Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
bossnr1wpl  15-05-07, 20:48 Zgłoś
+ 882 -
Dodano: 2015-05-07, 20:48:11   przez: bossnr1wpl
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 882  Zgłoś nadużycie
337
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie drażnij strażnika
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  Wykopki
  •  Turyści w ataku.
Ukryj komentarze(102)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kornas1988
    Ocena: 86 (glosow:120)
2015-05-07 21:02:53
kibol to 90% bezrobotny margines społeczeństwa

k73k73
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-12 00:15:18
KIBOLE to ob$rane bydło.

milkowicz
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-05-11 14:26:46
wow za odpalenie racy na stadionie ktoś płaci kilkanaście tysięcy złotych , za takie nic xd ja nie wiem skąd ktoś ma takie informacje że tyle się płaci za opalenie racy jakbym wpadł ze swoja ekipą to takie kluby by zbankrutowały i nie było by niczego , co chwile bym odpalał race i szedł do domu . Kto to takie coś wymyślił xd

lolo052
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-21 20:51:04
a potem klawiatura by ci pękła z zachwytu ;p

kamilstebelski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-11 11:18:07
komentarz usunięty przez moderatora

address666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-11 09:52:32
Popieram w 100%

panas6
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-05-10 20:45:49
kibol to smiec

kubek4a7
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-05-10 11:29:39
Kibol - słowo z gwary poznańskiej, oznaczające wiernego kibica kolejorza, a śmieszne niedouczone media, nazywają każdego stadionowego bandytę kibolem. To tak jak by nazwać każdego dziennikarza kłamliwą szumowiną, a posła złodziejem.

spolek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-05-10 21:56:51
chociaż z tym posłem to bym się zastanowił :P

gierand
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-05-09 16:00:58
jednego palanta mniej.

WheelerDealer
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-05-09 14:57:54
Nikt im nie kazał wbiegać na murawę. Policja ma prawo użyć broni w przypadku zagrożenia i koniec kropka.

wyrzut-a
    Ocena: 8 (glosow:14)
2015-05-09 12:33:09
Drodzy kibole? do bydła nie mówi się drogi wieprzku, byczku tylko bierze się bat i napier...

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-10 16:08:33
Przecież "drodzy" jest w cudzysłowie.

as3322
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-09 10:31:14
To po co Wchodzisz na tą stronę internetową jak ci się nie podoba wypad pod most i tyle w temacie

ozi1209
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-05-09 10:06:21
Proponuje najpierw zapoznac sie ze znaczeniem slowa kibol, a pozniej pier*olic glupoty w necie...

latrell
    Ocena: -6 (glosow:14)
2015-05-09 09:09:24
czytam te wasze wypociny i żal mi tyłek ściska.Założe sie,że żaden i żadna z was nie chodzi na patriotyczne zgromadzenia, nie wspominając o marszu faszystów 11go listopada.Zawsze lamusy maja najwięcej do powiedzenia i napisania a żaden ćwok nie zada sobie trudu by cos sprawdzić.Chłoniecie nieprawdziwe info jak gąbka, rajcujecie sie faszystami-kibolami jak ksiądz gil dziećmi. Trzeba miec tylko nadzieję,że słowiańska dusza wkońcu się w Was odezwie,odrzucając ten cały nadjordański jad z umysłów

saviola1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-05-09 08:46:11
Kiboli i to takich właśnie tych debili, trzeba eksterminować bez litości. Pozbycie się ścierwa z naszego społeczeństwa co nawyzywaj przyniesie korzyści. Strat większych jak oni sami wyrządzają swojej ojczyźnie własnym zachowaniem (rozpieprzaniem czego się da a za co z ich podatków znowu będzie na naprawę zabrane), brakiem oglądy i totalnym debilizmem no to już większych strat z powodu ich eksterminacji nie będzie. Cieszcie się ze ja nie dorwę się do władzy bo cienko by takie akcje wyglądały. Totalnie nie toleruje takiego "debilizmu" jaki reprezentują sobą te właśnie grupy "kibol

frekesz
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-05-09 08:36:38
Ja myślę, że na każdym meczu powinno być ze dwóch snajperów i jak zacznie się jakaś zadyma to dla zasady strzelać po kulasach. Może idioci by się nauczyli.

