Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Tak to jest, kiedy umawiasz się na 5.000 a płacisz 4.000 bo ktoś wykonał pracę szybko
nonamenoname  15-07-05, 22:25 Zgłoś
+ 279 -
Dodano: 2015-07-05, 22:25:40   przez: nonamenoname
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 279  Zgłoś nadużycie
201
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pijany kierowca i zatrzymanie obywatelskie
  •  Powrót do domu po zakupach
  •  Na jesienne chłody
  •  Kościół to zacofanie?
Ukryj komentarze(91)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kocyk01
    Ocena: 150 (glosow:162)
2015-07-05 22:48:02
Popieram glazurnika!Umowa to umowa,jednak jak ktos nie ma honoru i szacunku dla pracy innych,to trzeba z nim tymi samymi metodami.

hanauer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-06 22:26:00
komentarz usunięty przez użytkownika

romanWioska
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-07 22:47:13
hehhe dobre ! DOM Do wymiany , swietny tekst...

fati65
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-05 23:44:33
Musiały byc szybciej zgrzyty to się fachura przygotował do akcji odwetowej (SŁUSZNEJ I ZASŁUŻONEJ )może jest tam maskownica za którą są zawory lub liczniki wody tam można upchnąc pęknięte jajo . Ścianki działowe z reguły z gazobetonu , dwa uderzenia w róg pustaka i jest miejsce na kinder-niespodziankę . Murarze mają zwój sposób na "cwaniaków" w przewód kominowy wkłada się nacięty na krzyż kapelusik . Kopci się jak cholera , kominiarz spuszcza kulę która przechodzi w obie strony przez nacięcie a kopci dalej bo komin nie drożny .

romanWioska
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-07 22:49:03
masz więcej takich :knyfów , to można opublikować , będzie warte majątek , tylko fachurzy nie zarobią...:(

Paszeko
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-05 21:47:36
A wiesz na pewno, że jest tylko JEDEN zbuk?

Cezarion
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-05 23:27:53
Oprócz tych dwoje?:)

kuba17061986
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-08-05 21:15:46
najlepszy sposób żeby nauczyć buraków wywiązywać się z umowy - ,,...doszliśmy z męzem do wniosku..''wiocha w Ch:uj

thazael
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-04 23:55:54
Ciekawe czy pamięta smak wina i spermy po tym jak "wyruchali parobka" :) 280zł/m - nie chce mi się wierzyć :D ale jakby nie było, zawsze może liczyć na szczęście, że odkuje zbuka z pierwszą płytką.

remzs
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-04 22:32:19
komentarz usunięty przez użytkownika

palkora79
    Ocena: 22 (glosow:22)
2015-08-04 22:20:03
Ja nie rozumiem, przecież świniom smród nie powinien przeszkadzać.

xkobra
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-08-04 21:58:33
a gdyby pracował z tydzień dłużej to co więcej by zapłacili?

leszek49-1979
    Ocena: 10 (glosow:12)
2015-08-04 21:38:15
popieram kolegę też pracuję w budowlance . Nauczka dla innych sknerusów. Dobry fachowiec to drogi fachowiec.

leszcz82d
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-04 20:43:33
teraz zapłać mu jeszcze 4 buki to ci jajka wyskrobie gdzie zakopał. powodzenia :)

jim_nl
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-04 19:40:00
hahah cos mi tu smierdzi zbukiem

waniasor
    Ocena: 8 (glosow:12)
2015-08-04 19:28:28
Bardzo dobrze chytry dwa razy traci ,a polok jest mądry po szkodzie niech to będzie nauczka dla innych sknerusow fachowiec kosztuje czy robi szybko czy wolno :-) :-) :-)

rokkokko
    Ocena: -13 (glosow:19)
2015-08-04 19:00:55
bierzecie pod uwagę to, że on te jajka zamurował przed wypłatą? czyli ile by mu nie zapłacili i tak by to zrobił...

Python013
    Ocena: 11 (glosow:11)
2015-08-04 18:58:42
Bogackim chytra się włączyła i postanowili glazurnika wyru*chać to glazurnik nauczy ich pokory.

