się ,a po 3 wyprzedzanie z prawej jest nie dozwolone, po 4 prędkość niecałe 60km/h nie była moim zdaniem wykroczeniem ponieważ jest jeszcze coś takiego jak tolerancja, po 5 na skrzyżowanie nie można wjeżdżać jeśli nie można opuścić ale on jechał prawym pasem który był pusty więc miał prawo tam wjechać. Nie usprawiedliwiam go bo robił to wszystko zbyt agresywnie. Skręt w lewo wymaga zachowania ostrożności, nie można oczekiwać że nie pojawi się jakiś idiota na motorze.Korek niczego tu nie zmieia, a wymaga większej ostrożności.

Rasier
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-05-07 19:19:33
Małe sprostowanie z prawej na skrzyżowaniu z sygnalizacją świetlną też można wyprzedzać. Więc tylko linia ciągła jest tutaj przewinieniem.

Wiochowato123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-07 20:24:21
to sprostuje ja ciebie, na rondzie można wyprzedzać jeżeli jest wielopasmowe a tu mamy zwykłe rondo jedno pasmowe ;)

janpawlacz123
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-05-07 11:52:34
komentarz usunięty przez moderatora

protection2000
    Ocena: -5 (glosow:15)
2015-05-07 11:32:30
Gdzie motocyklista szalał? samochód w niego uderzył gdy motocyklista jechał 50

rozpruwacz78
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-05-07 08:38:10
Ale z prawej to się chyba nie wyprzedza!!!!

grog
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-05-07 09:40:54
to jak na lewym pasie jest korek kierowcy z prawego tez musza stac? a jak sa trzy albo cztery pasy po prawej, wszyscy stoja?

lukaszo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-07 10:13:57
w terenie zabudowanym można. wcześniej widać, że prawy i lewy pas są także do jazdy na wprost, a motocyklista nie musiał teoretycznie puszczać auta z lewoskrętu. Na moje pierwsze oko wina motocykla, ale do dogłębniejszej weryfikacji terenowej.

protection2000
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-07 11:35:34
Naucz się przepisów najpierw, jak widzisz tam są dwa pasy

dijef
    Ocena: -3 (glosow:19)
2015-05-07 01:20:48
wina kierowcy auta, za daleko wyjechała aby sprawdzić czy może dalej jechać. osobówkę by tak samo trafiła

YaPaE
    Ocena: 0 (glosow:24)
2015-05-07 00:22:45
I pewnie przez tego idiote na motorze ,kierowca z auta dostał mandat bo nie ustąpił pierwszeństwa....

Drago33
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-08 11:48:10
TAK !! Powinien dostać .

grog
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-08 17:46:19
skrecajac w lewo musi przepuscic wszystkich jadacych z naprzeciwka na wprost, ktorego wyrazu nie rozunmiesz? Lewo, naprzeciwko, wprost?

przemo296
    Ocena: 2 (glosow:18)
2015-05-06 23:15:17
Masakra ile w was jadu ..ludzie ...i najlepsi jak widze znawcy i super kierowcy :-) żal...

paramedicus
    Ocena: 3 (glosow:19)
2015-05-06 22:59:52
Czytając niektóre komentarze przychodzą mi na myśl słowa klasyka które pozwolę sobie sparafrazować: trzęsienie ziemi, gradobicie i koklusz to też wina motocyklistów... Zastanawiam się skąd tyle jadu u tak wielu?

swz13
    Ocena: -9 (glosow:19)
2015-05-06 22:16:18
Przecież ewidentnie widać, że ten idiotą na motocyklu zmienił pas bo chciał wyprzedzić i wjechać w wolną lukę bo pewnie kierował się na obwodnicę. Jakby jechał swoim pasem pośrodku pewnie zdążył by zareagować. Samo zdarzenie było bardzo blisko lewej strony.

goldolo
    Ocena: 6 (glosow:30)
2015-05-06 22:03:38
Mimo że jestem tylko kierowcą samochodu to jednak wina leży przede wszystkim po stronie gościa w aucie. Motocyklista po zjechaniu z ronda widzi znak który umożliwia mu jazdę na wprost z każdego z dwóch pasów. Do tego miał zielone światło. Oczywiście przecięcie linii ciągłej jest wykroczeniem ale równie dobrze mógł się na tym pasie znajdować od początku i wtedy efekt byłby identyczny. Po prostu kierowca osobówki wciął się na pałę i tyle.

