Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ile jeszcze czasu minie aż się ludzie nauczą?
lowell  15-07-17, 20:25 Zgłoś
+ 62 -
Dodano: 2015-07-17, 20:25:03   przez: lowell
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 62  Zgłoś nadużycie
265
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(164)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
marcin02152
    Ocena: 110 (glosow:138)
2015-07-17 21:04:33
Tego typa na rowerze chyba poniosło. 2:25 pewnie staranowałby wózek, gdyby mu strach na to nie pozwolił. Ma namalowane przejścia dla pieszych, więc dlaczego od kogoś wymaga czegoś, czego sam nie respektuje...?

Oczko_DG
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-03-30 16:55:39
Co do przepisów to szanowny cyklista ich zbytnio nie zna. - osobno na przejściach powinien ustąpić pierwszeństwa - zestaw mierzący 18.75m musi się jakoś włączyć do ruchu i logiczne jest że zastaw przejście dla pieszych i ścieżki rowerowe. To na tyle Amen

Elaja91
    Ocena: -2 (glosow:2)
2018-01-06 23:36:45
Brawo do roqerzysty wszytsich nie nauczymy ale starac sie trzeba. Sciezki powinny byc dla rodzicow z dziecmi co jada na spacer a nie dla kogos co ma rower szosowy i co kawale 10cm kraweznik

Elaja91
    Ocena: -1 (glosow:1)
2018-01-06 23:33:17
Stane po stronie rowerzysty chociaz wiecej kilometro robie samochodem piechty niz rowerem to jadac latem na rowerze tez potrocam lokciem tych zgapionych w telefony nq drodze rowerowej. GDZIE JEST policja ja jadac po ulicy dostane mandat a pieszy idac po drodze rowerowej? Jak jade 8km rowerem do pracy to sory ale nie bede 8 km dzonil dzwonkiem na i doiotow z telefone albo pieskiem. I pozdowienia do idiotow ktorzy projektuja te sciezki.

rapp
    Ocena: 2 (glosow:2)
2017-06-01 17:07:31
A teraz poprosimy filmiki o rowerzystach zasuwających z pelna prędkością po chodnikach pomiędzy pieszymi albo o rowerzystach na ulicy którzy absolutnie nie przejmują się przepisami ruchu drogowego.

szikaka09
    Ocena: 2 (glosow:2)
2017-04-14 23:45:16
Trzeci pedał na rowerze.

kadeful
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-08-14 10:49:17
jestem ciekaw kiedy te pedały na rowerach przestaną jeździć po chodnikach a zaczną tylko i wyłącznie poruszać się po ścieżkach rowerowyych... (tak wiem, że jest ich ilość śladowa. Zrobili w mieście 100 m ścieżki rowerowej i rowerzyści chcą się posrać jak przypadkiem ktoś idzie ścieżką rowerową... ale jak rowerem zapierdala po chodniku to wtedy jest gicior...

piltz2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2018-03-25 19:32:39
100.%racyi...

kaljar
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-07-27 20:34:28
a ja panu polecam zapoznanie się z tym gdyż sam pan osobiście kilkukrotnie złamał prawo "jeżeli jedziesz po drodze wspólnej dla rowerzystów i pieszych (oznaczonej znakiem C-13/16 – to ten z pionową kreską) pamiętaj, że piesi mają pierwszeństwo. Te drogi pojawiają się często w miejscach, w których jest na tyle wąsko, że nie da się poprowadzić osobnej drogi dla rowerów. Droga dla pieszych i rowerów Prawo o ruchu drogowym, artykuł 33 1. Kierujący rowerem, korzystając z drogi dla rowerów i pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustępować miejsca pieszym.

gebal998
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-07-25 17:01:47
A widziałeś baranie jak mało kobiety na jej przejściu nie potrąciłeś? Domagasz się przestrzegania przepisów a sam je łamiesz. Jak światło nie pasuje to jedziesz pod prąd ulicą.

ozix88
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-07-25 02:42:48
nie jestem rowerzysta ale wiem co to ścieżka rowerowa a przechodnie jak widać zachowują się jak bydło. Rozumiem zapatrzyc sie, zagadac, nie zauważyc. Ale jeśli ktoś czeka na drodze rowerowej na zielone światło na przekroczenie jezdni, widza go przechodnie to już mogliby ruszyć przynajmniej wtedy dupska na swoja czesc pasow...

damsla6078
    Ocena: 4 (glosow:4)
2016-12-29 17:56:01
Czy to oznacza , że ja na drodze mam trabic na wszystkich rowerowych baranów? Nie ustępować im pierwszeństwa i straszyć że rozjade? Film żenada, rowerzysta idiota, chyba coś mu się mózg zlasował

troll1908
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-07-24 20:43:32
chuj na rowerze... nie widzi pasów dla pieszych?

enenai
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-24 15:54:10
Nauczą się wtedy jak rowerzyści przestaną jeździć chodnikiem :p

hakensik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-24 12:09:02
Tak się zapytam, wy youtuba nie macie tylko na jakieś powalone wgrane dajecie? tylko reklamy reklamy i reklamy ..

punkpropaganda
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-07-23 13:51:39
Nie wina pieszych tylko debila który te ścieżki dla rowerzystów projektował.. Po pierwsze ścieżka rowerowa jest po zlej stronie chodnika. Po drugie nie jest oddzielona od chodnika krawężnikiem, po trzecie w niektórych momentach filmu tego chodnika dla pieszych nawet nie ma a gdzieś do hu*a trzeba chodzić.. Rowerzysta to nie święta krowa i ma tak samo obowiązek uważać na pieszych jak piesi na niego. Chcecie zobaczyć jak prawidłowo ma ścieżka wyglądać zapraszam do "Europy"

fasola178
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-07-23 00:01:08
marcin02152 bardzo słusznie. Jeśli nie ustępuje pieszym na przejściu to niech nie wymaga tego od nich, że nie będą poruszać się po ścieżce rowerowej

kacper854
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-07-22 18:46:58
to po co zapier**** tym rowerem? miasto to nie miejsce na jazdę rowerem

johnnyy44
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-07-24 12:03:39
A gdzie jest miejsce na jazdę rowerem jak nie po ścieżce rowerowej w mieście?

mlody8504
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-07-22 18:41:24
Buraku co na przejsciach robisz? A taki Tir to ma lewitowac, zebys mogl spokojnie przejechac?

michalgd194
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-07-22 13:57:36
Wiochą po części i to większej części jest Rowerzysta który przejechał ulicą omijając ciężarówkę to dopiero jest cebulak nie potrafi chwilipoczekać aż ten ruszy .Chcąc zmieniać "ludzkość" trzeba zacząć od siebie samego PS. Piesi zawsze mają pierwszeństwo takie to w Polsce jest prawo .

