Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Keryx  15-05-27, 14:51 Zgłoś
+ 273 -
Dodano: 2015-05-27, 14:51:31   przez: Keryx
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 273  Zgłoś nadużycie
158
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Karny Kut**
  •  PROSTO
  •  Zamówił komputer przez internat
  •  Joanna Senyszyn w 140 znakach pokazała
Ukryj komentarze(68)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Karolu69
    Ocena: 33 (glosow:97)
2015-05-27 17:32:29
Prawda jest taka, że tak naprawdę na Dudę głosowali ludzie świadomi, a na Komorowskiego otumanieni

bodan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-30 20:16:23
joker44-teksty masz jak z bienkowskiej-ale jaja2..Jak ktos jest katolikiem to jest zacofany?a jak ma doktorat to musi czytac Gw i p[owtarzac debilizmy michnika?....chyba NIE!

joker47
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-30 11:27:11
To, ze sie ma doktorat nie oznacza ,ze sie nie jest zacofanym, religijnym fanatykiem i debilem ,ktory rozpierdoli kraj ,a to ze sie robi bledy, i to tak nie znaczne ,to nic nie znaczy.

gajcy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-29 09:11:09
To tylko oznacza ze dyplom wyższej szkoły nie oznacza ze właściciel jest madrym człowiekiem,

tufiks
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-28 23:44:48
Jai facet??? Hahaha!

isri
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-05-28 16:53:51
Co z tego, że zna 4 języki, skoro może powiedzieć tylko to co pomyśli Michalik z Kaczyńskim?

Drago33
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-28 14:48:44
Bo to POLSKA właśnie !!

rozpruwacz78
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-05-28 12:45:42
Elit i więźniów.

bodan
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-05-28 11:01:07
flawemed.Duda wydal 4 mln miej od Komora.Chlopaki z Po szastaja kasa z przyzwyczajenia/moze pare zegarkow dla sztabu-zeby wiedzieli kiedy suflerka przyjdzie/A najmiej wydal Kukiz...

bodan
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-05-28 09:52:25
Zbowidowiec:::ha,ha ha.Strasznie wyksztalcony szczynukowicz-bul-szczegolnie zna ortografie /o gwiazdkach na fladze unii "gdzie Polska ma jedna" nie wspomnie/ poziom podstawowki.

bodan
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-05-28 09:49:25
To jest proste jak drut.Elyty" to czytacze gw i ogladacze tvn,wzbogaceni parweniusze,ktorych dziadowie chodzili na bosaka,a teraz dzieki cwaniactwu i temu,ze swiat stanal na glowie jezdza beemami ,mieszkaja w willach i wydaje im sie ze kims sa.Nie znaja polskiej historii i jak bronek gadal "o zlotym wieku to wierzyli niewiedzieli ,ze przed wiekami bylismy potega....Nie rozumieja patriotyzmu ,nie wiedza ,ze w europie wlasnie odzywa..WON Z TYMI ELYTAMI na smietnik.

bierut1
    Ocena: 7 (glosow:15)
2015-05-28 08:56:00
Przestańcie pisać o złej kampanii komorowskiego, przecież jego kampania trwała 5 lat, tymi 5 latami przekonał wyborców.

kirer2
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-28 08:16:17
no niestety ciemny, zaslepiony narod !!!!!!!!

kurwamac02
    Ocena: 8 (glosow:16)
2015-05-27 23:13:17
Prawda jest taka, że przeciętny wyborca jest tłukiem i nie skłamię jeśli napiszę, że 3/4 wyborców nie oglądało czegoś więcej niż spoty w telewizji. Przeciętnego wyborcę łatwo podpuścić komuszą zagrywką, obiecankami, srankami, sianiem nienawiści, czy zwyczajnym kłamstwem. Przeciętny wyborca to leming podatny na manipulacje. Żeby być przeciwko demokracji wystarczy minuta rozmowy z przeciętnym wyborcą.

Drago33
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-28 14:47:27
Zapomniałeś dodać kilka epitetów pod adresem NAS POLAKÓW , i tego , że gardzisz POLAKAMI ? Kiedyś się zgadzałem z Twoimi wypowiedziami , ale od jakiegoś czasu stawiam Cię na równi z barbarellą i kapitanemżbikiem .

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-28 19:52:07
Co tak źle piszesz o wyborcach Komorowskiego. Ale właściwie zgadzam się z tobą mimo to większości kłamstwami i skurw.yństwem nie przekonał.

