Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Oby nie falstart...
vestito1  15-08-06, 10:36 Zgłoś
+ 272 -
Dodano: 2015-08-06, 10:36:44   przez: vestito1
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 272  Zgłoś nadużycie
778
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(208)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Vitas91
    Ocena: 82 (glosow:100)
2015-08-06 11:25:38
Dlaczego rząd ma pomagać tym co brali kredyty we frankach? W takim razie każdy kto ma jakikolwiek kredyt niech dostanie pomoc od państwa. Jak wszyscy to wszyscy. Frankowcy chcieli być cwani a teraz są dymani. I to na własne życzenie

gangnam10
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-13 12:14:06
Ja mam nadzieję, że nie wszystkie te jego pomysły uda się wprowadzić więc nie wszyscy liczą na spełnienie jego obietnic...

kriskaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-12 16:48:41
nie przeliczcie się tylko...

Czaplak
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-11 20:42:42
Przyszedł Duda, będą cuda !!!

Marmur87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-11 14:25:50
Od kiedy to mikroprzedsiębiorcy mają spółki kapitałowe i płacą w ogóle CIT?

koreperytor12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-11 10:21:31
świetlista przyszłość przed nami-pożyjemy zobaczymy

kbrowarek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-08 21:47:28
Ok tylko jeb.ane cwaniaki co to brali kredyt we Frankach niech sie sami z tym pier.dola

crazybread
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-08 09:57:59
on nie ma spelniać. on ma doić

yamahahaha
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-08-08 08:50:11
To jakaś obłDUDA.

GloriaVictis10
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-08 01:11:17
1.Raczej przywrócenie wieku emer. 2.Świetny pomysł, pobudzi to nieco gospodarkę. 3.Nie popieram socjalu w żadnej formie, ale pomoc dla dzieci zawsze na propsie. 4.To już przesada, wygeneruję to kolejne koszty - czyli wyższe podatki. 5.Zwykła kpina. 6.Ciekawe co na to UE. 7.To samo co pkt.5, poza tym ważniejsze są szkoły podstawowe. 8.Znowu koszty!!! 9.Zastrzyk dla gospodarki, na +. 10.Za czyje pieniądze? 11.Zwykłe kupowanie głosów, realna pomoc - niewielka. 12.Nosz kur...nareszcie! 13.Brawo!!! 14.Brawox2 Ciekawi mnie tylko realizacja, Duda brzmi jakby miał większość w parlamen

lodaall
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-09 14:07:21
3. raczej zwiększenie liczby dzieci w rodzinach patologicznych i nie tylko

xyzylyby
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-08-07 21:48:36
btw alez jestescie glupi, nie wiecie jaką władzę w naszym pięknym kraju ma prezydent? on ma władzę wykonawczą a nie ustawodawczą, on nie może od tak poobniżać podatki, obniżyc wiek emerytalny itp itd, do tego potrzebne jest wygranie wyborów do sejmu przez pis jak, przy wyborach prezydenta to duda>bronek to pis=po=psl=sld wiec glosujac na pis zeby mogl cos zmienic tak nie zmieni i bedzie znowu ta sama bajka pozdro!

GloriaVictis10
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-08 01:29:37
komentarz usunięty przez moderatora

saviola1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-07 21:47:58
taaaa... żeby chociaż "spełnił" to co ukradł od np pana Kukiza o obronie terytorialnej

menzoberranzan
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-08-07 19:08:48
w 80 tych latach byl w szkole lekarz i dentysta...

slawek1245
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-08-07 18:29:12
Obiecanki cacanki aby dorwać się do koryta to jest też złodziej pamiętajcie ludzie.

Dawid522472
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-07 18:26:05
Skończcie narzekać na tego typa!!! To dzięki niemu wielu ludzi zrozumiało że już nie ma sensu dalej tutaj siedzieć. Jeśli wyjedziesz to nie wracaj na starość i nie każ potomstwu zaczynać w takim samym bagnie!

c_in_a
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-07 15:44:37
Bla, bla, bla....Obiecywać wszytko można ale najlepsze pytanie: Kto poniesie skutki tych decyzji? Kogo i jak rozliczyć jak te propozycje doprowadzą do ruiny nasz kraj? Pytam bo jestem importerem produktów z zagranicy i to ile warta jest złotówka stanowi o moim portfelu i jego zasobności.

Buruc
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-07 15:17:33
marzenia piekne ale nie realne .. za bardzo jest zniszczona Polska ;/ bedzie jak 8 lat temu kiedy Tusk przeja rzad ... pierwsze 4 lata bylo dosc dobrze bo jeszcze byly efekty starego rzadu ... dopiero przyu nastepnej kadencji zaczely wychodzic jego nieudolne rzady .. i teraz przez te 4-5 lat dalej bedzie zle , zmieni sie rzad i wyjda efekty rzadu Dudy moze lepsze tego nie wiem.. ale juz nie za jego kadencji

bystry_kaziu
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-08-07 13:17:14
a gdzie tam przy frankowiczach jest napisane że pomoc finansowa ? wystarczy że będzie pomoc prawna bo co taki mały kowalski może przed żydowskimi bankami ?

paullla17
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-08-07 12:35:12
po co komu likwidacja vat na ubranka? jak byłam mała to dostawało się od kogoś używane a potem przekazywało dalej, no ale bogaczom musi być lżej dzieci stroić

paba40
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-07 12:21:48
komentarz usunięty przez moderatora

cavefalcon
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-07 12:03:27
komentarz usunięty przez użytkownika

sarna
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-08-07 11:58:52
te 500 zł na dziecko to zły pomysł bo patologia zacznie się rozmnażać by mieć na wódkę, lepiej by to dodał do minimalnej pensji

marcinek235
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-08-07 12:10:15
Lepiej to dać na darmowe żłobki i przedszkola, i niech one będą czynne, tak by rodzice mogli spokojnie skonczyć prace i odebrać dziecko.

anemik123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-08-07 11:51:07
Chcieliście dymać freda to teraz fred wydyma was