DYREKTORNATOLIN
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-22 00:45:07
komentarz usunięty przez moderatora

mirga
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-21 16:25:13
W Polsce tak już jest, że kierowcy nie mogą patrzeć na rowerzystów, rowerzyści na pieszych a piesi na całą resztę i tak w koło. A przydałoby się trochę zrozumienia, trochę uprzejmości i pomyślunku i było by lepiej

barbieass
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-07-21 10:13:11
Pan na rowerze chyba zapomniał że wszyscy użutkownicy drogi powinni zachować szczególną ostrożność. Nie można nie zwracać uwagi na pieszych kiedy przechodzą przez przejście, wymuszać pierwszeństwo na matce z wózkiem. Co by było gdyby tak jeździli kierowcy samochodów?

Slager
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-07-21 09:33:44
Teraz autor filmu wie jak czują sie kierowcy samochodów spowalnianych przez rowerzystów na drodze...

vert0
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-07-21 08:10:35
Ten rowerzysta powinien najpierw zajrzeć w kodeks drogowy i przeczytać co oznacza tzw. zebra. Nagminnie łamie przepisy nie przepuszczając pieszych przez przejście, a innych wyzywa od cebuli.

plomien1234
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-07-21 06:15:03
Cebula? A i owszem. Sam jestem rowerzystą i widzę jakim błędem było zniesienie kart rowerowych, ile osób poruszających się na skuterach, rowerach i innych urządzeniach stanowi zagrożenie dla życia własnego i innych użytkowników czy to na ulicach czy chodnikach. Cebulak na rowerze jest tego idealnym przykładem. Zerowa znajomość przepisów i poczucie "jestem świętą krową".

mpeer
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-07-20 23:03:54
Największą cebula wieje od wielce kolarza. Pieszy na prześciu na ścieżce rowerowej ma tak samo pierwszeństwo jak na przejściu przez ulicę.

ToRnADo147
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-07-20 22:07:05
BATEM NAPIER**LAĆ TO BYDŁO !!!!

Paszeko
    Ocena: 1 (glosow:1)
2016-01-01 18:11:57
Masz rację takiego chamskiego rowerzystę tylko batem!

kotek_terrorysta
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-07-20 21:58:02
Ten film idealnie nadaje się na wiochę -dzięki swojemu autorowi. Jadąc należy się trzymać prawej krawędzi drogi, zachować ostrożność przy wyprzedzaniu, stosować zasadę ograniczonego zaufania względem innych. Ten kierujący to typowy 'mistrz prostej' - mam drogę to zapier()m i niech się dzieje co chce.

angie76
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-07-20 21:31:57
Na ścieżkach rowerowych pierwszeństwo mają rowerzyści, ale wszędzie w ruchu drogowym istnieje nakaz ostrożnej jazdy, bo ja jako piesza na przejściu bez sygnalizacji, najczęściej muszę bardzo uważać, by mnie nikt nie potrącił, choć mam pierwszeństwo! Pan z filmiku jechał brawurowo i miał w nosie innych uczestników ruchu - to działa w obie strony głąbie!

koliberekXX
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-07-20 20:57:53
ROWERY PANUJĄ NA CHODNIKACH NIE RAZ UCIEKAŁAM IDĄC Z SYNKIEM BO ROWERZYSTA JECHAŁ UCIEKAŁAM NA TRAWĘ!! SYNEK JEŻDZI NA HULAJNODZE OSTATNIO WYWALIŁ SIĘ BO ROWERZYSTA GO POTRĄCIŁ POJECHAŁ DALEJ A KOLEŚ JEDZIE MEGA SZYBKO NIE ZWRACAJĄC UWAGI NA PIESZYCH KRÓL IDIOTA

comy
    Ocena: 11 (glosow:11)
2015-07-20 17:49:58
rowerzysta nigdy nie ustąpi pierwszeństwa pieszemu na pasach namalowanych na ścieżce rowerowej!!! Krzyczą że nie przestrzega się przepisów wobec nich a sami ich nie respektują lub ich nie znają !

soltera5
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-07-20 17:48:26
to nie jest zjazd prze miasto na czas...sadze że jechał ponad 25km/h cały czas...jak cche sie scigac to gdzie indziej...burak dla mnie

prarock
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-07-20 17:30:05
Rower z komunii i cały świat leży u stup.

budka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-07-20 20:06:19
"stup"- serio? A co filmiku, to cóż mamy przykład, że zarówno piesi jak i ten rowerzysta to barany i święte krowy. Piesi łażą jak chcą, a rowerzysta nie zauważa przejścia dla pieszych...Brak słów. Ja już pomijam kwestię tego, że ścieżki rowerowe są często i gęsto zaprojektowane bez wyobraźni...a to drzewo, a to słup...

bialikp
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-07-20 17:14:49
Po prostu kretyn.I tyle w temacie.

