Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
apoalipsa316  15-06-08, 18:12 Zgłoś
+ 398 -
Dodano: 2015-06-08, 18:12:23   przez: apoalipsa316
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 398  Zgłoś nadużycie
999
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Afront
  •  Z cyklu wskaż 3 różnice
  •  Kiedy chcesz dobrze
  •  O, pojawił sie pierwszy klient.
Ukryj komentarze(79)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
krzychoo33
    Ocena: 15 (glosow:15)
2015-06-09 12:37:06
A co znaczy "testy na trzezwosc - brak limitow" ? Dopuszczalny limit w Texasie to 0.8 promila, a osoby ponizej 21 roku zycia nie moga pic w ogole - nie wazne, czy wsiadaja za kierownice, czy sa na imprezie u znajomego.

DZejek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-10 21:19:37
Widze ze "znawca tematu" nie ma zadnego pojecia o Stanach in Teksasie...

margi84
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-06-10 10:06:45
ale to słabe. Do autora: wklejaj takie badziewie sobie do zeszytu od muzyki a nie do internetu

wieszjak
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-06-09 20:50:39
punkt 2 jest jak najbardziej na nasz plus

nexus4610
    Ocena: -1 (glosow:13)
2015-06-10 00:15:19
jaki plus idioto. jak ktos sie naj_bie to wisi mu ile ma promili a normalny czlowiek nie moze wypic piwa spokojnie bo juz na kierownice nie bedzie mogl wsiasc. no chyba ze ty po 0.19 promila widzisz podwojnie to gratuluje.

kerst89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-14 14:08:11
Nexus a żeby cie łapli po jednym piwie:))) Pijesz nie jedz!!!!!

Selop
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-06-09 20:09:13
To zamiast siedzieć na Wiocha.pl weźcie się za robotę i zacznijcie zmieniać wszystko. Samo się nie zmieni

dibo2
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-06-09 19:22:00
I wszyscy się z Nas śmieją !!

caleanka
    Ocena: -6 (glosow:6)
2015-06-09 20:10:39
Wszyscy sie smieja z polskiego badziewia w Europie i na Swiecie tylko polskie wiesniaki tego nie rozumieja.

shellah
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-09 18:28:02
z tego wszystkiego najsensowniejsze są punkty z podatkami-niestety ale mamy ich w cholerę. A drugi z przejściem nie po pasach- to tylko sposób na szybki zarobek rządu.

nissin
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-06-09 17:47:32
Polska zawsze byla kolebka kulury i mysli spolecznej, w Europie i na Swiecie. Komentarze na Wiocha.pl sa tego dowodem. Brawo, jestem dumny z mojego miejsca urodzenia.

nissin
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-09 17:17:14
Przypominam ze to WIOCHA.pl i wiesniacy komentuja.

janpawlacz123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-09 17:28:30
komentarz usunięty przez moderatora

nissin
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-06-09 17:35:16
@janpawlacz123 - Twoja kultura osobista mnie szokuje... Jaka wies reprezentujesz?

janpawlacz123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-09 18:06:43
komentarz usunięty przez moderatora

nissin
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-06-09 18:14:49
@janpawlowicz123 - serdecznie dziekuje za Twoja wypowiedz, dzieki takim jak Ty, Polska jest dumnym narodem, pozbawionym rozsadku i kontaktu z rzeczywistoscia w Europie i na Swiecie. Dzieki takim jak Ty nic sie nie zmieni, brawo.

luzak1977
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-09 16:45:08
Z punktem 4 i 5 bym polemizował. Podatki są na wszystko, a prawo własności jest tylko i wyłącznie względne. Odstrzelić tak, ale zabór ziemi przez "państwo" jest bardzo łatwy.

