Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ma problemy z matematyką
Laudanum  15-06-01, 23:10 Zgłoś
+ 271 -
Dodano: 2015-06-01, 23:10:03   przez: Laudanum
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 271  Zgłoś nadużycie
196
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pracowity gość
  •  No w sumie jest to logiczne..
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  Wiara
Ukryj komentarze(100)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
thor102
    Ocena: 48 (glosow:62)
2015-06-01 23:18:34
kurde na moje obliczenie wyszło że przekroczyłeś o 40 ale nie jestem z policji i moge sie mylić...

tvfan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-05 17:17:41
Oj biedni komentatorzy, Decyzję w przedmiotowych sprawach na terenie całego kraju wydają właściwi Starości, a nie Policja!!! Nawet nie wiecie komu dokopać, żałosne. W dokumencie jest napisane; " Starosta Wielicki...". :-)Czytajcie ze zrozumieniem!!!

kamolmik
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-06-04 13:44:57
na niektórych dwupasmówkach w terenie zabudowanym jest ograniczenie do 70km/h, ale dalej jest to teren zabudowany, zatem jak przekroczysz 100km/h tracisz prawko

wirus0666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-04 17:25:42
Brednie.

solariss
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-05 11:02:26
Nie brednie, tylko dobrze mówi. W prostym tłumaczeniu można powiedzieć, że popełnił dwa wykroczenia: 1. Przekroczył dopuszczalną prędkość o 40 km/h i dodatkowo 2. Przekroczył dopuszczalną prędkość w terenie zabudowanym (50 km/h) o ponad 50 km/h. To ograniczenie do 70 nic zatem nie znaczy, bo cały czas jest to teren zabudowany. Także nie ma tutaj żadnej pomyłki.

solariss
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-05 11:06:33
Krótko mówiąc: nawet jeśli byś jechał 101 km/h przez teren zabudowany i byłby znak ograniczenia prędkości do 100 km/h - tracisz prawko.

ken299
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-05 22:27:16
więc po co ta 70-ka?

adasiek2904
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-06-04 08:25:49
a ja tu widze decyzje starosty a nie policji...

andrzej67k
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-03 16:55:28
Normę muszą wyrobić.

erni19121997
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-03 14:02:40
komentarz usunięty przez użytkownika

Harm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-03 12:16:15
oni potrafia liczyć jak politycy z platformy- argumentacja po przegranych wyborach przez komorowskiego "prezydent miał tylko 1,5% mniej głosów od dudy"

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-06-03 11:09:52
DEBILE KRETYNI TROLE I BEZMÓZGI co bronią tego przepisu z zabraniem PJ za przekroczenie prędkości w zabudowanym bo to dla "bezpieczeństwa". Kto jest potencjalnym zabójcą, facet co jechał 101km/h dwupasmową wylotówką z miasta czy facet co jechał ze znakami samochodem z kierownicą po prawo przez pół Polski...tak tak od 29 maja można rejestrować auta z kierownicą po prawo i jest to BEZPIECZNE. KTÓRY/A PODEJMIE POLEMIKĘ I UDOWODNI ŻE TO WSZYSTKO DLA BEZPIECZEŃSTWA strzelcie focha i dajcie minusa bo nic więcej się nie da.

Free.80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-06-05 09:55:38
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-05 11:12:01
Pewnie jest ich na drodze może 1%.

Piter722
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-06-03 09:23:11
kuriozalną sytuacją jest, że urzędnicy, bez żadnej sprawy w sądzie odbierają uprawnienia. Do przepisu tego nie ma kompletnie żadnych przepisów wykonawczych. Policjant nie ma uprawnienia, by przekazać nasze prawo jazdy staroście, a ten nie ma uprawnienia, by wydać nam decyzje o zatrzymaniu uprawnień gdyż nie jest przez ustawę wprost wskazany a musi działać przecież w oparciu o i w granicach prawa. Można taką decyzję spokojnie sobie zaskarżyć, pomijając już to że starosta liczyć nie umie.

atena110
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-03 10:36:21
Zatrzymanie prawa jazdy jest decyzją administracyjną i mają do tego prawo.

brumby
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-03 20:26:40
Nie, kuriozalne jest to jak ktoś w mieście jedzie 110 na godzinę. Dziecko, które wybiegnie za piłką na jezdnie zamienia się w krwawy placek.

galka666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-04 08:16:26
"nie znam się ale się wypowiem". co za bełkot pseudoprawnika.

