lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Te dwa pytania do referendum z tymi co podała p.Szydło.
główna
Dodano: 11.08.2015, 13:20:31   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 187  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(166)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
jjjzaw
2015-08-11 17:27:36
Ocena: 46(glosow:56)-+
3. Czy poseł/senator powinien dostawać normalne pensje? 4. Czy nadal immunitet ma stawiać niektórych ponad prawem? 5. Czy należy przyjmować imigrantów do kraju? Jeszcze można wiele pisać.

wasyl1313
2015-08-18 22:53:20
Ocena: 0(glosow:0)-+
to moze ja bym dopisał - czy należny mi się 100 mln

fati65
2015-08-14 22:35:56
Ocena: 0(glosow:0)-+
Takich pytań nie dopiszą bo może powstac problem co zrobic z tą zaoszczędzoną kasą .

grog
2015-08-14 18:30:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
Chcecie zeby posel wzial sie za robote? Nie glosujcie na niego w przyszlych wyborach, prosciej nie ma...

grog
2015-08-14 18:27:24
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pisanie takich glupich listow do prezydenta to tak samo jak pytac boga przez cb radio jaki bedzie za miesiac kurs franka, po co to robic skoro wiadomo ze nkt nie odpowie?

figusia2007
2015-08-14 16:37:01
Ocena: 1(glosow:1)-+
Myślę, że to głupia prowokacja. 12 lipca zaczęliśmy drukować karty do referendum. Są trzy pytania: odnośnie JOW-ów, dotychczasowego finansowania partii politycznych oraz rozstrzygania niuansów podatkowych na korzyść podatnika. To wszystko. To jedna wielka ściema i papka, która próbują karmić ciemnogród.

marcodevil
2015-08-14 14:19:32
Ocena: 0(glosow:0)-+
i bardzo dobrze. Jestem ZA wycofaniem religii ze szkół. a przynajmniej na poziomie szkół średnich, bo tam młodzi ludzie mają już ukształtowane poglądy na świat, i ze swojego doświadczenia wiem że te godzine marnotrawienia czasu na religię w szkole można przeznaczyć na powtórki np. do matury, których to bardzo nam w 3 klasie liceum brakowało.

kuzyn_cosiek
2015-08-16 01:25:48
Ocena: 0(glosow:0)-+
Bez przesady, pamiętam że na tych lekcjach bywało też całkiem wesoło (zwłaszcza, że w klasie było kilku niezłych trolli), szczególnie później na zajęciach z nawiedzonym ks. "fasolem" (był podobny z pyska do Jasia Fasoli i stąd ta ksywa) kiedy robił się czerwony ze złości gdy z tylnej ławki padało pytanie: "co robi ksiądz gdy ma chcice" :D

arab26
2015-08-14 07:29:41
Ocena: -5(glosow:9)-+
Janusz palikmiot to niech spierdala!!

Meloman1
2015-08-14 02:25:57
Ocena: 3(glosow:9)-+
Janusz Palikot powinien po prostu zaapelować do rodziców, żeby nie posyłali dzieci na lekcje religii - i sprawa będzie rozwiązana. Problem w tym, że Palikota nie popiera nawet jego własna rodzina.

DkNG
2015-08-14 11:48:21
Ocena: 4(glosow:4)-+
problem w tym że tacy rodzice nadal de facto będą opłacac lekcje na które ich dzieci nie chodzą

mar-kotek
2015-08-15 10:02:50
Ocena: 0(glosow:0)-+
Jak również mocherowe nauczycielki innych gnębią tych co nie uczęszczają na religię. (z szyderczym uśmiechem oznajmiając to rodzicom na 1 zebraniu w Lubelskim liceum)

Meloman1
2015-08-16 09:46:04
Ocena: 0(glosow:0)-+
Rodzice będą też opłacać lekcje etyki albo katechezę prawosławną, choć ich dzieci na nie nie chodzą.

Meloman1
2015-08-14 02:23:40
Ocena: -2(glosow:8)-+
Palikot na prezydenta!!!!!!!!! Tylko Janusz uratuje Polskę przed ciemnogrodem, który zagraża jej od tysiąca lat! Janusz!!! Janusz!!!

yeromine
2015-08-14 00:12:46
Ocena: 3(glosow:7)-+
maxi nie wiem co ci zrobili księża ale zachowujesz się gorzej od niejednego poje...ba

magda713
2015-08-13 23:38:51
Ocena: 3(glosow:11)-+
tak wymieńmy religie na lekcje Gender prowadzone przez tęczowych z parady miłości

maciejos78
2015-08-13 22:30:19
Ocena: 3(glosow:9)-+
Palikot? Czy chodzi o tego bezdomnego wycierusa, którego Duda, czyniąc miły gest, zaprosił na zaprzysiężenie?

ja1ja
2015-08-13 19:45:01
Ocena: 14(glosow:16)-+
maxicoveri dlaczego nie odpowiesz na moje wcześniejsze pytanie? Dlaczego Palikot nie zadał takich pytań Komorowskiemu przez ostatnie 5 lat? Dlaczego nic nie zrobił on i platforma, która rządzi od 8 lat? Chciałbym się dowiedzieć?

sandslash
2015-08-14 04:17:57
Ocena: 3(glosow:5)-+
ta pi*da na nic Ci nie odpowie :)

kapelushnikov
2015-08-13 19:08:50
Ocena: 0(glosow:6)-+
Zobaczcie sobie, ilu rodziców śle dzieci na nieobowiązkowe przecież lekcje religii i zastanówcie się, jaka byłaby odpowiedź na pierwsze pytanie.

homo_sapiens
2015-08-13 22:39:45
Ocena: -1(glosow:5)-+
A niby jaki mają wybór? Albo religia w szkole albo żadna, a do tego problemy dla dziecka w przyszłości.