Cleaner
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-08-07 10:43:38
Pierwsze pół roku - "nic nie mogę zrobić, bo rząd PO do końca jesieni był a teraz formujemy nowy" Drugie pół roku - "staramy się posprzątać po PO" Trzecie pół roku - "kryzys, musimy zaciskać pasa żeby nie skończyć jak Grecja, obietnice spełnimy w przyszłym roku!" Trzeci rok - koalicja z PSL, SLD, Petru i kim tylko się da aby utrzymać się na stołkach Czwarty rok - kompromitacja, wcześniejsze wybory

ogiolaf
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-11 22:58:26
"trzecie pół roku" ? o ku@!wa :D gdzie ty żyjesz ? jak połowy to tylko dwie :D

atena110
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-08-07 09:52:31
1.już się z pierwotnego planu wycofał i proponuje coś podobnego do tego co zgłosił Komor 2.to ekonomiczna bzdura 3.kolejna bzdura-ludzie powinni więcej zarabiać a nie dostawać więcej zasiłków 4.ok-czekamy 5.niby dlaczego wszyscy mamy płacić za cwaniactwo frankowiczów?! 6.bzdura-pierwszą przesłanką mają być wskaźniki ekonomiczne a nie podejście jak z PRLu 7.to już jest 8.bzdura rodem z PRLu 9.populizm; pomysł kreujący nową gałąź gospodarki czyli cwaniactwo w lipnym zatrudnianiu 10.ekonomia a nia widzi mi się 11.ok 12.jak dla mnie to bzdura, ale nie skreślam 13.polskim firmom się to

bierut1
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-08-07 09:28:46
Vitas91 Cwaniaków frankowiczów jest morze 30%, reszta to Ci co w zł. nie mieli zdolności kredytowej a we frankach nie wiedzieć czemu już mieli. Ja bym we frankach nie wziął, ale było dużo ludzi co wybierali teście, szwagier i 100m kwadratowych lub franki. Banki wiedziały że frank wzrośnie, były działania żeby nie spadał a większość banków Polska nie jest i wg mnie kredyty powinny być przewalutowane po średnim kursie z dnia pożyczki i przewalutowania żeby obie strony czegoś się nauczyły.

BOBY102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-07 09:47:15
Wiadomo, że RYCZĄ - żydki i banki /nie polskie/ bo IM DUDA zrobi KUKU - Europejczycy maja kredyty w EURO - biedna Europa środkowa i wschodnia ma we FRANKACH - po coś ten mur obalili no nie?

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-07 11:25:04
Ja bym z "wiarą w Dude" poczekał, ale ogólnie masz rację.

marcinek235
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-07 12:11:43
I dla tego wywruci się najwiekszy prywatny bank w Polsce, i to z Polskim kapitałem, bo to on udzielał najwiecej takich kredytów.

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-07 12:19:25
Załóżmy że kupiłem coś za 100zł i sprzedałem Ci za 150zł, po czym ktoś to "przewalutował" i musisz mi zapłacić 125zł...co straciłem czy dołożyłem? To że notowania spadły o 18% to norma, jutro odrobi 10% a w 3 tygodnie resztę...to giełda, ona tak działa.

BOBY102
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-07 14:50:34
Ludzie dali się WKRĘCIĆ, że niby będą SKŁADAĆ się na Frankowiczów Jednak propozycja to przewalutowanie - kompromisem było by zostawienie kursu z przed wzrostu ceny franka. - jednak przy "Zysk netto sektora bankowego w okresie styczeń-listopad 2014 roku wyniósł 15,34 mld zł, czyli wzrósł o 8,9 proc. rok do roku - podał na stronie internetowej Narodowy Bank Polski" - JA NIE MAM KREDYTU i NIE ŻYCZĘ NIKOMU pożyczek!

kirer2
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-07 09:07:38
żeby nie skończyło sie tak jak zawsze na obietnicach

piotrulek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-08-07 09:06:18
Polacy raczej liczą, że nie spełni. Jakoś grecki scenariusz nie za bardzo byłby mile widziany.

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-08-07 09:03:58
komentarz usunięty przez użytkownika

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-07 11:29:04
Masz plusa bo szukasz własnego rozwiązania(może ekscentryczne ale innego nie ma) a nie zadowalasz się tym co już dawno ktoś dla Ciebie przygotował.

hobbit11
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-07 09:03:47
Dla wszystkich którzy liczą na na innych- jest takie stare powiedzenie " Umiesz liczyć ? Licz na siebie !"

cyc1982
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-08-07 08:54:13
Jeżeli to wszystko prawda i dotrzyma słowa to jest Wielkim człowiekiem,tylko żeby nie okazało się to tylko przepustką do koryta jak do tej pory robił każdy jego poprzednik,

szatano999
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-08-07 08:15:39
PRIORYTETY NOWEGO PREZYDENTA: 1. Pomnik Kaczyńskiego 2. Religia obowiązkowa na maturach 3. Zwiększenie o 100% dotacji na obronę... WIARY (czyli na Kościół) 4. Wypuszczenie z piwnicy Maciorewicza i Pawłowicz 5. Pośmiertne najwyższe odznaczenia państwowe dla L. Kaczyńskiego na ręce jego brata 6. Oficjalne uznanie Polski jako kolonii watykańskiej

BOBY102
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-07 09:50:13
A NIE CZASEM 2015 KOŚCIOŁÓW na okoliczność WYGRANYCH WYBORÓW? JESZCZE zapomniałeś ZMIANA FLAGI POLSKIEJ NA WATYKANU i jeszcze DZIECKO na JEDEN DZIEŃ ODSTAWIĆ DO KOŚCIOŁA - no i oczywiście KAŻDY MA CHODZIĆ OBOWIĄZKOWO na RÓŻANIEC - jeszcze napisze jak coś sobie przypomnę

DkNG
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-08-07 10:57:37
Macierewicz i Pawłowicz już biegają na wolności a ta druga to nawet coś do kamery gadała niedawno

rav_007
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-08-07 04:56:57
Czy ktorykolwiek prezydent, premier wypelnil swoj program ?

