Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
vashek  15-06-07, 11:21 Zgłoś
+ 110 -
Dodano: 2015-06-07, 11:21:09   przez: vashek
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 110  Zgłoś nadużycie
104
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie drażnij strażnika
  •  A Polsat jak zwykle w swoim stylu
  •  No w sumie jest to logiczne..
  •  Bez komentarza
Ukryj komentarze(107)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Gorilla1984
    Ocena: 127 (glosow:203)
2015-06-07 12:14:17
Bezwzględne egzekwowanie swojego pierwszeństwa typowe dla głupich tępaków, z brakiem elastyczności w myśleniu. Durne babsko, widząc samochód na moście powinno zwolnić, i przepuścić Lanosa. Nic by to ją nie kosztowało i szybciej by przejechała zwężenie. Ale to przerasta jej możliwości intelektualne. Tępe głupie babsko......

ozix88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-13 15:51:32
ja tu widze 2 januszy, po 1 w kazdym samochodzie

karolcis
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-12 20:38:38
a bylo na znaku 10. jechala by klempa przepisowo to by lanos przejechal

lolekboi
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-12 12:47:58
moim zdaniem oboje wjechali na most (mniej więcej) w tym samym momencie. Oboje mieli wzniesienie (czyli mieli prawo nie widzieć czy ktoś nadjeżdża). Wnioskując że oboje byli w takim samym położeniu Lanos powinien od razu wycofać i po krzyku. Oczywiście jeżeli Lanos wjechał by pierwszy w identycznej sytuacji (mała widoczność) to jest to kwestia sprzeczna. Jeżeli natomiast była by dobra widoczność (prosta droga bez wzniesienia) to Lanos dopuścił by się wymuszenia pierwszeństwa.

poziomkojad
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-11 10:25:22
Hehehehe. Ja zauważyłem coś zupełnie innego w tym filmie. Pani mówi do siebie głośno, że ma pierwszeństwo :) Często widzę takich "dyskutantów" przez szyby. To jest wiocha XD

GanGstaRR
    Ocena: -5 (glosow:17)
2015-06-09 16:34:46
Najzabawniejsze jest to, że gościu jest ułomem, a co niektórzy go bronią. Fakty są takie, że ta babka miała pierwszeństwo przejazdu na moście, odległość dwóch pojazdów od mostu różniła się nieznacznie. Trochę bliżej miał facet, co nie zmienia faktu, że powinien patrzeć przed siebie W KAŻDEJ SYTUACJI NA DRODZE, przewidywać niektóre rzeczy i jak widział zbliżający się samochód to powinien zatrzymać się przed mostem. Co innego jakby był na środku mostu, a on sobie od tak wjechał zadowolony z siebie. Przepisy to przepisy!!

plomien1234
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-06-10 14:43:22
Rozumiem, że nie posiadasz prawa jazdy albo je "prześlizgałeś"? Owszem, pani miała pierwszeństwo. Ale w przypadku jeśli "Janusz" jest już w połowie mostu to Ona powinna była zaczekać przed zwężeniem drogi i przepuścić auto z naprzeciwka. To podobnie jak ze skrzyżowaniami gdzie zdarza się, że auto "utknie" i następuje zmiana świateł. I teoretycznie takie auto powinno czekać na zmianę świateł na zielone...teoretycznie, bo przepisy wyraźnie mówią, że najpierw takiemu kierowcy należy umożliwić zjazd z takiego skrzyżowania. I dokładnie z tym samym mamy tu do czynienia.

GanGstaRR
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-06-10 18:09:07
A ja rozumiem, że jesteś analfabetą i nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. O dziwo, mając 38 lat, dożyłeś tak sędziwego wieku? Przecież tyle znaków ostrzegawczych widnieje, których możesz nie umieć zinterpretować jako zagrożenie... I odpowiadając na twój bezsensowny bełkot - prawo jazdy mam 8 lat, zdałem bez żadnego prześlizgiwania się za 2gim razem, znam przepisy ruchu drogowego w przeciwieństwie do 75% tu zarejestrowanych, i jak dla mnie gościu nie był w żadnej połowie drogi - zainwestuj też w okulistę bo na moście była już ta babka i to on powinien ją zobaczyć i się zatrzymać PRZED mostem.