Meloman1
2015-08-14 02:28:13
Ocena: 4(glosow:4)-+
homo: jakie niby problemy? na studia dziecka nie przyjmą? pracy nie znajdzie? Nie rozśmieszaj ludzi. Rodzice mają wybór: posyłać dziecko na lekcje religii albo nie posyłać. W niektórych miejscach mogą sobie jeszcze wybrać, jaka to będzie religia - czego jeszcze byś chciał?

mar-kotek
2015-08-15 10:12:27
Ocena: 0(glosow:0)-+
@Meloman1- taki że mochery gnębią takich uczniów. "Ksiądz" katecheta zastrasza brakiem możliwości ślubu kościelnego, no i jak zmieni się rząd to religia trafi na maturę, wtedy może być problem ze studiami. Na studia też przecież może trafić.

kuzyn_cosiek
2015-08-16 01:15:57
Ocena: 0(glosow:0)-+
@mar-kotek "..."Ksiądz" katecheta zastrasza brakiem możliwości ślubu kościelnego...", serio? Ty tak na poważnie? Odpowiedz mi proszę, na kiego grzyba ludziom niewierzącym w Boga ślub kościelny? :D Znam katolików którzy żyją na "kocią łapę", albo tylko z samym cywilnym i nie widzą w tym problemu, a ateiści czy innowiercy mieli by się tym przejmować?

Meloman1
2015-08-17 09:52:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
PiS już kiedyś rządził i zaświadczeń z parafii na studiach nie wymagali, więc to jakieś rojenia. A jak zauwazył przedmówca - jak ktoś nie chce chodzić na religię, to po co mu ślub kościelny? Zwróć uwagę, że jak nie jesteś prawosławny, to nie dostaniesz ślubu prawosławnego, a jak nie jesteś protestantem - to protestanckiego. Bardzo cię to przeraża? To dlaczego brak ślubu katolickiego miałby przerażać? Chyba że chcesz być jednocześnie katolikiem i walczącym ateistą :)

cyb155
2015-08-13 17:15:03
Ocena: 0(glosow:14)-+
Przecież jeszcze kilka lat temu ten ciul prowadził jakiś tygodnik katolicki a teraz obrót 360st

miodek78
2015-08-13 22:01:11
Ocena: 2(glosow:2)-+
Raczej 180 stopni,ale różnie nauczyciele nauczają.

cyb155
2015-08-16 16:15:44
Ocena: 0(glosow:0)-+
Racja

cyb155
2015-08-13 17:11:16
Ocena: 0(glosow:4)-+
Słyszeliście bajkę jak pali kot fajkę?

spacz
2015-08-13 20:17:24
Ocena: 0(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

luzak1977
2015-08-13 16:56:51
Ocena: 8(glosow:8)-+
Jeśli to pismo jest prawdziwe, to zobaczcie jedno zdanie - "Uczyńmy z niego referendum dające Polkom i Polakom POCZUCIE, że mają realny wpływ...". No to jest niezłe.

Python013
2015-08-13 21:42:07
Ocena: 0(glosow:6)-+
Też to wyłapałem już w połowie zdania. Ciekawi mnie jaki ten pajac Palikot, który idzie z prądem jak chorągiew na wietrze ma w tym cel i co chce ugrać (i dla kogo) bo sam jest skończony... ?

fixxxer85
2015-08-13 16:14:18
Ocena: 1(glosow:7)-+
Nie lubię gościa, ale pytania dobre.

zonkumariano
2015-08-13 15:56:43
Ocena: 5(glosow:17)-+
komentarz usunięty przez moderatora

spacz
2015-08-13 20:18:47
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

Koci94
2015-08-13 15:42:37
Ocena: 3(glosow:17)-+
Może jeszcze Islam dla odmiany bo Katolicy tacy buuu źli.

ja1ja
2015-08-13 15:32:21
Ocena: 4(glosow:14)-+
Ciekawe, dlaczego Palikot nie zadał tych pytań do Komorowskiego? Dlaczego, Palikot kiedy był jeszcze w Platformie i przez 8 lat rządów PO, tylko zwiększyli fundusz zamiast zlikwidować? Szach mat maxi :P

amblin
2015-08-13 15:20:11
Ocena: 3(glosow:11)-+
pytanie o cokolwiek społeczeństwa którego trzy czwarte nie rozumie tego co czyta uważam za totalny bezsens. Te sto milionów zmarnowane na bezsensowne referendum powinno oddać się biskupom. Oni wydadzą je właściwie.

diamorfina
2015-08-13 15:06:19
Ocena: 0(glosow:22)-+
Oczywiście że lekcje religii powinny być nadal organizowane! Ludzie, nie dajcie się ogłupić. Religia to część naszej historii i tradycji, nie rezygnujmy z tego "bo taka moda"!

homo_sapiens
2015-08-13 15:34:32
Ocena: 3(glosow:15)-+
Mniej więcej do trzeciej-czwartej klasy podstawówki chodziłem na religię do przyklasztornej salki katechetycznej. Prowadził je młody ksiądz zakonnik z rewelacyjnym podejściem do dzieci (bez żadnych paskudnych skojarzeń proszę). Te katechezy najlepiej wspominam. Ocen nie było na świadectwie, chodzili ci, których rodzice chcieli, czyli prawie cała klasa. Komu to przeszkadzało?

flavamed
2015-08-13 18:00:17
Ocena: 2(glosow:6)-+
niech księża głoszą słowo boże dla przykładu a nie za pieniądze publiczne. I niech ta lekcja nazywa się lekcją religii katolickiej, bo ona z nauką o religii nie ma nic wspólnego. Wmawiają żeby kochać boga, żeby go wielbić, wbijają do głów doktrynę poczucia winy za wszystko co robi człowiek. Jaka historia, nie pamiętam żeby kiedykolwiek na religii ksiądz opowiadał o dziejach historycznych religii katolickiej, wyprawach chrześcijańskich, reformacji/kontrreformacji, same przypowieści o cudach jezusa, a gdzie informacje o innych religiach, o procesie tworzenia się religii i etc.

