Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
bossnr1wpl  15-09-02, 16:03 Zgłoś
+ 141 -
Dodano: 2015-09-02, 16:03:08   przez: bossnr1wpl
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 141  Zgłoś nadużycie
24
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Afront
  •  W temacie
  •  Wykopki
  •  Dziewczyny efektownie zakończyły imprezę
Ukryj komentarze(15)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
antyciapak669
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-09-18 03:08:10
Jesteś tak głupia, pusta, tłusta i tępa, że nawet nie zauważyłaś, że dzieciaki mają plakietki z cyrylicą... W każdym razie z uwagi na to, że rzygam już twoimi komentarzami to cały twój profil zostaje zgłoszony do zglosnienawisc.otwarta.org i serdecznie pozdrawiam panów administratorów za guzik robienie i pozwalanie takiemu czemuś na obecność na tej stronie i obrażanie Polaków. Wy chyba nimi nie jesteście no nie ?!

kocyk8000bmw
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-17 19:38:59
pewnie mloda prowadzi bloga i prezentuje swojej mlodszej grupie widzow jak wyglada pierszy dzien szkoly

Sly79
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-17 19:00:16
oj mateczka rosija.

Big_Alu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-17 18:15:00
Salve Regina

barbarella123
    Ocena: -9 (glosow:9)
2015-09-17 15:21:10
komentarz usunięty przez moderatora

lamparcica
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-17 23:26:49
Ciebie to w szambie chrzcili co?

antyciapak669
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-09-18 03:08:10
Jesteś tak głupia, pusta, tłusta i tępa, że nawet nie zauważyłaś, że dzieciaki mają plakietki z cyrylicą... W każdym razie z uwagi na to, że rzygam już twoimi komentarzami to cały twój profil zostaje zgłoszony do zglosnienawisc.otwarta.org i serdecznie pozdrawiam panów administratorów za guzik robienie i pozwalanie takiemu czemuś na obecność na tej stronie i obrażanie Polaków. Wy chyba nimi nie jesteście no nie ?!

yeromine
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-19 01:43:40
antyciapak, daj spokój, to zwykły troll jakich wiele, nawet nie zwracaj na nia uwagi, jest tu po to by dać poczucie, że coś się tu jednak dzieje i jak widzisz, osiąga zamierzony efekt

yaiba83
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-17 14:57:37
Świadczy o stopniu upośledzenia rodziców...

tarnold
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-17 13:08:01
To co się dzieje teraz z tą technologią to jest coś strasznego.Czasami wolałbym żeby dalej istniały tylko pegazusy i człowiek by była bardziej szczęśliwy.Ostatnio szedłem przez miasto i jak zobaczyłem ludzi z kijem robiących słynną samojebke az złapałem się za głowę.Głupota głupotę goni

yeromine
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-19 01:44:45
a najgorsze, że tego nie da sie juz powstrzymać

hubertberger
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-09-17 11:37:20
No i fajnie, po to są te kamery żeby nagrywać.

rybka.61
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-17 10:35:55
"Na pewno nikt nie zauważy" :D

GrzesiekACM
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-09-02 16:59:24
Dawno mnie tak żadne zdjęcie nie ubawiło :) Szkoda tylko że nie na kijku ta kamerka :)

irewald
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-02 16:16:13
ukryta kamera

CzuowiekBanan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-02 18:15:37
no nie bardzo xd


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400