Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Normalnie szlag jasny i ciemny mnie trafia...
TYGRYS-1984  15-08-16, 07:42 Zgłoś
+ 174 -
Dodano: 2015-08-16, 07:42:44   przez: TYGRYS-1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 174  Zgłoś nadużycie
10
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  El pajaco.
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
Ukryj komentarze(65)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
owcazogorkowca
    Ocena: 65 (glosow:83)
2015-08-16 08:34:17
Ta Pani jest klasycznym tematem zastępczym tak jak kiedyś była Mama Madzi. Ciekawe co teraz te kur.wy próbują znowu sprzedać albo jaką aferę zatuszować żeby opinia społeczna się nie dowiedziała?

omen100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-19 23:40:15
komentarz usunięty przez użytkownika

Ingenue87
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-22 22:09:18
Większość osób wypowiadających się tutaj to totalni kretyni. Ta pani zafundowała sobie bardzo drogie in vitro, z komórki jajowej innej kobiety. Po to tylko, żeby poczuć się dalej młodą. Teraz chce ciągnąć kasę od państwa. Głupia egoistyczna krowa!

anusia2216
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-22 01:18:52
Nie rozumiem dlaczego obcy ludzie myślą że z butami mogą wchodzić komuś w życie.Urodziła bo chciała. Jej sprawa. A ponieważ pracowała i płaciła podatki w Polsce tyle lat to macierzyński jej się należy bez względu na to ile ma kasy z innych źródeł. Zasiłek ten nie zależy od dochodu.Proste.PS. Lepiej być samotną matką niż żyć z kimś bo " co ludzie powiedzą".A takich matek w patologicznych związkach to już trochę widziałam.

jk112
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-21 13:29:35
było się nie puszczać na lewo i prawo

Taja191
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-20 15:41:17
komentarz usunięty przez użytkownika

lodazajeansy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-20 09:27:44
Autor to manipulator bo tak sie sklada ze widzialem wywiad z nia w Tv i powiedziałą coś innego.

grog
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-08-20 08:12:49
przeczytalem sobie wszystkie komentarze i jedno slowo cisnie mi sie na klawiature: bydlo. I nie chodzi tu bynajmniej o te kobiete i jej dzieci

zielunahaluna
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-08-19 22:15:17
Ja w zwiazku z decyzją tej pani mam kilka bardzo życiowych pytań. 1. Pani jest samotną matką, dzieci nie mają ojca - kto zajmie się dziećmi, kiedy pani zachoruje, co w wieku 60+ jest niestety bardzo prawdopodobne. Komu pani podrzuci dzieci? Przecież nie matce, która sama wymaga stałej opieki bo ma ponad 80 lat. 2. Ojca nie ma, babcia dzieci nad grobem stoi, starszych dzieci pani nie ma - gdzie trafią dzieci, jeżeli pani nie dożyje ich pełnoletności? Jedynie dom dziecka ich czeka lub jakaś rodzina zastępcza. 3. skoro pani zdecydowała, że ma zamiar być i tak samotną matką,

zielunahaluna
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-08-19 22:21:45
(co moim zdaniem jest cholernie egoistyczne), to dlaczego dopiero teraz, a nie 20 lat wcześniej? I tak pani nie bylaby pani w tym wieku młodziuteńką mamą, ale przynajmniej z szanasą na dożycie ich dorosłości. Skrajny egoizm, nieodpowiedzialność, przedmiotowe traktowanie dzieci, które nie ma nic wspólnego z miłością i zwykła głupota. No i wprost - skoro dzieci poczęte naturalnie - to gdzie jest ich ojciec i czemu nie ma praw do tych dzieci, skoro do seksu miał prawo. A jak in vitro - to proszę sobie samej radzić i być dalej tak pomysłowa jak dotychczas.

