Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Złe kobiety były!
maxicoveri  15-06-28, 09:51 Zgłoś
+ 237 -
Dodano: 2015-06-28, 09:51:14   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 237  Zgłoś nadużycie
94
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(60)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Arixx
    Ocena: 57 (glosow:83)
2015-06-28 11:40:50
I własnie dlatego "pary" homo nie powinny mieć dzieci. Kiedyś był przypadek jak "para" gejowska adoptowała chłopca i go gwałcili razem z innymi pedałami.

fix30a
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-30 18:00:37
tak tak najpierw chce zobaczyć z jakiej to strony bo taki bulszit może napisać każdy do każdego zdjęcia.

TUR3K
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-30 00:07:25
komentarz usunięty przez użytkownika

jinxxx
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-29 20:22:42
Widac po minie, że ten chłopiec tego pragnie.

zimnylechh
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-06-29 22:11:48
Jest bardzo szczęśliwy, bo ma normalnych rodziców.

spacz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-29 19:04:12
komentarz usunięty przez moderatora

mouseonweed
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-06-29 17:54:02
Widać, że chłopiec szczęśliwy w takiej rodzinie. Ku*wy je*ane.

koreperytor12
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-29 15:04:22
proszę bardzo inni, adoptujcie dzieci które ukończyły 18 lat

kocurxtr
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-06-29 14:51:00
ale mordy; nie skażone głębszą myślą ...

jasio1980
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-06-29 07:44:13
normalne europejskie nowoczesne wychowywanie dziecka przez dwie zboczone baby

TUR3K
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-06-29 01:50:03
Żaden poj#b nie powinien wychowywać dzieci (i nie chodzi mi tu o to czy to para ojciec/matka czy geje/lesby.)Chyba każdy zna jakąś rodzinę z kategorii patol,tu i tu niszczone jest dziecko.

zonkumariano
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-06-29 00:32:02
Chory psychicznie i umysłowo a tym bardziej odmieniec nie powinien opiekować się żadną bezbronną istotą!

pawelkloc1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-06-28 22:35:34
Arixx mialem własnie o tym wspomnieć

terrorparty
    Ocena: -7 (glosow:19)
2015-06-28 22:21:33
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-06-29 00:22:32
Tak bywa, ale w parach homo zdarza się to samo, plus jak widać na obrazku faszerowanie dziecka hormonami. Czyli w parach homo jest co najmniej jedna patologia więcej, jakby nie liczyć.

terrorparty
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-06-29 01:08:31
komentarz usunięty przez moderatora

TUR3K
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-06-29 01:58:39
Ja bym popatrzał z innej strony,jakie to ma znaczenie czy ta dwójka ludzi to homo czy hetero są źli(takie samo zło było by gdyby to byli "normalni" rodzice)

kawalrafala
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-06-29 01:59:13
Rzadkość, bo niepoprawnie politycznie i niemodnie mówić czy pisać źle o środowiskach homo, bo one mogą zniszczyć komuś karierę. Masz rację, wśród 98% normalnych rodzin częściej zdarza się patologia, niż wśród 2% par homo. Znane są przypadki zwolnień z pracy, szykanowania wśród grupy zawodowej osób, których badania wskazywały na negatywne skutki wychowywania dzieci przez homosi.

TUR3K
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-06-29 02:15:17
kawalrafala-I dla tego trzeba powiedzieć jasno są geje/lesby(z typu bo modne albo a wyjdę na paradę z dildo przyklejonym do czoła) i tacy którzy są normalni w swej odmienności.Pierwszych trzeba krytykować a tylko tych drugich akceptować

terrorparty
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-06-29 13:13:13
komentarz usunięty przez moderatora

TUR3K
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-29 14:03:11
Nie, nie brałem ani nie widziałem na żywo.Ja jedynie chciałem powiedzieć że w tej grupie są osoby które tylko kreują się na homo albo robią z tego "widowisko".Co szkodzi pijarowi tym którzy są normalni w swej odmienności.

terrorparty
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-29 21:19:26
komentarz usunięty przez moderatora

terrorparty
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-06-29 23:23:10
komentarz usunięty przez moderatora

anabarbara
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-06-28 22:16:02
Akurat w tym przypadku powinno sie takie zboczone lesby posadzic do pierdla i to na dlugo zeby inne france zaczely sie bac a swoja droga kazde dziecko powinno miec ojca i matke.Czy lesba zaplodni druga lesbe? w jaki sposob,palcem,bez jaj prosze a pozniej wyrasta nastepne pokolenie zbokow.

