Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
RofTW  11-07-16, 19:55 Zgłoś
+ 323 -
Dodano: 2011-07-16, 19:55:01   przez: RofTW
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 323  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  No super jesteś koleś, kozak z ciebie.
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
  •  Pytanie na dziś.
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
Ukryj komentarze(45)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
olek2459
    Ocena: 10 (glosow:10)
2011-07-17 10:46:03
Zeby nie te brwi i mina stającego kota, to ładna dziewczyna:)

szaza77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-18 11:52:13
te brwi to chyba od szablonu rysowane

kasia.amelia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-17 16:15:59
jaka to niby wiocha.? z brwiami tylko przesadziła z resztą wszystko ok. Weźcie się ogarnijcie i nie pie..olcie tej wiochy!

pedobearr4
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-23 17:46:31
ee tem nie pie*dolic nawet spoko jest :D

KinLa90
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-17 14:18:33
te malowane brwi... sam sex ;O

fakjea
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-06 18:10:54
to jest moja była nauczycielka od angielskiego !

WladcaPiczek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-04 13:23:22
Pika pika pikaczu;)

YourMate
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-03 21:17:35
te brwi chyba z jakiegoś szablonu robiła...

KOBIETA1986
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-02 13:54:55
Te brwi ... Chyba przesadziła z henną ... Tak poza tym ładna dziewczyna

azunia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-31 19:53:10
wygląda jak lalka

annk51512
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-31 15:28:22
ale ma zajebiste brwi. :d

hqqli
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-30 15:35:24
jest bardzo ładna ale chyba sobie brwi kredką pomalowala bo moze mieć jasne i dlatego dziwnie;p

TaaNormalnax3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-30 13:48:30
No jakas dziwna jest no alee ..

bydle11
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-30 13:46:29
mi sie podoba ;d

loliteczka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-30 10:53:10
ludzie nie przesadzajcie.. nie jest az tak dziwna żeby ją na wiocha.pl wrzucać.. sami przyznajcie ze gorsze pojeby i dziwaki chodzą po ziemi..

lilka594
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-30 09:06:04
ale troche sztucznie wyglada jak lalka :D i oczy ladne :)

malutkakasia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-30 01:00:41
moze i dziwna-ale naprawde ma ladne,wielkie oczy..

Mairead
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-30 00:56:15
Maska a nie laska. Buzia dziewczynki, a makijaż conajmniej sceniczny. I do tego soczewki... Nie wygląda przy tym na szcześliwą.

merry1994
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-29 16:10:08
makijaż to ona ma feeeest heh ale na główną to bym jej nie dała . ;]

czarna2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-29 16:09:48
też mi coś brwi sobie pomalowała i trafiła na główną ;D

ciotkaSmiglo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-29 13:51:54
to jest azjatka. soczewki kontaktowe. nieco przegiela z tymi brwiami, ogolnie nie podobaja mi sie sztucznie "zaznaczane" brwi, ale poza tym jest normalna.

darkestrella
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-29 13:00:21
wlosy farbuje na czarno i przy okazji brwi ;)

Wijen
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-29 12:02:40
Ciołki... nie jeden tutaj z pseudo mądrych chciał by mieć jak wy to mówicie ,,plastika,, za dziewczynę. ŻAL wam dupy ściska aż szczypie co ? To widać po idiotach którzy oczerniają normalna dziewczynę, a to że przesadziła z brwiami czy może ma ciut za dużo tapety nadal nie zmienia faktu że jest norm!

rasta1231
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-29 09:59:30
nieogarniam -,-

izunaikm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-29 08:27:30
Grzywka i brwi -idealne połączenie;D

qbate
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-28 23:53:22
Taka laska, że jak dotkniesz to latex trzaska - gdyby nie kolczyk to bym powiedział, że to produkt z sex shopu

k615
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-28 20:38:25
może przez te brwi, ale nie wiem czy zasługuje na główną

klamet2
    Ocena: -11 (glosow:13)
2011-08-28 17:57:52
dla ciebie dziwna,jak dla mnie to bym jej zrobił coś o czym ty pojęcia nie masz,a potem bym prasował sobie k*tasa na jej plecach i mocz bym jej spożywał :D

longcock
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-28 17:11:57
tak mocno chciala byc emo, ze na znak cierpienia zgolila sobie brwi, jak widac zaluje tej decyzji

Miss6
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-28 16:38:18
Dziwny kawał plastiku znalazłeś.

Piekna_Bestia
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-08-28 15:32:00
nie pier*** że jest podobna do Evanescense, bo nie dorównuje jej do pięt urodą, a ten pasztet na zdjęciu do chleba się nadaje

lolq
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-28 15:13:47
A czy ona ma wogóle jkies brwi czy sobie ogolila???

Celestynka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-28 15:03:52
ciekawe czy te brwi to zasługa photoshopa czy jej mistrowskiej ręki z eyelinerem x>

Younm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-29 21:03:19
"eyelinerem" to teraz doje_bałaś... xD nie słyszałam jeszcze żeby ktoś eyeliner używał do brwi :P :)

kura2112
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-28 14:10:32
to coś jest żywe ?

gucci1992
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-08-28 13:55:22
nie ma w tym nic dziwnego i to nie jest wiocha lol dziewczyna tylko przesadzila z brwiami

PerPanBogdan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-28 14:05:45
i makijażem ;S

elctr1221
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-28 14:46:16
zgadzam się z guccim, a makijaż, jak makijaż... nie otynkowała się specjalnie. i tak jest lepiej niż w wielu przypadkach.

drLOUBITCH
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-28 13:43:22
Jej twarz mnie przeraża.

Menel1992
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-08-28 13:23:32
troche przesadziła z tym makijazem

olek2459
    Ocena: 10 (glosow:10)
2011-07-17 10:46:03
Zeby nie te brwi i mina stającego kota, to ładna dziewczyna:)

DamianQ16
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-07-17 09:43:06
Sztuczna z deka... Taka plastikowa. ; /

wiedxma
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-07-16 21:55:35
Evanesenca ;D znaczy jej karykatura ;D

Rita_071
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-07-17 00:34:20
Mysle ze karykatura Evanescense wyglądala by o niebo lepiej.

wiedxma
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-07-17 00:47:38
masz racje :) ale ta ma cos z malej Evanki :)

Rita_071
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-17 00:53:39
Czarne włosy :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400