Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
ClintEastwood  15-09-16, 07:36 Zgłoś
+ 261 -
Dodano: 2015-09-16, 07:36:01   przez: ClintEastwood
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 261  Zgłoś nadużycie
168
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
  •  O, pojawił sie pierwszy klient.
  •  No w sumie jest to logiczne..
  •  Za co im płacą?
Ukryj komentarze(43)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pittero
    Ocena: 20 (glosow:36)
2015-09-16 12:57:50
bo rasistą może być tylko biały i to wyłącznie 'katol', taki klimat

ks.proboszcz
    Ocena: -6 (glosow:8)
2015-10-01 20:29:15
Sranie w banie tępe katole.

gajcy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-07 14:25:25
Po twoim tekście wychodzi ze jestes większy debil niz najgłupszy katol , niestety dla takich jak ty brak mózgu to powód do dumy, zrobilbys karierę gdybys byl meduza .

galka666
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-10-01 17:53:34
największą głupotą ever jest i tak "żądam tolerancji dla mojej nietolerancji". o tym, że rzeczywistość wygląda dokładnie odwrotnie niż na tym "śmiesznym" obrazku, nawet nie wspomnę.

terrorparty
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-01 19:33:56
Dokładnie, ale wiejskie prawaki mają zbyt wąskie horyzontu by pojąć nawet coś tak oczywistego.

Guardian1486
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-10-02 08:03:34
Tak ale zapominasz, że ci co walczą o tą tolerancję zwykle także nie tolerują poglądów, ideologii czy zdania, które nie jest zgodne z ich światopoglądem czy ideologią. Więc tak naprawdę nietolerancję masz z obu stron i głupie gadanie o"lewakach"czy "prawakach" nie ma sensu. Bo ja np nie muszę tolerować żadnych "Marszów Szmat" czy innych latających nago homoseksualistów na ulicy. Większość tego nie popiera a przypominam, że mamy demokrację...czyli system gdzie większość stanowi prawo i władzę.

Guardian1486
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-10-02 08:05:51
To, że ktoś jest sobie gejem czy lesbijką albo lewym czy prawym jest mi obojętne. Nie zaglądam komuś obcemu do wyra pod kołdrę ani do mózgu w poszukiwaniu poglądów bo mnie to nie obchodzi. Ale kiedy zaczyna się cyrk w przestrzeni publicznej a to owszem mam prawo a nawet obowiązek zaprotestować zgodnie ze swoimi poglądami i sumieniem oraz wychowaniem. O tym, też zwykle zapominacie.

galka666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-02 11:24:45
Ciekawe, ja Jeszcze nigdy nie widziałem biegajacego nago homoseksualisty na jakiejs demonstracji. Zapewjiam cie natomiast, ze taki widok wkr*by mnie dokladnie tak samo jak i wszelkie pielgrzymki, procesje czy inne marsze w obronie rodziny, ktorych niestety sporo juz sie naogladalem. I tu poniekad jest pies pogrzebany, bo mnie irytuja takie marsze ale nie pultam sie w internecie, nie organizuje blokady procesji bozego ciala czy tam kontrmanifestacji, za to druga opcja ma bol tylka nieporownywalnie wielki zawsze, gdy dzieje sie cos nie po jej mysli.

Guardian1486
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-02 20:57:49
Jasne a słynne blokowanie Marszu Niepodległości (taki przykład jeden z wielu) w 2013 roku pod hasłem "Faszyzm nie przejdzie" pewnie był z inicjatywy krasnoludków a nie wszelakich środowisk lewicowych wraz z poparciem wielu lewicowych działaczy brylujących w polityce. No więc to tylko prawa strona ma "ból tyłka"?. No i ci blokowani faszyści ach...zwłaszcza ci po 90 lat z wojskowymi odznaczeniami na kurtkach, których ty w życiu nie będziesz miał okazji dostać.

galka666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-03 21:32:04
mieszasz, plączesz i nic nie rozumiesz. wyjechałeś z nagim pedałem biegającym po ulicy więc pytam, gdzie takie cuda zaobserwowałeś? bo ja w swoim mieście wojewódzkim nie mam marszu nagich pedziów, nie mam również blokowanych marszy prawicy. więc nie wiem czy żyjemy w tym samym kraju. aha, w końcu nie wiem czego się czepiaszlewaków i hasła "faszyzm nie pzrejdzie" - zgodnie z twoją logiką wszystko jest ok - nie podoba im się marsz więc nie siędzą w domu tylko mają obowiązek prostestować.

terrorparty
    Ocena: -4 (glosow:10)
2015-10-01 14:55:31
Co za głupia, buracka wstawka kolejnego nacjonalisty, który już łapie się brzytwy by się choć trochę obronić. ClintEastwood, wyobraź sobie, że nie każdy jest takim hipokrytą jak ty w swoim "miłujmy się" wpojonym przez Rydzyka i tym podobne.

terrorparty
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-10-01 15:16:59
A jeszcze bardziej dobija mnie to, że w ogóle nie wiecie czym jest "tolerancja". Tu nie chodzi o akceptowanie, pokorne znoszenie każdego chamstwa, zła tylko o szanowanie czyichś poglądów, drogi w życiu jeśli ta nie szkodzi pozostałym jednostkom, szczególnie fizycznie. I sorry, ale "konserwatywnym chrześcijanom" jest daleko od szanowania (nie mówiąc już o akceptacji) czegokolwiek co jest inne, wiec idąc tym tropem to jak można tolerować coś co jest nietolerancyjne- zgadzając się na brak tolerancji przez osobę tolerancyjną to tak jakby popełnić światopoglądowe samobójstwo.