gizmo88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-07 02:05:25
komentarz usunięty przez użytkownika

gizmo88
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-08-07 02:00:33
Ten program to zwykłe socjalistyczne goowno! "Frankowcy chcieli być cwani a teraz są dymani" - czy wiecie co pierddolicie? Frank poszedł w górę ale obniżyli libor i raty są niższe chociaż wzrósł kapitał do spłacenia. Jeśli ktoś chce spłacić kredyt teraz to bierze na klatę wzrost kursu, jeśli nie chce to zapłaci mniejsze odsetki i wychodzi na swoje.

gizmo88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-07 02:06:32
Na czym miałaby polegać ta "pomoc", na przewalutowaniu na pln i płacić 4-6% zamiast 0.45- 0.8%?Też mi interes!

gizmo88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-07 02:08:21
komentarz usunięty przez użytkownika

DkNG
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-07 11:02:57
a co jeśli za kilka lat frank spadnie do poziomu 2 zł albo niżej? znowu będa chcieli przewalutować tylko w drugą strone? :)

bentleyem
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-08-07 01:42:18
Proszę zwrócić uwagę, że podatki które zostały nałożone, już pozostaną i Pis tego nie ruszy. Po drugie, podniesienie płacy i emerytury prezydenckiej, podniesienie posłom przed wejściem pis itp. To oznacza że nikt nie pofatyguje się aby rozliczyć poprzedników itd...

zonkumariano
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-08-07 01:18:31
Po POpaprańcach tak jak po tsunami może być tylko lepiej!

DkNG
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-07 11:05:11
jeszcze sie zdziwisz jak po tym twoim tsunami spadnie deszcz gów*a

Zubkownik
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-08-07 00:42:47
To tylko prezydent a nie cudotwórca.

bajubaju
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-08-07 00:59:21
A obiecuje jak magik.

ogiolaf
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-11 23:07:37
magik to skoczył z okna :)

versaceboy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-07 00:38:47
pożyjemy zobaczymy

damsie5
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-07 01:01:24
Pytanie , czy dożyjemy.

DkNG
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-08-07 00:34:06
A skąd panie prezydencie weźmie pan na to wszystko pieniądze? Otóż pan nie weźmie i taki ch*j z tych obietnic będzie... ale co sie pan przy korycie nasiedzi przez 5 lat to pańskie... dziękuję wszystkim staruchom katolom i pseudonarodowcom że nam wybrali prezydenta głoszącego puste hasła, który wyczaruje miliardy złotych i rozda je rodzinom wielodzietnym żeby mieli za co chlać, frankowiczom którzy przez tyle lat zaoszczedzili sporo kasy przy niskim kursie franka i obniży wiek emerytalny podczas gdy cała Europa go podnosi... stokrotne kur*a dzięki

Mr.Spook
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-07 07:40:40
komentarz usunięty przez moderatora

eSQUIRE
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-07 13:32:00
wezmie z opodatkowania bankow i super hiper sklepow -,- wlacz myslenie.

wdk86pl
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-08-06 23:29:35
Zrobi tyle co kazdy poprzedni i kazdy nastepny czyli NIC... Wydyma nas jak reszta jego kumpli... Wyborcą jesteś tylko w dniu wyborów i tylko wtedy każdy wchodzi Ci w tyłek żebyś postawił krzyżyk przy jego nazwisku pózniej jesteś juz tylko podatnikiem którego trzeba doić żeby ktoś im sponsowował kolacje po 15 tys. zł. limuzyny paliwo samoloty i cała resztę tego luksusu. Po każdych wyborach jest to samo więc czym tu sie łudzić...

vacarius
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-06 23:28:55
Obniżenie wieku emerytalnego, podniesienie kwoty wolnej od podatku i obniżka CIT. Ale po jaki ch.j reszta? Po co mi od państwa mieszkanie socjalne? Niech pozwolą budować bez projektów i pozwoleń to sobie wybuduje dom za 20 tyś a nie 200 tyś. Po ch.j dokładać w nieskończoność do górnictwa? Po co likwidować gimbazy. Po co ciągle głupie reformy raz w jedną stronę raz w drugą? Po co 500zł na dziecko ciapatych chce przyciągnąć do Polski? Lepiej znieść VAT z podstawowych produktów spożywczych. Obnizyć akcyzę na paliwo. Obniżyć składki na ZUS. Tak aby pracujący Polak miał o 500-1000zł więcej.

bajubaju
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-08-07 01:00:46
O tak! Buduj bez projektu i pozwoleń, geniusz! Slumsy?

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-07 09:00:56
komentarz usunięty przez użytkownika

HenryG
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-08-06 22:41:20
Mam nadzieję, że autor tej "wiochy" zdaje sobie sprawę, że prezydent wiele nie może zrobić, jeżeli rząd jest przeciw niemu. Musimy poczekać do jesieni.

dlugi1974
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-08-06 22:45:59
To po kiego ... obiecywał ??????

marcinek235
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-08-06 23:11:07
By wygrać, polityka kolego.

de_vall
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-08-06 22:23:29
cofnij się do jednego gościa co niektórzy nazywali "bolek" lub "100 melonów" później przez filipina i bula i pomyśl czy którykolwiek z nich dotrzymał swoich przedwyborczych obietnic - i teraz odpowiedz sobie na pytanie nadal wierzysz w to, że DuDa dotrzyma ?

terrorparty
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-06 22:34:47
komentarz usunięty przez moderatora

oli345
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-06 22:47:29
A gdzie leszek 3 miliony mieszkań , jasne są ale po trzy banki każde he he he

Kubanczyk6
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-08-06 22:14:55
Autor chyba chce zupełnego upadku Polski. Niech w żadnym wypadku nie spełnia tych obietnic.. 500 zł na dziecko? Pomoc frankowiczom? Jak chcesz się dokładać do tego to sobie się dokładaj, ale nie każ innym tego robić.

terrorparty
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-06 22:25:46
komentarz usunięty przez moderatora

oli345
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-08-06 22:10:40
A to taka będzie prawda jak ch... połkną śliwkę i wypluł pestkę . Skąd on to weżmie , chyba że jest dobrym czarodziejem , bo na razie to pięknie obiecuje zobaczymy jak dotrzyma obietnic .

