Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
maxicoveri  15-08-25, 20:44 Zgłoś
+ 129 -
Dodano: 2015-08-25, 20:44:18   przez: maxicoveri
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 129  Zgłoś nadużycie
482
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Kopciuszek tuz po północy
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
Ukryj komentarze(158)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dejveet
    Ocena: 16 (glosow:28)
2015-08-26 13:01:49
Aż mi szkoda, ze to wszystko prawda - przecież to nasi rządzacy - wstyd na cały swiat. Do tego ludzie, którzy publicznie szczycą się wartościami chrześcijanskimi, a sami łamią je na potęge.

gajcy
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-08-27 16:23:57
Nie jest to normalna katolicka rodzina bo Kaczyńska jest po rozwodzie, wiec raczej ma poglady lewicowe, jej maz drugi byl członkiem SLD czyli byl typowym lewackim działaczem , kaczynski jak kazdy pamieta nie byl zadowolony ze ślubu bratanicy ale to byl jej wybor. Mieszanie katolicyzmu w zlodzejskie działanie lewackiego działacza jest troche przesadzone .... To jest Lewicowiec!!!!!! Ciekawe ze lewacy nie rozpoznali swego , :)

sebkop
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-27 16:26:26
Jak nie, przecież przyjęli go na zięcia, wiedzieli co robi, czyżby czerpali z tego jaką korzyść?

grigore
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-27 18:33:07
A ja ci mowie Gajcy ze wlasnie dlatego wszystkiego to jest normalna katolicka rodzina, tam sa i rozwody, i awantury, i zdarzaja sie oszustwa, katolicka nie znaczy idealna.

gajcy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-28 06:39:10
Widzisz ja 30 lat jestem żonaty i jakos sie trzymam , ale ten facet maz to faktycznie typowy lewak , przyczepić sie do koryta ( takim dostępem do koryta byl slub i mozliwosci kaczynskiego, kaczynski go nie dopuścił , wiec jak na lewicowca przystało zaczol krasc , ooo widzisz to jest typowy Lewicowiec , tam sa oszustwa kradzieże awantury ,,lewicowa znaczy zadko znaczy uczciwa

gajcy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-27 15:28:23
Max. Zapomniał ze po pierwsze ona zadna dziewica nie jest , prezes uszanował wybor bratanicy choc jak ktos pamieta byl bardzo niezadowolony ze ślubu a co najwazniejsze max zapomniał ze ten przestepca byly mąż Kaczyńskiej byl lewackim działaczem SLD , ciekawe ze max nie poruszył tego faktu. .. ten przestepca to byl LEWICOWIEC..max on miał twoje poglady , wywodził sie z twojej ideologi , i przejął twojego światopoglądu cechy .....

olokaloryfer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-27 08:28:20
do Dune-- skad w tobie tyle nienawisci przecierz ty jestes za pisem wielki katolik boga w sercu nosisz a tu prosze taka zawzietosc i obelgi powinienes przykład dawac grzecznosci bo ja to ci moge napisac ze jestes nieudacznikiem zyciowym i tepakiem bo jestem ponoc szmata poowska to mi wolno

gurool
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-27 08:24:39
Dubczak już nie jest z Martą z tego co się orientuje. To taki typowy szczurek biorący udział w wyścigu, myślący że się wysoko ożeni i będzie mógł wszystko. Na szczęście miał pecha w okradaniu. A Pro-PISowska niezależna milczy w tej sprawie. Taka jej właśnie niezależność.

olokaloryfer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-27 08:19:50
do baron sendi masz jestes nie na czasie stracił dziewictwo bo ruchał kota

lolo88888888
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-08-27 07:30:41
a kiedy wy wszyscy przestaniecie widzieć różnicę pomiędzy po a pis? wszyscy oni są po jednych pieniądzach

oloff
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-08-27 06:26:40
dokładnie tak wyznawców PO najbardziej interesuje czyjeś dziewictwo i to czy jest katolikiem

zanon
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-27 00:35:44
Dawno nie było tutaj tak dobrego opisu ... :D

oloff
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-27 06:20:34
faktycznie najbardziej interesuje mnie czyjeś dziewictwo i to czy jest katolikiem muzułmaninem czy żydem

magda713
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-08-26 22:38:20
PO-wcy przed wyborami będą robić wszystko aby ośmieszyć przeciwników , ale PO i PSL rządzili 8 lat i ludzie widzą jak nas zgnoi.li

bentleyem
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-08-26 23:33:36
Zgnoili bo na to pozwolił naród i ty stałeś, przyglądałeś się temu... Teraz pisda

homo_sapiens
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-08-27 00:02:56
@magda - A PiS-owcy oczywiście nie będą tego robić - w ramach swojej "kultury z wyższej półki" i "rewolucji moralnej".

grigore
    Ocena: -5 (glosow:11)
2015-08-26 22:26:40
Glupszego opisu dawno nie bylo, az sie dziwie ze sie dzieciom nie oberwalo jakims wyzwiskiem.