DkNG
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-08-20 01:57:15
nadmienię że in vitro takie tanie nie jest a teraz płacz że nia ma kasy na dzieci... coś tu nie gra :)

BloodyFace
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-08-19 20:21:51
Nazywanie tej pani aktorką jest nadużyciem. sorry ale epizodyczna rola w na wspólnej i kryminalnych to jeszcze za mało aby mówic "aktorka" tak samo jakby dariusza z trudnych spraw nazwac aktorem. Nie moze byc. Aktor gra na scenie, w ambitnych produkcjach a nie jakis pseudo serialach niskobudzetowych czy paradokumentach.

hazef1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-19 20:15:27
może podać tatę invitro o alimenty

wili
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-19 20:13:14
Ten kto jest invitro zasponsorowal, niech płaci 56kmen

BloodyFace
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-08-19 18:48:55
No to DUDA prezydent wszystkich polaków odpowie na apele tej pani i pomoże jej w trudnej sytuacji

koreperytor12
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-21 09:52:02
tak,będą ochrzczone

Taja191
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-19 18:34:03
komentarz usunięty przez użytkownika

Zygantus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-19 20:06:31
macieŻyński? Szczerze mówiąc, powinnaś mieć dylemat moralny...

kasiaXmarek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-08-19 17:38:08
czym są karmione teraz te świnie,że te mięcho tak śmierdzi?

zmigrod73
    Ocena: 10 (glosow:10)
2015-08-19 16:03:40
dzieci niech do rodziny zastępczej zabiorą tak jak robią to z ubogimi matkami czynią

lamparcica
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-19 18:28:07
racja

sseebbaa00
    Ocena: -1 (glosow:15)
2015-08-19 11:42:25
mogła sobie odkładać na książeczkę PKO :) Ma 60 lat! To dużo czasu na oszczędzanie! No i przecież chyba jest jakiś tatuś! Może biskup!? To faktycznie problem, bo on też kasy nie ma ;)

Koyota
    Ocena: -8 (glosow:16)
2015-08-19 12:24:48
A dlaczego miała odkładać? Czy wszystkie kobiety powinny teraz zacząć odkładać, bo kiedyś może zostaną matkami? Dlaczego akurat jej zasiłek macierzyński ma się nie należeć?

Jokaczarnooka
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-08-19 12:49:24
Wystarczająco już odłożyła na in vitro.

grigore
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-08-19 12:54:42
Bo ma emeryture, czyli ma zrodo dochodu w przeciwienstwie do mlodych kobiet dla ktorych zasilek jest jedynym zrodlem dochodu.

zielunahaluna
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-19 22:09:41
Koyota, wiesz, niestety takie mamy czasy, że jak sie planuje dziecko, to się właśnie odkłada wcześniej trochę kasy, żeby mieć w razie czego na ten początkowy okres. Ja też coś tam odkładałam na wszelki wypadek, bo a nuż się zdarzy, że po macierzyńskim mnie wysiudają ze stanowiska (wprawdzie umowa stała, ale nigdy nic nie wiadomo), a może na jakieś leki będzie kasa potrzebna. Nie wiedziałam, jak to będzie, więc własnie planując dziecko, odkładałam po trochu na wszelki wypadek. No wiadomo, że na 10 lat nie odłożysz, ale choćby na jakiś czas, zanim na nogi się stanie.

lamparcica
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-08-19 11:02:02
Żenujący ten temat,gdzie się nie zajrzy to ta (wiekowa) kobieta jęcząca o kasę.

elguaje
    Ocena: 12 (glosow:22)
2015-08-19 10:28:14
Słowa wyrwane z kontekstu i dlatego brzmią źle. Tej pani chodzi o to, że należy jej się zasiłek macierzyński, który dostaje każda matka nowo narodzonego dziecka, która jest objęta ubezpieczeniem. Nie uwzględniono w tym zasiłku emerytek, co jest niedopatrzeniem. Jej się te pieniądze należą, gdyż całe życie płaciła na to składki i po prostu w przeciwieństwie do was nie chce być dymana. W obecnych czasach, kiedy w wojsku i policji jest dużo kobiet i sporo z nich będzie w wieku 40 lat na emeryturze to trzeba to zmienić.

zielunahaluna
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-08-19 10:41:39
Z tego punktu widzenia masz rację - taka luka prawna. Przepisy powinny obowiazywać. Ale z tymi emerytkami, cóż... Uważasz, że te czterdziestokilkuletnie emerytki będą czesto dzieci rodzily? I ich chyba resortowe świadczenia dotyczą.

