Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
pajakpajak  15-07-11, 21:59 Zgłoś
+ 187 -
Dodano: 2015-07-11, 21:59:13   przez: pajakpajak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 187  Zgłoś nadużycie
485
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wykopki
  •  Opis poniżej ...
  •  Perfekcyjnie
  •  Toruń przeprasza.
Ukryj komentarze(39)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
synsaturasa
    Ocena: 25 (glosow:37)
2015-07-12 10:00:07
Ludzie pomyslcie troche, jesli partie nie beda finansowane przez panstwo to beda finansowane przez prywaciarzy a wtedy to juz po ptokach

yamahahaha
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-14 10:44:54
komentarz usunięty przez moderatora

oloff
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-07-13 11:53:37
finansowanie z innych źródeł niż budżet państwa to zwykła łapówka za korzystną dla sponsora ustawę kosztem Polaków

buarzej
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-07-13 10:45:23
Bzdura. Jeśli nie będą z budżetu, to kasa popłynie od lobbystów z ich różnymi, podejrzanymi interesami. Zmniejszyć finansowanie z budżetu, ściśle kontrolować i zabronić jakiegokolwiek przyjmowania od lobbystów, proste

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-13 11:02:29
Dokładnie...

oloff
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-07-13 11:49:46
dokładnie tak powinny być finansowane wyłącznie z budżetu wtedy zamiast ustawek będą ustawy

spacz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-07-12 23:49:50
komentarz usunięty przez moderatora

tomi2000
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-07-12 20:08:59
Paweł zjedz Snickersa. Wolę sam zapłacić partii, niż miałby zapłacić Stonoga

g_egorz
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-07-12 15:29:53
Partie a w szczególności ustawy i tak są "sponsorowane/lobbowane" z prywatnego portfela. Z naszych państwowych to oni tylko wyrabiają emeryturę.. A jeśli PiS tak bardzo popiera Piłsudskiego to niech przywróci (może w postaci referendum) ustawy z jego czasów mówiące o karaniu za defraudację i łapownictwo wśród urzędników państwowych... nie przywróci, bo trzeba by w Polsce "odpalić" z milion osób, które w jakikolwiek sposób miały do czynienia z polityką od roku '89.. z Jarkiem i pieniędzmi z FOZZ-u na czele.. "ryszawy" z Poznania też.. i wielki elektryk za "Noc

Pikus18
    Ocena: 3 (glosow:13)
2015-07-12 14:26:11
Jakoś q...a Kaczor nie w...ł ośmiorniczek a spot wyraźnie sugeruje, że to PIS jest odpowiedzialne z to wszytsko. Zwykłą PO agitka ręka w rękę z Palikotem

pajakpajak
    Ocena: -2 (glosow:20)
2015-07-12 15:00:37
Nie wiem w którym miejscu zauważyłeś, że to spot anty PIS, to dotyczy wszystkich partii, a w szczególności PO.

Schwab
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-07-13 21:01:09
pajak to dlaczego akurat pokazali "Kaczora" skoro w tej materii dużo większe osiągnięcia mają platfusy?

pajakpajak
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-07-17 01:22:39
Pokazali "Kaczora" i pokazali platfusów, ale generalnie wstawiłem to, bo założyłem się z kumplem o "jeden temat" i dziś stoi w barku u mnie butelka "Jasia wędrowniczka", jak chcesz coś więcej to napiszę na priw.

martin987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-12 14:24:06
komentarz usunięty przez użytkownika

czlenio1001
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-07-12 13:48:17
Ciekawe dlaczego po ujawnieniu taśm z pewnej restauracji, połowa ministrów obecnego rządu kolejno meldowała się na dywaniku u najbogatszego Polaka???

markopolo4747
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-12 13:58:54
tego nieogolonego luja?

saintmichele
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-07-12 13:47:18
świnie może i kradną z państwowego koryta, ale jak zmienimy źródło finansowania partii to będą rządzić tak naprawdę bogate lobbujące KORPOśmieci

piotrulek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-07-12 13:24:36
To jest majstersztyk stulecia - partie robią z nas idiotów a my im za to płacimy. To tak jakbyś zawodowemu złodziejowi, który regularnie obrabia Twój dom płacił regularną pensję...

spacz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-12 23:51:29
komentarz usunięty przez moderatora

ErmIN656
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-12 12:27:40
komentarz usunięty przez użytkownika

w4ski
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-07-12 12:25:21
uroczę, wszystkie cytaty z lewej strony , a na koniec kaczkę wkleili ,słodko. bardzo obiektywne wideo , a co do finansowania to faktycznie pomoże , na pewno zmniejszy się korupcja , no i niektórzy na siłę nie będą musieli sobie rąk brudzić polityką, pozdrawiam

sandslash
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-07-12 14:03:46
no proste, PO dziala widac swolocz pierd*lona zodziejska. na spocie przy rozmowie w restauracji wszyscy anonimowi a na koniec kaczora odrazu wystrzelili, zaklamane peowskie scierwo.

