Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Tiger narażasz się! z tym że to prawda
maxicoveri  15-05-18, 19:41 Zgłoś
+ 239 -
Dodano: 2015-05-18, 19:41:46   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 239  Zgłoś nadużycie
84
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jedyne media, które nie kłamią
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  Pijany kierowca i zatrzymanie obywatelskie
  •  Uczciwa konkurencja
Ukryj komentarze(147)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bergus84
    Ocena: 68 (glosow:148)
2015-05-18 20:40:57
Michalczewski to debil, który nie odróżnia tego co się dzieje w czyjejś sypialni, od mody na przedstawiania swojego "ja" na ulicy. Mogę tolerować, ale nie będę tolerował tego, jak to się "wylewa" na ulicę, aby pokazać jaki niby super ja jestem !!

wojtek2791
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-06 09:45:30
To, że musimy to wiedzieć co jemy to nie głupota tylko używanie rozumu. A co ja jestem Bear Grylls, żeby wpierdalać odchody zwierząt? Co sie dzieje z tym "chłopem" mózg obity, czy co?

latrell
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-06-05 15:11:44
JESTEM DUMNY Z BYCIA POLAKIEM, CHOĆ TO, CO PISZE TEN "polak" JEST MI TOTALNIE OBCE.Także nie drogi tajgierze skoncz już publiczne występy, to że jesteś żałosny to naprawdę zbyt mało napisane.

mieciu88
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-26 00:45:36
Michalczewski to faja

dibo2
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-21 18:03:48
Pajacuje bo już nie jest taki popularny jak kiedyś !!Jak ci wstyd to w..alaj do niemiec

minimale_ldz
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-21 02:07:10
Daruś, spier... do niemiec, jak Ci się w Polsce nie podoba

yahoo2135
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-05-20 19:38:04
a jakiś czas temu frajer krytykował "pedalskie" zachowania piłkarzy

zbysiula154
    Ocena: 10 (glosow:10)
2015-05-20 17:25:49
To dziwne bo przecież słowo homofobia wymyślili waginosceptycy więc musiał to usłyszeć dużo wcześniej. Fobia to paniczny strach, lub lęk, a my przecież się parów nie boimy tylko padałami się brzydzimy jak tygodniowym ścierwem w upalne dni. A to, że ktoś nie je czegoś czego nie zna to całkowicie jest uzasadnione. On wszystko bierze do buzi jak małe dziecko, lub właśnie jak te owe lewe niewiasty.

zbysiula154
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-20 17:22:28
komentarz usunięty przez użytkownika

traffick
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-20 15:35:47
Ty, saviola1, wyglada na to ze sam jestes ukrytym gejem, chlopcy blond z dlugimi wlosami cie kreca?

traffick
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-05-20 15:33:18
Ma racje. Polacy boja sie homosiow, jakby bylo czego

siak
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-05-20 12:33:42
tiger zapewne już spróbował, żeby wiedzieć więcej niż przeciętni polacy na temat homo :)

maniek_ski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-22 06:31:49
I zapewne posmakowało jemu to ... hehe

smiechen
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-05-20 10:08:05
mnie nie obchodzi kto z kim śpi, dopóki nie wchodzą do mojego domu żeby się ruchać...kumasz to panie tiger?

grigore
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-05-20 11:08:09
No nie mow ze ci sie geje wlamali zeby sie ruchac na twoich oczach hehehe

forszizel
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-05-20 09:43:17
Ciekawy przyklad ignorancji mozna teraz obserwowac w Irlandii gdzie szykuje sie za kilka dni referendum w sprawie malzenstw gejow. Wiekszosc narodu (katolickiego) jest za ale sa i przeciwnicy ktorzy widza najwiekszy problem w fakcie ze geje po slubie beda probowac adoptowac dzieci. Tylko nie wiedza bo ciemnota im na to nie pozwala, ze geje w Irlandii maja juz prawo do adopcji tylko po prostu z niego nie korzystaja, bo nie sa zaiteresowani adopcja. Tak samo jak pary heteroseksualne nie obchodzi los niechcianych dzieci.I oczy im deba staja jak im powiedziec ze geje moga juz adoptowac:)

max1959
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-05-20 09:01:09
Tiger za długo był bity po głowie.Niech wy*****ala jak mu się nie podoba.

lolo88888888
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-05-20 07:38:24
tiger to ciota, boksował, bo lubił się przytulać do spoconych facetów

grigore
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-05-20 07:42:07
Wprost bys mu nie powiedzial bo by ci zwieracz puscil ze strachu internetowy kozaku.

lolo88888888
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-05-20 07:48:22
dlatego internet jest taki zaj*bisty, że można kozaczyć ile się chce, w*urwiając taki plebs jak ty.

grigore
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-05-20 07:51:02
Mnie to nie wk*rwia, tylko smieszy. Umarlbys w polowie jego pierwszego treningu, gdyby ci trener rozpisal cwiczenia dla poczatkujacych.

