Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
szatano999  15-07-07, 20:59 Zgłoś
+ 158 -
Dodano: 2015-07-07, 20:59:05   przez: szatano999
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 158  Zgłoś nadużycie
338
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Doda, Duda i ...
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Gratulujemy Sylwii rozumu.
  •  Popieram całkowicie.
Ukryj komentarze(91)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Dniowiec
    Ocena: 26 (glosow:40)
2015-07-12 11:50:07
Sprzedali nas Ci złodzieje i nadal to robią. Kiedyś do zagrabienia kraju potrzebna była wojna. Teraz wystarczy banda sprzedajnych idiotów.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-16 20:11:19
Bojan Toporek - najlepsze piwo, jakie w życiu piłem.Produkcja - browary Jakubiak.Szczerze polecam.

nexus4610
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-07-14 00:15:39
sab miller nie produkuje piwa glabie tylko jest wlascicielem polskich browarow (kompania piwowarska siedziba - poznan) a to roznica. sprawdz bzdury zanim je przekazesz dalej.

kriss92
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-07-13 16:19:51
gdzies Ty takie bajki wynalazl?...

rozpruwacz78
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-07-13 14:12:32
Dlatego nie pije tego komercyjnego gówna, które z nazwy tylko jest piwem. Rozkoszuje się lokalnymi smakami i na szczęście moje powstaje ich coraz więcej.

V-T-S-S
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-07-13 14:01:42
Perła jest polska

nexus4610
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-14 00:21:09
nie bardziej niz lech . piwa sa produkowane w polsce ale wlascicielami posrednio albo bezposrednio sa zagraniczne firmy. perla jest z Lublina ale wlascicielem browara jest spolka ktora za glownych akcjonariuszy ma firmy z danii i cypru.

V-T-S-S
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-07-14 07:03:29
Royal Unibrew ma 48% akcji. 52% jest w polskich rękach. Czyli Perła nadal jest polska.

ABC_xyz
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-07-13 11:12:12
Niesamowita historia! Trzeba się cieszyć, że wszystko jest własnością globalnych koncernów, a nie jakiś polski chłam i syf :)

fekaliator
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-12 20:06:25
"Piast: Piwo Zdolnego Śląska" :-) i mam sałaty pełne kieszenie po dziś dzień

wiocha5421
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-07-12 19:51:22
piwo łomża jest produkowane w polsce przez browar łomża a to należy do firmy van pur(czy jakoś tak) czyli polskiej firmy

Python013
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-07-12 20:22:24
Piwo Van Pur (o ile tak je można nazwać) pamiętam jeszcze z końcówki lat 90-tych jak było najtańszymi szczynami dostępnymi w Biedrze. Z kumplem kupiliśmy sobie całą paletę 24 szt. pod namiot. Zgagę i niestrawności mieliśmy przez 3 dni po nim.

hanauer
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-07-12 19:10:45
komentarz usunięty przez użytkownika

martin987
    Ocena: -3 (glosow:13)
2015-07-12 18:48:52
Sprawdzilem pierwsze z brzegu ZYwiec: Jest ono produkowane wyłącznie przez Browar w Żywcu, należący do Grupy Żywiec. Zalamujace jest to jak mozna sterowac plebsem, i wy macie prawa wyborcze....

grigore
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-07-12 19:41:56
Zalezy gdzie - w UK kupisz Zywca produkowanego w Niemczech.

mingus33
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-07-12 19:46:46
tak, ale od 1994 roku heineken jest głównym akcjonariuszem grupy Browary Żywiec. nic nie sprawdziłeś, żal.