rowol
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-09 07:32:50
Swieta prawda, kibole to bydlo.

darek1708
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-05-09 06:56:15
zobacz sobie matura to bzdura z kibolem z Gdaniska

bigbob76
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-05-09 06:48:07
Nie przepadam za policją , dlatego jestem zdania za na tych popaprańców dobre by było wojsko i bombardowania dywanowe

eduardo1986
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-05-09 01:17:30
kibice to najwiekszy przekroj spoleczny, na tzw mlynach (sektorach zajmujacych sie robieniem opraw i dopingiem) zasiadaja zarowno: robotnicy, magazynierzy, kurierzy, bezrobotni, kurierzy, lekarze, prezesi bankow, wlasciciele firm, maklerzy, adwokaci, przedstawiciele handlowi, uczniowie itd. druga sprawa. wypowiem sie tylko za moj klub, powiedzmy klub X. w klubie X kary spowodowane przez kibicow placi Stowarzyszenie Kibicow np. skrot SKLW - Stowarzyszenie Kibicow Legii Warszawa, SKLP - Stowarzyszenie Kibicow Lecha Poznan. Klub nie placi ani zlotowki! Stowarzyszenia sa jawne tak jak ich pelna do

eduardo1986
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-05-09 01:21:01
dokumentacja, rowniez i finansowa. kazdy moze przyjsc i poprosic o wglad do ksiag czy rachunkow ale zwykli ludzie nawet tego nie wiedza. najlepiej oczerniac z gory. policja jest zla, tak samo jak rzad. rzad skutecznia skloca nas wszystkich Polakow, bedziemy sie klocic o wszystko. najpierw rolnicy maja racje, drudzy nie, nie maja! pozniej, popieram gornikow, inny powie, nie! w dupach sie poprzewracalo, teraz kolej kibicow, dobrze ze zginal, zabic ich wszystkich to zlo wcielone, reszta stanie w ramie w ramie. manipulacja glupim spoleczenstwem jest latwa. wystarczy ich sklocic a Polacy lykaja to

eduardo1986
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-05-09 01:23:49
jak pelikany ryby. widac komus nie na reke, bo mam mnostwo problemow z napisaniem tego komentarza. zaraz pewnie zniknie ale mam nadzieje, ze chociaz pare osob go przeczyta i zrozumie. jeszcze jedno, czemu cierpia gornicy, kierowcy, kibice, rolnicy? bo tylko ci ludzie wychodza i walcza i swoje! kiedy Polsko przyjdzie dzien, ze WSZYSCY! ramie w ramie staniemy na bruku i zawalczymy o swoje?! pozdrawiam Was Polacy

Maksiu84
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-05-09 00:20:33
POWINNI DO WAS STRZELAĆ Z OSTREJ AMUNICJI NIEROBY ZASRANE, SRACIE WE WŁASNE GNIAZDO I SIĘ DZIWICIE CZEMU TAK ŹLE SIĘ ŻYJE A TO PRZEZ WAS BARANY.

KapitanZbuk
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-05-08 23:58:54
KIBOLE SOM GORSI OD LEWAKUW

MAREKBARBUS
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-05-08 23:25:33
POPIERAM,GNAC TO DZIADOSTWO STRZELAC I WYPIERDOLIC DO ROBOT PUBLICZNYCH ZA SZKODY KTORE CZYNIA A KARY FINANSOWE WALIC TAKIE ZE DO EMERYTURY BEDA SPLACAC

hahha3312
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-05-08 22:34:27
A ja powiem tak. NIE SZKODA MI TEGO GÓWNA KTÓRE ZDECHŁO BYŁ DEBILEM I DOSTAŁ TO NA CO ZASŁUŻYŁ POWINNI GAZOWAĆ TEN SYF, BO PSUJĄ NASZ KRAJ JESZCZE BARDZIEJ NIŻ JEST ZEPSUTY ZDYCHAJ ŚMIECIU!