AdamToAdam
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-06-09 16:44:59
Widze że w Teksasie można jeździć pod wpływem alkoholu. Mam pytanie kto ułożył ten gówniany absurd ?

podlas2
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-06-09 16:12:21
I proszę porównać ilość zastrzelonych ludzi w Polsce i Teksasie.

klaus28
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-06-09 15:50:11
to pakuj walizy i do teksasu

degenerat9
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-06-09 18:31:54
tylko potem nie wyzywaj od zdrajców i nieudaczników skoro sam namawiasz

neo86
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-06-09 13:34:53
apoalipsa316 nie podoba Ci się w Polsce to się wyprowadź! Nikt Ci nie broni tylko potem nie płacz jak w szkole w Teksasie przyjdzie jakiś delikwent z coltem i pozabija pół szkoły w tym i Twoje dzieci. Tam to normalka od dobrobytu z bronią nastolatkom w 4 literach się przewraca i do szkoły nawet broń przynoszą a potem wielki płacz... Sami sobie winni!

Michal_Szczecin
    Ocena: 3 (glosow:13)
2015-06-09 13:37:06
standardowy text oderwany od rzeczywistości, slyszales o wizach ?

danzby
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-06-09 12:54:45
Komentarz- porownania to jakis belkot. Przeprowadz sie do teksasu

DkNG
    Ocena: 1 (glosow:13)
2015-06-09 12:41:48
USA - najbardziej zamordystyczny (no może pospołu z Rosją) kraj na świecie (z tych "wolnych" bo wiadomo że w Korei Płn jest gorzej :P) porównujesz do nas? powiem tak: w du*ie byłeś, g*wno widziałeś i ch*ja sie znasz - podatki mają wyższe niż my, policja zatrzymuje za byle co i wlepia mandaty równe miesięcznej pensji z dostęp do broni powoduje że jak na kogoś nagadasz po pijaku to nie odstaniesz lepy na ryj tylko postrzał w wątrobę... jedź tam skoro tak ci sie to podoba - zginiesz w ciągu tygodnia

krzychoo33
    Ocena: 15 (glosow:15)
2015-06-09 12:37:06
A co znaczy "testy na trzezwosc - brak limitow" ? Dopuszczalny limit w Texasie to 0.8 promila, a osoby ponizej 21 roku zycia nie moga pic w ogole - nie wazne, czy wsiadaja za kierownice, czy sa na imprezie u znajomego.

Marmur87
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-10 14:05:43
No tak, niemniej zamiast dmuchać możesz wykonać test trzeźwości, jak zaliczysz to nic ci policja nie zrobi nie dochodząc ile promili masz w sobie

gluchy123
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-06-09 12:35:34
Sprawdź sobie jakie są konsekwencje dostępu do broni, np. strzelaniny w szkołach. Dodatkowo radzę zerknąć na statystyki obywateli zastrzelonych przez policję w USA. U nas jeden od kuli gumowej i afera na cały kraj...

conrado3000
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-06-09 12:48:48
To Ty sprawdz a teksasie jest mniej zabójstw przez bron palną niż tam gdzie jest niedostepna. To sa fakty i tak jak chcesz kogoś zabic to wiesz ze tak samo mogą Ciebie odwalic a Tu jak zalatwisz klamke to mozesz strzelac do kogo chcesz i nikt nic nie zrobi.

kurnachatawiocha
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-06-09 15:07:37
Texas to same rancza, zaludnienie na km2 4x mniejsze niż w Polsce. Głupie tłumaczenie. Czułbyś się bezpieczniej mając broń i wiedząc, że każdy z pięciu zakapturzonych typów w bramie też ją ma? Co innego jeśli jesteś właśnie takim typem z małym siur#kiem i dla dowartościowania chciałbyś pomachać klamką przed kolegami.