Vultus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-03 08:52:18
To wezwanie to tylko zaproszenie do starosty, aby dać w pokoju na osobności w łapę.... a co, tylko policja ma brać w łapę? Starosta zbiera na wesele córki :] Faktem jest że 110 autora jest przegięciem i głupotą do kwadratu.

smirnofaus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-03 08:41:01
Na przykład na Alei Włókniarzy w Łodzi gdzie przez spory kawałek sa same drzewa albo elektrownia obok drogi, 70km/h to raczej niezbyt dużo i może jazda 110km/h w tym miejscu nie jest bardzo mądra, to napewno niezbyt niebezpieczna. No ale co o tym mogą wiedzieć dzieci z gimnazjum

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-03 14:36:33
kolejny, który zapomniał skończyć podstawówkę - 110 to przekroczenie o 40 km/h, a nie o 50 km/h

qwerty7219
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-03 08:22:53
To pismo sporządzone jest przez Starostę a nie przez policję.

marazzzz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-03 06:53:50
Zaraz niejaki Paweł Kubowicz dostanie wezwanie do najbliższej siedziby Credit Agricole z powodu niepłacenia rat za kredyt który ktoś wziął na dane z jego prawa jazdy.

ane33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-03 01:27:35
komentarz usunięty przez moderatora

epimatheus
    Ocena: 6 (glosow:18)
2015-06-03 00:48:30
Pomijając błąd, to nie rozumiem jakim trzeba być bezmuzgim wiochmenem aby jechać 110 przy ograniczeni 70. To dopiero wieś i tona gnoju.

rayuu90
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-06-03 07:59:25
Pomijając prędkość. Wróć do szkoły

zduncio1976
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-06-03 00:15:26
policja jest jak PIS; atak i opresja!!!!

ostra1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-03 09:02:19
opresja ? pogięło cię? chyba nie wiesz co to znaczy - może agresja

zonkumariano
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-06-03 00:02:31
POpaprany POlicyjny obóz niszczenia Polaków!

Adamus_Papus
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-06-03 00:07:50
komentarz usunięty przez użytkownika

hatson
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-06-03 08:08:22
Ile wy macie lat bo mam wrazenie ,ze niektorzy pamietaja Polske tylko za PO. Nie jestem ich zwolennikiem ale wpieprzanie tego POpaparany,POlicyjny itd. na kazdym kroku, to juz przesada.

jablonowiak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-03 09:20:44
Racja Panie Hatson, osoba która nie umiała od 110 odjąć 50 może być z dowolnej partii, co nie zmienia faktu, że ładnie się popisał gość na stanowisku.

general_smrut
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-06-02 23:54:56
JA TESZ MAM GALAXY S6 JÓRZ BIEDOTA HĆJAŁA MI ÓKRAŚĆ ALE PO DRODZE NASRAŁEM I ZACZYMALI ŚJE RZEBY GUWNO ZJEŚĆ

Kvpownitzka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-06-03 19:06:21
CESC

jacek35
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-02 23:44:03
komentarz usunięty przez użytkownika

Adamus_Papus
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-06-02 23:46:39
komentarz usunięty przez użytkownika

lukrecja1987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-02 23:40:44
ja mam prawko wydane w Ukrainie i te przepisy mnie nie dotyczą, fajnie co nie.

Adamus_Papus
    Ocena: -5 (glosow:7)
2015-06-02 23:45:35
komentarz usunięty przez użytkownika

marazzzz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-03 06:50:41
Nie na Ukrainie, tylko na terenie Federacji Rosyjskiej ;-)

Adamus_Papus
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-06-02 23:25:47
komentarz usunięty przez użytkownika

morita83
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-06-03 13:13:51
A ty nadal istniejesz i marnujesz tlen i hamburgery?!

Chapacz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-06-02 23:17:17
nie za bardzo wiem po co ten żal na wiocha.pl, za ludzi którzy nie czytają co piszą, czy za pajaca który być może przez 3 miesiące nikogo nie zabije.

thazael
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-02 22:52:38
Z kwitem do sądu. Ponad to zawiadomienie do prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa :D a żeby się pajacom nie nudziło to porozsyłać skany dokumentu do wszystkich możliwych szmatławców :D

ribeiro
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-02 22:52:31
Ale to jest ze starostwa a nie z policji

Adamus_Papus
    Ocena: -8 (glosow:8)
2015-06-02 22:47:41
komentarz usunięty przez użytkownika

enter69
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-06-02 22:52:00
wsadz sobie w dupę ten laptop załosny debilu.

miedzianek
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-06-02 22:19:13
Jeśli jest pieczęć podpis i reszta-spokojnie można z tym do sądu, nawet argumentując to fałszowaniem dowodów i fałszywymi zeznaniami;)

galka666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-04 08:14:19
idź, idź, jeszcze koszty sądowe zapłacisz.

