Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
snacky2000  15-05-24, 20:17 Zgłoś
+ 199 -
Dodano: 2015-05-24, 20:17:48   przez: snacky2000
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 199  Zgłoś nadużycie
53
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Edukacja
  •  Doda, Duda i ...
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
  •  Karny Kut**
Ukryj komentarze(88)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
teka83
    Ocena: 29 (glosow:55)
2015-05-25 10:11:05
po 1 przywilejem emokracji NIE JEST ZAGLOSOWANIE NA Z GORY PRZEZ KOGOS WYBRANYCH LUDZI tylko wlasnie przywilejem demokracji jest to co ten ktos zrobil z ta karta do glosowania, glosowanie przez inklinacje tez jest demokratyczne a w demokracji aby spelnic swoj obowiazek nalezy ISC na wybory a nie ma tam nic o oddawaniu waznego glosu tyle w temacie

manamanam
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-29 11:28:34
Na pewno bardziej dojrzałe, niż siedzenie grubą dupą przed TV z myślą, że "inni zagłosują za mnie". Jego głos nadal się liczy. Jako głos pusty. A ty byłeś na wyborach, czy twój przywilej demokracji wykorzystasz narzekając na Kwejku?

michel8driver
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-27 07:29:01
Bajubaju.tam tez byłeś taki mądry?

Titik88
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-26 22:09:09
Chciał skorzystać z przywileju demokratycznego lecz nie popierał żadnego z kandydatów co mnie w najmniejszym stopniu nie dziwi. Gdzie tu wiocha? To doskonałe pokazanie, że nie ma realnego dobrego wyboru.

nexus4610
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-26 00:01:15
szkoda ze wszyscy tego nie zrobili

miniek_nrw
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-05-25 21:37:23
Jeśli nie ma na kogo głosować, to chociaż unieważnić swój głos aby nie wykorzystali go ci, co nie powinni. Jak najbardziej popieram, sam zrobiłem podobnie :)

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-25 21:37:22
Wypie*dalać spuszczać się na inny portal nad tym gównianym serialem.

dobry281
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-05-26 01:25:11
sam jesteś gówniany,jak by serial był do du.y to by ludzie go nie oglądali a oglądają i wielu się podoba

gibbonx
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-26 07:11:03
"Modę na sukces" tfu! też ludzie oglądają i wielu się podoba. Oglądalność świadczy o inteligencji odbiorców a nie o poziomie filmu/serialu.

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-26 10:00:03
@dobry281, masa jest tępa. Wszystko co skupia przy sobie dużo ludzi, dużo przypadkowych ludzi to kał. Jak będziesz odbierał ten tekst to już twoja sprawa.

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-26 10:02:36
taki tekst mi się przypomniał "jedzmy gówno, miliony much nie mogą się mylić".

omegadoom
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-26 12:32:37
a dlaczego piszesz o serialu na podstawie sagi Piesni lodu i ognia? ksiazki poczytaj to wtedy pisz czy gowno

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-26 13:55:42
@omegadoom, mam trochę inne zainteresowania niż miecze, walki, ruchanie.

GotoToiletXD
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-26 17:20:37
Widać wysublimowany koneser kina się znalazł pewnie filmy takie jak 8 i pół oraz 7 pieczęć to na śniadanie zjada :)

dobry281
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-27 21:59:36
w pewnym sensie masz rację ale z gówna tez moze coś dobrego wyjść jak żucasz obornik na pole to plony rosną..a tak poważnie to ludzie różnie odbierają ten serial ja go oglądam i podoba mi sie ja nie widzę w nim ruchania walki na mieczę widzę w nim walke o sprawiedliwość lojalnośc itd

SethAngel
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-25 20:59:26
Ja mam mieszane uczucia co do takiego zachowania. Sam jestem osobą aktywnie uczestnicząca w wyborach ale rozumiem frustrację społeczeństwa. Głosujący spełnił swój obowiązek - poszedł zagłosować - głos nieważny ale liczy się do frekwencji a z drugiej a z drugiej strony robi sobie jaja gdyż elita przed wyborami nazywa nas wyborcami a po wyborach bydłem :/ Więc nie popieram ani nie potępiam owego czynu ;p

kapsell
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-25 20:17:27
"Przywilej demokracji" - buhahahahaha :)

cinek890
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-25 20:08:16
żaden Stannis!!! tylko Khaleesi !!!!