HenryG
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-08-04 17:57:56
@ Karolina Jedynym rozwiązaniem jest nie oszukiwać.

gajdolot
    Ocena: 10 (glosow:10)
2015-08-04 16:56:31
Złodzieje tak ludzi pracy wykorzystywać kara musi być

lamparcica
    Ocena: 15 (glosow:15)
2015-08-04 16:07:39
Ustalona cena,to ustalona cena...co to ma za znaczenie że wcześniej skończył?chytry dwa razy traci.

romanWioska
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-07 22:56:07
TAKK Świięta i jedyna racja,tylko co zrobić ja fachowiec w hu ja walec..miałem takiego..Jak mówiłem, że narożniki trzeba by podrównać , jak nie huknął , CO TO ON 3 TYGODNIE SIĘ TU JESZCZE SIĘ BABRAŁ BĘDZIE? A tak zapewniał na początku...że bloki komustyczna budowlanka spierdzieliła , ale on jest od tego, żeby to naprawić , po to są gładzie,,TFU ..)

zbyszek1986
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-08-04 13:58:22
Od 17.09.08 pewnie juz uporali sie z tymi jajkami :)

AnonimowyPremier
    Ocena: -18 (glosow:22)
2015-08-04 13:30:46
Jak można zamurować jajko pod płytką? To tak jak schować piłkę pod dywanem! Zmyślona historia i nie trzyma się kupy. Pisze że prace trwały 3 tygodnie, a przed chwilą- że już po kilku dniach był po połowie prac... Poza tym, skąd mógł wiedzieć jaką kwotę otrzyma po skończonych pracach i że się wku*wi, że już w jej trakcie zamurował jej jajko? Bo zaliczki nie dała? No proszę was. Tyle razy słyszałem historię z jajkiem w ścianie, tyle razy wszyscy tylko słyszeli, ale jakoś nikt nigdy się z tym nie spotkał. Sam jestem (obecnie) budowlańcem.

TempyCh
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-08-04 14:37:41
Skąd pewność, Shelocku, że on te jajka akurat pod glazurą zostawił? Może tylko chciał, żeby kuli płytki i szukali. Po drugie, skąd baba ma wiedzieć, czy robota jest w połowie, czy nie w połowie, przecież się na tym nie zna, a po trzecie konkretny fachowiec od razu ci przeliczy metraż i poda ci cenę.

AnonimowyPremier
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-08-04 14:45:02
Zgodzę się po części z Tobą, ale z opisu wynika że niebyła to osoba biedna. 280zł za metr kwadratowy płytek w 2008r to była spora cena i tylko idiota wziąłby jakiegoś "janka" do którego nawet nie może się dodzwonić i nie wie jak się z nim skontaktować. Taka osoba zatrudniłaby raczej fachowca ze sprawdzonej i znanej firmy, a nie "Janka" spod sklepu, którym pewnie by się brzydziła... Po prostu historia mi jakoś nie pasuje...

AnonimowyPremier
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-04 14:47:17
Ja gdybym miał komuś zapłacić 4-5 tys. I chciałbym mieć pracę dobrze wykonaną to wziąłbym kogoś polecanego, ale ja to chyba jakiś głupi jestem...

mariusz669
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-08-04 15:04:10
Często po prostu "wyczujesz" klienta. Już kilka razy mi się zdarzyło. Coś mi mówiło ,że z tym człowiekiem będą problemy np.z kasą i były. Na szczęście 90% trafiam na normalnych ludzi. Jajko da się zamurować. Tyle ,że już nikt tego nie robi. Często ludzie to świnie. Znam budowlańców co partaczą za ciężkie pieniądze i znam ludzi co nie chcą płacić i oszukują. Fama też się rozchodzi. Dalszy sąsiad już ekip do remontów 2 województwa dalej szuka bo u nas nikt nie pójdzie do niego ;)

Aveta
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-08-04 16:47:49
Poleconego? Jaja se robisz. Ja zatrudniłam trzech polecanych fachowców: od gazu, kaloryferów, stolarza i żaden się nie sprawdził. Więc nie pier#### mi, że polecani fachowcy są dobrzy. Nigdy już nie wezmę fachowca samozwańczego do domu. Tylko firmę, która wystawi mi fakturę i będę się mogła z nią sądzić za spieprzoną robotę. Płacę to wymagam. A z innej beczki. Nie jestem budowlańcem tylko widziałam jak się płytki kładzie i uwierz mi jajko wymieszane z klejem też wali ;P

