Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Specjaliści ułatwią Ci życie.
M1CLAY19  15-06-12, 17:25 Zgłoś
+ 159 -
Dodano: 2015-06-12, 17:25:37   przez: M1CLAY19
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 159  Zgłoś nadużycie
356
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wyjaśniona poza
  •  Nie wolno
  •  Męska solidarność
  •  No w sumie jest to logiczne..
Ukryj komentarze(27)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
biadameszek45a
    Ocena: 20 (glosow:28)
2015-07-01 11:39:12
a ja uwazam, ze to fajny patent do wykorzystania w wyjatkowych sytuacjach, nie tylko do badan :)) jesli moze dziewczyna zrobic siusiu bez wystawiania calego tylka.

TylerDurden
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-07-02 11:54:30
spotkaj się pierwszy raz z dziewczyną, idźcie na spacer do lasu, zobacz jak ona sika na stojąco...

Aveta
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-07-02 18:15:34
szkoda ci, bo gołego tyłka nie zobaczysz

Suzzi86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-02 11:22:19
świetny gadżet :)

komandos13
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-07-02 01:33:13
Grodzka i pawłowicz nie potrzebuje

Asia230489
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-02 00:41:03
Umawiasz się z laską w parku i widzisz, jak za drzewkiem sika na stojąco....

mouseonweed
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-07-01 23:39:04
Kolejnym wynalazkiem znając życie będzie plastikowa piz*a zakładana na ch*ja, dla tych wszystkich ciot w damskich ciuchach, aby umożliwić im szczanie na kucająco, tak jak robią to dziewczyny.

Lizard1488
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-06 13:07:13
Hehehehehehe dobre;d

mingus33
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-07-01 23:03:44
teraz sie okaże, czy laski zawsze podnoszą deskę do sikania...

fixxxer85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-01 19:55:38
Silne i niezależne kobiety nie kupią.

E1000000
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-07-01 19:25:32
Można to myć w zmywarce?

neo86
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-07-01 18:44:55
Kolejny wynalazek a'la Urinelle (jednorazowe lejki do siusiania na stojąco dla Kobiet). Ten z tego co widzę jest wielokrotnego więc Chiński niehigieniczny wynalazek!

brumby
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-01 17:55:04
Kogoś rozmrozili? GoGirl było popularne w Polsce 5 lat temu... Obecnie nikt nawet o tym nie pamięta, poza chyba gimbazą, której teraz się pozwala siedzieć więcej w internecie z racji wakacji.

C2ShadowMan
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-07-01 13:14:56
a potem ładnie do torebeczki

Luja
    Ocena: 12 (glosow:16)
2015-07-01 12:53:05
faceci sie smieją bo nie muszą siadać na obsikanych deskach klozetowych a potem biegac do lekarza z zapaleniem dróg moczowych. Albo zastanawiac sie w krzakach czy ktos wlasnie nie widzi waszego tyłka. Dobry gadzet dosyc uzyteczny

kurwamac02
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-07-01 13:40:16
A baby myślą, że deski w kiblach się same obsikały...

Marmur87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-01 13:46:58
Publiczne kible rzadko bywają koedukacyjne...

Lumat
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-07-01 15:35:49
To Wy nie podnosicie deski do sikania? ;)

BidaS
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-07-01 18:00:39
Ja nie podnosze z lenistwa, ale jak się już uleje to zetre papierem na szybko

kurwamac02
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-07-01 19:23:14
@BidaS, a myć to się idziesz na basen? Przecież po ch*j płacić za wodę jak można pójść popływać i wtedy się umyć. Nie rozumiem jak można być takim trepem. Albo może jak wspomniałeś o 'na szybko' to może też nie myjesz łap, bo przecież szczasz szybko i w ogóle to ch*ja masz czystego...

biadameszek45a
    Ocena: 20 (glosow:28)
2015-07-01 11:39:12
a ja uwazam, ze to fajny patent do wykorzystania w wyjatkowych sytuacjach, nie tylko do badan :)) jesli moze dziewczyna zrobic siusiu bez wystawiania calego tylka.

volt254
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-07-01 11:00:18
ja bym jeszcze dorzucil kropelke do zestawu

pawel-wod
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-07-01 10:53:40
grodzka pewnie już od dawna używa

rafald999
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-07 18:30:14
Grodzka nie musi tego używać, bo ma własny sprzęt...

Vitas91
    Ocena: -3 (glosow:15)
2015-07-01 10:07:30
Żałosna wrzuta. To jest zrobione po to żeby kobietom łatwiej było dać mocz do badań. No ale jakiś cebul widzi w tym wioche

pawel1710
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-02 00:20:51
No tak, ta pani ze zdjęcia reklamującego ten wynalazek też pewnie oddaje mocz do badań. :P

Vultus
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-06-13 10:59:22
A kto was nauczy "strząsać" bo to tysiące lat ewolucji nauka trwać będzie :]

thyr
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-06-12 17:38:48
z takim siusiakiem to laski beda sobie buty malowac


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400