Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
jurek1102  15-05-12, 12:49 Zgłoś
+ 195 -
Dodano: 2015-05-12, 12:49:54   przez: jurek1102
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 195  Zgłoś nadużycie
219
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(88)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
mdra
    Ocena: 14 (glosow:24)
2015-05-13 20:10:44
Duda był najlepszym posłem według - uwaga - polityki, czyli gazety antypisowskiej. Jego zdjęcie widnieje na okładce tej gazety. Dzisiaj na niego plują. Prezydentem nie był więc nie ma co oceniać. Za to Komorowski dał się już poznać na różnych stanowiskach - to kiła i rzeżączka w jednym.

halinka12321
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-16 21:59:14
Autor = osoba niezorientowana

tiger315
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-05-14 19:55:50
To nie jest wybór między Dudą a Bronkiem tylko między Kaczorem a Merkel. Ci dwaj to tylko pacynki w ich rękach. Ja tam wybieram Króla Holandii l już mnie tu nie ma.

Kor222
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-05-14 17:24:59
Ludzie, jesteście debilami jeżeli myślicie, że prezydent ma taką władzę. 1) Duda przynajmniej jest inteligentny, nie musi ciągle czytać z kartki i nie robi z siebie pośmiewiska przy każdej okazji. 2) Połowa "mocherów" głosowała na bronka więc wasze mądre "mochery głosujo" jest tak durne jak wy sami, niedorobieńcy. 3) Lepszy Duda który będzie blokował takie spier***ne akcje jak sprzedaż lasów państwowych niż Komor który będzie do nich dążył i zachęcał, oraz kłamał w zywe oczy jak to dobrze jest w polsce i jak to wszyscy są bogaci i cudni w naszym kraju. 4) w polsce nie m

Kor222
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-14 17:26:12
nie ma lewactwa, PO to nie lewaki, PO to plaga której należy się pozbyć razem ze wszystkimi ich przydupasami, najlepiej naziolskimi sposobami. Tak żeby dopiec komunie.

fekaliator
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-05-14 10:39:19
jurku> największe zło, czyli AIDS pod postacią Palikota poszło na śmietnik. Zrozum, że to jest właściwe miejsce dla tego osobnika

pinochett
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-05-14 09:04:23
hahaha Wezcie sobie przypomnijcie. Ludzie ktorzy glosowali na Kukiza i Korwina chcac zmian. Nie ktore hasla tych dwoch pierwsi krzyczeli Kaczynscy, o zlodziejskiej nie polskiej wladzy, ukladzie, o TVN, wchodzili do domow łapowkarzy i kretaczy o 6 rano, robili marsze z haslami obudz sie Polsko!!! Tylko, ze 10 lat prania mozgow zrobilo swoje i zrazili wyborcow do PIS. Zreszta wole inteligentego Dude od pajaca Komora, Miedzy PIS, a PO jest roznica i to duza, PIS jest patriotyczny i pro Polski.

bogasz
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-05-14 04:32:09
Jeżeli mam wybrać mniejsze zło to muszę zagłosować na Andrzeja Dudę bo to większe już było i wcale nie zamierza rezygnować samo a więc sprawdza się po raz kolejny pewna rzeczywistość, że swina sama od koryta nie odejdzie trza ją odgnać, odgnać!

minimale_ldz
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-05-14 01:19:13
Komoruski - "polak", "katolik", "konserwatywny światopoglądowo", "liberalny gospodarczo".