raczek1987
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-12 11:19:58
Jak czytam Twoje wypociny to mnie trzesie :/ Gość pokonał wiekszość drogi na moście i z tamtego miejsca nie widać czy ktoś nadjeżdża czy nie ;/ Gdyby samochod widzial napewo by sie zatrzymal ale sam mowi ze nie widac czy ktos nadjezdza.... Masz prawko 8 lat i chwalisz sie ze zdales za 2 razem, extra ... Zdac prawo jazdy wtedy gdy ty zdawales nie wiele mialo wspolnego z umiejetnosciami i znajomością PRAKTYCZNĄ przepisów więc to żaden argument .... ;/

GanGstaRR
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-14 09:35:17
Po 1wsze - to ty się pocisz z podniety i wypisujesz bzdury. Po 2gie - jesteś ślepy jak kret i nie umiesz z głupiego filmu wyciągać realnych wniosków, więc pi#przysz coś o braku prawa jazdy, a sam z@pi@rdalasz autobusem bo wątpię, żeby taki troll zdał prawko albo chociaż podszedł do jego zdawania. Po 3cie - nie chwalę się a stwierdzam fakt, że zdałem za 2gim razem, nie wiem gdzie tu widzisz przechwałkę, raczej sprostowanie pi3rdów z dvpy twojego "kolegi" równie ślepego. Po 4rte - nie wiem jak jest w chwili obecnej, ale w "moich czasach" kiedy zdałem prawo jazdy, większość

GanGstaRR
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-14 09:36:31
oblewała, a czekało się po 4-6miesięcy na kolejne egzaminy. Wtedy zdałem tylko ja i dwie inne osoby na jakieś kilkadziesiąt - więc nie chrzań tu, że nie liczyły się umiejętności bo dzisiejsze egzaminy różnią się jedynie większą ilością pytań z teorii i interpretowaniem filmików -czego właśnie ty i kolega wyżej byście nie zdali, skoro twierdzicie, że facet już był przy końcu mostu i baba go nie wpuściła, Hahahah zaraz j3$ne z fotela do tyłu ze śmiechu bo nie wiem jak można być takim ślepym kretem i się ośmieszać takimi wnioskami.

GanGstaRR
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-14 10:04:01
W ogóle, żeby zakończyć irracjonalną dyskusję z debilami - ustawcie ten film na 16stej sek i zastopujcie. Co widać na wyżej pokazanym obrazku? Faceta, który ZBLIŻA się do mostu i babkę, która ZBLIŻA się do mostu (ma jakieś 10 metrów). Kobieta ma znak uprzywilejowany. Co ten znak oznacza? Że kierowca z przeciwka powinien zachować ostrożność i zwolnić w celu ustalenia czy jakiś pojazd z przeciwka nadjeżdża, czy też może on wjechać na most. Skąd wiem, że facet jest PRZED mostem, a nie NA NIM? (a jedzie jakby miał w Dvpie ten znak). Wystarczy wcisnąć PLAY i patrzeć OCZAMI A NIE DVPĄ PIERDZIEĆ!

raczek1987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-28 09:32:37
1 nie poce z podniety tylko ze wstydu żę tacy ludzie rodza się w tym kraju ;/ 2 - niestety prawo jazdy posiadam i wynika z tej dyskusji że dluzej niż Ty i chyba nawet uczestnicze w ruchu drogowym cześciej niż ty :D 3 to był sarkazm ;/ 4" w twoicjh czasach"? Z tego co Wynika prawo jazdy masz od 5lat max lub calkiem z epoki kamienia ;/ W dziesiejszych czasach roznica nie polega tylko na ilości pytań ... chcesz szczegółów to wujek google sie klania... ale tak po krotce ;/ zamiast uczyc jazdy to z 30 godzin urywa sie jeszcze kilka na naucznie obslugi dolewania plynu do spryskiwaczy i inn

raczek1987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-28 09:36:56
ych pierdół ktorych mozna sie nauczyc samemu po zdaniu prawka a brak tych umiejetnosci nie powoduje zagrozenia na ulicy ktore powoduje mniejszy brak umiejetnosci jazdy;/ .. dalej nie stwierdzam ze byl na koncu mostu ale przejechal wieksza odleglosc niz baba pozatym z miejsca gdzie jedzie gosc nie widac czy z drugiej strony ktos juz wjechal na most sam sie na tym lapalem wiec wedlug mnie znak jest postawiony nie z tej strony co potrzeba ;/ Wynika z tego że brak Ci wyobraźni a to podstawa bycia dobrym kierowcą.... Ale Gimby nie zrozumieją :)

