Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
WladekB1992  15-07-13, 19:54 Zgłoś
+ 470 -
Dodano: 2015-07-13, 19:54:18   przez: WladekB1992
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 470  Zgłoś nadużycie
2007
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  El pajaco.
  •  Bajki uczą.
  •  Toruń przeprasza.
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
Ukryj komentarze(59)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Gay_Anonim
    Ocena: 12 (glosow:42)
2015-07-13 20:05:51
Populizm! Wcale nie zmaleje, jak by ktoś myślał że się zatruje to by nie brał. Mentalność ludzka jest taka- mnie to nie spotka, mnie to nie dotyczy. Zmiany powinny być na poziomie importu i handlu. PŁACIĆ ZA LECZENIE POWINNI CI KTÓRZY WPROWADZILI PRODUKT DO OBROTU. Jeśli sprzedawca miałby zapłacić ewentualne koszty leczenia 100 razy by się zastanowił czy mu się opłaci.

Talon-Karrde
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-03 00:05:00
Buahaha!!! Idąc tym jakże oświeconym tokiem myślenia, dając minusa zobowiązuję się płacić nie tylko za ćpunów, ale za każdego wyrywającego zęby, bo to przecież w większości przypadków spowodowane jest głupotą i było nie było także używką którą chyba znasz pod nazwą cukru:(. Ja sam paląc papierosy to chyba jak dostanę raka to w poczuciu winy będę się leczył tylko prywatnie! A tak na poważnie to zdradź mi, co trzeba mieć pod pokrywką zamiast mózgu by, w panice przed minusami wpaść na taki idiotyzm!

Talon-Karrde
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-02 22:33:29
W końcu coś mądrego! Wielkie gówno powinno kogokolwiek obchodzić z jakiego powodu ktoś trafia do konowałów!!! Nie po to płacę ciężkie podatki (też na NFZ) by jakiś moher pyszczył, jak będę miał kaprycho to z kreta sobie ściechę zaciągnę. A miejsce u lekarzy to raczej zwiędłe staruchy zajmują, bo tam można komuś się wyżalić, a w kościele to muszą jadaczki krótko trzymać:].

adameusz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-22 22:43:20
Otyli, Pijacy, Palacze, Sportowcy, Robotnicy - oni wszyscy też nie powinni być leczeni za pieniądze które sami płacą do NFZ?! W końcu każdy z nich szkodzi swojemu zdrowiu na własne życzenie.

jakikraj
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-19 14:44:53
Wszyscy jesteśmy dorośli (wiadomo oprócz gimbusów) .to dlaczego nie możemy sobie kupić marihuany w sklepie czy w jakimś punkcie do tego przeznaczonym tak jak alkoholu ? Następna sprawa jest taka ze rząd rocznie traci miliony na nie opodatkowanej i nielegalnej marihuanie. Ludzie nie wiedzą co pala kupując na ulicy i tak pewnie było z mocarzem ,myśleli ze kupili trawę a jest to zbliżone do niej i się zatruli .polska to chory kraj z głupim prawem i marna płacą ...

marillion
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-07-16 00:02:34
Gnojki nie mają na tyle rozwiniętej samooceny, żeby ich skazywać w wieku 16 lat na śmierć. Wielu z nich brało pierwszy raz z ciekawości. Winą raczej obwiniłbym rodziców i dealerów.

vonSupremo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-15 21:17:47
a zatruci alkoholem? na nich możemy płacić?

polska_kurwa1998
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-07-15 13:11:54
aha i co jeszcze?? moze od razu tych co palo fajki też nie niech placa albo co pijo kole??? autor wiochy to dałn :P ci co bioro dopy tez placo podatki wiec tez powinni byc leczeni pozatym nie wiadomo czy wziol dopa z wlasnej woli czy mu nie dosypali np do gandzi albo szluga, wtedy kazdy zabujca bedzie dosypywal przedawkowane ilosci dopów do herbaty bo i tak nie bylby leczony wiec by umar, xdd kisne motzno z autora i admina ze to przepuscil

polska_kurwa1998
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-15 13:13:36
a w ogole jakby gandzia byla legalna to by dopów nie brano tak mocno ,wiem bo mieszkam w eindhoven

Dawcio425
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-07-15 02:37:58
Płacić powinno Państwo, które pozwala na sprzedawanie tego gówna! Były dopalacze, niby zamknęli, teraz znowu wróciły. A ludzie zamiast na tych łajdaków z naszego sejmu psioczą na młokosów. Dzieciaki chciały czegoś nielegalnego, nielegalne lepiej smakuję. Mieliście inaczej? Jeżeli tak, nie zazdroszczę życia "w szklarni". Tylko dlaczego ten "nielegalny" przedmiot nadal jest tak łatwo dostępny!? Ciężko jest w prawie wpisać, że nie wolno sprzedawać suszu obojętne w jakiej formie i innych chemikaliów w workach hermetycznych? Uogólnienie, ale wtedy ciężko to obejść.