Bebok_69
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-07-12 19:48:31
I co z tego, że jest nadal produkowane w Żywcu przez browar należący do Grupy Żywiec skoro owa Grupa należy do koncernu o zasięgu globalnym. Tyskie ma dystrybucję w Tychach (już nie jest tam produkowane) ale właścicielem od lat jest South African Breweries-Miller z RPA, który dzięki przejęciu Millera stał się jednym z największych na świecie. Żywiec gdy się sprzedawał zachodniemu kapitałowi nie oddał praw do herbu i stanął za to przed sądem. Tego pewnie też nie wiedziałeś ?

mingus33
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-07-12 18:41:21
fakt, że produkcja i handel w polsce został przejęty prawie w całości przez obce koncerny, nie jest dla nikogo tajemnicą. zyski nadal płyną, ale do innych krajów.

kapsell
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-07-12 16:38:12
Dziś to koncernowy szajs dla Januszów. Dobrze dostepne piwo to m.im. Cichan czy Lwówek - w 100% Polskie!

brunon699
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-14 23:28:37
Browar AMBER Bielkówko, Miłosław i parę innych to polskie browary produkujące porządne piwo, a nie korporacyjne szczyny widoczne na zdjęciach

pietrek2011
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-07-12 15:46:12
Super im bardziej w unii tym lepiej , sprowadzmy jeszcze amerykanskich zydow i zbudujmy miasteczko arabskie w warszawie oni tez moga zarabiac na taniej sile roboczej w Polsce . I pamietajcie glosujcie na platforme nikt tak nie trzyma za ryj narodu jak oni .

Cezarion
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-14 01:42:28
Oj za PiSiorków wiecej sie działo:)

geniuszczura
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-07-12 15:22:53
komentarz usunięty przez użytkownika

thyr
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-07-12 14:40:48
No niestety zredukowali nas do taniej sily roboczej

siecino1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-12 14:18:14
komentarz usunięty przez użytkownika

Sarna_1980
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-07-12 14:07:24
...ale piszesz o tradycyjnych polskich piwach czy o piwach produkowanych przez polskie browary, bo tradycyjna produkcja przez obce koncerny to przeciez nic złego

jaszar1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-12 13:42:48
Piwo?tylko Namysłów!

mopshtein
    Ocena: -6 (glosow:20)
2015-07-12 13:30:39
Volvo jest chińskie i dalej produkuje się je w Szwecji, przy użyciu szwedzkich inżynierów i pracowników, Bentley należy do VAG a dalej jest budowany RĘCZNIE w Anglii. Takich przykładów mogę dawać wiele. To, że przykładowy Żywiec należy do Heinekena, nie znaczy, że to jest Heineken. Tak długo, jak jest produkowany w Polsce, przez Polaków, tak długo można go uważać za polski produkt. A teksty typu "chcieliście kapitalizmu to macie", "sprzedali nas ci złodzieje itp" są idiotyczne i kretyńskie, a osoby je wstawiające mogliby podyskutować na poziomie co najwyżej z moim blenderem

mopshtein
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-12 13:32:42
komentarz usunięty przez moderatora

sandslash
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-07-12 14:05:48
rozumiem nie widzisz nic zlego w sprywatyzowaniu i wykupieniu wszystkiego co sie da zagranicznym korporacjom tak? ty wgl wiesz o czym piszesz?

martin987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-12 18:54:07
Od kiedy zywiec nalezy do heinekena?

mopshtein
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-07-13 16:39:01
sandslash Uważam, że jeśli mam swoją firmę, fabrykę itp. itd. to moge to sprzedać komu chce, kiedy chce i za ile chce. Chiny wyciągnęły Volvo z szamba, Ford uratował Jaguara i Mazde od bankructwa. Gdyby wyżej wymienione browary były rentowne to by nie zostały sprzedane. Co jest lepsze- bankructwo i likwidacja miejsc pracy w POLSCE czy przejęcie przez inny koncern i kontynuacja pracy?

ck82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-14 20:00:16
komentarz usunięty przez moderatora

ck82
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-14 20:04:25
Widze że moderator się popisał - fr**er!

