Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
PawelJarosz89  15-06-28, 14:33 Zgłoś
+ 235 -
Dodano: 2015-06-28, 14:33:57   przez: PawelJarosz89
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 235  Zgłoś nadużycie
527
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pytanie na dziś.
  •  No tak mniej więcej to wygląda.
  •  Bajki uczą.
  •  Częsty obrazek w marketach
Ukryj komentarze(98)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
przem700
    Ocena: 21 (glosow:35)
2015-06-29 09:52:42
to samo z homoideologia wypisz wymaluj

siak
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-07-14 12:38:20
śmieszne ale głupie

Morron
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-12 15:19:51
Prawo obecnie znane jest oparte o wartosci plynace z religi.

kejor
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-07-11 13:10:19
"wpychanie" dzieciom religii to już nasza polska tradycja - jest wiele osób, które to pielęgnuje i jest to miliard razy lepsze niż propagowanie wśród dzieciaków pedalstwa i puszczania się w imię "wolności", a co do ustanawiania prawa - dekalog był pierwszym sensownym prawem jakie powstało - tak naprawdę wszystkie "nie zabijaj" mają początek, w którejś religii

Daroeu
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-07-10 23:46:29
Głupie jak autor.

PawelJarosz89
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-07-11 20:33:05
a znasz Go ? ze oceniasz

traffick
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-07-10 15:21:54
moze i bylo tok temu ale to trzeba powtarzac do znudzenia

koreperytor12
    Ocena: 9 (glosow:9)
2015-07-10 09:13:45
spór o religię jest stary jak świat każdy chce udowodnić że jego bóg jest jedyny i najważniejszy

terrorparty
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-07-10 01:23:27
Było rok temu.

szatanoslaw
    Ocena: -11 (glosow:29)
2015-07-09 23:58:32
Religia chrześcijańska jest podstawą etyki - ten bilbord to prawdziwa wiocha.

bajubaju
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-07-10 01:26:10
Tak ci ksiądz powiedział jak cię dotykał?

homo_sapiens
    Ocena: 9 (glosow:13)
2015-07-10 01:52:18
"Religia chrześcijańska jest podstawą etyki" chrześcijańskiej.

jacek.jacek
    Ocena: -4 (glosow:14)
2015-07-10 03:44:49
bajubaju myślisz,że jak ciebie pieścił druh drużynowy w pionierach to wszędzie są te zwyczaje?

szatanoslaw
    Ocena: -5 (glosow:11)
2015-07-10 08:23:38
U nas działało to bez zarzutu przez ponad 1000 lat i handluj z tym. Odejście od etyki chrześcijańskiej, etyki cywilizacji białego człowieka - zawsze kończyło się ludobójstwem i dziś postępowi liderzy coraz wyraźniej mówią o ograniczeniu populacji ludzi.

zielunahaluna
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-07-10 09:57:52
@szatanosław, doprawdy? Piszesz: "Odejście od etyki chrześcijańskiej, etyki cywilizacji białego człowieka - zawsze kończyło się ludobójstwem". Ale jakie ludobójstwo masz na myśli? No chyba takie, że jak ktoś bozi białego człowieka nie przyjął - to biały człowiek urządził takie ludobójstwo, że powybijał kolorowych ludzi i złupił jego majątek. Ludobójstwo dokonane przez białego człowieka miało miejsce na Indianach, których to 30 milionów zginęło z ręki białego człowieka, bo mieli swoją etykę, podczas wypraw krzyżowych, kiedy biały człowiek mordował "barbarzyńców". A ty nadal

SuperGL
    Ocena: -8 (glosow:20)
2015-07-09 22:46:27
widze lewacy teraz walczą z niektórą tolerancją oprócz swojej do samego siebie (do pedałów).

sebkop
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-07-09 22:43:50
Niestety w Polsce zawsze jakaś okupacja jest ;) Kto chcę to i tak będzie wierzył, pomimo chrztu i wychowania w ,,miłości" do bliźniego, lecz zdobywanie na siłę wiernych też nie jest w porządku

szatanoslaw
    Ocena: -3 (glosow:11)
2015-07-10 08:25:22
Złapał Cię ktoś na ulicy i wciągnął do kościoła - czy jesteś tak głupi, że powtarzasz za pedałami wszystko.

sebkop
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-07-10 21:07:50
Skoro swoją wiarę uważacie za tak wspaniała, to czemu nie dajecie wyboru? Powiem Ci czemu, bo wtedy by się okazało, że ilość wiernych spadła by o 50 %, albo i więcej, bo większość katolików jest jak kk, tylko gadają o wierze, prawicie morały, a robicie coś innego. Co mają pedały do wiary moherze ??