NoZastanowSie
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-05-14 00:51:57
Kogo z dwoch pierwszych trzeba bardziej napietnowac Polaka czy Katolika? Dwie straszne persony, trudny wybor, prawda?lepszy pedal z Izraela

jarecki500
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-05-14 00:50:45
wybór między tymi jakich społeczeństwo wybrało!! mieliście wybór jak było ich 10! teraz do kogo macie pretensje lemmingi? pozdrawiam tych co wolą normalność bo tej to akurat żaden z nich nie zapewni

zbukzbuk
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-14 09:09:06
Lemingiem sam jesteś, bo sam mowisz ze bylo ich 10 a wynik wyborow świadczy o tym, ze nie cala Polska glosowala tylko na tych jegomościów... takze ja mam miec do kogo pretensje.

otyg
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-13 22:56:51
Niby który kandydat jest liberalny gospodarczo?

misiek2004
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-14 14:41:06
No właśnie żaden...

ramzesx
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-05-13 22:36:26
A kogo byś chciał na prezydenta Polski? Żyda, ateistę, dewianta i socjalistę? Wyjedź stąd, bo tu nie pasujesz.

moritouri
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-05-13 22:30:27
Czy ktoś ciebie kapuśniaku platformerski zmusza do wybierania. Paszoł na szczaw jak ci się doktor prawa nie podoba. Udowodnij swoją uczciwość a dopiero później innym zarzucaj swoje przywary!!!!

yahoo2135
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-13 22:12:12
jakie ma znaczenie czy jest katolikiem, ateistą czy prawosławnym?

magda713
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-05-13 22:10:39
Bronek tylko udaje katolika podpisał ustawę GENDEROWSKĄ , popiera homosiów to zwykły oszust nie katolik

werther
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-13 22:30:22
Autor jest kretynem, Komorowski nie jest katolikiem tylko protestantem.

Hrabia_don_Qtasco
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-05-13 22:09:55
Szkoda że mamy tylko wybór pomiędzy Hrabią Bucem a rydzykowym sługusem. Obaj są żałośni. Znowu mamy głosowanie na partię.

GanGstaRR
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-05-14 08:33:33
Ty chyba jestes jakis uposledzony i musza cie karmic lyzką... miales wiecej kandydatow, a ze 90% w tym kraju to debile to miej pretensje do nich.

Hrabia_don_Qtasco
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-14 10:33:04
Koleś, obraziłem cię? A może coś źle się wyraziłem o którymś z twych idoli wyborczych. Mówimy o II turze, kandydatów mamy teraz dwóch. Innych nie widzę na horyzoncie. A że musimy głosować na obu z tych pajaców, jest efekt prania mózgów obu stron areny politycznej.

GanGstaRR
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-05-14 16:10:34
Masz teraz dwóch bo tych dwóch wybrali debile... teraz rozumiesz, czy dalej mam tłumaczyć?

jxxx71
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-05-13 22:05:18
PIS jest partią pro-socjalną, żeby nie pisać socjalistyczną, ale prawicowa światopoglądowo... Typowa chadecja. PO to LEWICA ŚWIATOPOGLĄDOWA + pseudo kapitalistyczna gospodarczo, ale to nie liberalizm a ETATYZM, czyli życie z dotacji, zamówień publicznych... PO to pasożyt na prawdziwej gospodarce i takie firmy kolesi promują...

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-05-13 22:30:36
Nie wiem, jaki jest dla Ciebie przykład "typowej chadecji", bo partie chadeckie w USA (republikanie), Wielkiej Brytanii (Partia Konserwatywna) czy w Niemczech (CDU/CSU) to tradycyjnie partie o liberalnym programie gospodarczym, przynajmniej w porównaniu do ich głównych wrogów - partii socjaldemokratycznych. Tak więc PiS to co najwyżej chadeckie kuriozum, a nie "typowa partia chadecka". A nie obrażając chadeków, PiS to po prostu konserwatywni socjaliści, albo inaczej "lewica pobożna" (w kontraście do SLD - "lewicy bezbożnej").

marcus346
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-05-13 21:58:41
Autor obrazka jest albo ślepy albo z TVNu. Komoruski to zdrajca na usługach Rosji, nie potrafi się wypowiedzieć, nie szanuje Polaków. Co do Dudy to nie wiem, wybierzmy i patrzmy mu na ręce.

bluecont
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-05-13 21:40:20
jureczku a jak się czujesz jak twoja partia ma 1,6% ? :):):) boli co ?