LeSaux
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-08-26 22:59:06
PISofani nie mieli takich skrupułów. Parę wioch wcześniej nie odpuścili nawet niemowlakowi. Tylko dlatego, że to był wnuk Kopaczki.

grigore
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-27 07:12:00
Wszystko jedno o jakie partie chodzi, ja mowie z ogolnego bezpartyjnego punktu widzenia. No czyje te dzieci w koncu?

LeSaux
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-27 09:38:47
Nie wiem, zapytaj brumbiego. On się pasjonuje mężami, zięciami etc. pisowskiego establishmentu.

acucell
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-08-26 22:21:38
Nie rechotać, lemingi zakichane. Prezydent niedługo skorzysta z prawa łaski wobec pana Dubienieckiego.

Czaplak
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-26 22:05:47
A dzieci czyje ? Każde z innego tatusia :-P

Baron_Sanedi
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-08-26 22:02:06
Przecież ten w środku w płaszczu to tez dalej prawiczek

Oliolo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-08-26 23:06:51
umiesz rozpoznać swoich....

asd1905
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-26 21:11:24
hahaha widzicie jakie lody mozna krecic jak sie ma tescia prezydenta ? gorzej jak tesciu sie przekreci ;)

yetick
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-26 21:09:35
komentarz usunięty przez moderatora

brumby
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-08-26 20:44:40
Dlaczego platformerscy agitatorzy nie napiszą o tym, iż Dubieniecki nigdy nie był w PiSie, bo prezes mu nie ufał a z Kaczyńską się rozwodzi? Poza tym od kiedy to żona odpowiada za przestępstwa prawie już byłego męża? Takie szczucie w stylu Jurka na jego 125 koncie jest obrzydliwe.

LeSaux
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-08-26 20:53:14
Primo - nie byłego, tylko ciągle obecnego. Secudno - gdyby to nie była Kaczyńska, tylko dajmy na to Komorowska pierwszy byś się darł żeby ją wsadzić razem z mężem. Tertio - wiedziała czy nie wiedział niesmak pozostał.

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-08-26 21:42:21
@brumby - Właśnie pokazałeś typową prawicową hipokryzję. "Żona nie odpowiada za przestępstwa męża", ale według prawicowców dzieci / wnuki odpowiadają za przestępstwa rodziców / dziadków. Przykłady? Na tym portalu, w prawicowych mediach i w ustach prawicowych polityków bez liku mieszania z błotem ludzi, bo dziadek był w Wehrmachcie, ojciec w SB, a cały naród Ukraiński to potomkowie członków UPA itd. itp. Ale od córki Największego Prezydenta Galaktyki wara, bo za grzechy męża się nie odpowiada!

gajcy
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-27 16:20:27
Moze nie bedziemy mieszać rodzin ale ten przestepca byl lewakiem , warto o tym pamietać , nigdzie nie jest napisane ze byl katolikiem za to jest napisane ze byl członkiem SLD czyli miał złodziejskie lewicowe poglady i jak na lewicowca tak sie zachował.

Zygantus
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-08-26 19:44:41
Nie ma się czym podniecać,wśród polityków to norma. Martusia jebliwa, to cwaniaczek Dubieniecki zrobił jej dzidziusia a potem to już żenić się było trzeba. No i korzystał z koneksji, jak nie przymierzając niejaki Józef Bąk, umoczony w Ambergolda. A jeśli chodzi o sprawiedliwość, to mieliśmy najlepszy przykład, jak usłużne sądy uniewinniły łapówkarę Sawicką a skazały Kamińskiego, który ją ścigał. Takie to są te polskie elity...

Oliolo
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-08-26 18:41:40
widziałem zdjęcie Tuska z Putinem. Jak myślicie, Tusk też atakuje Ukrainę? Głupszej wrzuty dawno nie widziałem

Gregory2509
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-08-26 18:29:55
ja pierdziu....czy wy ludzie jestescie glupi, ze tak latwo dajecie sie manipulowac?

spacz
    Ocena: 1 (glosow:17)
2015-08-26 16:36:25
komentarz usunięty przez moderatora

kriskaa
    Ocena: -1 (glosow:15)
2015-08-26 16:34:05
złodziejski klan oszustów i obłudników a mohery lezą jak do obrazka świńskiego.

pitt_99
    Ocena: 1 (glosow:15)
2015-08-26 16:23:49
dejveet pisze: "Aż mi szkoda, ze to wszystko prawda - przecież to nasi rządzacy - wstyd na cały swiat. Do tego ludzie, którzy publicznie szczycą się wartościami chrześcijanskimi, a sami łamią je na potęge." Od kiedy Marta Kaczyńska i Marcin Dubieniecki to nasi rządzący? I co ma do nich Jarosław Kaczyński, to nie jego córka przecież.