grigore
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-08 22:12:16
Polskie Baltimore..

slonbimbalski
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-05-08 22:21:19
komentarz usunięty przez moderatora

KapitanZbuk
    Ocena: 5 (glosow:17)
2015-05-08 20:45:21
J E B A Ć KIBOLI i TYLE W TEMACIE

szeregowyPryszcz
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-05-08 20:24:17
komentarz usunięty przez moderatora

creator1234
    Ocena: 9 (glosow:15)
2015-05-08 19:57:30
Po co to pisać? Oni i tak tgo nie zrozumieją. Trzeba mieć przynajmniej 1% inteligencji żeby przeczytać ten tekst ze zrozumieniem.

dybko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-08 18:23:34
komentarz usunięty przez moderatora

BrownAlert
    Ocena: -37 (glosow:43)
2015-05-08 16:20:12
Policjant celowo zabił kibica,(celowo mierzył w głowe,) ten policjant ponoć był chory z nienawiści do kibiców, ponoć też molestował dzieci, ten kibic to kolejna ofiara reżimu PO

BrownAlert
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-05-08 16:29:47
policja nie może celowo mordować kibiców tylko dlatego że np. za bardzo się cieszą

ZeuS112
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-05-08 17:52:12
Naucz się posługiwać językiem ojczystym zanim kolejny raz zaczniesz wypisywać swoje mądrości. BTW, ponoć masz mózg.

jacek8887766
    Ocena: 16 (glosow:26)
2015-05-08 16:18:48
Dostał kulkę bo na to zasłużył , chwała Policji !

szprycel
    Ocena: -36 (glosow:46)
2015-05-08 16:11:09
Idiotyczny ten absurd. jakbyś chciał wiedzieć to bardzo często kibice się dokładają do kar. Poza tym nie jestem bezrobotny ani z marginesu społecznego i dobrze zarabiam i jestem kibolem i mam was w du pie. Widzę, że cioty z wiochy chcą na tragedii ludzkiej zebrać trochę plusów. Wiocha to wylęgarnia lewusów.

Wistblade
    Ocena: 11 (glosow:25)
2015-05-08 18:40:05
A ja jestem Królem Świata, mam harem złożony z 1000 18-letnich dziewic, pierdyliard ojro i garaż na 100 samochodów... Uwierzyłeś mi ? ja tobie też NIE. Szukaj poparcia wśród kominiarek i swoim wyidealizowanym Świecie.

dziurek7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-08 19:36:56
komentarz usunięty przez użytkownika

smaki130
    Ocena: -1 (glosow:17)
2015-05-08 20:46:52
szprycel Jak jesteś kibolem to jesteś debilem z marginesu a kto debila zatrudni. Chyba że zapieprzasz na polu żeby mieć co do gęby włożyć. Tragedią są tacy idioci jak ty. Jesteś zerem i nic tego nie zmieni.

slonbimbalski
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-08 22:22:51
komentarz usunięty przez moderatora

MAREKBARBUS
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-08 23:29:46
komentarz usunięty przez moderatora

luki1006
    Ocena: -11 (glosow:17)
2015-05-08 15:53:06
Przykro się robi że większość "Polaków" nie zna nawet prawdziwego znaczenia słowa "kibol" tylko to kreowane przez media. Szkoda też, że media pokazują tylko te złe strony kibiców, a zbiórki charytatywne datki na domy dziecka to już nie ważne. W sumie większość ma już kogel mogel zamiast mózgu ubity przez programy typu "Dlaczego ja" i "Trudne sprawy".