Szpkaz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-08 20:04:08
Mógł gość nie widzieć pod górkę miał

Popmean
    Ocena: 4 (glosow:14)
2015-06-08 18:58:03
Kierujacy samochodem ktory nagrywal NIE miał pierwszenstwa, bo Lanosa zaczal juz wykonywac manewr. JEsli po stronie jadacych z naprzeciwka sa zaparkowane samochody a po waszej nie i ktos zacznie je omijac waszym pasem nie macie prawa zrobic tak jak ten tu i kazac sie komus cofac. Tak samo jak samochody stoja na skryzowaniu a wam zapalilo sie zielone nie mozecie w nie wjechac. Ktos kto zaczal wykonywac manewr MA PIERWSZENSTWO !

DkNG
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-11 10:37:08
a teraz przeczytaj Prawo o Ruchu Drogowym i pokaz mi takie przepisy... oj nie ma takich co? :) przez takich bolców jak ty są potem zakorkowane skrzyżowania i nerwy przy omijaniu... co do skrzyzowan art.25.4.1) a co do twojej pierwszej wypociny art.22.4. - tylko czytaj ze zrozumieniem :)

krzysztofmarfiak
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-12 23:47:37
Dokładnie. Pani kierowniczka powinna odpuścić wjeżdzanie na mościk

Schwab
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-06-08 18:44:36
Pierwszenstwo pierwszenstwem, ale liczy sie jeszcze uprzejmosc. W Anglii spowodowalaby wypadek juz na pierwszej lepszej ulicy w miescie.

DkNG
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-06-08 17:40:52
Każdy kto broni buruna z lanosa niech wraca na egzamin z prawka

impressa88
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-06-08 20:15:20
w tym wypadku lanos już wykonywał manewr wiec nie rozumiem o co spina. kobieta powinna poczekać az przejedzie mimo ze znak pokazuje ze ma pierwszenstwo.

luzak1977
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-08 21:05:22
Nie bronię barana, ale Lanosa, bo to fajny samochód.

DkNG
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-06-09 12:25:55
impress to tak jakbyś miał skrzyzowanie drogi z pierwszeństwem z podporządkowaną... jak ten z podporządkowanej już wjechał na skrzyzowanie to ten z głównej powinien mu ustąpić? nie! obowiązkiem tego z podporzadkowanej jest USTĄPIĆ PIERWSZEŃSTWA temu drugiemu nawet jesli musi troche na niego poczekać

plomien1234
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-06-10 14:46:52
DkNG idź się doucz. Widać, że masz żadne pojęcie o przepisach ruchu drogowego. Jeśli manewr został rozpoczęty należy umożliwić zakończenie tego manewru. Jeśli Lanos jest już w połowie mostu najpierw należy umożliwić mu dokończenie tego manewru. A dopiero potem egzekwować pierwszeństwo zgodnie z oznakowaniem.

otyg
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-10 22:29:51
Kierowca lanosa powinien upewnić się czy nic nie jedzie z przeciwnej strony. Nie ma takiej zasady kto pierwszy ten lepszy. Prawdopodobnie kierowcy się widzieli na łuku, a jeżeli ktoś twierdzi że lanos był w połowie mostu niech lepiej idzie do okulisty.