Kor222
    Ocena: 2 (glosow:12)
2015-08-26 16:11:17
I ludzie za PO i ci za PiS na tej stronie są żałosnymi, sp1erdolonymi frajerami, jak czytam wasze komentarze to aż mi wstyd czytać wasze wypociny, każdy z was, widzi tylko wybryki strony przeciwnej, uważając swoją za świętą i wielką. Pierniczony Gall Anonim jest najbardziej obiektywny z was, lamusy.

spacz
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-08-26 16:38:16
komentarz usunięty przez moderatora

Bru_Net
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-08-26 17:07:03
Ty jesteś za to najmądrzejszy Gall Anonim najaktywniejszy - wygrałeś Internet.

antywiesniak
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-27 00:06:24
Zero argumentów. Zero treści. Zero rozumu. Tylko wyzwiska. Chociaż byś to uzasadnił gimbusowy ''antysystemowcu''

yeromine
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-08-26 15:37:52
bez spojrzenia kto to "dodal" wiadomo kto! alez ty masz "bogate " zycie chlopie

DkNG
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-08-26 15:15:59
Teść zięcia ładnie z aresztu wyciąga hehe 5 osób z tym samym zarzutem ale tylko jeden wychodzi za kaucją 600.000 pln ;D takie to właśnie Prawo i przede wszystkim Sprawiedliwość :)

LeSaux
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-08-26 15:30:08
Przeciętny wyborca uczciwych i nieskalanych musiałby pracować na tą kaucję więcej niż Marcin D ma lat.

BloodyFace
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-08-26 14:58:54
do dzikivaldes nie trzeba być "PO-wską k*rwa" zeby widziec patologie w tej menelskiej rodzinie.

Dune
    Ocena: 4 (glosow:18)
2015-08-26 14:57:00
Znamy lepszych oszustów.... tylko o nich nie napiszesz bo zostaniesz zwolniony z pracy.

jurek1102
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-08-26 15:36:20
No domyślam się że wy w PIS macie i lepszych.

Dune
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-08-26 16:00:59
Do was POwskie szmaty nawet nie podskoczymy.

LeSaux
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-08-26 16:50:22
Dla rządu to powód do dumy czy do wstydu, gdy opozycja potrafi kręcić większe wałki ?

Oliolo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-08-26 18:38:23
obecnego rządu to nikt w tym nie przebije. Sama łapówka za HP to 20 mln zł dla dwóch POwskich dyrektorów w Ministerstwie Cyfryzacji. Z czym ta klika Dubienieckiego startuje? 16 mln zł na sześciu?

LeSaux
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-26 20:45:25
Jakie możliwości, takie przekręty. Minister kręci lody na miliony przy budowie autostrad, a trzeciorzędny poseł drugorzędnej partii połaszczy się na parę tysi za lewe delegacje. Ja bym tych co przyjdą po Platformie tak szybko nie skreślał, bo możesz się zdziwić.

onet12
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-08-26 14:36:50
Polacy Polacy, a wy dalej jak w bagienku nic tylko sie kłocicie i wyzywacie. Nie macie odrobiny szacunku do innych i szczujecie sami na siebie.

KarolKozicky
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-08-26 14:22:01
ale za to islam to religia pokoju gdzie ludzie żyją między sobą w zgodzie w bogactwie a kobiety są szanowane no normalnie w islamie raj na ziemi

w4fel
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-08-26 14:43:15
Nie chodzi o religię, ale o próżność.

zielunahaluna
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-26 14:57:27
Chodzi o hipokryzję osób u władzy, że jedno się mówi - a postępuje wbrew temu, co się mówi. Zanim zaczną robić porządki w państwie, mogliby zacząć od rodziny i uporządkowania spraw.

KarolKozicky
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-08-26 15:36:31
próznosc próznoscią ale pis to jedyny idealny wybór dla polski bo pan jarosław kaczynski jako jedyny zadba o dobro polaków i nie bedzie kłaniał sie przed zachodem a wiec to stu procentowo lepszy wybór niz te szuje powskie

mysliwy
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-08-26 17:24:32
Nawet SLD byłoby lepszym wyborem niż PO, Tusk powinien stanąć przed Trybunałem Stanu za okradanie ludzi z emerytur, aby ukryć dług publiczny który przekroczyłby 60% PKB.

KarolKozicky
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-26 19:57:58
mysliwy dobrze prawi

dzikivaldes
    Ocena: -5 (glosow:21)
2015-08-26 14:08:16
Trzeba być prawdziwa. peowską kurwą, żeby coś takiego wstawić.

barbarella123
    Ocena: -7 (glosow:9)
2015-08-26 13:59:37
komentarz usunięty przez moderatora

DkNG
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-08-26 15:13:33
o gównorella wróciła z wakacji..

KarolKozicky
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-26 15:33:41
ona juz dawno wróciła z wakacji

saderwa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-26 20:57:06
komentarz usunięty przez moderatora

siecino1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-08-26 13:47:02
Moi mili, tak się nie podniecajcie. Święci są w niebie, a na Ziemi żyją grzesznicy.

yeromine
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-26 15:39:40
cóż za piękne spostrzeżenie

sandslash
    Ocena: -1 (glosow:19)
2015-08-26 13:36:25
maxcoveri nie masz co sie spinac, i tak PiS wygra wybory i bedzie lepiej rzadzil niz twoje po antysemicki niemcu a twoj bol dupy nigdy nie ustanie haha

dejveet
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-08-26 13:46:24
Ładnie wypowiadasz się o bliźnim - jak to na polskiego katolika przystało - gęba pełna jadu.