lolo88888888
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-20 10:08:49
o mamy tu wioskowego śmieszka. mnie śmieszy to, że nie znając ludzi, oceniasz przez pryzmat reszty internetowych napinaczy. skąd wiesz że bym nie wytrzymał? znasz mnie osobiście? no raczej nie, ale piszesz jakieś spopularyzowane dyrdymały. wymyśl coś oryginalnego.

grigore
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-05-20 11:09:34
Rozumiem ze jestes dobrym znajomym Tigera i w zaufaniu zwierzal ci sie z jakiego powodu boksowal? Czy tez oceniasz przez pryzmat swoich pogladow?

lolo88888888
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-21 07:34:08
jasne że oceniam przez pryzmat swoich poglądów,chyba jak każdy. a ty nie?

grigore
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-05-20 07:23:27
Caly sek w tym ze geje sie z tym nie obnosza, po prostu nie robia tego, nie robia. Wychodza na ulice bo ida do pracy, szkoly, sklepu, spotkanie, a nie po to zeby wam mowic co dzis w nocy i z kim robili. Po prostu nie obnosza sie z tym. Pomimo tego ze panicznie boicie sie ze zaczna biegac nago po ulicy i trykac sie po wszytkich zaulkach albo na srodku rynku - nadal tego nie robia, i nie maja zamiaru. Zreszta nigdy tego nie robili a problem homofobii od zawsze byl - wlasnie przez to co robia we wlasnych sypialniach. Michalczewskiego mozna lubic albo i nie, ale w tej wypowiedzi ma racje.

forszizel
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-20 09:50:07
Jakbys wiedzial co oznacza slowo "homofobia" to bys wiedzial ze chodzi o nieracjonalny strach przed gejami. Czyli na dobra sprawe nie ma znaczenia co geje robia i jak zyja. Im normalniej sie zachowuja tym bardziej wkurzaja homofobow, ktorzy chca ich widziec jako przebierancow ktorzy z domu bez parady nie wychodza. Ludzie maja problem z przebierancami i nie potrafia ich od gejow odroznic. Normalni geje nie ukrywaja sie z orientacja, po prostu sa normalni. Nie chwala sie kto im wczoraj loda robil i ile zaliczyli jak rozkoguceni hetero, ktorzy nazywaja to szmacenie normalnoscia.

saviola1
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-05-20 00:13:44
niech wyp***la z Polski ! i żyje sobie z tymi swoimi homosiami i ciapatymi może wtedy zobaczy dlaczego my tego ścierwa tutaj nie chcemy

krissokrizisso
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-05-19 23:29:34
Michalczewski przemawiał na wiecu Komorowskiego, gratulował mu niezależności i tego jak wiele zrobił dla kraju, więc nic mnie już nie zaskoczy u tego człowieka..

owcazogorkowca
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-05-19 22:51:54
Przepiękne! Doszło do tego, że lewacka tęczowa patologia zaczyna cytować kompletnych debili po 7 klasach podstawówki. Brawo. Coraz lepsze macie autorytety, jak nie rezydent nieuk analfabeta i arogancki cham, to znowu bokser o IQ koczkodana:)

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-05-20 07:26:27
Ktoś cytował ppajaka?

BloodyFace
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-05-19 22:45:40
Prawda. W polsce kazdy kazdemu zagląda bo nie ma swojego. Ot tak z nieszczescia i ubóstwa

zonkumariano
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-05-19 22:35:08
Za dużo dostał po łepetynie bo wiatr hula stąd aż po Madagaskar!

ramzesx
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-05-19 22:15:24
Pusty celebryta, wśród nich moda jest na wszelkie ekscesy, czy to skoki w bok, czy homo-pederastię.

sobol73
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-19 21:43:10
brawo kawalrala, brawo .popieram w 100 %

HoodedLime
    Ocena: -1 (glosow:19)
2015-05-19 20:45:47
95% komentarzy tu potwierdza że ma on rację heh

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-05-19 21:34:11
Dlaczego? Dobrze mieć własne poglądy. Jakoś osoby, które nie lubią oglądać gejozy nie narzucają swoich poglądów innym, tylko nie chcą, żeby ktoś obnosił się ze swoim zboczeniem i tyle. To pan Michalczewski taki światowy jest? Już popróbował męskiej miłości, skoro taki tolerancyjny? Powinien zasmakować tego, czego tak uparcie broni:)

grigore
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-20 07:37:52
Geje tez maja swoje poglady - a przeciez dobrze je miec nie? Oni tylko nie chca zebys obnosil sie ze swoimi pretensjami bez powodu. Ciemnota polakow tkwi dokladnie w tym co napisales, ze mysla ze jak nie beda nienawidziec gejow to znaczy ze sami nimi sa i kazdy kto nie pluje na geja to znaczy ze poprobowal "meskiej milosci". Serio? Trzeba nienawidziec wszystko czym sie nie jest? Dluga lista by ci sie wg tego ulozyla. Albo moglbys sie przestac interesowac gejowymi odbytami i pilnowac swojej dupy.

forszizel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-20 09:52:42
@Rafal Wedle twojej logiki jak poprobowalem milosci z kobieta to juz jestem transem i chce byc kobieta? Po*&ebalo cie?