DkNG
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-11 01:37:30
plomien weż obczaj znaki D-5 (widoczny na filmie) i B-31 a może wtedy zrozumiesz... to co ty implikujesz to zwykle wymuszanie pierwszeństwa poparte struganiem głupa że sie nie widziało drugiego pojazdu

new2010
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-06-08 16:19:51
Co macie do Lanosa? Porządny samochód ,jeżdżę takim jako firmowym od 8 lat i ani razu nie zawiódł mnie na drodze.

barsebol
    Ocena: -7 (glosow:17)
2015-06-08 12:23:03
0:13 - 0:14 widać zbliżającego się do mostu lanosa, więc cebularz z lanosa również powinien zwrócić uwagę czy ktoś wjeżdża na most ( w szczególności ktoś kto ma pierwszeństwo ) więc rada dla cebularza, zamiast się macać z kolegą po jajach zwracaj uwagę na drogę.

drago26
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-06-08 17:16:58
Święte słowa, a reszta macantów niech nas minusuje.

koreperytor12
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-08 11:29:07
na polskich drogach brak elementarnej kultury jazdy każdy ma racje każdy jeżdzi najlepiej każdy się gdzieś spieszy i.t.d a pryszczate gęby w 20-letnich niemieckich wehikułach to istny pokaz debilizmu.

Slayer_997
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-06-08 09:14:18
Odpieprzcie się od imienia Janusz.

fumacz
    Ocena: 9 (glosow:21)
2015-06-08 00:00:37
W pierwszej chwili pomyslalem glupie babsko, racje ma Janusz z lanosa ale gdy obejrzałem kilkakrotnie moment dojazdu do mostu stwierdzam, ze Janusz ewidentnie przycwaniaczyl, musiał widziec nadjezdzajacy samochod i powinien zastosowac sie do znaku czyli powinien przepuscic nadjezdzajace auto. Czyli kobitka ma racje

Andy1313
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-06-07 23:46:43
Pierwszeństwo przejazdu nie zwalnia z myślenia i uprzejmości. Cmentarze są pełne tych którzy bezwzględnie pierwszeństwo egzekwowali. Z drugiej strony buractwo kierowcy Lanosa przeraża. Trafiła tępa dzida na tępego dzidka.

jamez
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-06-07 22:28:44
idąc dalej tokiem myślenia idiotów to trzeba by było na takich zwężeniach zlikwidować znaki i kto pierwszy ten lepszy,to on powinien się upewnić czy nie wjeżdża na most pojazd z pierwszeństwem

mruczus29
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-06-08 08:01:37
a wjezdzal? raczej nie, babka miala jeszcze do mostu spory kawalem czyli mogl wjechac, on ma obowiazek ustapic a nie czekac, totalny brak zrozumienia tego znaku, kolejny nominowany do wizyty na komisariacie lub komendzie

jamez
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-06-08 17:37:52
znak D-5 pierwszenstwo na zwezonym odcinku jezdni oznacza, ze kierujacy przejezdzaja lub przechodza przed kierujacym " zblizajacym" sie z kierunku przeciwnego jakie sto metrów tam widziałeś? baranie

lukaszo
    Ocena: 12 (glosow:32)
2015-06-07 21:03:55
Janusz z Lanosa miał rację, bo wjechał na most przed panią Cebulą

jamez
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-06-07 22:20:44
myślisz że nie widział że nadjeżdża ?

mruczus29
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-06-08 07:24:09
objasnienie znak D-5 pierwszenstwo na zwezonym odcinku jezdni oznacza, ze kierujacy przejezdzaja lub przechodza przed kierujacym " zblizajacym" sie z kierunku przeciwnego, czyli ze pan nie mial obowiazku czekac az ta pani za 100 metrow wjedzie na most a pani wykazala sie brakiem kultury na drodze a po komentarzach widac ilu jest kierowcow a ilu posiadaczy "prawka"

ola2011
    Ocena: 12 (glosow:20)
2015-06-07 21:00:05
oczywiście jest znak, ale Pan w lanosie już był na moście...

maxicoveri
    Ocena: -17 (glosow:23)
2015-06-07 21:27:38
I ma obowiązek ustąpienia pierwszeństwa przejazdu!ciekawe jak by w tym aucie był drugi koleś bez karku to kto by miał rację?pewnie ten co to nagrywał ale Polacy to głaby i buraki do kwadratu nie mówiąc ze nie maja szacunku do kobiet!