dobry281
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-29 11:35:28
nie bo deneris targarian a tak swoją drogą fajna niunia

sedziadread
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-05-25 17:07:14
A CZY TY URZYDKOWNIKU, ZARZYŁEŚ JUSZ DZIŚ SWOJOM PORCJĘ "SPIERD@LAJ" ?

oleum
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-25 17:07:07
fajna karta, z pieczątkami. u nas były bez. xD

Agona
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-25 17:02:56
niestety ale to dziala z drugiej strony. niedojrzali, kandydaci dostaja glos na jaki zasluguja.

nissin
    Ocena: -10 (glosow:12)
2015-05-25 16:15:05
Jeszcze raz gratuluje!!! 27% wiesniakow z niskim wyksztalceniem wybralo przedstawiciela Narodu. (Frekwencja: 53.96 %)

nissin
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-25 17:23:13
Nie dziwie sie minusom, obecnie wiocha rzadzi, i na Wiocha i w Narodzie. Niebawem beda rezultaty...

grigore
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-05-25 17:49:39
A czy tobie sie wydaje ze tylko "miastowi magistrzy" maja prawo do glosowania? A rolnikowi kamien w zeby i niech cicho siedzi? Jak mogli glosowac za dotychczasowym przedstawicielem skoro byli z niego niezadowoleni?

nissin
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-05-25 18:04:06
@grigore - zajmij sie feminizmem.(na wsi)

grigore
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-25 18:23:18
Tak ciezko odpowiedziec?

caleanka
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-05-25 19:39:42
@grigore - co Ci mam odpowiedziec? Ze elektorat PiS to najbardziej prymitywne wiejskie grupy katoli bez wyksztalcenia, kultury i oglady? To chciales przeczytac?

grigore
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-25 19:58:55
Ale ze niby w miastach sa inni ludzie? Nie ma prymitywnych, niewyksztalconych, moherow? Dawno w Polsce nie byles i oceniasz wedle XIX wiecznego podzialu. Teraz wszyscy bogaci, wyksztalceni i na poziomie uciekaja z miast na spokojna wies. A ci co z niej pochodza, mimo braku wyksztalcenia i pracy na roli a nie w zajeb*istej korporacji tez maja prawo i powody do niezadowolenia i do glosowania wedle uznania. Nie podoba ci sie ze w Polsce sa wsie? To siedz w Szwecji bo tam same miasta.

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-25 21:39:30
@grigore, nie warto gadać z wieloletnim emigrolem pozbawionym obywatelstwa. On pie*doli od rzeczy.

kurwamac02
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-25 21:42:57
Koleś przegrał życie, pisze z dwóch kont i wyśmiewa ludzi, którzy mają gorszą w jego mniemaniu pracę.

ro77777
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-26 05:28:26
"Nie rozmawiaj z idiotą bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem"

nissin
    Ocena: -5 (glosow:7)
2015-05-25 15:59:09
"Pogotowie różańcowe ma ochronić przed fałszerstwem wyborczym W obawie przed fałszerstwem wyborczym Krucjata Różańcowa za Ojczyznę zorganizuje dziś, we wtorek oraz w środę spotkania pod siedzibą PKW. Jak pisze na swojej stronie, zamierza pilnować ogłoszenia wyników wyborów. "Będziemy czuwać i walczyć o uczciwą Polskę!" To Polska XXI wieku...

nissin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-25 15:55:42
komentarz usunięty przez użytkownika

graventer
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-05-25 15:53:33
Też oddałem nieważny głos, po co mam dokonywać wyboru miedzy bólem, a bulem - prawie na to samo wyjdzie. W pierwszej turze głosowałem normalnie, w drugiej nie miałem na kogo. I uważam, że w drugiej turze tak właśnie powinni robić ludzie którzy nie chcą ani jednego z dwóch pozostałych kandydatów - oddać nieważny głos.

nissin
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-05-25 15:50:07
GRATULUJE WYBORU!!! "Andrzej Duda wygrał tylko na wsi - wynika z sondażu Ipsos, przeprowadzanego dla TVP, TVN24 i Polsat News.", "Kandydat PiS zwyciężył wśród wyborców z wykształceniem od podstawowego do średniego włącznie.", "Z sondażu Ipsos wynika, że Duda wygrał w województwach: podkarpackim (70,4 proc. głosów), lubelskim (64,4 proc.), świętokrzyskim (63,8 proc.), podlaskim (62,8 proc.), małopolskim (62,7 proc.), mazowieckim (54,8 proc.), łódzkim (53,7 proc.) oraz śląskim (50,8 proc.)."