Rewolucyjny
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-10 01:41:07
u nas dostępu do niej nie ma... mają ją za to wszelkie mafie i bandziory. Szary obywatel nie ma szansy na obronę, nie wspominając już o tym co się stanie w razie wojny... Będziemy nożami atakować czołgi i psami szczuć żołnierzy bo przecież broń to zło

kurnachatawiocha
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-10 08:20:41
od zawsze w Polsce wybiera się między mniejszym złem. W tym wypadku mniejszym złem jest aby dostęp do broni miały mafie, z którymi 90% społeczeństwa nie ma styczności niż mieliby ją wszyscy, których spotykam na co dzień na ulicy.

pawelbmw
    Ocena: -9 (glosow:13)
2015-06-09 11:53:30
Policja nam dokucza jak sie od nas nie odczepią zaczniemy ich zabijać ... Byłem w knurowie i mówie wam trzeba tych cweli powyszczelac

TUR3K
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-09 12:19:53
Jak to mawia KRÓL-chcącemu nie dzieje się krzywda (w kontekście do Knurowa) Tak,masz 100% racji zabić wszystkich z policji naaapeeewno będzie bezpiecznie

pawelbmw
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-06-09 14:57:20
Chociaz ktoś sie ze mna zgadza ,niech policja odda nam broń a my ich zastrzelimy.

TUR3K
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-06-09 15:29:31
Kolega źle mnie zrozumiał.Pierwsza część zdania mówi o tym że jakby ci szalikowcy nie wybiegli na boisko to by nikt do nich nie strzelał.Za to druga o tym jakby nie było policji to byłby taki burdel jak w Gotham City.Policja wykonuje polecenia z góry to ten bajzel na wiejskiej trza rozgonić;)

TUR3K
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-09 15:34:22
komentarz usunięty przez użytkownika

cutty44
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-06-09 15:51:26
Pawelbmw - widać ze nie masz zbyt wiele pomiędzy uszami skoro nie zakumałeś sarkazmu od TUR3K.

pawelbmw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-09 19:41:18
komentarz usunięty przez moderatora

GolfKarol
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-09 20:17:33
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-06-09 11:14:58
Ja tylko dodam że chyba jedynie w PL można kogoś potrącić na pasach, wymusić pierwszeństwo i spowodować wypadek, wjechać przez prędkość w sklep i jeśli jest się trzeźwy, ma oc i nikt nie leży w szpitalu powyżej 7 dni to jest mandat i punkty...spróbuj jechać 101 dwupasmową wylotówką z miasta- nawet z barierami czy jechać przez Grądy Zapomniane gdzie są 3 domy i 2 stodoły to jest się traktowany jak potencjalny zabójca, jak szaleniec którego trzeba izolować bo jest niebezpieczny...punkty, mandat i zabranie PJ na 3mc

sambakicikici
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-06-09 11:13:10
W końcu Teksas to dziki zachód więc róbta se co chceta...

zaldbag
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-06-09 11:10:40
W Teksasie liczba zabójstw na 100 tyś. mieszkańców w latach 2000 - 2015 wynosiła 4,3 - 6,4 (a to i tak jest poprawa, bo np. w 1991 - 15,3), w Polsce 1,2 - 2,1. Jeżeli uważasz, że tam byłoby bezpieczniej dla twoich dzieci, to je tam zabierz! Aha, tylko pamiętaj, że podatki w każdym Stanie USA są wyższe niż w Polsce, bo oprócz podatków stanowych, dochodzą lokalne i federalne.

Umarov
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-06-09 12:26:30
Wszystko się zgadza, zapomniałeś jednak dodać, choć przypuszczam, że z przesłanek poprawności politycznej uczyniłeś to celowo, iż motywami większości tamtejszych zabójstw to obrona własna lub własnego mienia. U nas gdybym zatłukł złodzieja, który chciał okraść moją posesję poszedłbym siedzieć, a ty byś mnie utrzymywał. Tam złodziej kradnie na własną odpowiedzialność, dostanie w czapę od okradzionego - trudno miał pecha, przynajmniej nie trzeba utrzymywać chwasta. W Polsce wszystko jest na odwrót, a później lament, że jest bieda i nie starcza pensji na opłacenie czynszu.

kurnachatawiocha
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-06-09 15:13:21
Umarov - jak ci często dom okradają, to załóż alarm, wynajmij ochronę albo jeśli czujesz zagrożenie swojego życia staraj się o broń. Nie zgadzam się na to aby byle matoł po kresce miał klamkę za pasem.