ender011
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-06-07 22:09:36
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-06-07 22:12:08
@maxi, sram na twój pedalski świat, gdzie nosiłbyś baby na rękach. Baba to taki sam człowiek jak mężczyzna. Napisz mi dlaczego miałyby mieć jakieś specjalne traktowanie? Ale i tak wiem, że zostanę bez odpowiedzi, bo kierujesz się w życiu jakimiś gównianymi frazesami wyniesionymi z średniowiecznych bajeczek o rycerzach.

maxicoveri
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-06-07 22:21:47
Ku.wa mać odpowiem ci tym że sie różnimy bo ja szanuje kobiety w odróżnieniu co do ciebie ale to jest po prostu za trudne i chyba jesteś zwykłym koniobijcą i nie wiesz co to kobieta!no ale na wiosce to własnie sami tacy single,bez karku inteligenci i słoiki tak jak ender!

kurwamac02
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-06-07 22:28:40
Czyli nie tak bardzo pomyliłem się, bo jednak odpowiedziałeś, że kierujesz się gównianymi frazesami wyniesionymi z średniowiecznych bajeczek o rycerzach. Zawsze śmieję się z takich życiowych prawiczków, co to położyli by się w kałuży, by baba mogła przejść nie mocząc sobie swoich boskich stópek tylko po to żeby dostać się do jej dziury.

PanEdek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-07 22:32:30
a je#bać baby

maxicoveri
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-06-07 22:37:28
ku.wa cel uświęca środki nie wiesz? :)

kacu1980
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-06-07 23:12:28
maxicoveri kiedyś byłem w klubie, w damskiej toalecie był korek wiec jedna z nich do męskiej poszla, stala za mna. Kiedy przyszla moja kolej to laluś z tylu mowi czy nie przepuszcze kobiety w kolejce. Teraz pytanie do ciebie mądralo: czy ona ma inny pecharz niż ja? Czy mam ja i to jeszcze w męskiej toalecie przepuszczać? Mam wrazenie ze jesters jak ten gość z baru. Moja rada: pantoflarstwo jest zle. A co do lanosa, wydaje mi się ze był w takiej sytuacji ze cofanie żeby przepuscic glupia babe było bez sensu. Baba jak to ktoś napisał... jest nieelastyczna intelektualnie.

maxicoveri
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-06-07 23:23:44
kacu nie chodź do takich barów... a druga sprawa jak ci taki idiota zabije dziecko w aucie bo był nieelastyczny to zaprawde powiadam ci zmienisz zdanie...

wieslav
    Ocena: -4 (glosow:14)
2015-06-07 20:49:35
Za takie wyjście z samochodu na drodze publicznej powinno być z miejsca zabierane prawo jazdy. Osoba, która nie kontroluje agresji nie powinna jeździć autem.

lukow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-07 21:14:19
Jak parkować to tylko na prywatnym gruncie

maxicoveri
    Ocena: -22 (glosow:28)
2015-06-07 20:36:21
tepaki za.ebane na moście nie ma lewego pasa i baba ma pierwszeństwo czy to takie trudne!ktoś jak jedzie prawym pasem pod prąd to nie ma pierwszeństwa...jasne!!!

mruczus29
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-06-08 07:35:32
prosze sie udac na najblizszy komisariat celem oddania prawa jazdy, ulatwisz poruszanie sie i zwiekszysz kulture na drodze swoim brakiem na niej

ender011
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-06-08 11:16:25
komentarz usunięty przez moderatora

hadman
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-08 16:10:16
komentarz usunięty przez moderatora

Popmean
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-08 19:01:17
To co mial zrobic kierowca Lanosa ktory juz byl na moscie? Przypominam debilu ze na moscie nie mozna cofac :D

jacek.jacek
    Ocena: 8 (glosow:14)
2015-06-07 20:17:36
Jak takim tępym babą dają uprawnienia. Co innego gdyby razem zbliżali się do przewężenia ale gość z Lanosa był pierwszy.