waniasor
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-05-13 21:28:15
Najlepiej zagłosować na oby dwóch ,bo i tak są z jednej partii prawicowej katolickiej ,

bystry_kaziu
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-05-13 21:16:33
Oczywiście że na Dudę , to co robi w tym tygodniu Komorowski to żal d..pe ściska - Duda na prezydenta a na jesień pisory i lemingi won

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-05-13 22:30:46
Jak dla pana lepszy jest człowiek , który z uśmiechem na ustach kłamie panu w twarz i wciska kit aż miło to pogratulować podejścia do polityki.

homo_sapiens
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-05-13 20:47:59
Z autorem absurdu zgodzę się jedynie w tym, że obaj to Polacy i katolicy. Ale jeśli Komorowski jest światopoglądowym konserwatystą, to Duda jest ultrakonserwatystą. Gospodarczo żaden z nich nie jest liberalny. Kiedyś Komorowski był częściowo liberalny, ale mu przeszło, podobnie jak Tuskowi ("Jestem socjaldemokratą"). Duda to, podobnie jak prezes i wszystko, co zostało z PiSu, gospodarczy socjalista. I znowu trzeba głosować na mniejsze zło...

marcus346
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-05-13 22:02:39
tusk nie jest socjaldemokrata tylko prostytutką na usługach niemieckiego rządu.

misiek2004
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-14 14:45:00
Ja tam mam w d*pie II turę i nie głosuję. Po co mam iść, skoro i tak źle i tak niedobrze? Nie ma "mniejszego zła". Zło to zło!

mdra
    Ocena: 14 (glosow:24)
2015-05-13 20:10:44
Duda był najlepszym posłem według - uwaga - polityki, czyli gazety antypisowskiej. Jego zdjęcie widnieje na okładce tej gazety. Dzisiaj na niego plują. Prezydentem nie był więc nie ma co oceniać. Za to Komorowski dał się już poznać na różnych stanowiskach - to kiła i rzeżączka w jednym.

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-05-13 20:36:06
Jest co oceniać. Wiele o nim świadczy choćby fakt, że jest NADAL w PiSie - partii, w której każdy niezależnie myślący albo musiał odejść, albo zginął w katastrofie, albo został wywalony przez prezesa. Nie chciałbym prezydenta, który co wieczór będzie dzwonił do dawnego szefa, "meldując mu wykonanie zadania".

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-14 10:30:10
@homo, "Nie chciałbym prezydenta, który co wieczór będzie dzwonił do dawnego szefa, "meldując mu wykonanie zadania"." - z tych dwóch co pozostali, obaj będą tak robić.

KSUT
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-05-13 19:51:08
Oj autorze absurdu, Te wskaźniki to wziąłeś od CBOS? Bo nie wiem czemu taka wyraźna przewaga Bronka? Czy to wskaźnik kretynizmu? To się zgadza ;D

brumby
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-05-13 19:22:58
Pamiętaj o braniu leków, bo jak zapominasz to są tego skutki jak np. ten wpis powyżej.

M1CLAY19
    Ocena: 8 (glosow:14)
2015-05-13 19:22:19
Tak nie do konca. Jezeli wygra banda bezkarnych skurvysynow i swin niepodlegajacych zadnej odpowiedzialnosci to przez pol roku do wyborow parlamentarnych majac swego prezydenta i wiekszosc w sejmie zrobia wszystko/beda pracowac 24/7 by znow nie zawiodla ich wlasna buta.Uchwala w nocy swoje ustawy i zmienia konstytucje by nie oddac wladzy bo to jest dla nich byc albo nie byc.Naprawde nie lubie PiSiorow ale tych bezczelnych POnow chyba 10x bardziej.Poprostu teraz maja sie czego bac-nigdy nie mieli zadnych zahamowan wiec sa gotowi zrobic wszysto. WSZYSTKO!!!

brumby
    Ocena: -1 (glosow:13)
2015-05-13 19:21:54
Między kiłą a rzeżączka to byłby wybór jakby w drugiej turze był Palikot i np. Anna Grodzki. Ale na szczęście Polacy to mądry naród i ten pierwszy dostał procent z kawałkiem a drugi nie zebrał nawet 100 tysięcy podpisów.