jersey_pan
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-05-07 08:43:46
prędkości też motocykl nie miał zabójczej. jakieś 60 kmh na tacho.

docent84
    Ocena: 1 (glosow:13)
2015-05-06 22:00:00
dobrze cwaniakowi

jajaja15
    Ocena: 6 (glosow:30)
2015-05-06 22:01:51
zgadzam się ma za kare obite auto i zniżki poleca

jajaja15
    Ocena: 1 (glosow:21)
2015-05-06 21:48:18
jak zawsze wina motocyklisty i kierowcy tira... zal was

mirga
    Ocena: -9 (glosow:19)
2015-05-06 21:47:22
Sory panie motocyklisto, ale moja reakcja na ten folmik i wyprzedzanie z prawej to: hahahahahaha. Mimo wszystko cieszę się że nic Ci się nie stało

grog
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-07 10:04:20
wyprzedzanie z prawej i jazda prawym pasem to nie to samo

mirga
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-07 15:10:14
Rozumiem że następny obrońca uciśnionych pseudomotocyklistów, który będzie tłumaczył głupotę.

grog
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-08 06:10:06
nie chwal sie, nie rozumiesz

jajaja15
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-06 21:47:13
komentarz usunięty przez użytkownika

falk87
    Ocena: -5 (glosow:15)
2015-05-06 21:33:13
nie wyprzedza sie na skrzyzowaniu

M1CLAY19
    Ocena: 5 (glosow:19)
2015-05-06 21:03:56
Grunt ze brumka chodzi. Jedno co mnie rospierdala to to ze kierowcy w blaszankach musza myslec o motocyklistach. Motocyklisci (przepraszam wszystkich ze tego debila zaliczylem do tego grona) nie mysla o sobie. Jak mam przemowic do cmy lecacej do swiecy.Pozytywem jest to ze rozyebal sie na starcie sezonu wiec to lato bedzie nieco spokojniejsze.

wnorekkk
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-05-06 20:00:51
jeszcze maszyne zatarł....

PIZDZITO2
    Ocena: -3 (glosow:11)
2015-05-06 19:55:04
idiota je..ny hahaha

bingo73
    Ocena: 3 (glosow:13)
2015-05-06 19:44:42
jeśli Policja sprawdziła kamerę, powinna być współwina lub mandat za wcześniejsze wykroczenie (przejazd przez ciągłą). No i motocyklista nie zastosował się do art. 3 ust. 1 Prawa o ruchu drogowym.

asd1905
    Ocena: -6 (glosow:22)
2015-05-06 20:26:30
a kretyn w puszce sie juz zastosowal do tego ? czy moze dzialamy w mysl zasady duzy moze wiecej, jak na miejscu motocyklisty byl by tir to czyja by byla wina ?

tomi2000
    Ocena: 8 (glosow:28)
2015-05-06 20:29:55
Motocyklista wyprzedzał na skrzyżowaniu, a poza tym zwyczajnie nie myślał, bo ma siano we łbie zamiast mózgu. Korek pod supermarketem, a ten gaz do dechy i zapndala. Jeszcze auto komuś uszkodził

hasterer
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-05-06 22:52:05
a jaki przepis zabrania mu wyprzedzania na tym przejsciu i skrzyżowaniu? złamał tylko 1 pfrzepis. pojedyncza ciągłą linię;) nie przyczyniając się formalnie do zaistnienia kolizji;) radze doczytac pordo wyprzedzaniu na skrzyzowaniach o ruchu kierowanym;)

bingo73
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-05-07 15:02:39
o winie kierowcy nie mówię, bo jest bezsporna. Mówię tylko o motocykliście, bo to jego współwina nie jest oczywista.

chlewnia666
    Ocena: 2 (glosow:18)
2015-05-06 19:15:11
Słabe. Przeżył.

adammaster
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-05-06 19:13:24
komentarz usunięty przez moderatora

Lukasz_wa
    Ocena: 17 (glosow:21)
2015-05-06 19:11:20
By być motocyklistą nie wystarczy benzyna we krwi - trzeba mieć jeszcze olej ... w głowie.

suchy1971
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-05-06 19:10:25
masz nasrane w "łebku". Jeżdże tirem i mam nadzieję że kidyś tarfi twoja rozczochrana głupia makówka pod moim kołem...

