Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
WladekB1992  15-06-04, 19:50 Zgłoś
+ 369 -
Dodano: 2015-06-04, 19:50:28   przez: WladekB1992
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 369  Zgłoś nadużycie
167
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Turyści w ataku.
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Wymuszenie
  •  Big News
Ukryj komentarze(45)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Nietolerancja 
    Ocena: 27 (glosow:31)
2015-06-05 01:43:20
Nie widzisz różnicy pomiędzy Polakiem,który często zna jakiś język obcy i wyjeżdża aby pracować,a jakimś parchem,który liczy tylko na socjal i pali flagi kraju,który raczył go przyjąć?! Puknij się w pusty łeb!

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-09 08:46:50
Jasne, Francuzi zrobili dużo błędów, bo wcale nie mają takiej licznej imigracji, ale mieszka w grupach i się nie integruje. Ale przecież masz wybór. Możesz pracować w Polsce za średnią 730 euro (licząc śmieciówki jakieś 500 euro) albo pracować we Francji za średnią 2200 euro. Przecież nikt Cię do Francji nie będzie wyganiał.

Dr.Szaqalu
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-06-06 14:36:51
Wy myślicie, że w tym temacie normalny obywatel ma coś do gadania? Nasze kmioty rządzące muszą tańczyć jak im ta cała unia zagra.

davidstar
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-06-06 11:55:29
komentarz usunięty przez użytkownika

Schwab
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-06 11:42:01
O co ty prosisz. Akurat my polacy jestesmy glupi i po szkodzie. Jeszcze sie nie zdarzylo, abysmy sie czegokolwiek nauczyli na wlasnych bledach a ty chcesz, zebysmy to robili na bledach innych? Chlopino, wez urlop.

cichy154
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-06 09:53:31
A na drzewach zamiast lisci beda wisiec islamisci

cichy154
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-06-06 09:52:07
Tepic i gonic islamske dziadostwo co żyje tylko i wyłącznie na socjalach

cichy154
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-06-06 09:47:55
Różnica jest taka ze my w tych krajach pracujemy i płacimy podatki a te ciapate scierwa żyją tylko i wyłącznie na socjalach....

cichy154
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-06 09:42:54
Stop zarazie 21wieku... Stop socjala... islam to zło

hanauer
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-06-06 09:27:10
komentarz usunięty przez użytkownika

BloodyFace
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-05 23:03:33
A niby jaki imigrant chciałby do tego kraju przyjechac? Polska kojarzy mi sie jedynie z emigracja.

raps1988
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-06-05 20:14:47
Pozdrawiam z Norwegii! Dzień jak co dzień, wracam z roboty mieszkam blisko podstawówki, mały murzyn stoi na daszku rzuca kamieniami w małego ciapatego, za koszem chowa się mały aziata z małym białym norwegiem a obok stoi mały rudy, pewnie rudy to polak :) Poważnie sytuacja sprzed miesiaca:) Dlatego wracam do polandii zostanę psem i w ciemnym radiowozie bedę trzymał smoluchom buta na ryju, pozdrawiam ! :)

caleanka
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-06-05 20:19:30
Brales lekarstwa? Moze nie dopasowales sie do zycia poza rodzinna wsia?

hatson
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-06 20:49:26
No i co z tego. To nie ludzie ? Mieszkam w Berlinie i u mnie w okolicy, wiekszosc Polakow siedzi na socjalu. Oczywiscie sa tez tacy, co maja wieksze ambicje i dobrze zarabiaja. Tak samo jeat z innymi nacjami. Szanse trzeba dac kazdemu. Jestesmy jedna z wiekszych emigracji, wiec powinnismy to rozumiec. Zycie i tak to zweryfikuje

barbarella123
    Ocena: -14 (glosow:14)
2015-06-05 20:14:07
komentarz usunięty przez moderatora

cichy154
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-06-06 09:45:21
Jak widac na fotce tos ty brzydka jak kupa. ?.