Elpe13
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-07-20 16:29:27
I potem się dziwić, że kierowcy i piesi nie lubią rowerzystów....ten rowerzysta to jakiś oszołom

pepe900
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-07-20 15:25:47
rowerzysta na chodniku dla pieszych cacy a pieszy na ścieżce rowerowej już bleee ??

owieczka1987
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-07-20 15:24:15
Rowerzystą przeszkadzają piesi na ścieżkach rowerowych??A co mają powiedzieć kierowcy samochodów na takich matołów, którzy jadą środkiem jezdni blokując ruch a obok jest ścieżka,zjeżdżają bez patrzenia z chodnika wprost pod koła samochodu lub bez zatrzymania się przejeżdżają przez pasy.Braku sygnalizowania kierunku jazdy podczas poruszania się po jezdni rowerzyści mają chyba we krwi.Potrącisz takiego matołka,który jeździ jak pokraka a wina twoja.A już nie wspomnę,że w ogóle nie zwracają uwagi na dorosłych i dzieci jak jeżdżą po chodnikach jak nie ma ścieżek rowerowych.Zachowują się jakby byli

edziuedziu
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-07-20 15:05:58
To znaczy że jak mi jakiś pieszy albo rowerzysta wpakuje się na jezdnię poza miejscem do tego przeznaczonym to mam go roz...ć samochodem bo to droga tylko dla mnie.

martenscool
    Ocena: 11 (glosow:13)
2015-07-20 14:36:59
0:14, przejście dla pieszych, nie ustąpienie pierwszeństwa pieszym - 350zł 0:57, j.w. 2:35, j.w. 3:37, przejeżdżanie "na pałę" przez skrzyżowanie bez zachowania ostrożności "bo ja mam pierwszeństwo"... Brak słów na tego pseudo rowerzystę. Wymagając od innych wymagaj najpierw od siebie...

CzuowiekBanan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-23 22:29:06
ale idiotow lazacych po sciezce rowerowej to juz nie widziales ?

otookojokoono
    Ocena: -18 (glosow:20)
2015-07-20 13:11:53
No nie mogę jakie tępe typy tu komentują. Gość jedzie legalnie ścieżką rowerową a ludzie jak bydło na pastwisku włażą mu pod koła i jakie są komentarze? -"niech się rowerzyści sami nauczą przepisów" -"burak wcale nie uważa na pieszych a to oni mają pierwszeństwo" -"rowerzyści w Polsce uważają się za pojazdy uprzywilejowane". No tak z tych komentarzy wali cebulą że oczy mi łzawią. Ścieżka rowerowa jest tylko dla rowerów. Jak włazisz na ścieżkę rowerową to się rozglądaj - jak włazisz na tory to też grzebiesz w torebce zamiast się rozejrzeć?

barbieass
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-21 10:20:49
Stary właśnie przez takie tępe pały są wypadki, więc nie odzywaj się gdy nie masz nic ciekawego do powiedzenia. Właśnie po to powinny być kursy nauki jazdy dla rowerzystów, lub powinno się od nich wymagać znajomości przepisów o ruchu drogowym.

gazetny
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-07-20 12:26:04
Przyznaje, chodzenie po sciezce rowerowej, kiedy chodnik jest wolny to wiocha. Pieszy na pasach ma jednak pierwszenstwo i trzeba zachowac szczegolna ostroznosc w szczegolnosci jezeli chodzi o dzieci i osoby starsze. Za takie trabienie na pasach dostalby kopa i spadlby z roweru bo trabic mozna tylko po to aby ostrzec o niebezpieczenstwie a nie wymusic. Egzaminy na karty rowerowe dla wszystkich, doroslych tez!

raider667
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-07-20 12:11:51
Ja Wam powiem kiedy ... kiedy cykliści przestaną popierdalać po drogach mając ścieżkę rowerową 10m dalej ... Ale nieeee taki cyklista "profesjonalista" nie może jechać swoim rowerem za 10k po ścieżce ... on musi jechać środkiem drogi robiąc korek 10km.

jersey_pan
    Ocena: 12 (glosow:12)
2015-07-20 12:07:20
ten film jest też dowodem, że karta rowerowa i egzamin powinny być obligatoryjne by bicyklem jeździć. czy ten żałosny cyklista nie wie, że pasy ruchu też bywają zajęte, że ograniczenia prędkości są m.in. po to by uniknąć nieszczęścia gdy dzieciak, czy ktoś roztargniony gdzieś wlezie. może autor powinien jeździć tylko po zamkniętym torze, bo jego nadwrażliwość, socjopatyczne i agresywne nastawienie do otoczenia - są przerażające !!!

jersey_pan
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-07-20 12:04:31
przygadał kocioł garnkowi ! tak jak postrzegasz pieszych w tym filmie cyklisto - tak samo jesteś zakałą dla kierowców. cykliści sami łamią przepisy, jeżdżą jak czubki, do tego brakuje im zdrowego rozsądku bezmyślnie egzekwują swoje prawo nie biorąc pod uwagę żadnych czynników. kierykant wie, że nieraz coś się może zdarzyć, zatrąbi, zwyzywa, ale nic się nie stanie. cyklista woli zginąć ale mieć racje...

Ostrogoth
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-07-20 10:17:42
Pojedźcie sobie do Anglii hejterzy i zobaczcie jak powinno być na ścieżkach rowerowych i jak to jest respektowane!

sznib
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-07-20 10:31:06
Ostrogoth, ale tu mamy Polskę Cebulandię i dla większości pojęcie kultury na drodze jest obce, a drogowy rasizm rozkwita. Jak widać w większości komentarzy.

Ostrogoth
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-07-20 10:44:47
Dokładnie. Patrzcie, Anglik (rodowity, nie pseudo Anglicy-Polacy) zajdzie Ci minimalnie drogę, to kiwnie głową i przeprosi. Polak natomiast albo w Ciebie wszedłby albo Cię zbluzgał. Tak samo jest na ścieżkach rowerowych... Oczywiście są też granice ale jak się nie wkurzyć jak widać takich bezczelnych ludzi jak na w/w filmie.

manamanam
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-07-20 09:57:04
lowell, nie wiem, czy to Ty jesteś autorem filmiku, czy nie. W każdym razie ścieżka rowerowa nie pozwala automatycznie zapie*dalać po 20 km na rowerze. Wyskoczy dziecko, wyskoczy zwierzę i masz pusty łeb na chodniku. Natomiast sytuacja z tirem, to czysty kretynizm, którego mógł dokonać tylko bezmózg. Życzę potrącenia i płacenia szkód z własnej kieszeni.

wujekdobrrarada
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-07-20 09:42:56
A jak jeżdżą rowerami po chodnikach to już nie jest cebulactwo i wiocha...

plamka81
    Ocena: 9 (glosow:17)
2015-07-20 08:24:26
Idiota, poprostu idiota! Trafil byś na mnie to bys zlecial z tego frajerskiego roweru!