uisybz
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-08-04 19:06:41
Byś się zdziwił. To właśnie bogaci ludzie traktują wszystkich jak śmieci i jeszcze kombinują, jakby tu zaoszczędzić. Moja ciotka miała prężnie działającą firmę budowlaną. Kilka razy budowała wille dla takich cebulaków, którzy celowo przeciągali remont (zmieniali swoje "widzi mi się"). W efekcie odbiór robót był kilka dni po terminie i co? Zgodnie z umową taki cebulak nie musiał nic płacić. A ciotka za wszystkie materiały wykładała z własnej kieszeni i kredytów. Tak, miliony złotych. Masakra. I ktoś wybudował się za darmo, a ona do dzisiaj ma komorników na głowie.. Sprawy sądowe umorz

hippo50410
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-05 19:54:02
uisybz - "To właśnie bogaci ludzie traktują wszystkich jak śmieci i jeszcze kombinują" dobrze to ujęłaś. Ja bym jeszcze dodała: oni m.in. właśnie dlatego są bogaci: bo oszczędzają sobie na innych.

jacekm321
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-08-04 13:15:24
dobrze jej tak

Calvus
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-08-04 13:07:06
Za ten zaoszczędzony tysiąc masz teraz fajny zapaszek, więc nie narzekaj!

GanGstaRR
    Ocena: 11 (glosow:17)
2015-08-04 12:51:57
HAHAHAHAHA, dobrzeee ci tak Karolinka, ty j@b@na tępa wieśniaro. Mam nadzieję, że to czytasz i musiałaś z mężem wszystkie płytki powyrywać i jeszcze raz komuś zapłacić za robotę :D Oby tym razem uczciwie, bo nie cierpię takich głupio cwanych wieśniaków żydowskich.

romanWioska
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-07 22:58:11
Ojj , to tylko ściema ,żeby komenty były ,to był tylko sen.. nie spinaj się kolego ;)

GanGstaRR
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-08 14:13:24
Nie spinam, po prostu lubię jak sprawiedliwość wygrywa z cwaniactwem. Jakie masz dowody, że to jest "ściema"??

Antycyponek
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-08-04 12:21:32
komentarz usunięty przez moderatora

sneila3d
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-04 12:02:30
Za 5000 zł znajdę te jajka :D

megasam1
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-08-04 11:47:18
Też bym tak zrobił za złodziejem taki jak ty !

bzyl100
    Ocena: 17 (glosow:17)
2015-08-04 11:29:10
I dobrze krowie. Mojego męża też tak potraktowało wielkie zarozumiałe hrabiostwo które nie szanuje cudzej pracy.Popieram fachowca.

Zubkownik
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-08-04 12:14:17
Wielu nowobogackim którym tak naprawdę słoma z butów wystaje zdaje się że inni ludzie to śmieci. Dobrze i przy okazji miło jest wyprowadzić takich z błędu.

mariusz669
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-08-04 15:15:15
Zubkownik dobrze piszesz o nowobogackich. Zdarzyło mi się pracować dla prawdziwych milionerów i byli ok. naprawdę kultura. Najgorsze chamy co to się kilkaset tysięcy dorobią i nagle wielka szlachta. A nie wypłacili mi za łazienki; małżeństwo lekarzy i jeden prawnik co to stwierdził że mogę go do sadu podać. Z innymi żyję dobrze. A biedni mają najwięcej honoru. A i często dołożą pare groszy.

Aveta
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-08-04 16:50:14
Im więcej kasy w dupie tym większe sknery. W np. Anglii za skończoną robotę przed czasem płaci się ekstra. Swoją drogą ja bym nie robiła bez zaliczki.

mariusz669
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-04 19:33:03
Co do zaliczki to jak nie znam gościa a jest powiedzmy roboty na miesiąc to staram się brać co tydzień. Uczciwie. Tyle kasy ile zrobiłem. Najwyżej mnie przekręci na tydzień. Nie biorę też kasy za nic. Po materiały razem jedziemy albo jego sprawa.Rok temu firma mnie załatwiła na pare tysięcy. (miesiąc ostrej roboty)Teraz tylko prywatnie. mam gdzieś firemki co może ci zapłacą a może nie.

irek285
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-08-04 11:19:36
Po skończonej robocie doszli do wniosku ze zapłaca 4 tys.Logika kaze myslec kiedy zamurowal te jaja. Wydaje mi sie ze to fake.

hippo50410
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-05 20:04:04
Ten przypadek może być akurat fejkiem (albo to pani narratorka lekko przekręca fakty, żeby siebie wybielić). Ale nawet jeśli tego rodzaju przykład tutaj jest fejkiem, to w życiu bywa to niestety smutną regułą :( Pracuję w nieco innej branży, ale podobnych przypadków wycwanienia się widziałam już dziesiątki.

lukaszkw
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-08-04 11:12:49
Brawa i brawa dla glazurnika to właśnie przez takie KUr...wy nie można dogadać się później z prawdziwym fachowcem bo się boi, że mu nie zapłacisz i chce zaliczki. Powinien ci jeszcze nasrać na środku.