mystycpizza
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-09 11:18:11
A co tu jest jakies drugie dno ? To jakie znaczenie ma slowo kibol dla ciebie ? Tkwi w tym jakas glebia ? Bo mowa tu o tych tumanach w kominiarkach spod stadionu z racami i butelkami w dłoni . Jak rozumiem zaraz po zadymie boiskowej biorą w ręce puszki i idą zbierać datki na domy dziecka ? Chlopcze weź zastanów się co piszesz , a swoja wiedze na temat kiboli mam nie z tv a zza okna bo akurat mam to nieszczęście ze blisko jest stadion i widzę tych świętoszków w akcji.

kubek4a7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-10 11:35:47
pizza jemu chodziło o znaczenie słowa a nie o to kogo media nazwały kibolem. Mocno upraszczając kibol to słowo z gwary poznańskiej oznaczające wiernego kibica Kolejorza i tyle. Niedouczone dziennikarzyny ze stolicy nazywają bandytów stadionowych kibolami, powtarzali to tyle razy że wszyscy tak mówią i to przypomina o tym że można powiedzieć byle co wiele razy i wszyscy w to uwierzą

mystycpizza
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-10 20:16:50
Kubek . Obaj wiemy ze nie chodzi o znaczenie słowa kibol . Gość pewnie tez jest owym kibolem czyli tym udawanym kibicem . obojętnie skąd nazwa pochodzi w naszym kraju " kibol " to nic innego jak wandal nie mający nic wspólnego z kibicowaniem i do tego niezbyt inteligentnym bo goście niszczą mienie wspólne jakim jest wszystko co oni próbują zdewastowac ale ostatecznie tez sami za to musza placic chociażby w formie podatków . Zero litości dla wandali bo ja jak każdy normalny człowiek chce iść spokojnie na mecz , zabrać ze sobą dziecko i żonę i dobrze sie bawić . A takie szkodniki skute

rafal8
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-05-08 15:40:13
PiS nazyw2a ich Patriotami

Wistblade
    Ocena: 22 (glosow:26)
2015-05-08 13:41:12
Och biedaczek dostał gumową kulą stosowaną do akcji prewencyjnych u mu się umarło. A mógł nie wchodzić na murawę w kapturze z zamiarem chuligańskim tudzież bandyckim. Dostał to na co zasłużył bo za głupotę ponosi się odpowiedzialność. Pech chciał a może karma że nie wyszedł z murawy... jego wina, policja zrobiła to do czego była szkolona, rozpędziła debili. Teraz biedni chłopcy w kominiarkach będą linczować ludzi bo przecież oni są tacy w porządku i nie wadzą nikomu. Wstyd mi za Was "patrioci" mocni w gębie, mocni w łumie.

kozakwmg
    Ocena: -8 (glosow:14)
2015-05-08 13:36:07
Nie wiem czy wiecie, ale stowarzyszenia kibiców wpłacają pieniądze na konto by klub zapłacił kare, bynajmniej tak jest w klubach, które wróciły do e-klasy dzięki kibicom wiec to powyżej to bzdury.

Wistblade
    Ocena: 9 (glosow:15)
2015-05-08 13:42:27
Kibice to nie KIBOLE, KIBOLE to debile.

merfi9
    Ocena: -13 (glosow:23)
2015-05-08 13:10:25
Bo kibole placą za wstep i w ten oto sposob szacunkowo ponoszą tez koszty, a policja to bierze uposarzenie za fikcyjne sprawowanie porzadku, a bonusowo czasem pobije, wymusi zeznania albo zamorduje

krewky
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-05-08 13:47:37
Nie bądź śmieszny. Wszyscy płacą za wstęp, normalni ludzie również, nie tylko kibole. Między innymi ze sprzedaży biletów, utrzymywany jest obiekt. Kiedy klub dostaje finansową karę, kibolstwo powinno ją pokryć dodatkowo z własnej kieszeni. Nie robią tego, co dodatkowo czyni ich z złodziejami, bo okradają klub z dochodu i za ich straty musi zapłacić ktoś inny- właściciel klubu czy sponsorzy. Czy ktoś kto okrada swój klub, ma prawo nazywać się jego kibicem?