SuperGL
    Ocena: -5 (glosow:19)
2015-07-09 22:43:35
drodzy politycy ateiści. skoro już jesteście politykami i ateistami jednocześnie i żądacie państwa świeckiego, to przestańcie żydy obchodzić święto hanuki.

SuperGL
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-07-09 22:44:57
zapomniałem dodać "w sejmie".

geniuszczura
    Ocena: -7 (glosow:11)
2015-07-09 22:35:11
komentarz usunięty przez użytkownika

geniuszczura
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-07-09 22:45:45
komentarz usunięty przez użytkownika

synsaturasa
    Ocena: -3 (glosow:15)
2015-07-09 22:25:39
Do autora tego syfu- Ch*j cie obchodzi moj styl zycia hipokryto. Bede myslal jak mi sie podoba i wychowywal dzieci jak mi sie podoba a tobie nic do tego!

tomi2000
    Ocena: 9 (glosow:19)
2015-07-09 22:37:15
Ok. Żyj jak chcesz, wychowuj swoje dzieci jak chcesz, ale nie każ moim dzieciom patrzeć, jak klęczysz na asfalcie w Boże Ciało i nie tarasuj mi drogi do Częstochowy

synsaturasa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-07-10 19:39:10
Jesli nie mozesz zniesc, ze ktos praktykuje swoja religie to polecam opuscic ten kraj. Skoro nie portafisz zrozumiec, ze nie zyjesz tu sam i chcesz uczyc dzieci nienawisci do ludzi wierzacych - zegnam. Idac twoim tokiem rozumowania nalezaloby zabronic jakich kolwiek wydarzen kultularnych bo przeciez komus beda przeszkadzac. Pomysl nad przprowadzka na ksiezyc, tam twoje dzieci nie beda musialy ogladac zlych chrzescijan a ty bedziesz mogl im wpajac ze twoje poglady sa jedyne i najlepsze.

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-07-10 21:37:46
Widzę, że nie zrozumiałeś/aś. Albo będziemy żyć w kraju, w którym każdy żyje jak chce, dopóki nie krzywdzi innych, a reszcie nic do tego, albo wobec każdego będzie można sformułować takie zdanie, jak mój poprzedni wpis. To była raczej prowokacja. Żyj i daj żyć innym. Ale jeśli ktoś mówi: idź być gejem, transem, Żydem, czarnym gdzieś indziej, to niech już będzie konsekwentny

tomi2000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-07-10 21:43:33
Byłbym zapomniał. Dlaczego mam opuszczać ten kraj? To mój kraj, moja Ojczyzna. Nie opuściłem go, chociaż miałem i okazje i propozycje pracy za kasę, na którą tutaj muszę urobić się trzy razy bardziej. Ale nie skorzystałem, bo tu jestem u siebie. I jakiś arbiter tolerancji mówi mi żebym wyjechał. Dlaczego? Czy ja Ci zaglądam do kościoła i zabraniam praktykować Twojej religii? Nie rozumiem tylko dlaczego w Boże Ciało musisz sparaliżować miasto, a w okresie pielgrzymek kawał kraju. Jeśli mam to tolerować, to Ty toleruj innych ludzi

sebololo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-07-11 00:28:13
Polski "katolik" to katolik za pieniądze podatników.

menzoberranzan
    Ocena: -10 (glosow:18)
2015-07-09 22:14:51
"idzcie i nauczajcie wszystkie narody" powiedzial Pan Jezus. nie wiem czy wiesz ciemny kolorowy czlowieczku ale nad prawo Boze nie ma sprawiedliwszego, poczytaj stary testament, potem nowy. zanim zrobisz z siebie genderowego idiote...

mikmas
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-07-09 22:24:59
Czytałem smoka Wawelskiego - też mam na podstawie tej bajeczki postępować?