evender
2015-08-13 18:12:17
Ocena: -1(glosow:1)-+
no , ciebie już przekabacili ... może nawet pensję katechety bierzesz ?

diamorfina
2015-08-13 18:34:28
Ocena: 1(glosow:3)-+
@homo_sapiens Wydaje mi się, że po prostu to jest "w modzie" jechać po religiach. Ja też miałam fajnych księży, co prawda oceny były ale każdy dostawał bdb, nawet Ci którzy nie uczęszczali na lekcje, bo nikt nikogo nie zmuszał. @flavamed ja miałam normalną religię, uczyliśmy się o religii Chrześcijańskiej bo takie jest to państwo. Miałam normalnych księży przez całą swoją edukację, od podstawowej do technikum, odpowiedzieli na każde pytanie, chociażby najbardziej bezsensowne na temat każdej religii. I tak, rozmawialiśmy też na tematy historyczne pod kątem katolickim.

flavamed
2015-08-13 19:09:50
Ocena: -2(glosow:4)-+
jaka moda, to rozwój świadomości, ale jak dla ciebie autorytetem jest ksiądz to o samodzielnym myśleniu nie ma mowy, taki automatyzm, nie dawno myślałem, że podstawą opisywania rzeczywistości jest nauka, ale jak widać wraca średniowieczne myślenie

sebololo
2015-08-13 22:48:03
Ocena: -1(glosow:3)-+
Jeśli nauka hipokryzji już od samego przedszkola i okradanie państwa przez klasę pasożytniczą jaka jest polski kler to "część naszej historii i tradycji" to należy z tą historia i tradycją jak najszybciej skończyć. Nie ma na świecie bogatych państw w których jest bogaty Kościół. Jest za to mnóstwo biednych państw w których księża żyją jak magnaci. Do takich państw należy Polska.

ann2422
2015-08-13 23:43:53
Ocena: 0(glosow:2)-+
Chyba w konstytucji jest mowa o religii katolicjiej? Sebololo chyba mialeś(łaś) w przeszlosci jakies kiepskie kontakty z ksiedzem i teraz na sile probujesz zainteresowac tym innych. Kazdy odpowiada za siebie. Tak ci przeszkadza religia katolicka? Ale pewnie nie wiesz ze ta religia mowi tez o patriotyzmie, honorze, wolnej Polsce. W jakiej innej religii o tym uslyszysz? Buddyzm, islam, czy moze na etyce sie o tym dowiesz? Bóg,honor, ojczyzna - mowi ci to coś? A co do okradania to wydaje mi sie ze sprzedawanie wszystkiego co panstwowe przynosi wieksze straty niz kler. Wyciaganie naszych pienied

homo_sapiens
2015-08-14 00:22:11
Ocena: -1(glosow:3)-+
@ann - Katolicyzm to nie religia tylko jedno z wyznań religii chrześcijańskiej. Znajdź mi w Biblii, Katechizmie Kościoła Katolickiego lub innych oficjalnych dokumentach Watykanu odnoszących się do wiary, cokolwiek na temat "patriotyzmu, honoru, wolnej Polski". O tych hasłach nie usłyszę pewnie w żadnej z wielkich religii, bo one zajmują się człowiekiem, duszą, wiarą, moralnością, a nie narodem czy państwem. Konstytucja RP mówi w art. 25: "Kościoły i inne związki wyznaniowe są równouprawnione." Nie znasz Konstytucji, nie wiesz, jaką religię wyznajesz...

homo_sapiens
2015-08-14 00:24:24
Ocena: 0(glosow:2)-+
@ann - ... więc nie pouczaj innych - zamiast tego sam(a) się doucz. No, chyba że należysz do Kościoła Toruńsko-katolickiego - to by wiele tłumaczyło...

sebololo
2015-08-14 00:59:58
Ocena: 0(glosow:2)-+
Polski katolik to katolik za państwowe pieniądze. Chcesz być hojnym wujkiem dla pasożytów w sutannach w imię biletu do nieba to sobie bądź ale nie zmuszaj do tego innych i nie domagaj się aby państwo ich do tego zmuszało. Wystarczy odciąć Kościół od państwowych pieniędzy i uzależnić go od dobrowolnych danin. Wówczas bardzo szybko okaże się co jest "częścią naszej historii i tradycji".

Meloman1
2015-08-14 02:31:27
Ocena: 1(glosow:3)-+
Przypominam, że w polskich szkołach uczy się nie tylko religii katolickiej, także innych wyznań.

diamorfina
2015-08-14 13:14:45
Ocena: -1(glosow:1)-+
@flavamed otóż nie, mam inne autorytety, ale co ty możesz o tym wiedzieć jeśli nawet mnie nie znasz a uznajesz za jakąś szurniętą chrześcijankę. Takie to idiotyczne nie znać kogoś i mówić jakie ma autorytety, i ogólnie oceniać kogoś na podstawie wypowiedzi na jeden temat :) @sebololo okradanie państwa przez klasę pasożytniczą? Naprawdę? Na naszych kochanych posłów chociażby nawet wydawane są o wiele większe pieniądze, a Ci to już kompletnie nic nie robią. Kościół daje ludziom wierzącym daje wiarę i nadzieję, a jak dla mnie to jest bezcenne. Co do reszty twoich argumentów powiem tak: ja nie ch

diamorfina
2015-08-14 13:17:28
Ocena: 1(glosow:1)-+
...Ja nie chcę żeby pieniądze z moich podatków były przekazywane na więziennictwo, albo jakąkolwiek inną rzecz z którą się nie zgadzam. Nie ma tak że wszystkim dogodzisz.

sebololo
2015-08-14 16:17:24
Ocena: -1(glosow:1)-+
diamorfina masz rację że nasi posłowie to także klasa pasożytnicza ale na kk to chore państwo wydaje rocznie co najmniej 2 mld zł.Wiec porównanie bardzo nietrafione. Obliczono że rezygnacja z tych wydatków oznaczałaby podwyższenie emerytur i rent średnio o 200 zł netto na osobę. No ale wówczas wszyscy oni trafiliby po śmierci do piekła;).