CzuowiekBanan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-20 19:38:00
ahahahah kozak w necie piz.a w swiecie co bys zrobil ? zesral sie przed nim ?

konkep
    Ocena: 8 (glosow:12)
2015-07-20 08:22:49
Rowerzyści w Polsce uważają się za ważniejszych niż św. krowy w Indiach. Wydaje im się że są pojazdami uprzywilejowanymi, że miga im niebieskie światełko na głowie. Mam po dziurki w nosie rowerów na polskich drogach. Nie nazywam ich inaczej jako rowarzyści-faszyści.

wredniuch
    Ocena: 14 (glosow:18)
2015-07-20 08:19:12
Po pierwsze panie nagrywający to droga dla rowerów i wg Prawa o ruchu drogowym dokładnie art.33 pkt 1 Kierujący rowerem jest obowiązany korzystać z drogi dla rowerów lub pasa ruchu dla rowerów, jeśli są one wyznaczone dla kierunku, w którym się porusza lub zamierza skręcić. Kierujący rowerem, korzystając z drogi dla rowerów i pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustępować miejsca pieszym. Tym filmikiem sam pokazałeś jakim jesteś cebulakiem.

mcbox
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-07-20 09:25:58
po pierwsze panie komentujący na nagraniu widać, że ścieżka rowerowa jest wyraźnie wydzielona i nie jest to droga równorzędna dla rowerów i pieszych na którą się tak ładnie powołujesz. A skoro taki chętny jesteś do podpierania się ustawą to polecam doczytanie art. 11 tej samej ustawy na którą się powołujesz. Wiesz, ze gdzieś dzwonią, ale nie do końca wiesz w którym kościele. Cebula, czosnek i burak w jednym.

bystry_kaziu
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-07-20 09:36:25
za to tobie mcbox zadzwoni jak kiedyś z liścia zbierzesz za taką jazdę

mcbox
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-07-20 09:42:12
Nie pochwalam takiej jazdy, odnoszę się do sytuacji i komentarza kogoś kto najwyraźniej niedokładnie czyta KD i widzi tylko prawa, a nie zwraca uwagi na obowiązki pieszych.Ale zobaczymy komu bardziej zadzwoni Kaziu jak ci rozpędzony rower zaparkuje w ... :)

Brylew
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-07-20 08:08:10
polecam osobom jezdzacym rowerem wspaniałą lekturę a jest to Prawo Ruchu Drogowego a w szczególności art. 16, art 26 ust .1 pkt 3 oraz art. 33 ( czyli podstawowe obowiązki poruszania się rowerzysty) chociaż tyle.

jamez
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-07-20 06:54:14
burak na rowerze po chodnikach też tak pewnie jeździ a jak mu się chodnik znudzi to zjedzie na ulice a potem znowu na chodnik i tak kur.wa wszystkim przeszkadza

szlapon
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-07-20 06:27:26
... i jesteś taki ważny bo jedziesz na rowerze z kamerka! Z drogi ludziska bo was nagram i nauczę jak chodzić ! Mam kamerkę i internet i nie zawaham się ich użyć!! Pamiętaj o przesłaniu filmików na policje i prokuraturę, a co nie się nimi zajmą!

pawel1710
    Ocena: 10 (glosow:14)
2015-07-20 02:04:56
komentarz usunięty przez moderatora

milencia22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-20 00:10:36
komentarz usunięty przez moderatora

JeBusChytrus
    Ocena: -10 (glosow:16)
2015-07-19 23:42:33
komentarz usunięty przez użytkownika

KapitanZbuk
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-07-20 06:26:26
komentarz usunięty przez użytkownika

rapp
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-07-20 11:45:54
Rozumiem, że na przyszłość mam od Ciebie zezwolenie na walenie po ryju tych którzy mimo ścieżki jadą chodnikiem?

jersey_pan
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-07-20 12:10:00
może kiedyś spotkasz się ze zderzakiem mojego auta, jak przeskoczysz na czerwonym świetle... puknij się w puszkę rezonansową którą nosisz na karku zamiast głowy...

gekon80
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-07-19 23:40:25
Jak rowerzysta pop*erdala jezdnią i blokuje ruch mając po prawej pustą ścieżkę rowerową to jest git???

sandslash
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-07-20 01:29:21
albo jak popier*ala chodnikiem.

sznib
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-07-20 10:25:44
Ludzie, nie ośmieszajcie się z takimi komentarzami. Przypomina to sytuację jak Kowalski się skarży Malinowskiemu że go wieczorem okradli, a Malinowski na to "No i co z tego panie, jak ci pana sąsiedzi z bloku to dopiero bandyty są". Trochę więcej pomyślunku, i mniej rasizmu drogowego. Każdą sytuację należy rozpatrywać oddzielnie bo idiotów jest mnóstwo zarówno wśród rowerzystów, kierowców, motocyklistów jak i pieszych. Sporo jest też normalnych ludzi, którzy chcieli by żeby ich prawa były respektowane, a muszą wśród tych idiotów się poruszać.

videocop
    Ocena: 4 (glosow:14)
2015-07-19 23:37:03
Gość pcha się w gips. To jest ścieżka rowerowa a nie tor kolarski.

LoganX87
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-07-19 23:18:37
Widzę, że moderatorzy są uczuleni na wolność słowa... a raczej jej brak :] Kij wam w oko :]

LoganX87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-19 23:14:55
komentarz usunięty przez moderatora

Biernas
    Ocena: 9 (glosow:25)
2015-07-19 23:07:45
Ścieżka rowerowa to nie autostrada. Do autora nagrania: Zachowuj się jak człowiek a nie jak DEBIL. Przejeżdzasz obok małego dziecka jak obok psa. Wkrótce zapewne przekonasz się jakie szanse ma rower ze spotkaniem z cieżarówką której przejeżdzasz przed nosem w martwym punkcie. Widocznie w twoim przypadku brak mózgu to nie przypadek. Powinien ktoś poprzebijać ci opony.