Evlyn
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-05-27 23:01:19
Nie liczę na cuda. Oby nie było gorzej.

yetick
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-05-27 22:27:29
komentarz usunięty przez moderatora

Zbowidowiec
    Ocena: -9 (glosow:19)
2015-05-27 21:52:19
Wykształcenie nie świadczy o postępowości. Komorowski na tym tle wypadł lepiej dlatego miał za sobą elity.

profix
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-28 07:17:05
Wykształcenie nie ma nic wspólnego z inteligencją, a znowu inteligencja z mądrością życiową. Są na uniwerkach profesorowie od fizyk kwantowych, wyższych matematyk i tym podobnych o IQ 169, a mają problemy ze zrobieniem zakupów:). Dysgrafia też nie ma wpływu na to kto jest lepszym, a kto gorszym prezydentem. Komorowski był słabym prezydentem, bo to taka ciapa bez poglądów. Ale żeby sie nie okazało, że Duda ze zdecydowanymi, bardzo prawicowymi poglądami nie będzie gorszy.

kreoo1
    Ocena: 2 (glosow:12)
2015-05-27 21:17:09
Debilem łatwiej sterować

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-05-28 19:54:10
Dlatego tak łatwo szło kierowanie Bronkiem

Agona
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-05-27 21:10:19
ortografia jest guwno warta. bez niej da sie rzyc i zarabiac. choc osoby publiczne moglby by jom pocficzyv

Wuja200307
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-05-27 21:05:44
Jaki kandydat i kraj takie elity

marcus346
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-27 20:46:53
komentarz usunięty przez użytkownika

mmcs
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-05-27 20:11:56
ale co sie dziwic , oto polska wlasnie

homo_sapiens
    Ocena: 6 (glosow:26)
2015-05-27 19:45:23
O wystawieniu kandydatury Dudy zdecydował JEDEN prezes, a nie żadni rolnicy czy robotnicy. Oni głosowali na tego, kto startował z ramienia PiSu. A prezes Kaczyński wystawił Dudę z prostego powodu - wiedział, że nie ma szans na głos elektoratu centrowego i z Komorowskim sromotnie przegra. Duda się tak negatywnie Polakom nie kojarzy (jeszcze kilka miesięcy temu niewielu wiedziało o jego istnieniu, więc jak miałby się kojarzyć?).

grog
    Ocena: 9 (glosow:21)
2015-05-27 19:57:04
z tego samego powodu kaczor schowal macierewicza, wiedzial ze wystarczy jego glupia geba w tivi i po dudzie

krewky
    Ocena: 17 (glosow:27)
2015-05-27 19:59:38
Właściwie to nie Duda pokazał jak się wygrywa wybory, tylko Komorowski i jego sztab pokazali jak się wybory przegrywa. Mimo nieporównywalnie większego budżetu na kampanię od reszty kandydatów, koncertowo dali przykład jak się nie powinno prowadzić kampanii. Tylko tych zmarnowanych pieniędzy, które poszły na bronkobusy, billboardy, spoty telewizyjne i inne pierdoły szkoda.

flavamed
    Ocena: 0 (glosow:16)
2015-05-27 20:35:30
krewky duda na kampanie nic nie wydał, nie miał dudabusów, billbordów, spotów telewizyjnych i innych pierdół, jest ok

bartega
    Ocena: 9 (glosow:17)
2015-05-27 21:49:18
Gówno prawda krewky, nie głosowałem na bronka nie dlatego, że jego sztab wyborczy spartolił kampanię tylko dlatego, że bronek nie zasługuje na to by stać na czele narodu, dbał tylko i wyłącznie o interesy swoje oraz UE, a nie zwykłych obywateli.

krewky
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-05-27 22:17:30
Pamiętaj że po I turze, różnica między Dudą a Komorowskim była minimalna. Te parę procent Komorowski mógłby jeszcze jakoś nadrobić, przekonując do siebie chociażby elektorat SLD. Zwróć uwagę, że oddano też mnóstwo nieważnych głosów, które mogłyby zostać oddane na Komorowskiego, gdyby ten nie zbłaźnił się kilkakrotnie w czasie trwania kampanii. To fakt, Bronek nie powinien być głową państwa i dobrze że nie wygrał. Właśnie o to chodziło, żeby wbić klina obecnemu układowi, ale nie możesz oceniać wszystkich wyborców podług siebie i swoich intencji.

ZeuS112
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-27 23:35:54
komentarz usunięty przez moderatora

inoxi
    Ocena: 2 (glosow:12)
2015-05-27 23:52:46
Bredzisz jak ten twój Komorowski. Sromotnie? Kaczyński przegrał z tym POłgłówkiem tylko 47 do 53, co przy tak gigantycznej propagandzie medialnej jest wynikiem bardzo, ale to bardzo dobrym. Wtedy większość Polaków jeszcze nie wiedziała, że czwarta, najmniej ogarnięta część narodu właśnie wybrała im d€bila na prezydenta. I nie pitol mi tu o rzekomej inteligencji wyborców Komorowskiego, bo większość, których ja znam, to największe nietryby, które ledwo zawodówkę skończyły. POdaj kilka rzeczowych argumentów, dlaczego Kaczyński ma się niby źle kojarzyć. Co takiego zrobił? Tylko FAKTY pro

