Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Masakra, dzieciak jeszcze czytać nie umie
Gall Anonim  15-09-08, 17:16 Zgłoś
+ 80 -
Dodano: 2015-09-08, 17:16:50   przez: Gall Anonim
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 80  Zgłoś nadużycie
204
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pijany kierowca i zatrzymanie obywatelskie
  •  Chcesz pogadać? Chodź tu!
  •  Laski takie są fajną mam choinkę?"
  •  Big News
Ukryj komentarze(87)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Pusiek94
    Ocena: 45 (glosow:69)
2015-09-11 11:45:58
Wiocha dla autora! Ja w tym wieku umiałem już cały pacierz, a u mnie w domu pacierz onacza ze 20 modlitw. Gdy byłem mały cała rodzina wieczorem klękała i wspólnie odmawiała modlitwę na głos i nawet nigdy się ich nie uczyłem, po prostu je znam odkąd pamiętam. A jesli nie chcesz zeby Twoje dziecko sie modlilo to po prostu wypisz je z religii

mdra
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-16 15:35:05
Autor demota to z tych, którzy na widok MEGA WYDATKU dla dziecka w ostatnim roku przedszkola 40 zł na książkę z obrazkami do angielskiego bronią się rękami i nogami wołając: po co to, angielski będzie w szkole, po co tyle zajęć. Parę słów do ciebie: masz tępe dziecko to sobie go chowaj w domu - nie mam zamiaru równać do tępaków. Typowe lewactwo, wszyscy muszą mieć jednakowo - jednakowo ch...owo. A jeżeli chodzi o hasło że nie stać rodzica, to przecież dwie paczki papierosów - na cały rok. A najgłośniej krzyczą właśnie pijusy, palacze i mega damulki, które na paznokcie raz w tygodniu nie żałują

Mr.Spook
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-14 18:04:57
Autor sam upośledzony i w dodatku sam ma upośledzone dzieci, skoro coś takiego jest dla nich za trudne...

donpedro72
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-13 12:28:50
Wolę to niż allah akbar, moze wlasnie to jest odpowiedź na islamizację ?

piotr.dombrowski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-12 17:29:03
Za niedługo może być nieaktualne

perkoniia
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-09-12 16:23:22
wy pojeby. Z tego co ja pamiętam a pamiętam każdą z tych modlitw itp na tej kartce to każdy w mojej szkole w podstawówce umiał perfect !

dibo2
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-12 14:46:48
A czy to jest broń na muslimów ??

kertal
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-12 07:53:54
komentarz usunięty przez moderatora

pawelwiktor15
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-09-12 01:13:14
To niech sie nauczy...

morcu
    Ocena: 6 (glosow:6)
2015-09-12 01:00:34
osobiście nigdy religijny nie byłem ale w 1 klasie już czytać umiałem tak samo jak reszta mojej klasy nie licząc 2 debili(którzy do końca okazali się debilami bądź patolą zostali typowymi sebami) więc nie uważam tego za problem

Ingenue87
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-09-12 00:23:45
Jak nie umie czytać i nie będzie w stanie w ciągu roku nauczyć się na pamięć kilku modlitw, to znaczy, że albo nie jest do końca rozgarnięty albo mamusia z tatusiem nie zadbali o to, by przygotować swoje dziecko do uczęszczania do szkoły. Biedne dziecko, durni rodzice.

Cosmicleaf
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-09-12 08:37:27
Albo mamusia i tatuś to po prostu dwóch pedałów, którzy nienawidzą kościoła, bo doktryna zabrania im walenia w dup-ę adoptowanych dzieci.

Shirral
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-09-11 23:43:16
religia... opium dla mas... dziekuje,,,, do widzenia ;)

PcPark
    Ocena: -4 (glosow:8)
2015-09-11 22:53:17
jak dobrze, ze moje dziecko będzie zwolnione z takich bzdur ;-)

Cosmicleaf
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-09-12 08:39:07
Spokojnie, przyjdzie czas że dziecko zapyta cię czy musi smarować odbyt przed stosunkiem z panem od etyki, który jest pedziem:))

BloodyFace
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-09-11 20:54:42
bo paciory są po to aby je w ciemno biadolić bez kszty refleksji.

homo_sapiens
    Ocena: -3 (glosow:9)
2015-09-11 21:56:53
Tutaj masz zaskakująco dużo racji. Niewielu polskich katolików wie, że w klepanym bezrefleksyjnie co wieczór "Ojcze nasz" jest poważny błąd merytoryczny, wynikający z błędnego tłumaczenia modlitwy dawno temu: "I nie wódź nas na pokuszenie". Co wielu teologów tłumaczyło, Bóg nikogo na pokuszenie nie wodzi. Ale tradycja jest przecież ważniejsza od treści i sensu, więc kolejne pokolenia będą to dalej bezrefleksyjnie klepać.