StachTraktorzysta
    Ocena: -7 (glosow:13)
2015-08-04 11:04:54
Słuchajcie tępe barany, które wierzą we wszystkie przeczytane brednie. Klej do glazury jest wodoszczelny i nie przejdzie przez niego żaden zapach. mógłby on wyjść z drugiej strony ściany, ale na pewno nie po kilku tygodniach. A jak wielka płyta to nigdy. A z jaja zbuk to się robi po kilku miesiącach, a nie po kilku tygodniach. Po drugie, jak zamurować jajko w ścianie pod glazurą, gdzie warstwa kleju ma około 1cm? Co, nakładał kilka warstw przez kilka dni, żeby sobie roboty dodać? Po trzecie, kto by się przyznał do tego że zapłacił mniej niż się umawiał?

Zlociutki
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-08-04 12:07:15
Sluchaj mistrzu madrosci zyciowych, od kiedy klej do plytek jest wodoodporny to nie wiem. Zeby uzyskac wodoopornosc w brodzikach wannach etc stosuje sie tzw folie w plynie ktora smaruje sie sciane przed nalozeniem kleju. Mowisz ze w wielkiej plycie nie mozna schowac jajka? akurat scianki dzialowe miedzy lazienka a np kuchnia czy pokoja sa wykonane z bloczkow gipsowych wiec zaden problem schowac tam jajko. Jajko pekniete zaczyna smierdziec juz po 2-3 tygodniach, zadne nakuwanie wystarczy ze jest pekniete.

GanGstaRR
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-08-04 13:03:33
Pęknięte jajko to już nawet po tygodniu śmierdzi, szczególnie jak jest ciepło. Później już tylko coraz bardziej...

StachTraktorzysta
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-08-04 14:16:53
Nie musisz mi fachowcu z jedną wiertarką tłumaczyć co to jest folia w płynie. A jak by chciał coś chować w bloczku gipsowym to musiał by ten otwór zrobić w pierwszym dniu roboty. Ta historia się kupy nie trzyma i trzeba być debilem żeby w nią uwierzyć.

mariusz669
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-04 15:09:21
Ostatnio kładłem na wodoodpornym kleju. Specjalny do basenów. Poza tym rozwalałem ostatnio u siebie płytki pod prysznicem. Było bez brodzika tylko kratka. Wszystko na zwykłym kleju bo kasy nie miałem a kto tam dawniej dawał folię w płynie. Było mokro tylko w rogu gdzie silikon puścił. To z własnego doświadczenia.

Python013
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-04 19:16:07
StachTraktorzysta jestem ciekaw gdzie się takich bzdur nasłuchałeś ? Mam płytki w łazience na zwykłym kleju i to bez folii. Jak mi wąż przy pompce w automacie spadł to dwa piętra pod sobą zalałem, a sąsiadka pode mną też miała płytki. Innego razu typ nade mną mnie zalał bo mu wanna przebrała i też miał płytki (oczywiście zalało też sąsiadkę). Z mojego sufitu woda ciurkiem się lała. Fugi bez potraktowania "delfinkiem" też chłoną wodę i brud.

grog
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-08-04 11:01:43
jak zwykle fake, nikt nie przyzna sie ze chcial dymnac fachowca, typowe tlumaczenia dlaczego nie zaplacilismy ile chcial: zmarnowal material, zj...bal robote, za dlugo robil, ciagle naj...any, smierdzialy mu pachy... a ci co? "za szybko zrobil i za dobrze" zalosne.

pst1
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-08-04 10:54:55
Jeżeli to jest prawda to 3L wódki dla glazurnika. Chłop się szybciej wyrobił to jeszcze mu mniej zapłacili no jojebe.

gurool
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-08-04 10:37:44
Głupia kura kupiła płytki za 280 za metra, a glazurnikowi kafla pożałowała?! Powinna premię zapłacić za to że tak szybko się uwinął, a nie mu obcinać wynagrodzenie. To teraz niech cierpi - skąpstwo nie popłaca.