Kvpownitzka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-06-02 22:10:55
LUBE CAJNIK Y NAPJERSNIK Z KOGUTA

cezary7407
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-06-02 21:56:56
...dziś rano przed wjazdem do Szczecina (trasa 10). Policja w insignii świadomie oczekiwała na przekroczenie powyżej 100km/h. Jechałem obok drugim pasem. Zjazd jest naprawdę szybki i przekroczenie prędkości nie jest kwestią trudną. To świadome "polowanie". Powinno być tam ograniczenie do 80km/h. Zaparkowali za krzyżówką na Zdunowo. Pewnie gość bez prawa jazdy. Być może kwestia nie do końca z zaistniałą na wiocha.pl ale wiocha dla policji i decydentów. P.S. instaluję kamerkę.

zielunahaluna
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-06-02 22:00:00
No to złośliwa policja! Czekają, aż ktoś przekroczy prędkość! :D

trenejro1
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-06-02 21:48:40
Taki jeden tez -chyba w kamieniu pomorskim tylku btroszku przekroczylpredkosc i zabił kilka osób...gdyby to był ktos z rodziny ciekawe czy pierdoli.. bys cos o tico czy matizie.Predkosc to predkosc i jej przekraczanie jest zabronione.

Laudanum
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-06-03 01:13:05
Nie o przekraczanie prędkości tu chodzi a o dodawanie.

kaarambol
    Ocena: 7 (glosow:13)
2015-06-02 21:42:42
chłopie 110 w terenie zabudowanym i teraz piszesz jaki to jestes poszkodowany, a to przez takich jak ty mamy taki przepis

kaarambol
    Ocena: 5 (glosow:15)
2015-06-02 21:40:17
komentarz usunięty przez użytkownika

reec
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-06-02 21:32:40
przepisy robione pod auta typu malczan fiat 125 matis tico itp. To jest zwykle okradanie obywatela!!!!! Pierdolo........ne państo policyjne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mwach1234
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-06-02 22:50:22
Ale jak po zabudowanym ktoś zapier*ala 100 a jest 40 to się denerwujesz? Może niech taki "ktoś" Cię potrąci, albo kogoś innego z okolicy, też powiesz że kary są w celu okradania?

hanauer
    Ocena: -6 (glosow:6)
2015-06-02 21:30:42
komentarz usunięty przez użytkownika

jw12
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-02 21:27:27
zawsze mieli kłopot i z pomiarami i z matmą :)!

sebkop
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-06-02 21:15:57
Zaraz, od kiedy starosta pracuje w Policji?

maq90
    Ocena: 10 (glosow:10)
2015-06-02 21:15:56
Jest wyraźnie napisane, że chodzi o teren zabudowany a tam ograniczenie predkości wynosi 50 lub 60 km/h w zależności od pory dnia, więc jezeli cisnął 110km/h to kara jak najbardziej uzasadniona a co do pisma do wkradl sie maly błąd i myśle ze odwolanie nie zostałoby uznane

Megass
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-06-03 01:22:32
Istnieją mini-obwodnice odciążające np ścisłe centrum, które są w terenie zabudowanym, a jest na nich ograniczenie do 70km/h.

ohdaesu
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-06-02 20:38:18
komentarz usunięty przez użytkownika

kac997
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-02 20:37:04
No to trafiłeś na tego co potrafi pisać...

eddie00007
    Ocena: 2 (glosow:12)
2015-06-02 20:30:53
i bardzo dobrze popieram(chodzi mi o przekroczenie 50km/h i wiecej) moze wreszcie ludzie w polsce zacznal jezdzic jak nalezy tak samo jest w uk i nie ma tam takich dzikusów na drogach jak u nas do tego powinna byc stosowana zwyzka do ubezpieczenia sp30 lub sp50 tzn.przekroczenie o 30 mil 30% zwyzki i odpowiednio 50% btw.minusujecie sobie do woli :)

ks.proboszcz
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-06-02 20:51:06
Czytaj uważnie i ze zrozumieniem, to po pierwsze. W milach, póki co, to w Polsce niczego się nie mierzy.

piaseckib
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-06-02 21:04:27
Skoro mieszkasz w uk to popieraj ich przepisy, do naszych wara.