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:12)
2015-07-09 23:39:08
"Stary Testament" mówisz? To ten, w którym miłosierny Bóg... wróć - w "Starym" jeszcze nie był miłosierny. A więc, w którym dobry Bóg masakruje mieszkańców dwóch miast, łącznie z kobietami, starcami i dziećmi, dlatego, że mieszkańcy zachowywali się niemoralnie. Ten sam Bóg zatapia całą ludzkość z wyjątkiem kilku wybrańców, bo ludzie zachowywali się niegodziwie. Jeśli to ma być szczyt sprawiedliwości, to - za przeproszeniem - wsadź ją sobie tam, gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę. Ja wolę cywilizowane prawo świeckie.

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-07-10 17:29:12
menzoberranzan, a co nas obchodzi jakaś stara książeczka fantasy? Niby czemu mamy stanowić prawo na jej podstawie? Jesteś zindoktrynowany do szpiku kości, a logika jest ci obca.

plamka81
    Ocena: -6 (glosow:12)
2015-07-09 22:07:03
Bóg ci wybaczy grzeszniku!

piotr.bratek
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-07-09 22:03:49
Słyszy cie muzułmany i żydy?

north0000
    Ocena: -8 (glosow:14)
2015-07-09 21:11:39
"Nie ustanawiaj prawa na jej podstawie" - Otóż zanim w Oswieceniu zaczęły powstawać (oparte na religii)pierwsze kodeksy karne, to religia właśnie chroniła słabych i budowała porządek społeczny. Dajecie sobie wmawiać że chrześcijaństwo to zło i wypaczenia, ignorując zupełnie fakt że to ono sprawiło iż Europa różni się od Afryki i Bliskiego Wschodu.Podobnie zresztą widzicie księdza pedofila nie dostrzegając tysięcy misjonarzy i zakonnic zapierdalających w brudzie, smrodzie i głodzie Nigerii, Mali czy Kongo.

homo_sapiens
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-07-09 21:18:15
To Hammurabi żył w oświeceniu? A ja myślałem, że jakieś 4000 lat temu.

zielunahaluna
    Ocena: 10 (glosow:12)
2015-07-09 21:26:27
@north, ja mam nadzieję, że ty chociaż z matematyki jesteś dobry, bo historia leży zupełnie.

majorero
    Ocena: 5 (glosow:13)
2015-07-09 21:46:51
Taa, bo chrześcijaństwo to europejski wynalazek, nie żydowski. Prawo nie może być wiernym odzwierciedleniem religii i moralności, bo wówczas powstaje państwo religijne.Religia nigdy nie broniła słabych. Zawsze broniła funkcjonariuszy religii i gnębiła słabych.

north0000
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-07-09 22:11:06
Hammurabi ustanowił w Babilonie pierwszą religię państwową nie można zatem powiedzieć że jego kodeks nie był z nią związany w przeciwieństwie do kodeksu Cesare Beccarii chociażby. nie mylmy też praw jakichś tam władców z nowoczesnymi normami prawnymi które jasno określają dyspozycje i sankcje. Majorero pomyliłeś pojęcia, to o czym piszesz nazywało się komunizm, a wyglądał on tak jak wyglądał właśnie dlatego ze były tam normy prawne a nie było spojrzenia na człowieka przez pryzmat religii.

jacek.jacek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-07-10 03:50:10
homo-sovietikus nie piernicz,że myślałeś. Bo niby czym?

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-07-10 17:39:20
@jacek - Mózgiem. Rozumiem, że możesz nie wiedzieć, co to takiego. Otóż to taki narząd, który ulega atrofii u osób, które pozwalają, by funkcje myślenia przejął obcy organizm, np. ksiądz.

M1CLAY19
    Ocena: -7 (glosow:11)
2015-07-09 21:11:29
Takis kuvwa kozak. Napisz to po arabsku. Zacznij swiat porzadkowac od miejsca gdzie jest nasvane i szambo sie wylewa . Nie jestem praktykujacym,jestem wrogiem struktury kosciola jako instytucji...ale wkuvwia mnie takie niedojrzale pievdolenie. Masz mozg? Zobacz jak wyglada cywilizacja zachodnia pod pregiezem kosciola.Ile x koscol jednoczyl Poilakow w walce o byt. Zaraz przyjdzie nowa wiara w pedofila i legalne walenie trupa jak sie potem umyjesz.Po to atakujesz katolika by dac latwiejszy wjazd dla islamu?

homo_sapiens
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-07-09 21:15:26
Czyli według ciebie każdy Polak ma wybór między dżumą i cholerą. No cóż, co kto lubi. Ja wybieram... zdrowie.

