Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
rekin666  15-08-14, 17:23 Zgłoś
+ 211 -
Dodano: 2015-08-14, 17:23:18   przez: rekin666
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 211  Zgłoś nadużycie
183
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Ktoś tu ma większe kompleksy
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
  •  Równość społeczna w/g Morawieckiego
Ukryj komentarze(40)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
mephinx
    Ocena: 10 (glosow:14)
2015-08-24 23:16:44
Przede wszystkim, zależy to od księdza. Ostatnio byłem pytać o chrzest właśnie, to mówił, że jest to sakrament bezpłatny. Jeśli chcę to mogę złożyć ofiarę na kościół, ale nie jest ona obowiązkowa. Co innego ślub czy pogrzeb, wtedy księża też ponoszą jakieś koszta, chociażby urzędowe. Poza tym, czy ktoś z Was płaci za spowiedź, komunię, czy wizytę księda u chorej osoby ? szerze wątpię, więc ogarnijcie się trochę

heerind
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-08-25 13:57:18
No już pomijam, że oczywiście kościół pazerny itd.ale to jak znalazł się taki jeden co chce dobrze to NIE!Ludzie czego wy chcecie żeby na klęczkach do ludzi chodził i jeszcze ludziom koperty dawał??Jesteś beznadziejny autorze tego posta, tak źle tak nie dobrze, ale to kolejny dowód na to, że jak cos jest za darmo to nie uszanują jeszcze dupę obrobią...żałosne.

Cipkozaur
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-26 14:23:35
Przecież to jest facet od motyli na procesjach i śmietnay z kolana, a nie żaden ksiądz. W życiu klecha takiego transparentu nie zrobi.

Townsville
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-29 01:48:11
Powinno byc oczywiste ze zakramenty sa bezplatne. Tu musza robic sobie reklame. Tak , ksaidz powinien sluzyc wiernym a nie skubac ich przy kazdej okazji. Jesli jest potrzeba to powinien przyniesc koperte..... w zebach. Za chrzest free ( nowy baran w stadzie) za slub i pogrzeb trzeba zaplacic, bo barany sie strzyze.

frgsd
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-25 12:03:18
Czyli jak biorą pieniądze to źle ? Jak nie biorą to też źle to czego wy kuźwa chcecie co ?

Meloman1
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-08-25 09:33:15
Gdyby antyklerykałowie kierowali się rozumem, a nie fanatyzmem, to wiedzieliby, że pogrzeb to nie sakrament.

DkNG
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-25 14:07:58
brawo znalazłeś szczególik na obrone tej pazernej zarazy bedziesz mieć miejsce w raju brawo brawo alleluja

dibo2
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-08-25 08:24:20
Powiedz to O D Rydzykowi najbardziej pazernemu duchownemu w Polsce

Townsville
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-29 01:50:40
daje ci plusa. Szkoda ze nie chce go odbic w zielonym kwadeacie

kijwmrowisko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-25 06:49:38
jakiś po marketingu przyodział się w sukienkę i myśli że nagoni nowych naiwnych ... od episkopatu dostanie co najwyżej laskę do zrobienia , to będzie cała nagroda

mephinx
    Ocena: 10 (glosow:14)
2015-08-24 23:16:44
Przede wszystkim, zależy to od księdza. Ostatnio byłem pytać o chrzest właśnie, to mówił, że jest to sakrament bezpłatny. Jeśli chcę to mogę złożyć ofiarę na kościół, ale nie jest ona obowiązkowa. Co innego ślub czy pogrzeb, wtedy księża też ponoszą jakieś koszta, chociażby urzędowe. Poza tym, czy ktoś z Was płaci za spowiedź, komunię, czy wizytę księda u chorej osoby ? szerze wątpię, więc ogarnijcie się trochę

Meloman1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-08-25 09:34:35
Ofiara na Kościół jest w pewnym sensie obowiązkowa. Wierni mają obowiązek wspierać Kościół w miarę swoich możliwości.

fvvc
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-25 15:01:21
wykonują jakąś tam prace dlatego powiń być wynagrodzeni ale i opodatkowani!!!

