Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ale nie wiem o co chodzilo z tymi nartami
Babe  11-07-17, 23:11 Zgłoś
+ 462 -
Dodano: 2011-07-17, 23:11:12   przez: Babe
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 462  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Męska solidarność
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Popieram całkowicie.
Ukryj komentarze(42)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Sabu
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-08-28 17:34:41
chodzi o to że bym ruchał!!!

pitsen03
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-15 11:03:40
ja wiem.. przyszla ze stoku zachcialo jej sie siku i nie zdazyla zdjac nart i majt :D

yakima155
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-03 17:58:15
a ja wiem ;D Chciała żeby jej "wjechali" w dupe !

kryty98
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-01 13:30:22
chciala zeby kto ja przelecial

Andrevv1717
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-31 17:25:24
niektórzy lubia duze stopy :D

Gomes21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-30 16:17:43
Na Małysza :))))

pppandziobak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-30 13:11:32
umyj se dupe!!!!!!!!!

malutkakasia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-30 00:57:15
ona czy on??? ale majty ma chyba od starego...

kesi20
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-30 00:03:28
........że ma nogi narciarza;P

gucio69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-29 20:15:16
co do nart - szpan na rossignole:P

pdzran
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-29 11:01:56
Każda okazja dobra aby dupę pokazać

hrolak
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-29 00:05:11
Chyba nie do końca zrozumiała polecenie "wypnij się"

brudnerece90
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 23:52:11
jak to nie wiesz o co chodzi z nartami. Ona chce wjazd od tyłu :)

Kynga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 23:27:08
jak to co? wystawia narty na aukcji, i w ten sposób zwabia kupców

Nikro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 23:05:09
Pewnie sobie stok narciarski w przedpokoju robi ;p

czechu122
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-28 22:43:58
nieeee to tak dziala ze jak ja gosciu zapycha to nie musi sie opierac , wkoncu stabilizatory na nogach ma nie wywruci sie

sebus86
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-28 18:51:29
może lubi sra* na małysza??

piterek1812
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 17:58:11
Narty jej się wypną i sie wypier**li ;)

klamet2
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-28 17:50:29
narciarki jeszcze nie ruchałem :D

Sabu
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-08-28 17:34:41
chodzi o to że bym ruchał!!!

WrednaMalpa87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 17:28:08
no jak to o co ?? to przecież pozycja na Małysza hahahaha

NaprawimyTo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-28 17:14:55
tu chodzi o dupę, a nie narty . :D

longcock
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-28 17:05:27
to chyba ogloszenie towarzyskie " za wyjazd na narty w alpy oferuje niezobowiazujece spotkanie i chwile we dwoje"

kirer2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 16:44:32
narciarka pełną dupą...

szkodnik12
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-28 16:41:56
Śpi w nartach:D hahaha

sajmon15
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-28 16:33:00
OGAR

Tensor2
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-08-28 16:27:00
Ruchałbym.

pako1220
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-28 16:15:22
A co tam narty. Ważne że pupcia fajna :D

napinator
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-28 16:06:06
Wołam z głębi tego Nowego Tysiąclecia: RUCHNĄŁBYM

grog
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-28 15:59:52
a jak sie komus taka dupcia nie podoba, to nastepne zdjecie jest dla niego

grog
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-28 15:58:26
pojezdzilbym

Piekna_Bestia
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-28 15:27:56
nie dość, że obleśna dupa to majty też są ochydne i wyglądają na męskie

wojtas121
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 14:48:35
Zgadzam się s Dr.Joint

menio1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 14:42:52
Narty to rzecz na którą patrzy się na końcu na tym zdjęciu :)))

Dr.Joint
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 14:28:21
Wydaje mi się że chciała żeby ją facet na Małysza wziął,taka nowa pozycja:)

pizdus92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 14:10:04
Pewnie narty są pretekstem do wypięcia dupy

haniaa
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-28 13:37:04
Obleśna dupa.

rkeuro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 13:16:54
Rossignol,buty wpięte poprawnie,wiązania też dobrze.Z nartami wszystko ok.

Zezol-Czupakabra
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 13:02:38
Codopiero po przeczytaniu opisu odkrylem za na zdjeciu sa narty...

wiochowiec
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-28 03:21:30
Widze mamy znawce tylków

ChemicalGirl1509
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-18 00:38:19
Wygląda na męski tyłek. ;p

enigma73
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-07-17 23:31:48
jak to co ? lans na Małysza :D

sexeybarbie69
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-17 23:25:40
pewnie " wjedź we mnie "


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300