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-14 10:33:37
Polacy to taki fhói mądry naród, że 50% olało wybory, a 66% z głosujących głosowało na POPIS, ogólnie mówiąc 83% spieprzyło sprawę. Faktycznie, mądry naród, prawie tak mądry jak ty. Debilu.

MISZAAA2
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-05-13 18:55:14
i znowu grzebiemy w G ownie .....

boros333
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-05-13 18:51:12
który jest niby liberalny gospodarczo?

ladyem88
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-05-13 18:55:46
komentarz usunięty przez moderatora

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-05-13 18:49:46
A co wolisz między idiotą walikotową a mizerią?

Paindemonium
    Ocena: 3 (glosow:13)
2015-05-13 18:49:28
Do wszystkich młotków co nie chcą głosować bo obie partie są be. Jak nie pójdziecie głosować, wygra aktualny buc i dalej będziecie pluć sobie w brode jaki to on zły i głupi. Już lepiej zmienić jedną chorobę na inną bo zaraz od tej grypy będziemy mieli powikłania, więc wolę dla odmiany mieć ospę. Nie idziecie na wybory, to zamknąć ry....e jak będzie cos wam nie pasowało bo tracicie do tego prao. Macie Dwóch kandydatów. Wiadomo że POPIS to nie najlepsza kombinacja ale PIS rządziło 2 lata a PO 8. A Lech K. jako prezydent aż tak jak Bronek obciachowy nie był.

homo_sapiens
    Ocena: -3 (glosow:17)
2015-05-13 21:00:29
W jednym się zgodzę - "Lech K. jako prezydent aż tak jak Bronek obciachowy nie był". Racja, był ZNACZNIE bardziej obciachowy.

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-05-13 21:16:52
Obiat czy Irasiad już lemingi nie pamiętają :)

unrealista
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-14 17:54:25
@homo - co ty bredzisz? Nawet "magister" z "elektrykiem" nie byli tak obciachowi jak "bul". Przy nich Lech to mędrzec!

zbysiula154
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-13 18:41:19
komentarz usunięty przez użytkownika

RicardoE
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-13 18:40:28
Ty masz kiłę ja rzeżączkę więc podajmy sobie rączkę.

doman800
    Ocena: 3 (glosow:23)
2015-05-13 18:32:32
komentarz usunięty przez użytkownika

stary.kocur
    Ocena: -2 (glosow:14)
2015-05-13 18:34:47
Z Duda się nie dogadasz, dopóki nie dostanie wytycznych.

spitulis
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-05-13 18:27:33
wybór jak między dżuma a cholerą

stary.kocur
    Ocena: 3 (glosow:13)
2015-05-13 18:36:40
A najgorsze, że dżuma już była 2 lata, potem cholera 8, a teraz są tacy, którzy już się za dżumą bardzo stęsknili.

bodan
    Ocena: 7 (glosow:19)
2015-05-13 18:11:22
komentarz usunięty przez moderatora

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-13 18:44:34
Dobre daje punkt.

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-05-13 20:58:22
Nie wiem, czy jest coś gorszego od fanatyzmu i jego skutków. Na pewno nie geje, którzy zazwyczaj nikomu krzywdy nie robią. A co do postubecji, to prezesowi Kaczyńskiemu postubecja jakoś nigdy nie przeszkadzała, jeśli tylko popierała jego partię, lub była cennymi politykami tejże partii. Przykłady? Proszę bardzo: "Samoobronę zakładał Lepper razem z byłymi SB-kami" - słowa prezesa, zanim jeszcze nie wygrał wyborów i nie wszedł z Samoobroną w koalicję. Ś.p. Wasserman - jeden ze znamienitszych polityków PiSu, wcześniej PRL-owski prokurator. Podobnie jak Kornatowski...

bodan
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-05-13 18:09:01
komentarz usunięty przez moderatora