terrorparty
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-06-28 22:24:22
komentarz usunięty przez moderatora

DirtySanchez1121
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-06-28 23:03:27
a dlaczego do pierdla? i co mają żyć z naszych podatków?? utylizacja i na paszę dla zwierząt

TUR3K
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-06-29 02:07:23
terrorparty- Adopcja i in vitro powinny być zakazane (jak na razie dla homo) nie z powodu bo IM NIE wolno,ale ze względu na Ich dzieci.Pomyśl jak źle miały by w szkole w naszym "kochanym" społeczeństwie

terrorparty
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-06-29 21:26:11
komentarz usunięty przez moderatora

TUR3K
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-06-29 23:56:21
Jasne tak powinno być ale nie jest.W szkole do której jeszcze chodzę widzę na każdej przerwie terroryzowanie rudych,grubych czy brzydkich.A nauczyciele? reagują dopiero kiedy jest większa rozróba(de facto kiedy oni będą mieć problem jak się źle stanie a nie uczeń)A przecież są regulaminy i kary.Zakazy nic nie dadzą jeżeli będzie przyzwolenie publiczne do łamania ich.

TUR3K
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-06-30 00:12:13
Jeżeli chodzi o adopcje.To prowadzi się rozmowy z potencjalnymi rodzicami,przeprowadza się wywiady środowiskowe,sprawdza się ich zarobki,nawet sprawdza trwałość związku(wiem to z przykładu ciotki,)Pro po zaglądania komuś do uszka to samotna matka/ojciec nie może dostać dziecka.

terrorparty
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-06-30 11:18:55
komentarz usunięty przez moderatora

brumby
    Ocena: 8 (glosow:14)
2015-06-28 20:36:44
Żadna lewacka propaganda nie zmieni tego, iż dziecko potrzebuje ojca i matki.

homo_sapiens
    Ocena: 3 (glosow:15)
2015-06-28 21:40:41
Nikt przy zdrowych zmysłach temu nie zaprzecza. Problem w tym, że NIE KAŻDE dziecko ma ojca i matkę, a nawet jak ma, to biologiczni rodzice mogą być pozbawieni praw rodzicielskich. I tu pojawia się trudne pytanie - co lepsze dla dziecka z państwowej placówki - dom dziecka czy adopcja przez singla / singielkę albo przez parę homoseksualną? I to nie jest wcale takie oczywiste. Każda opcja ma swoje plusy i minusy.

brumby
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-06-29 09:37:55
Nie ma takiego dylematu, ponieważ jest za dużo chętnych par na adopcję a za mało dzieci. Procedura jest skomplikowana dla małżeństw i to trzeba uprościć, aby łatwiej bezdzietne pary mogły adoptować dziecko. Pary homoseksualne do takiej adopcji nie mogą mieć prawa i kropka.

StachTraktorzysta
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-06-28 19:58:31
Zaraz sie tu zlecą zjeby, które będą podawać przykłady: że ksiądz molestował, że wśród heteroseksualistów też się zdarzają zwyrodnialcy itd. Tak zjeby, to wszystko prawda. Ale tu jest temat o podawaniu małemu chłopcu hormonów kobiecych. A tego jeszcze wśród zwyrodniałych par heteroseksualnych nie było. Tak że jak by co, to trzymajcie się tematu.

terrorparty
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-06-28 22:29:37
komentarz usunięty przez moderatora

kocur80
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-06-28 19:11:31
Jednego nie rozumiem, jest kobietą lesbijką a ubiera się ja facet? To może ona powinna zmienić płeć i okazuje się że jest hetero

LuskaI23
    Ocena: 6 (glosow:12)
2015-06-28 20:38:53
Kobiece i atrakcyjne lesbijki to tylko na redtube :D

zimnylechh
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-06-29 22:07:12
W wielu przypadkach, w związkach homo jest to normalne, że jedna osoba jest bardziej męska, czyli dominuje, a druga daje du.y dosłownie. Poczytaj o badaniach przeprowadzonych na parach homo, to nie jest łatwy kawałek chleba.

fekaliatorka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-03 19:44:05
Dlatemu Kuśka ma tych sprawach doświadczenie hehehe

heerind
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-06-28 19:00:48
Oj tam, pewnie sam zdecydował w wieku 7 lat, że chce jednak być kobietą...

ender011
    Ocena: 8 (glosow:18)
2015-06-28 18:48:58
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
    Ocena: -6 (glosow:16)
2015-06-28 19:17:56
komentarz usunięty przez moderatora

maxicoveri
    Ocena: -1 (glosow:13)
2015-06-28 19:42:01
ender011 zawsze pisze to co myśli i zawsze o sobie!taki narcyzm umysłowy!