Brst
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-06-09 17:17:33
Z tym, że w Polsce to właśnie byle matoł po kresce może sobie kupić nielegalnie broń i trzymać ją za paskiem a Ty nie masz broni bo Ci na to prawo nie pozwala. I ten matoł nie patrzy na konsekwencje i tej broni użyje a Ty jesteś bezbronny.

kurnachatawiocha
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-09 17:26:23
jeszcze jedno. Piszesz, że gdybyś "zatłukł" napastnika, to byś poszedł siedzieć. Pomyśl teraz co by było, gdybyś go zastrzelił. Różnicy raczej nie ma. Wprowadzenie powszechnego dostępu do broni wymagałoby zmiany/dopracowania przepisów dotyczących obrony koniecznej, czyli... legalizacja broni potencjalnych bandytów nie byłaby potrzebna.

kurnachatawiocha
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-06-09 17:36:32
Brst - ile razy na własne oczy widziałeś broń? Ile razy przechodząc obok naćpanego debila pomyślałeś, że może mieć broń? Czy przechodząc obok ludzi na ulicy masz wrażenie, że każdy może za chwilę zacząć strzelać? Dzisiaj legalnie możesz kupić sobie gaz pieprzowy, wiatrówkę, paralizator... tymi narzędziami w 99% jesteś w stanie się obronić. Oczywiście jeśli jesteś napadany kilka razy w roku te 1% będzie miało znaczenie ale nie chcę zmniejszać swoich szans w starciu z KAŻDYM napastnikiem gdy wychodząc do sklepu po bułki swoją broń zostawię w domu.

onogrzmot
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-06-09 19:25:42
Pierniczycie jak potluczeni. Do przestepcy z grubej rury nikt z was nie podskoczy. Jak ktos taki bedzie chcial was obrobic, to dostaniecie trzy kulki pomiedzy oczy podczas gdy drzacymi lapkami bedziecie probowali odbezpieczyc bron. Albo nawet do tego nie dojdzie, bo wam w plecy strzeli. Rambo ze strzelnicy nigdy nie bedzie mial startu do zdeterminowanego i doswiadczonego przestepcy wiec przestancie chrzanic, niedowartosciowane kuce. "Bronienie mienia..." zaraz sie skrece ze smiechu. Polactwo naogladalo sie westernow i kryminalow i teraz cwaniakuje

Umarov
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-06-09 23:05:44
@kurnachatawiocha:Byle matoł po kresce z łatwością może zabić cię nożem, młotkiem, czy zwykłą łopatą. Dlaczego te "narzędzia zbrodni" są ogólnie dostępne? Może od razu wypowiedzmy wojnę sklepom z narzędziami, przecież tam zmagazynowany jest asortyment którym potencjalnie można zabić, choćby jakże niebezpieczne dla ludzkiego życia siekiery. Dobrze zmierzasz, legalizacja broni wiąże się z dogłębną zmianą przepisów, przede wszystkim w tym kierunku gdzie własność jest świętością, czyli że na własnej posesji to ja jestem panem, a nie złodziej, mogę zarżnąć go jak świnię, bo mam do tego św

Umarov
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-09 23:07:11
komentarz usunięty przez użytkownika

Umarov
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-09 23:08:15
..ięte prawo.

kurnachatawiocha
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-10 08:31:58
To teraz daj temu matołowi broń, z pewnością zdążysz szybciej zareagować na jego strzał z większej odległości. I już nie chodzi o tego naćpanego ale o część społeczeństwa niezrównoważonego psychicznie. Niedawno miało miejsce zdarzenie, kiedy jakiś dureń strzelał z wiatrówki do autobusów, chciałbyś mieć poczucie, że gdzieś w oknie siedzi szaleniec z ostrą bronią i strzela sobie dla zabawy do przechodniów? Nie porównuj broni ostrej do noży czy młotków, bo to inna liga. Przed atakiem za pomocą tych przedmiotów jesteś w stanie się obronić, przed bronią palną nie.