Aldona22
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-05-13 18:08:58
ech a czyja to wina ,że musimy głosować na takich ekhem ....typów. Mój teść powiedział,że na kukiza nie zagłosuje bo nie jest pewny go,że na pewno nie wygra i,że będzie miał mało poparcia.. a tu zonk. niestety teraz musimy wybierać między "kiłą a rzeżączką"

GanGstaRR
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-14 08:41:17
No to masz debila za tescia, co to wogole za chore rozumowanie? Chyba logiczne, ze jak nie zaglosuje na Kukiza to Kukiz nie wygra... jakiej on chcial pewnosci? Pewnym moze byc swojej smierci. Codziennie stykam sie z takimi absurdami mysleniowymi i coraz czesciej sie wstydze, ze mieszkam wsrod debili...

czekoladowymis
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-05-13 08:43:33
W 2giej turze głosuje tak samo jak w 1szej - na KUKIZA

opalony-blady
    Ocena: -1 (glosow:19)
2015-05-12 17:57:15
Odciągnijmy Bronka od koryta. Niech inny też coś podje. Duda przynajmniej ma kobietę za żonę a nie tucznika.....(wstydzę się jak tucznika pokazują w tv)

jurek1102
    Ocena: -7 (glosow:19)
2015-05-13 18:53:05
No oczywiście... Czepiajmy się starszej pani która urodziła piątke dzieci ale niech nie wadzą nam tłuści biskupi którzy jedyne co robią to swoimi poczynaniami kompromitują nas w świecie.

geniuszczura
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-05-12 16:46:03
komentarz usunięty przez użytkownika

bigszu99
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-05-13 20:05:58
To dwa w jednym. Belive me.

gaaabi1992
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-05-12 15:46:06
Dlatego lepiej nie wybierać i darować sobie drugą turę.

kuboll1
    Ocena: 7 (glosow:17)
2015-05-12 15:36:55
Lewactwo boli dupa - nie ma grodzkiej pójdą na komora. Grodzki lub ogórek to jest poziom waszych juruś lewicowych kandydatów .Komora uważasz za konserwatystę -oj maxijurusiu żałosny jesteś

kuboll1
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-05-12 15:40:39
A dwa to śmieszne jest że twój lewicowy kwas poparł komora.Jak mówi Kukiz nie dziwi fakt że stara nomenklatura poparła nową!!!!Tacy to byli bohaterowie podziemia że teraz z byłymi wrogami liżą się po dupach

pittero
    Ocena: -7 (glosow:15)
2015-05-12 15:33:24
'bójta' się teraz bo jak PIS dorwie się do władzy to wraz z Rydzykiem zrobi wam jesień średniowiecza, na słupach i latarniach każdego miasta będą wieszać lewaków, pederastów i inne dziwadła, zarządzą eksterminację dzieci poczętych z in vitro ich matki trafią do lochów albo na stos a ateistów będą siłą przy użyciu służb jak policja czy wojsko naganiać do kościołów, w szkołach wprowadzą codzienne lekcje religii i obowiązkową religię na maturze, a oprócz kościołów już nic nie będzie, także idą ciężkie czasy że strach się bać :)

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-05-13 18:53:18
Mam nadzieje,że psychiatra może ci pomóc.

pawelusa
    Ocena: 4 (glosow:16)
2015-05-12 15:07:54
ja tam pisu nie popieram ale moze jak by doszli do wladzy to by z tymi dziwadlamy i pedalstwem cos zrobili

pawellt
    Ocena: -3 (glosow:13)
2015-05-12 15:28:09
Ty chyba naiwny jesteś. Jak Kaczor dojdzie do władzy to poza złodzejstwem jakie jest JUŻ wprowadzi jeszcze swoje chore pomysły gospodarcze, które uwstecznią ten kraj bardziej niż pomysły PO. Ale proszę bardzo. Życzę miłego życia w paranoicznej, V RP :D

stary.kocur
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-05-13 18:40:37
pawelusa, masz na myśli kler? Tam albo pedał, albo pedofil, reszta bzyka na boku podnosząc sukienkę cichaczem i podbierając gotówkę z plebanii.

