Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
i ponad 20%. Teraz mamy pół roku. Rozgońmy te bydło. Uwierzmy że można.
M1CLAY19  15-05-11, 21:01 Zgłoś
+ 466 -
Dodano: 2015-05-11, 21:01:01   przez: M1CLAY19
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 466  Zgłoś nadużycie
109
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(67)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
stary.kocur
    Ocena: 36 (glosow:44)
2015-05-11 21:03:41
Jestem za

nexus4610
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-19 22:18:24
tyle lat a wy dalej dajecie sie robic jak dzieci

santiagox0
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-05-13 18:29:54
szczeka szczeka obraża wszystkich i tyle milionow co głosowali nie na niego HMMMM NO WYBITNEMU ARTYSCIE WOLNO BUHAAAAA ............sam na tym wszystkim się dorobił szkoda słow

Antycyponek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-13 14:11:06
komentarz usunięty przez moderatora

mekoko2
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-05-13 08:56:35
Dla mnie to z niego taki sam polityk jak i artysta wokalista, umie drzeć ryja, takie śpiewanie tralalala bum bum lipa. Kasy już wielkiej nie natłucze więc rozwala system a za chwilę sam się w tym systemie znajdzie. Głupa pali i nic więcej. Zobaczycie to na własne oczy. Baj baj.

spacz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-13 17:34:27
komentarz usunięty przez moderatora

Suri15
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-05-13 00:39:49
A czego ten kukiz w zasadzie chce na jaka on to polske chce zmienic zero programu tylko agresja i ciete riposty i na tym koniec co z zaroabkami umowami smieciowymi bezdomnymi niewolniczymi warnkami pracy i setki tysiecy innych spraw

sandslash
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-05-12 20:45:37
JOWy calkowicie oddadza wladze dla PO. uzyjcie mozgu i czytajcie te wyliczenia. Wezmy pod uwage obecna I ture wyborow. Przy obecnym systemie: PIS-34%, PO-33%, PARTIA KUKIZA-20%. Podzial z 460 mandatow wyglada tak: PIS-190 mandatow, PO-180 mandatow, KUKIZ-96 mandatow. Przy JOWach bierzemy pod uwage poszczegolne glosy z okregow bo na tym sie to opiera wiec podzial mandatow wygladalby tak: PIS-27 okregi, PO-24 okregi, KUKIZ -0. Podzielcie sobie teraz 460 mandatow na partie. Kukiz zniknie z tym swopim 20% poparciem kiedy wprowadza JOWy bo nie dostanie ani jednego mandatu.

sandslash
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-12 20:51:48
Kukiz chcial zrobic rewolucje tymi JOWami i rozwalic obecny system ale nie sacdzil ze bedzie mial az 20 % poparcia. Przy Jowach te 20 % bedzie rowne zeru bo nie wygral w zadnym okregu wyborczym. Jedyny ratunek dla niego i jego przyszlej partii to wycofanie sie z JOWow i stworzenie partii przy obecnym systemie. Inaczej JOWy to bedzie dla niego i jego wyborcow strzal w kolano a KOMOR JUZ DOBRZE O TYM WIE !!! Kukiz nie spier**l zaufania tylu Polakow.

przemek5d
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-05-12 23:32:44
bzdura!.Ludzie głosują na partie gdy nie znają kandydatów osobiście-podział na JOW-y to 90tys ludzi na kandydata czyli jedno średnie miasto lub powiat i odnosząc się do tego to większość starostów i burmistrzów średnich miast jest bezpartyjnych. I o to Kukizowi chodzi żebyśmy głosowali na ludzi a nie partie

sandslash
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-25 00:57:00
dobrze wiec mamy 460 osobnych kandydatow. kto premierem? kto glosuje za czym? hmmm czyzby najbogatszy bedzie mial najwiecej do gadania? podplacisz kilku i stworzysz nieoficjalna partie. wracamy do punktu wyjscia kolego z tym ze korupcja siegnie zenitu.