terrorparty
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-06 22:08:17
komentarz usunięty przez moderatora

terrorparty
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-06 22:24:19
komentarz usunięty przez moderatora

terrorparty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-06 22:27:48
komentarz usunięty przez moderatora

terrorparty
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-06 22:32:20
komentarz usunięty przez moderatora

Avrigus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-06 21:35:27
To dobrze, że potrafimy liczyć. To tyle :)

qurqurqor
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-06 21:15:02
komentarz usunięty przez użytkownika

eSQUIRE
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-08-06 20:31:33
beka z tego XD a najwazniejszego nie ma bo po co?opodatkowanie supermarkietow i bankow i stad byly by pieniadze na wszystko i jeszcze by zostalo;)Zal mi was polaczki cebulaczki - szkoda ze nie rozliczacie pelo tuska kopacz i innych ;)

wlocho1
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-08-06 20:31:22
ta... a swistak, siedzi i zawija...

cebulak666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-08-06 20:25:50
to sa jedyne jego postulaty? jak tak to ja pie..ole, bo polski rzad powinien wyluzowac podatkowo, policyjnie(mam na mysli drogowke i glupie przepisy)no i oczywiscie biurokracyjnie bo w Polsce nie mieszkaja tylko dzieci

DXPac
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-08-06 20:23:16
Niech zrobi chociaż jedną z tych rzeczy i nie skacze po krzesłach na wyjazdach zagranicznych a już będzie 1000 razy lepiej niż komorowski za którego było wstyd na świecie i ba szkodnik który robił wszystko na opak by zaszkodzić obywatelom.

snake251
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-08-06 19:53:20
Ludziska nie jesteście na bieżąco. W radiu już trąbią że postanowienia pana Dudy nie zostaną spełnione bo po rozważeniu tego co obiecywał okazało się że nie można nic zmienić bo kasy zabraknie. Tak obiecywał i tak ludzie dali się zrobić w ... . Nie od dziś wiadomo że to były słowa rzucane na wiatr, żeby tylko do koryta się dossać. A teraz wszyscy mogą go cmoknąć.

KSUT
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-08-06 20:00:24
TOK FM pewnie ;D

barbarella123
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-08-06 19:45:29
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-08-06 19:49:33
Zal ci dupe ściska, bo ciebie nawet upity w 3 dupy arab nie ruszy.

martin987
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-08-06 19:32:01
Obietnice pod ciemny lud, ciekawe skad on na to kase wezmie

saddam22534
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-08-06 19:46:10
wystarczy nie krasc!!!

homo_sapiens
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-08-06 19:51:53
Kasa nie będzie mu potrzebna, bo żadna z tych obietnic nie leży w kompetencjach prezydenta. Obietnice były po to, żeby "ciemny lud to kupił" i go wybrał.

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-08-06 19:53:38
@saddam - Czyli jak prezydent Duda nie będzie kradł, to z nieba mu spłyną miliardy?

Greg199
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-08-06 20:01:39
@homo_sapiens- spłynąć z nieba raczej nie, ale na pewno nie "znikną" z budżetu.

paulina-novak
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-06 21:56:31
Jak to skąd weźmie... Od Ciebie gamoniu.... Oni zawsze wydają Twoje!!!!!! Zrozum to wreszcie....

KSUT
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-06 19:28:20
komentarz usunięty przez użytkownika

Suzzi86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-06 19:27:49
niestety prezydent sam od siebie nie może NIC. jeżeli sejm i senat nie przegłosują jego postulatów, to kupa z tego będzie :(

maras2604
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-08-06 19:15:08
jedyne sensowne i to tylko czesciowo punkty to : kwota wolna, obnizenie CIT, likwidacja vat, utrzymanie zlotego, po za tym to bezsensowne brednie. tylko idiota moze wierzyc w zrealizowanie tych obietnic, a jeszcze wiekszym idiota trzeba byc by wierzyc ze takie dzialania zmienia nasz kraj na lepsze

wolfikc
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-08-06 19:02:34
Ciekawe, że najbardziej liczą Ci, którzy na niego nie głosowali. :-)

KSUT
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-06 19:16:37
dokładnie ;)

marcinek235
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-08-06 19:22:53
A pan to wie z... no właśnie z czego pan wywnioskował takie sądy.

KSUT
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-08-06 19:26:31
Marcinek - ty nie glosowałeś a na razie wmawiasz, że DUDA coś mówił o obywatelach że sa idiotami, z ZOMO i jakieś tam z palca wyssane. Pan marcinek235 dzielisz Polaków.

marcinek235
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-06 19:28:55
A gdzie ja napisałem, ze to słowa Dudy, to klasyk prezesa z uroczystości w stoczni Gdańskiej.

KSUT
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-08-06 19:32:20
To o czym piszesz? O DUDZIE czy masz omamy? Może ty nie wiesz co piszesz bo jesteś maszyną?

marcinek235
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-08-06 19:38:30
Pan wyskoczył z tymi tezami o dzieleniu narodu, to odświeżyłem tylko panu pamięć. Pamięć w pana przypadku jest krótka i ulotna i trzeba ja odświeżać.

KSUT
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-08-06 19:42:37
Rozumiem Pan też ma swojego szeptucha - palikota i dla Pana liczy się tylko to co on powiedział. Bo Pan zdanie to jego zdanie TAK? skoro DUDA ma słowa prezesa na czole wg Pana toku rozumowania?

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-06 19:46:24
W szkole nauczyłem się takiej przydatnej rzeczy, a nazywało to się liczenie i tak sobie siadłem i policzyłem bajeczki Dudy i Szydło i wyszło mi, ze prędzej mi kaktus na głowie wyrośnie niż oni to spełnia.

KSUT
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-06 19:49:28
Liczenie? panie szanowny w Niemczech STRABAG robi drogi za 1/3 tego co u nas - w terminie. A tym mówisz mi o wyliczeniach swoich czy "przekrętasów" PO?