Mr_Flood
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-08-04 10:07:25
koleś dopiero jak skończył to dostał o tysiaka mniej, więc jakim cudem wcześniej już zamurował te jajka z zemsty

lukaszo
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-08-04 10:25:45
się pewnie domyślał, że będą jaja z tą klientką jak nie chciała mu zapłacić zaliczki. Gdyby zapłaciła to szybko wyjąłby jajka, bo wie gdzie są.

sysuniabmw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-04 09:58:38
komentarz usunięty przez moderatora

munios123
    Ocena: 11 (glosow:13)
2015-08-04 09:56:58
Dopłać mu ten tysiąc... Gostek musiał was rozkminić i wyczuć z jakimi mendami ma do czynienia. Wziął poprawkę na tego tauzena. Dopłać, on się będzie pieprzył jeszcze umówiony tydzień i ci wyskrobie jaja. Na marginesie popieram go w 100 %. Ja bym dał typowi premię za wcześniejsze wykonanie pracy a nie obcinał mu kasę. Debilizm

robocopic
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-04 09:52:25
karolince jeszcze moje dwa do gemby wciepn??:-P

robocopic
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-04 09:51:26
ca?e ?ciany bym wam w jajkach u?o?y?

robocopic
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-04 09:50:12
komentarz usunięty przez moderatora

suchadupa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-04 09:42:25
Jaja sobie z nich zrobił :D

Prekrasnaya
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-07-12 20:28:53
komentarz usunięty przez moderatora

Prekrasnaya
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-12 20:27:15
komentarz usunięty przez moderatora

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-07-12 18:01:36
I dobrze im tak. Nie dotrzymali umowy i chcieli zaoszczędzić, to niech mają na co zasłużyli.

kurwamac02
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-07-12 14:27:47
Haha, nowobogackie sku*wysyny. Nieźle kolesia ocenili, zrobił robotę szybciej to mniej chcieli zapłacić, a gdyby przedłużył to byłoby to samo. Takim debilom nigdy nie dogodzisz i trzeba stosować takie praktyki by buc wiedział, że jest bucem:)

ufoludek_70
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-08 08:08:16
i miał rację !

ufoludek_70
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-08 08:07:04
i miał rację !

TempyCh
    Ocena: 11 (glosow:11)
2015-07-06 18:28:50
W naszym kraiku zasada jest prosta: im bogatszy cebulak, tym bardziej skąpy, butny i cham. Dawno temu zajmowałem się przyłączami wodno-kanalizacyjnymi. W biednych rodzinach był i obiad, piwko, uprzejmość, pomoc, to człowiek często schodził z ceny, robił dodatkowe przyłącza za darmo etc., a bogatemu chamstwu, co szklani wody żałowało, to się robiło cuda: uszczelki na towot i życzyło smacznej wody XD, rurki kanalizacyjne z odwrotnym spadkiem-długo by wymieniać sposoby na cebulaka hahaha

GumowyRocco
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-04 09:56:28
To nie jest do końca tak - z taką sytuacją mamy kiedy z chłopa się pan robi lub jeżeli komuś od początku życia rodzice wmawiali, że jest za.jebisty. Przecież większość członków partii od Samoobrony po PO to była biedota, która nagle dorobiła się w latach 90... (to tak apropo "elit") Kolejną sprawą jest to, że umowa była na gębę :p Chciała Pani przycwaniaczyć to teraz ma. Też buraki bo wcześniej skończył to mu się mniej należy... Pytanie czy dobrze zrobił... JAK GOŚĆ WCZEŚNIEJ SKOŃCZYŁ TO JAK POTEM ZAMUROWAŁ JAJKA :d?

szukacz74
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-07-06 14:09:05
Chytry traci 2 razy! Nauczka na przyszłość. Jak się na czymś nie znam, to muszę zapłacić temu, kto się na tym zna. Sokoro się na coś umawiamy, to dotrzymujmy słowa.

gruby1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-06 12:33:54
komentarz usunięty przez moderatora