domal6
    Ocena: -3 (glosow:11)
2015-05-12 14:41:42
Dla mnie to wybór między sraczką a stolcem......idźmy dłosować nawet po to żeby oddać nie ważny głos np dopiszmy do listy Kukiza :)

Nasi
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-05-12 14:39:14
Jurku ależ PiS to narodowy socjalizm, oni są gospodarczo bardziej lewicowi niż SLD, zaś PO też nie idzie w stronę liberalizmu tylko socjalu :D różnica polega na światopoglądzie w PO są resztki lewicy, zaś w PiS ich brak. W sumie wybór to mamy co do nazwy partii głównej, bo żadna nie zaryzykuje zmian jeżeli chodzi o światopogląd, tu będzie jak jest :D

gajcy
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-05-12 14:00:01
Ogolnie Jurku maxie klubie jak ludzie wybierają miedzy kiła a rzezaczka, to. Jaka choroba musi miec twoja lewica ze ludzie wola choroby weneryczne jako mniejsze zlo? :)

falk87
    Ocena: -8 (glosow:10)
2015-05-12 13:47:53
bylem na wyborach ale do drugiej tury nie ide, nie ma sensu wybierac mniejszego zła

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:16)
2015-05-12 13:59:01
rydzykobojownicy wybiorą za ciebie.

falk87
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-05-12 14:10:06
no to wybiorą, nie po to glosowalem na Korwina by teraz popierac ktoregos z tych... Kukiza bym poparł ale niestety nie dostał się

vacarius
    Ocena: -7 (glosow:19)
2015-05-12 13:29:31
Gdyby nie to ze mohery będą się bardziej cieszyć gdy wygra większy moher. To nie poszedłbym głosować w ogóle. Albo zagłosował na dudę aby dolać oliwy do ognia. Po to aby ten katolicki system pi.rdolnął od przeżarcia. Lecz gdy widzę takiego endera i wiem jak głupio by się cieszył. To będzie trzeba na złość jemu pójść i zagłosować na komora. Skoro ja mam się męczyć z moherowymi rządami to niech on tez się męczy nie z tym moherem którego by chciał.

ender011
    Ocena: 8 (glosow:44)
2015-05-12 12:51:46
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:17)
2015-05-12 12:53:44
aa Dudy to takie te z kozy tak?

pawellt
    Ocena: -11 (glosow:23)
2015-05-12 15:30:10
Gratuluje logiki. Przegrał Kukiz to zagłosujemy na marionetkę Dudę :D

jurek1102
    Ocena: -4 (glosow:16)
2015-05-12 16:59:02
ender w pierwszej turze też z pewnościa głosował na fanatyka Dude.

ender011
    Ocena: 7 (glosow:13)
2015-05-12 18:00:24
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: -8 (glosow:18)
2015-05-12 21:46:39
Ktoś kto zapowiada że będzie postępował zgodnie z wolą biskupów czy że będzie karał wiezieniem za invitro to nie fanatyk?

zbysiula154
    Ocena: 8 (glosow:14)
2015-05-13 18:47:01
To wyprowadź się do niekatolickiej Korei Północnej jak ci katolicy w Polsce przeszkadzają, a po drugie to jeśli myślisz, że oni są konserwatywni katolikami to chyba ja jestem fanatykiem ponieważ uważam, że z państwowych pieniędzy nie powinny być finansowane żadne prywatne cele. Czyli żadna z partii i ani grosza na kościół ponieważ nie kradnij jest naszym siódmym przykazaniem, a zabieranie jednym na rzecz drugich jest złodziejstwem.

bigszu99
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-05-13 20:10:03
A co wolicie: lewactwo czy lewatywę w wykonaniu jurek1102 vel maxicoveri? Bo ja wolę normalność.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Albo kac morderca
  •  Tępić
  •  Nie ma palenia na stacji
  •  Bardzo nieudany napad gdzieś w Meksyku


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400