sandslash
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-08-26 14:20:16
katolim, muzulmanin, zielonoswiatkowiec, obojetnie.. kazdy mowi to co mysli ale cisnij po katolikach - to takie modne dzisiaj. rurki tez nosisz bo modne w gimbazie?

dejveet
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-08-26 14:53:50
cisne na tego, który popełnia gafę - w tym przepadku to sandslash.

sandslash
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-27 01:11:50
wyrazanie wlasnego zdania to gafa? prawda jest ze pis wygra i napewno nie nakradnie wiecej niz po. antysemicki niemcu powiedzialem dlatego ze 99% jego wstawek jest na kk wiec gdzie masz tutaj gafe? skad wziales ze jestem katolikiem? nie jestes w temacie buraku to stul pi*de i sie nie udzielaj. gafe to ty dowaliles teraz.

dejveet
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-27 10:01:05
Skąd bracie w Tobie tyle nienawiści? Katotaliban?

anemik123
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-08-26 13:23:37
Jak to k... jest jeden za 2/3 gramy trawy idzie do puchy , a drugi za to że zajumał 13 baniek będzie chodził po wolności to już się w d... nie mieści , nic tylko kraść , wyłudzać , rabować .Zapewne był tel od jarka lub dudaszwiliego ewentualnie martunia klęczała przed sędzią bo w sopoćkowie trzeba pensjonat remontować a jak go zamkną to kto da kaskę wujek , nie on nie ma konta to i jest pusty w ryj .

zielunahaluna
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-08-26 13:30:44
Jak to jak? Prawo i Sprawiedliwość panuje! :D Heh, taki żart, peło jest tak samo zorganizowane, żadnej róznicy. Ot, mamy równych i równiejszych.

sandslash
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-08-26 13:35:02
2-3 gramy do puchy? no chyba ze trzeci raz go zlapia z taka iloscia to wtedy idzie.

marazzzz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-08-26 14:04:59
Żeby kraść, wyłudzać i rabować, to trzeba mieć "plecy" bo bez tego to pójdziesz na 24h (albo 48h jak będziesz pyskował) za kradzież paprykarza w Biedronce, że o innych procederach nie wspomnę.

sandslash
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-08-26 14:22:12
marazzz wez skoncz i wstydu oszczedz. paprykarz 2,50. to wykroczenie wiec mandat i do domu. zenada.. nakrecajcie sie dalej, wkoncu wybory sie zblizaja..

marazzzz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-28 16:58:18
Poczytaj sobie o schizofreniku który za kradzież wafelka wartego 99 gr został skazany na 5 dni aresztu bo nie zapłacił mandatu 100pln. Dlaczego? Bo takiego łatwo było ukarać, tak samo jak ciebie czy mnie US zaszczuje za brakujące 5 gr na zeznaniu PIT. Tymczasem prawdziwi złodzieje śmieją się w TV do kamer.

bystry_kaziu
    Ocena: 2 (glosow:22)
2015-08-26 13:11:44
lubię te wstawki co tak się te cioty z klubu smoleńskiego udzielają w komentarzach - można dobrze pominusować , nie wyszukując ich komentarzy w innych wstawkach

Falcone86
    Ocena: -7 (glosow:7)
2015-08-26 15:32:06
Typowy oszołom pisowski ..nie ważne czy komentarz zgodny z prawdą, jeśli przeciw nam to trzeba minusować.

Ozyriusz71
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-26 21:37:06
no Falcon i kto tu jest oszołomem ?

dejveet
    Ocena: 16 (glosow:28)
2015-08-26 13:01:49
Aż mi szkoda, ze to wszystko prawda - przecież to nasi rządzacy - wstyd na cały swiat. Do tego ludzie, którzy publicznie szczycą się wartościami chrześcijanskimi, a sami łamią je na potęge.

zielunahaluna
    Ocena: 8 (glosow:12)
2015-08-26 13:13:33
Bo taki mamy obraz polskiego katolika. Religijny jest tylko w sieci i na pokaz, prywatnie nic sobie z wartości katolickich nie robi. Pluje na innych, którzy otwarcie się z nimi nie zgadzają, wyzywając ich od lewactwa - sam żyje dokładnie tak samo (albo dużo gorzej) od tych znienawidzonych i niemoralnych lewaków, ale głosi szumne hasełka, więc uważa się za lepszego, bo tylko mówi o bozi. Taki zakłamany grajdół. Życie latami ze ślubem cywilnym, życie bez ślubu w ogóle, seks przedmałżeński i pozamałżeński, zdrady, rozwody, romanse - prawdziwa katolicka rodzina.

zielunahaluna
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-08-26 13:17:18
Żeby nie było, nie tylko pani Kaczyńska prowadzi się hm... wątpliwie. A co z katolikiem Marcinkiewiczem, który żonę po 20 latach z 4 dzieci zostawił dla młodej lali? Z lalą też się obecne rozwodzi. A co z katolikiem Kurskim, który tak się przy rozwodzie z żoną pożarł, że aż syna z domu wyrzucił, bo ten w obronie matki stanął? A co z katolikiem Cejrowskim, który po 12 latach zostawił żonę dla naście lat młodszej lali i żyje z nią bez ślubu kościelnego? Na koniec - co z księżmi rzucającymi sutannę i żyjącymi z partnerkami po ślubie cywilnym, albo i bez niego?