werar
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-07-14 22:51:42
Jakie pieprzenie. Do cholery jasnej jak można wciągać sól do kąpieli. Jak ktoś jest debilem to nawet marchewka staje się dla niego śmiercionośnym narzędziem.

ramzesx
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-07-14 22:46:17
Zgadzam się, te durne zaćpane pały powinny zostać obciążone kosztami leczenia. Za dobrze mieli i w d... się przewraca takim.

kapsell
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-07-14 21:33:12
Niech będą legalne. Niech ćpają ile wlezie. Bedze mniej idiotów na świecie.

koreperytor12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-15 13:50:34
ale będą zajmować miejsca chorym w szpitalach

DkNG
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-07-14 19:58:07
A jakby klasyczne narkotyki byly legalne to ludzie by wiedzieli co biorą a nie jakieś obsrane dopalacze... lekarz bedzie umiał lepiej pomóc jak będzie wiedzial czym sie ktoś struł - kokaina, amfetamina, ketamina - lekarze wiedza jak szybko i skutecznie płukac organizm z tych rzeczy a nie jestem taki pewien czy tak samo ogarniają te 3MMC czy ch*j jeden wie co oni tam dają do tych dopalaczy

Titik88
    Ocena: -5 (glosow:11)
2015-07-14 19:08:58
Nie wam ani nikomu decydować o takich sprawach. Skoro ktoś płaci składki na tą żałosną służbę zdrowia to może sobie nawet codziennie żyły podcinać żeby musieli go ratować i wam nic do tego. Co to za chore podejście? Odbieranie komuś prawa do pomocy za którą co miesiąc płaci (bądź jego rodzice płacą) ciężkie pieniądze.

xvxFUxvx
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-07-14 21:33:59
Tylko że ci co się trują, robią to z własnej woli/winy, oni zabierają miejsce zwykłym ludziom, skoro wiedzą że kolejki są (dłuuuuugie), to czemu robią "zator". Robią tylko niepotrzebną robotę lekarzom, jak ktoś chce sobie umierać to niech umiera, a jeśli nie wiesz czy po czymś nie będzie jakiś komplikacji to albo nie bierzesz, albo sprawdzasz towar, no ale nielegalnego nie sprawdzisz...

ramzesx
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-07-14 22:48:48
To się ubezpiecz od celowego działania na własną szkodę, ciekawe jaki ubezpieczyciel wypłaci ci ubezpieczenie. Ubezpiecza się od nieszczęśliwych, nieprzewidzianych wypadków, a nie od celowego działania własnego na szkodę. Przemyśl to pało.

asior019
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-07-14 18:18:57
demokracja to takie coś gdzie wszyscy są równi i każdy ma przywilej leczenia w szpitalu, nie ważne czy wam sie to podoba czy nie

makrelson
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-07-14 17:39:47
ja bym otworzył getta,20 km2 otoczonych murem pod napieciem,z fosą na krokodyle,chetni sami sieją marysie,sami produkują dopy,mdm etc,sami pędzą bimbuś,zero zasad-sami sie leczą,sami rozmnażają-a np.buracki TVN,czy POLSZMAT wali to na live-prowadzący modest amaro,ibisz i edzia górniak.

elpapiotr
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-14 16:24:12
Dodatkowo obciążyć kosztami leczenia handlarzy tym dopalaczami.

jk112
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-07-14 16:04:28
co racja to racja, jeżeli świadomie biorą to cholerstwo do ryja, to powinni bulić z własnej kieszeni

zielarz3
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-07-14 15:41:43
a jak padną Ci podroby od wódy i kebabów to też niech Ci rachunek wystawią;)

mocartzks
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-07-14 15:23:42
Idąc tym tokiem myślenia za leczenie powinien płacić każdy kto będzie brał udział w wypadku samochodowym, który przekroczył np prędkość, każdy kto został potrącony przez samochód bo wszedł na jezdne w niedozwolonym miejscu.... itp itd

ToRnADo147
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-07-14 15:06:56
A po co to w ogóle leczyć ???

jamez
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-07-14 14:01:43
ci co piją co palą faje do tego samego wora,sprawcy wypadków tak samo

dupabiskupa
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-07-14 13:29:55
Po co ich w ogóle ratować? Niech biorą ile się da i niech selekcja naturalna ich dopadnie!

baggy1510
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-14 13:00:17
Tzgadzam sie. Niech płacą za leczenie

degenerat9
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-07-14 12:57:06
Tak. A naiwny wstawiający myśli że te pieniądze będą spożytkowane w lepszym celu :)