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-20 17:40:01
Ja pilnuję swojej, ale wymagam, aby homosie też pilnowali swoich i nie obnosili się z tym. Ja nie urządzam parad na temat tego, co lubię robić w sypialni czy gdziekolwiek indziej, i nie życzę sobie, by jakiś obrzydliwy kakaowy zboczeniec obnosił się ze swoimi preferencjami, bo szczerze mam to gdzieś.

yetick
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-05-19 19:07:14
komentarz usunięty przez moderatora

forszizel
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-20 09:54:01
Twierdzisz ze nie ma racji i jestesmy tolerancyjni?

kawalrafala
    Ocena: 7 (glosow:13)
2015-05-19 19:01:04
Ja też nie rozumiem, po co pedały czy lesby manifestują swoją inność? Widocznie lubią być wyśmiewani i szykanowani, by potem móc narzekać, jak im jest źle. Narzekanie to jedna z polskich cech narodowych, i tutaj homosie wiodą prym. Michalczewski też narzeka, że niby naród jest nietolerancyjny, zamiast cieszyć się swoją nieskończoną tolerancją. Narzucanie większości poglądów mniejszości jest cechą homo-faszyzmu.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-05-20 07:32:54
Ale kto ci manifestuje cokolwiek?Zyja jak chca a ze ty zauwazyles to jeszcze nie swiadczy o manifestacji. To tak jakby twoja orientacje nazwac wielka manifestacja - moze komus sie nie podoba to co ty manifestujesz i powinienes przestac i nie przyznawac sie jakiej orientacji jestes i trzymac to w tajemnicy. I kto komu narzuca homoseksualizm? Co ty wymyslasz? Kazal ci ktos kiedys? Zastanow sie kto ma tu powod do narzekania, ten co moze dostac w ryj za nic czy ten co daje w ryj?I czy jest w ogole powod?

kokosio2
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-19 18:56:11
Przedstawiciel ostatniego pokolenia zakompleksionych rodaków. Rocznik 68 bodajże-nie chce mi się sprawdzić. Czym to się różni od stwierdzenia "Polskość to nienormalność" albo "Murzyńskość" Ludzie urodzeni w latach 80 tych w Polsce już tacy nie są. Sam jestem "77 r.

maras2604
    Ocena: 8 (glosow:14)
2015-05-19 18:46:03
kogo obchodzi ten folksdojcz?

killing_joke
    Ocena: 1 (glosow:15)
2015-05-19 18:26:54
Darek chyba zmienił swoją orientację seksualną, albo raczej "poszerzył". Ostatnio jest stał się wyjątkowo aktywnym działaczem na rzecz praw les&gey. A stare przysłowie głosi "każdy polak mówi o sobie"...

grog
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-05-19 18:41:56
zauwaz ze tez wypowiadasz sie w gejowskim temacie, wiec.... stosujac twoja logike moge cie nazwac starym pedziem?

BigRooy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-19 18:25:08
komentarz usunięty przez moderatora

awax111
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-05-19 18:24:26
zgadzam się z nim

vonSupremo
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-05-19 17:42:02
mnie osobiście nie obchodzi co kto robi w sypialni ale jak widzę epatujących sodomią kolesi narzucających mi że to jest jakaś norma to mnie trafia... szanowni sodomici, pozwólcie mi myśleć moimi kategoriami, nie macie monopolu na normy

grigore
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-20 07:41:01
A gdzie ty takich spotykasz?

vonSupremo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-20 21:02:39
na przykład ten Pan mi wmawia jakieś uprzedzenia i fobie

shellah
    Ocena: 1 (glosow:13)
2015-05-19 17:21:50
W dupie mam co ten hipokryta pierdzieli. Jak w ogóle zdrajca narodu ma czelność wypowiadać się jako Polak o Polakach?

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-20 08:27:35
Zdrajca narodu? Facepalm

grigore
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-05-20 08:34:30
Prawda w oczy kole, by my tacy swieci polacy i zlego slowa o nas powiedziec nie mozna. A niech sasiad lepsze auto kupi to zaraz gadanie ze nakradl i na cudzym nieszczesciu sie dorobil i niech go szlag z tym autem, pewnie pedal.

Wojtek1291
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-05-19 17:19:24
Nikogo nie obchodzi, bo to sprawa prywatna. Skoro jakiś pajac biega i drze się z kim śpi i co robi w łóżku i z kim, to go traktuję jak chama i idiotę. Znam gejów i lesbijki i zachowują się normalnie, a trochę trwało zanim się dowiedziałem o ich preferencjach seksualnych, bo nikt z moich znajomych nie ma zwyczaju o tym dyskutować. I są to normalni ludzie i całkiem spoko. No ale pedał się musi pokazać, zrobić szum wokół siebie i zamieszanie, narzucać innym swoją odmienność. I tępienie takich ludzi to nie homofobia, bo to ich zachowanie ma związek z reakcją, a nie upodobania.

