lub  Dołącz
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
główna
Dodano: 24.08.2015, 09:38:15   przez: ender011
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 266  Zgłoś nadużycie
Ukryj komentarze(67)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
mystycpizza
2015-08-24 19:39:14
Ocena: 13(glosow:19)-+
Krewky - w piotr i pawel chyba jest w ogóle najdrozej . Co z tego ze chce kupic polskie jak mnie nie stać ? W biedronkę tez są polskie produkty na które mnie stać . Mi odpowiadaja.

heerind
2015-08-25 17:00:33
Ocena: -1(glosow:3)-+
"buduję lokalne więzi międzyludzkie" niczym pranie mózgu ze szkoleń na telemarkera czy sprzedawcę.

sirmatti
2015-08-25 15:13:59
Ocena: 0(glosow:0)-+
bo politycy aalogicznie. kupują w Tesco, biedronkach,auchan, lidl itp, likwidują miejsca pracy, zmiejszają podatki dla firm zagranicznych, niszczą wszystko, wszystko sprzedają i kapitał za granice.

DkNG
2015-08-25 14:06:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wspomnę tylko na marginesie ze jak jest kod kreskowy na produkcie to pod nim jest zawsze rząd cyfr - jesli pierwsza to 5 to produkt jest wyprodukowany w Polsce - nie mylić ze to polska firma, chodzi o miejsce produkcji - to też miejsca pracy u nas w kraju pamiętajcie o tym.

heerind
2015-08-25 13:48:10
Ocena: 0(glosow:4)-+
Krew mnie zalewa jak coś takiego widzę, ja bym chętnie kupił, ALE JEST ZA DROGO!DOCIERA!?Ponieważ zagraniczniacy nie muszą płacić wszystkich tych wybujałych podatków to mogą pozwolić sobie na niższe ceny, a ja jako zwykły śmiertelnik też płacę wysokie podatki w POlce więc nie będę z siebie robił matki teresy i płacił podwójnie na dodatek zasypywał kotlinę łopatką do piaskownicy, a hasło pt."czemu politycy tego nie mówią" jest jest na granicy absurdu akurat gadać to oni najlepiej potrafią więc o czym my w ogóle deliberujemy, podatki niech obniżą i wtedy coś ruszy.

Slowianin14
2015-08-26 21:26:15
Ocena: -2(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

heerind
2015-09-04 14:39:13
Ocena: 0(glosow:0)-+
Nie, nie zmienię....i co??I co??Hę?Fikasz, piernę i znikasz...

traffick
2015-08-25 13:33:14
Ocena: 1(glosow:3)-+
nikt mi nie bedzie mowil gdzie mam kupowac.

onet12
2015-08-25 11:58:52
Ocena: 1(glosow:1)-+
Ludzie zacznijcie sami od siebie, nienawiśc ,zazdrośći, ciągłe kłocenie się. Nigdy nie bedziemy silni gdy Polak Polakowi wilkiem. Silne narody są spójne a u nas cały czas się kłócimy, a to PO z PIS, a to katolik z niekatolikiem. Nie można zbudować silnego kraju, gdy zamiast patrzyć co nas łączy, skupiamy się cały czas na tym co nas dzieli.

wieslav
2015-08-25 11:49:23
Ocena: 3(glosow:3)-+
No tak lepiej jest przepłacać i kupować w małych sklepikach, które zaopatrują się w makro...

heerind
2015-08-25 13:49:16
Ocena: 1(glosow:1)-+
I płacić wszystkie podatki podwójnie w momencie, gdy z moje pensji też sa odprowadzane podatki i to nie małe, a co ja matka Teresa? Zeby się tak umęczać?

bierut1
2015-08-25 10:26:34
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dibo2
2015-08-25 08:22:29
Ocena: -1(glosow:3)-+
Dlaczego tylko dlatego że żaden z tych polityków nie jest Polakiem tylko Sprzedawczykiem

