Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A my dajemy im bezpłatne leczenie, studia i mieszkania.
pajakpajak  15-05-16, 15:02 Zgłoś
+ 216 -
Dodano: 2015-05-16, 15:02:50   przez: pajakpajak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 216  Zgłoś nadużycie
73
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dziewczyny efektownie zakończyły imprezę
  •  Daj odpisać
  •  Tak się spieszył
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
Ukryj komentarze(39)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Gregory2509
    Ocena: 25 (glosow:31)
2015-05-16 17:11:49
Komor....jedz na Ukraine i zloz mu gratulacje

zonkumariano
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-18 01:15:26
W POlsce rządzą żydzi na Ukrainie właśnie żydostwo objęło władzę, stąd taki a nie inny stosunek do Polaków!

dibo2
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-05-17 20:29:30
W ch..u mam tą całą je..aną Ukrainę po co my sie tam wtrącamy a nie załatwiamy swoich spraw u siebie ??

kicaj997
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-17 20:53:40
Dokładnie. Wielokrotnie już to pisałem: na wschodzie walczą dwa wrogie nam państwa i nie powinniśmy się wpieprzać między wódkę a zakąskę, ale czekać z boku na rozwój sytuacji w myśl zasady: "gdzie się dwóch bije tam trzeci korzysta".

pawel1710
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-05-18 00:11:27
Otóż to. Niech ruskie zaorają tą dzicz i nie powinniśmy się w to wtrącać. Czym szybciej to zrobią tym lepiej.

jk112
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-05-17 19:46:46
pierd.olone ukraińce aby ich hu.j zapalił!

g_egorz
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-17 17:23:31
Piłsudski leży na Wawelu i w kościele 15 sierpnia czcicie "Cud nad Wisłą".. HIPOKRYCI

kicaj997
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-17 20:55:51
Jaki związek ma Piłsudski i "cud nad Wisłą" z gloryfikacją ukraińskich zbrodniarzy wojennych?

elitarny98
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-17 15:30:27
komentarz usunięty przez użytkownika

elitarny98
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-05-17 15:27:11
Noto pieniądze przekazane Ukrainie od Polski poszły na wysokie emerytury dla UPA.

irio83
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-05-17 13:54:55
A ja widzę, bo duża część Ukraińców nie chcę takich bohaterów... Oni mordowali nie tylko Polaków, ale i samych Ukraińców... Słyszałeś kiedyś, żeby ktoś się skarżył na Sobieskiego, Piłsudskiego i innych? Nie usłyszysz, bo nasi pokazywali męstwo na polu walki, a nie mordując kobiety i dzieci.

kicaj997
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-17 21:04:16
Tak, część ukraińców nie chce takich "bohaterów", ale na ukrainie rządzą neonaziści i oni rozdają karty. Po za tym przeciwnicy banderowców są w znaczącej mniejszości, nie dotyczy to terenów objętych powstaniem, tam mało kto identyfikuje się z kijowskimi neonazistami.

irio83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-17 13:49:10
komentarz usunięty przez użytkownika

heerind
    Ocena: -9 (glosow:13)
2015-05-17 13:09:01
Nie mam nic do tego, że taką ustawę sobie podpisali, to ich kraj ich sprawa.Jakby nie patrzeć AK też nie przebierali w środkach, ale to zrozumiałe bo walczyli o wolność, UPA też walczyli o wolność z ta tylko różnicą, że Polacy na tym ucierpieli.Jedyne co mnie boli to ta cała otoczka żałoby nad Ukraińcami, a sami to sobie wszystko zgotowali godząc się na "pomoc" Unii, a teraz mają wojnę i jeszcze gorszy kryzys niż za rządów Janukowycza i kto wie jak się to skończy.

irio83
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-05-17 13:46:26
Jełopie nie porównuj UPA do AK. Wygląda, że jesteś historycznym imbecylem..

spacz
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-05-17 16:40:35
komentarz usunięty przez moderatora

heerind
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-18 00:09:40
Chcę być po prostu obiektywny, a Wy takie drące japy "patrjoty", a nie umiecie nawet czytać ze zrozumieniem.Chodzi o to, że zabronić im kultywowania swoich "bohaterów" nie możemy, możemy kultywować swoich i nie wysyłać ton pomocy do Ukrainy tylko skupić się na interesie Polski i Polaków, podniecaniem się "co oni tam wyprawiają" nic się nie zdziała.Jak powiedział JKM trzeba odciąć się zupełnie od tego całego problemy ukraińskiego, ogłosić neutralność wobec całego tego konfliktu i niech się tam gniotą bo wdzięczności to my żadnej nie otrzymamy, a wręcz przeciwnie.