zielunahaluna
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-08-26 13:21:04
A co z wioskowymi czołowymi katolikami, którzy chętnie i ochoczo pobluzgaja na lewaków i ich rzekomy brak wartości? Taki wielebny gajcy na przykład - przyznaje, że jego córka mieszka z konkubentem. Nie mają ślubu i mieszkają razem? W katolickiej rodzinie o katolickich wartościach? I katolik na to pozwala? A kolejny wielebny doman? Według niego ten,kto nie uprawia seksu w akademiku, z byle kim i w obecności innych osób - to nie robi tego nie z szacunku do siebie i pewnych wartości - a tylko z braku możliwości... 6 przykazanie "nie cudzołóż" katolik opluwa.

Falcone86
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-08-26 15:40:21
Bo polskiego katolika najbardziej obchodzi jak żyją inni, z kim i w jakiej konfiguracji śpią etc. a największą przyjemność czerpie taki z psioczenia na wszystkich dookoła. Wtedy czuje swoją moralną wyższość.

PawelJarosz89
    Ocena: -7 (glosow:17)
2015-08-26 12:50:23
nie skomentuje tej wstawki ;) bo jak zawsze z obraza katolikow znajduje si ena glownej

jurek1102
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-08-26 12:58:44
No a co tu obraźliwego katoliku dla ciebie?

zielunahaluna
    Ocena: 3 (glosow:15)
2015-08-26 13:01:53
Jak to? Przecież to atak na boga, nie widać?

PawelJarosz89
    Ocena: -1 (glosow:13)
2015-08-26 13:15:23
jurek idz sie modlic do teczy ;) i dawac dupy pod nią nie gadam z toba a ni z zadnym twoim przydupasem co ci dupsko gwlaci pozdro

jurek1102
    Ocena: -8 (glosow:10)
2015-08-26 13:22:43
Jarosz przeczytaj komka którego właśnie napisałeś a spłoniesz że wstydu, jak ta tęcza :)

sagem3
    Ocena: 4 (glosow:12)
2015-08-26 13:45:01
jurek1102, ssij mocniej. PS. I nie zapomnij połknąć.

irewald
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-08-26 12:25:53
wzor do nasladowania dla debili

vahanara
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-08-26 12:04:07
z tych trojga dorosłych to ten po prawej najbardziej godny zaufania (nie jest zakłamany i otwarcie mówił czego chce): te dwie lewe postacie nie są warte złamanego szeląga...

homo_sapiens
    Ocena: 4 (glosow:16)
2015-08-26 11:50:42
Jeśli ktoś jest oburzony atakiem na tą rodzinę, to przypominam, że to Lech Kaczyński wykorzystywał swoją rodzinę w walce wyborczej o urząd prezydenta. To on umieścił ją na "świeczniku" i skazał na zainteresowanie i krytykę mediów i społeczeństwa. Poza tym ludzie nie znoszą hipokryzji u polityków. W tym wypadku przejawia się ona w rozdźwięku między frazesami o moralności i katolickich wartościach rodziny a rzeczywistością.

homo_sapiens
    Ocena: 3 (glosow:15)
2015-08-26 11:53:09
A co do uczciwości pani Marty, to czy można nazwać osobą uczciwą kogoś, kto twierdzi, że rodzice zginęli w zamachu i bez mrugnięcia okiem zgarnia kasę z ubezpieczenia, doskonale wiedząc, że ubezpieczenie nie obejmuje przypadku zamachu?

zielunahaluna
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-08-26 12:01:12
Tak... pewnie dostali indywidualne warunki w polisie i akurat ich zakres ubezpieczenia obejmował zamach. :/ choć normalnie zamachy oraz działania wojenne wykluczają wypłatę świadczeń.

spacz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-26 16:44:32
komentarz usunięty przez moderatora

zielunahaluna
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-08-26 17:09:13
widzisz spacz - katastrofy nie są wykluczone. Czyli za katastrofy są świadczenia. Byli ubezpieczeni, zginęli w katastrofie, uposażeni otrzymali świadczenie. Do tego momentu ok. Tylko że pani Marta nie twierdzi, że to katastrofa. Ona twierdzi, że to zamach. No a zamachy sa wykluczone. Czyli według prawa - słusznie podjęła świadczenie. Czyli biorąc świadczenie za katastrofę - przyznała, że to katastrofa. A potem twierdzi, ze to zamach. To jak zamach - to czemu podjęła świdczenie za katastrofę, skoro twierdzi, że to nie katastrofa, lecz zamach? :)

bentleyem
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-08-26 23:31:08
Bo u Kaczyńskich to tylko hipokryzja, dno... Albo elektorat i robienie jaj za kasę podatników

szatano999
    Ocena: 3 (glosow:19)
2015-08-26 10:35:09
Oszust wiadomo zięć, dziewica w środku...a gdzie Kaczyńską przyłapali, że kłamała???