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-06 19:51:42
a wczoraj pan pisał że za 25 %, ale jak wczoraj napisałem - poczekamy jak PIS zacznie podpisywać kontrakty, nawet za tą 1/3. Tylko coś mi się zdaje, że się nie doczekamy. tylko ciekawe czy pan się przyzna wtedy do błędu.

KSUT
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-06 19:53:01
Własnie poczekamy zobaczymy - bo 8 lat i emigracja - taki mamy klimat

KSUT
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-06 19:55:32
Może i za 1/4 co z tego? U nas wszystko tak wygląda, że podwykonawców stadionów na Euro 2012 wykończyli i gdzie niby ta kasa się podziała od głównego inwestora, którą dostał od "rządu" i niby nadzór finansowy nadzoruje każdy przelew, a właściciele firm podwykonawczych mieli podpisywać jakiś pismo o otrzymanych pieniądzach! To co nikt nie widział przelewu ale pismo widział?

marcinek235
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-06 19:58:43
Byłem i nawet chwale sobie ten okres w życiu, ale panu tego doświadczenia nie żałuje. Im więcej takich obłudnych ludzi opuści Polskę, tym lepiej dla tego kraju.

KSUT
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-06 20:04:33
Zadłużenie kraju ogromne i nadal wzrasta, a my mamy tylko trochę więcej asfaltu, bruku i centrów handlowych - tyle z 8 lat

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-06 20:06:54
I po dojściu PIS-u do władzy tylko wzrośnie.

KSUT
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-06 20:20:56
153 milardy z OFE /bez 19 miliardów/ spłacili naszym kosztem POwcy - dlatego trzeba ich oderwać od koryta!

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-06 20:26:37
No i co to ma do rzeczy. Jakoś podobny krok na Węgrzech pan pewnie by popierał i pan naprawdę myślał, że to są pana pieniądze.

KSUT
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-06 20:31:39
Chyba nie widział Pan co było by na Węgrzech w takim wypadku - widać nie zna Pan historii i temperamentu Węgrów. Nie popieram i gdyby to PIS zrobił był bym zagorzałym przeciwnikiem.

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-06 20:36:14
I dla tego tamten krok Orbana trzeba usprawiedliwiać.

KSUT
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-06 20:42:48
Widzisz Pan - PO na razie to tylko AFERY i przepłacone wszystko za co mamy My Polacy płacić obecnie długiem publicznym. Czy Orban zrobił coś, czy co inne, wyraźnie ma poparcie Węgrów! U nas widać ten dobrobyt PO, że jednak odbija nam się ośmiorniczkami, albo tylko idiota zarabia 6 tysi.

marcinek235
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-06 22:21:12
Ja ten dobrobyt widzę u moich znajomych i dobrze pamiętam od czego oni zaczynali, a takie głodne kawałki proszę pociskać komu innego. A PIS to pewnie był święty i nieskalany.

nissin
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-08-06 19:01:37
CUDA DUDY...

V-T-S-S
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-06 21:13:31
DUDY cudy... lepiej brzmi.... tak z rymem... i od razu się chce śmiać :)

nissin
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-08-06 18:58:40
No to niebawem bedziecie mieli Grecje... Jakie uczciwe i jowialne spojzenie, na zdjeciu. PiSiory we wszystko wierza, szczegolnie z ambony.

spacz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-07 01:13:48
komentarz usunięty przez moderatora

Paindemonium
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-08-06 18:38:44
Oby Duda tego gówna z frankowiczami nie podpisał.

mirga
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-08-06 18:36:01
Polaku- umiesz liczyć, to licz na siebie. Nie na Dudę, nie na Komorosia i nie na innych. Nikt w tym kraju nikomu nic za darmo nie da

marcinek235
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-06 23:12:14
Jak to nie, w mordę zawsze możesz dostać za darmo.

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-08-06 18:35:23
komentarz usunięty przez moderatora

qurqurqor
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-06 21:23:02
Prawicą socjalną - tak jak kiedyś Samoobrona ale teraz nie pamiętam jak to Lepper dokładnie określił! :D

KSUT
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-08-06 18:20:35
A miało nie być politycznie na wiocha - sam admin przykłada się to - nie zgody i bezpieczeństwa!

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-08-06 18:43:27
Wcześniej jakoś to panu nie przeszkadzało. Kiedyś się śmialiśmy z PO, teraz czas na PIS.

KSUT
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-08-06 18:45:48
Nie mój drogi - dzielić to chciałeś Pan napisać - dzielić nadal polaków i wmawiając im, że są za PIS lub PO. Takich jak Pan powinno się wyłapywać i wysyłać do Izraela, Moskwy, Berlina?

marcinek235
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-06 18:51:36
A kto twierdził, że wszyscy, oprócz jego zwolenników, są z ZOMO, a oni są tylko prawdziwymi Polakami i patriotami, a reszta to złodzieje, zdrajcy i idioci.

KSUT
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-06 18:53:11
Przestań Pan dzielić - Polaków - wyraźnie to kipi z Pana komentarzy

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-06 19:01:38
A co konkretnie na to wskazuje.

KSUT
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-06 19:02:57
Poczytaj pan swoje wypociny i napisz wypracowanie albo mamie daj do sprawdzenia bo wakacje są i nikt na poziomie nie oceni.

marcinek235
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-06 19:18:36
Czyli zero konkretów. Nic innego po panu się nie spodziewałem. Widać boli, że teraz trochę się ponabijamy z PIS-u.

KSUT
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-08-06 19:24:49
Człowieku jakie ty chcesz konkrety? Nie czytasz tych twoich wypocin? Czy Duda coś takiego powiedział o czym piszesz? Zadajesz kłam tylko po to by dzielić naród. Podaj jedno źródło, że DUDA ANDRZEJ to powiedział!

marcinek235
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-06 19:29:55
A gdzie ja napisałem, że to Duda powiedział. widać pan ma problemy z czytaniem.

marcinek235
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-06 19:31:58
I proszę się tak nie denerwować, bo panu jeszcze żyłka w rzyci pęknie i będzie tragedia narodowa. Dobrze ze piszemy w internecie, bo pewnie już bym zaliczył lewego sierpowego od KSUT-a.