Meloman1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-12 15:51:36
Ho ho ho... widzę, że mamy tu eksperta. Mógłbyś przybliżyć, w jaki sposób to tłumaczenie jest błędne? To znaczy jak brzmi oryginał i jak powinien zostać przetłumaczony?

Meloman1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-13 10:54:55
No, śmiało! Na czym polega ten błąd? Jak brzmi wersja oryginalna, kto i kiedy zafałszował tłumaczenie?

Meloman1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-13 18:48:16
Jak mnie irytuje taka bezczelna ignorancja. Nie ma nic gorszego, jak głąb i nieuk, który próbuje mędrkować. I jeszcze innym ma czelność zarzucać bezrefleksyjność! Czy ci wszyscy domorośli ateiści nie mogliby po prostu się solidnie douczyć, zanim zaczną cokolwiek pisać?

zwierzak250477
    Ocena: -4 (glosow:18)
2015-09-11 19:57:45
komentarz usunięty przez użytkownika

palkora79
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-09-11 20:42:34
No pewnie, że nie za ciebie - zwierzaki duszy nie mają

sebutza
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-09-11 19:10:07
A jak się uczy w pierszej klasie na slubowanie i pasowanie na ucznia, dzien edukacji narodowej, dzien babci, kobiet, matki, itp - to umie czytać? - buraku... jak bedziesz w 1 klasie to ciekawe czy bedziesz umial...

Mr.Spook
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-09-11 16:36:38
Mnie rodzice sami nauczyli czytać w tym wieku, sam się interesowałem co było napisane w dymkach w komiksach które mi kupowali, a teraz daj dzieciakowi na odczepne tablet, a potem miej pretensje, że nauczyciel nie nauczył niczego dzieciaka, jak rodzice nawet nie sprawdzą czy dziecko pracę domową odrobiło, nawet nie zainteresowało tym co ma w zeszycie. Pozdrawiam, korepetytor za czasów studenckich.

Beron
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-09-11 16:36:09
Autor masz rację! Wymuszają na naszych dzieciach okropne rzeczy. Rzeźniki! Moją córkę na j. polskim kazali się uczyć WIERSZY NA PAMIĘĆ. Bestie! Jeszcze na dodatek akademie (znowu wiersze na pamięć), dzień ojca, dzień mamy, dzień dziadka i babci!!!! Powariowali! Na takim etapie powinni uczyć kółka i trójkąty rysować, co nie autor? Albo chociażby uczyć robić skany i zamieszczać debilne wpisy na portalach!!! Po co uczyć jakichkolwiek rzeczy jak i tak wyrosną na tępe, krótkowzroczne lamy. Mam rację autor?

mis777
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-09-11 16:12:10
szału nie ma ale nie dla 6-o latka tego jak dobrze pamiętam to uczyłem się w wieku lat 8

owcazogorkowca
    Ocena: 6 (glosow:12)
2015-09-11 15:58:28
Wstawiał lewacki debil, nie ma innej opcji.

vmati
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-09-11 15:25:50
I co z tego ja też się tego uczyłem mimo że moja wiara jest wątpliwa, to mi to pomogło , jak ?? Mam po prostu dobrą pamięć ;]

SierzantYelonek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-09-11 15:02:30
Ja znam wszystkie na pamięć a w kościele byłem ostatnio chyba z 10 lat temu .