yetick
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-06-05 19:55:26
komentarz usunięty przez moderatora

caleanka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-06-05 20:27:26
Jak juz bedziesz mial dobrobyt to Cie sasiad okradnie...

neo86
    Ocena: -8 (glosow:14)
2015-06-05 19:37:00
Oj polaczki, polaczki... Stop imigrantom? To co Wy jeszcze w Anglii, Irlandii, Holandii i u Niemców robicie?! Też jesteście imigrantami zabierającymi pracę mieszkańcom tych krajów!

caleanka
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-06-05 19:44:56
Zapomniales ze Polacy to dumny NAROD, ostoja kultury w Europie a sa tacy co twierdza ze na Swiecie. I co z takim "badziewiem" dyskutowac? Jedyne co widzieli to miasta poiwiatowe i wtedy byli pijani.

spacz
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-06-05 23:24:26
komentarz usunięty przez moderatora

Schwab
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-06 11:43:54
hehe spacz ten celanek to taki trolek z malym fiutkiem i zawsze bredzi cos bez sensu :)

MAzuroia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-15 16:03:37
No owszem, ale Polacy przynajmniej tam się asymilują, pracują, nie organizują zamachów terrorystycznych, nie szantażują tubylców i nie robią rozrubów, bo ktoś zaserwował wieprzowinę w stołowce szkolnej. Ponadto dzieci lub wnuki tych ludzi najprawdopodobniej będą uważały się za Niemców lub Brytyjczyków. Inna sprawa, że faktycznie jest ich już tam dużo i nie dziwi mnie, że miejscowi chcą ograniczyć imigrację. Można przyjmować imigrantów, ale nie w ilościach nieograniczonych i jeśli przyjeżdzają to niech zachowują się po ludzku. Co za dużo to niezdrowo.

MAzuroia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-15 16:05:13
A poza tym to nie wiem, czy byłbyś szczęsliwy, gdyby nagle przyjechało do Warszawy mnóstwo Niemców lub Ukraińców i trudno byłoby spotkać tam Polaka.

BigBertha
    Ocena: -5 (glosow:7)
2015-06-05 19:29:09
To zdanie powinno być raczej skierowane do władz, a nie do zwykłego przeciętnego polaka... Za źle sformułowaną wiochę daje minusa!

caleanka
    Ocena: -6 (glosow:12)
2015-06-05 19:25:06
Mysle ze nowa krew (DNA), przydala by sie w Polsce, moze to jedyny ratunek? Na ten zdegenerowany narod.

caleanka
    Ocena: -7 (glosow:11)
2015-06-05 19:38:22
Rozumiem, zyjesz w Polsce, na wsi i postawiles minus. Nie znasz Europy, Swiata a moze nawet powiatowego miasta, dlatego postawiles minus. Brak Ci porownania i perspektywt, dlatego postawles minus. Popatrz dookola jak ludzie zyja, moze zrozumiesz...

spacz
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-06-05 23:27:49
komentarz usunięty przez moderatora

nissin
    Ocena: -7 (glosow:11)
2015-06-05 19:00:36
W Polsce emigracja jest tylko w jedna strone...Jeszcze troche i bedzie pusto...Wtedy zaczna przyjmowac, wyksztalconych cudzoziemcow i moze cos z tego bedzie.

zielunahaluna
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-06-05 18:27:55
Polacy to taki naród, że nawet na swoich błędach nie potrafią się uczyć, a co dopiero na cudzych.

okurameni
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-06-05 18:24:37
A napiszę taką ciekawostkę. Wiecie że Polska była jednym z pierwszych krajów nadających prawa imigrantom? Albo że jesteśmy jednym z nielicznych krajów gdzie mniejszości nie tylko żyją od setek lat ale czują się Polakami i tak też są postrzegani pomimo zachowania delikatnej odrębności kulturowej? Bo kiedyś żeby być Polakiem trzeba było chcieć nim być, znać historię, kulturę i język i dopiero można było u nas mieszkać. Nie imigranci są źli tylko polityka względem nich stosowana. Idąc tropem tego obrazka to tak samo wszystkich polaków na emigracji na siłe odesłać do kraju.