Luciu22
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-12 20:42:21
Morzna ? Morzna ! :) A tak na serio jestem całym sercem za Pawłem i pomogę jak tylko będę mógł. Polsko (jednak) potrafisz :)

dibo2
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-12 19:31:52
Paweł mam nadzieję że to nie koniec a ten psełdo prezydent kradnie twoje pomysły

crush0
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-13 16:16:19
PSEUUUUDO. Ludzie nie bierzcie przykładu z obecnego prezydenta.

owcazogorkowca
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-12 19:19:45
Niestety przez pół roku służby specjalne, w tym wypadku ludzie WSI, zrobią absolutnie wszystko żeby zniszczyć Kukiza i choć całym sercem go popieram, to zbyt dobrze znam historię tego kraju żeby wierzyć w inny sceanriusz... To będzie jedna wielka nagonka na tego człowieka i jeśli my go nie obronimy, on sam nie da sobie rady. Tylko ulica może pogonić to postsowieckie bydło. Dlaczego? Bo oni walczą o własne życie, jeśli stracą immunitety, wylądują w więzieniach, więc prędzej zmasakrują ludzi czołgami niż oddadzą władzę.

spacz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-12 19:44:40
komentarz usunięty przez moderatora

PanczoV
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-12 20:00:42
O czym ty pindolisz ? Jakie WSI ? Przecież u nas władzę tyrzyma naród wybrany a dziadki z WSI od 10 lat już są na emeryturach - oni niewiele mogli i a teraz już nic nie mogą. Nasłuchałeś się głupot o tym WSI i Bredzisławie i piszesz głupoty. Nic nie wiesz durny Polaku. Natomiast MSZ i Ambasady zawsze obsadzali przedstawiciele "narodu wybranego" ci z WSI co najwyżej mogli im buty czyścić ... A Bredzisław to i może jest na usługach ruskich, ale napewno nie na usługach wyimaginowanego tajemniczego WSI ... gdzie notabene było więcej amerykańskich szpiegów niż prawdziwych Polaków.

PanczoV
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-12 20:06:55
Co do samego Pawła, to ty;lko durni Polacy nioe zauwarzyli, że faceta odpowiednio "wystawiono", żeby zrobić Polaków w konia ... przecież nawet TVP w ostatnich dniach umiejętnie go promowała ... boi właśnie o to chodziło, dzięki niemu odebrano głosy innym kandydatom z poza systemu ... PO PiS SLD PSL ... i inteligentgnie zaserwowanoi wam durne Polaki odgrzewane danie pod postacią Bredzisława - PO i Dudy - PiS ... ach i ten Dudaaa ... a wiecie jakie on ma pochodzenie ;-)??? ha ha ha Boszeeee co za durny naród znowu został wykiwany ... i to podwujnie ...

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-12 19:13:33
Do wyborów prezydenckich wystarczy JEDEN kandydat. Do parlamentarnych potrzebna jest partia (choćby nazywała się "komitet wyborczy"), najlepiej z kandydatami zarejestrowanymi we wszystkich okręgach wyborczych. Jak Kukiz w pół roku zbierze tyle godnych zaufania osób? Razem z osobami, które naprawdę chcą coś zmienić, przylgnie do niego chmara karierowiczów (tak jak było z Samoobroną czy partią Palikota). A wtedy w sejmie pół partii szybko mu się rozlezie do innych klubów parlamentarnych. Już to przerabialiśmy nie raz...

M1CLAY19
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-13 22:25:24
Obiektywnie musze sie zgodzic. Juz sam myslalem ile swin zmieni barwy,przemaluje ryje by zalapac sie na serfowanie po nowej fali.

guma19
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-12 18:36:50
ja na wyborach byłem a ciekawe jak wy. Pewnie tylko na forach się plujecie i na tym koniec. jakby wszyscy ruszyli dupe z przed kompa to teraz KUKIZ byłby prezydentem a tak to najwięcej na wybory poszło staryc babek i jest nasz kościelny DUDA. Brawo za to wszystkim internautom.

wszystkozajete
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-12 18:15:06
A gdzie w osobie Pana Pawła wiocha?

Jawor94
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-12 17:43:48
Moim skromnym zdaniem JOW-y są dobre jak rządzi ktoś rzetelny na wyspach jest to Ks.Elisabeth i nikt na nią nie narzeka. Może i jestem naiwny ale gdyby Kukiz wygrał i to wprowadził pod siebie nasz naród mógłby się wybić nam nie potrzeba specjalisty od wszystkiego bo takich już mieliśmy od lat 50-tych. Kukiz ( mam nadzieję ,że jest naprawdę szczery) jest patriotą i myślę ,że i tak żaden z polityków nie posiada wiedzy do rządzenia krajem i u nas i wszędzie do tego trzeba mieć serce ,rozum i być nie sprzedajnym a moich oczach taki właśnie jest Kukiz

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-12 19:05:00
O matko! ... I jak skomentować ten wpis??? "Na wyspach rządzi Ks.Elisabeth" - no już po tym padłem nieprzytomny. O poprawności językowej nawet nie wspomnę...