Pazdziochoff
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-07-19 23:34:36
dawniej milicja poprostu wentylki zabierala i takie cos by sie teraz tez przydalo...

jersey_pan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-20 12:11:52
też uważam, że tym popisem koło dzieciaka, autor udowodnił, że jest psychopatą i powinien się leczyć. ciekawe, że sam gotowy jest ukrzyżować kierowcę, który szybko i blisko przejedzie obok niego, no ale na tym polega jego schorzenie psychiczne, że nie odróżnia dobra od zła...

bystry_kaziu
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-07-19 22:51:39
w 0:14 widzę że pieszemu nawet pasy nie pomogły

Python013
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-07-19 22:39:04
Strasznie szum z trakcji słychać, koleś chyba na zimówkach się toczy. Co wy o tym sądzicie ? ;)

mihoo5
    Ocena: 19 (glosow:19)
2015-07-19 22:36:21
No kolego. jak omijałeś tą ciężarówkę to dopiero zachowałeś się jak idiota. Jazda po trawniku, pasem jezdni pod prąd i przed sama maska samochodu. szkoda że nie ruszył. Byłoby jednego debila mniej. Pomyślałeś o tym jak taka ciężarówka ma wyjechać z bocznej ulicy? widać że nie jesteś kierowcą a rowerem jeździsz bo masz już dowód osobisty a na przepisach się nie znasz. Nic nie wniosłeś tym filmem pokazałeś tylko że Twoje zachowanie w stosunku do innych jest wiochą.

rbk17
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-07-19 22:34:28
0:53 co widać również na zdjęciu pani po lewej - pięęęękność!

Python013
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-07-19 22:40:09
A mnie urzekła ta z prawej :P

Mr.Hayde
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-07-19 22:31:22
rowerzyści jeżdzą też po chodniku przeznaczonym dla pieszych więc jest remis ja nie widzę żadnego problemu no ale jak ktoś szuka kwadratowych jaj to zawsze znajdzie.

Rycerz1990
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-07-19 22:26:12
15 cm dla rowerzysty, wolny środek dla motocyklistów. Tacy różni a dawcy organów tacy sami.

michalsz1980
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-07-19 22:23:41
Sam jestem rowerzystą a szacunku do pieszych nauczyłem się na Sardynii. Idę sobie ścieżką rowerową, dwa szerokie pasy, a ci zwalniają uśmiechają się nikt na nikogo nie krzyczy nie wyzywa. W Polsce bo jest droga rowerowa to już tylko rowerem można zapi###alać i na nikogo nie zwracać uwagi. Troszeczkę cierpliwości dla pieszych i nikomu krzywda się nie stanie. Pozdrawiam :)

akr69
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-07-20 01:15:54
za lepka w Berlinie w 10 minut nauczylem sie chodzic tylko chodnikiem, sciezki rowerowe tylko dla rowerow, jak pojawily sie sciezki rowerowe na osiedlu w Polsce to nagminnie byly wykorzystywane jako parking aby janusze mogly swoje samochody trzymac pod oknami, wtedy to jadac rowerem walilo sie kierownica po lusterkach albo rysowalo lakier (specjalnie wycinalo sie gume w raczkach i strzepilo konce kierownicy) i po miesiacu wiekszosc januszow parkowalo na parkingu;) ps. cieprliwosc konczyla sie w niedziele jak cale rodziny przechadzaly sie sciezka rowerowa a chodnik pusty, wtedy to z lokcia

Nokian997
    Ocena: 4 (glosow:16)
2015-07-19 22:07:28
Ten rowerzysta to niewiem mysli ze ma samochod i wszystko moze, ja sram na rowerzystów i jakbym takiego cwaniaka spotkal to by leżał pod kołami z połamanym kregosłupem, a pojazdy są ważniejsi od tych rowerów dla dzieci , w dodatku ten film zgłosiłem juz na policje z powodem zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu lądowym ponieważ pieszych o mało nie rozjechał :) sąd napewno bedzie szcześliwy wymierzając Ci grzywne

CzuowiekBanan
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-07-20 19:41:39
kolejny grozny xd na policje jedyne co mogles zglosic to swoje niedoje.anie mozgowe

bikerepublik
    Ocena: 14 (glosow:18)
2015-07-19 21:39:16
Czy ten ktoś na tym rowerze nie wie, że pierwszeństwo na przejściu dla pieszych na drodze rowerowej ma pieszy. Gdyby zrobił mi tai numer jak tej kobiecie z wózkiem to by zęby stracił i jeszcze bym go do sądu podał po obdukcji o spowodowanie wypadku. Idiota jakiś i tyle.

isoetes
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-07-19 22:40:57
A o zatrzymywaniu się, zwalnianiu i zawracaniu na przejściu do pieszych to słyszałeś? Można? Nie można...

piyrwqe
    Ocena: 9 (glosow:17)
2015-07-19 21:36:16
Tytuł idealny, tyle że cebula na bicyklu siedzi. Dlaczego to już wiele osób w komentach wcześniej wyjaśniło. Gnojkowi należałoby wsadzić kij w szprychy, to nauczyłby się kulturalnej jazdy.

giee
    Ocena: 10 (glosow:12)
2015-07-19 21:32:39
Od kiedy rower ma pierwszeństwo przed pieszym na przejściu? Co to ma być wymaga a sam nie przestrzega.

zbynio4
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-07-19 21:28:30
Kurde ja się nie dziwie ze są takie schizy ... w Londynie ścieżki rowerowe są wytyczone na jezdni, rowerzysta nie koliduje z pieszymi ... kurde u was jak zwykle ... ktoś pomyślał. Żenada roku.

ken299
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-07-19 21:18:54
pomału dochodzi do tego że kierowca nie będzie miał żadnych praw na drodze,a piesi i rowerzyści będą chodzić jak chcą,

wielki_miszcz
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-07-19 21:12:10
tak to jest jak ci te przyciasne gacie ściskają jądra przez cały dzień, później tracisz kontakt z rzeczywistością - już ci to kiedyś pisałem, jedź pod stadion legii po meczu ... w najlepszym razie wyjdziesz z tego z pompką rowerową wsadzona głęboko w rzyć

wolfek
    Ocena: 9 (glosow:9)
2015-07-19 21:00:33
To nie jeździj tym rowerem jak pop.....lony tylko dostosuj prędkość do warunków.