roman2272
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-11 19:33:54
witam w klubie

dingle
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-09-11 15:00:12
Ktoś chyba nie ma pojęcia o Kościele... 1) znak krzyża - to 4 ruchy i 9 słów w tym 3 spójniki 2) Ojcze Nasz - podstawowa modlitwa, no tu trzeba trochę wysilić pamięć 3) to samo co punkt 2 4) łącznie 30 słów ... 5) łącznie 18 słów Tak że w 1szym półroczu dzieci mają się nauczyć DWÓCH modlitw. 1) X przykazań - zależy w jakiej formie, czy mają wykuć na blachę z Katechizmu czy powiedzieć o co chodzi. 2) to jest pieśń - ma 25 słów, z czego najbardziej skomplikowane to "dziękczynienie" i "najświętszym" 3) łącznie 13 słów z czego 3 spójniki 4) no to jest wyzwanie, nie p

terrorparty
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-09-11 14:40:50
lool, to je wypisz jak te zajęcia są takie trudne i chvjowe. Religia, etyka i w/f to przedmioty nieobowiązkowe więc nie wiem w czym problem. Może w podpisaniu się nazwiskiem pod jednym papierkiem? serio? No chyba, że się boisz, że was spalą na stosie (to gratuluję wyboru szkoły).

herbataizelki
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-11 15:11:13
WF jest obowiązkowy.

degenerat9
    Ocena: 0 (glosow:6)
2015-09-11 14:21:13
zachciało się chrztów to teraz masz

nonamenoname
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-09-11 14:05:33
Takie absurdy tylko w skostniałym, ziejącym czernią (i wcale nie chodzi tu o dominujący kolor sukienek) i oderwaniem od rzeczywistości KK ;)

oli345
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-09-11 13:53:22
A gdzie hit dobry boże a nasz panie napraw naszą pralkę franię

roman2272
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-09-11 19:36:49
A gdzie hit dobry boże a nasz panie daj nam wieczne SPożywanie

Medyk85
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-09-11 13:36:00
Nie przejmuj sie juz nie dlugo zostanie to wycofane ze szkół ale musze Cie tez zmartwic bo za to bedzie cały koran do wykucia na pamieć

WiochMan696
    Ocena: 10 (glosow:10)
2015-09-11 13:33:59
"Masakra, dzieciak jeszcze czytać nie umie " 6 lat i czytać nie umie? Co za "geniusz", u mnie większość umiała już w 5 latkach czytać, w 6-latkach praktycznie każdy, nie wmowisz mi gosciu ze 6 latek nie umie czytac, ale na smartfonie grac i czytac wyskakujace instrukcje itp. to juz umie?

PawelJarosz89
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-11 13:06:43
ja teie rzeczy do do pierwszej komuni sie uczylem ;)

Pusiek94
    Ocena: 45 (glosow:69)
2015-09-11 11:45:58
Wiocha dla autora! Ja w tym wieku umiałem już cały pacierz, a u mnie w domu pacierz onacza ze 20 modlitw. Gdy byłem mały cała rodzina wieczorem klękała i wspólnie odmawiała modlitwę na głos i nawet nigdy się ich nie uczyłem, po prostu je znam odkąd pamiętam. A jesli nie chcesz zeby Twoje dziecko sie modlilo to po prostu wypisz je z religii

sylwester2712
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-09-11 17:39:01
nasz ksiądz na religii uczył jak należy postępować , mówił co jest dobre a co złe , przytaczał przypowieści biblijne , to były przyjemne zajęcia na które z przyjemnością się chodziło , teraz mój bratanek który kuje modlitwy mówi ze religia jest głupia nie chce na nią chodzić nienawidzi katechetki i księdza . i które podejście było lepsze mojego ksiedza który uczył miłości do bliźnich , przybliżał człowiekowi boga do serca czy ten który każe się modlitw uczyć się na pamięć , dla boga ważne jest jakie znasz modlitwy czy jakim jesteś człowiekiem , przypomnijcie sobie nauki Jezusa

ann2422
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-12 07:45:41
Sylwester to wina rodzicow twojego bratanka. Gdyby co wieczor mowili z dzieckiem pacierz, oczywiscie nie zmuszali go, tylko sami mowili, to badz pewien ze dzieciak sam by zapamietal. Nawet chcialby zebys uczyl go jeszcze wiecej. Kiedys tez wymagali tego co teraz, pewnie juz tego nie pamietasz. Tylko miales lepiej bo juz znales to z domu. Wydaje mi sie ze na lekcjach religii wzne sa i przypowiesci i modlitwy.