KSUT
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-06 19:33:30
No pokazał Pan poziom gimbusa, a taki niby wygadany - pewnie "praca dla młodych" z naszych podatków?

KSUT
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-06 19:36:10
Czy panu się wydaje, że to ma być fajne czy zabawne? Piszesz Pan ogólnikami - i dzielisz Pan Polaków - zamiar podzielić, by dalej dawał się okradać! Targowica się nie powtórzy!

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-06 19:36:36
Raczej doświadczenia z miejscowymi zwolennikami PIS-u.

KSUT
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-06 19:38:49
Jestem opanowany jak nigdy - a twoje wywody są dobre dla ludzi twojego pokroju. Masz dowód osobisty?

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-06 19:41:26
Tak, na dodatek prawko, paszport i kartę VIP wstępu do salonu masażu.

KSUT
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-06 19:45:20
Paszport POLSATU, prawko na UFO i może ta karta się zgadza! Bo przypinanie komuś słów kogoś innego to nic tylko mącenie opinią publiczną - nic innego jak dzielenie narodu. To platformie i komunistom wychodziło najlepiej.

marcinek235
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-06 19:48:02
A gdzie ja Dudzie coś przypinałem. Proszę mi to wskazać.

KSUT
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-06 19:51:06
... "oprócz jego zwolenników, są z ZOMO, a oni są tylko prawdziwymi Polakami i patriotami, a reszta to złodzieje, zdrajcy i idioci"...

marcinek235
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-06 19:55:05
I gdzie tam jest coś o Dudzie. Jak już raz to panu pisałem to są słowa prezesa, tylko niektórzy jego złotych myśli już nie pamietaja.

KSUT
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-06 19:58:34
Nie wiem o czym pan prezes mówił, a o czym TUSK! DUDA to Prezydent wszystkich Polaków i nie rozumiem przypinania słów DUDZIE jakiegoś tam prezesa! Gadamy o DUDZIE nowym wygwizdanym przez PO prezydencie.

marcinek235
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-06 20:05:46
A od kiedy, bo pana komentarz nie dotyczył Dudy, tylko polityki na tej stronie. to pan nagle z nim wyskoczył i zaczął mi przypisywać jakieś pana urojenia.

KSUT
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-08-06 20:19:25
DUDA wyraźnie mówi, że staje ponad podziałami, Pan obraża mnie mówiąc, żę jako jego zwolennik uważam, że pozostali to "idioci, z ZOMO, itd itd" Ja Panu wyraźnie mówię - dzieli Pan naród! Wybrali go zwolennicy Kukiza, JKM - wiem, że gorycz porażki jest niesmaczna, ale Proszę nie dzielić Polaków!

marcinek235
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-06 20:30:46
i nadal pan brnie w swoje urojenia, ale to już pana problem, a czy Duda będzie prezydentem wszystkich polaków to się okaże.

KSUT
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-06 20:34:06
To nie są urojenia i wyraźnie Panu powiedziałem, takie jednostki jak pan podpisywały Targowicę, niby dla naszego dobra zmieniliśmy narodowość.

marcinek235
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-08-06 20:39:14
Nic innego po panu i innych zwolennikach PIS-u się nie spodziewałem, ale co oczekiwać po ludziach, którzy tak ostro krzyczą w obronie polskiego handlu i przemysłu, a co sobotę ważą dupsko do Lidla czy Kauflanda. Hipokryzja w czystej postaci, a ja , jak ten głupi, kupuje w polskim sklepie, Polskie produkty.

KSUT
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-06 20:47:27
Pracuję w Tesco i kupuję w pracy to co mi potrzeba. Ale wlasnie z tych oddanych złotówek jak Pan piszesz - te niemieckie koncerny zapłacą podatek obrotowy. Pewnie będą pisaly wszystkie media, że Lidl, kaufland, tesco wyjdą z Polski. na ich miejscu powstaną nowe takie, które nie będą oszukiwać - wystawiać faktur na filie w Polsce generując koszta - minimalizujac zyski/marżę na poziomie 1% i od tego płacić podatki. Chorwaci maja swoja sieć marketów.

KSUT
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-06 20:55:15
Będzie pan wiarygodny jak paragon wstawisz Pan na wiochę z tych polskich sklepów! Frazesy typu - po zwolennikach PIS u niczego się nie spodziewałem - oszczędź pan dla siebie.

marcinek235
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-06 22:17:28
Wyjść to nie wyjdą, tylko przerzucą ten nowy podatek na nasz. To chociaż wie pan, które z produktów z tego Tesco wyprodukowano w Polsce, i to najlepiej przez Polskich producentów. Ja kupuje w większości w Topazie, czasami w Stokrotce i lokalnym sklepie z mojej wsi.

KSUT
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-06 18:18:20
komentarz usunięty przez użytkownika

xawier33
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-08-06 18:05:34
Pytanie jest nastepujace:dlaczego wierzycie ze ten czy inny polityk zrobi cokolwiek dobrego dla Was?Pora sie obudzic a na dowod wystarczy porownac obietnice przedwyborcze kazdego z politykow z tym jak sie z nich wywiazal...slabo cos prawda:-)

nieznoszewiochy
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-08-06 17:55:50
komentarz usunięty przez użytkownika

spacz
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-08-06 17:41:39
komentarz usunięty przez moderatora

jedziemmalina
    Ocena: 2 (glosow:14)
2015-08-06 17:35:50
Drogi Platfusie. Dlaczego chcesz wyliczać Dudzie, by poprawiał to co spieprzył Komoruski?

palkora79
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-08-06 17:45:05
No dobra przypuśćmy, że spieprzył Komorowski. Ale Duda powiedział, że naprawi. Dlatego drogi PiSku.

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-08-06 17:33:26
Polacy mogą od razu przestać liczyć, bo ŻADNA z tych obietnic nie leży w kompetencjach prezydenta, tylko w rękach parlamentu i rządu. Nie mówiąc już o gigantycznych kosztach.

amblin
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-08-06 17:30:14
a wody w wino nie będzie zamieniał ?