DkNG
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-25 23:21:05
mephinx - nikt nie mówi że wszyscy księża sa tacy sami... moja koleżanka chciała ochrzcić swoje bliźniaczki - ksiądz powiedział że co łaska no to ona daje z własnej woli 200 pln a ten ze smiechem jej mówi że u nich w parafii od lat jest stała stawka 300 zł od łebka plus co łaska... ja bym bardzo chciał żeby w tym kraju było więcej takich kapłanów jak twój

Meloman1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-26 01:32:50
Księdzu, który opowiada o jakichś stałych stawkach, mówi się tajemnicze słowo "symonia" i po kłopocie.

ann2422
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-26 09:49:42
DkNG kaplanow z powolania jest wiecej niz nam sie wydaje. My nic nie placilismy za chrzciny dwojki naszych dzieci. A ci dla ktorych kasa jest wazniejsza niz czlowiek predzej czy pozniej poniosa za to konsekwencje.

homo_sapiens
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-08-24 21:31:24
Dobra dobra, a maleńką czcionką wyjaśnione, że za darmo to tylko w poniedziałki między 1:00 a 2:00 w nocy. W dowolnym terminie tylko po okazaniu listu polecającego od biskupa (audiencja u jego ekscelencji po złożeniu ofiary adekwatnej do rangi biskupa).

KarolKozicky
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-08-24 21:11:26
komentarz usunięty przez użytkownika

profix
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-24 20:42:59
komentarz usunięty przez użytkownika

samthebludger
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-08-24 20:21:53
Jak dla mnie praca jak każda inna. Więc czemu za nią nie płacić. Tym bardziej że nikt nie jest zmuszany do tego by być katolikiem, teraz ateizm i zwalczanie kościoła jest modne.

profix
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-08-24 20:44:41
To nie tylko moda. Część ludzi zobaczyła prawdziwą twarz kościoła i stwierdziła, że nie chce mieć z nimi nic wspólnego. A że ludzie tracą wiarę w boga, bo wypiera Go wiara w pieniądz, to już taki znak czasów. Jakby kościół nie był tak przeżarty podłością i zgnilizną moralną, to by nie miał takich problemów. Oni robią dokładnie na odwrót niż to co mówią, a ludzi strasznie wkurza ich hipokryzja.

brej
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-08-24 20:50:44
profix nie do konca masz racje bo media ukazuja ta najgorsza strone kosciola to ze moze to byl 15% calego kosciola to malo wazne to tak jakbys chcial oceniac zaklady pracy wzgledem zarobkow w kazdym zakladzie jest jakas sprzataczka ktora zarabia grosze powiedzmy 1300zl netto w takim wypadku w Polsce w kazdym zakladzie pracy zarabia sie 1300zl a to ze jest masa ludzi ktora ma lepsze pieniadze tego nie widzisz bo tego nie pokazuja

profix
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-24 21:28:01
Pokazują to o czym wcześniej nie mówiono. Nawet jeśli to jest 15 % to i tak dużo. Ludziom nie podoba się jak policjant kradnie lub popełnia inne przestępstwa, bo jest od tego żeby chronić ludzi przed bandytami. I całe zaufanie względem policji maleje. Jak kościół mieni się organizacją stojącą na straży moralności, a jednocześnie chroni np. pedofilów, to normalne, że też traci poparcie. Złe zachowanie poszczególnych jednostek to jeden problem, ale najgorsze jest to, że cała organizacja, z Watykanem na czele, zamiatała na siłę afery pod dywan. Dlatego coraz więcej osób od nich odchodzi.

kijwmrowisko
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-08-25 06:51:42
całe szczęście że jeszcze nie ma przymusu kupowania tej kleszej " pracy "...

ann2422
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-26 09:57:17
Profix masz racje, tylko ludzie zapominaja ze do kosciola sie chodzi do Boga a nie do ksiedza. Jest wielu ksiezy ktorzy zawiedli nasze zaufanie, ale im Bog za to odplaci. Dlaczego ja mam pezez nich cierpiec?

sebkop
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-08-24 19:47:33
Show must go on.

nissin
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-24 19:05:37
Poczatek konca...

michalski75
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-08-24 18:58:31
sakramenty za darmo ciekaw ile bilet wstępu do kościoła kosztuje

yetick
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-24 18:10:05
komentarz usunięty przez moderatora

firo777
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-14 22:02:01
komentarz usunięty przez moderatora

vacarius
    Ocena: 0 (glosow:20)
2015-08-14 17:32:38
Jezusowi wystarczył sakrament chrztu po co wam więcej katolicy? Nie dajcie się ogłupić. Wystarczy chrzest a po za tym sami chrzcijcie swoje dzieci. Ja bym sam ochrzcił gdybym był wierzącym i niech klecha mnie w d.pę pocałuje.

vacarius
    Ocena: 3 (glosow:25)
2015-08-14 18:27:37
Pewnie mojego posta minusują lemingi ślepo wierzące w to co kler powie. Gdy wam kler powie ze musicie mieć 7 sakramentów aby dostać się do nieba to oddacie całą swoją kasę aby je mieć. Czy wy tego nie widzicie mohety ze jesteście lemingami?