okurameni
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-06-05 18:28:40
Dla tych co nie rozumieją śpieszę wyjaśnić bo wiem że tu czasem ciężko z logiką. Emigranci nie są źli tylko politka jaką kraje wobec nich stosują. Logiczne że ludzie będą uciekali z takiego piekła jak kraje Afrykańskie czy bliskiego wschodu od nas z kraju tez wielu ucieka. Błąd jest w polityce. Chcesz mieszkać w naszym kraju? Przyjmujesz nasze zasady. Bezwarunkowo. Język i dokładna znajomość historii i tradycji danego kraju. W Australii stosują taką politykę i to działa. Nie podoba się to do widzenia ale pomocy ludziom też nie odmawiają tym którzy chcą tą pomoc dostać.

grigore
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-06-05 18:34:42
Gdyby to obowiazywalo we wszystkich krajach to 3/4 polakow by musialo wrocic z emigracji do Polski, od wielu slyszalem ze oni to do roboty zarabiac jada a nie uczyc sie i za kursy placic.

grigore
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-06-05 18:37:39
Jesli chodzi o tradycje i kulture to w UK tez nie widuje zeby polacy przystepowali do kosciola anglikanskiego czy jedli indyka zamiast ryby na wigilie. I nie powinno byc potrzeby zeby w kazdej miejscowosci angielskiej musialo byc po kilka polskich sklepow, szkol, przychodni.

okurameni
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-06-05 20:23:35
@grigore Widzę że nie zrozumiałeś. Zamiast dawać kase żeby robili z nią co chcą to dawać te pieniądze na kursy i naukę żeby nie odstawali od reszty społeczeństwa. A jeśli nie ma pracy i mówią że na jedzenie trzeba to sorry bardzo robiłem 3 badania socjologiczne wśród bezdomnych i nawet taki kraj jak Polska nie pozwoli ci umrzeć z głodu na ulicy.

grigore
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-05 20:58:03
W niektorych krajach maja darmowe kursy jezykowe i szkoly srednie. Niestety jezyk nie zmienia mentalnosci, jak ich nauczysz historii o zaborach i nieudanych powstaniach to tez niewiele pomozesz. Badania mozesz sobie robic, a w Polsce nadal sa glodni ludzie, niedozywione dzieci, i to ze ktos z tego powodu nie umarl w ciagu miesiaca to wcale nie znaczy ze jest dobrze. Wlasciwie bezdomni moga liczyc na wiecej niz rodzina w ktorej tylko jedna osoba ma prace za stawke minimalna. Mamy chore zasady w kraju i ostatnia rzecz jak nam potrzebna to uczyc innych tych zasad.

grigore
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-06-05 21:01:22
Wolalbym zeby ta kasa szla na ksztalcenie dzieci z biednych polskich rodzin, oplacic im np. kursy jezykowe albo komputerowe, bo na to najczesciej ich nie stac, a gwarantuja w miare przyzwoity strat na rynku pracy. Piekna sprawa pomagac innym ale jesli panstwo decyduje sie na taka pomoc obcym a wlasnym obywatelom kamien w zeby to cos tu nie w porzadku. A w Brukseli mysla ze to co Tusk naopowiadal o dobrobycie w PL to prawda i mysla ze nas stac utrzymywac obcych. Nas na swoich nawet nie stac. Musza wyjezdzac, zeby obce rzady pomagaly.

okurameni
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-07 09:39:58
@grigore Chłopie chyba mało widziałeś albo nie znasz realiów u nas w kraju. Zgadzam się nie jest lekko ale to nie jest tak że nie ma pomocy tylko ludzie często gęsto nie korzystają bo wstyd. Darmowe kursy w szkole jak organizują to świeci pustkami w kościele też często gęstą są takie akcje i też pusto. Chłopie przykro mi to mówić ale nie masz racji. Sam pochodzę z biednej rodziny i jak chciałem coś sobie modnego kupić to jechałem zbierać porzeczki całe wakacje. Kursów darmowych zrobiłem tyle że nie wiem. I się opłaciło mam stabilną pracę, narzeczoną nie kiepskie zarobki. Można? Można

michalng
    Ocena: -17 (glosow:27)
2015-06-04 23:12:24
Mentalność Kalego:Jak Polak emigrować za chlebem to dobrze jak ktoś inny to żle.