Prawdaboli1234
2015-08-25 07:33:49
Ocena: -3(glosow:5)-+
A jak tam patriotyzm przeciętnego Kowalskiego? A tak właśnie - znowu ci politycy! A jak Kowalki idzie do sklepu, to bierze z półki jak leci (po cenie najczęsciej, albo na zasadzie "bo to smaczne") i nie poświęci 5 sekund na przeczytanie kilku linijek - nazwy i lokalizacji producenta. Politycy nie mówią a dziecko samo na to nie wpadnie...

kijwmrowisko
2015-08-25 06:45:51
Ocena: 0(glosow:2)-+
dobrodziej katolski się odezwał ... zaczadzonym kleszymi pierdami móżdżkiem ruszył

kijwmrowisko
2015-08-25 06:36:57
Ocena: 0(glosow:2)-+
i kupujesz już poświęcone i pobłogosławione !!!! zadbał o to właściwy proboszcz i handlarz z bazaru

pawel1710
2015-08-25 01:12:11
Ocena: 6(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kijwmrowisko
2015-08-25 06:40:50
Ocena: 0(glosow:2)-+
chcą szybko stać się bogaczami ... katabasy też nie przebierają w środkach żeby wyrwać jak największą kasę choć obecnie samochodów na handel już nie ściągają jak ongiś - na kult !!!

immortallus
2015-08-25 00:41:02
Ocena: 2(glosow:2)-+
1. Nie kupuje w lokalnych sklepach bo jest kilka razy drożej niż w innych miejscach, za te same produkty. Nie kupuje na targowiskach, bo tam są Bułgarzy rumuni i im podobni. Polaków jak na lekarstwo. Polskich produktów jak na lekarstwo. 2. Kupując tam przyczynię się jedynie do większego zarobku handlujących, co średnio przełoży się na wzrost gospodarczy. 3. Kupując w takich miejscach nie tworzymy nowych miejsc pracy, a dodatkowo nie kupując np. w biedronkach czy innych powodujemy wzrost bezrobocia wśród najmniej wykwalifikowanych pracowników. 4. Tutaj pole do popisu dla rządu i prezydenta.

wiesniakpawlo
2015-08-24 23:58:49
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

dommik78
2015-08-24 23:11:04
Ocena: 2(glosow:2)-+
szkoda tylko, że te lokalne sklepiki i stragany zaopatrują się w biedronkach, tesco czy innych auchanach

damian.szefo
2015-08-24 21:46:09
Ocena: 2(glosow:2)-+
Takie piękne hasła to za komuny pisali. Są one piękne ale oderwane od rzeczywistości współczesnego świata. Praktycznie można się zgodzić z nimi w 100%. Tylko co by było jakby zastosowały się do nich inne narody? Co by to oznaczało dla formy które żyją z exportu? Dla naszego rolnictwa oznaczało by to katastrofę. Przykładów można mnożyć. Druga sprawą dlaczego ludzie jeżdżą do hipermarketów. Robią to nie tylko dlatego że przeważnie jest taniej ale przede wszystkim z wygody że mają wszystko w jednym miejscu. Założę się że autor też zasuwa do Biedronki

maxicoveri
2015-08-24 21:39:27
Ocena: 4(glosow:6)-+
czyste głupoty!bo ktoś jak ma wybór kupić cukier polski za 2,50 a za 4,00 to zawsze kupi tenza tańszy i jest mu to obojętne czy to bedzie Biedronka czy Lidl.a druga sprawa to już natury wygodniactwa ponieważ jak ma przy domu Biedronkę to nie pojedzie na drugi koniec miasta bo tam jest polski sklepik gdzie cukier jest po 4,00 zł!czysta ekonomia i wolny rynek do tego...

ender011
2015-08-24 22:06:38
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurnachatawiocha
2015-08-24 22:35:37
Ocena: 1(glosow:3)-+
hipokryzją jest posiadanie nieślubnego dziecka, związanie z gangsterem i obnoszenie się swoją wiarą katolicką, a głupotą jest wiara, że to nic takiego, bo tak mówi wódz.

kijwmrowisko
2015-08-25 06:43:28
Ocena: 0(glosow:2)-+
czego się można spodziewać po autorze który rozum wysysa ze smoczka proboszczowskiego ?