merfi9
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-05-09 06:44:45
To ty nie badz smieszny. Przeciez nie powiedziałem ze inni nie placą. Jestes slepy jesli nie zauwazyles trafnego porownania kiboli i policji gdzie na wiekszych darmozjadow wyszli Ci drudzy. Nie chce ale musze nazwac glupotą to co napisales bo jesli wiekszą wartość dla Ciebie ma zysk kilku tysiecy zlotych dla klubu gdzie tysiace przelewa sie dla zlodziei z pzpn od zycia ludzkiego to musze niestety nazwac Cie cwiercinteligetem

corvus_pl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-09 09:59:30
merfi9 uważaj bo znowu żyłka ci w dupie pęknie jak to już nie raz bywało :-)

merfi9
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-09 23:29:15
corvus_pl ladnie to sie nabijac z choryby matki? ... jedną dupą rozmawia, a drugą Cię wysrała

DkNG
    Ocena: 10 (glosow:16)
2015-05-08 13:06:22
Zakompleksieni, pozbawieni własnej wartości i perspektyw ludzie z moralnego i społecznego marginesu, których jedynym sposobem poprawienia sobie samopoczucia jest anonimowe niszczenie cudzej własności tylko dlatego że ich na taką własność nie stać oraz zakłócanie czyjegoś spokoju tylko dlatego że ten ktoś sobie na ten spokój zapracował podczas gdy kibol złopał piwko z kumatymi ziomkami na ławeczce

Ktokolwiek1992
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-05-08 12:37:41
Kibole myślą, że mogą być wybawcami naszego kraju. Guzik prawda! Sami szkodzą, a swoją winę zwalają na innych zamiast ponosić konsekwencji. Wcale się nie dziwię dlaczego takie podejścia są u tego typu ludzi niby "walczących" o tradycję. Co prawda popieram ochronę walorów kulturowych.

loleq0
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-08 11:54:13
komentarz usunięty przez moderatora

slawol81
    Ocena: -8 (glosow:18)
2015-05-08 11:46:05
Daliście się omamić pismakom GW,TVN itp. które przyswoiły sobie nazwę "kibol" określając w ten sposób stadionowych bandytów. Słowo "kibol" które wywodzi się z gwary poznańskiej oznacza zagorzałego, wiernego kibica. Słowo to w gwarze poznańskiej nie ma negatywnego określenia, a wręcz odwrotnie.Jak już to pseudo-kibol.Won od kibola bo to porządny człowiek. "Prawdziwy kibol to taki szplin, co cołki tydzień będzie wcinał ino skibki z gzikiem i ślepe ryby. Za uszperane bejmy zaś kupi bilet na Kolejorza"

luki1006
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-05-08 15:48:03
Chociaż jeden zna prawdziwe znaczenie tego słowa.

klexxxx
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-05-08 11:38:45
Obawiam się że osobniki do których adresowany jest ten tekst niewiele z niego pojmą.Zbyt dużo słów.Trzeba pamiętać że biorą udziały w ustawkach i nie raz każdy z nich dostał po łbie więc z myśleniem u nich kiepsko.Do takich trzeba jak najprościej, np: wy po****ne złamane c**e, zamknijcie pie*****ne mordy i spier******cie stąd bo załadujemy ostrą i spotkacie się z kolegą za którym tak tęsknicie!

lukacy79
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-05-08 12:20:38
Kliczko codziennie dostaje po łbie i ma doktorat. Twój argument jest inwalidą.

corvus_pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-08 22:52:37
wyjątek który potwierdza regułę

GanGstaRR
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-05-08 11:36:06
W tym wypadku jestem za niebieskimi, powinni j@b@ć kulami w debili, którzy się leją, wyrywają krzesła, palą wszystko dookoła, nagabują do przemocy wobec innych. Tylko niedorozwinięty umysłowo broni takich właśnie debili, którzy nie dość, że masakrują siebie i dobro publiczne to w dodatku bywa i tak, że obrywają zupełnie niczego niewinni ludzie, trafiają na wózki inwalidzkie albo w trumnie - TO JEST MASAKRA, a nie jakiś j@b@ny leszcz, który dostał gumową kulą bo się rzucał jak wściekła małpa w klatce. Sam sobie winien imbecyl, normalni ludzie nie ryzykują życiem dla takiej niskiej"rozrywki