Nietolerancja 
    Ocena: 27 (glosow:31)
2015-06-05 01:43:20
Nie widzisz różnicy pomiędzy Polakiem,który często zna jakiś język obcy i wyjeżdża aby pracować,a jakimś parchem,który liczy tylko na socjal i pali flagi kraju,który raczył go przyjąć?! Puknij się w pusty łeb!

michalng
    Ocena: -16 (glosow:22)
2015-06-05 10:40:57
Akurat znajomość języków obcych u imigrantów z Afryki jest większa niż u naszych. Oni tam znają najczęściej 2 języki - swój "plemienny" i język dawnych kolonizatorów najczęściej angielski lub francuski. I nie zasuwaj mi tu kawałków o "pracowitych emigrantach" i "parchach" bo na zdjęciach jest podział na "białych" i "kolorowych" czyli zwykłe rasistowskie brednie. Jak na razie to Polacy podnoszą krzyk jak im Angole chcą socjal zabrać. Nie murzyni tylko Polacy.

grigore
    Ocena: -5 (glosow:11)
2015-06-05 18:31:47
To ze Polacy (niektorzy) znaja jezyk i potrafia pracowac to wcale nie oznacza ze sa mile widziani czy chciani za graica, tak samo jak imigranci z Afryki nie beda mile widziani nawet jak sie polskiego naucza i zdobeda zawody. Niech sie wam nie wydaje ze dla francuzow czy niemcow jestescie cokolwiek wiecej warci od tych z Afryki. Obcy to obcy, a wasze mniemanie o sobie tego nie zmieni. Biorac pod uwage miliony polakow na emigracji, jako narod nie mamy prawa krytykowac nikogo w tym temacie. Drodzy rodacy, ogarnijcie najpierw swoj kraj a pozniej pouczajcie innych, ktorzy maja lepiej mimo wszystko

Rebus364
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-06-05 21:58:41
Problem tylko w tym że towarzystwo z Afryki jest w ogromnej większości analfabetami co praktycznie wyklucza ich z rynku pracy i skazuje na dożywotni socjal.Polska nic nie jest winna owym imigrantom i nie mamy obowiązku przyjmować kogokolwiek z nich.Zresztą oni wcale nie płyną do naszego kraju tylko do krajów starej UE. To KE chce nam na siłę wcisnąć imigrantów na co nie ma zgody.A każdemu któremu marzy się multikulti proponuję wziąść owych imigrantów na swoje utrzymanie.

Rebus364
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-06-05 22:02:21
Zapomniałeś grigore że owi imigranci wcale nie zmierzają do Polski tylko do najbogatszych krajów UE takich jak Francja ,UK,Niemcy. To Komisja Europejska chce nam na siłę wcisnąć owych imigrantów.Zrobili burdel w Libii i Syrii i wcześniej w wielu krajach afrykańskich ,to niech sobie teraz biorą na swoje utrzymanie owych imigrantów.My nie mamy obowiązku sprowadzać kogokolwiek.A każdemu co sie to nie podoba to niech sobie bierze na ich własne utrzymanie.

egon68
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-06-04 20:45:10
Dlaczego wyskakujesz ze słowem"Polaku",czy ty czy ja coś zmienisz sciągając grupę nierobów do kraju.Ściągną to nasi politycy a za to zapłacimy my wszyscy z naszych podatków

unity
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-06-04 20:26:30
My się uczymy tylko nasi rządzący i tak zrobią co będą chcieli a cały bałagan z kolorowymi zostawią narodowi na głowie


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300