shellah
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-07-15 18:27:54
Od kiedy browary z wyżej wymienionych są państwowe i się czepicie że "nas sprzedają"? Chyba z dziećmi piszę bo inaczej wyjaśnić tego się nie da. Mam prywatną firmę i rezygnuję z niej i sprzedaje-co w tym złego? Allegro kupiło Tablicę i co? Microsoft kupił Nokię. wymieniać można godzinami ale oczywiście Polski produkt, produkowany w Polsce wg Polskiej receptury przez Polskich pracowników ale zarządzany przez Nie Polski zarząd jest dla wszystkich beee.Idioci

lokalny
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-12 13:05:13
Royal Unibrew jużnie ma, teraz jest Van Pur przejał cały Royal

rapp
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-07-12 12:43:50
A propos piw to przypomniała mi się historia sprzed kilku dni. Akurat byłem w hipermarkecie i kupowałem piwo na wieczór. Tradycyjnie stanąłem przed regałem z piwami regionalnymi a obok pojawiło się dwóch ok. 25-letnich chłopaków. Wybrałem piwo i już miałem odchodzić gdy jeden powiedział do drugiego "A może weźmiemy na spróbowanie któreś z tych?" i wskazał na piwa regionalne. Drugi odparł na to z pogardą w głosie "To jakieś gówno bo nawet tego nie reklamują. Tu masz prawdziwe piwo!" Po tych słowach zapakował do wózka 2 czteropaki Żywca...

sandslash
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-07-12 14:08:08
masowa przy regionalnych to szczyny. jednak cena robi dla niektorych kosmiczna bariere. ja wole jakosc polskich prodoktow i za to moge zaplacic wiecej.

rapp
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-07-12 14:33:59
Tu nawet nie chodziło o cenę. Tu chodziło o fakt, że piw regionalnych nie znają i poznać nie chcą. Nie ma ich w mediach i w każdym barze więc to na pewno szczochy. Żywczyk znany, modny a że porównania nie mają to i dla nich najsmaczniejszy na świecie. Sam kiedyś pijałem piwa dużych koncernów bo regionalne piwa nie były wtedy znane i ciężko je było dostać. Dziś Żywczyka czy Tyskacza piję z przymusy gdy jesteśmy ze znajomymi w barze gdzie nie ma nic innego.

Python013
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-07-12 17:04:22
Powiem tak. Nie każdemu podchodzą piwa regionalne i nie każde z regionalnych da się wypić w większej ilości bez umierania następnego dnia bo są ciężkie. Trochę tych piw testowałem i jeszcze nie trafiłem na takie które mi zasmakowało. Z regionalnych wypijam max 2 butelki by rano dobrze się czuć. Np. smakuje mi Raciborskie miodowe z moich okolic, ale jest to typ pifka do popijania wieczorkami dla smaku. Ogólnie jestem zwolennikiem zielonych butelek (nie znoszę puszkowych) i jakoś przywykłem do LECHa oraz Carlsberga, Żywiec też jest dobry.

rapp
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-12 18:45:59
Masz rację, że niektóre piwa regionalne mają specyficzny smak ale to najczęściej z racji tego, że są innego gatunku niż klasyczny lager. Co do samopoczucia to dziwi mnie Twoja reakcja na te piwa. Jeśli chodzi o regionalne to mogę wypić ich 5-6 wieczorem i następnego dnia jest ok. a po tych koncernowych głowa boli już po 3-4. Nie twierdzę też, że wszystkie koncernówki są złe ale chodzi o sam fakt poznania czegoś innego. Mi też nie wszystkie regionalne smakują ale wiem bo próbowałem a nie jak u tych dwóch "Nie reklamują w tv to pewnie jakiś szit".

rapp
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-07-12 18:49:34
Nawet przez myśl im nie przeszło coś w stylu "A może zamiast dwóch Żywców jak zawsze wezmę jedno Orkiszowe z Miodem albo Krajana na spróbowanie". Nie! Tego nie ma w tv ani w każdym barze więc to na bank jakieś g... a Żywczyk jest wszędzie więc chyba jest najlepszy.