grog
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-05-19 17:18:42
Dobrze prawi

cyb155
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-05-19 16:58:51
Homo propaganda i antypolonizm tfuuu

hanauer
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-05-19 16:57:08
komentarz usunięty przez użytkownika

irek285
    Ocena: 3 (glosow:15)
2015-05-19 16:49:46
Geje i lesbijki zawsze byli, ale w ukryciu i niech tak pozostaną a nie na siłę zmuszają wszystkich do swojej akceptacji.Tak samo jak mam prawo do akceptacji,tak samo mam prawo nie akceptować.Tylko jest taka różnica że ten wybór został zatracony.Dziś dyskryminuje się ludzi którzy wybierają nie akceptacje a to też dyskryminacja.

moro5
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-19 18:21:20
Masz racje z Twojego punktu widzenia. Twierdzisz, że nie powinni wychodzić z ukrycia, ok zgadzam się z tym . A co z tymi, którym nie udało sie tego ukryć, zostali pobici , są szykanowani , czy wyrzuceni z pracy np itp. Takich przypadków jest ogrom w naszym społeczeństwie. Polacy nie tylko patrzą kto jakim wozem jeździ ale także z kim jeżdzi :) chore to nasze społeczeństwo jeszcze i długo jeszcze będzie , a kolejne rządy niech nadal je wykorzystują i łupią ile się da, bo nie dorośli Polacy do Europy !!!!

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-05-19 18:33:24
Debile też byli zawsze, ale pozostawali ukryci. I wtedy pojawił się internet...

homo_sapiens
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-19 21:08:17
@irek - wszystko zależy od tego, jak definiujesz pojęcia "tolerancja" i "akceptacja". Według mnie tolerancja to inaczej brak dyskryminacji, szykan, agresji itp. Akceptacja (bądź jej brak) to po prostu stwierdzenie, że się z czymś lub na coś zgadzasz (bądź nie zgadzasz). NIKT nie może Ci zakazać nieakceptowania czegokolwiek, albo nakazać akceptowania. Jednak brak tolerancji może wyrażać się na zewnątrz w postaci naruszenia praw innych ludzi, co może być szczególnie dotkliwe w przypadku urzędników, instytucji państwowych czy pracodawców.

irek285
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-19 21:09:10
moro5 ja do nikogo nic nie mam.Dla przykładu podam Biedronia,odmiennej orientacji seksualnej ujawnił się i jakoś nikt mu nic nie robi.A wręcz przeciwnie stał się przykładem jako prezydent miasta wprowadzając zmiany w urzedzie i jeszcze podejrzewam że wiele zmieni.Pokazuje że można.Ale jakoś nie widać z jego strony wielkiej manifestacji że jest gejem,nie ślini się publicznie gdzie się da,a wydaje mi się że to o to chodzi w dużej mierze.Polska to kraj konserwatywny i ludzi to wkurza bo to nie jest normalne.Dlatego lepiej dla nich jak zostaną w ukryciu.

irek285
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-19 21:24:31
homo_sapiens można tolerować ale nie trzeba akceptować.Dla mnie tolerancja polega na tym że toleruję odmienność seksualną,inne kultury czy nacje.Ale nie będę akceptować ich publicznego manifestowania swoja innością bo to obrzydza.

grigore
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-20 07:49:11
A co konkretnie oznacza publiczne manifestowanie? Czy przyznanie "tak jestem lesbijka/gejem to jest moja dziewczyna/chlopak, idziemy do kina albo spacer" jest obrzydliwa manifestacja? Mieszkam w kraju w ktorym geje nie musza sie ukrywac i maja rowne prawa ze wszystkimi i nigdy nie widzialem wiekszej manifestacji od takiego przyznania, a i to nie kazdy gej to mowi wprost bo nie uwaza ze musi sie tlumaczyc z tego z kim i co robi. A i mnie to nie obchodzi specjalnie, bo nie widze w tym nic zlego.I to jest tolerancja i akceptacja - akceptuje fakt ze istnieja, nie takie cuda po swiecie ch

grigore
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-20 07:54:46
Cala obrzydliwa czesc odbywa sie w wyobrazni homofobow, co uwazam za co najmniej niepokojace. Nie widze powodu dla ktorego gej/lesbijka mieliby ukrywac z kim zyja, co to zmienia? To tak jakby mowic toleruje kolorowych ale niech sie nie obnosza z tym i trzymaja swoja rase w domu i w tajemnicy.

tomi2000
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-05-20 08:25:51
irek285, ale Ty jesteś za*ebiście tolerancyjny. "Idź być gejem gdzieś indziej" co? Tolerujesz nawet inne kultury i nacje? Ale jak już murzyn będzie manifestował swoją czarność, afiszując się z czarną gębą na ulicy, to już dla Ciebie za wiele?

irek285
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-20 10:53:21
tomi pod pojęciem manifestacja mam na myśli latanie po ulicy,na sile lizanie się i krzyczenie na chama akceptujcie mnie bo jestem gejem.A co do murzynów to za niedługo się dowiesz o czym mówię jak sie rozleją ci z emigracji co pontonami przybywają.To szybko zmienisz zdanie.Bo oni sa cicho do puki im sie daje a jak juz sie skończy dawanie za free to zaczynaja wychodzić na ulice i krzyczeć że są dyskryminowani,bo czarni bo z Afryki.Masz przykład z Baltimore. Można rozmawiać bez wyzywania,a jak nie potrafisz to nie komentuj.