Lisek85
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-06-07 20:15:29
taka znieczulica ona ma i koniec

crismce
    Ocena: -9 (glosow:13)
2015-06-07 20:10:34
SJ, czyli buractwo z Jaworzna myślą, że jak z Jaworzna to im wszystko można !

x_adam
    Ocena: 9 (glosow:13)
2015-06-07 20:10:32
dla mnie to babka i wstawiający to JANUSZ roku

maxicoveri
    Ocena: -17 (glosow:31)
2015-06-07 20:08:18
35 komentarzy i ze 30 co negują prawo!baba jest na pierwszeństwie i koniec!wg waszych argumentacji to ja mam przepuszczać wszystkich tych co wjechali na czerwonym?to po kiego ch.ja są te światła i te znaki!wiekszość co tu pisze to własnie takie kierowcy z lanosów i polonezów po prostu niedzielni kierowcy!!!

maxicoveri
    Ocena: -2 (glosow:20)
2015-06-07 20:12:21
przejrzałem lata urodzeń i wynika z tego że kupiliście prawka bo zdać było trudno...sama gównożeria i małolaty co mają prawka po 2 lata

jacek.jacek
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-06-07 20:18:46
no i pokazałeś jaki z ciebie ćwok

jacek.jacek
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-06-07 20:21:08
jeszcze jedno światła czerwonego nie można zignorować. A znak który zmusza cię do zatrzymania to "stop" i "UC"

maxicoveri
    Ocena: -6 (glosow:14)
2015-06-07 20:21:32
czym pokazałem że jestem ćwok tym że jeżdżę prawidłowo czy tym że nie jestem takim burakiem jak ten z lanosa?

maxicoveri
    Ocena: -5 (glosow:13)
2015-06-07 20:24:36
to chyba nie znasz znaków bo gość jadąc z naprzeciwka ma akurat czerwona strzałkę i nie jest na pierszeństwie i powinien zwolnić a nie dawać w pi.dę żeby zdążyć!rozumiesz tłumoku?

gk1245
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-06-07 20:30:57
Nie, nie musisz ich przepuszczać, możesz w nich po prostu naparzać.

Titik88
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-06-07 19:52:55
Nie wyobrażam sobie takich cyrków... Po prostu bym poczekał aż gość przejedzie. Ale baba musiała się najwidoczniej tak dowartościować.

wodnik80
    Ocena: 9 (glosow:15)
2015-06-07 19:51:06
no i ch*j. chciał vashek wyśmiać "Janusza" w Lanosie a wyśmieli jego i zapewne jago mamusię ( a może żonkę). No i ja przyłączam się do tego rechotu. Tępa strzała święty znak dojrzała, na okoliczności nie zważała no i się wepchała. Mądry głupiemu ustąpi.

duck4uall
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-07 19:50:34
bym jej z liscia pier*d*lnom!

edziuxxx
    Ocena: 11 (glosow:15)
2015-06-07 19:28:32
wg mnie idiotka i idiota to wstawił... pierwszeństwo miał ten lanos bo był już na moście jak babsko dojeżdżało... ale idioci nie potrafią czytać znaków ze zrozumieniem

palkora79
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-06-07 19:25:46
Oczywiście, ta baba jest Januszem.

tomek-kt
    Ocena: 13 (glosow:21)
2015-06-07 19:11:55
I ma facet rację. On już był na zwężeniu, gdy to babsko tam wjeżdżało. I jeżeli już przywołujemy tytułowego "Janusza" to jest nim ta kobieta.

grog
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-07 18:56:41
kultura polskich kierowcow

beatles666
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-06-07 18:40:19
komentarz usunięty przez użytkownika

werdii
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-06-07 18:27:10
A jak palancie miał Cię ten Janusz widziec...troche myslenia spróbuj nie boli....

okurameni
    Ocena: 11 (glosow:15)
2015-06-07 18:17:20
Pomijając już kwestie etyczne i elastyczność w myśleniu to kobieta nie miała pierwszeństwa. W sytuacji kiedy nie ma samochodu na moście to ona ma rzeczywiście pierwszeństwo ale znak który tak ładnie podkreślił autor nakazuje zwolnić przed wjechaniem na wiadukt tak jakbyśmy podjeżdżali do skrzyżowania ze znakiem ustąp pierwszeństwa i dopiero jeśli nie ma żadnego pojazdu już na moście to ona ma pierwszeństwo. W tej sytuacji racje miał gościo z lanosa i jeszcze zachował się odpowiednio bo ustąpił głupszemu.