merfi9
    Ocena: -4 (glosow:12)
2015-08-19 10:52:25
a ja mysle ze chce wyludzic pieniadze .... na zabieg in vitro ją stac za dobrych kilka tysiecy... zdecydowała sie na ciąże po to by życ na koszt państwa? litosci!!!!!!

grigore
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-08-19 12:47:08
Zasilek maciezynski w Polsce jest tak smiesznie niski i na tak krotki okres ze dziwie sie ze ktokolwiek sie o niego dopomina. Poza tym to jest swiadczenie z tytulu ze kobieta nie moze zarabiac w tym czasie a emerytka przeciez nie stracila emerytury z racji urodzenia dzieci, wiec swoj zarobek ma.

koreperytor12
    Ocena: 2 (glosow:14)
2015-08-19 10:20:10
szanowna pani Barbaro Sienkiewicz śmiem twierdzić że jest pani osobą wysoce nieodpowiedzialną decydując się na taki krok nie spełniła się pani jako aktorka i to samo się tyczy macierzyństwa.Zrobiła pani wielką krzywdę tym dzieciom wydając je na świat a co się tyczy poczęcia to pewno znów niepokalane bo pani twierdzi że to cud.

yeromine
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-08-19 14:40:25
wydanie na swiat dzieci to nie krzywda! moja teściowa wychowała wnuki i te wnuki mają już dzieci, a ona nadal jest na "chodzie",mimo, że żadne nie śpieszyło sie z ożenkiem, więc nie wtykaj nosa w cudze sprawy, nie ty je będziesz wychowywał, dzieci to błogosławińswto, jak nie wierzysz, zapytaj własnej mamy, jeśli zaprzeczy, to ci współczuję

ann2422
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-19 17:28:02
Fakt, dzieci to blogoslawienstwo. Tylko wydaje mi sie ze przez tak duza roznice wieku bedzie miala gorszy kontakt ze swoimi dziecmi. Nie bez powodu natura ograniczyla plodnosc kobiety do 45-50lat. A jesli umrze w wieku lat 70 albo wczesniej, kto wychowa dzieci? Chciala byc matka, a nie pomyslala co bedzie jesli jej zabraknie. Z tego co wiem ojciec nie znany?

aniucha071191
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-08-17 21:47:26
Ludzie! Ona ma tego dzieciaka z in-vitro! W wieku 60 lat, w trakcie menopauzy nie ma możliwości aby kobieta zaszła naturalnie w ciążę! Chciała dzieciaka świadomie i niech teraz za niego płaci. A że jest stara, to trudno było się zastanowić!

ClintEastwood
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-08-17 11:48:18
Powinno, musi? A to z jakiego powodu niby?

ToRnADo147
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-19 10:25:16
Jakieś odszkodowanie chyba.

omen100
    Ocena: 2 (glosow:14)
2015-08-17 04:12:15
Zabrać jej dzieci i będzie spokój skoro nie ma kasy na ich utrzymanie.

Untraceable
    Ocena: -9 (glosow:13)
2015-08-17 18:00:28
komentarz usunięty przez moderatora

jamez
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-19 22:16:58
twój chłop to ma z tobą radochę ,rucha cię do woli cię bez żadnych obaw ze mogla byś być matką jego dzieci ,no chyba że to jest pies to wtedy zmienię komentarz

omen100
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-19 23:41:35
Ze scierwem nie konwersuje, takze bez odpowiedzi.

omen100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-17 04:05:32
komentarz usunięty przez użytkownika

unity
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-16 22:31:42
jeśli była aktorką tyle czasu to gdzie odprowadzane składki? a z drugiej strony jeśli decydowała się na dzieci to niech teraz nie płacze że kasy jej brak bo mogła o tym pomyśleć wcześniej

rex139
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-08-16 21:06:45
A ojciec gdzie??

koreperytor12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-20 19:38:49
w niebie

siecino1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-16 13:33:27
Dzieci mają ojca. Niech płaci alimenty.