irek285
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-20 10:57:08
A dwa to najpierw doucz się co to jest manifestacja odmiennością.Bo na pewno to nie jest że murzyn wyjdzie na ulice i pokaże czarną twarz.Jak tak myśli wiekszośc ludzi jak ty t nie dziwie sie że jest jak jest w tym kraju.

grigore
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-20 11:15:23
Moze ty irek w jakims pubie dla gejow mieszkasz bo ja nigdy nie widzialem latajacego geja na ulicy ktory by krzyczal o tym ze jest gejem i ze chce zeby go tolerowac. Znam gejow z pracy i zaden z nich nigdy nie mowil o tym co dopiero krzyczec na ulicy. Gdzie wy takie cuda macie, chyba na jakis paradach a nie w prawdziwym zyciu. Wylacz gaytube i zejdz na ziemie. Jesli protestuja i domagaja sie rownych praw to nigdy nie jest to naszym kosztem wiec czemu by im nie przyznac tych praw-przeciez to nie prawa do rzadzenia swiatem czy naszym zyciem. Chca prawo do zycia w spokoju- niech maja.

grigore
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-20 11:18:06
Murzyn pokazujac swoja twarz moze wywolac niechec, w rozmowie o prace czy wchodzac do drogiej restauracji. Manifestuje czyli pokazuje to czego ludzie nie chca widziec, iludzie go za to nienawidza.

irek285
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-21 11:54:17
Grigore niezle cie w tej ptacy obracaja skoro tak za nimi idziesz.Ty to masz tam cuda widze,sielskie zycie.

miodzjo
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-05-19 16:19:06
Gdyby polacy tacy nie byli, to sens istnienia tego portalu byłby wątpliwy.

konniox5
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-05-19 16:16:58
Jestem z Toba i sie calkowicie zgadzam

grucha1987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-19 16:05:40
komentarz usunięty przez moderatora

Tatchitowata
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-05-19 15:55:53
Dobrze prawi ;)

thor102
    Ocena: 6 (glosow:14)
2015-05-19 15:53:14
w 100% sie z nim zgadzam Polak dla Polaka wrogiem jest każdy patrzy aby cie tylko oszukać abyś nie miał lepiej jak on

szwedzkiwiesniak
    Ocena: -7 (glosow:9)
2015-05-19 15:26:19
A co obchodzi mnie wypowiedzi tego pacana-oportunisty? Czy Wiocha sie sprzedala wladzy i rerzimowi kulturalnych marksistow?

doman800
    Ocena: 1 (glosow:19)
2015-05-19 15:24:18
komentarz usunięty przez użytkownika

deathmind
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-05-19 15:17:18
A to nie ten cały srajger nad morzem (w Sopocie czy coś w tym stylu) zrobił szopkę po pijaku, bo chodził i szukał szczęścia, bo przecież wielki z niego bonzo? To jedynie świadczyło o tym, że jest wewnętrznie małym niedowartościowanym człowieczkiem, który próbuje sobie wmówić, że jest nie wiadomo kim. Także te jego mądrości o Polakach homofobach i zawistnych zazdrośnikach niech sobie wsadzi pomiędzy 2 fałdy na mózgu (więcej chyba nie ma).

zielunahaluna
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-05-19 15:08:01
Ja natomiast nie rozumiem pana Michalczewskiego. Stawianie znaku równości pomiędzy promowaniem pedalstwa a zawiścią?

DeNNiSpro
    Ocena: -3 (glosow:13)
2015-05-19 14:37:00
komentarz usunięty przez użytkownika

slawek06052
    Ocena: 2 (glosow:20)
2015-05-19 14:08:52
Dariusz,byłeś wielki na ringu,i w życiu też jesteś WIELKI!!!

nissin
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-05-19 13:58:37
Kolejny Prezydent, w pierwszym rzedzie powinien sie zajac wychowaniem i resocjalizacja zdegenerowanego spoleczenstwa do poziomu Europejskiego.

szwedzkiwiesniak
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-05-19 15:37:36
To europeiske spoleczenstwo jest zdegenerowande dla Polski jeszcze jest nadzieja.

nissin
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-19 15:57:21
"Nadzieja matka glupich", przypominam: jestescie wolni juz od 25 lat i winni obecnego stanu spoleczenstwa juz tylko jestescie sami. Ludzie opuszczaja kraj i juz nie wracaja, nie tylko ze wzgledow ekonomicznych ale ze wzgledow spolecznych.

szwedzkiwiesniak
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-05-19 16:15:25
Wolni to byliscie 1920-1939. Teraz jestescie satelita EUSSR i USA tak jak przedtek byliscie satelia Zwiazku radzieckiego. I stad sie biora ci bezmozgowi oportunici ktorzu chwala multikulti i homosex. Takie same mentalnie zdegenerowany typy by w r. 1950 by kommunizm i towzysza Stalina chwalili.