drago26
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-06-07 18:06:44
Znam ten mostek doskonale, zwróćcie uwagę, że jest on położony na lekkim łuku drogi i co widać na filmie oba auta "widzą się" jeszcze przed wjazdem na most. A co za tym idzie, lanos powinien się zatrzymać. Ale chciał przykozaczyć bo wracał z Krakowa z fuchy ;)

tango35
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-06-07 16:09:35
TĘPA KROWA !!! - babę ze wsi wyciągniesz ale wsi z baby NIGDY !!! Gościu w Lanosie miał KLASĘ !

amblin
    Ocena: -3 (glosow:11)
2015-06-07 15:24:08
Zawsze mówiłem że baby mogą mieć tylko uprawnienia na wózki dziecięce i sklepowe. Przy założeniu że dziecięce tylko pod okiem ojca dziecka

olabartek
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-06-07 14:47:41
Rejestracja SJ mówi sama za siebie. Jaworznioooki

jebiegl
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-06-07 15:18:41
Całe szczęście że nie brudosy z chorzowa i ich odbicie lustrzane z podbeskidzia bb

krewky
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-06-07 18:15:45
A mi ta rejestracja kompletnie nic nie mówi. Nigdy nie zrozumiem, po co ludzie dorabiają jakąś ideologię do poszczególnych numerów rejestracyjnych. Jakieś kompleksy? Tak jakby posiadanie jakiegoś numeru, z góry determinowało czy ktoś jest burakiem czy nie. Co to ma do rzeczy, gdzie kto mieszka i jakie ma blachy? Buraków na drodze można spotkać wszędzie, jak kraj długi i szeroki.

chlewnia666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-07 14:18:06
ale kałmuk

piterek_gda
    Ocena: -1 (glosow:13)
2015-06-07 12:47:38
Tępy babsztyl. Trzeba skoczyć na yt i się jej wpisać.

abdulmacharacza
    Ocena: 7 (glosow:15)
2015-06-07 12:35:33
Typowe babsko z typową babską logiką, zero wyobraźni tylko tępe egzekwowanie tego, co zapamiętała z definicji znaku przez mostem. Przynajmniej Janusz w Lanosie się jakoś zachował i darował sobie pustą gadkę z idiotką. Szacun.

krzychum4
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-06-07 12:34:24
Zabrakło empatii i kultury na drodze, jakby dojeżdżał do końca mostu też musiałby cofać, bo pani ma pierwszeństwo?

Gorilla1984
    Ocena: 127 (glosow:203)
2015-06-07 12:14:17
Bezwzględne egzekwowanie swojego pierwszeństwa typowe dla głupich tępaków, z brakiem elastyczności w myśleniu. Durne babsko, widząc samochód na moście powinno zwolnić, i przepuścić Lanosa. Nic by to ją nie kosztowało i szybciej by przejechała zwężenie. Ale to przerasta jej możliwości intelektualne. Tępe głupie babsko......

de_vall
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-06-07 20:01:02
szacun gorilla - może kiedyś spróbuje wyegzekwować swoje pierwszeństwo u pijanego kierowcy T-72 czego jej szczerze życzę

maxicoveri
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-06-07 20:19:39
źle ci nie życzę ale spotkaj się na takim mostku z pijanym i niech roz.ebie ci auto to wtedy ciekawe czy będziesz pisał że taki był mądry tylko trochę wypił i nie myślał elastycznie

de_vall
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-07 21:26:12
maxi ja w dupie mam pierwszeństwa jak coś na mnie napierda%la na czołówkę to spierdalam na pobocze, nic mnie to nie obchodzi że jadę swoim pasem i jestem na prawie - zrozum zdrowie ważniejsze - ten gościu mógł być np. nawalony i przywalić czołówkę z tą tepą rurą i jakby jej biodra połamał to by i kasa nie była pocieszeniem, maxi lubie Cie za twoje zdrowe podjecie odnośnie "opium dla ludu" ale nad tym w/w nie ma co się spinać

maxicoveri
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-07 22:25:48
no i dlatego de-vall jest w Polsce hu.owo bo nikt sie nie napina tylko toleruje dziadostwo!PO i PIS KLER I cwaniactwo!Dlatego to trzeba tępić i te wiochę co robią!