Szaman...123
2015-08-24 21:20:09
Ocena: 0(glosow:2)-+
nie do ko?ca si? zgodz?, fakt mo?na kupowa? polskie produkty, ale zakupy w malych sklepach???!!! Znasz kogo? kto ma swj sklep? jak tak to si? zapytaj jak? narzuca mar?e na ka?dy towar... i jakie s? warunki pracy... ju? widz? jak sklepiki mialyby uczciwe ceny, prosz? was nie chcielibyscie za polskie wynagrodzenie robi? codziennych zakupw w ma?ych sklepach osiedlowych... Rz?d powinien wprowadzi? takie obostrzenia podatkowe z ktrych du?e sklepy nie mog?yby si? wywin??, dla nie wtajemniczonych, najwieksze podatki p?aci biedronka i rossman gdzie reszta placi grosze albo w ogle.

polskabezslaska
2015-08-24 21:39:27
Ocena: 1(glosow:1)-+
Pier**lisz jak potłuczony. Biedronka i Rossman?? Proszę cię... W 2013 w sumie te firmy zapłaciły 432,6mln zł podatku. Wiesz ile zapłacił sam KGHM ? 1138mln (miliard i 138mln złotych). W 2013 roku 10 największych POLSKICH firm zapłaciło 3,1mld podatku CIT, gdzie 10 największych zagranicznych 1mld. Do sprawdzenia w necie.

mleczak77
2015-08-26 14:59:46
Ocena: -1(glosow:1)-+
Jakie podatki płaci biedronka? VAT odprowadza. Dochodowego nie płaci. Zatrudnia za mało pracowników ale nasz rząd ma do w dupie tak jak i tacy jak Ty. Będzie płakał jak będzie dostawał 700zł emerytury bo właśnie przez kupowanie w biedronce i innych zachodnich sklepach ch*uj trafił Nasz kraj.

KarolKozicky
2015-08-24 21:06:39
Ocena: 1(glosow:1)-+
szczera ale to naprawde szczera prawda bo sklepy są zachodnie przez co gospodarka upada miejsc pracy przez to ubywa a ludzie sie nawzajem nienawidzą i rodzi sie pokolenie trolli internetowych a kapitał z niemiec zrobił z polski własną kolonie

lodazajeansy
2015-08-24 20:57:01
Ocena: 0(glosow:2)-+
Wstawka śmierdzi komuszą propagandą. Takie plakaty wisiały 25 lat temu na ulicy. Jakby Każdy kupował tylko swoje to nie byłoby eksportu/importu cała gospodarka by staneła. Najważniejsze to dobry system podatkowu zero przywilejów dla zagranicznych firm wtedy tak naprawdę bedzie to bez róznicy czy kupie polskie czy zagraniczne podatek i tak zostanie odprowadzony a resztą niech zajmie się rynek oparty na konkurencji

wiosenka0
2015-08-24 20:54:28
Ocena: 0(glosow:0)-+
A wszystko po to żeby cyrk na wiejskiej mógł nakraść jeszcze więcej

spasiony
2015-08-24 20:33:48
Ocena: 2(glosow:2)-+
Dobre to kosztuje.Polskie bo dobre ( mówię o żywności ). Materiał na kiełbasę białą ( a ją uwielbiam ) kosztuje powiedzmy 10 zł za kilo a biała kiełbasa kosztuje 7 zł/kilo ( w sieci ) a nie 14 to czego się spodziewać? Jeśli półprodukt kosztuje 100 to produkt nie może kosztować mniej. Pozdrawiam tych co pamiętają smak prawdziwego chleba, kiełbasy, kaszanki , bułkach czy warzywa. Dziś pomidory wyglądają ale nawet nie pachną. Żywność dla oczu

barbarella123
2015-08-24 20:02:56
Ocena: -4(glosow:6)-+
komentarz usunięty przez moderatora

KarolKozicky
2015-08-24 21:30:18
Ocena: 0(glosow:0)-+
co ty pier**lisz?

nissin
2015-08-24 18:54:15
Ocena: 0(glosow:0)-+
Wszyscy tu obecni , wiedza ze polskie produkty sa najlepsze i najtansze, w Europie.