KapitanZbuk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-14 12:05:20
komentarz usunięty przez moderatora

latrell
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-07-14 12:00:40
Powino, to dotyczyć również lekomanów i alkocholików

leszkowaty
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-14 12:59:23
oraz palących i wciągających inne substancje

latrell
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-14 15:36:48
alkoholików*

polska_kurwa1998
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-15 13:14:52
i tych co nie umiejo wstawiac przecinkow

jaa28
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-07-14 11:07:39
A ja proponuję dać spokój dopalaczom według mnie to dobry sposób na eliminację idiotów ze społeczeństwa bo normalny tego nie weźmie

carlcox10
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-07-14 10:40:05
Hmm coś w tym jest ja bym jeszcze pijaków dorzucił a jak nie ma za co zapłacić to do czyszczenia lasów, rowów, ulic ciągnięcia wozów z turystami w Zakopanem itp

qurqurqor
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-07-14 10:37:24
To jest sposób na uzdrowienie służby zdrowie! Jak nie będziemy płacić za leczenie chorób związanych z paleniem i piciem alkoholu to starczy na wszystko! Ciekawe co na to producenci tytoniu! Jedyne wyjście to zlikwidowanie popytu, jeśli marihuana będzie legalna i dostępna (powiedzmy monopol państwa) to nikt po to gówno nie sięgnie!

bingo73
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-07-14 10:35:34
wątpię, by zmalało, co najwyżej zwiększył by się odsetek nie ściągalnych należności. Każdy, kto biorąc dopalacze czy narkotyki myśli o konsekwencjach, ich po prostu nie bierze. A ci, co biorą mając w d.p.. czy przeżyją, tym bardziej nie będą się przejmować ewentualnym kosztem leczenia. Zresztą większość z nich i tak na to nie ma kasy. A na takie leczenie nie trzeba mieć w Polsce ubezpieczenia.

vanderherring
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-07-14 10:35:31
Dokładnie. Tak samo ludzie z rakiem płuc co palą papierosy, ludzie z rakami narządów wewnętrznych którzy za dużo piją alkoholu i jedzą niezdrowe jedzenie (na przykład mięso więcej niż 2 razy w tygodniu, smażone potrawy). Ludzi z chorobami układu krążenia którzy nie uprawali regularnie sportu też bym nie leczył...o kur.wa! wychodzi na to, że prawie wszystkie najważniejsze choroby ludzie mają przez swoje własne zachowanie... no to wygląda na to, że trzeba przestać leczyć wszystkich. Ech. Posty na wiosze jak zwykle, merytoryczny poziom gimbazy.

g_egorz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-07-14 11:45:07
Nie ratujmy też "nie zapinających pasów" lub "przekraczających prędkość".. albo niech płacą.. tłuściochów.. a co.. wiedzieli, że żrąc jak wieprze może ich czekać zawał.. lub inne konsekwencje zdrowotne. Szpitale powinny być prywatnie a biednych niech leczą wróżki albo modlą się za nich "faceci w sukienkach". W tym państwie legalnie sprzedaje się truciznę w postaci papierosów.. bo przynosi zysk do budżetu i przynosi miliardowe zyski KILKU koncernom tytoniowym. Nikomu nie zależy na naszym zdrowiu.. a w szczególności lekarzom i koncernom medycznym. W kapitaliźmie &

akebono34
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-07-14 12:21:14
Dodałbym przeziębionych bo za lekko się ubrali na niepewną pogodę i cierpiących na choroby genetyczne, no bo jak ktoś nie ma szczęścia to niech go szlag trafi.

BB55
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-07-14 10:28:20
popieram.

jarobot
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-07-14 10:21:22
A według mnie powinno się dla tej całej hołoty pijanych kierowców, pedofilii, więźniów, narkomanów, itp. utworzyć obozy pracy przymusowej, żeby się czegoś nauczyli.

markroq
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-07-14 10:20:05
Głupota. Jak ktoś przez swoja głupotę złamie sobie nogę tez nie powinien być leczony na koszt państwa mimo, że opłaca składki?