M1CLAY19
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-07-09 21:35:23
Wybierac to sobie mozesz ..........miedzy markami smartphonow ......albo nie kupic wcale. Z religia to nie przejdzie bo jakas bedzie zawsze. I jeszcze na koniec ....cieple piwo. "wybieram zdrowie". Wpievdalasz goowna co maja daty przydatnosci na lata a nie plesnieja przez dekady,nafaszerowana chemia,genetycznie modyfikowany syf co nie ma nic wspolnego z zywnoscia a Mendelejew przy tym dostal by zawalu.Kasuja cie za ocieplenie klimatu i zmuszaja do akceptacji wynaturzen a Ty mi tu pievdolisz ze wybrales zdrowie.No...ciekawe. Bardzo ciekawe. LOL.

majorero
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-07-09 21:48:43
Kościół jednoczył Polaków w walce o byt. Głównie swój.

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-07-09 23:27:08
@M1CLAY19 - Nie bardzo rozumiem, czemu według ciebie nie mogę wybrać sobie religii, ale mniejsza z tym. Zaskoczył mnie twój wykład na temat zdrowego odżywiania, bo myślałem, że jesteś inteligentniejszy, tak więc wytłumaczę, jak przysłowiowej krowie na pastwisku: "dżuma" i "cholera" w moim komentarzu symbolizowały chrześcijaństwo i islam; "zdrowie" zaś symbolizowało ateizm, agnostycyzm albo "religię" latającego potwora spaghetti.

Kor222
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-10 14:23:03
komentarz usunięty przez użytkownika

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-10 18:20:41
Moj ,jak to nazwales wyklad tyczyl sie wiekszego wachlarza chorob niz te dwie religie. Jestesmy zmuszanie do idiotycznych prac trwajacych latami ,ktore 50 temu bez komputerow ,komorek,ciezkiego sprzetu wykonywano w rok. Jestesmy zmuszani do walki z globalnym ociepleniem choc dzieciak wie ze to bujda. Kto za to zaplaci? Santa? Jako Polacy walczymy stricte o przezycie i wolnosc ,ktorej nie mamy od '39. Mozna godzinami wymieniac. Chodzi mi o to ze czlowieka trzeba tak zbombardowac problemami i kosztami zycia by myslal jak niewolnik o misce ryzu i mial radoche jak ja dostanie.

ramzesx
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-07-09 20:53:59
Ale durny wpis, jak niby ma się wierzyć i wyznawać określony zbiór wartości a jednocześnie nie w życiu nie kierować się tymi wartościami?

mikmas
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-07-09 22:27:54
A rób se co chcesz - po prostu nie narzucaj tych "wartości" innym

siecino1
    Ocena: -6 (glosow:10)
2015-07-09 20:48:36
Chrześcijaństwo jest fundamentem cywilizacji europejskiej, czy to się komuś podoba, czy nie.

zielunahaluna
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-07-09 20:54:59
Odnoszę wrażenie, że cywilizacja w Europie miała sie doskonale, zanim jeszcze wymyślono chrześcijaństwo, jesteś więc w błędzie.

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-07-09 21:12:27
@siecino - NIE, chrześcijaństwo jest JEDNYM z fundamentów cywilizacji europejskiej, obok kultury starożytnej Grecji i Rzymu oraz idei epoki oświecenia.

siecino1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-09 21:29:44
Miłosierdzie.

jacek.jacek
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-07-09 20:24:01
Jeżeli nie można ustanawiać prawa na podstawie religii to należy skreślić z KRiO artykuły dotyczące szacunku i pomocy rodzicom. Z KK art dotyczące zabijania, kradzieży, mówienia fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu. Cudzołóstwo już skreślone.Pożądanie też.

pawel-wod
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-07-09 20:52:15
komentarz usunięty przez użytkownika

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-07-09 21:09:58
Takie wartości jak szacunek, poszanowanie życia czy mienia itp. nie wywodzą się tylko i wyłącznie z dekalogu biblijnego, ale z wielu systemów religijnych i filozoficznych. Prawna ochrona życia chroni WSZYSTKICH obywateli, a ogranicza prawa jedynie potencjalnym mordercom. Natomiast np. motywowany religijnie zakaz eutanazji odbiera wszystkim (również nie-katolikom) prawo do decydowania o swoim życiu i śmierci w sytuacji, gdy człowiek fizycznie nie jest w stanie sam odebrać sobie życia. A kogo chroni ten zakaz? Chroni sumienia religijnych posłów, którzy go uchwalili.