Elkesz
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-05-17 13:06:47
Ja w tym sensacji nie widzę,bo nie da się być bohaterem we własnym kraju i jednocześnie nie podpaść sąsiadom.

kwisniew
    Ocena: 12 (glosow:12)
2015-05-17 12:39:05
Jakiś czas temu odbyło się w polskim sejmie głosowanie czy zbrodnie na Wołyniu powinno nazywać się "ludobójstwem". Była ostra debata, w której R.Sikorski straszył "UPOKORZENIEM UKRAIŃCÓW". Stosunkiem głosów 12 do 222 uznano, że nie powinno się używać określenia "ludobójstwo".... Rozumiecie coś z tego ??? Skąd ta uległość Polski w stosunku do wszystkich dookoła ? My ciągle kogoś przepraszamy, nami ciągle wyciera się swoje brudy ( polskie obozy koncentracyjne, udział Polaków w zbrodniach nazistowskich itd. ) Jeszcze trochę i będziemy Niemców za II wojnę przeprasz

kicaj997
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-05-17 11:48:49
Ciekaw czy ta ustawa obejmuje również "bohaterów" z SS-Galizian, strażników z Sobiboru i innych obozów czy też pacyfikatorów Powstania Warszawskiego?

LeSaux
    Ocena: -4 (glosow:12)
2015-05-17 11:37:18
To kto ma być bohaterem dla Ukraińców ? AK ? Czy może Armia Czerwona lub Wehrmacht ?

kicaj997
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-17 11:51:22
komentarz usunięty przez użytkownika

kicaj997
    Ocena: 11 (glosow:11)
2015-05-17 11:55:45
Wermacht? Jak najbardziej- w końcu witali ich kwiatami i ochotniczo zasilali jego szeregi. Jeszcze chętniej współpracowali z SS, w tych szeregach mogli się spełnić i bezkarnie mordować!

LeSaux
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-05-17 13:32:00
Oczywiście, że witali kwiatami - w myśl starej maksymy "wróg mojego wroga jest moim przyjacielem". Po pierwsze Niemcy pogonili czerwonych, pod rządami których zginęło z głodu kilka milionów Ukraińców, a następne kilka wywieziono do łagrów. Po drugie mieli nadzieję, że Niemcy pozwolą na stworzenie niepodległego ukraińskiego państwa będącego w sojuszu z III Rzeszą. Ty byś nie witał ? A w Waffen-SS służyło pół narodów Europy - chociażby Hiszpanie, Francuzi, Holendrzy, Walonii, Estończycy, Łotysze, Ukraińcy a nawet ROSJANIE.

kicaj997
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-17 20:44:21
I to ma być powód do dumy? Kolaboranci III Rzeszy to najgorsze ścierwa i nic ich nie usprawiedliwia. Widziałeś w jakimś normalnym kraju pomniki kolaborantów III Rzeszy? Gdyby chociaż UPA naprawdę walczyła z regularną armią lub chociażby uzbrojoną partyzantką, ale nie, oni zajmowali się wyłącznie czystkami etnicznymi i napadami na bezbronne wioski. I to mają być bohaterowie, "bojownicy o wolność"? Zwykli zwyrodniali bandyci okrucieństwem przewyższający SS-manów!

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-18 10:02:54
Obaj macie rację i to się wcale nie wyklucza. Nikt nie popiera stawiania na piedestał UPA ale trzeba rozumieć i to że dla przeciętnego Ukraińca byli m.w. tym czym dla nas są BCh czy AK. Na Ukrainie zapewne nie mówi się o rzezi wołyńskiej a jak mówi to umniejsza się swoje winy. Ukraina, podobnie jak i Rosja, ma wyraźny problem z historią, która ma tyle wspólnego z prawda to Rydzyk z tolerancją.