flavamed
2015-08-14 18:03:19
Ocena: 0(glosow:0)-+
diamorfina przynajmniej już wiesz, że to nie moda, przydała się dyskusja.

ann2422
2015-08-15 01:06:31
Ocena: -2(glosow:2)-+
Homo douczyc to ty sie powinienes bo robisz mlodym ludziom wode z mozgu. Ciekawe jaki masz w tym cel. Po twoim nicku mozna sie duzo domyslac... Ks I. Skorupko, Ściegienny, Popiełuszko? Mowi ci to coś? Moze Jan Paweł ll i jego "kazania" na ktore przychodzily miliony ludzi. Piszesz ze religia zajmuje sie moralnoscia, a czym innym jest patriotyzm? Jest norma etyczna i moralna. I zajmuje szczegolne miejsce w nauczaniu kosciola. Chcesz konkretow. Slyszales o Dekalogu? 4 przykazanie, ojczyzna to matka. Pewnie w szkole mowili ci o ludziach, ktorzy oddali zycie za ojczyzne. Jak mieliby z

ann2422
2015-08-15 01:24:03
Ocena: -1(glosow:1)-+
Zrobic cos tak altruistycznego gdyby w nic nie wierzyli. Prawdziwy kosciol jest straznikiem naszej tradycji i historii. Wpaja mlodym ludziom dobre postawy spoleczne. Nie do ogarniecia jest fakt ze w kraju w ktorym 90% ludzi deklaruje ze jest katolikami, bardziej przychylnym okiem patrzy sie na geja afiszujacego swoja orientacje niz na katolika mowiacego o swojej wierze.

mar-kotek
2015-08-15 10:19:09
Ocena: -1(glosow:1)-+
Ale jak dawniej. Za co łaska dla księdza i zakonnicy a płacimy tylko i wyłącznie świeckim katechetom (ciekawe ilu czarnych nadal by uczyło i przy okazji zmniejszymy bezrobocie)

homo_sapiens
2015-08-15 18:01:40
Ocena: -1(glosow:1)-+
@ann - Powtarzam, znajdź mi w Biblii, Katechizmie Kościoła Katolickiego lub innych oficjalnych dokumentach Watykanu odnoszących się do wiary, cokolwiek na temat "patriotyzmu, honoru, wolnej Polski". A skoro IV przykazanie według Ciebie należy interpretować tak, że "ojczyzna to matka", to ja się pytam, czym jest tu "ojciec"?

ann2422
2015-08-23 20:03:25
Ocena: 0(glosow:0)-+
Czy tego chcesz czy nie kosciol jest nosnikiem i fundamentem naszej kultury. Wole tradycje niz to co sie dzieje na zachodzie. Chcesz wiecej konkretow - to idz do jakiegos dobrego ksiedza i sobie z nim porozmawiaj, moze ci powie cos wiecej. Proponuje salezjanow.

ann2422
2015-08-24 11:31:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
Meloman uczy sie innych wyznan, ale najdluzsze korzenie ma religia chrzescijanska. Od ponad tysiaca lat jwst nasza glowna religia, czy tego chcemy czy nie nasza historia jest z nia zwiazana.

jasiogazrurka
2015-08-13 14:59:12
Ocena: -1(glosow:11)-+
Palikot to na szczęście polityczne zwłoki, chociaż jeszcze się z tym nie chce pogodzić.

Rycerz1990
2015-08-13 14:25:14
Ocena: -3(glosow:9)-+
3. Czy PIS powinno być u władzy?

homo_sapiens
2015-08-13 15:36:46
Ocena: 1(glosow:3)-+
Nie wiem, czy wiesz, ale istnieje coś takiego, jak wybory parlamentarne. Już całkiem niedługo kolejne...

andrzejmorda
2015-08-13 14:20:45
Ocena: 0(glosow:12)-+
Nie musi dopisywać bo najpierw pod każdym z tych lewackich pytań trzeba zebrać 100 000 podpisów...

bystry_kaziu
2015-08-13 14:10:16
Ocena: 6(glosow:20)-+
komentarz usunięty przez moderatora

unrealista
2015-08-13 17:09:58
Ocena: 2(glosow:4)-+
Trafiłeś w sedno!

cyb155
2015-08-13 17:13:53
Ocena: 1(glosow:3)-+
Bo paliknot to chorągiewka ,zależy w którą stronę dobrze wieje w tą paliknot leci

BloodyFace
2015-08-13 13:21:07
Ocena: -7(glosow:27)-+
Palikot to jedyna szansa dla polski. Jeszcze do niego wrócicie po klęsce 4 letnich rządów PIS owiskiego g*wna. I beznadziei odłużonego alkoholem kukiza. 2019 wielkim powrotem Palikota. Jego partia zlozyla najwiecej projektow w calej swojej kadencji i byly to głownie projekty gospodarcze. To nie jego wina ze jego projekty byly blokowane albo wogóle nie poddawane do obrad. Robil ile mógł. Media zniszczyly go bo był zbyt silny.

spacz
2015-08-13 20:21:35
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

czacha666_2004
2015-08-13 13:05:02
Ocena: 3(glosow:9)-+
Stawianie pytań w takim referendum wprost jest bez sensu, bo wiedza ludzi o konsekwencjach ich wyboru jest żadna. Pomysł o pytanie czy jesteś za obniżeniem wieku emerytalnego jest równie dobry jak spytanie czy jesteś za obniżeniem dnia roboczego z 8 do 4 ha. Ktoś kto jest pozbawiony mózgu i wyobraźni łyknie to jak pelikan rybę. Tak samo jest z finansowaniem partii z budżetu. Nie bądźmy naiwni, w życiu nic nie jest za darmo. Jeśli partie będą mieć kasę od podmiotów prywatnych np. choćby rafinerii, to możecie być pewni, że z wdzięczności dla niej ropa będzie po 7 zł, bo sponsorowi się nie odmawi

ann2422
2015-08-13 23:46:49
Ocena: 0(glosow:0)-+
A teraz tak nie jest?