brumby
    Ocena: 0 (glosow:16)
2015-07-09 19:58:24
Idiotyzm, prawem każdego rodzica jest wychowanie dziecka wg wartości jakie się wyznaje. Lewakom nic do tego, że polskie rodziny wychowują dzieci wg katolickich wartości.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-07-09 20:11:34
Arcybiskup Wesołowski też wyznawał katolickie wartości.

jacek.jacek
    Ocena: -5 (glosow:11)
2015-07-09 20:19:27
siurek były arcybiskup Wesołowski to jest tak samo wierzący jak i ty. Wierzący nie może robić krzywdy innemu.

brumby
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-07-09 20:28:43
jurek a Stalin był tak jak ty ateistą i ilu ludzi ma na sumieniu? W ogóle co to za argument? Na poziomie 1 klasy gimbazy? PS bierzesz regularnie leki czy znowu miałeś przerwę?

zielunahaluna
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-07-09 20:59:42
Stalin, kolego brumby, to był niedoszły ksiądz. Jako dziecko uczył sie nie w publicznej szkółce, jak inne dzieci, ale w parafialnej. Potem poszedł do seminarium, bo chciał być duchownym. Był bardzo religijnym człowiekiem. A seminarium porzucił nie z powodu braku wiary - a z powodu braku kasy najzwyczajniej. Wychowywała go tylko matka, bo ojciec rodzinę porzucił, nie miał kasy na opłacenie wysokiego czesnego w seminarium, musiał więc je porzucić i iść do pracy. Jeszce jakieś pytania o religijność Stalina? Skoro chciał być duchownym - to nie mógł być ateistą, nie uważasz?

homo_sapiens
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-07-09 21:00:43
@jacek - Co Ty za herezje głosisz? A po co i dla kogo jest spowiedź?

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-07-09 21:18:02
brumby Stalin był ateistą? To czemu uczęszczał do seminarium i uczył się na księdza?

brumby
    Ocena: -5 (glosow:7)
2015-07-09 22:50:36
Jurek, nie wiem dokładnie na jakich lekach teraz jesteś i jak często je bierzesz, ale musisz sobie uzmysłowić, iż Stalin był ateistą, który wymordował 100 tysięcy księży i zakonnic. To jest historyczny fakt, niezależny od dawki jaką masz przepisaną.

zielunahaluna
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-07-10 10:03:15
@brumby, ty umiesz czytać, czy nie umiesz czytać? Nie, Stalin nie był ateistą. Wytłumacz proszę, logicznie i krótko - jak mógł być ateistą, skoro chciał zostać duchownym, co? Ateiści idą do seminarium, aby być duchownym? Ok, zatem papież Franio też jest ateistą - bo jest duchownym. No takie oczywiste przecież, że duchowni to ateiści. Przyjmij do wiadomości - Stalin był bardzo religijnym, głęboko wierzącym człowiekiem, który bozi chciał życie poświęcić. Tylko brak funduszy mu to uniemożliwił. Bozia biednych nie lubi i nie chce.

Kor222
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-10 14:16:25
@zieluna od kiedy jest się ateistą od 1wszego roku zycia? Może przeczytaj jego cały życiorys, nie jedynie pierwsze 3 strony.

slawek1245
    Ocena: 3 (glosow:15)
2015-07-09 19:48:24
Brawo i tak trzymać i nagroda dla Tego Pana za ten afisz

Starbreaker
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-07-09 19:47:32
To może zacytuję swój własny komentarz, pod takim samym zdjęciem, które pojawiło się tu dokładnie rok temu: "Pedalstwo jest jak penis. Możesz być pedałem, możesz być z tego dumnym. JEDNAKŻE nie obnoś się z nim publicznie, nie wpychaj go dzieciom, nie ustanawiaj prawa na jego podstawie, nie myśl za jego pomocą."

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-07-09 20:58:44
Na pozór masz rację, ale to nie jest symetryczna sytuacja. Osoby narzucające normy prawne pod kątem religii narzucają de facto siłą aparatu przymusu państwa swoje religijne przekonania WSZYSTKIM obywatelom, również innowiercom, ateistom, agnostykom itp. Przykłady - in vitro, eutanazja, aborcja. Z drugiej strony są środowiska homoseksualne, które domagają się np. prawa do informacji medycznej o partnerze, prawa do spadku itp. Takimi postulatami w żaden sposób "nie pchają się na Twoje podwórko" - Ciebie to nie dotyczy. Adopcja dzieci to już inna sprawa.