donald1992
    Ocena: 13 (glosow:13)
2015-09-11 11:38:28
Co w tym dziwnego. Mój w wieku 5 lat umiał już wszystkie punkty z I półrocza. Religia nie jest obowiązkowa. Nie chcesz - nie posyłaj

meape
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-11 12:05:52
To tak jak u mnie ;-)

nerato
    Ocena: 6 (glosow:12)
2015-09-11 11:27:19
jak twoje dziecko w pierwszej klasie jeszcze nie umie czytać to współczuję a może krótszy tekst mu zapodaj allah ahba czy jakoś tak to zapamięta i zetnie ci łeb

abdulmacharacza
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-09-11 11:12:30
Po co wypisywać, lepiej stwierdzić "dysreligiografię" albo "dyspamięciolekcję" i mieć czyste sumienie... Moje dziecko ma 4 lata i zna na pamięć pierwsze 4 pozycje i to tylko dlatego, że babcia religijna to go uczy, gdy jest u niej. Piszcie prawdę, tu nie chodzi o to, że to religia ale o to, że obecnie łatwiej jest wychować dziecko dając mu smartfona i mieć go z głowy, niż zmusić do uczenia się czegokolwiek...

biliRCbob
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-09-11 11:05:28
Wypisz dzieciaka i przestań ryć mu banie zwyrodniały rodzicu !!

vernalisadonis
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-09-11 10:50:13
Trzeba kolejne pokolenie katolików wychować, a potem nimi manipulować.

sagem3
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-09-11 13:29:54
Tobą kto manipuluje? TVN?

terrorparty
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-09-11 14:46:41
@sagem3- nie, po prostu wyobraź sobie, że są wśród ciebie ludzie, którzy nie potrzebują jakichś proroków z dvpy, a informacje, które dostają z mediów sami dokładnie analizują i weryfikują. Te cechy charakteryzują ludzi myślących, a nie ciemnych baranów podążających ślepo za stadem.

Sylwiaczap
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-09-11 10:50:05
Wiocha chyba dla rodzica!!!!!nawet czterolatek(który nie czyta!)jest w stanie wyklepać wierszyk na pamięć tylko potrzebuje pomocy dorosłego. Religia nie jest obowiązkowa-nie chcesz uczyć się z dzieckiem-wypisz!

Sylwiaczap
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-09-11 10:46:50
Wiocha chyba dla rodzica!!!!!nawet czterolatek(który nie czyta!)jest w stanie wyklepać wierszyk na pamięć tylko potrzebuje pomocy dorosłego. Religia nie jest obowiązkowa-nie chcesz uczyć się z dzieckiem-wypisz!

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:12)
2015-09-11 10:27:23
RELIGIA- jedyny przedmiot do którego zaliczenia wymagane jest uczestnictwo w zajęciach pozalekcyjnych zwanych mszami- to tak jakby zmuszać każde dziecko do chodzenia na korepetycje z każdego przedmiotu.

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-09-11 10:27:23
komentarz usunięty przez użytkownika

homo_sapiens
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-09-11 10:21:02
Bez przesady. Jako dziecko musiałem umieć większość z tych modlitw nie dlatego, że ksiądz na religii kazał, tylko dlatego, że matka co wieczór tego uczyła. Młodzi ludzie powinni znać religię dominującą w Polsce, bo to część naszej kultury, ale przede wszystkim po to, by świadomie mogli ją poddać w wątpliwość, zakwestionować i wybrać własną drogę. Żeby coś krytykować, najpierw trzeba to poznać. Oczywiście mówię o poznawaniu w domu i w salach katechetycznych a nie w szkole za pieniądze podatników.

szatano999
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-09-11 10:28:55
dobre słowo "DOMINUJĄCĄ"...ładniej brzmi "przeważającą" ale DOMINOWAĆ jest jak najbardziej adekwatne do sytuacji

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-09-11 09:30:58
Te modlitwy dzieci "zdają" w roku szkolnym, w którym przystępują do komunii. Czyli w 3 klasie, tak jak u mojego dziecka było. Od września do kwietnia systematycznie uczyli się tych modlitw i na religii modlili się z pamięci. Jeśli dziecko chodziło do kościoła, nie miało problemu przyswoić. W 1 klasie moje dziecko nie miało żadnych modlitw do nauki na pamięć.