Hypnos83
    Ocena: -7 (glosow:11)
2015-05-08 11:34:30
Gdybyś był kumaty, to byś wiedział że za te kary płacimy z własnej kieszeni, także nie siej farmazonów.

xvxFUxvx
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-05-08 11:31:55
"Drodzy" są, bo amunicja kosztuje

szatano999
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-05-08 11:25:07
KIBIC nie przychodzi na mecz w kominiarce, nie zakłada szalika na gębę, nie wyrywa krzesełek, nie rzuca przedmiotami, nie odpala rac itp..itd....nie mylić z BANDYTAMI

Cleaner
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-05-08 11:23:52
Ciekawe ile wałów rząd cichaczem zrobi na tej "aferze przykrywkowej" struganej z gówna. Bo jak inaczej nazwać podniecenie we wszystkich mediach faktem, że zdarzył się wypadek w którym policjant śmiertelnie postrzelił gumowym pociskiem chuligana, próbującego atakować innych uczestników meczu oraz samą policję?

astaii
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-08 11:17:45
Owe przesłanie i tak do nich nie trafi,Oni mają BUDYŃ zamiast mózgu,i klapki na oczach jak konie -szukają sytuacji by móc się n@pierd@lać!!!

corvus_pl
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-05-08 11:15:11
Społeczeństwo jest jak żywy organizm, który próbuje się pozbyć toksyn. Jeśli się to nie uda przenikają one do komórek powodując różne mutacje np. nowotwory a to prowadzi do śmierci organizmu. Kibole delikatnie mówiąc to takie toksyny. Państwo nie ma z nich żadnego pożytku tylko straty np. zniszczenia, dewastacje, zapewnienie bezpieczeństwa, ściganie ich, osądzenie a potem utrzymywanie ich w więzieniach. Na wszystkie w/w elementy i wiele więcej muszą się zrzucić uczciwie pracujący obywatele. Zatem w interesie społecznym i ekonomicznym wskazane jest pozbycie się takowych toksyn

Podlasiak1977
    Ocena: -10 (glosow:16)
2015-05-08 10:34:41
czesto zdarza sie ze ekipy(te wieksze przewaznie)robia skladki zeby samemu splacic kary.ale jaka gazeta czy tv dzis naglosni ze "bydlo" samo placi kary???

mystycpizza
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-05-08 11:18:22
Najrozsądniej byloby nic nie niszczyć o w nikogo nie rzucać i iść zwyczajnie obejzec mecz . Tyle ze kibol nie idzie obejzec bp tak naprawde go to nie interesuje . Chodzi o lanie sie po gebach . Wiec tak jak napisales " bydlo " to jednak trafne określenie i nie da sie takiego kibola wybronić czy wybielic .

corvus_pl
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-05-08 11:23:26
czy w k..rwa rozumiecie że nie jesteście popierani przez społeczeństwo? Naprawdę jesteście tak percepcyjne ograniczeni żeby tak prostej sprawy nie pojąc?? Może by trzeba wam narysować dwa kółeczka - jedno ze społeczeństwem z napisem TAK a drugie kółeczko z kibolami z napisem NIE. Może wtedy by dotarło. Za zniszczony komisariat i radiowozy też płacicie albo może jeszcze za swoje pieniądze się w więzieniach się utrzymujecie.

Dario77
    Ocena: -4 (glosow:10)
2015-05-08 11:37:06
Podlasiak1977: Masz rację w większości przypadków kary są płacone przez kiboli, kibice angażują się w akcje charytatywne, ale to jest mało medialne lepiej pisać o zadymach. Proponuje wszystkim tu krzyczącym obejrzeć filmik Bunt stadionów.