mirga
2015-08-24 18:29:01
Ocena: 2(glosow:4)-+
U nas jak się chce coś polskiego wypuścić, to kosztuje krocie. I nie mylić 5 kg jabłek, bo to nie interes. Chciano reaktywować Syrenę- świetny pomysł. Ale chłopaki tak zaczęłi płynąć, że drugi Bentley wyszedł. A wystarczy zwykły średniej klasy auto puścić- żeby ludzie zaskoczyli- później jak zaskoczy to i limuzyny. U nas polskie= drogie. A zarobki są jakie są. Rodziny nikt nie nakarmi tym, że przepłacił za polski produkt

yetick
2015-08-24 18:02:17
Ocena: 1(glosow:5)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2015-08-24 18:58:17
Ocena: 0(glosow:0)-+
Remontowa to najwyższa klasa światowa i nie bawi się w budowę masówek, tylko wysoce marżowe produkty.

Klub_Smolenski
2015-08-24 17:46:21
Ocena: 8(glosow:12)-+
A ja kupuje Polskie produkty w Biedronce bo są o wiele tańsze niż w lokalnych sklepikach. Niech Polscy przedsiębiorcy przestaną myśleć tylko jak tu kogo oszukać i niech otwierają dyskonty i markety a chętnie będę w nich kupował.

krewky
2015-08-24 18:45:00
Ocena: 2(glosow:6)-+
Otwierają, wystarczy się rozejrzeć po okolicy: POLOmarket, Piotr i Paweł, Społem, Sieć 34, Stokrotka, Bomi, abc, Groszek, Lewiatan, Chata Polska. Nie mają łatwo, bo rynek jest zdominowany przez zagraniczne sieci i trudno z nimi konkurować.

mystycpizza
2015-08-24 19:39:14
Ocena: 13(glosow:19)-+
Krewky - w piotr i pawel chyba jest w ogóle najdrozej . Co z tego ze chce kupic polskie jak mnie nie stać ? W biedronkę tez są polskie produkty na które mnie stać . Mi odpowiadaja.

krewky
2015-08-24 20:06:13
Ocena: 1(glosow:1)-+
Rzeczywiście, Piotr i Paweł to nie najlepszy przykład, ceny mają tam czasem jak w delikatesach. I tu zaczyna się błędne koło. Klienci chcą kupować swojskie produkty tanio, ale tylko zagraniczne giganty mogą sobie pozwolić na najniższe ceny. Tymczasem rodzime sieci nie mogą zejść poniżej pewnej granicy cenowej, żeby utrzymać się na rynku. A Polacy już przyzwyczaili się do zakupów w zagranicznych sieciówkach.

Golodubcew
2015-08-24 20:10:13
Ocena: -5(glosow:9)-+
W Biedronkach, kauflandach itp w cale nie jest aż tak tanio... No, ale jak typowy cebulak oczekuje, że w małym sklepiku oryginalne produkty będą kosztować tyle samo, co szrotostwo w biedronce to się nie dziwię, że się burzycie :). To, że coś zostało wyprodukowane np przez Łowicz, nie znaczy, że jest takie samo jak ten prawdziwy produkt Łowicz :) Niestety naszej ciemnocie nie da rady tego wytłumaczyć..

kurnachatawiocha
2015-08-24 22:32:12
Ocena: 1(glosow:1)-+
Oj taki Łowicz tworzy osobną linię produkcyjną aby wcisnąć do biedronki gorszy produkt...

Python013
2015-08-24 22:39:54
Ocena: 0(glosow:2)-+
Akurat jeśli chodzi o TESCO to jest to jeden z droższych marketów tych gabarytów. Mam do Tesco dosłownie z 200m, ale wolę skoczyć gdzie indziej na zakupy.