owcazogorkowca
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-13 10:26:18
@Jaworku, Dziecko, opanuj najpierw język polski, ortografię, interpunkcję, a potem nas racz swoimi przemyśleniami o księdzu Elżbiecie rządzącym wyspami. Chętnie się pośmiejemy.

przemek5d
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-12 17:19:16
ładne ma córki

Falcone86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-10 11:22:22
ładne ma córki - zagłosuję na niego

Barakuda164
    Ocena: -9 (glosow:9)
2015-05-12 16:21:53
Drugi Palikot. Tak samo skończy

paco1983
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-05-12 15:51:16
i kolejny do koryta

klos74
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-12 15:36:10
kolego rupartiada, wiadomo było że pierwsza tura niczego nie rozstrzygnie, wiec głos na Kukiza może nieść wiadomość, "żółtą" kartkę dla innych, jeśli nie teraz to kiedy IM to uzmysłowić? że są oderwani od rzeczywistości ? zgadzam się, że aby coś zmienić trzeba mieć plan i umieć go wprowadzić w życie, zgadzam się, że Kukiz do końca takiego planu nie ma, ale ŻADEN z kandydatów takiego planu nie ma, klepią o rzeczach aktualnie medialnych, żeby przeciągnąć na swoją stronę jak największą ilość wyborców, ale żaden nie ma ani planów, ani MOCY SPRAWCZEJ żeby zmienić cokolwiek

eldupaaaa
    Ocena: -14 (glosow:14)
2015-05-12 14:39:47
Możecie cmoknąć nas w pompę frustraci. Prezydentem i tak zostanie Komorowski. Wypad do Irlandii, Norwegii.... zarzucać bykom jaja na zakrętach ;-)

hanauer
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-05-12 13:47:21
komentarz usunięty przez użytkownika

xvxFUxvx
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-05-12 13:56:20
wystarczy że będziesz otoczenie przekonywał wszystkich ze swojego otoczenia, by na niego głosowali, ja też tak będę robił. Jeśli natomiast chcesz się do niego oficjalnie przyłączyć, to być musiał się raczej z nim skontaktować osobiście, przynajmniej nie na tym portalu :)

asmodeusz_1
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-05-12 12:31:55
Ja pierniczę, stan niewiedzy w tym kraju jest wręcz porażający. Ludzie wypowiadają się o tych wyborach jakby którykolwiek prezydent niby mógł wprowadzić którąkolwiek obietnicę w życie... g*wno prawda. Władzę sprawuje sejm i kto by nie był prezydentem to nic się nie zmieni.

xvxFUxvx
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-12 13:52:15
są 2 powody, czemu ludzie idą do rządu, albo by coś zmienić, albo do kasy, większość wiadomo po co idzie... mogli by coś zmienić gdyby od ryja odmówili sobie, ale tego zdecydowana większość nie zrobi, dlatego trzeba zmniejszyć ich ilość (w tym ilość urzędników), decyzje i tak zależne są od liderów, to niech sami rządzą, przynajmniej będą tańsi w utrzymaniu. Diety poselskie zlikwidować, podatki dochodowe też (kosztem zasiłków dla bezrobotnych), urząd pracy w pieruny, bo ta pseudo instytucja kasę bierze.

zaldbag
    Ocena: -5 (glosow:11)
2015-05-12 11:21:00
Jakie bydło?! Ty głosujesz na jednych polityków. Ja na innych. Ale ja wybieranych przez Ciebie nie nazywam bydłem!

spacz
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-05-12 12:03:57
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-12 19:01:32
Czy ty czujesz jak pievdolisz? Ktos kto kradnie na zywca i ma z tego beke to nie bydle? Ile bylo afer i walkow? Zostalo jakiesz bydle rozliczone?Jakies kary? Utrata immunitetu?