Mundzio84
    Ocena: 6 (glosow:14)
2015-05-17 11:15:47
Myślicie, że takie coś obchodzi tych antypolskich zdrajców, którzy teraz rządzą?Bruksela wypchnęła nas przed szereg, jak swojego psa, żeby dostał od ruskich pierwszego kopa.I tak już się stało, bo najbardziej oberwaliśmy kontrsankcjami, ale i tak służymy wiernie urzędasom z Brukseli.Ukraina nigdy nie była i nie jest naszym przyjacielem.Już dawno powinniśmy ogłosić neutralność w sporze rosyjsko-ukraiński, ale nasze lizodupy w życiu tego nie zrobią.Mam nadzieję, że jesienią wszystko się wreszcie zmieni.

spacz
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-17 16:46:09
komentarz usunięty przez moderatora

grog
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-05-17 11:02:09
Dla nich to sa bohaterowie, to oni walczyli o niepodleglosc kraju, ktorego Poroszenko jest prezydentem. Gdyby Komorowski uznal ich za bohaterow to bylaby wiocha. To jakby Niemcy chcieli nas krytykowac, bo dla nas bohaterami sa nasze wojska walczace z ich przodkami w bitwie pod Grunwaldem

kicaj997
    Ocena: 8 (glosow:14)
2015-05-17 11:42:49
UPA nie walczyła, UPA mordowała i popełniała zbrodnie wojenne! Przy nich SS-mani to potulne baranki! To tak jakby Niemcy zaczęli stawiać pomniki SS-manom, bo przecież "walczyli za swoją ojczyznę".

Buahahahah
    Ocena: -10 (glosow:14)
2015-05-17 12:06:31
@kicaj - dorośnij dzieciaku.

irio83
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-05-17 13:52:48
@grog nie widzisz różnicy z walki pod Grunwaldem, a z mordowaniem kobiet i dzieci, wyrzynaniem całych wiosek? Stosowaniem metod morderstw o których Ci się nie śniło? Poczytaj co to był wianek ku wolnej Ukrainie, wycinanie dziecka z brzucha kobiety i zaszywanie tam żywego kota i setki innych.

kurwamac02
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-17 15:26:26
@grog, przecież bul już uznał ich za bohaterów. Wpisz sobie w google "Bronisław Komorowski: Polska podaje rękę Ukrainie". Nawet wrzuciłem ten artykuł jako absurd tutaj, ale niestety polaczki go zminusowali;-)

kicaj997
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-17 20:50:09
Buahahahah- możesz nieco rozwinąć swoją wypowiedź? A może sklecenie kilku zdań przekracza to twoje zdolności intelektualne?

fixxxer85
    Ocena: 6 (glosow:12)
2015-05-17 10:59:13
Teraz PO wyśle Ukrainie kolejne miliony, tym razem na pomniki UPA.

sagem3
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-05-17 10:47:40
precz ze sztucznym tworem jakim jest ukraina. Jarema Wiśniowiecki by im ze łbów nahajem powybijał te głupoty.

caleanka
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-05-17 10:38:48
"Paweł Kukiz solidaryzuje się z Ukraińcami, dlatego postanowił napisać po ukraińsku hymn rewolucji. "Pieśń "zagrała mi w głowie", gdy byłem drugi albo trzeci raz na Majdanie" - mówił w wywiadzie dla portalu Express.olsztyn.pl."

jaa28
    Ocena: 14 (glosow:14)
2015-05-17 10:14:16
Beszczelne ku**y nie dość ze Poroszenko paradował z barwami UPA pod westerplatte teraz to a nasz nied**eb który widocznie nie zna hostori poklepuje się z nim po ramoeniu podaje rękę i nazywa ich przyjaciółmi jak Niemiec pokazał by sie ze swastą to była by wielka afera a tu zero reakcji UKRAINA TO NIE NASZ PRZYJACIEL !!!!!

diabelek71
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-05-17 08:16:05
Ładnie mój prezydent Bronisław Komorowski ma przyjaciół na Ukrainie którzy wspierają bandytów z UPA!!! Wstyd mi za mojego prezydenta, no ale cóż taka jest poprawność polityczna, łapa papa!!!

Gregory2509
    Ocena: 25 (glosow:31)
2015-05-16 17:11:49
Komor....jedz na Ukraine i zloz mu gratulacje


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300