Python013
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-07-12 20:09:55
Całkowicie Cię rozumiem. Dla mnie coś co się reklamuje na potęgę oznacza tylko to, że jest bublem i ma przynieść maksymalne zyski przy minimum kosztów. Dobry produkt nie potrzebuje reklamy. Carlsberga potrafię wypić 8 i na drugi dzień nie umieram, a Tyskacza, Taterniksy czy czerwone Walki wypijam dwie wieczorkiem i rano mam kapcia w pysku, dziwny niesmak jak po jakimś nieudanym bimberku i dyńka potrafi stukać. Po niektórych regionalnych też potrafiłem się źle czuć. Naturalne metody warzenia nie eliminują pewnych ciężkich związków powstałych w wyniku fermentacji drożdży ( a to one powodują kaca

shellah
    Ocena: -7 (glosow:9)
2015-07-12 12:30:18
Ok. Produkowane w Polsce a nie importowane więc biznes dalej został w kraju. I co cię boli?

snickers45
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-07-12 12:43:30
Obudź się,bo cię myszy zjedzą.

shellah
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-14 19:05:31
Tak jasne. Opłacało się sprzedać to to zrobili. A że co niby te browary to państwowe były?? Czemu żalu nie macie do piłkarzy, którzy kariery robią w zagranicznych klubach a nie wspierają Polskiej Piłki grając w Polskich klubach?? Hipokryci.

Dniowiec
    Ocena: 26 (glosow:40)
2015-07-12 11:50:07
Sprzedali nas Ci złodzieje i nadal to robią. Kiedyś do zagrabienia kraju potrzebna była wojna. Teraz wystarczy banda sprzedajnych idiotów.

makrelson
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-07-12 11:46:00
wszystko szczyny o jednakowym siurowatym smaku ! tylko małe lokalne browary -lepiej wypic 3 normalne piwa niż holdingowe ścierwo.

jaszar1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-12 11:35:23
komentarz usunięty przez użytkownika

expertmet
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-12 11:42:36
dokładnie...

bingo73
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-07-12 11:26:19
to, że jeden koncern wykupuje inne to normalne i nie tylko u nas występuje. I to, że Heineken jest właścicielem Żywca nie oznacza, że Żywiec nie jest już polskim piwem ważonym według receptury oryginalnej. Podobnie w samochodach, Opel nie jest niemiecki, ale ma, w każdym razie teoretycznie, niemiecką jakość, Jeep to cały czas Amerykanin, choć włoski, itp. A że piwo z dużych browarów mi już nie smakuje, to inna sprawa.

Adamus_Papus
    Ocena: -6 (glosow:6)
2015-07-12 11:14:10
komentarz usunięty przez użytkownika

alojz12
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-07-12 10:46:54
Łomża jest Van Pura czyli produkcji polskiej!!!

zwierzak250477
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-07-12 10:45:55
komentarz usunięty przez użytkownika

lookator
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-12 12:25:49
Z tego co wiem, browar Fortuna w Miłosławiu jest polski. Polecam Miłosław Marcowe :)

onogrzmot
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-07-12 13:10:51
Powtarzasz jak papuga zaslyszane madrosci. Polowa z tych marek niczym sie nie wyroznia, tylko zalapalo sie na mode "regionalnych" piw. Jablonowo do niedawna krolowalo w produkcji tanich mozgoyebow dla dyskontow, Gontyniec to efekt zlodziejskich dzialan zarzadcy browaru w Czarnkowie. Pinta to juz kompletne nieporozumienie. Ceny z kosmosu nie majace sie nijak do jakosc. Produkt dla bezkrytycznego hipstera, ktory mentalnie smera sie po jajkach z innymi - bo przecie piwo za dyche z zalozenia MUSI byc dobre.

zwierzak250477
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-12 15:19:20
komentarz usunięty przez użytkownika

Python013
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-07-12 17:22:16
Są gusta i gusta, każdy ma inny. Osobiście mogę powiedzieć, że wiele z tych piw regionalnych ma paskudny smak, często znacznie gorszy od tych masowych ze średniej półki i odrzuca już po kilku łykach. Tekst "jeśli Ciebie nie stać na piwo za dychę, to nie znaczy że innych też nie" ma się nijak do kwestii wyboru piwa wedle smaku. Osobiście lubię smak Carlsberga i Lecha, a w regionalnych nie znalazłem odpowiedników w zielonych butelkach. Wręcz zniesmaczyłem się podczas poszukiwań bo ani trochę nie trafiały w mój gust i podziwiam tych co są w stanie to coś pić.