Adrian2712
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-07-19 20:57:38
Za to wymuszanie na przejściach dla pieszych dostałby ode mnie w ryj!

bonifacq
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-07-19 20:22:25
Co za debil wymyślił żeby robić ścieżki rowerowe obok przejścia dla pieszych , to nic innego jak proszenie sie o tragedie , Rower wjeżdżający na ulice to nic innego jak wtargnięcie , ROWERZYSTA powinien za każdym razem przeprowadzać rower przez ulice jeśli że żyć ,

Titik88
    Ocena: 13 (glosow:17)
2015-07-19 20:19:29
Na rowerze taka sama cebula jak i na ścieżkach. Rozjechałby baran kobiete prawidłowo przeprowadzającą wózek po przejściu dla pieszych. Do tego szeryf założył sobie sygnał żeby poprawić sobie samopoczucie. Dokładnie taki sam cebulak jak ludzie których od cebuli wyzywa.

jacek.jacek
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-07-19 20:19:15
Gdybym jeździł samochodem tak jak on rowerem to troszkę rowerzystów i pieszych by ubyło.

terrorparty
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-07-19 20:01:48
komentarz usunięty przez moderatora

liseklisek6666
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-07-19 19:57:25
Mnbie też wkrzają przechodnie naścieżkach rowerowych, alle na tych przejściach to gość powinien zachować ostrożność no i mógłby przepuścić ludzi.

kusy73
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-07-19 19:55:15
święta krowa na rowerze, jeżdzę i rowerem i samochodem i wkurzają mnie takie typki

fixxxer85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-19 19:51:55
Ktoś wie co to za miasto?

sprytek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-07-19 19:58:46
Warszawa Tarchomin..

fixxxer85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-20 13:25:38
Dzięki. Tak z ciekawości...

muchaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-21 22:10:26
I Bielany okolice Metro Młociny.

rapp
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-07-19 19:51:40
Gość na rowerze to pipka która chyba jako jedyna przyjemność w życiu ma jeżdżenie jak szalony na rowerze i wrzucanie do neta filmików jacy to piesi źli. Ale czy jeżdżenie z taką szybkością pomiędzy ludźmi to norma? Nie przepuszczanie pieszych na przejściach jest ok? Trąbienie na ludzi przechodzących z chodnika na przystanek przez ścieżkę rowerową to nic złego? Tu widzę doskonały przykład pasujący jak ulał do cytatu z Biblii: "A czemu widzisz źdźbło w oku brata swego, a belki w oku swoim nie dostrzegasz?".

urocza80
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-07-19 19:46:55
Szkoda,że mój piesek przeniósł się na tamten świat.Kiedyś taki agresywny psychopata na bicyklu tak mnie podk..wił,że spuściłem zwierzątko ze smyczy w pogoń za debilem.Zobaczyć jeszcze raz tę panikę w jego oczach-bezcenne.

bols58
    Ocena: 8 (glosow:14)
2015-07-19 19:41:14
Cebularzu na rowerze!!! Czy przepisy ruchu ciebie nie obowiązują???

g6952210
    Ocena: 11 (glosow:15)
2015-07-19 19:40:34
Koleś jest skończonym kretynem. Się kur*a szeryf na dwóch kółkach teraz znalazł. Koleś tirem będzie może cofał, bo się rowerzysta pojawił? Już mu się ogon kur*a pali pajacowi. Zwolnić przy dziecku też się nie da. Jeżdżę dużo i często szybo na rowerze i nie mam problemu, żeby wyminąć przechodnia czy zwolnić trochę bo ktoś akurat tamtędy idzie. Fakt że powinno się respektować ścieżki rowerowe, a niektórzy kierowcy na prawdę nie myślą wyjeżdżając z uliczki- ale najlepsza jest współpraca a nie wojowanie w stylu ostatniego kretyna.

ghrupolak89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-19 19:22:56
Dźwięk jakby ścigaczem jechał

fati65
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-07-19 20:15:56
Mało ... On tak myśli

czerkawski
    Ocena: 19 (glosow:25)
2015-07-19 19:16:35
Tempaku .Dwa razy wymusiles pierwszenstwo na przejsciu dla pieszych.Twoja agresywna jazda swiadczy ,ze jestes zwyklym dupkiem ktoremu sie wydaje ,ze jak jezdzi po sciezce to wszytkich znajdujacych sie na niej mozna rozjechac.Imbecyl.

muczaczita
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-07-19 19:11:09
jesli chodzi o przejscia dla pieszych to komentujacy ten post maja racje ze pieszy ma pierwszeństwo lecz jesli chodzi o tych ktorzy chodza lub stoja dla drodze dla rowererzystow to autor ma racje ale najwieksza wiocha jaka widze w tym filmiku to jest samo umieszczenie drogi dla rowerzystow na polowie chodnika dla pieszych bo np w holandii gdzie pracuje to droga dla rowerzystow a jezdnia dla samochodow nie ma zadnej stycznosci ze sobą

ks.proboszcz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-19 19:06:42
komentarz usunięty przez moderatora

martin987
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-07-19 19:04:35
Ja pier...e, nie ma to jak mentalnosc buraka ze wsi. Odkad pojawily sie sciezki rowerowe w pl (dla plebsu to jakas nowosc) to cebulaki uwazaja ze nic nie moze na nich stanac. W cywilizowanych krajach gdzie nie ma takich polaczkow jest norma ze rowerzysci sa na sciezkach dla pieszych a piesi na sciezkach rowerowych i jakos nikt nie ma o to 'bulu' dupy.

tybalt
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-07-19 18:51:41
dokończenie poprzedniego posta: ustępować miejsca pieszym. Dodatkowo chciałbym przypomnieć wszystkim kierującym, iż PIESZY ma ZAWSZE pierwszeństwo. Polecam zapoznać się i nauczyć przepisów, a potem udawać wielce obeznanego w temacie. No coments

magic1948
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-07-19 22:10:02
Nie popieram cyklisty z filmiku, ale Tobie proponuję czytać ze zrozumieniem to co piszesz."Kierujący rowerem korzystając z drogi dla rowerów i pieszych..." Droga rowerowa jest TYLKO dla rowerów a nie dla pieszych.