DkNG
    Ocena: -6 (glosow:6)
2015-07-09 19:00:53
Religia miała swój wielki udział w rozwoju świata... 1000 lat temu. Nie można jej odmówić że w wiekach ciemnych (które były "ciemne" między innymi przez nią) ustanawiała bardzo pożyteczne reguły kulturalne i społeczne ale w dzisiejszych czasach jej jedyną rolą jest zapełnianie duchowej pustki którą niektórzy czują - podkreslam 'niektórzy" a nie wszyscy dlatego nie powinna być instytucjonalizowana państwowo ani narzucana nikomu i w jakikolwiek sposób

brumby
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-07-09 22:55:13
Religia towarzyszy cywilizacji od zawsze. Gdyby nie ona teraz pewnie zamiast trollować przy kompie (podczas gimbazjalnych wakacji) goniłbyś szympansa gdzieś w lesie tropikalnym.

DkNG
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-10 13:07:10
Mylisz sie chłopcze oprócz pierwszego zdania - faktycznie cywilizacje potrzebowały religii jako dodatkowego spoiwa w wiekach pozbawionych masowego dostepu do informacji. Religia w głównej mierze spowalnia a nie przyspiesza rozwój nauki więc twoja aluzja do ganiania szympansów jest lekko nietrafiona. A zwrot "trollować przy kompie" wskazuje że z nas dwóch to raczej ty jestes na gimbazjalnych wakacjach :) Wy, wierzacy, nie lubicie potwierdzonej prawdy ale ona jest taka a nie inna bez względu na to w co chcecie wierzyć :)

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-07-09 18:10:59
Ogólnie się z tym zgadzam, ale z fragmentem o wpychaniu religii dzieciom to lekka przesada. Od zawsze religia była częścią kultury i tożsamości i naturalne jest przekazywanie jej dzieciom, szczególnie, gdy ktoś jest święcie przekonany, że to dla ich dobra. Katolicyzm nie jest pod tym względem taki zły. Sakramenty takie jak chrzest, spowiedź czy I komunia nie zostawiają trwałych okaleczeń. A co ma powiedzieć dorastający żyd, który świadomie odrzucił wyznanie mojżeszowe? Jego, jako niemowlaka, chirurg o zdanie nie pytał.

evender
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-07-09 19:26:47
mylisz się , okaleczenie Żyda skutkuje łatwiejszym utrzymaniem higieny , ujemnych skutków raczej nie niesie w przeciwieństwie do chrztu który nic człowiekowi nie daje , a okalecza psychikę oraz skazuje na dożywotnie utrzymywanie wysokiej stopy życiowej gromady szalbierzy wmawiających jakoweś życie wieczne o którym żadnych sprawdzalnych danych nie ma...

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-07-09 20:49:21
Mnie chodziło bardziej o zasadę, o prawo do decydowania o własnym ciele. Teraz Ty się mylisz. Nie zauważyłem, by chrzest komukolwiek okaleczał psychikę, szczególnie, gdy ten obrządek dotyczy nieświadomych niemowląt (czyli przytłaczająca większość przypadków). I na nic nie skazuje dożywotnio, czego jestem najlepszym przykładem... no dobra, jedyne, na co skazuje, to to, że bogobojna rodzina za nic w świecie nie chce uznać, że nie jestem już chrześcijaninem - moje oświadczenia nie są żadnym argumentem, ale to nieistotna "niedogodność".

elEseriks
    Ocena: -7 (glosow:9)
2015-07-09 17:55:15
Jedzenie jest jak Penis, możesz je mieć, możesz być z niego dumny ale, jednakże nie wpychaj go dzieciom...itd niech dzieci zdechną z głodu bo nie nauczone pewnie same po porodzie nie dadzą rady przyrządzić pysznego sushi.

homo_sapiens
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-07-09 18:01:38
Chciałeś twórczo sparafrazować porównanie ze zdjęcia i gratuluję - wyszło Ci znakomicie! Co prawda całkowicie bez sensu ale znakomicie!

gajcy
    Ocena: -3 (glosow:17)
2015-06-29 19:06:41
Gorsze jest to ze lewacy na marszach rownosci chodza z kutasami publicznie, ta debilna wstawka bardziej pasuje do roznych dewiantow .