Marmur87
2015-08-13 12:49:03
Ocena: 0(glosow:12)-+
Dudy nie trawię, ale Palikota chyba bardziej. Zrobił z siebie debila i tyle. Wiadomo, że pytań dodać już nie można, po prostu nie pozwala na to prawo. Poza tym zostało do referendum za mało czasu.

jacek.jacek
2015-08-13 12:43:52
Ocena: 2(glosow:14)-+
komentarz usunięty przez moderatora

merfi9
2015-08-13 12:08:44
Ocena: 10(glosow:16)-+
czy zlodziei z PO postawic przed Trybunałem Stanu?

kopyto12
2015-08-13 12:08:38
Ocena: 5(glosow:19)-+
Nagle się obudził ? Na szczęście na jesieni pożegnamy takich Palikotów. Hmm, to może zamiast nauki religii wprowadźmy studiowanie Koranu i ogólnie islam.

homo_sapiens
2015-08-13 11:46:26
Ocena: -12(glosow:28)-+
Ciekawe, że gdy PiS rządził, jakoś się obywateli o nic nie pytał w referendach, tylko wprowadzał swoją "rewolucję moralną". Dopiero, gdy do władzy doszło PO, Kaczyński przypomniał sobie o referendach, czyli narzędziu, które można wykorzystać, by zaszkodzić wrogiej partii rządzącej.

cozakraj7
2015-08-13 13:21:22
Ocena: 3(glosow:13)-+
Takim nickiem obrażasz wszystkich myślących ludzi. Po pierwsze czy to PiS zarządził referendum czy Bronek, któremu grunt się pod nogami palił i w tydzień chciał 'odtańcować' 5 lat prezydentury? Po drugie to tej 'partii rządzącej' od referendum zostanie 6 tygodni rządzenia, a ostatnim czasem to oni sobie szkodzą dużo bardziej, a właściwie to szkodzą im Ci bandyci co ich 'nielegalnie podsłuchiwali' (za rządów PiS według PO było to całkowicie legalne i moralne). Po trzecie wiocha to nie jest miejsce na szczucie jedną czy drugą partią. Jako 'homo sapiens' powinieneś wiedzieć, że jesteśmy ludźmi ro

cozakraj7
2015-08-13 13:25:01
Ocena: 5(glosow:7)-+
ludźmi 'rozumnymi', mamy wolną wolę i potrafimy dostrzegać. Każdy kto obserwuje scenę polityczną sam zdecyduje o tym na kogo i czy w ogóle głosować (chociaż tego ostatniego nie popieram). Uprawianie tutaj takiej taniej i kłamliwej propagandy jest poniżej poziomu.

cozakraj7
2015-08-13 13:34:43
Ocena: 4(glosow:10)-+
Już na sam koniec. Z tego co wiem to PiS nie jest ani za JOWami, ani za zaprzestaniem finansowania partii z budżetu, a są to sztandarowe slogany PO. Czyli wychodzi na to, że rządząca partia musi spytać obywateli (koszt 100 mln złotych), czy chcą tego czy nie, a gdzie byli przez 8 lat?

homo_sapiens
2015-08-13 14:46:56
Ocena: -6(glosow:8)-+
@cozakraj - Widzę, że masz słabą pamięć lub od niedawna śledzisz scenę polityczną w Polsce. PiS trąbi o potrzebie referendum od wielu lat, przy okazji każdej kontrowersyjnej zmiany prawa przez koalicję PO-PSL. Po drugie, pozwolę sobie sam decydować, o czym będę pisał w swoich komentarzach. "Każdy (...) sam zdecyduje o tym na kogo i czy w ogóle głosować" - naprawdę? Dziękuję za wyjaśnienie, nie wiedziałem tego. Zarzucasz mi "kłamliwą propagandę", to ja się pytam, w którym miejscu "skłamałem"?

Dune
2015-08-13 11:37:48
Ocena: 8(glosow:12)-+
Nagle się znalazł? Miał tyle lat by z podobnym pismem wyskoczyć do kłamoruskiego.

szprocior
2015-08-13 12:07:55
Ocena: 3(glosow:7)-+
No przecież palikot zawsze był psem po. Kiedy on im zaszkodził? tylko szczeka na opozycje po

jacek.jacek
2015-08-13 12:36:46
Ocena: -1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

grzesiekx
2015-08-13 11:32:58
Ocena: 8(glosow:16)-+
Generalnie popieram jednak dlaczego nie zwrócił się z tym do swojego kumpla kiedy był jeszcze prezydentem? Jemu nie zależy na tych pytaniach bo robi to ewidentnie po to żeby dowalić Pis-owi lub Kukizowi.

StachTraktorzysta
2015-08-13 11:27:53
Ocena: -5(glosow:7)-+
W tym przypadku zgadzam się z Palikotem, niech naród sam wybierze co chce.

bogus64
2015-08-13 11:17:09
Ocena: 4(glosow:10)-+
Jestem z lubelskiego i wstydzę się tego że jestem z lubelskiego

kotkefir
2015-08-13 11:58:38
Ocena: 3(glosow:3)-+
Nie wstydź się, to nie twoja wina, że masz głupiego sąsiada.

szprocior
2015-08-13 12:11:09
Ocena: 2(glosow:4)-+
popieram. a dokładniej kociarnia jest z Biłgoraju

HenryG
2015-08-13 11:15:19
Ocena: 4(glosow:12)-+
Precz z Paligłupem.