michal31bydg
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-07-19 18:49:40
Ciekawe gamoniu kiedy Ty się nauczysz zatrzymywać na pasach jak idą piesi ,myśli baran że ma zawsze pierwszeństwo

tybalt
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-07-19 18:48:22
Rozwiąże wasze wszystkie wątpliwości i dodam, że osoba nagrywająca filmik i uważająca się za wielkiego cyklistę łamie przepisy ruchu drogowego zachowuje się jak pirat drogowy! Rozdział 5 - Ruch pojazdów Oddział 11 - Przepisy dodatkowe o ruchu rowerów, motorowerów, pojazdów zaprzęgowych Art. 33. 1. Kierujący rowerem jest obowiązany korzystać z drogi dla rowerów lub pasa ruchu dla rowerów, jeśli są one wyznaczone dla kierunku, w którym się porusza lub zamierza skręcić. Kierujący rowerem, korzystając z drogi dla rowerów i pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustępować

hjkr
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-07-19 18:47:21
poloki cebuloki cisna typa na rowerze, pojedzcie do normalnego kraju, gdzie nikt nie wlezie na sciezkie rowerowo bo go rozjedzie rower albo skuter, widzialem juz filmiki tego chuopa, i wlasnie powinien ich rozjezdzac, jak kiedys bylem w polsce na troche, jade parkiem sciezka i chodnik jak 4 sciezki caly wolny a 2 baby ido po sciezce to sie rozpedzilem i jednej takiego klapsa na tylek sprzedalem ze az mie reka do wieczora bolala.

g6952210
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-07-19 19:47:15
Polecam ruszyć ten tłusty zad polskiego szeryfa jakiegokolwiek kraju za zachodnią granicę i zobaczyć co jest normą u ludzi a nie publicznie pieprzyć bez sensu. Mieszkałem rok w Niemczech i Hiszpanii i żaden burak się nie czepiał jazdy po chodniku "dla pieszych" i żaden popapraniec nie robił sprawy z tego że musiał użyć dzwonka na drodze rowerowej. Tak samo z tolerancją- polska wieś chce tolerancji wg zachodniej Europy, tymczasem tam ludzie są przeciwko homopopaprańcom, tylko nikt o tym w mediach nie wspomina.

de_vall
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-07-19 18:46:59
poszło na KGP - to jakiś zjeb - to, że ktoś jest na ścieżce nie znaczy, że trzeba zjeżdżać na środek jezdni albo wjeżdżać na chodnik, mało dziecka nie staranował - jeździ jak chce i gdzie chce a niby taki porządny - zjeb i tyle - to tak jakby mi ktoś drogę zajechał samochodem a jak bym go wyminą chodnikiem rozganiając pieszych

nayacz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-07-19 18:45:42
komentarz usunięty przez moderatora

daniel16126
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-19 18:42:16
fajny sygnał dźwiękowy :D

barbarella123
    Ocena: -7 (glosow:13)
2015-07-19 18:29:43
komentarz usunięty przez moderatora

g6952210
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-07-19 19:52:59
Polecam ruszyć ten tłusty zad polskiego szeryfa jakiegokolwiek kraju za zachodnią granicę i zobaczyć co jest normą u ludzi a nie publicznie pieprzyć bez sensu. Mieszkałem rok w Niemczech i Hiszpanii i żaden burak się nie czepiał jazdy po chodniku "dla pieszych" i żaden popapraniec nie robił sprawy z tego że musiał użyć dzwonka na drodze rowerowej. Tak samo z tolerancją- polska wieś chce tolerancji wg zachodniej Europy, tymczasem tam ludzie są przeciwko homopopaprańcom, tylko nikt o tym w mediach nie wspomina.

Dune
    Ocena: 11 (glosow:13)
2015-07-19 18:26:51
Przypomnę tylko temu nadgorliwemu rowerzyście że pasy są dla pieszych i niejednokrotnie niemal powoduje zagrożenie. Nawaliło prądu w kitę.

kapselxxx
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-07-19 18:25:03
Jedynym burakiem tu jest ten co to nagrywa

tata1
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-07-19 18:14:48
To co wyprawia na rowerze to jest prawdziwa WIOCHA

rafalemilian
    Ocena: 4 (glosow:14)
2015-07-18 16:55:24
Tak mnie irytują te pedały na rowerach założy na siebie kondom, pedalski kask i wielki cyklista pan chodnika aż się chce stalowa rurkę między szprychy wpier...ić jak wy się wy...ał parę razy to by się nauczył jeździć.

ucho103
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-07-19 19:57:02
pedały na rowerach - to samo o tych ciotach myślę, tydzień temu jechało 5ciu takich pedałków zaraz przy zjeździe z ronda wjechali mi pod koła na przejściu DLA K$%#A PIESZYCH (dwóch przejechało, a 3 wjechało mi zaraz pod koła), troche się zdziwili jak chciałem z auta wyłazić, zaczeli uciekać aż miło :)

AnkaLP
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-07-18 12:54:50
Przy okazji pozdrowienia dla rowerzysty, który jadąc chodnikiem z rodzinką w Koziegłowach w dniu wyborów darł się za daleka "uwaga", żeby mu piesi ustąpili, a potem prawie wjechał pod samochód, który wyjeżdżał z bocznej uliczki. (oczywiście kierowca dostał reprymendę, że nie uważa)

verbatimen
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-07-18 10:19:37
Proszę autora filmu żeby teraz pomyślał o tym droga publiczna i rowerzyści jadący jak im się podoba trochę po jezdni po pasach bez sygnalizowania manewrów a nawet w parach!!! . Politycy dają rowerzystą NOWE PRZYWILEJE ale przemyślcie to pod względem swojego bezpieczeństwa (jazda rowerem na jedno kierunkowej pod prąd) .