sarastroo
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-09-11 19:19:54
Piękny przykład czym jest Twoja religia. "uczyli się tych modlitw i na religii modlili się z pamięci", "modlitw do nauki na pamięć" - można by to wręcz skwitować jednym, "nie myśl, ucz się na pamięć i słuchaj". Tak dla mniej rozgarniętych dodam, że ta cała religia nie ma nic wspólnego z wiarą i duchowością, bo uczy was wszystkiego na pamięć i mimo wielkich mów o życiu wiecznym skupia na tym świecie. Płaćcie, płaćcie, po to jesteście. Bo powiedz, cóż to by za pasterz był, bez ...... baranów? :)

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-11 20:42:19
Wierszy na jęz. polskim też uczymy się na pamięć, wielu rzeczy uczymy się na pamięć, a nie są one potrzebne w naszym późniejszym życiu.

klexxxx
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-09-11 09:25:43
Religia nie jest obowiązkowa.

bierut1
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-09-11 08:59:44
Jeśli ktoś wierzy że to musi umieć 6 letnie dziecko, to sam ma rozum 6 latka.

heerind
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-09-11 08:55:31
ja nie rozumiem co to za wielki problem takich podstawowych modlitw się nauczyć, a jeżeli NA PRAWDĘ to taki problem to wypisać klienta z zajęć i tyle.

kopyto12
    Ocena: 3 (glosow:15)
2015-09-11 08:48:44
Jak muslimy opanują Europę to jeszcze będziesz za tym tęsknił. Czekam na "minusy" od "oświeconych" lewaków

heerind
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-09-11 09:00:09
Ciągle to powtarzam, teraz mędrkują bo MOGĄ, bo jest wolność słowa(jako taka) i mogą sobie opluwać kościół, jakkolwiek kościół też czasami lepszy nie jest, ale każdy i tak w końcu się w swoją strone rozejdzie i jakoś się żyje, a przyjdzie ta swołocz i zacznie się rządzić to dopiero się zacznie.Jeszcze mam taką nadzieję bo póki co do Polski to za bardzo nie chcą bo nie ma u nas takiego socjalu no i oni tam wiedzą jakie u nas są nastroje,a w takich Niemczech czy Szwecji to na głowę mogą i wejść.

kopyto12
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-09-11 10:57:45
Przecież ja też nikogo nie zmuszam do wiary, niech sobie każdy wyznaje co chce. Jako praktykujący katolik, dostrzegam w KK różne problemy i fałszerstwa. Nie zgadzam się z paroma naukami, ale jedno jest pewne. KK w naszej kulturze i historii stanowi nie tylko element wiary, ale jest spoiwem łączcym Naród w trudnych momemtach dziejowych. Jest to część kultury, dlatego ostatnio nasiliły się ataki na Kościół. Wiecie, w myśl GW. Co związane z Polską i patriotyzmem to złe. Ja sam kleru (szczególnie biskupów) to za bardzo nie szanuje...

kopyto12
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-09-11 10:59:46
Myślicie, że dlaczego komuna nie zwalczała Kościoła (nawet za Bieruta) jak w innych państwach ? Oni wiedzieli, że Naród by im tego nie wybaczył...

MrMotuk
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-09-11 11:38:10
Myslę, że nikt masowo nie zatęskni za wyznaniem wiary katolickiej. Bezmyślne barany, wierzące lub nie, dadzą sobie łatwo wyprać mózgi i przejdą na islam. A ludzie myslący i zdystansowani, wierzący i niewierzący wiedzą, że religia zbyt blisko władzy jest zawsze złym pomysłem, bo z przyjściem islamu zmieni się tylko bałwan któremu bije się pokłony i im większy wpływ episkopatu na państwo, tym łatwiej będą mieć ciapaki.

terrorparty
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-09-11 14:57:49
Kurva, nie chciało mi się czytać do końca tej waszej prawilnej, ciemnej jak p|zda chvjni. Na serio jesteście takimi debilami, że nie możecie zrozumieć tak prostej kwestii, że są wśród was- otumanionych baranów, ludzie, którzy nie potrzebują żadnych proroków, bożków, wyroczni niezależnie od tego jaka to religia? Że są wśród was ludzie, którzy wierzą w siebie i swoje możliwości zamiast w zabobony? Przejrzyjcie na oczy idioci bo takim ciemnym myśleniem mało czym jesteście lepsi niż muslimy.

sebkop
    Ocena: -4 (glosow:14)
2015-09-08 20:02:42
Po co dziecku wiedza, ważne, żeby umiał się przeżegnać, to lekarstwo na wszystko.