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-08-06 18:44:54
Kampania wyborcza się rozkręca, to kto wie.

qurqurqor
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-06 21:26:28
To dopiero jak będzie stawał z Jezusem o miano Króla Polski! A jest taka inicjatywa polityczna której celem jest intronizacja Jezusa Chrystusa na Króla Polski!

qurqurqor
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-06 17:27:14
To on jest prawicowy? Chyba nie bo rozdaje jak prawdziwy "lewak"! Kapitalizm socjalistyczny to jest w Chinach ciekawe czy Pan Prezydent w kampanii się na nich wzorował?

krzyzyk
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-06 17:17:03
może by tak pierwsze rozliczyć Bronka za to co zrobił przez 5 lat rezydentury?

homo_sapiens
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-08-06 17:34:51
Problem w tym, że prawie nic nie zrobił, więc nie bardzo jest z czego rozliczać.

pioman1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-08-06 17:10:38
Minę ma taką samą, jak Tusk 8 lat temu. I tyle w temacie. Muszę się spakować (bynajmniej nie na urlop).

Prawdaboli1234
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-06 16:56:24
500 pln na każde dziecko? Niech się Rząd z tymi wszystkimi podatkami opie***li, to sami sobie poradzimy!

carmamir
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-08-06 13:21:50
Populista dla bandy biedakow i nieudacznikow. Wiadomo, jak sie jest biednym to z winy rzadu :). To przeciez ich wina ze jest sie glupim, nie wyksztalconym, bez wiedzy, umiejetnosci, leniwym itp... A zazwyczaj biednys bos glupi. Nie kazdy moze byc milionerem (w mojej branzy musisz miec IQ > 140 i tysiace godzin doswiadczenia), ktos musi byc niewolnikiem, tacy glosuja i maja glupia nadzieje ze bedzie im lepiej. Nudni jestescie...

kurnachatawiocha
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-06 18:24:45
To powiedzenie ma też zakończenie, którego nie napisałeś... "głupiś, boś biedny". PO przegrało i przegrywa, bo zamknęli się w swoim świecie. To, że gospodarka jakoś tam idzie do przodu, PKB nie jest na minusie nic nie znaczy dla milionów Polaków. Nie każdy ma firmę z milionowym obrotem, nie każdy ma IQ>140, nie każdy ma dobry start. PIS, jako opozycja to wykorzystało - opozycji zawsze łatwiej przekabacić ludzi. Aby każdemu żyło się dobrze trzeba dać im wolny wybór w każdej dziedzinie życia. Niestety to nie jest możliwe przy obecnym stanie gospodarki i nie tylko.

Kor222
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-10 13:05:18
@kurnachatawiocha z tym panem nie porozmawiasz, jeżeli to co napisał o swoim IQ to prawda, to ten "pan" jest w 2 dziesiątych populacji zwaną geniuszami, jest przyszłością świata, ten "chłopak" pracuje w NASA lub jakiejś agencji rozwoju nanotechnologii, ewentualnie tworzy wirusy bojowe.

alinek
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-08-06 12:34:04
a ten wydobyty w większych ilościach węgiel obowiązkowo będą musieli kupować wszyscy obywatele?

marcinek235
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-06 19:27:33
Wystarczy że zwolennicy Dudy ze Wschodniej Polski przestana kupować rosyjski, a jak przy okazji by nie kupowali ruskich fajek, alkoholu i paliwa to by było super. Pomarzyć zawsze można, a realia są takie, ze krzyczą o obronie polskiego handlu i przemysłu a pod Lidlem czy Kauflandem parkingi nigdy nie są puste.

camovi
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-08-06 12:12:35
Jak widać NAIWNIAKÓW nie brakuje :D :D :D

jersey_pan
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-08-06 12:11:45
ciekawe czy Duda będzie jak obiecywacze z Peło ?

kurnachatawiocha
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-06 18:13:59
Będzie taki sam ale obawiam się, że będziemy mieli dodatkowo "kilku" rusków z granatnikami... obym się mylił i te minusy, które dostanę miały moc sprawczą.

Avalons3
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-08-06 11:31:28
Już nie na każde dziecko, tylko na drugie i pewnie w uboższych rodzinach.

evender
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-08-06 12:59:08
przeciwnie niż PeO pod wodzą naciągaczy którzy i na pierwsze i w pełowskich rodzinach dodawali

Vitas91
    Ocena: 82 (glosow:100)
2015-08-06 11:25:38
Dlaczego rząd ma pomagać tym co brali kredyty we frankach? W takim razie każdy kto ma jakikolwiek kredyt niech dostanie pomoc od państwa. Jak wszyscy to wszyscy. Frankowcy chcieli być cwani a teraz są dymani. I to na własne życzenie

BOBY102
    Ocena: -7 (glosow:15)
2015-08-06 11:43:40
Dlatego, że każdy normalny kraj - zamroził cenę franka sprzed "wzrostu ceny" /np. Chorwacja, Węgry/

Vitas91
    Ocena: 7 (glosow:13)
2015-08-06 12:13:35
Ale dlaczego ma zamrozić? Przecież to normalne, że waluty skaczą w górę i w dół

evender
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-08-06 12:53:51
jak wszyscy to wszyscy , ja nie mam kredytu to wyliczyć średnią i mi przekazac

carmamir
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-08-06 13:25:12
@Boby102 to co mowisz to bzdury dla bandy biedakow. Albo mamy kapitalizm albo socjalizm. Chorwacja, Wegry to nie normalne kraje a biedackie wysiedliska niewolnikow bez przyszlosci. W PL chociaz masz dobry wstep do tego aby wyjechac zza granice i zdobyc prwadziwa wiedza na najlepszych uniwerkach na swiecie. Ale glupota biedakow nie zna granic...

BOBY102
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-08-06 13:39:48
carmamir: "zmień prace weź kredyt" mędrcze. Twój bełkot jest fajny ale na DISCO jak wyrywasz jakiegoś "pół-mózga" Litości!!!