mystycpizza
2015-08-25 05:11:06
Ocena: 1(glosow:1)-+
Golodupcew - ciekawe rzeczy piszesz ale szkoda ze większość społeczeństwa według ciebie to ciemnota. Ty pewnie jesteś z rodu szlacheckiego wiec możesz sobie kupic na śniadanie bulke paryska za 3 zl a ten ciemniak kupi sobie 2 buly za 60 gr i tez sie najje . Te oryginalne produkty w sklepach polskich to jakie ? I w marketach nie ma oryginalnych ? Bo ta teorie spiskową ze np lowicz produkuje gorsza jakość dla marketu niż do sklepu to chyba sobie sam wymyśliłeś co ?

mystycpizza
2015-08-25 05:13:09
Ocena: 0(glosow:0)-+
Pozatym jesli juz mówisz o tzw. " polaku cebulaku " to dla mnie jesteś jego definicja . Stwierdzam po Twoim krótkim ale tresciwym wpisie.

Golodubcew
2015-08-25 17:40:16
Ocena: -3(glosow:3)-+
To sobie poczytaj ciemnoto. Nawet były o tym artykuły. Np taka Coca Cola lub Łowicz stworzyli specjalnie oddzielną linię produkcyjną, aby zrobić "Coca Cole" o lekko innej nazwie, etykiecie, składzie, żeby była tańsza i gorsza jakościowo. A ten oryginalny produkt też jest w tym sklepie i mniej więcej w takich samych, a nawet w droższych cenach niż w zwykłym sklepiku. Chyba, że mają promocję to już jest inna kwestia. Możecie sobie mówić co chcecie ale pracuję w branży spożywczej i wiem co nie co jak to się odbywa.

mystycpizza
2015-08-27 14:20:29
Ocena: 0(glosow:0)-+
Golodupcew - skoro jestem ciemnota to jaśnie panie podaj mi źródło swoich rewelacji . Gdzie czytales i co dokladnie bo nadal uważam ze pirdoli.. jak potłuczony. Jesli masz jakies gole fakty do przytoczenia to zwracam honor . Jesli nie to zamknij jafaczke panie " pracowniku branży spożywczej " .

adeamus
2015-08-24 17:32:18
Ocena: 5(glosow:7)-+
Nasi rolnicy tego nie pojmą, wolą zachodnie traktory, zachodnie maszyny, jedzenie z biedronki tylko swoją produkcję chcieliby nam wcisnąć. Za co mamy to kupić jak nie mamy pracy bo oni kupują wszystko zachodnie?

KarolKozicky
2015-08-24 21:32:24
Ocena: 0(glosow:0)-+
ja tam mam ursusa

Lares29
2015-08-24 22:36:22
Ocena: 0(glosow:0)-+
a ja dwa :) i samepolskie maszyny

cz0pek
2015-08-24 11:54:57
Ocena: -2(glosow:6)-+
nie ma już polSkich produktów , zresztą o czym wy tu pier$olicie? wszystko jest chińskie i pozostanie chińskie , założeniem tych z góry jest WYPIERDO$ENIE POLSKIEGO BIZNESU W KOSMOS !!!

sewenap
2015-08-24 10:34:43
Ocena: -1(glosow:3)-+
ender011 zwykła literówka tak jak Kaczyński napisał obiat a nie obiad to co Kaczyński to też według ciebie jest gimbaza bez znajomości języka Polskiego??

ender011
2015-08-24 15:15:18
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

markopolo4747
2015-08-24 20:52:59
Ocena: -1(glosow:1)-+
komentarz usunięty przez moderatora

sewenap
2015-08-24 09:59:04
Ocena: 2(glosow:8)-+
bodan Ty pewnie masz Polskie auto? , Polski sprzęt TRV? , masz tylko Polskie ciuchy ? , jesz tylko Polskie owoce , nigdy nie jadłeś nic zachodniego? , itp.? :)

ender011
2015-08-24 10:00:40
Ocena: -3(glosow:7)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2015-08-24 16:18:59
Ocena: 0(glosow:4)-+
Chodzi tylko o to, że jak się ma wybór i jest Polski odpowiednik, to się powinno kupywać ten Polski, tyle i aż tyle.