Podlasiak1977
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-05-08 13:46:54
dobra curvus.pl pochwal sie co ty zrobiles dla blizniego?angazujesz sie w cos?"bydlo" stadionowe wysyla paczki do domow dziecka,Kresowiakom itp.akcja "Kolorujemy" mowi ci cos?media nie pisza o tym co robimy dobrego a nam na poklasku jak celebrytom nie zalezy.idziemy swoja droga i mamy gdzies czy takie splesniale spoleczenstwo nas popiera czy nie.pokazcie mi te zdemolowane stadiony czy wlasnosc publiczna???lata 90 juz minely ale jesli mainstreamowe media zle pisza o kibicach dodaja fotki z lat 90.tacy durnie jak wiekszosc z was w to uwierzy.

diamorfina
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-08 17:07:44
Jak z*ebali to niech płacą, czemu TV ma to nagłaśniać? Już widzę te nagłówki gazet "Dobrzy Kibice z*ebali stadion, płacą karę- jesteśmy z nich dumni!" No k*rwa gdzie logika? xD

corvus_pl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-08 17:27:38
komentarz usunięty przez użytkownika

corvus_pl
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-08 17:28:46
Czyli komisariat, radiowozy, kosze na śmieci w Knurowie to nie mienie publiczne tak?

Buahahahah
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-08 18:00:55
Jesteś bydłem.

apocomitonaco
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-08 18:50:38
No jasne podlasiak,jak piłkarze musza przez kiboli grać przy pustych trybunach,to kibice tez napewno płaca za 10-15-20 tysięcy biletów które sprzedałby klub tak?..Mecze i cała otoczkę to większość z was zna z Fify,wiec przestańcie jazgotać

ClintEastwood
    Ocena: 13 (glosow:17)
2015-05-08 10:26:14
Przecież ich nawet nie interesuje mecz, spytaj takiego "kibola" o 11 nazwisk piłkarzy swojej "ukochanej" drużyny, to może maksymalnie wymieni Ci 3 nazwiska. To nie kibic, kibic idzie kibicować, a nie niszczyć stadion "swojej" drużyny. Ja tu nie mam na myśli całych rodzin, ale przykładowo 5 kumpli tez może iść kibicować, a twarz zasłaniają tylko Ci co mają coś na sumieniu lub będą mieć..

marlon_zip
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-05-08 10:22:26
Nie sposób się nie zgodzic z autorem. 100% racji. I przez tych właśnie kiboli na mecze nie chodzą kibice. Nie wyobrażam sobie ojca z dwójka dzieci okolo 10 lat wraz z tą agresywną hołotą na tych samych trybunach. Nie upiększają tego sportu tylko go niszczą.

karchut
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-05-08 08:35:24
100/100 autor trafił w samo sedno , "KIBOL" = PATOLOGIA

gangnam10
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-05-08 00:52:35
Popieram - kibol to idiota, choć bym nie chciał urazić żadnego idioty...

gregor5454
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-05-07 22:30:56
A dlaczego wy poprostu nie możecie isc na mecz i go oglądać skoro tak kochacie ten sport? Musicie drzeć mordy i zachowywać sie jak debile ze wstyd mi dziecko na boisko zabrac.

trenejro1
    Ocena: 8 (glosow:14)
2015-05-07 21:54:26
Człowiek ? A kto go wychowywał ? wilki ? Przestan pierdo..c. najlepiej gdyby policja czestowała paczkami ?i kawka? wiedział gdzie idzie i po co wiec ryzyko znał i podjął decyzje.... ja lubie mercedesy i jakos nie ide pod salon skody i nie podpalam go. Normalny to on nie był i tyle