Krzysztofd55
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-25 17:26:14
Dalej oglądaj TVN i zapier....j na zmywaku w Anglii.

grigore
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-25 19:26:33
Co ty z ta wsia nissin? Ze rolnik niby gorszy obywatel? A wyksztalcenie swiadczy o wartosci czlowieka i jego prawach? Wlasnie pokazujesz jak to sie niektorym "miastowym" w dupach przewraca od tego wielkiego swiata. Niejeden czlowiek ze wsi ma lepiej w glowie poukladane niz ty bo przy nawale roboty nie ma czasu na bzdury. A ksztalca sie teraz wszyscy i ze wsi i miasta, jakbys nie wiedzial bo polska wies pamietasz z czasow Reymonta.

caleanka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-25 19:52:24
@grigore - rezultat tego wyksztalcenia i oglady, oceniam po wypowiedziach wiesniakow na tej stronie. Nawet Rejmont by tego nie alceptowal.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-25 20:00:29
No to masz wspaniala grupe reprezentacyjna jesli chodzi o to jacy sa wspolczesni Polacy. Wiekszosc uzytkownikow wioch.pl nie ma jeszcze praw wyborczych, bo za mlodzi (nie dlatego ze ze wsi).

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-25 20:15:00
Zapomnialem wspomniec ze nie mozna uniknac Polakow w Sztokholmie, ich kulture mozna uslyszec na odleglosc a szczegolnie pewne powtarzajace sie "literckie" slowa na "k" ,"h","p" i tym podobne. Wiekszosc rowniez rozmawia glosno przez telefon, to jest kopalnia wiedzy o Polsce i jej mieszkancach.

grigore
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-25 21:23:12
Jak dla mnie to jest obraz polonii szwedzkiej i w to akurat mmoge uwierzyc ze w Szwecji nie ma inteligentnych Polakow. To dziwne ale w kazdym kraju Polacy sa inni. W UK trzymaja sie razem i sa bardzo solidarni, nie ma takiej zawisci jak jest w innych krajach. Choc najlepsi sa i tak w Polsce moim zdaniem. Wiem ze lepiej za granica ale z przyjemnoscia przyjezdzam do kraju i odwiedzam wszystkich.

lelumpo
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-05-25 15:43:41
Biorąc pod uwagę wybór pomiędzy: - napompowaną, nadętą i naburmuszoną kłamliwą kaczą wydmuchą, reprezentującą bandę ortodoksyjnych religijnych oszołomów i faszystów; lub :) - zdziadziałym, sklerotycznym, zapierdziałym analfabetą i matuzalemem, reprezentującym kompletnie oderwaną od losu obywateli partię oszustów, po których już tylko dupa i kamieni kupa PO=PiS, nic się nie zmieni, a jeśli ktioś wierzy, że mu duda zrobi dobrze, to jest frajerem, zasługującym na życie w POPiSowskim kraju.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-25 21:25:22
Dobre podsumowanie :)

wielki_miszcz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-25 15:41:29
Stannis Baratheon - lord Końca Burzy to dobry wybór ...

NIEMYTAPYTA
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-05-25 15:33:11
komentarz usunięty przez moderatora

lelumpo
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-05-25 15:45:32
Musiałeś zrobić pałę 440 razy i to licząc wygórowaną stawkę 25 ojro za loda :), co nie jest takie znowu pewne patrząc na ten niezbyt wyjściowy ryj :) Hehehe

ro77777
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-05-25 14:01:43
Autor zdjęcia nie grzeszy inteligencja. Ktoś spełnił swój obywatelski obowiązek i zagłosował a że jego zdaniem nie było na kogo głosować to oddał głos nieważny i tyle.

vacarius
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-05-25 13:46:02
Ważne ze był na wyborach. To już jest plus. Ja też miałem ochotę kogoś tam dopisać. Bo wybierać pomiędzy tymi dwoma którzy tam byli to jak pomiędzy kiłą a żółtaczka.

westero
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-25 13:26:34
Ja na Geralta z Rivii.