nissin
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-19 16:35:21
Nie pij wiecej, jak piszesz. "Kazdy ma swojego pana i swojego sluge"

barbarella123
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-05-19 16:41:14
komentarz usunięty przez moderatora

szwedzkiwiesniak
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-05-19 16:48:57
@nissin Nie masz argumentow to sam nie pisz. Co do pisania to badz zachwycony ze szwed tak dobze po polsku pisze ze myslisz ze jest polakiem ktory sie napil.

zyndramik
    Ocena: -2 (glosow:14)
2015-05-19 13:42:44
Nie przejmujcie się tak bardzo, koleś za dużo ciosów przyjął :)

nienormalny_jones
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-05-19 13:36:32
szkoda ze tak dobre serce i swiatowe obycie nie przeszkodzilo mu w napi...niu swoich zon. pewno tez dopiero w polsce to zaczal robic.

barbarella123
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-05-19 13:15:06
komentarz usunięty przez moderatora

Drago33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-20 12:14:54
Czy ty chociaż raz mogła byś coś mądrego napisać ?? Ale idzie ku lepszemu NIE WYZWAŁAŚ POLAKÓW W TEJ WYPOWIEDZI ;-)

ikswohceicjow
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-05-19 13:08:24
biedne pedałki są z nami od początku ludzkości, żyło im się dobrze w swoich zacisznych klubach i innych pubach wzbudzając wśród nas czasem odrazę, czasem zdziwienie, czasem śmiech, czasem zgorszenie a czasem obojętność, w każdym razie nikt ich z nożami nie ganiał publicznie nie poniżał nie wygłaszał opinii, temat był na marginesie i było by im okej gdyby ktoś nie wpadł na pomysł ich promowania, zaczęły się anty i pro i temat zastępczy a w międzyczasie ambergoldy upadające stocznie, OFEy, fotoradary robiace zdjecia na pomarańczowym, zagarnięcie Państwa na prawie dekade przez jedną parie

Vladimir__Putin
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-05-19 12:59:33
Darek powiedział prawdę.O ile rzeczywiście to jego słowa.Mnie też g*wno obchodzi kto z kim i dlaczego.Kto jakie ma auto, ile zarabia etc. wtc..Jeśli to w żaden sposób nie ingeruje w moją wolność, to mam na to zwyczajnie wy*eb*ne.Ale jak widzę Pana "Pisarza" z znakiem SS na kapelusiku, albo parki liżacych się pe*da*ów na ulicach w strojach sado maso, to moja tolerancja się kończy.Nie mam absolutnie nic do środowisk LGBT, ale ped*lstwa nie toleruję.Zaznaczam że "pe*al*stwo" nie jest tożsame z orientacją.To stan umysłu.Kiboli mogę określi mianem pe*alstwa.Mentalnego.

grigore
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-20 07:59:04
Ocenianie srodowiska LGBT na podstawie rafalali czy tego cudaka z SS ma taki sam sens jak ocenianie par heteroseksualnych na podstawie prostytutki i jej klienta.

laser86
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-05-19 12:55:12
Tu jest Polska, p?ynie w nas Polska krew, i b?dziemy robi? co nam si? podoba. Nie chcemy peda?w, kolorowych czy banderowcow, chcemy by? sob?. Jeste?my jacy jeste?my, i z tego dumni jeste?my

forszizel
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-20 09:58:42
Drodzy Polacy, przestancie plodzic gejow w takim razie, bo z waszych heteroseksualnych zwiazkow sie rodza. Przestancie i problem z glowy :) Robcie dalej co wam sie podoba a caly swiat dalej bedzie z was sie smial a wy z kraju uciekac dalej bedziecie tam gdzie ludzi sie traktuje jak ludzi a nie jak w Polsce.

Andrzej_Szyderca
    Ocena: 0 (glosow:20)
2015-05-19 12:45:03
100 % poparcia dla Pana Darka ale widać że co niektórych zabolała prawda ...

balsam111
    Ocena: 4 (glosow:16)
2015-05-19 12:04:55
Michalczewski skończ pier ....ć , siedzicie w zamkniętych enklawach pilowanych przez kamery i ochrone oderwani od świata ,a przez waszą śmieszną ,,tolerancje " nasze dzieci wychowywane są na mutanty ktore nie mogą mieć innych poglądów niż dewianci i psychole bo nazwiecie je ,, homofobami" lub w przypadku patriotyzmu - faszystami ! Jedź spowrotem do Niemiec pelnych Turków i muzułman a wieśniacką Polskę zostaw nam - homofobom i wieśniakom ! Pa Pa

Cyber69
    Ocena: -3 (glosow:11)
2015-05-19 12:01:22
Jełop za wiele razy w ten zakuty łeb dostał i pierdzieli jak obłąkany. Mieszkam od lat w Niemczech i stwierdzam ze je taki sam odsetek debili i homofobów...

czystowid
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-19 12:00:24
komentarz usunięty przez moderatora

damian.szefo
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-05-19 11:57:15
Nie ma się co przejmować i komentować słów żadnego boksera. Oni tyle razy dostali w głowę że z mózgu nic nie zostało.

lelumpo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-19 11:47:47
Zwolennikom próbowania wszystkiego zalecam nasssranie sobie do ryja. Ale trochę racji ma, u nas pokujuje dulszczyzna, zaglądanie sąsiadowi choćby do dupy, wszechobecne pouczanie i umoralnianie, zwłaszcza klechów, szkoda, że nie zaczną od siebie, banda zbocianów pedofili.