PrawaStronaPolski
    Ocena: -22 (glosow:28)
2015-05-07 21:43:44
A wiec cos ci powiem skonczylem dzienne studia na politechnice,mam doktorat na ukonczeniu, znam 3 jezyki obce biegle, wlasna dobrze prosperujaca firme i nie uwazam sie jak to ty nazwales "bezroboty margines". I moi znjaomi obracaja sie w podobnych kregach i to tez KIBOLe wy bezmozgie ciule

bigszu99
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-05-07 21:48:40
A od kiedy sprzątanie ulic studiuje się na politechnice?

dejveet
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-05-07 21:51:41
tyle żeś się nakształcił PrawaStronaPolski a dalej, żeś głupi

Majezon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-07 21:53:22
komentarz usunięty przez użytkownika

kornas1988
    Ocena: 10 (glosow:16)
2015-05-07 22:29:38
może i tam masz jakieś wykształcenie ale dalej piszesz jak dzieciak bez polskich znaków

Andy1313
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-05-08 02:53:02
Chyba ci mama prawdy nie powiedziała. To nie politechnika tylko szkoła specjalna była.

trenejro1
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-05-08 09:39:43
i chcesz powiedziec ze idziesz jak ostatnia łajza na zadymy stadionowe ??? jesli tak to masz nierówno pod sufitem. Kto normalny wyznaje ideologie podobna do islamistów ? tylko MY inni to bydło i trzeba ich najlepiej unicestwic....wytłumacz mi bo chyba pomału pojmuje KIBOL bez wykształcenia mówi zajeb.c a ty po doktoracie Unicestwic ? i dalej ,ten pierwszy wali z bejsbola a TY szlachcicu wyzywasz na pistolety ??? Ty sie wez i pierdo..ij w ten głupi zakuty łeb.

ClintEastwood
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-05-08 10:27:53
Masz doktorat i latasz w dresie z zakrytą twarzą i lejesz innych? Nie,pewnie idziesz kibicować. Zrozum problem człowieku!

corvus_pl
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-05-08 10:57:20
To że jesteś teoretycznie wykształcony nie oznacza że wytwory twojego mózgu są normalne jak widać nie są. Jednak myślę że gówno skończyłeś a nie politechnikę. Ktoś kto ma dobrze prosperująca własną firmę to pilnuje interesu, nie zadaje się z debilami w kapturach i z chustą na mordzie bo tylko traci tym na swojej wiarygodności w oczach kontrahentów

xvxFUxvx
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-08 11:55:21
wykształcenie =/= inteligencja/mądrość, oceny tylko świadczą o tym, że starałeś się i nie oznacza że teraz się starasz, wręcz przeciwnie. Niektórzy ludzie mają w dupie staranie się, bo myślą że jak mają papierek to mają lżej, papierek powinien być gwarancją pracownika, ja mimo iż matury całej nie zdałem, tytułu technika nie mam, oceny moje były "szczere" (bo nie wkuwałem na blachę, a nauczenie się trwa dłużej) to na praktykach miałem najlepszą ocenę w grupie (nawet 2 mózgi były). Jak mam się "uczyć" na blachę, a po tygodniu ma być efekt jak bym wcale się nie uczył, to lepie

kornas1988
    Ocena: 86 (glosow:120)
2015-05-07 21:02:53
kibol to 90% bezrobotny margines społeczeństwa

thor102
    Ocena: 4 (glosow:18)
2015-05-07 21:12:09
zagadza am sie z tobą tego nawet marginesem bym nie nazwał i jak dla mnie to mogą ich wszystkich powybijać .

redevil26
    Ocena: -16 (glosow:26)
2015-05-07 21:12:57
Prawdo podobnie jesteś gimnazjalistą albo oszołomem z PEŁO nie jestem ani kibicem ani kibolem ale to co wypisujecie to masakra to był człowiek nikogo nie zabił w przeciwieństwie do MILICJI

kornas1988
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-05-07 22:04:53
reddevil26... to było do mnie ze jestem z gimnazjum lub wyborca PO??

Andy1313
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-05-08 02:56:00
redevil ty to chyba starej daty jesteś i pewnie ORMO-wiec, bo MILICJI to już dawno u nas nie ma.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400