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-12 18:59:36
komentarz usunięty przez użytkownika

Python013
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-12 20:01:17
Akurat trochę inaczej odebrałem Twoją wypowiedź o cenie piwa. Suma summarum cena nie jest w moim mniemaniu wyznacznikiem tego czy coś jest dobre lub nie. Są ludzie którzy pijają zielonego Johnny Walkera, którego cena butelki zaczyna się od 350 PLN. Piłem niedawno takiego przywiezionego ze Szkocji i każdy kto go skosztował powiedział iż trzeba być nadętym bufonem bez własnego gustu by to pić za taką kasę. Smakował tak jak byś do ust wziął dębowy patyk i zapił denaturatem. Żałowałem tej kasy jak cholera... Też nie jestem za koncernowymi szczynkami, ale z tymi regionalnymi też bywa różnie ;)

zwierzak250477
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-12 20:57:39
komentarz usunięty przez użytkownika

Python013
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-12 23:10:29
Przykład jak przykład. Szkoci faktycznie nie znoszą szkockiej, a my się zachwycamy zagranicznymi trunkami, np wódka ze skorpionem jest mdła i obrzydliwa a za flaszkę trzeba zapłacić 90zł. Też wolę czystą wódeczkę od tych barwionych i smakowych. Nie powiem bo lubię od czasu do czasu Brandy lub Finlandię żurawinową białą ;) Z czystych to najzwyczajniejsza Wyborowa mi wchodzi i nie zdycha się po niej.

kontrrra
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-07-12 10:39:11
Jest tyle piw z regionalnych warzelni, niedużo droższych od tych sikoli...

sylwekc27
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-07-12 10:20:04
chyba piwo powinno zawierać chmiel ale to tylko pogłoski!

snickers45
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-12 10:44:20
To taka sama nieprawda jak i to ,że robione jest z dodatkiem żółci bydlęcej.Chmiel przy dzisiejszej technice nie jest do niczego potrzebny,tak tłumaczono na forach piwnych.O dziwo,znowu widzę na niektórych koncernowych piwach w składzie chmiel czyli coś się zmieniło,że zaczęli pisać o chmielu??

kkk.mmm.kkk
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-07-10 01:10:51
A to Polska .. właśnie ...

twister35
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-07-09 15:09:57
Żadnej z tych cieczy nie nazwałbym piwem.

heerind
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-07-08 21:52:00
No i co z tego?Jeżeli to piwo miałoby nadal kosztować tak samo mało to czy w Polsce czy w Holandii czy gdzie by tam nie było będzie ta samo receptura i sposób przygotowywania.

szatano999
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-07-09 13:53:15
ciebie tylko kasa obchodzi...piwa się zeszmaciły i to nie są te co kiedyś....tylko małe browary mogą sobie pozwolić na WARZENIE piwa, a chodzi o to, że tzw. PRODUKT POLSKI jest w rękach zagranicznych...np. taki WEDEL jest własnością już japońskiej firmy LOTTE Group

davidstar
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-07-12 09:52:22
komentarz usunięty przez użytkownika

heerind
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-12 22:32:22
No to nikt Ci nie broni kupować sobie eko-piwka za 6 zł butelka, mnie na takie szaleństwo nie stać więc kupuje to co mogę.

arturp9
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-07-08 12:29:30
Piwa takie jak Lech, Tyskie, Reds itd są produkowane przez Kompanię Piwowarską S.A. Należy ona do grupy SAB Miller. Znalazłeś głupi obrazek w necie i wkleiłeś na wiochę. Brawo!

chlewnia666
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-07-08 19:43:26
a co głupiego w tym obrazu, że pokazuje prawdę?

rene30
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-07-08 10:09:30
nie mylić z browarami! Browary warzą piwo przez 30 dni bez chemii!!! Fabryki piwa robią piwo przez 11 dni z dodatkiem np żółci odzwierzęcej. wybór należy do Ciebie KUPUJ Polskie dobre regionalne piwa!