M1CLAY19
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-05-25 13:17:21
Mysle ze masz bledne pojecie o demokracji. Ten obywatel wypelnil swoj przywilej i dodatkowo zaznaczyl ze niezgadza sie z opcjami wyboru. Liczba glosow niewaznych pokazuje wiecej niz wazne glosy robotow.

grigore
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-05-25 13:48:55
Ale nie przedstawil zadnej realnej alternatywy.

bajubaju
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-25 14:27:14
Wypełnia się obowiązki, z przywilejów się korzysta tępaku.

SethAngel
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-25 21:08:17
@grigori Jeśli ktoś uważa że zostaje mu narzucony wybór pomiędzy złem i jeszcze większym złem jego jedynym wyborem pozostaje wybranie rozwiązania nie będącego sprzeczne z własnym sumieniem. PRAWO DEMOKRACJI

bajubaju
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-26 02:48:05
@Seth... Jaki "narzucony"? Ty naprawdę wierzysz w jakiś globalny spisek? Są kandydaci, ludzie wybierają, to proste. Bierz pigułki!

Qrvishon
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-05-25 13:11:23
Ja też oddałem głos nieważny. Resztka godności z jakiej jeszcze nie obdarło mnie to państwo nie pozwoliła mi głosować na żadnego z tych złodziei, ale do urny poszedłem i wyraziłem swój sprzeciw. Z tego co pytałem ludzi to nie ja jeden.

grigore
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-05-25 13:44:30
I takim oto sposobem mniejszosc zadecydowala za wiekszosc. Sprzeciw wyrazac to nasi rodzice potrafili, wychodzili na ulice i protestowali do skutku. A teraz po cichu, w internetach albo machnac reka i wyjechac. Z takiego "sprzeciwu" to nic dobrego nie bedzie.

men1673
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-05-25 12:48:24
Sprawił że jego głos jest po prostu nie ważny ale nikt inny go nie wykorzysta , Nie dziwie się bo Nie było na kogo głosować jeden i drugi to idioci:D

gordon.lameman
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-05-25 12:46:32
Przywilej demokracji? Czyli co? Wybór między gównem, a gównem w ładniejszym opakowaniem...? ja dziękuję za taki przywilej.

Freodon
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-05-25 12:07:59
Z tym że ta karta nadal jest ważna, to przekreślenie to tylko dopisek i jeśli ktoś z liczących zaznaczy kratkę, to będzie głos ważny.

unrealista
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-25 13:03:15
Mylisz się.

aio13
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-25 12:05:20
Czemu niedojrzałość? To dobry materiał na króla! Pewnie jakiś Lannister zamieścił tego demota.

PawelJarosz89
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-05-25 12:04:15
najlepiej nie isc i nie glosowac na dwóch baranów ;)

PrawaStronaPolski
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-25 11:54:37
Ja jednak uwazam ze snow bylby lepszym kandydatem albo zaglosujmy na deneris:)

grigore
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-05-25 12:59:30
Snow to nic nie wie.

Adamus_Papus
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-05-25 11:46:31
komentarz usunięty przez użytkownika

pawelwiktor15
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-05-25 12:44:32
nie rozpisuj sie tak bardzo z tego samsunga s6 bo słyszałem ze tusz do niego jest bardzo drogi

KapitanZbuk
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-25 12:49:49
komentarz usunięty przez użytkownika

saderwa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-25 15:29:08
komentarz usunięty przez moderatora

sambakicikici
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-05-25 11:39:05
Brawo za zwalenie Bronka ze stołka!!!

zaldbag
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-25 11:20:03
W sumie chyba też bym na Stannisa zagłosował. Ale chyba podpisów nie zebrał...