zielunahaluna
    Ocena: 5 (glosow:19)
2015-08-26 10:50:34
Mąż ją przyłapał na zdradzie, w czasie małżeństwa zrobiła sobie dziecko z innym facetem, najpierw męża oszukiwała, że to jego, po paru latach stwierdziła, że jednak nie męża. Chciałabyś tak prawdomówną żonę?

jurek1102
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-08-26 12:05:57
Głupia po wuju.

zielunahaluna
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-08-26 12:28:55
Tyle, że wuj to zawsze dziewica - ona nadrabia za wuja.

mysliwy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-26 17:17:48
Ja uważam, że styl życia córki byłego prezydenta nie powinien być w żaden sposób rozdrapywany, nie każdy musi po rodzicach dziedziczyć wartości kulturowe. Jedynie słabi dziennikarze i niedorozwinięci użytkownicy takich portali jak wiocha.pl wykorzystują to do siania nienawiści oraz podziału społeczeństwa.

KSUT
    Ocena: -10 (glosow:28)
2015-08-26 10:32:02
Żenujący poziom wstawiającego i admina

LeSaux
    Ocena: 8 (glosow:24)
2015-08-26 10:35:51
Dokładnie tak jak wczorajsza wrzuta robsonica z telefonem, Kopacz i psem. Ale jakoś wtedy nie zauważyłem twojego oburzenia.

marcinek235
    Ocena: 2 (glosow:12)
2015-08-26 10:51:15
A na skandaliczny komentarze pod wieloma wstawkami o PO pan nie wyrażał takiego oburzenia.

KSUT
    Ocena: -6 (glosow:14)
2015-08-26 11:02:41
Bo niby żona zawsze wszystko wie ;) oczywista oczywistość. Zięć to osoba obca i tylko akceptowana. Cały ten - piknik - to na tzw zawołanie przedwyborcze. Widać po głównej waszego bożka - więc dyskusja wydaje się zbędna. Ps. minusy wasze objawiają tylko waszą słabość.

geniuszczura
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-08-26 11:13:48
komentarz usunięty przez użytkownika

Falcone86
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-08-26 11:33:28
geniuszczura masz rację, że ten portal stał się tubą propagandową ..ale PiSu, co widać na każdym kroku, zajadłość z jaką minusowane są wszelkie wstawki dotyczące tej partii jest trudna do wyjaśnienia

KSUT
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-08-26 11:45:10
@lesaux - nie wiem o jakich wstawkach piszesz bo nie widziałem tych o których piszesz. Podeślij mi linka proszę.

geniuszczura
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-26 12:54:54
komentarz usunięty przez użytkownika

bentleyem
    Ocena: 0 (glosow:14)
2015-08-25 22:57:58
prawo i sprawiedliwość, buahaha

bentleyem
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-08-25 22:56:44
no no, typowy przykład polskiej rodzinki

Podlasiak1977
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-08-25 21:49:31
z ktorego roku to zdjecie?

zielunahaluna
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-08-26 10:52:22
Patrząc po dzieciach, zdjęcie może mieć 3-4 lata.

mysliwy
    Ocena: -2 (glosow:32)
2015-08-25 21:08:36
Dno! Jeśli jakiś karierowicz próbował wykorzystać córkę prezydenta to własnych interesów to już jest ok? Gość był oszustem i wyleciał z rodziny, nawet katolicy to rozumieją, tylko jakiś idiota na tropie taniej propagadny może dodać taką wiochę...

maxicoveri
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-08-25 21:10:03
przecież rozwodu nie mają...

evender
    Ocena: 12 (glosow:44)
2015-08-25 21:14:27
po co im rozwód ? wystarczy kasa , obojętnie czy za rodziców co zginęli w wypadku , czy z ubezpieczenia czy wreszcie z PFRONu , ważne jest (wy)godne życie...

mysliwy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-25 21:21:50
komentarz usunięty przez użytkownika

mysliwy
    Ocena: -2 (glosow:24)
2015-08-25 21:25:24
Są w trakcie rozwodu, każdy dobrze wie jak wyglądają sprawy związane z rozwodem w naszym państwie. Wstawka totalne dno! Szkoda tylko samej córki prezydenta Marty, nie dość, że straciła rodzinę to jeszcze przypałętała się jakaś łazja, której kasa i stołki w głowie.

maxicoveri
    Ocena: 4 (glosow:14)
2015-08-25 22:21:10
katolicy moze to i rozumieja ale nigdy nie wybaczą tego że żyła bez ślubu kościelnego!