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-14 11:25:28
korupcja się skończy, bo będzie legalna jako lobby ...

bingo73
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-07-12 11:31:56
JOW + brak finansowania partii z budżetu = USA, czyli system dwupartyjny, legalny lobbing, demokracja silnego finansowo lobby i znaczne rozwarstwienie społeczne, likwidacja klasy średniej. I albo żyjesz na wysokiej stopie bez problemów, albo na krawędzi lub poza nią. Może niektórym się wydaje, że u nas jest rozwarstwienie społeczne, ale nam daleko do tego.

wnorekkk
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-07-12 11:14:43
Nikt im nic nie zrobi.. Gadane to samo od zawsze i zawsze tak bedzie.. Brunon K. mógł chociaz posłac do diabła znaczną wiekszość... Miejmy nadzieje ze bedzie drugi taki..

jamez
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-12 11:09:23
ok pajak,i co dalej

ken299
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-07-12 10:46:42
finansowanie to właśnie kupowanie POlityków przez biznesmenów,którzy wykupią sobie ustawy naszym kosztem,a to oznacza że my tak zaoszczędzonych pieniędzy i tak nie zobaczymy,mało tego biznes chce ustaw takich gdzie będziemy niewolnikami, partie zatrudniając armię swoich i przyznając różnego rodzaju chore premie wybierze to co do złotówki ,finansowanie to błędne rozumowanie,bo uczciwsze partie które chcą polepszenia bytu zwykłego biednego obywatela nie mają szans i nigdy nie będzie dobrze,to oburzenie zwykłego Polaka jako "że z moich podatków" to zwykły slogan dający oburzenie a zara

tlenowygonzo
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-07-12 10:37:22
W sprawie rozwiązania konkordatu nigdy nie będzie referendum. W sprawie dodatkowego podatku na paliwo też nie było potrzebne. W sprawie finansowania dziesiątek tysięcy ukraińskich "studentów" też nie. W sprawie przekazania 300 mln. Ukrainie też prezydent sam podjął decyzję. W sprawie kary śmierci dla wielokrotnych morderców nie ma nawet mowy. Sprzedając polskie cukrownie, cementownie czy browary też nikt nie raczył narodu zapytać. Bo to nie leżało w interesie. Teraz jaśnie państwo nagle jest przejęte wydatkami z naszych podatków i mówi mi, że 4 zł rocznie to dla mnie kluczowa sprawa.

synsaturasa
    Ocena: 25 (glosow:37)
2015-07-12 10:00:07
Ludzie pomyslcie troche, jesli partie nie beda finansowane przez panstwo to beda finansowane przez prywaciarzy a wtedy to juz po ptokach

TempyCh
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-12 11:22:48
Ale nie zmienia to faktu, że obecny system finansowania to patologia. Moim zdaniem należy po pierwsze równo finansować kampanie wyborcze wszystkich komitetów, które zebrały odpowiednią liczbę podpisów, a po drugie na bieżącą działalność łożyć dużo skromniejsze środki w dotacjach celowych: tyle na obiad w barze mlecznym, tyle na benzynę do matiza, tyle na papier l4 etc. bo jak da im się kasę i zostawi pole manewru, to koorwy będą kombinować

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-12 11:42:24
o ile pierwsze ma rację bytu, o tyle zmniejszenie uposażenia posłów i senatorów spowoduje, że jeszcze większe jełopy będą nami rządzić.

martin987
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-07-12 14:25:50
widac ze jestes ze wsi i nie wiesz jak sa finansowane partie. Niestety tacy jak ty maja prwawo glosu

mxii
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-07-12 01:27:20
W pierwszej chwili wydaje się, ze będzie mniej wydatków, ale zaraz okaże się, ze partia finansowana przez lobbystów działa na naszą niekorzyść. Wiec zapłacimy, tylko trochę później i nieświadomie. Płacić zawsze będziemy.

g_egorz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-12 15:32:13
a która partia działa na naszą korzyść.. podaj przykłady ustaw/uchwał dla obywatela?

TYGRYS-1984
    Ocena: -9 (glosow:15)
2015-07-11 23:26:33
Też nagram i wstawię takie gówno. Dostanę dużo plusów za ten szajs.

pajakpajak
    Ocena: 6 (glosow:16)
2015-07-12 01:08:55
Ty nic nie musisz nagrywać, wystarczy, ze wstawisz swoją pryszczatą mordę i główna gwarantowana.

TYGRYS-1984
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-07-12 07:44:42
PP wystarczy twoje zdjęcie z avka. Wyglądasz jak prostopadłościan. Widzę, że już uruchomiłeś swoje konta. Oj nie ładnie...

KSUT
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-07-11 22:44:37
Pająku? Nie boisz się, że odpowiednie lobby znajdzie swojego przedstawiciela w sejmie? Np. p. Petru śmierdzi na kilometr! PO widać, że lobbuje za "niepolskim" kapitałem. Państwowe spółki mają tylko po to by wypompowywać kasę do "spółek, spółeczek".

pajakpajak
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-07-12 01:14:11
Lobbyści zawsze byli i będą, bez względu czy partie są finansowane z budżetu czy nie. Jeśli partie nie będą finansowane przynajmniej mnóstwo pieniędzy zostanie, przynajmniej w teorii. A co do Petru i PO po prostu trzeba ich odsunąć od koryta, znaczy Petru nie dopuścić.

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-07-12 11:35:12
tylko zapomniałeś o jednym szczególe - o ile JOW obecnie wzmocni PIS, a dopiero w drugiej kolejność PO (trzeciego miejsca już brak), to finansowanie partii przez lobby wzmocni właśnie PO, i to bardzo znacznie, bo to za PO stoją olbrzymie pieniądze - efektem będzie to, że wzmocnisz tych, których chcesz zniszczyć.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500