jacek.jacek
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-08-24 18:09:10
vycierus nie ochrzciłeś bo ci dzieciak nie zapłacił? A klecha za darmo całować nie będzie z namiętności do ciebie?...Też wątpię.

samthebludger
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-08-24 20:19:40
A jak ktoś chce żeby ksiądz mu ochrzcił? Jak ktoś chce iść do komunii i być bierzmowany i chce wziąć ślub bo mu się to podoba to co nie może bo Ty tak powiedziałeś?

brej
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-08-24 20:42:22
skoncz debilu pier.... o lemingach i moherach masz zeza rozbierznego ze widzisz tylko skrajnosci debilne media robia wam z mozgow papke a wy nic bando skretynialych baranow zyje w polsce w kraju ktory od 10wiekow jest chrzescijanskim panstwem i wiara w chrystusa jest tradycja ludzie walczyli za ten kraj i umierali z nadzieja ze takie wartosci jak braterstwo honor wolnosc i wiara przetrwaja dla potomnych nieraz wiara dodawala im sily gdy tej brakowalo wam jednak banda komunistycznych politykow i redaktorow robi z mozgu sieczke a wy jeszcze klaszczecie... udawajmy nowoczesny rzad spoleczenstwo

brej
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-08-24 20:47:08
ktore jest otwarte dla wszystkich i od najmlodszych lat ukorzeniajmy wsrod najmlodszych ze homoseksualizm to cos normalnego i dobrego a kosciol jest zle bo jak wszedzie znajdzie sie tam jakis dewiant czy pazerniak mam dla was zle wiesci prawdopodobnie w kazdym fachu zdarzyl sie jakis odchyl czy np pedofil takze jeb.... piekarzy mechanikow spawaczy sprzedawcow lekarzy motorniczych itd. zacznijcie uzywac mozgow a nie łykacie i przekazujecie dalej ta kretynska nagonke na instytucje ktore komuchom nie pasuja macie swoje PO nowoczesnosc i tolerancje w zamian za co nasz orzel tonie w gownie....

homo_sapiens
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-08-24 21:25:07
@samthebludger - A dlaczego ktoś chce, żeby ksiądz mu ochrzcił? Bo taki jest zwyczaj, a poza tym co by ludzie we wsi mówili? Dlaczego ktoś chce iść do I komunii? Żeby dostać prezenty albo dlatego, że rodzice kazali. Dlaczego ktoś chce być bierzmowany? Bo wie, że inaczej będzie miał problemy ze ślubem. Jeśli ktoś ma potrzebę brania udziału w sakramentach, to najpierw Kościół tą potrzebę stworzył. A do tego uczynił z niej powszechny zwyczaj.

KarolKozicky
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-08-24 21:41:08
vacarius lemingiem jestes ty platformerski gnomie non stop najezdzasz na kościół widac ze tvn wyprał ci mózg i nie myslisz samodzielniec tylko piszesz to co ci reżimowe tiwi podpowie

KWKsmiech
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-08-24 22:57:31
Haha i dobrze że tvn was pokazuje. Skaczecie do dziennikarzy jak wygłodniałe psy :P Świadkowie Jehowy jak mają zgromadzenia letnie na które zapraszają to chcą by ich telewizja pokazała społeczeństwu. Każdego roku są pokazani w wiadomościach. Nie mają się czego wstydzić ;)

mephinx
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-24 23:13:52
@Vacarius Może gdybyś miał chociaż minimalne pojęcie na temat sakramentów, to nie pisałbyś takich głupot i nikt by Cię nie minusował. Spróbuj misiaku uzyskać te 7 sakramentów to będziesz mistrzem ;) Dwa z nich to małżeństwo i kapłaństwo, jak nietrudno się domyśleć jeden wyklucza drugi. Jezus został "tylko" ochrzczony, bo część z sakramentów to on ustanowił. Co miał przyjąć, najświętszy sakrament ? Przecież to nieuku jest Jego ciało i krew, to jakim cudem miał to zrobić ? Kapłaństwo ? Przecież to on posłał apostołów, małżeństwo ? Może coś mnie ominęło, ale nie miał żony. Najpierw się

samthebludger
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-27 22:44:12
@homo_sapiens Mnie osobiście śmieszą ludzie, którzy pokazują się w kościele właśnie gdy trzeba np ochrzcić dzieciaka. Kościół stworzył taką potrzebę? Wszystkie kultury miały swoje zwyczaje, zabobony, inicjacje zwał jak zwał. Taka natura człowieka przez tysiące lat zawsze w coś wierzył.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400