Vitas91
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-07-14 09:52:48
Zamiast zalegalizować mało szkodliwą marihuanę to lepiej żeby w każdym mieście był sklep z legalnymi dopalaczami. No paranoja

gosc2009
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-07-13 22:38:43
A alkoholicy, a jezdzacy brawurowo, a uprawiajacy sporty ekstremalne, uprawiajacy seks z nieznajomymi, itp, itd. Nie bronie narkomanow, ale pozwolenie czlowiekowi zeby umarl jest zle i nieludzkie i powinniscie sie wstydzic swoich slow pseudo katolicy. Wole wydac czesc mojego podatku na pomoc tym nieszczesliwym ludziom, niz na wypasione brzuchy z Wiejskiej. Bo tak czy siak podatek, skladki placic musisie i nikt Wam nadwyzki nie odda. Wiecej empati, a mniej nienawisci, bo dzis jestes tu, jutro mozesz byc gdzie indziej.

grigore
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-07-14 10:01:39
Zgadzam sie, niech ci co pala, pija, obzeraja sie, jezdza jak wariaci sami placa osobno za swoje leczenie bo zdychaja na wlasne zyczenie. Ubezpieczenie niech obejmuje tylko tych ktorzy dbaja o zdrowie i ewentualnie zlamia reke/noge gdy potkna sie na chodniku przypadkiem. Jak sprawiedliwie to sprawiedliwie.

akebono34
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-07-14 12:22:39
A dlaczego jak toś złamie ręke to mamy go leczyć? Mógł siedzieć w domu przecież. Ewidentenie sam sobie jest winien !!

gosc2009
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-14 14:10:41
Bo placi skladki wiec ma prawo do leczenia, nawet jak lekkomyslnie sam sie skrzywdzi, chcaco lub nie.

gosc2009
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-14 14:16:57
Wiedze, ze zachcialo Wam sie systemu jak w Stanach, gdzie aby sie leczyc musisz slono placic i masy ludzi nie stac na leczenie. To juz poganie wieki temu gdy znalezli rannego brali go do wioski i tygodniami go leczyli i nie pytali czy sam sobie to zrobil czy nie. Ale juz od dawna swiat schodzi na psy gdzie liczy sie tylko pieniadz. Ale uwazajcie z pochopnymi osadami. Tyle w temacie.

thor102
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-07-13 22:15:25
oczywiście powinni dostać srogi rachunek jak osoba bez ubezpieczenia a jeśli nie to niech to bydło zdycha pod płotem osobiście dał bym mu jeszcze ze 20 zł na jeszcze jedną działkę aby dobić śmiecia!!!

energyman00
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-07-13 20:46:30
A niech biorą i zdychają selekcja musi być co mnie to obchodzi wie jeden z drugim że szkodliwe a bierze i nie ściemnijcie że taki 16 latek nie wie co bierze nie wspomnę o dorosłym ich sprawa po co takich śmieci leczyć zalegalizować dopalacze i opodatkować kasa będzie na jeleniach przynajmniej na coś się przydadzą !!!!!!!

Suzzi86
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-07-13 20:15:34
może nie tak ostro, jeżeli to będzie pierwsza wpadka, to ok, z NFZ, ale jeżeli delikwent wróci ponownie zatruty dopalaczem, to wtedy już na jego własny koszt. skoro nie zmądrzał, niech płaci.

Gay_Anonim
    Ocena: 12 (glosow:42)
2015-07-13 20:05:51
Populizm! Wcale nie zmaleje, jak by ktoś myślał że się zatruje to by nie brał. Mentalność ludzka jest taka- mnie to nie spotka, mnie to nie dotyczy. Zmiany powinny być na poziomie importu i handlu. PŁACIĆ ZA LECZENIE POWINNI CI KTÓRZY WPROWADZILI PRODUKT DO OBROTU. Jeśli sprzedawca miałby zapłacić ewentualne koszty leczenia 100 razy by się zastanowił czy mu się opłaci.

wieslav
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-07-14 11:16:10
Najmądrzejszy komentarz.

agatusia000
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-07-14 11:28:21
sęk w tym że je sprzedają jako "przedmiot kolekcjonerski" i wszędzie można kupić to dziadostwo :(

rafcio20
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-07-14 13:04:01
Ludzie dokladnie wiedza co to jest, do czego sluzy i jakie moga byc skutki! Zazywaja to z wlasnej nieprzymusowej woli i na wlasna odpowiedzialnosc, tak samo jak zulki pijace denaturat. Panstwo kompletnie sie nimi nie interesuje i traktuje "z gory" odsylajac na izby za pomoca organow scigania. Wazne, ze statystyki organom rosna. Jesli juz szukac winnego, to nasz "wspanialy rzad" ograniczajacy nam wolnosc jak tylko moze. Potem dziwota, ze ludzie kombinuja na rozne sposoby!!! Czemu koncerny tytoniowe i produkujace alkochol nie placa za leczenie ludzi chorych na raka czy marsko

rafcio20
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-14 13:05:44
... na raka pluc czy marskosc watroby?!?

xvxFUxvx
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-07-13 20:03:27
Jeśli to są dorośli ludzie to na własny koszt, natomiast jak to nieletni, to trzeba dopie#dolić tego co młodemu dał.

xvxFUxvx
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-07-14 21:35:10
rozumiem że chętnie ci minusujący by oddali własny majątek na lecenie ćpuna


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500