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-12 19:42:53
Ale ja już to widziałem kilka razy. "Oni już byli, oni muszą odejść!" My jak będziemy rządzić, to będziemy uczciwi! A moim zdaniem nie stać nas na amatorów w polityce. Kto będzie Ministrem Finansów Kukiz sam czy jego manager? W dzisiejszym świecie rynków finansowych, to się nie skończy dobrze...

spacz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-12 19:50:25
komentarz usunięty przez moderatora

M1CLAY19
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-12 21:42:32
Nie .......no teraz to jest bum PeOwskiej kompetencji urzedniczej i politycznej.Polska racja stanu jest potezna. Polska jest mocarstwem organizujacym szczyty i spotkania rozjemcze przy wszelkich konfliktach. POwiedzial Ci POlski POlityk ze POlski juz nie ma ? Nie wierzysz mu ?........a taki kompetentny

kluska1985
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-05-12 10:54:34
Moment Kukiz gardzi politykami a przeciez sam nim chce zostac! Gosc sie nie umie wyslowic, brakuje mu słow, owszem pieknie mowi o patriotyzmie lecz jego wyborcy popierajacy go nie znaja nawet w 1/4 historii swego kraju. ale krzyczmy razem Hymn Polski - ale tylko jedna zwrotke bo wiecej naród nie zna. Niech zyje Polska bez polityki

Slayer18
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-05-12 11:50:31
Nie no lepiej głosować na Bronka i PO, wiek emerytalny niech podniosą to 100 lat a każdą podwyżkę podatków którą podsuną mu pod pysk weźmie podpisze, nie wszyscy z tej 11 kandydatów to bydło ale nie jeden na to określenie zasłużył

flavamed
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-12 11:57:29
a ciężko slajer zrozumieć, że od poprzedniego wprowadzenia wieku emerytalnego do dnia dzisiejszego wiele się zmieniło. Żebyś nie szukał u wujka, niż demograficzny, większy odsetek osób w wieku poprodukcyjnym, wyższa średnia długości życia. To są dla gospodarski złe procesy, ale niestety, trzeba było na nie zareagować. Jeżeli Duda ma spełnić obietnice to będzie musiał podac sie do dymisji, bo wieku emerytalnego nie skróci.

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-12 20:58:16
A swojemu elektoratowi na pewno przywilejów emerytalnych nie zabierze, bo po co, a te kilkadziesiąt mld zł by uratowało ZUS i by on sam sie finansował. A tak co roku pompujemy w ZUS i KRUS ponad 60 mld zł z naszych podatków bo kilka grup ma przywileje.

yahoo2135
    Ocena: -4 (glosow:18)
2015-05-12 10:45:44
jesteście debilami, popieracie człowieka bez żadnych postulatów. kukiz jeszcze was wydyma i będziecie płakać jak po palikocie

bodan
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-05-12 10:36:31
komentarz usunięty przez moderatora

bodan
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-05-12 10:35:16
komentarz usunięty przez moderatora

spacz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-12 12:05:33
komentarz usunięty przez moderatora

mxii
    Ocena: -8 (glosow:8)
2015-05-11 23:52:57
Fajne laski. Pozastrzelał bym.

klaus28
    Ocena: -11 (glosow:23)
2015-05-11 22:17:24
kolejny tyminski,lepper i palikot w jednym.kukiz walnij se lufke?co nie mozesz?napij sie!

M1CLAY19
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-05-11 22:53:25
Tak wlasnie masz myslec. Skoro pamietaz Tyminskiego oznacza to ze chyba juz myslisz ile bedziesz mial emeryturki. Nie bedziesz mial bo za nia utrzymywane sa sztaby ludzi ,ktore piora Twoj mozg. To ze dzisiaj hejtujesz bo jest alert w Komorowozie nie oznacza ze beda ci placili caly czas. Dziwki w bajzlu sie zacieraja a jakie wy macie oznaki zmeczenia "bezinteresowni"bronkofani?

Zbowidowiec
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-05-12 10:20:45
Zgadza się! Kolejny oszołom jak Korwin i Palikot.

bystry_kaziu
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-05-12 10:22:38
klaus ty stary ubeku , boisz się że w końcu do ciebie przyjdą ?

klos74
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-12 12:12:18
do klaus i zbowidowiec Kukiz nie jest nikim jak tymiński, nie jest oszołomem jak korwin i palikot, może najbliżej mu do leppera (który przy obecnych politykach jawi się niemalże jak mąż stanu...) ludzie Kukizowi zaufali, bo jest SZCZERY, mówi to co myśli, a nie to to, co inni CHCĄ USŁYSZEĆ, głosowanie na niego, to pokazanie obecnej "klasie" politycznej, że dość już wojenek PO i PiS, dość nijakości SLD i interesowności PSL, czas na ludzi, którzy dobrze chcą dla KRAJU a nie tylko dla SIEBIE, pytanie czy Kukiz coś zmieni ? moim zdaniem - NIE, bo nie będzie sam, jak do innych p

rupartiada
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-12 14:46:15
Ale czy głosowanie na Kukiza po to, żeby pokazać, że nie popiera się PO i PiSu to nie jest czasem droga donikąd? Żeby coś zmienić to trzeba mieć jakiś plan i wprowadzić go w życie. Jedynym pomysłem Kukiza są JOWy (których ja nie popieram). Fajnie, że jest szczery, fajnie, że krytykuje system, ale to za mało. Krytykować system każdy potrafi, większość użytkowników wiochy to robi. Ale to jeszcze nie znaczy, że wszyscy powinni kandydować na prezydenta.