Xandu89
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-06-28 20:20:12
A czy Ojciec i matka hetero równoznaczny, że są normalni? Codziennie słychać, że matka zabiła dziecko, albo ojciec zgwałcił córkę. Dziecko potrzebuje osoby/osób, które będzie kochane.

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-06-28 21:34:28
@ender - czyli w myśl Twojej tezy, wszystkie dzieci wychowujące się w niepełnych rodzinach powinny trafić do domu dziecka. A może ci samotni ojcowie (samotne matki) powinni mieć z urzędu przydzielonego współmałżonka, żeby sprostać Twoim wymaganiom?

ender011
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-06-28 22:11:05
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-06-29 00:52:33
@ender - Takie słowa od kogoś takiego jak ty to komplement... ale ty tego nawet nie zrozumiesz.

TUR3K
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-06-29 02:23:58
eder011-Prawda jest taka że pan homo_sapiens zniszczył twoją tezę,ponieważ znalazł nie ścisłości i luki.A ty nie umiesz się z tym pogodzić i go obrażasz.Dziękuje za uwagę. PS.homo_sapiens piękna riposta

ender011
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-06-29 17:35:13
komentarz usunięty przez moderatora

marianmax
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-06-28 13:23:11
Hitler by wiedział co zrobić z takimi ?

TUR3K
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-06-29 02:30:30
Mhm...Wiedział by,wiedział.Pytanie czy ty albo ja żyli byśmy? Nie,raczej nie.Czemu? Spieszę z wyjaśnieniem ON chciał nas wszystkich Polaków zabić

przemek5d
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-06-28 11:50:33
pewnie lesby chciały kąpać i przewijać dziewczynke

bodan
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-06-28 11:47:03
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-06-28 21:29:49
Nie, to jest IDIOTYZM.

Arixx
    Ocena: 57 (glosow:83)
2015-06-28 11:40:50
I własnie dlatego "pary" homo nie powinny mieć dzieci. Kiedyś był przypadek jak "para" gejowska adoptowała chłopca i go gwałcili razem z innymi pedałami.

muttley13
    Ocena: -7 (glosow:23)
2015-06-28 19:07:30
Był tez taki przypadek ze para hetero swoje dzieci peklowała w beczce, o molestowaniu dzieci przez hetero nie wspominając i czy to dowodzi ze hetero nie powinni wychowywać dzieci?

sandslash
    Ocena: 1 (glosow:15)
2015-06-28 19:13:59
fajny awatar, sapiesz sie o mieszanie sie ras miedzy soba pierd*lcu a przeciwko malzenstwom lesb i pedalow nic nie masz? pier*olony bezmozgu.

muttley13
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-06-28 19:51:56
Och jaki ostry wpis. Jesteś tak przyebany że nawet nie wiesz co mój avatar oznacza, ale spoko napisz mi gimbazjalny debilu czemu miał bym być przeciwny małżeństwu dwóch kochających się osób? A wracając do tematu skurwelem wobec dzieci może być zarówno homo jak i hetero ale masz zbyt płaski mózg żeby to zrozumieć.

Podlasiak1977
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-06-28 20:27:05
sandslash on sie wstydzi tego ze jest bialy.wolalby pewnie jak ta amerykanka malowac sie na czarno i udawac murzyna

muttley13
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-06-28 21:02:37
Podpasiak może ty mi odpowiesz czemu miał bym być przeciwny małżeństwu dwóch kochających się osób? Bo widzę że to pytanie przerosło intelektualnie twojego niedoinwestowanego umysłowo kolegi. Tylko nie perdol głupot typu "wiadomo ze matka bardziej dba o dziecko niz ojciec" jak to masz w zwyczaju
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Losowanie nagród
  •  Tępić
  •  Dlatego nie należy
  •   Nie inaczej.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400