zielunahaluna
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-08-26 10:35:04
Mysliwy, o czym ty w ogóle piszesz? Jakie wykorzystać? To w skrócie przybliżę ci sytuację tej katolickiej rodziny, świecącej przykładem. Kaczyńska, Dubieniecki, oraz pierwszy mąż, Smuniewski, razem studiowali na UG. Kaczyńska wyszła za Smuniwskiego z własnej i nieprzymuszonej woli. Powodem nie była ciąża i chęć uniknięcia skandalu, bo córkę urodziła rok po ślubie. Jak pokazały późniejsze wydarzenia, przez cały czas trwania małżeństwa ze Smuniewskim, zdradzała go z obecnym mężem. Kto kazał mężatce, z dobrej, katolickiej rodziny włazić do łóżka

zielunahaluna
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-08-26 10:38:48
drugiemu facetowi? I to tuż po ślubie? Mimo, że ślub był w kościele - wzięli rozwód. Rozwód jakoś w styczniu - a za 3 miesiące drugi ślub, tym razem z Dubienieckim. Ba! Ślub... No jaki ślub, skoro we wspólnocie katolickiej nie istnieje ślub cywilny. Smuniewski, mimo rozwodu, cały czas odwiedzał córkę, spędzał z nią czas, zabierał na spacery, starał sie być jak najlepszym ojcem. Jaki numer wywinęła mu była żona? A polazła do sądu z badaniami genetycznymi, wytoczyla sprawę o zaprzeczenie ojcostwa i udowodniła, że ich małżeńskie dziecko nie jest dzieckiem Smuniewskiego.

zielunahaluna
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-08-26 10:42:08
Facet przez 5 lat wychowywał dziecko, kochał, był przekonany, że jego. Dziecko miało kochającego ojca. A ona po 5 latach stwierdziła, że to obcy ludzie. Nie wiem, czy jak udowodniła, że dziecko nie jest jej męża, udowodniła że może jest to dziecko Dubienieckiego? Czy może jeszcze ktoś trzeci wchodził w grę? Dziecko straciło ojca, nie wiedziało, do kogo mówić tato - no bo jego tata okazał się obcym facetem. Z drugim mężem, z ktorym zdradzała pierwszego, też nie mogla długo wytrzymać, bo Dubieniecki już chyba 2 lata z nią nie mieszka.

zielunahaluna
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-08-26 10:45:02
Taki galimatias. A jak brzmiało hasło na plakatach wyborczych pana Lecha? Pamięta ktoś jeszcze te plakaty, na których pozuje z żoną, córką, wnuczką i zięciem (jeszcze ze Smuniewskim)? Jak to było? Rodzina Uczciwość Przyszłość? Wybaczcie Państwo, ale taka rodzina to zakrawa o patologię i z uczciwością nic nie ma wspólnego.

stary.kocur
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-08-26 11:29:50
No,czekałem aż przypomnisz kampanie wyborczą Lecha Kaczyńskiego,miłośnika poprawnej rodziny.Wtedy robili wszystko,żeby rozwód córki nie rzutował na kampanię.Teraz tez rozwód z Dubienieckim zawieszony na czas kampanii.I pretensje,że łącza ją z oszustem:) Obłuda podobna do tej jaką była wielka troska o Polaków pomordowanych w Katyniu.Kaczyński był tam dwa razy - I kampania wyborcza na prezydenta = udało się zagrać prawdziwego patriotę i druga wizyta w kolejnej kampanii = nie udało się + 90 kilka dodatkowych ofiar.

zielunahaluna
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-08-26 11:37:44
No bo w czasie kampanii już było po pierwszym małżeństwie, ale Smuniewski zgodził sie jeszcze zagrać rolę kochanego zięcia, własnie żeby nie było skandalu i żeby ładne zdjęcia na plakatach były. To niezły gość i ma ogromną cierpliwość do tej rodziny. Żona go zdradzała, odchodzi do kochanka, a ten godzi się odegrać szopkę, żeby jej tato mógł dobrze w kampanii wypaść. Teraz to nie wiem, co pomoże wstrzymywanie rozwodu, skoro od dawna Dubieniecki się z byłą Boruca prowadza i nie mieszka z rodziną. I tak wszyscy wiedzą, że małżeństwo to fikcja i nic niego nie będzie.

stary.kocur
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-08-26 12:00:13
Pozory, moja droga, przede wszystkim trzeba zachować pozory. Ludzie mają krótka pamięć. Wielu, w tym moja teściowa, nie pamiętają, że Marta miała jakiegoś innego męża, a nie można dopuścić, żeby szmatławce na pierwszej stronie w czasie kompanii wyborczej straszyły wielkimi czarnymi napisami ROZWÓD CÓRKI POLEGŁEGO PREZYDENTA! Plakaty wyborcze dawno porwał wiatr. Lech jest święty, więc jego rodzina też jest taka a Jarosław to dziewica konsekrowana;)

zielunahaluna
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-08-26 12:04:32
Nie rozwód - a drugi rozwód! A w myśl katolickich zasad - to jaki znowu rozwód, skoro przecież ślubu nie było. :) No bo cywilny to dla katolików przecież nie jest ślub. Dla starszego pokolenia to oczywiście, Dubieniecki jest pierwszym meżem, ślub mają kościelny, w dniu tego ślubu, po katolicku, Marta musiała być dziewicą, a starsze dziecko bozia w koszyku podrzuciła.A matka boska była z częstochowy. :p

bacaglaca
    Ocena: -4 (glosow:22)
2015-08-25 21:03:20
trochę przegiąłeś z tymi określeniami.dziwię się,że admin ci tego nie wywalił.a tak w ogóle to jesteś prostak

KSUT
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-26 11:04:28
Tą "dziwk@" do tego piję