krzychoo33
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-07-08 14:54:07
Na prawde wierzysz w ta zolc? Poczytaj troche na ten temat. To taka sama bujda, jak z przelewaniem przeterminowanego piwa. Jest mnostwo artykulow na ten temat.

snickers45
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-07-12 09:49:13
Podobnie wmawiano nam ,że chmiel wogóle nie jest potrzebny przy produkcji piwa.Dziwne ,że od dwóch lat wszyscy umieszczają znowu w składzie chmiel.To co się zmieniło?

awesomebeauty
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-07-08 09:37:01
Wszystko dazy do skonsolidowania wszystkiego w kazdej dziedzinie zycia. Wszystkie dochody ida w jedne lapy. Potem gdyjuz tylko beda globalne koncerny I uzaleznieni bedziemy od nich przejdzie czas na gpobalny rzad.

sewenap
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-07-07 22:35:47
Wiocha to wstawienie tylko części zdjęcia .... gdzie się szkoliłeś w Moskwie??;:)

sewenap
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-07-07 22:34:16
A czemu nie pokazałeś tych produkowanych przez Polskie browary?? ta fotka nie jest cała manipulancie:)

szatano999
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-07-08 08:42:29
Wiadomo, że są polskie browary ale te są mniej znane, lokalne i niekomercyjne. Nie załapałeś absurdu a chodzi o to, że w cały świat idzie informacja, że takie Tyskie czy Żywiec to tradycyjne polskie piwo warzone od pokoleń...a tu zonk...już nie takie polskie

Humulus
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-07-08 10:42:32
Pewnie dlatego że te które pokazał mają 95% polskiego rynku. A tak na marginesie trochę miejsca, inwestycja na początek i można warzyć własne piwo koszt poniżej 1,5zł. Coś w tym jest ze robiony w domowych warunkach bimber oraz piwo nie tylko smakuje lepiej ale na drugi dzień też jest lepiej (wszystko z umiarem oczywiście).

michalng
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-07-08 15:07:42
szatano999 za dużo reklam oglądasz. Browar w Żywcu założyli Habsburgowie a w Tychach książę pszczyński Henryk XI Hochberg (stąd nazwa Browary Książęce).

jamez
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-07-07 22:00:14
to nie pij ptysiu

tico123
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-07-07 21:43:39
komentarz usunięty przez użytkownika

michalng
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-07-08 08:47:57
Co jest majątkiem narodowym ? Marka piwa ? ;-)

awesomebeauty
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-07-08 09:34:25
Michalng, miedzy innymi tak jest to majatek narodowy, bo kto zbudowal te browary? I na czyjej ziemi one stoja? Tak naprawde kazda z tych nazw moglaby zarabiac na siebie lokalnie I kazda z Tych nazw moglaby miec osobnego szefa I swoja jedyna unikalnosc. Milionerzy sie lacza po cichaczu I psuja wszystko co ludzie kiedys budowali.

michalng
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-07-08 14:56:22
Kto wybudował browary ? Przeważnie Niemcy, trochę Czesi ;-) Większość "starych" browarów powstała w czasach gdy państwo Polskie nie istniało Żywiec, Browar w Tychach czy Stary Browar w Poznaniu. A tak na poważne. to spora cześć tych marek powstała za czasów "koncernów'. Tatra, Wojak Redds czy Dębowe to marki wypromowane przez koncerny. Żaden to "majątek narodowy". To tylko marki. Jak przestanie nam smakować "produkt" to marki pójdą w zapomnienie jak EB (teraz podobno wraca) czy 10.5

vacarius
    Ocena: 6 (glosow:24)
2015-07-07 21:36:19
Chcieliście kapitalizmu to macie.

Marcin350z
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-07-12 11:23:43
To nie jest wina kapitalizmu idioto.

Kubanczyk6
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-07-12 11:31:55
Gdzie masz ten kapitalizm? Chyba tylko w twojej wiosce

thyr
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-07-07 21:15:11
Nasze sa juz tylko ulice , podziekujcie bandzie - 25lecia wolnosci

evender
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-07-07 21:08:21
tradycyjnie inwestorzy są zwolnieni z podatków ? jak handlowcy


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400