Kubanczyk6
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-05-28 12:51:23
Nie ogarniam. Co wy wszyscy macie do Kaczyńskiego czy Macierewicza? O Niesiołowskim czy Kamińskim nic nie powiecie? To są dopiero prostaki, które potrafią tylko obrażać innych

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-28 16:55:27
@inoxi - No to zaczynamy... Przegrał wtedy w z Komorowskim, mimo, że było krótko po katastrofie i wielu ludzi czuło do niego wielką sympatię po stracie brata i bratowej. Jego wynik był znacznie wyższy niż pozycja w sondażach popularności polityków przed katastrofą. Do tego sztab wyborczy bardzo skutecznie przekonał część Polaków, że Kaczyński się "zmienił" (w sensie złagodniał), co później okazało się jednym wielkim oszustwem. I nie pitol mi tu, że ja niby "pitolę" cokolwiek o inteligencji wyborców takich czy siakich, bo nic na ten temat nie napisałem.

homo_sapiens
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-05-28 17:00:12
@inoxi - A co do tego, że Kaczyński się wielu Polakom źle kojarzy - nie wszyscy zapomnieli okres jego rządów. Nie wszyscy zapomnieli, jakie cechy charakteru on posiada. Nie wszyscy zapomnieli o jego największych sojusznikach i "rewolucji moralnej". Nawet moja rodzina, która w większości głosowała na Dudę i PiS, wie doskonale, dlaczego Kaczyński może się Polakom źle kojarzyć. Jeśli Ty tego nie rozumiesz, to trudno.

bartega
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-28 21:38:29
Kampanie wyborcze powinny być zakazane, są one tylko żałosnym wyprzedzaniem się w składaniu obietnic bez pokrycia, powinny być jedynie merytoryczne debaty na tematy ważne społecznie, kandydaci powinni przedstawiać pomysły na rozwiązanie najtrudniejszych problemów. Wyborcy powinni być badani pod kątem logicznego myślenia, dlaczego banda idiotów ma wybierać reszcie prezydenta, głosując na kogoś kto przez dwa tygodnie obiecuje złote góry, a przez pięć ostatnich lat działa na niekorzyść zwykłych ludzi.

sarsaparilla
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-05-27 19:42:35
Winston Churchill w swoich pamiętnikach zrobił więcej błędów, niż zawierały stron.

szprocior
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-28 09:54:02
A milion lat temu jakaś komórka się podzieliła.... weź się ogarnij co to debilne porównanie?! Z czym do ludzi?

seledynowy
    Ocena: -8 (glosow:36)
2015-05-27 18:48:05
I co z tego, że błędy robi. Dysgrafia to żaden wstyd. Wstyd to wykładać na jednej z nasłabszych prywatnych uczelni w całej Polsce.

Evlyn
    Ocena: 3 (glosow:13)
2015-05-27 22:58:04
Dysgrafia kochany to utrata umiejętności pisania. Jak już to dysortografia. Masz wątpliwości to nie pisz, nie ośmieszaj się.

Karolu69
    Ocena: 33 (glosow:97)
2015-05-27 17:32:29
Prawda jest taka, że tak naprawdę na Dudę głosowali ludzie świadomi, a na Komorowskiego otumanieni

spacz
    Ocena: 1 (glosow:17)
2015-05-27 18:13:50
komentarz usunięty przez moderatora

iksDeXDXD
    Ocena: -2 (glosow:16)
2015-05-27 18:30:41
dodam ze nieotumanieni czerwona lewacką propagandą!

krzyzyk
    Ocena: 2 (glosow:18)
2015-05-27 18:44:30
nie do końca otumanieni tylko przestraszeni, pełowska propaganda przed złym pisem itd sprawiła że ludzie się po prostu zaczęli bać bo pis... żaden inny argument tylko irracjonalny strach bo pis... to jest dopiero żałosne! ludzie żyjący w strachu mają wybierać przyszłość narodu???

Klek
    Ocena: 3 (glosow:21)
2015-05-27 18:51:14
Prawda jest taka, ze na Dude glosowali zwolennicu PiS, a na Komorowskiego PO. Gdyby zamiast nich kandydowała wiewiórka i skrzynka na listy wynik byłby taki sam

MINTOR
    Ocena: 4 (glosow:20)
2015-05-27 19:00:57
karolu, pieprzysz jakby duda był jakimś świetnym kandydatem. To był wybór zła, albo większego zła.