RobertG7
2015-08-13 11:15:10
Ocena: 5(glosow:9)-+
Dopisać można, jeżeli pod pytaniami podpisało się minimum 100 000 obywateli. Nie kojarzę by Palikot biegał i zbierał te podpiosy

unrealista
2015-08-13 17:14:26
Ocena: 1(glosow:1)-+
Zajęty był lizaniem d..y "przyjaciołom" z Partii Oszustów!

terrorparty
2015-08-13 11:14:06
Ocena: -5(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

jacek.jacek
2015-08-13 12:38:39
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

szatanoslaw
2015-08-13 11:01:34
Ocena: 6(glosow:6)-+
Można dopisać tam co się chce i głosować jak się chce, tylko po co? Przecież i tak frekwencja będzie poniżej 20%

sagem3
2015-08-13 10:52:23
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

heerind
2015-08-13 10:45:51
Ocena: -2(glosow:18)-+
Kościół dostaje tylko 130mln??!!Powinien dostawać ok.1mld albo więcej bo to ważny element naszej narodowości i trzeba pielęgnować kulturę katolicką...ciekaw jestem ile osób zdążyło zminusować zanim przeczytało, że to prowokacja :P.

terrorparty
2015-08-13 11:15:33
Ocena: -3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
2015-08-13 11:48:25
Ocena: 0(glosow:4)-+
Ode mnie dostałeś minusa w momencie gdy "byłem" przy trzech kropkach. Przyznaję się bez bicia.

NecrosDeus
2015-08-13 12:02:17
Ocena: -3(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

kopyto12
2015-08-13 12:07:03
Ocena: -5(glosow:7)-+
Masz gościu ode mnie plusa ! Nareszcie jakiś rozsądny głos, ale do "oświeconych" ateistów to nie dojdzie.

terrorparty
2015-08-13 12:47:10
Ocena: 0(glosow:0)-+
komentarz usunięty przez moderatora

siecino1
2015-08-13 10:45:17
Ocena: 3(glosow:11)-+
Za pytaniami, które proponuje Szydło stoi 6 mln. podpisów. Za pytaniami Palikota stoi jego jeden podpis. Niech zbierze milion, albo jeszcze lepiej dwa miliony podpisów, to będzie miał poważny argument w ręku. Bo tak to się tylko wygłupia.

geniuszczura
2015-08-13 10:47:11
Ocena: 0(glosow:4)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

szprocior
2015-08-13 12:13:07
Ocena: 1(glosow:1)-+
A bo to pierwszy raz zrobił z siebie przygłupa

jacek.jacek
2015-08-13 12:41:20
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

geniuszczura
2015-08-13 10:41:53
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez użytkownika

BOBY102
2015-08-13 10:25:42
Ocena: -1(glosow:7)-+
NICZYM trzeci kur zapiał - ADMIN wrzucił na główną - dodają na wstępie + 30 !!!

spitulis
2015-08-12 08:18:18
Ocena: -3(glosow:7)-+
dobre pytania, oba na tak.

KSUT
2015-08-11 20:28:00
Ocena: -1(glosow:11)-+
komentarz usunięty przez moderatora

KSUT
2015-08-11 19:49:00
Ocena: 0(glosow:12)-+
komentarz usunięty przez moderatora

terrorparty
2015-08-13 11:22:53
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

ann2422
2015-08-14 00:07:47
Ocena: 0(glosow:0)-+
Terrorparty czy to nie kancelaria komorowskiego nie wydala 1mnl zl na nagrody nie wiadomo za co? Sprzedaz pkp energetyka, ktory rocznie przynosil zysk prawie 90mln to tez pomysl PO. Ciekawe ile jeszcze takich rodzynkow posprzedawali i gdzie uciekaja nasze pieniadze. Moze najpierw czyms takim zajeliby sie nasi "super" politycy.

kocyk01
2015-08-11 18:16:44
Ocena: 3(glosow:5)-+
maxiu,p.Szydło jest z Pis.Dla ciebie wszystko co Pis to "be".

maxicoveri
2015-08-11 20:07:55
Ocena: -3(glosow:7)-+
wiem ,że jest z PIS i akurat wystosowała identyczne pismo...dlatego jak wszyscy mogą to dlaczego nie może Palikot?

jachnyc
2015-08-11 20:44:57
Ocena: 2(glosow:4)-+
Przecież ten facecik jest już skończony , jaki twój ruch , z czerwonymi startuje do wyborów .

jjjzaw
2015-08-11 17:27:36
Ocena: 46(glosow:56)-+
3. Czy poseł/senator powinien dostawać normalne pensje? 4. Czy nadal immunitet ma stawiać niektórych ponad prawem? 5. Czy należy przyjmować imigrantów do kraju? Jeszcze można wiele pisać.

KSUT
2015-08-11 20:25:12
Ocena: -1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

waniasor
2015-08-11 17:27:02
Ocena: 0(glosow:4)-+
Dlaczego robią referendum za 100000000 z jednym pytaniem o te okręgi wyborcze naród takie referendum to oleje, jest okazja zapytać się narodowi w referendum o ważne sprawy i zrobić 10 pytań jak 10 przykazań, czy wiek emerytalny jeszcze podnieść czy obniżyć, czy dzieci do szkoły wieku 6 lat a może 5 lat, religia do salek katechetycznych bo tam jest miesce i duch a nie w szkole brać tylko kasę, kto jest płaceniem tego konkordatu 7 miliardów , takie pytania to ludzie pójdą na referendum , czy ziemie sprzedać i lasy czy nie jest okazja zapytaćw demokratycznym kraju, nie będzie w dyktaturze kat. :-

ann2422
2015-08-14 00:12:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
Teraz jest za pozno na zmiany. Z tego co pamietam szydlo chciala powiekszyc referendum o powyzsze zmiany ale niestety nasz byly prezydent, śpiacy miś, to olał.

liseklisek6666
2015-08-11 17:05:39
Ocena: -5(glosow:7)-+
Lekcje religii niech będą w szkołach, niech się młodzi tej wiedzy też uczą, lepsza religia niż nauka koranu. Ale co do funduszu kościelnego, to wypadało by zmniejszyć go śmiało do 1/10, ale całkowita likwidacja funduszu kościelnego to troszkę głupota, lepiej by było po prostu kościół opodatkować i znieść im wszelakie "ulgi i przywileje" no bo i tak mieli by swój fundusz kościelny.

gruzawik
2015-08-11 19:00:05
Ocena: 3(glosow:9)-+
to nie wiedza, tego się nie da sfalsyfikować, ergo: szkoła nie do tego służy

X_J_R
2015-08-11 15:53:08
Ocena: 1(glosow:7)-+
Takiego pytania nie będzie w referendum, dlatego że sukienkowi znają wyniki sondaży. Znam kilku lokalnych działaczy PISu, w porządku ludzie którzy z Kościołem mają niewiele wspólnego(oczywiście nie przez to są w porządku). Prezydenta Dudy nie znam, nie wiem czym się kieruje silną wiarą czy zwykłym wyrachowaniem, że tak bardzo klęczy przed klechami.