Vincenth666
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-25 11:03:01
snacky2000 ta "inteligęcja w czystej postaci" tyczy się wstawiającego czy komętującego?

thyr
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-05-25 10:35:36
Stanis jest blizej rowniez I moich pogladow na sprawe rp w magdalenkowym wydaniu .

Zezwalamna89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-25 10:21:07
komentarz usunięty przez moderatora

krist6
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-05-25 10:22:54
"matkojebca",to znaczy ma penisa?

vernalisadonis
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-05-25 10:16:45
To już w ogóle nie iść na wybory, na to samo wyjdzie.

teka83
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-05-25 10:20:19
mylisz sie bo jezeli nie pojdziesz na wybory to nie bedzie frekwencji a to jest wazniejsze w demokracji niz same wybory piszac to wlasnie widac ze jeszcze chyba nie wszyscy do demokracji dorosli w kraju drugiej Irlandii:)

zaldbag
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-05-25 11:16:01
Właśnie Ty się mylisz! Jeżeli uważasz, że żaden kandydat nie zasługuje na twój głos, to powinieneś nie iść na wybory. Robiąc mniejszą frekwencję, dajesz mniejszy "mandat" wybranej władzy. Idąc i wrzucając nieważny głos nikomu nic nie robisz.

teka83
    Ocena: 29 (glosow:55)
2015-05-25 10:11:05
po 1 przywilejem emokracji NIE JEST ZAGLOSOWANIE NA Z GORY PRZEZ KOGOS WYBRANYCH LUDZI tylko wlasnie przywilejem demokracji jest to co ten ktos zrobil z ta karta do glosowania, glosowanie przez inklinacje tez jest demokratyczne a w demokracji aby spelnic swoj obowiazek nalezy ISC na wybory a nie ma tam nic o oddawaniu waznego glosu tyle w temacie

deathmind
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-05-25 15:49:49
Jeżeli zamiast wybrać kogoś z dostępnych do wyboru (bez wnikania w przyczyny)narysowałeś kucyka pony lub wpisałeś kandydata typu Fioletowy Teletubiś - z łaski swojej nie praw potem morałów w internetach o tym jaki to zły polityk, bo nie dokonałeś ŻADNEGO wyboru. Idealna postawa - rżnąć Greka podczas głosowania, a potem krytykować cudzy wybór. Prymitywizm polityczny w najczystszej postaci.

grigore
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-25 19:27:54
Problem w tym ze nie bylo takiej opcji na ktora by sie pozniej nie narzekalo.

kryha1982
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-24 23:43:14
I tak od 25lat wygrywa jedna badz druga partia, a lud myslacy zostaje bez alternatywy

megator
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-05-24 22:16:13
demokracja w pelnej okazalosci ..... poszla i oddala glos niewazny ale obowiazek wypelniony ... po prostu nikt nie reprezentuje pogladow danej osoby ... gdzie tu wiocha ... a tak na marginesie to wybor miedzy "czy mlotkiem stluke sobie palec u lewej czy prawej reki"

Nasi
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-05-24 21:15:37
chciała oddać głos, a nie chce ani Bronka ani Dudy więc wybrała 3 możliwość, też będę mogła narzekać kogo wybraliście po tych wyborach, mój kandydat znów przepadł :/

budrysio
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-05-24 21:04:41
lepiej oddać głos nieważny niż żeby po zamknięciu lokalu zrobił to za Ciebie mąż zaufania

krist6
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-25 10:33:30
"mąż zaufania" w ogóle nie ma prawa nawet dotknąć kart,moze tylko obserwowac,bardzo żadko zdarzają sie fałszerstwa na etapie lokali wyborczych,chyba że znajdzie się jakis fanatyk,np w wyborach rad miejskich i prezydentów miast,wojtow itp,fałszerstwa odbywają sie wyżej, jak to miało miejsce w naszym kraju calkiem niedawno i to nie raz.

piskun133
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-24 20:48:22
Taaa mają jaja... szczególnie Grodzka

janosik1971
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-05-24 20:45:53
dziewczyna ma jaja:]

pajakpajak
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-25 12:47:53
To tak jak "ania grodzka" ;)

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-25 13:49:42
ppajak ciebie strasznie ta Grodzka widzę kręci :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.2500