BOBY102
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-08-06 13:46:10
A na poważnie - ZAPYTAJ NIEMCA, ANGLIKA, FRANCUZA, HISZPANA, HOLENDA etc, etc ilu z nich ma kredyt we frankach? Okaże się, że jak ma to w Euro - KTO WIĘC MÓGŁ WPUŚCIĆ nas we FRANKA? Zobacz ile banków jest polskich? Jeśli PAŃSTWO potrafi uchronić własnych obywateli to coś GŁUPIEGO?

BOBY102
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-08-06 13:55:38
@caramir - wracaj do PRACY jak ZAROBIONY jesteś - bo szkoda tej twojej godziny za 5 moich miesięcy! Nie ciupaj mi na PW bo nie interesuje się "opowieściami podróżniczo-awanturniczymi" i jeszcze jedno - nie ograniczaj ludziom możliwości wypowiedzi bo ponoć mamy WOLNOŚĆ SŁOWA ;) z pozdrowieniami na BUL dup@

marcinek235
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-08-06 17:00:23
A pan już nie pamięta jak KNF wprowadzała rekomendacje, która ograniczała udzielanie kredytów we Frankach, to pierwszymi obrońcami tych kredytów był PIS, z Kaczyńskim i Marcinkiewicz na czele.

qurqurqor
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-06 17:25:03
To właśnie jest PIS - niby prawicowo-kapitalistyczny a wszystkim rozdawać będzie! Pomóc biednym co chcieli mieć lepiej a nie pomyśleli i spłacają mieszkanie w którym mieszkają to się zgadzam! Oczywiście nie duże mieszkanie! A reszta bogatych jak się przejechała to niech spiernicza! To jest właśnie socjalna jak to zwą tutaj "lewacka" postawa! Pomaganie wszystkim a przede wszystkim bogatym bo to raczej oni z tych kredytów korzystali to czysty socjalizm/komunizm! Korzysta tylko bogata wierchuszka!

Lisek85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-06 18:26:30
W zupełności się zgadzam sam mam zobowiązania finansowe i co ryczę nie płace nie latam jak oni po ludziach bo mi źle wzięli to niech płacą zresztą wziąć kredyt w obcej walucie to trzeba mieć to na uwadze że może podejść do góry zwłaszcza że dużo ma do powiedzenia giełda i całe rynki światowe ale jak to powiedział minister brali przeważnie ludzie wykształceni elokwentni to teraz niech nie ryczą tylko za robotę się biorą znam ludzi co po 3 etaty mają by zobowiązania spłacić a ci za protest

KSUT
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-08-06 18:44:17
Widać Polsce nikt już nie pomoże, takie rozwarstwienie w społeczeństwie, że ciekawe kto będzie bronił naszej ojczyzny w przypadku jakiegoś zagrożenia?

marcinek235
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-06 18:49:05
A co ma piernik do wiatraka. W USA jakoś z tym nie ma problemów i ochotnicza armia i pobór funkcjonuje.

xXx5226
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-06 19:09:45
Może się mylę ale kredyty we frankach mają wpływowe osoby a na stołek prezydenta ciężko się dostać i wcale bym się nie zdziwił gdyby to była jedyna spełniona obietnica Dudy. Ale jak napisałem na początku może się mylę.

qurqurqor
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-06 21:10:01
komentarz usunięty przez użytkownika

qurqurqor
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-06 21:12:42
komentarz usunięty przez użytkownika

qurqurqor
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-06 21:17:17
Jak to kto będzie wałczył o Polskę!? Jak zawsze, ci najbiedniejsi. - Rżnij karabinem w bruk ulicy! Twoja jest krew, a ich jest nafta! I od stolicy do stolicy Zawołaj broniąc swej krwawicy, Bujać to my, panowie szlachta! - Julian Tuwim

NoZastanowSie
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-08-06 10:59:34
Oby mu sie udalo.

hemisys
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-06 20:23:51
Tak? Dorzucisz się?? Bo nie wiem czy wiesz WSZYSTKO co jest finansowane i "za darmo" idzie z naszych opłat i podatków a jak brakuje to zwiększają albo akcyzę na paliwo, albo vat, albo składkę emerytalną czy zdrowotną, a jak to jest za mało to zmuszają nas do dłuższej pracy.

hemisys
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-06 20:25:06
Tak? Dorzucisz się?? Bo nie wiem czy wiesz WSZYSTKO co jest finansowane i "za darmo" idzie z naszych opłat i podatków a jak brakuje to zwiększają albo akcyzę na paliwo, albo vat, albo składkę emerytalną czy zdrowotną, a jak to jest za mało to zmuszają nas do dłuższej pracy.

NoZastanowSie
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-06 21:41:40
Ja sie zawsze dorzucam.... a lepiej, zeby poszlo na to niz na inne, zupelnie zbedne wydadki lub zniknelo po prostu. Wiele osob by chcialo, zeby mu sie nie udalo i mogliby powiedziec "a nie mowilem, ebane pisiory", ale czy warto na zlosc mamie odmrozac sobie uszy?....

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-06 22:24:10
Przecież już Szydło coś przebąkuje o podniesieniu składki zdrowotnej, choć w tym przypadku to jest krok w dobrym kierunku.

gruzawik
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-08-06 10:51:34
jestem niepoprawnym optymistą, ale aż tak naiwny żeby w 10% tego uwierzyć to nie... ale powodzenia życzę-jemu i sobie:)

irewald
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-08-06 10:49:40
nadzieja matka glupich

BOBY102
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-08-06 11:14:10
To kiedy idziesz się POwieśić? PO Komorowskiej w BULU?

BOBY102
    Ocena: -4 (glosow:12)
2015-08-06 10:43:45
Jak NIE DACIE SIĘ NABRAĆ KOPACZ i WYLICZENIOM SPECJALISTÓW /NEPOTÓW/ z PO - to jesienią pójdzie łatwiej!

marcinek235
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-08-06 17:05:36
Do jesieni to Szydło jeszcze naopowiada nowych bajek i ta listę trzeba będzie wydłużyć. Ja bym dodał 36 brygad w WL
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Poje*bało się arabom o namiaru kasy
  •  Jest rower
  •  Kiedy wracasz do domu,
  •  Tak więc kończymy


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500