kurnachatawiocha
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-10 08:39:30
W USA masz możliwość obrony własnego dobytku, możesz mieć broń jaką chcesz, a i tak są włamania i napady... ale "zwykły" złodziej nie ma noża albo gołych pięści, ma gnata gotowego do strzału. Należy zmienić prawo, aby zranienie albo zabicie napastnika w obronie dobytku, zdrowia lub życia nie było w żaden sposób karane. Oczywiście w takim przypadku powinno być prowadzone postępowanie prokuratorskie, aby uniknąć przypadku, gdy ktoś uniknie kary za zabicie swojego gościa, z którym chwilę przed piło się wódkę.

Umarov
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-10 17:20:19
Nie wiem czy jesteś tego świadom, ale obecnie w Polsce nie trudno o zakup broni, mowa rzecz jasna o czarnym rynku. Pozwolenie na broń posiada ok. 2% polskiego społeczeństwa, nielegalnie szacunkowo ok. 10% (dla porównania w USA posiada ją ok. 32% populacji). Mimo to, nie słychać, żeby w Polsce dochodziło do ostrzału ludzi. Natomiast w autobusie z większym prawdopodobieństwem można zginąć z powodu wypadku. Samochodem możesz zabić równie łatwo jak bronią, dlaczego zatem one są legalne?

Umarov
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-10 17:21:23
Zaostrzenie prawa jest jak najbardziej wskazane, jestem za legalizacją broni, ale gdy zastrzelisz człowieka - automatycznie dostajesz w czapę, dlatego jestem zagorzałym zwolennikiem kary śmierci.

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-10 23:11:20
Umarov - to do twojej pierwszej odpowiedzi. Mylisz się. Jeżeli kogoś zabijesz i sąd uzna to za przekroczenie granic obrony koniecznej lub nieumyślne spowodowanie śmierci albo nawet pobicie ze skutkiem śmiertelnym, to w statystykach nie będzie to odnotowane jako zabójstwo.

Umarov
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-10 23:38:14
@zaldbag: Nie mniej jednak w statystykach to ja stanę się przestępcą, a nie ten kto chciał mnie obrabować. Nie znasz polskiej rzeczywistości? Czas na pobudkę.

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-12 14:14:16
Ja myslę, że to Ty nie znasz polskiej rzeczywistości, a wiedze o granicach obrony koniecznej czerpiesz z memów i tego typu shitu.

nissin
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-06-09 10:54:47
"Wszedzie dobrze gdzie Was nie ma".

Zbowidowiec
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-06-09 10:47:28
Ja wolę Polskę mimo wszystko. U nas ma to jednak bardziej ręce i nogi.

lelumpo
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-06-09 10:39:07
Jak tak bardzo chcesz być zastrzelony przez nachlanego, nieopodatkowanego redneka to biegusiem wyp.erdalaj do Texasu czy innego Boston Massachusetts jak Max rwa jego mać Kolonko. Aha, i nie zapomninaj, że do białasów tam się strzela, a miasto będące w istocie bankrutem, niewiele mniejszym niż legendarne Detroit, gdzie mieszka 80% bambusów na zasiłku.

Wodan
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-06-09 10:13:59
tylko po co wizerunki Policji - funkcjonariusze nie ustanawiają prawa - powinny się znaleźć tu osoby z Wiejskiej

Python013
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-09 18:53:28
I tu się mylisz bo tym pokomunistycznym policmajstrom na wysokich szczeblach już dawno w dyńkach się poprzewracało i marzy im się władza ustawodawcza oraz wykonawcza w jednym. Policja napisała własny projekt ustawy odnośnie dostępu do broni przez społeczeństwo. Tak skonstruowali ustawę, że w tej kwestii będą robili co im się żywnie podoba.