MAKACAKA
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-05-27 19:20:30
to byl wybor zla,albo nadziei na mniejsze zlo

krzyzyk
    Ocena: 12 (glosow:12)
2015-05-27 19:26:11
@Klek nie prawda znam mnóstwo ludzi którzy głosowali na Dude tylko dlatego żeby nie głosować na Bronka, choć sami nie nawidzą pisu!!! to był tylko i wyłącznie wybór mniejszego zła!!!

pibi80
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-05-27 19:29:09
@Klek: piękne porównanie:)

marazzzz
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-05-27 19:43:33
Mam mocno mieszane uczucia, bo choć nie popieram polityki PO, to jednak PiS u władzy uważam za dużo gorsza opcję i nie będę się rozpisywał czemu tak uważam. Ale mam też nadzieję pozytywnie się rozczarować. Pożyjemy, zobaczymy jak mawiał mój dziadek.

sarsaparilla
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-05-27 19:43:51
Nie świadomi, tylko zwyczajnie pozbawieni granicy bajki i populizmu.

davidbrian35175
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-27 20:01:39
W sensie jakich "Was" ?

flavamed
    Ocena: -12 (glosow:18)
2015-05-27 20:39:01
Prawda jest taka, że tak naprawdę na komorowskiego głosowali ludzie świadomi, a na dude otumanieni. Nie oczekujmy, że mieszkańcy wsi są bardziej świadomi od mieszkańców miast. Na wsi ludzie za pół litra cały ogródek skopią, to co mieli zrobić jak usłyszeli, że dostaną szybciej emeryturę? Skopali ogródek i poszli zagłosować na dude

marcinek235
    Ocena: -4 (glosow:10)
2015-05-27 21:01:36
I flavamed trafił w sedno. Tak było na mojej wsi. Kogo bym nie zapytał , to tylko o ta obietnice z emeryturami im chodziło i nic więcej, zwykła kiełbasa wyborcza tylko skuteczna.

Bru_Net
    Ocena: -6 (glosow:12)
2015-05-27 21:27:11
Tak, tak - ludzie świadomi z Polski wschodniej i południowej. Ci, którzy przybijają do drzew gwoździem sowy cmentarne, bo w ich mniemaniu zwiastują śmierć.

kreoo1
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-05-27 22:21:37
prawda jest taka ze dude na piedestal wystawił kaczor, po wyborach był pokazany sztab komorowskiego a nie było widac dudy gdzie był kaczynski i macierewicz pokazali by ich i poparcie by spadło wiec wszystko pieknie pod publiczke

krzyzyk
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-05-27 22:30:12
strach i strach w każdym komentarzu strach!!!

LeSaux
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-05-27 23:57:10
Prawda jest taka, że ci świadomi jeszcze 4 miesiące temu nie mieli bladego pojęcia kto to jest ta Duda. Gdyby PIS wystawił w wyborach psa Pluto a kler kazał na niego głosować, to by głosowali na Pluta.

iksDeXDXD
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-05-28 19:49:03
Moim zdaniem to ludzie głosowali na Dudę aby wsadzić przysłowiowy kij w mrowisko, jakby nie było pewoiaki miały monopol na władzę w Polsce ->sejm senat i prezydent. Z drugiej strony mieli dość komora, zmarnował pięć lat i nagle obudził się dwa tygodnie przed wyborami że trzeba coś zrobić, bo zgolenie wąsów podczas prezydentury to za mało. Duda dostał szanse mam nadzieje że jej nie zmarnuje

bubek666
    Ocena: -10 (glosow:36)
2015-05-27 16:06:27
Z doktoratem i preziem za plecami. Jeszcze nam się czkawką odbije ta marionetka...

spacz
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-05-27 16:26:09
komentarz usunięty przez moderatora

iksDeXDXD
    Ocena: 12 (glosow:30)
2015-05-27 18:29:04
marionetka?? to komor był pachołkiem partii peowiaków jakiego polski naród nie widział! kukła do podpisywania ustaw! obrzydliwy czerwony lewak, tfu!

gajcy
    Ocena: 17 (glosow:29)
2015-05-27 18:31:31
Czlowiek ktory mysli ze Komorowski byl prezydentem z poza ukladu , niezależnym to niestety ,nie bójmy sie tego słowa to idiota

ZeuS112
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-05-27 23:29:29
Gajcy inteligencie wskaż nam teraz, gdzie kolega napisał, że Komor był kandydatem niezależnym od układu. Masz teraz możliwość udowodnienia swojej inteligencji, aczkolwiek będzie to trudne patrząc na to jakie idiotyzmy wypisujesz.

gajcy
    Ocena: 0 (glosow:24)
2015-05-27 15:05:00
Widac ze wyksztalcenie nie jest proporcjonalne do mądrości..:)

Jordan54
    Ocena: 6 (glosow:20)
2015-05-27 18:17:58
A jakie to wykształcenie ma większość wyborców Bronka ? Socjologia zaocznie czy wieczorowo ?

ewunia325
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-05-27 22:36:15
Przekonał mnie Pan. Lepiej być człowiekiem be matury.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300