Gargamel_80
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-07-06 08:40:11
Zarówno metoda glazurnika jak i zamawiających są skurkowanstwem, ale niestety nastały takie czasy że dziś jak sobie nie zabezpieczysz roboty to możesz mieć kłopoty z wypłacalnością. I to nawet mając konkretne mocne papiery typu faktury/umowy itp, bo jak ktoś się uprze i będzie mieć taki kaprys to ci nie zapłaci lub coś z wypłaty utnie :/ Sam mam znajomego który za wykonywane usługi transportowe nie otrzymał do dziś całej sumy i sprawy toczyły się po sądach. Przez co znajomy musiał pozwalniać ludzi, posprzedawać auta co w konsekwencji oznaczało zamknięcie firmy.

stugrap
    Ocena: 17 (glosow:17)
2015-07-06 02:24:57
Nie rozumiem takich ludzi. Kupili płytki po 280 zł za metr... Gość układał je trzy tygodnie, więc trochę tych metrów było... Ale obcięli mu 20% umówionej zapłaty... I to za co? Bo zrobił coś źle? Nie, zrobił szybciej! Chamstwo do kwadratu. A na miejscu glazurnika też bym pytał o zaliczkę w połowie prac (połowa roboty wykonana, to jakaś forsa się należy). Nie sądzę, aby jakiś inny glazurnik podjął się "naprawy" sytuacji, bo pewnie pocztą pantoflową już wszyscy wiedzą, że to sknery.

Marmur87
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-07-06 01:54:28
Klasyka gatunku, ja od siebie klientowi co nie wie co to umowa dorzuciłbym butelkę zamurowaną w przewodzie kominowym, by poza wrażeniami zapachowymi miał i dźwiękowe.

plemiona1234
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-07-06 10:00:15
w przewodzie kominowym to montowali szybę lub lustra a jak ktoś bardzo podpadł murarzowi to filcowy kapelusz przecięty na krzyż

thor102
    Ocena: 12 (glosow:12)
2015-07-05 23:54:49
BRAWO!!!!! dla glazurnika nauczcie sie buraki że za zrobiona rzetelni prace sie płaci a nie urywa!!!

spacz
    Ocena: 1 (glosow:15)
2015-07-05 23:37:02
komentarz usunięty przez moderatora

RuterFull
    Ocena: 10 (glosow:10)
2015-07-05 23:32:00
A jego ziomek dekarz powinien w rynny piłeczki na sznureczku domontować... by żyło się lepiej nowobogackim skurwesynom...

rwd7
    Ocena: -15 (glosow:23)
2015-07-05 23:09:37
wiocha dla robola nie dostal zaliczki to sie zemscil Nie da sie zamurowac jajka po robocie i zaplacie

andrzejgoldap
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-07-06 00:58:20
Kiedyś jajka wmurowało się profilaktycznie gdy klient był niepewny. Zaczeło smierdzieć jak przekujesz igłą.

sedziadread
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-07-05 23:08:07
BRawo ! ja by jom jeszcze zerrzn@ł

grigore
    Ocena: 15 (glosow:19)
2015-07-05 22:53:13
Dobrze zrobil, a nastepny glazurnik powinien jeszcze raz to samo zrobic za podwojna cene.

tomurek
    Ocena: 16 (glosow:20)
2015-07-05 22:52:45
I prawidlowo a nie przeliczaja cwaniaki na roboczogodziny. Platne od roboty to platne od roboty a was to nie powinno obchodzic czy fachowiec zrobi to w tydzien czy miesiac. Szanujcie ludzi nowobogackie na kredycie we frankach.

gizmo88
    Ocena: -9 (glosow:9)
2015-07-06 08:23:26
Oddpierdol się od kredytów we frankach.

pawel33laik
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-07-05 22:48:15
brawo dla glazurnika

kocyk01
    Ocena: 150 (glosow:162)
2015-07-05 22:48:02
Popieram glazurnika!Umowa to umowa,jednak jak ktos nie ma honoru i szacunku dla pracy innych,to trzeba z nim tymi samymi metodami.

maxicoveri
    Ocena: 4 (glosow:14)
2015-07-05 22:47:53
też bym tak zrobił umowa to rzecz święta!nie cierpię takich nowobogackich sknerusów!

beetlejuicee
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-07-05 22:42:29
Kara musi być hahaha

geniuszczura
    Ocena: -8 (glosow:8)
2015-07-05 22:38:22
komentarz usunięty przez użytkownika


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500