slesz
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-06-09 10:11:34
Jazda po pijaku w USA? - Izabela Ch. - co po pijaku wjechała do przejścia podziemnego - można znaleźć ją na stronie policji USA, tylko innego stanu - że była dwa razy notowana i zamknięta za jazdę po pijaku - na stronie jej zdjęcie bez cenzury i pełne imię i nazwisko. Szkoda że u nas takiej strony nie ma...

spacz
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-06-09 01:49:26
komentarz usunięty przez moderatora

admin1944
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-06-08 20:36:04
TO WSZYSTKO ZALEZY OD GLUPOTY LUB MADROSCI I PROFESJONALIZMU LUB DYLETANCTWA RZADU !!

GrzesiekACM
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-06-08 19:56:37
1. Po prostu zapisz się do klubu strzeleckiego albo koła łowieckiego. To naprawdę nie jest takie trudne! 2. Rozumiem że w Polsce jest za mało wypadków spowodowanych przez pijanych i chcesz zwiększenia ich liczby. 3. Jeżeli jest obrona konieczna to nie poniesiesz kary. 4. :) W USA płacisz dwa podatki federalny (siedem progów od 10 do 39,6%) i stanowy (nawet do 12%) w Teksasie akurat nie ma stanowego podatku ale nikt nie powie że podatek federalny jest bardzo niski. 5. patrz punkt 3. 6. Tak samo jest w Polsce, mandat jest za przejście w miejscu niedozwolonym! W Dallas też jest za to mandat

kornas1988
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-06-09 08:28:11
jezeli twoja obrona konieczna skrzywdzi napastnika to w polsce ty pojdziesz siedziec a napastnik jeszcze odszkodowanie wylapie od ciebie ... smutne ale takie jest prawo w polsce

TUR3K
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-09 12:55:52
W odniesieniu do pierwszego punktu.Nie chodzi oto że chce sobie postrzelać i dlatego chcę broń w domu,chcę ją aby mieć potężne narzędzie do obrony siebie i bliskich.3-masz racje jest takie prawo,ale jest bardzo ograniczone w skrócie.Nie mogę zastrzelić kolesia który chce dziabnąć mnie nożem.

jackKu
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-06-08 19:55:48
Polska to raj dla przestępców

boston111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-08 19:52:43
kierowca pod wpływem z gnatem można odstrzelić

krzychum4
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-06-08 18:51:38
Zawsze możesz się wyprowadzić do Teksasu.

majorero
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-06-08 18:35:45
Nie no, ten Texas to raj. Można bezkarnie zabijać, nie ma prawie podatków, po ostrej imprezie wracasz na solidnej bani autkiem do domu. Dziwne, że ktoś tam jeszcze przy życiu pozostał.

jackKu
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-06-08 19:54:07
Tylko jak tam cię złapią to za przekroczenie 0.00 promila alkoholu trafia się za kratki

pawelusa
    Ocena: 8 (glosow:30)
2015-06-08 18:25:15
te podatki to wykresl bo nie chcial bys takich placic ja tu mieszkam to wiem

Ghast123
    Ocena: -5 (glosow:7)
2015-06-09 11:01:35
Co ty piszesz człowieku to skoro tam mieszkasz to powinieneś wiedzieć ze w Teksasie jest tylko podatek federalny nie ma dodatkowych obciążeń stanowych ... Jak już piszesz takie głupoty to chociaż być chwile poświęcił tematowi na googlach.

krzychoo33
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-06-09 11:15:07
Na googlach znajdziesz tez, ze Polska jest jednym z najlepiej rozwijajacych sie krajow w Europie i jest w grupie 20 najlpiej rozwijajacych sie gospodarek na swiecie.

kell1987
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-06-09 12:23:43
mistrzostwo świata, ktoś wie lepiej jak jest bo CZYTAŁ NA GOOGLACH :D

siecino1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-09 14:01:11
Ponadto w Stanach nie ma VAT-u.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500