mystycpizza
2015-08-24 17:49:20
Ocena: 6(glosow:6)-+
marcinek- zgadzam sie ze polacy potrafia zrobic cos dobrego ale nie oszukujmy sie , troche nam w pewnych dzieidzinach brakuje a ja skoro mam wybor to kupuje lepsze , nie koniecznie tansze ale chyba mamy demokracje po to zeby miedzy innymi kupowac co chcemy . Pozatym jesli chodzi o sklepy osiedlowe to widzialem kiedys w takim sklepie bierdronkowy cukier i olej ktory byl drozszy niz w tej bierdonce no to o co kaman ? Ktos chce mi wmowic ze mam kupic drozej bo tak powinien zrobic wzorowy polski obywatel ? no sory ale umiem liczyc a ze zarabiam srednio to i wybieram tansze produkty spozywcze

marcinek235
2015-08-24 19:04:49
Ocena: 2(glosow:2)-+
A pan myśli jak zbudowano potęgę tzw. Azjatyckich tygrysów, najpierw jakieś duperele, i czasem to było gównianej jakości. Dla przykładu- po wojnie japońskie produkty kojarzyły się z tandeta, ale tak zbierali kapitał na rozwój. Polska idzie tym samym kierunkiem. Puki co zalewamy Europe produktami rolnymi i jej przetworami, ale za dekadę to się może zmienić, tylko sami Polacy powinni kupywać więcej Polskich produktów.

mystycpizza
2015-08-24 19:44:30
Ocena: 1(glosow:1)-+
Wszystko sie zgadza . Nie jestem przeciwko polskim produktom absolutnie . Wzgledy ekonomiczne zmuszają do kupowania nie tylko tych polskich produktów . Niestety taka prawda bo zdecydowana większość naszego społeczeństwa zyje w niedostatku a spora czesc w zupełnej biedzie . Słowa o wspieraniu polskich produktów sa piękne ale nijak naja sie do rzeczywistości. Może to kwestia " kryzysu" ktory podobno jest .

marcinek235
2015-08-24 22:48:51
Ocena: 0(glosow:0)-+
Ja tej biedy u większości mieszkańców mojej wioski nie widzę, a mimo to w miejscowym sklepie to idzie tylko piwo, wódka i fajki. A jak się patrzy na samochody pod takimi biedronkami to tam biedni nie kupują, a najlepsze jest to, że w powiecie siedzibę, magazyn centralny i dwa zakłady produkcyjne ma lokalna sieć, tylko ona jest omijana, bo po co temu h... nabijać kieszenie.

bodan
2015-08-24 09:51:03
Ocena: 0(glosow:8)-+
komentarz usunięty przez moderatora

marcinek235
2015-08-24 11:10:12
Ocena: 1(glosow:9)-+
Tylko większości osób to zwisa. mieszkam w regionie gdzie dominuje partia, która tak głośno krzyczy o o bronie Polskiego handlu i przemysłu, a parkingi pod Biedronką czy LIDL-em są zawsze pełne. Jak taka postawę nazwać, hipokryzja i obłuda pasuje najbardziej.

ender011
2015-08-24 11:16:08
Ocena: 0(glosow:2)-+
komentarz usunięty przez moderatora

kurnachatawiocha
2015-08-24 22:27:43
Ocena: 1(glosow:3)-+
ender jaka edukacja ekonomiczna? Kto bardziej zna się na ekonomii - ekonomista, czy człowiek utrzymujący się za 1500 zł płacąc za mieszkanie, jedzenie i media? Spożywka w marketach pochodzi w większości od polskich firm, a ceny są 20% niższe od tych w sklepikach osiedlowych. Chemia ta sama i tu i tu. Można się zastanawiać nad sprzętem albo ubraniami ale tego raczej w osiedlowym nie kupię.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiedy domagasz się myślenia u rolnika...
  •  Czapki z głów! Bardzo mądra i szczera mowa.
  •  Zgadzam się ze wszystkim co Filiks Magdalena tu powiedziała.
  •  Nosił wilk razy kilka...
Mogło też być ostatnie! Takie rzeczy tylko w Tanzanii.
główna
Dodano: 27.08.2018, 16:04:56   przez: Stefaanek76
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 112Skomentuj (25) | Zgłoś nadużycie

kawusia facebook hopaj

Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

FIREFOX:0