Michal_Szczecin
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-05-19 11:37:35
czym innym jest robienie czegos w sypialni a czym inym paradowanie i obnozenie sie z tym jak by to bylo cos ekstra. I wiesniactwo nie oznacza tego ze nie sprobojesz wszystkiego w zyciu to wiesniak jestes, nie wszystkiego trzeba probowac i nie o wszystkim mowic lub robic by znac swoja wartosc.

egonmb
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-05-19 11:36:35
ambasador od lania sie po ryjach. Za dużo razy dostał po gębie to mu sie poprzestawiało.

marmly7403
    Ocena: 4 (glosow:14)
2015-05-19 11:34:16
poprawka, MY Polacy, TY niemiec Dariuss Mischalcewski. Mnie nie obchodzi kto z kim śpi, ale niech mi pedalstwo nie szwenda się po ulicy, pod nosem trzymając się za rączkę i dając buziaczki...

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-05-19 12:36:03
Wskaż mi paragraf, który im tego zabrania.

doman800
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-05-19 15:22:17
komentarz usunięty przez użytkownika

marmly7403
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-19 20:17:59
widze ze przedrostek homo masz prawilny heh zabrania im prawo ulicznego wpierdolu:)

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-19 20:42:04
@marmly - Zabawne jest to, że nawet nie jesteś świadomy, jak się zbłaźniłeś. Ale wystarczy, że wiedzą to osoby, które znają znaczenie łacińskiego słowa "homo".

marmly7403
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-19 21:43:05
zabawne to jest to, ze nie widzisz zartu tam gdzie on jest, pewnie dlatego ze ta wlucznie z awatara jako homo i zwolennik pedalstwa trzymasz teraz w dupie:)

Gruber
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-05-19 11:31:32
Zgadzam się z nim. Polacy uwielbiają zaglądać ludziom do łóżek i komentować

szatano999
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-05-19 11:26:26
wiocha to jest gość składający tego mema...żeby w jednym obrazku napisać "polakach" i "Polacy" raz z wielkiej litery a raz z małej to trzeba być wyjątkowym tumanem

kirer2
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-05-19 11:16:55
buraczany burak , a do tego sprzedawczyk, nie dalej jak wczoraj widzialem jak to pieknie wypowiadal sie politycznie-wieś az sloma z butow wystaje

szymas93
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-05-19 11:09:37
Widać że Niemiec... współczesny Niemiec :D Akceptuje Homo i zaraz zacznie tolerować Islam i obcinanie głów w imię religii na Polskich ulicach

wodnik123J
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-05-19 11:09:23
To jest młotek z obitym mózgiem i trzeba mu wybaczyć

xllx
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-05-19 11:09:13
widać co obijanie głowy robi z mózgiem - saleta liże tyłek komora popierając go publicznie, michalczewski liże tyłek gejom.

xllx
    Ocena: 3 (glosow:15)
2015-05-19 11:06:40
A ja nie mogę zrozumieć jak mozna będąc Polakiem walczyć pod hymnem i flaga niemiec, takie zachowanie widziałem tylko u wiesniaka michalczewskiego!!!!!!

homo_sapiens
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-05-19 12:40:57
Jeśli tylko u niego to widziałeś, to mało w życiu widziałeś. Nie mówiąc o tym, że każdy Polak na emigracji pracuje na rzecz państwa, w którym przebywa i na rzecz jego obywateli (płacąc tam podatki i zwiększając PKB tego państwa).

marmly7403
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-19 20:21:27
ale pracowac u kogos a robic pod jego flaga, wychodzic pod ich hymnem to nie to samo, warto znac sie troche na swiecei zyciu polityce i wiedziec ze tylko jedno male pozwolenie swiata a ruscy i niemcy szybko by nas podzielili, chodziaz niemcy i tak to robia pod szyldem ue

bodan
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-05-19 10:57:17
dupowlaz po-wski,przyjaciel "bula" i analfabeta jak on.Tyle w temacie.

StachTraktorzysta
    Ocena: 8 (glosow:16)
2015-05-19 10:41:39
Kiedy był u szczytu swojej kariery i walczył w niemieckich barwach, zapytany przez dziennikarza: kim się czuje Niemcem czy Polakiem? odpowiedział ze w nowoczesnej Europie nie ma to znaczenia. Jak forma spadła i już go tam nie chcieli, to narobił sobie zdjęć z góralami w Zakopanem na kuligu z pochodniami i powiedział ze od teraz już zawsze będzie tylko Polakiem i będzie walczył w polskich barwach. Zdążył stoczyć jedna walkę i przeszedł na emeryturę. To jest człowiek bez własnego zdania. mówi to co mu sie aktualnie opłaca.