ulfe
    Ocena: 9 (glosow:9)
2015-08-16 15:46:09
a dlaczego alimenty? jego dzieci, wiec ma prawo do tego zeby zyly razem z nim w jego domu/mieszkaniu i ma prawo sie nimi sam opiekowac a nie placic durnej matce bo ona ma takie widzimisie

kosmetyk101265
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-08-16 12:53:48
Sama zdecydowałaś ,że będziesz mieć dziecko i teraz chcesz pieniędzy od państwa!Będziesz mieć 70lat a dziecko 10 i ci dziecko zabiorą bo nie będziesz mogła go wychować .Trzeba było puknąć się w łeb.

kornas1988
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-08-16 11:57:48
pi..zde mogla sobie zaszyc stara k..wa

Jokaczarnooka
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-08-19 12:52:45
A tobie już pewnie nie staje.

gastryk
    Ocena: -10 (glosow:18)
2015-08-16 10:34:46
Jakie te komentarze katolickie, miłosierdzie i leżenie krzyżem aż bije po oczach. I --nie czyń drugiemu czego byś sobie nie czynił. Skąd u Was tyle hejterstwa??? Czy już wszystkie rozumy pozjadaliście, że oceniacie innych i to bardzo surowo?

ksiaze99
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-08-16 14:13:44
komentarz usunięty przez moderatora

bluajs
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-16 17:22:42
Ale o co ci chodzi? Przecież tu sami wrogowie katolicyzmu są. Masz jakieś zaburzenia w postrzeganiu świata? W każdym oszołomie widzisz katolika?

iva_h
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-19 16:28:04
A ja widze w calym tym burd@@lu, ze pomijajac juz ta babke, to jak polka nie ma pieniedzy to nie powinna sie decydowac na dziecko, albo powinna cale zycie oszczedzac i nie wolac o zasilek, albo nie powinna miec dzieci jak jest za stara, lub jak ojca nie ma, albo zabrac jej dzieci jak nie ma na ich utrzymanie i jest samotna matka! A kiedy kur@@@wa kobieta moze miec dzieci z wlasnego wyboru?!!!

roman2272
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-16 09:58:01
Jak DOBRZE wychowała tyle pacholont to zrobią zrzutkę i po sprawie a jak żle wychowała to ma nagrodę piasek w oczy w d.pe wodę .

owcazogorkowca
    Ocena: 65 (glosow:83)
2015-08-16 08:34:17
Ta Pani jest klasycznym tematem zastępczym tak jak kiedyś była Mama Madzi. Ciekawe co teraz te kur.wy próbują znowu sprzedać albo jaką aferę zatuszować żeby opinia społeczna się nie dowiedziała?

ja1ja
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-16 10:00:01
Dokładnie, w wywiadzie dla tvn gada jak po mocarzu. Jeśli chodzi o pieniądze, to powinno, musi jej dać państwo, państwo Sienkiewicz.

kotkefir
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-19 17:33:02
Też zastanawiałam się po co im ten temat zastępczy. Bez powodu tego nie robią. A pani Sienkiewicz niedługo wyskoczy z mojej lodówki, bo wszędzie już ją widzę.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-19 23:49:31
Z pewnością Waśniewska zabiła córkę by zatuszować przekręty PO... Ktoś tu jest ostro porypany widzę.

Untraceable
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-08-16 08:28:12
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-08-16 11:56:10
Przecież dostanie od PIS-u około 7 tyś. zł.

bodan
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-08-16 08:13:42
NIECH JEJ DA JEJ MENTOR lukaszewicz wielbiciel komora i Po....

evender
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-08-16 10:37:23
katole a gdzie wasze nauki ? " głodnego nakarm , spragnionego napój " ? zmodyfikowaliście swoją religię ? od biednego stówe od bogatego milion cołaska ? bo to że zachecacie do mnożenia sie po bożemu innych to wiemy a klechy chcieliby rozmnażac sie z ministrantami ?

bluajs
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-08-16 17:28:53
evender, a tobie co dolega? Udowodnij, że napisali to katolicy. Potrafisz, czy tylko szczekasz, bo ci pasuje do wypaczonego obrazka?

Dsad82
    Ocena: 6 (glosow:12)
2015-08-16 08:02:47
Niech zdycha z głodu. To nie był przypadek a wiadomo decyzja więc niech teraz sama sie martwi

evender
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-08-16 10:40:09
daj Panie Boże , amen


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500