dobex
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-06-02 20:24:27
Najgorsze jest to, że nie ma jak tego odkręcić. A pacany z PO tak ułożyły prawo, że nie ma się jak bronić albo obrona jest kompletnie nieopłacalna, bo kara trwa 3 miesiące a odwołanie od 6 miesięcy do 2 lat... Wtedy sąd łaskawie wyznaczy termin, a może powołać jeszcze kilku biegłych. I w tym czasie bez prawa jazdy! Masakra jakaś!

zielunahaluna
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-06-02 21:05:57
Prawda? :) I właśnie o to chodziło, żeby się pacan jeden z drugim solidnie zastanowili, czy im się faktycznie opłaca tak brawurowa jazda. Czym ty sie jeszcze chcesz bronić, jak w zabudowanym 110 pomykasz, jakie masz racjonalne argumenty na takie naruszenie przepisów. Wtedy się tylko w pokorze prawko oddaje i jeszcze przeprasza za stwarzanie zagrożenia dla innych użytkowników drogi (i poboczy oraz chodnika również).

piaseckib
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-06-02 21:24:17
Jeżeli nie masz tico i gdzieś nim jeździsz poza kościołem, to mam nadzieje, że wpadniesz za zakrętem w szczerym polu na teren zabudowany i zabiorą ci prawko. I że twoja rodzina straci jedyny dochód.

zielunahaluna
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-02 21:58:27
piasecki - o moją rodzinę się nie martw, nie ma w niej takich pacanów, którzy by w zabudowanym jeździli po 110. Masz prawo o ruchu drogowym, jeżeli uważasz, że jest nie dla ciebie, to jeździj komunikacją publiczną, nie siadaj za kółko, skoro cię to przerasta. Nie ma racjonalnych przyczyn do jazdy 110 po mieście. Jak ty to sobie wyobrażasz, jedziesz spokojnie drogą 150, a nagle zza zakrętu pojawia ci się złośliwe miasto i ograniczenie do 50?? :D Nie mam tikusia, teraz już normalnie jeżdżę, ale swego czasu robiłam po 150 km dziennie podczas dojazdów do pracy.

mwach1234
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-02 22:54:39
piaseckib- skąd teraz mania porównania. Ten ma tico, ten malczana? Coraz mniej tych aut jeździ. Ludzie mają coraz lepsze samochody a niby taka bieda w Polsce. A gdyby nawet, tico też można rozbujać do 120. Nie ważne jaki się ma samochód tylko to co ma się w głowie. Noga z gazu, wolniej jedziesz dalej zajedziesz :)

dobex
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-03 10:48:14
Zielunahaluna trzeba czytać tekst ze zrozumieniem. A nie tylko obrazki oglądać...

piaseckib
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-07 17:48:59
zielunahaluna - nie martwię się o twoją rodzinę, bo mam ją gdzieś. twoje porady prawne też mam tam. A swoimi wywodami nakarm dzieci tych których policja przyłapała nie pod szkołą tylko w czystym polu bo był to teren zabudowany.

Adamus_Papus
    Ocena: -7 (glosow:11)
2015-06-02 19:59:30
komentarz usunięty przez użytkownika

faille
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-06-02 20:05:02
A tobie gil nie skacze że jesteś zdebilałym kretynem ????

darekw6
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-06-02 20:05:16
do przeglądania wiochy wystarczy mi taki za 200 euro. 4799 w kieszeni

mwach1234
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-06-02 22:56:10
Mnie tylko ciekawi jedno, za nazwanie admina durniem komentarz jest usuwany, a takim pajacom multikont nie usuwa. Lizanie dupy się opłaca :)

jablonowiak
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-03 09:24:49
Kup też sobie słownik, nie taki drogi a widać że potrzebny

Synapsse
    Ocena: 12 (glosow:14)
2015-06-02 19:49:11
A Donald Tusk mówił kiedyś, że "tylko człowiek bez prawa jazdy, chce stawiać fotoradary i karać kierowców mandatami". Każdemu wyborcy Platformy Obywatelskiej życzę jak największej ilości mandatów i zabranego prawa jazdy. Dla mnie to każdemu z PO powinno się rozgrzanym żelazem na czole wypalać znamię , żeby każdy wiedział z jaka ku**ą ma do czynienia.

galka666
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-06-02 19:43:56
typowy błąd pisarski ale już się zaczyna pałowanie jaka to psiarnia i urzędasy są gupie.