CzuowiekBanan
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-07-18 17:33:37
szkoda ze tobie slownika nie dali

magic1948
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-07-19 22:04:47
Jak to się daje "rowerzystą"? Cóż to za sposób?

drazu
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-07-20 03:16:20
"Rowerzystą" przebiłeś wszystkich 😊

glaca86
    Ocena: 9 (glosow:13)
2015-07-18 08:00:48
W Polsce mamy dwa typy ludzi na rowerach: "Rowerzyści" którzy jadą rowerem bo muszą, lub chcą się przejechać rekreacyjnie. Drugi typ "miejscy Kolarze" tępe pi#dy które nie zważają na nic, są panami drogi, chodnika, ścieżek rowerowych, jedzie drogą złapie go czerwone, to się wpie#doli przejściem dla pieszych na drugą stronę sygnalizacji(oczywiście zapie#dalając przy tym), jeżeli nie przeciśnie się w korku między samochodami, to nadrobi chodnikiem między ludźmi, grunt to nie zatrzymać się, bo czas przecież leci!

grzessubaru
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-07-18 09:09:58
Dojeżdżając do skrzyżowania kierowca powinien zachować odstęp by rowerzysta mógł z prawej przejechać, wg. zasady rowerzysta z prawej strony, jakiś czas temu była kampania w mediach "rowerzysta z prawej strony"!!!

g6952210
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-19 19:51:21
komentarz usunięty przez moderatora

MaRo88PL
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-07-19 22:14:35
grzessubaru - zgodnie z kodeksem drogowym KAŻDY poruszający się po publicznej drodze pojazd powinien trzymać się możliwie najbliżej PRAWEJ krawędzie jezdni. Nikt nie jest wróżką żeby wiedzieć czy jak będzie przez kolejne 2 minuty stał w korku, to czy jakiś pedalarz (znaczy się z Bożej łaski kolarz) nie raczy podjechać ...

statom
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-07-18 07:53:18
idiota na rowerze ! tak się czepia wszystkiego a wymusza pierwszeństwo na przejściu dla pieszych .

Osama98
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-19 22:11:52
komentarz usunięty przez użytkownika

chlewnia666
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-07-18 07:35:32
to pieszemu ku##o powinieneś ustąpić

pibi80
    Ocena: 3 (glosow:13)
2015-07-18 01:34:26
I znowu ta homopropaganda, wszędzie pedały (rowerowe tym razem, ale jednak).

irek285
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-07-18 00:47:09
W Polsce ścieżki rowerowe są od niedawna,i nic dziwnego że ludzie jeszcze nie ogarniają.Murzyni i muslimy są w Europie od dziesiątek lat i jeszcze się nie zasymilowali.

diabelek71
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-18 00:02:34
komentarz usunięty przez moderatora

johno
    Ocena: 13 (glosow:17)
2015-07-17 21:51:09
Za kilka wymuszeń pan rowerzysta powinien w ryj dostać.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-07-18 01:22:45
Racja, ale jak nie będzie wymuszał i "walczył o swoje", to go na tych ścieżkach rowerowych zadepczą. Identycznie, jak z przechodzeniem na pasach przez ruchliwą ulicę bez sygnalizacji świetlnej - jak nie wymusisz, to będziesz stał do "usranej śmierci", bo żaden burak się nie zatrzyma (choć widzę, że przynajmniej w Warszawie jest powoli coraz lepiej pod tym względem).

nexus4610
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-07-21 02:11:34
gowno prawda w moim miescie jak widza ze ktos czeka to staja tylko problem jest taki ze sa 2 pasy czesto i nigdy nie wiadomo kto jedzie drugim ale mnie jeszcze nikt nie potracil ;)

Suzzi86
    Ocena: 12 (glosow:16)
2015-07-17 21:49:50
bez jaj, tu chyba nagrywający przesadza, szczególnie gratuluję mu trąbienia na samochody... tak mu się spieszyło, że aż ciężarówkę musiał ominąć?

RuterFull
    Ocena: 10 (glosow:20)
2015-07-17 21:06:06
W wielu sytuacjach to pieszy miał pierwszeństwo ale ty jak ten osioł do przodu, trąbka i sandał... w wielu sytuacjach to osły stały i dziwiły co poczesz... A tak naprawdę wszystkiemu winne są barany co te ścieżki projektują bo patrząc na swoje miasto z punktu widzenia zapalonego rowerzysty widzę że nie trzeba być architektem po studiach by widzieć jak wiele rozwiązań ułatwiających życie pieszych i rowerzystów można by wprowadzić prościej i taniej...

marcin02152
    Ocena: 110 (glosow:138)
2015-07-17 21:04:33
Tego typa na rowerze chyba poniosło. 2:25 pewnie staranowałby wózek, gdyby mu strach na to nie pozwolił. Ma namalowane przejścia dla pieszych, więc dlaczego od kogoś wymaga czegoś, czego sam nie respektuje...?

A-PanPikus
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-07-19 20:54:50
Dokładnie. Sam jedzie jak świeta krowa, a od kogoś szacunku wymaga, prostak na dwóch kołach.

Golodubcew
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-07-19 23:02:41
Nie chcę bronić Pana rowerzysty, ale spójrzmy to z jego perspektywy. Ścieżka dla rowerów jak wiadomo z samej nazwy jest dla rowerów, pasy są po to aby pieszy mógł przejść przez tą ów ścieżkę, czyli można powiedzieć, że jeżeli jakaś osoba wchodzi na te pasy to jest tam osobą "obcą" i powinna się rozejrzeć czy wchodząc na te pasy i przechodząc na swoją stronę nie będzie przeszkadzać rowerzyście, który porusza się drogą wyznaczoną dla niego. Można to porównać tak samo do tego, jakby ta Pani nagle sobie ustała na środku ulicy na pasach (bez sygnalizacji) i zaczęła sprawdzać swoją torebkę

bodan
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-07-17 20:52:08
komentarz usunięty przez moderatora

amblin
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-07-17 20:45:51
komentarz usunięty przez użytkownika

bartek1561
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-07-17 20:40:43
Czemu w nich nie wjezdzasz? przeciez ten typ ktory na nich stoi i ty w niego wjedziesz to jest jego wina bo nie powinien byc na scieszcze rowerowej

grzessubaru
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-07-18 09:06:34
Czemu typ nie stanie na ulicy???

piotrpw1
    Ocena: 13 (glosow:25)
2015-07-17 20:29:11
cebularz to ty jestes na tym rowerze

CzuowiekBanan
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-07-17 20:39:13
czyzbys byl na filmiku ?
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Z życia wzięte...
  •  Mina premiera Litwy
  •  W oczekiwaniu na wolna toaletę
  •  Szwabka na stadionie podczas koncertu


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500