Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
To i tak za wiele
labla2dor  11-07-15, 12:01 Zgłoś
+ 544 -
Dodano: 2011-07-15, 12:01:30   przez: labla2dor
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 544  Zgłoś nadużycie
2
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Budujesz, Remontujesz... Kombinujesz...
  •  Nietoperze
  •  Wymuszenie
  •  Pamiętaj słowa matki
Ukryj komentarze(46)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
blachej
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-07-24 12:59:39
.. przynajmniej do banku nie musi chodzić ;p

Maths
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-09-19 01:21:47
Przecież to zdjecie z jakiegoś anglojęzyczne portalu ...

lubiepiwo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-14 19:31:49
takiej to faktycznie tylko gebe zafaflunic;)

labla2dor
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-02 12:10:33
Przepraszam Comika ;) Nowa wersja IQ rurki z kremem :D

NorbertPolak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-30 06:45:05
Powinna zmienić lekarza bo teraz ją jakiś oszukuje że jest zdrowa. Nie bierze lekarstw a do tego robi z siebie szmatę chociaż może wcale nią nie jest.

kiro14
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-27 12:09:59
nie mozna napisac IQ chomika-obrazimy wtedy chomika,brak szacunku do siebie,tylko prawdziwa blachara wstawia takie zdjecie,powinno Ci byc wstyd

makaronik16
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-26 23:48:36
ale się szanuje .. nie no zajebiscie ..

westbam_pall
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-26 11:27:20
zlał bym sie ;d

XKamiloo7
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-25 23:59:40
Ciekawy BANK a lokate można :)

Maturix
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-25 23:00:59
chomiki nie umieją pisać ....

f4t4morg4n4
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-25 14:34:28
i daj tu takiej buzi..blee..

kasia-mozejko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-25 13:35:15
dziewczyna bez mózg :/

kiciusiaaa18
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-25 00:18:18
a ciekawe jaką działalność prowadzi między nogami. ;]

krieg8
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-25 01:01:48
identyczną jak Ty

wujek_biel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-24 21:56:53
ciekawe jakie oprocentowanie ...;)

feiglingb
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-24 20:42:45
nie obrażać chomika!

seliga
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-24 19:57:54
UWAGA!!!!!! Kredytów nie udzielam!! :D:D HAHA:D:D

SpalamSie
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-24 19:32:27
a pozniej sie ludzie dziwia ze kobiet nie szanuja,,,przez takie cos jak na zalaczonym obrazku,,,

krieg8
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-07-24 17:03:01
w spermie jest bardzo dużo białka co min. bardzo dobrze wpływa na cere etc.

LepszyMaysterek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-24 16:48:59
przynajmniej nie wypluwa

kaka00
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-24 16:21:49
nie obrażaj chomików!

NormalnaKobieta
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-24 17:49:45
zgadzam sie

Perkar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-24 15:49:59
A moze jeszcze zbiorowe bukkake do tego...

Rekty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-24 15:45:37
no i git ! po jakim czasie ulega termin waznosci ?

krkLol
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-24 14:48:53
Coś czuję, że niżej też jest taka strzałka hehe:]

Ulkaxd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-24 14:25:12
x_x Kredka do oczu .. =d

karoryna
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-07-24 13:51:41
Zycze jej bogatych dostaw towaru :D

aannkkaa4
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-07-24 13:47:19
nie obrażaj chomika !!!

student108c
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-24 13:41:14
Pusta bania wez sie lecz. Idz do burdelu to twoje zajecie do konca zycia. Tam koles bedzie mial napis nad fjutem baczek spermy jest juz pelny.

Wojtas81
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-24 13:31:38
sssssiiiiijjjjj ...

karolcixxx
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-07-24 13:03:24
Ale pustak. No way...

longcock
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-24 13:01:11
a czego sie spodziewales? jak tam w glowie chomik w kolysce sie rozpedza kiedy przychodza jej do glowy takie pomysly

blachej
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-07-24 12:59:39
.. przynajmniej do banku nie musi chodzić ;p

Rita_071
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-24 12:50:11
Dobra reklama, to podstawa dobrego biznesu ;) Pozdrawiam

SetsunaMeioh
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-24 12:32:04
A później bidulki płaczą i narzekają na męską nieczułość i patrzenie na cycki...

hiroineko
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-07-24 12:28:48
nie obrazajcie chomika!:(

Floryda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-24 12:07:14
☆ Ogłoszenie ?? ech kolejna pussy ;/

tequila84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-24 12:01:15
Nie wiem jak bardzo trzeba mieć narąbane w bani... żal

joseffritzl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-24 11:26:13
Hahaha...OMG

Mower
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-24 11:07:25
dobra nie ukrywajcie dziewczyny ,że wam się podoba :D

DagaHaukke
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-07-17 18:49:05
IQ chomika? Smycz mojego psa jest mądrzejsza.

wiedxma
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-17 14:18:55
a to nie jest ta durna Pigula ze smoga? :O

koszka86
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-24 13:38:47
tak ona

lubie_czipsy
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-07-15 19:28:37
dobra buźka na strzał

labla2dor
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-07-15 13:25:31
Ciekawe jakie jest oprocentowanie w tym Banku :) Lokata 9 MC :)

beata912333
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-15 13:08:23
ale idiotka!

wiedxma
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-07-15 12:37:13
:O to mozna byc AZ tak glupia??????????????


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300