Majkrzaq
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-06 19:33:27
komentarz usunięty przez moderatora

Rycerz1990
    Ocena: 1 (glosow:17)
2015-05-06 18:41:47
Najgorsze jest to, że jest wina samochodu a nie dawcy ;/

xadi09x
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-05-07 08:20:41
Dawcy orgazmu twojej starej :)

tttssss
    Ocena: -1 (glosow:27)
2015-05-06 18:28:07
Taa wina osobówki... Trzeba było szybciej zapierdalać tym motorem to by może zdążył.

kemot77
    Ocena: 2 (glosow:26)
2015-05-06 18:42:52
w chwili wypadku miał 50km/h za dużo?-nie , jechał swoim pasem z sygnalizacją świetlną pozwalającą na przejazd. Coś więcej potrzeba?

nn22
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-05-06 19:24:00
Nie no wcale motocyklista nie był sobie winny nic a nic. A od kiedy można przekraczać linię ciągłą?

nn22
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-05-06 19:30:44
W chwili zderzenia miał kreskę dokładnie na 60. Jakby się nie zderzył z tym samochodem to pewnie by się nawet lepiej rozpędził

protection2000
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-05-07 11:43:52
nie ważne ile by miał gdyby się nie zderzył bo co to ma do rzeczy? zawinił kierowca osobówki, tak samo przekroczenie lini ciągłej nie wpłynęło na zdarzenie w żaden sposób.

kemot77
    Ocena: 4 (glosow:22)
2015-05-06 18:27:51
Gdańsk Matarnia :) ewidentna wina kierowcy auta

asd1905
    Ocena: 6 (glosow:32)
2015-05-06 18:22:53
czytam komentarze i mam wrazenie ze ogladam inny filmik albo wszyscy "znafcy" nie maja prawka, motocyklista jedzie prawidlowo swoim pasem ruchu nawprost na ZIELONM swietle to burak z osobowki zmienia kierunek jazdy i nie ustepuje mu pierwszenstwa

nn22
    Ocena: -1 (glosow:23)
2015-05-06 19:27:37
Tego 'buraka' na 99,99% przepuszczał kierowca stojący na lewym pasie. Też bym się w tym miejscu nie spodziewał motocyklisty, który ma takie ciśnienie na prędkość na ruchliwym skrzyżowaniu. Zasada ograniczonego zaufania jego też dotyczy. Obwodnica jest dosłownie kawałeczek obok. Tam mógłby sobie trochę pocisnąć.

asd1905
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-05-06 20:20:10
nn22 motocyklista jedzie AZ 50km/h wyraznie widac predkosciomierz

asd1905
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-05-06 20:24:24
a co do "przepuszczania" to zadna zasada i jadacy prawym pasem nie ma obowiazku tez "przepuscic" skoro skreca powinien wjechac miedzy pojazdy na lewym pasie i upewnic sie ze moze jechac dalej jak pojdziesz w koncu na kurs prawa jazdy to cie tego naucza

nn22
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-05-06 20:34:15
Dziwne bo ja i jeszcze jeden z komentujących widział 60 na zegarze. A czy ja napisałem gdzieś, że skręcający miał pierwszeństwo? Oczywiście, że nie. Oboje uczestnicy wypadku w jakimś stopniu zawinili. Kierowca samochodu tym, że nie upewnił się, że ma wolne a motocyklista w swoim parciu na prędkość nie wepchał się na prawy pas łamiąc przepisy (tam była linia CIĄGŁA jakbyś nie zauważył) to pewnie by do tej sytuacji by nie doszło.

nn22
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-06 20:36:17
Sorry za babole językowe :)

wiktor7432
    Ocena: -2 (glosow:16)
2015-05-06 18:19:52
Ewidentna wina kierwocy samochodu