BOBY102
2015-08-11 15:21:44
Ocena: -1(glosow:7)-+
GŁÓWNA pełna G-WNA

gurool
2015-08-11 15:13:06
Ocena: -2(glosow:6)-+
Czemu nie, jeszcze niech zapytają czy Marysia powinna być legalna :) Albo lepiej "czy lekcję religii w szkołach powinny być finansowane z budżetu państwa". W ogóle jak już robić referendum - niechaj będzie tam jak najwięcej pytań. Jak dla mnie JOW-y - TAK, finansowanie religii z budżetu państwa - NIE (niech kościół za to płaci), legalizacja Marysi - TAK. Zakaz nadawania obywatelstwa muzułmanom na wzór Japonii - TAK. Wprowadzenie podatków dla obcych kapitałów na co najmniej na równi jakie mają rodzimi przedsiębiorcy - TAK, podatek bankowy - TAK... i wiele innych

BOBY102
2015-08-11 15:20:38
Ocena: 0(glosow:4)-+
Przecież Komorowski powiedział, że NIE i PALIKOTOWI musi to wystarczyć.

gurool
2015-08-11 15:30:19
Ocena: 1(glosow:3)-+
a co tu ma teraz komorek do gadania? Skoro paligup pyta o to aktualnego prezydenta?

BOBY102
2015-08-11 15:45:33
Ocena: 0(glosow:6)-+
Bo Komorowski to był jego Pan - a teraz to pisma sobie pisze ;)

bodan
2015-08-11 14:58:20
Ocena: 1(glosow:9)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bodan
2015-08-11 14:58:20
Ocena: -1(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

vacarius
2015-08-11 14:48:45
Ocena: 2(glosow:12)-+
Już 30 komentarzy ale prawaki dostali bólu d.py. :)

BOBY102
2015-08-11 15:06:14
Ocena: -2(glosow:10)-+
ZAPOMINASZ o "CUDZIE ADMINA" + 25 na ten absurd - AWANSEM?

jacek.jacek
2015-08-13 12:42:31
Ocena: -3(glosow:3)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BOBY102
2015-08-11 14:47:31
Ocena: 0(glosow:10)-+
REASUMUJĄC - LECI NA GŁÓWNĄ !!! Bo taki mamy klimat - ja wam to mówię ;D WUJEK SAMO ZŁO!

BOBY102
2015-08-11 15:08:28
Ocena: -1(glosow:7)-+
Admin ja CI to mówię! Że "zanim 3 razy KUR ZAPIEJE" Będzie na GŁÓWNEJ i się nie wyprzesz! NA WIOSZE - ostatni będą pierwszymi! A jego imię maxicoveri - i sevenap-ery ;!

KSUT
2015-08-11 19:53:20
Ocena: 1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

bingo73
2015-08-11 14:47:17
Ocena: 0(glosow:4)-+
palikot znowu próbuj zaistnieć starymi hasłami sprzed 5 lat, by znowu szarpnąć tych anty systemowych, zdając sobie doskonale sprawę, że tak naprawdę należy zmienić konkordat, by wprowadzić czy nawet rozważać te zmiany.

gastryk
2015-08-11 14:14:26
Ocena: 1(glosow:5)-+
@gajcy---Daj mu szansę!!!

marco47
2015-08-11 14:12:51
Ocena: -3(glosow:15)-+
Że zacytuję klasyka bezczelności: "Dopisać to się można do szkolnej wycieczki". Pytania które chce dopisać PiS wynikają z obywatelskich inicjatyw zbierania podpisów. Komorow mimo to olał wyborców, jak tylko się okazało, że przegrał. A tu jakaś marginalna lewacka partyjka i z kilkoma szujami na pokładzie domaga się, żeby zauważyć jej istnienie.

BOBY102
2015-08-11 14:41:39
Ocena: 0(glosow:8)-+
WYBIÓRCZA PAMIĘĆ ;D taką mamy mniejszość 1,6%

gastryk
2015-08-11 14:11:32
Ocena: -2(glosow:10)-+
@ender011--co masz do dopisania tych punktów w referendum??? Jeżeli ludzie napiszą--tak, to tak będzie, jak napiszą --nie to tak nie będzie. Co się podniecasz? Daj szanse ludziom!

BOBY102
2015-08-11 14:16:16
Ocena: 2(glosow:12)-+
wg GUS: 33,399,328 ochrzczonych katolików - o co wam chodzi? 1,6% ta?

gajcy
2015-08-11 14:07:56
Ocena: 1(glosow:7)-+
Przypomne ci ze pewien prezydent z pewna partia zmienili kilka milionow podpisów ludzi , wiec jedna kartka nic nie znaczącego człowieka nie jest żadnym problemem.

BOBY102
2015-08-11 14:14:16
Ocena: 0(glosow:6)-+
Oni "szachują-matują" Dudę - Ciekawe ilu zebrało wnioski z podpisami z takimi "pytaniami" - jakieś 1,6% mniejszości LENIWEJ w DODATKU bo pełno ich na wiocha, w necie - ale do WYBORÓW nie ma kto iść i NARZUCAĆ większości jakieś "dyrdymały"

gastryk
2015-08-11 14:06:22
Ocena: -3(glosow:13)-+
Ja pierdziu--wszyscy idioci!! Co szkodzi dopisanie tych zapytań do referendum??? Jak się czyta komentarze, to wydaje się, że sekta PiS-owska opanowała wiochę.żadnego obiektywizmu--tylko hejt najwyższej próby. Fe!

ender011
2015-08-11 14:08:33
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

BOBY102
2015-08-11 14:08:45
Ocena: -1(glosow:9)-+
to, że KIEDY PALIKOT był "psem" Tuska to mógł załatwiać takie wnioski, teraz "gryzie bez zębów"?