Meloman1
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-09-09 01:25:39
Modlitwa nie wyklucza wiedzy.

bodan
    Ocena: 5 (glosow:25)
2015-09-08 18:05:58
BEDZIECIE SIE DEBILE UCZYC KORANU JAK WAM NASZA RELIGIA NIE PASUJE.Wasi przyjaciele lewacy wam to gotuja

sebkop
    Ocena: -4 (glosow:18)
2015-09-08 20:01:35
Wielka mi różnica Koran, czy Biblia, ta sama mitologia, te same skradzione historyjki.

Meloman1
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-09-09 01:26:51
Nie przeczytałeś ani jednego, ani drugiego, więc się nie mądruj.

sebkop
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-09 16:55:35
komentarz usunięty przez użytkownika

sebkop
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-09-09 16:57:03
Jako ateista znam lepiej biblię niż ty i większość polskiego kk.

Meloman1
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-09-09 17:06:11
A ja ci powtarzam, że ani Koranu, ani Biblii nie przeczytałeś, więc się nie mądruj.

heerind
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-09-11 08:54:22
"Wielka mi różnica" CZŁOWIEKU ROZWALIŁEŚ MNIE!!!W Biblii nie ma nakłania do napiętnowania niewiernych to raz, a nawet jeżeli nie mówimy już o róznicach merytorycznych to chodzi o podejście, równie dobrze to "oni" mogliby mieć a Biblię, a my Koran, ale chodzi o to, że jakby nadal tak fanatycznie podchodzili to tego to i tak było by tak samo przesrane.

mikmas
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-09-11 10:09:30
"BEDZIECIE SIE DEBILE UCZYC KORANU JAK WAM NASZA RELIGIA NIE PASUJE." - jestem ateistą, nie pasuje mi chrześcijaństwo, więc wybiorę islam?! Kurna #fucklogic. A w obrazku chodzi o to, że dzieciom się wodę z mózgu robi.

sebkop
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-11 13:33:49
Niczego nie będę wybierał, mam tak samo w dupie biblie jak i koran. @heerind^ jak nie ma, mało jest takich perełek w starym testamencie, a nowego to nawet pod uwagę nie biorę, bo tak został poprzekręcany i zmanipulowany przez kk. @Meloman1^ to prześlij mi tą twoją wersje, audiobook z radia dla niepełnosprawnych umysłowo z lektorem tadeuszem.

Meloman1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-11 14:11:57
Sebkop, jesteś rozczulający. Powtarzam ci, człowieku, że nie przeczytałeś Biblii, nie mówiąc już o przeczytaniu jej w językach oryginalnych (a wtedy miałbyś jakieś pojęcie o ewentualnych manipulacjach). Więc się nie mądruj, bo się ośmieszasz.

sebkop
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-11 23:30:46
No faktycznie, kolejny filozof, co wie najlepiej, zna wszystkie fakty. Pokaż mi nowy testament w orginale mistrzuniu.

Meloman1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-11 23:50:09
Nie wiem, skąd u ciebie taka buta. Nie czytałeś, to się nie mądruj. Co może być bardziej oczywistego?

beeveer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-12 22:51:32
heerind - widze kolejny katolicki debil. w biblii jest nakaz zabijania odstępców od wiary. poczytaj sobie jełopie choćby księgę powtórzonego prawa. o ile jako tępy katol potrafisz czytać

doktormen12
    Ocena: 13 (glosow:19)
2015-09-08 17:29:06
Co za problem wypisać dziecko ?

irewald
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-09-08 20:41:50
zaden

sebkop
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-11 13:35:16
W zamian się będą etyki musiały uczyć, ale ups...w szkołach nie ma nauczycieli od etyki.

gruzawik
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-09-08 17:24:51
trzeba być konsekwentnym: jak się posyła na szamańskie gusła to trzeba umieć gaworzyć do wafelka :) egzekwować tą "wiedzę"


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400