klos74
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-12 15:58:58
komentarz usunięty przez użytkownika

rupartiada
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-15 17:55:11
Koleżanko. Było 11 kandydatów, nie tylko Komorowski, Duda i Kukiz.

domino1172
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-05-11 21:38:20
Żeby tak się stało to jeszcze trzeba iść na wybory.

M1CLAY19
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-05-11 22:08:27
to juz zalezy od czlowieka. Rejestracja online,dowod lub paszport w kieszen,na wsiach gmina dowozi a w szpitalu podejda do lozka. NIE MA ZADNEGO WYTLUMACZENIA. Nieglosowanie to aprobata obecnego toksycznego systemu.Moze wprowadzic mode na obywatelstwo?Edukacja w prawach obywatela? W UK gdzie gospodarka buzuje i jest najnizsze bezrobocie frekwencja to ponad 66%. W Polskim zlodziejskim syfie nieco polowa sie pofatygowala(nalezy odliczyc emigrantow) Jak tak dobrze to tak zyj i szczaw zryj polski wyborco.

amblin
    Ocena: -3 (glosow:17)
2015-05-11 21:34:01
buhahah naiwni głupcy, facet wejdzie do sejmu i jego ludzie stworą koalicje z pisem , marzenia o zmianach pójdą w PISdu a wy obudzicie się z bólem doopy. Tak to będzie wyglądało.

M1CLAY19
    Ocena: 3 (glosow:13)
2015-05-11 21:44:24
Na zlosc mamie odmroze sobie uszy. 47 dni przed wyborami nie bylo takiego kandydata a ty juz wiesz co bedzie za 180? Nie rob zametu i pozwol ludziom przemyslec jak przegonic bydlo. 90% z nas nawet o tym nie myslalo a dzis jest cien nadzieji. Moze nie kazdy chce tak zyc w kraju gdzie polityczna bezkarnosc siegnela zenitu.Dlaczego svasz do zrodelka ktore dopiero co wybilo czysta woda?

xysio
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-12 13:49:52
@M1CLAY19: wszedłem do oficjalną stronę Pawła Kukiza. Szukam programu, co chce zrobić? I co czytam? JOW i nic więcej, po prostu nic poza JOW. Ekonomia, podatki, szkolnictwo, służba zdrowia, emerytury: ??? Chcecie zmienić Polskę - tylko na jaką? Powstały podwaliny - "generalnie jestem przeciw" - nadszedł czas na konkrety: a. ekonomicznie: prawica: kapitalizm czy lewica: państwo opiekuńcze ??? b. społecznie: prawica, czytaj: Bóg, Honor, Ojczyzna czy raczej lewica: państwo lackie, gender, małżeństwa jednopłciowe, itp. ??? Kim są Paweł Kukiz i jego zwolennicy?

M1CLAY19
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-05-12 19:19:25
Bez wciskania kitu nie dasz rady zyc? Kaczynski obiecal 3mln mieszkan i wygral jego Duda. comDonek obiecal obnizenie podatkow ,powrot emigrantow,godne pensje dla pielegniarek i nauczycieli,redukcje biurokracji.Wszystko dokladnie na odwtot niz jest a jego marionetka BUL Komorowski zdobywa 30% poparcia. To czego Ty chcesz ? Swiadomych klamliwych obietnic?

xysio
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-12 20:49:57
@M1CLAY19: Nie chcę obietnic, chcę poznać poglądy i rozróżniam poglądy od możliwości (wiem co to większość sejmowa). Fundusz kościelny czy odpis podatkowy na kościół? Religia w szkole czy w parafii? In vitro z budżetu państwa? Euro czy Złoty? Pytania można mnożyć. Odpowiedzi brak.

klexxxx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-11 21:16:43
Jestem za.

zielunahaluna
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-05-11 21:11:57
jestem za!

stary.kocur
    Ocena: 36 (glosow:44)
2015-05-11 21:03:41
Jestem za
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wiśta wio...
  •  Seksmisja zakończona niepowodzeniem
  •  Tak było
  •  Dzieciak atakuje dorosłego faceta


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400