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-07-09 19:31:03
Jakoś twój komentarz mnie nie zaskoczył. Jak zawsze bronisz pedofilii.

evender
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-07-09 19:32:41
nieuczciwiej postępują klechy wmawiający ludziom że oni nie mają kutasów , nie odczuwają potrzeb seksualnych a w zaciszu marszczą freda , kopią glinę lub krzywdzą dzieci bo chuć i jej zaspokojenie uważają za ekwiwalent swego "powołania"

mikmas
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-09 22:33:43
Czemu z miejsca ateista==lewak? Jestem przeciwko obchodzeniu się publicznie ze swoim pedalstwem jak tak samo jak z religią. Chcesz być gejem - bądź, ale u siebie w domu. Chcesz być wierzący - luz, ale analogicznie - nie obnoś się z tym

przem700
    Ocena: 21 (glosow:35)
2015-06-29 09:52:42
to samo z homoideologia wypisz wymaluj

pdonn
    Ocena: 5 (glosow:25)
2015-06-28 20:29:37
Co dziennie na całym świecie religia wyrządza więcej zła niż czyni dobra! Biblia, Tora, Koran... to na ich podstawie i zasadach w nich zawartych dzisiaj praktykuje się religię, określa rolę boga w naszym życiu i potępia niewiernych. Posługiwanie się nimi dzisiaj to tak jakby dzisiejsza medycyna opierała się wyłącznie na księgach do medycyny z początku średniowiecza. Nie dajmy się temu omamiać jak średniowieczna ciemnota.

gajcy
    Ocena: -4 (glosow:12)
2015-06-29 14:23:42
Co dzien na swiecie lewica gnębi morduje ludzi , choc mowi o rownosci i sprawiedliwosci , a co do medycyny to mozna zauważyć powrót do tradycyjnych metod.

bezkasku
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-06-29 15:55:07
Biblijnych nawet, jeden gender walił z ambony, że żeby zajść w ciążę wystarczy się tylko modlić. Powrót do czasów biblijnych i gwiazdy ze wschodu.

homo_sapiens
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-07-09 17:58:58
@gajcy - Masz rację, że niektórzy wracają do tradycyjnych metod, ale śmiem wątpić, czy profesor Chazan jest dobrym symbolem współczesnej medycyny. Wielu lekarzy nie zgodziłoby się z tą śmiałą tezą.

MINTOR
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-07-09 19:24:14
gajcy, a co ma lewactwo do religii? Wiesz, że można mieć poglądy prawicowe pomimo braku wiary?

jacek.jacek
    Ocena: -6 (glosow:6)
2015-07-09 20:27:47
I tak najokrutniejsza jest religia ateistyczna. Najwięcej ofiar najbardziej totalitarna. A dla lewaków ateizm to religia, bo ile trzeba mieć wiary by wierzyć,że Boga nie ma.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-07-09 20:40:06
@jacek - Masz rację, że ateizm to też wiara, podobnie jak religie. Ale jeśli chodzi o liczbę ofiar, to nie zapominaj, że wynika ona głównie z tego, iż w I połowie XX wieku żyło na świecie kilkanaście razy więcej ludzi niż w czasach, gdy zabijanie z powodów religijnych było u szczytu "popularności".

an12an12
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-06-28 19:57:30
dobrze mówi polać mu

sewenap
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-06-28 15:19:40
a to nie jedno i to samo ??;)

gajcy
    Ocena: -9 (glosow:21)
2015-06-28 14:56:18
Ciekaw jest ze mowisz to o religi a nie mowisz o homoseksualistach i innych dewiantach.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:16)
2015-06-28 16:49:56
No patrz.... o tobie zapomnial :)

malsicabej
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-06-28 17:52:43
komentarz usunięty przez moderatora

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-06-29 12:01:02
Jaka roślinka?

ferdal
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-06-29 12:16:09
yebacislam pewnie nią jest

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-07-09 17:55:49
@gajcy - A niby czemu miałby mówić to o innych? On mówi o tym, o czym ON chce, a nie o tym, o czym TY chcesz, żeby mówił. Jeszcze Ci mało na tym portalu wstawek tępiących "homoseksualistów i innych dewiantów"? To sam sobie je wstawiaj!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400