bonifacq
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-08 08:47:06
Baba to baba nie oczekujmy za wiele , jak KOŃ klapki na oczy i wio ,,ja bym ją zepchnął z tego mostu jak bym jechał patrolem

krysiok
    Ocena: 17 (glosow:31)
2015-06-07 12:13:33
Janusz to nagrywał - lanos miał pierwszeństwo, już był na moście !

okurameni
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-06-07 18:19:50
Jeden mądry i znający przepisy. Szkoda że tak mało ogarniętych jak ty jest tutaj a co dopiero na drodze. To nie sarkazm bez kitu masz racje kobieta ma pierwszeństwo tylko w sytuacji jak nikogo nie ma na moście a w sytuacji jak lanos pierwszy wjechał kierujemy się zasadą jak przy wysiadaniu z autobusu. Najpierw wysiadamy potem wsiadamy analogicznie: najpierw zjeżdżamy z mostu dopiero potem drugi samochód może wjechać.

RuterFull
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-06-07 18:44:26
ten kretyński głosik przypomina mi "modulację" głosu jednej posłanki... krowa jak się nauczy że wszytko ma za darmo i wszystko jej się należy to później skrzeczy "że ma pierwszeństwo"...

pawels28
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-06-07 12:05:02
"harleyowiec"rozwalil system:D

Pograbek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-06-07 11:56:52
Buraki przepisów się uczcie przez takie domniemanie dochodzi do tragedii na drodze!!!

tomiden46
    Ocena: 7 (glosow:15)
2015-06-07 11:55:31
Lanos był na środku jak Pani wjezdzala. Powinna zwolnic, lanos by przejechal a pozniej ona. Ale nie! Uparte babsko sie pcha i stwarza zagrozenie. To Pan z lanosa pokazal klase. Nie znizyl sie do jej poziomu.

demon69pl
    Ocena: 8 (glosow:14)
2015-06-07 11:37:16
jak dla mnie wiocha dla tej babki i totalny brak kultury z jej strony, pewnie nawet nie wie jak wrzucić wsteczny

maxicoveri
    Ocena: -7 (glosow:15)
2015-06-07 11:51:36
ale ma pierwszeństwo i tego nie zmienisz

farelli
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-06-07 11:55:26
głupia baba, kierowca lanosa argumentuje słusznie.

rene30
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-06-07 11:59:31
no nie panie władzo wyprzedzałem w miejscu nie dozwolonym ale przecież on mnie widział z daleka mógł zjechać do rowu...taka jest wasza argumentacja!

abdulmacharacza
    Ocena: 8 (glosow:12)
2015-06-07 12:37:49
Jakie pierwszeństwo? Ona nie miała możliwości wjazdu na most i nie powinna tego robić. Uczcie się kojarzenia wszystkich przepisów jednocześnie a nie jednej definicji.

perun12345
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-06-07 15:44:22
maxi pierwszeństwo by miała jakby oboje byli przed mostem w momencie zauważenia przez siebie, jednak w tym przypadku widać, że lanos był już na moście jak ona podjechała, więc mogła spokojnie przepuścić.

okurameni
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-06-07 18:22:46
A też dorzucę swoje 3 grosze. Kobieta nie miała pierwszeństwa znak który autor podkreślił nakazuje zwolnić przed wiaduktem i dopiero jak nie ma żadnego samochodu już na moście to ona ma pierwszeństwo. Wytłumaczę łopatologicznie. Jak macie autobus to też sensownie jest najpierw wypuścić tych którzy wysiadają a nie pchać się bo wam się śpieszy. Proste? Proste.

jamez
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-06-07 22:23:26
kur.a ale ciemniaki , koleś ewidentnie chciał być pierwszy i wpierd.lił się na most ale banda niedorobionych pajaców atakuje kobietę bo to takie męskie

kuzyn_cosiek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-09 00:34:37
@Jamez Dokładnie, w trzynastej sekundzie filmu widać burasa w lanosie dojeżdżającego do mostu (patrzcie w przestrzeń pomiędzy mostem a drzewem po lewej stronie TUMANY!), i niech mi tu łaskawie nikt nie pie.doli farmazonów, że ten cham nie widział samochodu nadjeżdżającego z przeciwka.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600