Sebo30
    Ocena: -2 (glosow:14)
2015-05-06 18:16:52
przez takiego barana wszyscy motocykliści to tak zwani "dawcy" pajac jeden nawet nie umiał zgasić motocykla baran , jełopa nakopać takiemu jeszcze

protection2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-07 11:47:02
idz sie bawic klockami lego

passatwtdi
    Ocena: -4 (glosow:16)
2015-05-06 18:14:13
oj oj oj biedna motomyszka...obsrałem się ze współczucia.

zanik1111
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-07 23:29:50
nizly 15 letni pasek , z niemiec od pierwszego wlasciciela z przebiegiem 75000 ?

passatwtdi
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-12 13:57:35
nie bardzo rozumiem o co chodzi?..wytłumacz jeszcze raz dla słabszych.

ksieciunio
    Ocena: -9 (glosow:19)
2015-05-06 18:11:02
Szkoda że nie złamał sobie przynajmniej kręgosłupa..;( Niestety selekcja naturalna nie zadziałała.. Gdyby mi ktoś tak wyjechał to będąc w samochodzie najechał bym mu kołem na głowę i wcisnął gaz do dechy a policji bym wymyślił sensowną bajeczke i sprawa byłaby zamknięta ;)

Basco
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-07 02:11:15
Mama kupiła GTA na komunię, że taki ciekawy pomysł przyszedł Ci do "głowy"?? Czy może koledzy się nie ładnie z Tobą bawią w szkole i potem musisz odreagować??

Drago33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-07 12:07:06
Twoja wypowiedź jest tak głupia , że nie wiem co napisać ?? A może podasz Mi swoje dane i nr.rejestracyjny jak będziesz jechał to podjadę ciężarówką czterdziesto-tonową i też Cię rozjadę ? Pozwolę Ci nawet wybrać jedno z dwunastu kół którym miał bym cię rozjechać !! Jak poczujesz na czaszce kila lub kilkanaście ton to może zaczniesz myśleć ??

thor102
    Ocena: 6 (glosow:16)
2015-05-06 17:43:50
wyprzedzanie na skrzyżowanie i to z prawej strony i to na bank bez kierunku plus przekroczenie dozwolonej prędkości o 10km/h poleci mandacik .

hasterer
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-05-06 20:33:59
złamał tylko jeden przepis. Przekroczenie linii pojedynczej ciągłej. Wyprzedzanie z prawej strony i nawet na pasach jest dopuszczone przez PoRD przy ruchu kierowanym (sygnalizacją np.). Radze doczytac;)

nn22
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-05-06 20:44:08
I tylko ten jeden złamany przepis wystarczył, żeby doszło do zderzenia.

hasterer
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-05-06 22:40:57
wg PoRD i interpretacji przepisów motocyklista do zdarzenia się nie przyczynił. To kierowca osobówki skręcał w lewo na skrzyżowaniu o ruchu kolizyjnym, więc on nie zachował ostrożności, wymusił pierwszeństwo przejazdu. Bo to kiero osobówki miał bezwzględny obowiązek ustąpić pierszeństwa wszystkim jadącym na wprost. A krótko rzecz ujmując. Motocyklista jest sprawcą jedynie ww. wykroczenia, które nie miało wpływu na zaistnieni kolizji. Kierowca osobówki winny kolizji za co mandat do 500zł i 6pkt a motocyklista 100zł i 1 pkt karny;) każdy wykwalfikowany policjant tak to oceni;)

Drago33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-07 12:21:13
hasterer.: Wreszcie ktoś coś mądrego napisał !! BRAWO !!

radek6544567
    Ocena: -12 (glosow:32)
2015-05-06 16:45:13
To wina pajaca z osobówki bo nie ustąpił pierwszeństwa ... Po coś ma oczy -.-

de_vall
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-05-06 16:09:48
oby miał OC

lukasek1312
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-05-06 15:26:42
za wolno jechał,szkoda...

kris74
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-06 14:57:58
komentarz usunięty przez moderatora

Nassan
    Ocena: 35 (glosow:97)
2015-05-06 14:34:32
Gdyby kózka nie szalała, to by się nie wyj***bała.

jokerssxx
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-05-06 21:49:47
idiota
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pamiętaj upały w Polsce.
  •  Ojciec chrzestny. Polska edycja.
  •  Ciekawy pomysł...
  •  2 miesiące różnicy, litr mniej, za to 30 zł więcej


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500