Rebus364
    Ocena: 2 (glosow:14)
2015-05-19 10:41:15
Nie chodzi o to kto z kim śpi tylko o specjalne prawa dla pederastów i obnoszenie się publicznie ze swoimi udziwnieniami.To stanowi największy problem.Michalczewski niech sobie poucza Niemców skoro dla nich walczył na ringu a od Polaków to mu wara na kilometr.

bajubaju
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-05-19 10:40:18
Ciekawe że wszystkie komentarze potwierdzają to co on powiedział... Pewnie tylko taki zbieg okoliczności.

Kor222
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-19 14:50:32
Kolega widzę nie potrafi czytać ze zrozumieniem?

Drago33
    Ocena: 2 (glosow:14)
2015-05-19 10:27:52
Myślę , że nie powinien nazywać się POLAKIEM od czasu kiedy zaczął dawać du.y niemcom i ogłaszać , że Gdańsk powinien być niemieckim miastem !! Dla MNIE to zwykły judasz !! A Moja tolerancja polegać będzie na tym , że nie będę wnikał komu ten ,,ćwok '' daje du..y ,a on odczepi się od krytykowania POLAKÓW !! UMOWA STOI ???

tlenowygonzo
    Ocena: 2 (glosow:12)
2015-05-19 10:12:35
Oj panie Darku, jeżeli ktoś się prześcopi z pana 5-letnią córką, to tez nie będzie to pana k.... obchodzić? :)

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-05-19 12:47:07
Weź Ty sobie sprawdź w słowniku, czym się różni "homoseksualizm" od "pedofilii", żebyś na drugi raz wiedział i się tak nie kompromitował. A może wiesz, tylko sensu jego wypowiedzi nie zatrybiłeś?

grog
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-19 17:25:44
nie trybi. Krocej go spytaj

marmly7403
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-19 20:23:42
tylko homoś zobacz jak czesto dwoch pedalow jest pedofilami, malo przykladow? im nie starczaja wlasne dupy

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-19 20:48:16
@marmly - Czyli "pedał" i pedofil w jednym miałby się "przespać z 5-letnią córką..." - oj chyba sam się w tym wszystkim zamotałeś. A poważnie, nie znam danych, na które się powołujesz, więc proszę o źródło.

marmly7403
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-19 21:45:03
ile masz lat homo? 12 ze trzeba ci wszystko tlumaczyc? 5 lenia dziewczyna to tylko przyklad, jak bedziesz sie bardziej cieszyl jak pedofil w sklepie z zabawkami to moze byc i 5 letni chlopiec

ender011
    Ocena: 2 (glosow:16)
2015-05-18 22:58:14
komentarz usunięty przez moderatora

maxicoveri
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-05-19 10:45:47
po co komentujesz jak ty nie rozumiesz co to wiocha albo absurd!piłeś?NIE PISZ!Tyle razy ci pisałem...

pittero
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-05-18 22:21:07
I pokazał jak jest wielkim burakiem

klexxxx
    Ocena: 10 (glosow:14)
2015-05-18 21:30:16
No właśnie. Nie obchodzi mnie kto z kim śpi i komu co i gdzie wsadza, więc k... dlaczego mam o tym słuchać?!! Jak chcą pedałować to niech to robią w swojej sypialni i nie oznajmiają tego całemu światu.

gienek91
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-19 22:37:55
Nie obchodzi mnie kto w co wierzy. Modlić się w kościołach a nie łazić po ulicach z krzyżami.

klexxxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-19 23:50:57
Idź to powiedz tym co łażą z krzyżami.

bergus84
    Ocena: 68 (glosow:148)
2015-05-18 20:40:57
Michalczewski to debil, który nie odróżnia tego co się dzieje w czyjejś sypialni, od mody na przedstawiania swojego "ja" na ulicy. Mogę tolerować, ale nie będę tolerował tego, jak to się "wylewa" na ulicę, aby pokazać jaki niby super ja jestem !!

Suiram87
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-05-19 11:20:52
No piękniej bym tego nie ujął, pozdrawiam :)

nissin
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-19 14:18:29
Miedzy debilami(wiejskimi), normalny rowniez jest uznawany za debila...

grog
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-19 17:27:36
"moge tolerowac, ale nie bede tolerowal" i wszystko jasne

MindanaoMDP
    Ocena: 6 (glosow:12)
2015-05-18 20:21:38
Widzę, że Pan Michalczewski coś jest nietolerancyjny a nawołuje do tolerancji.... Cóż to ze je wszystko co popadnie nawet g byle ładnie wyglądało to jego sprawa ja tam wole wiedzieć co jem.

zimny_sprite
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-05-18 20:10:35
Ja kto nie zjedzą. Ośmiorniczki z kawiorkiem wieśniacy wcinają aż miło. A gadatliwi się od tego zrobili że cho cho

camovi
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-05-18 20:06:54
To nie kwestia "zgadzać się" albo "nie zgadzać". PO PROSTU TAK JEST!!!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600