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-26 13:10:27
A gdzie tutaj jest słowo dziwka.

sebkop
    Ocena: 6 (glosow:16)
2015-08-25 20:54:22
Fakt, prawdziwa rodzina katolicka...na pokaz.

evender
    Ocena: -3 (glosow:19)
2015-08-25 20:59:33
ale pieski juz poszczekuja , kryminałem grożą , zbrodnia to większa od ruch.nia dzieci...

wiochman75
    Ocena: 7 (glosow:21)
2015-08-25 20:52:06
Jarek zapewne nie zna tego Pana który idzie obok niego, a zdjęcie zostało zrobione przypadkiem.

ender011
    Ocena: -5 (glosow:21)
2015-08-25 20:51:28
komentarz usunięty przez moderatora

bentleyem
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-08-25 23:02:57
nie, miało być - Jarosław zawsze dziewica

zielunahaluna
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-08-26 10:49:00
ender - a na jakie miano zasługuje kobieta, która tuż po ślubie (zwróć uwagę, że po kościelnym), włazi do łóżka innego faceta? Hmmm... No wybacz, ale mnie się coś takiego nie mieści w głowie i nie uważam, że to jest normalne i moralne zachowanie.

KSUT
    Ocena: -10 (glosow:20)
2015-08-25 20:49:21
Najgorsze to pozwolić córce wyjść za mąż, następnie być atakowanym po jej rozwodzie i po własnej śmierci przez poczynania jakiegoś zaakceptowanego gugusia. Czy wy jesteście nie poważni. Michnik żyd, rozumiem atakuje katolika po śmierci. Bo może za wszystkim stoi wujek żony byłego męża? Wy naprawdę wiedzieliście co mówicie - zgoda i bezpieczeństwo - bo jeszcze się nie zaczęło, a tylu jad sieje, że mam nadzieje sami się nim zachłysną!

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-25 23:50:48
komentarz usunięty przez użytkownika

marcinek235
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-08-25 23:54:30
I pan wierzy, że ona nic o przekrętach swojego męża nie wiedziała.

Falcone86
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-08-26 10:27:57
Na pewno nie wiedziała, wszak to krew z krwi najlepszego, ze wszech miar prawego i sprawiedliwego prezydenta najjaśniejszej Rzeczypospolitej, wkrótce najpewniej błogosławionego.

zielunahaluna
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-08-26 10:57:21
@marcinek - ja akurat wierzę, że mogła o tych przekrętach nie wiedzieć. Dubieniecki to naprawdę inteligentny facet, któremu sprytu nikt nie odmówi. Ludzie naprawdę potrafią nieźle się kamuflować. Wiesz, ile jest takich firm, spółek, gdzie jeden ze wspólników kantuje i oszukuje, a drugi się po fakcie dowiaduje? Kasy miała dużo swojej, nie musiała liczyć każdej złotówki i myśleć, skąd wziąć kolejną, więc co robił mąż nie zaprzątało jej uwagi. Pewnie w wielkiej biedzie razem by snuli plany, gdzie zarobić. Ale tak, to każde miało swoje życie zawodowe i nie patrzyło drugiemu na ręce.

marcinek235
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-26 13:28:52
Lub wolała nie wiedzieć, pieniądze szybko deprawują ludzi.

geniuszczura
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-08-25 20:47:36
komentarz usunięty przez użytkownika

maxicoveri
    Ocena: 0 (glosow:22)
2015-08-25 20:52:12
co?jeden siedzi,drugi ma wyroki za kłamstwa a dzieci są czyje?pierwszego chłopaka czy męża?w czym problem?mylę się?

geniuszczura
    Ocena: -5 (glosow:11)
2015-08-25 20:53:05
komentarz usunięty przez użytkownika

evender
    Ocena: -2 (glosow:14)
2015-08-25 20:57:26
Wesołowskiego uniewinnili to i maxiowi skoczycie na pukiel

Klub_Smolenski
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-08-25 20:58:50
Max z dziwką przesadziłeś, ale reszta w pełni się zgadza.

geniuszczura
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-08-25 21:07:36
komentarz usunięty przez użytkownika

maxicoveri
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-08-25 21:08:56
A jak to ładnie nazwać jak nie wie z kim dokładnie ma dzieci?poczytaj co Martunia wyrabiała na studiach i w jakie słoneczka grali...

evender
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-08-25 21:19:24
geniuszczurze zmień nicka ... może geniodelator ?

geniuszczura
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-08-25 21:26:17
komentarz usunięty przez użytkownika

Klub_Smolenski
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-08-25 21:35:21
geniusz przestań straszyć bo to jest juz żałosne.

geniuszczura
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-25 21:35:24
komentarz usunięty przez użytkownika

geniuszczura
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-08-25 21:37:14
komentarz usunięty przez użytkownika

mysliwy
    Ocena: -2 (glosow:10)
2015-08-25 21:41:59
maxi jak tam przelewy idą z biura PO?

Klub_Smolenski
    Ocena: -4 (glosow:4)
2015-08-25 22:57:42
geniusz dno i kilo gowna.

Klub_Smolenski
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-08-25 20:46:45
Poleciałeś max.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400