BOBY102
2015-08-11 14:04:09
Ocena: 1(glosow:9)-+
Admin daj mu +500 !!!!!!! z manipulacji słynne jest CZERWONE i POMARAŃCZOWE

BOBY102
2015-08-11 14:02:50
Ocena: -2(glosow:10)-+
JA PIERD-OLe w mgnieniu oka dostał + 20! Admin ty ....

BOBY102
2015-08-11 14:07:41
Ocena: -1(glosow:5)-+
obiektywny, szanowany, lubiany, wierny ideałom, obiektywny, niczym bóg

marco47
2015-08-11 14:09:13
Ocena: 1(glosow:7)-+
Zauważyłeś? Nie wiadomo kiedy podskoczyło. Żałosne i głupie - kogo wy chcecie oszukać?

BOBY102
2015-08-11 14:40:11
Ocena: -1(glosow:5)-+
STARE METODY "czerwonej hołoty" o których słyszało się "że komuna" - to samo obecnie dlatego Panowie DETERMINACJA - ja nie mogę plusowac i minusować - taki klimat ;D

oxis
2015-08-11 13:58:18
Ocena: 2(glosow:12)-+
Ale z ciebie głąb maxicoveri. Prezydent MUSI dopisać pytania na podstawie listu leśnego dziadka Palikota?? Buhahahaha...

BOBY102
2015-08-11 13:57:06
Ocena: 0(glosow:6)-+
W szachy to GRAŁ KOMOROWSKI zawsze - grać koniem i zbijał konia!

gajcy
2015-08-11 13:41:21
Ocena: -1(glosow:15)-+
A Palikot to nie ten facet co ma 1,5 % poparcia! to nie ta partia ktorej wlasciwie nie ma! czy to nie ten margines społeczny ktory latal ze sztucznym kut. Sem , czy to nie ten facet ktory jak składał przysięgę mowil tak mi dopomóż bóg! czy to nie ten facet ktory stawał w obronie krzyża sejmowego,? Strasznie ciekawa i godna postać, czlowiek prostolinijny, uczciwy . Taki typowy lewak ktory da du...y kazdemu by utrzymac sie u władzy.

fantomas3103
2015-08-11 13:37:30
Ocena: 2(glosow:12)-+
pewnie dopisać wynik wiadomy a Palikota ch...j strzeli

BOBY102
2015-08-11 13:31:48
Ocena: -3(glosow:17)-+
Ciekawe ILE TAKICH PISM WYSŁAŁ PALI-KOT DO KOMOROWSKIEJ - 5 milionów? Jakiś palikot i jego 1,6% mniejszości hahahahahahahahahhahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahhahahahahahahahahaaahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaha hahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahahaha hahhaha

BOBY102
2015-08-11 13:32:58
Ocena: -2(glosow:8)-+
szkoda, że nie mogę dodawać + i - sów - TAKI BÓG jaka WIARA

jurek1102
2015-08-11 21:14:37
Ocena: 0(glosow:4)-+
Boby po co trolujesz?

vacarius
2015-08-11 13:29:26
Ocena: 3(glosow:19)-+
No i tak właśnie postępuje prawdziwy antysystemowiec. Nie to co te prawackie klerykalne marionetki, które niczego nie zmienią w tym klerykalnym kraju.

gajcy
2015-08-11 13:44:58
Ocena: 1(glosow:11)-+
Ty jestes lewacka marionetka , jestes identyczny tylko swiatopoglad inny ,a te prawackie marionetki zmieniają , jak widzisz lewakow , zlodzieji , komunistow staramy sie od władzy oderwać.

marco47
2015-08-11 13:50:46
Ocena: 0(glosow:12)-+
Palikot jest przede wszystkim człowiekiem bez zasad i honoru. Jest też antypolakiem - dziwię się, że on w swoim obrzydzeniu do polskiej symboliki w ogóle mówi po polsku. Takie hieny jak on powinny być pozbawiane obywatelstwa.

ender011
2015-08-11 13:57:28
Ocena: 2(glosow:10)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marco47
2015-08-11 13:29:07
Ocena: 2(glosow:14)-+
To pokazuje tylko, jak bardzo palikociarnia nie ma honoru.

gajcy
2015-08-11 13:24:57
Ocena: 2(glosow:6)-+
A ogolnie to nie musi :)

maxicoveri
2015-08-11 13:26:51
Ocena: 3(glosow:9)-+
wtedy nie będzie dopisywał pytań Szydło i zostana tylko pierwotne trzy

BOBY102
2015-08-11 13:39:40
Ocena: -1(glosow:11)-+
Kto by słucha MNIEJSZOŚCI - 1,6% Palikociarni - w dodatku SATELITY "PO" - chyba palnął się tym DILDO w ŁEB skoro myśli, że ktoś go posłucha ;DDDD litości?

gajcy
2015-08-11 13:50:56
Ocena: 1(glosow:11)-+
Moze by jeszcze dodał do referendum czy homoseksualizm jest dewiacja czy nie, mozna jeszcze dopisać pytanie o legalizacje zwiazkow homoseksualnych i adopcje dzieci przez te zwiazki.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Opinia o Jarosławie Kaczyńskim,
  •  Brawo dla tego ptaka
  •  Pokaz buty i pogardy.Koleś jest od dobrych 8 lat
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
Zadanie wykonane. Gejem już na pewno nie będzie.
główna
Dodano: 19.06.2018, 07:44:33   przez: vacarius
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 29Skomentuj (52) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0