zielunahaluna
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-06-02 19:26:52
Chłopaku, żeby 110 w zabudowanym? 70 to i tak jest dużo jak na zabudowany.

flisak24
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-06-02 19:02:33
To nie decyzja (wydana w postępowaniu administracyjnym) Policji a Starosty Wielickiego!!! Wiocha to jest, ale dla Ułoma który to wstawił, bo to nie pismo Komendanta Policji. Pokaż Pan/Pani pokwitowanie za zatrzymanie prawa jazdy to zobaczymy jakie przekroczenie było....

piaseckib
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-06-02 18:39:28
Pewnie pomyłka pisarska. Nie zmienia to faktu, że jest to dokument. Od decyzji służy odwołanie w terminie 14 dni. Decyzja ewidentnie niezasadna

galka666
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-06-02 19:48:36
tak tak, dalej powtarzajcie takie bzdury i uczcie fałszywego pojmowania przepisów prawa. co jest dowodem na okoliczność ile chłop jechał? radar. co dowodem na dopuszczalną prędkość w miejscu, w którym dokonano pomiaru? ano przepisy i znaki. jeżeli wówczas przekroczył 50 km/h w terenie zabudowanym to decyzja, pomimo oczywistej wady, jest prawidłowa w rozstrzygnięciu. mogło zatem pisać że jechał 30 km/h na ograniczeniu do 50 km/h a i tak nic to nie zmieni.

piaseckib
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-02 21:00:54
Decyzja jest ważniejsza od dowodów. Postępowanie odwoławcze przeprowadza organ nadrzędny. Z wami urzędnikami można powalczyć.

galka666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-03 16:37:46
urzędnikiem nie jestem ale nawet chłopie nie wiesz o czym piszesz.

szu666
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-06-02 18:37:26
Tak czy inaczej to i tak za dużo wiocha dla pokrzywdzonego

antyrydzyk
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-06-02 19:15:51
jak kiedyś zdasz prawo jazdy i tata kupi samochodzik zobaczysz w czym problem... a jak na razie szybko do książek bo jak będzie kibel to tata nic nie da :-)))

szu666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-02 21:41:01
komentarz usunięty przez użytkownika

AdamToAdam
    Ocena: -4 (glosow:12)
2015-06-02 18:13:37
Może osoba pisząca to pismo omyłkowo nacisnęła 5 nie 4, przyszło wam to do głowy. Mylić sie jest rzeczą ludzką.

leszkowaty
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-06-02 19:13:30
przecież gimsraki sa nieomylne

Megass
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-06-02 19:31:35
Za przekroczenie o 40km/h nikt nie zabiera prawa jazdy. Jak już to pomyłka z 7 zamiast 6, lub 11 zamiast 12.

Laudanum
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-03 12:37:51
Oczywiscie masz rację, że mylić się jest rzeczą ludzką. Zdjęcia ze sklepów ze zmienioną ceną z niższej na wyższą, albo z kimś kto ma dwie różne skarpetki, albo z dziewczyną która wrzuciła swoje nagie zdjęcie do sieci to właśnie wyniki pomyłek i błedów jakie ludzie popełniają. Urzędnicy powinni być jednak bardziej uważni niż inni.

snickers45
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-06-02 17:45:39
Nasze państwo zabiera nam z pensji 50% a tu jeszcze zabiorą ci prawo jazdy.Jak żyć?

ucho103
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-02 22:50:20
nie zabiorą, wystarczy jechać te 70-80 po zabudowanym, to i tak Dużo

thor102
    Ocena: 48 (glosow:62)
2015-06-01 23:18:34
kurde na moje obliczenie wyszło że przekroczyłeś o 40 ale nie jestem z policji i moge sie mylić...

stary.kocur
    Ocena: 2 (glosow:20)
2015-06-01 23:26:14
To i tak w ch*j za dużo.

BOBY102
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-06-02 08:26:10
Stary - jeździsz autem?

Sealtiel
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-06-02 18:43:50
BOBY102 zapraszam do Niemiec. Pokażesz nam tu swoje szarże skoro 40 ponad to dla ciebie norma.

johno
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-03 11:12:52
Problemem jest interpretacja przepisów. Zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym w Polsce w terenie zabudowanym obowiązuje 50 km/h. W niektórych miejscach władze miasta czy gminy podwyższają obowiązującą prędkość do np 70 km/h. I tych wyjątków nie ujęto w przepisie o zabieraniu prawa jazdy. Czyli każde przekroczenie 50 km/h o ponad 50km/h policja może potraktować jak w powyższym przypadku...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400