prusi
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-10-01 18:27:11
Sen wariata :) Jesteś tolerancyjny ale tylko dla tych co myślą tak samo jak Ty bo cała reszta co myśli inaczej jak Ty to prawdopodobnie " katole rydzyka " i ich nie tolerujesz. Czyli tolerujesz tylko podobnych sobie a reszta niech się leczy ? Kto tu jest hipokrytą ?

terrorparty
    Ocena: -5 (glosow:5)
2015-10-01 19:32:35
@prusi- naucz się czytać ze zrozumieniem albo wróć odrabiać lekcje do gimbazy. Nie ma czegoś takiego jak "tolerancja dla nietolerancji" no, ale jeśli sądzisz inaczej to powodzenia.

prusi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-10-01 20:14:22
Ok wracam do gimbazy. :)

ClintEastwood
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-03 11:26:05
Terrorparty- potwierdzasz moją wstawkę w 100% haha. Pozdrawiam.

LordElefant
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-10-01 13:25:28
Trochę trąci paranoją takie domaganie się ze strony konserwatywnych radykałów prawa do nietolerowania czegoś, żeby zaraz potem mieć pretensje, że normalni ludzie ich nie tolerują.

heerind
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-10-01 12:37:43
Ci, którzy krzyczą o tolerancji nie tolerują tego, że ktoś MOŻE, a wręcz ma takie prawo, czegoś nie tolerować.Cała prawda o "tolerancji".

galka666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-01 17:54:38
dokładnie. ja na przykład nie toleruję głupich ludzi, którzy przy każdej okazji wycierają sobie ryj "polską" i "patriotyzmem".

zaldbag
    Ocena: -7 (glosow:21)
2015-10-01 09:42:41
Polaczki cebulaczki - jedyny naród, który zanim zrozumiał co znaczy tolerancja i poprawność polityczna, to zaczął je wyśmiewać. Bo oczywiście jest najmądrzejszy ze wszystkich narodów świata, amen!

cozakraj7
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-10-01 12:19:44
Poprawność polityczna sprowadza się do tego, że nie możesz nazwać murzyna murzynem, żyda żydem, muslima muslimem bo grozi Ci za to kara. Ba! We Francji nie możesz wyjść w koszulce na której widnieje obrazek NORMALNEJ rodziny bo jesteś posądzony o to, że jesteś HOMOFOBEM. Do tego sprowadza się ta poprawność. Skoro ona nie uznaje równości białego człowieka z czarnym czy też żydem to po co być tolerancyjnym? Żeby sikali nam na twarz i mówili, że to deszcz pada?

okido
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-10-01 12:39:40
Przy okazji tolerancji: gdy w całej europie prześladowano innowierców m.in. kalwinów, żydów, arian itd to Polska ich przyjmowała i jeśli nie napastowali innych swą religią i odmiennością to mogli żyć sobie całkiem normalnie. Niestety teraz "tolerancja" ma oznaczać, że przed każdą odmiennością mamy paść na twarz i pozwalać sobie skakać po głowie. Co kto lubi, ja akurat masochistą nie jestem. A, że ty masz takie preferencje to mnie g4#%# obchodzi, ale nie wciskaj mi swojego popieprzonego zachowania jako normy, buraczku.

Guardian1486
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-10-01 07:27:44
Przecież od dawna wiadomo, że najbardziej nietolerancyjne są osoby i organizację najgłośniej mówiące o tolerancji. Tolerować mogę wiele ale wszystko ma swoje granice o czym wielu niestety zapomina w swoim pędzie do tolerowania każdego chłamu.

nielubiekaczki
    Ocena: -6 (glosow:18)
2015-10-01 06:07:13
Polski katolik jest tolerancyjny tylko dla księdza pedofila. Pewnie dlatego że jak mówi stare przysłowie "czym skorupka za młodu....".

Guardian1486
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-10-01 07:30:45
Przeciętny Kowalski ma u nas stosunek do pedofila bardzo negatywny co widać po informacjach typu "zlinczował własnoręcznie pedofila za molestowanie". A jeśli już taki pedofil trafi do pierdla to tam też kolorowo mieć nie będzie jak cała reszta się dowie za co siedzi.

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:12)
2015-09-30 23:54:51
Przepraszam, ale naprawdę dziwi Was to, że osoby uważające się za tolerancyjne (według Was lewacy, masoni, cykliści itp.) nie tolerują poglądów "prawdziwych katolików-patriotów", którzy wszystkich "innych" wysłaliby na Madagaskar (w najdelikatniejszej wersji) lub "do gazu" (w wersji mniej delikatnej)? Wystarczy poczytać komentarze na Wiocha.pl pod jakimkolwiek absurdem dotyczącym np. mniejszości seksualnych, żeby się o tym przekonać. Wolność (słowa) ma swoją granicę - jest nią wolność innych jednostek.

cozakraj7
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-10-01 12:16:40
Mało muslimów w wywiadach telewizyjnych/radiowych i innych mówi, że będą wybijać niewierne świnie? Media jakoś na nich nagonki nie prowadzą. Prowadza za to na konserwatywnych Polaków, którzy boją się uchodźców, o których nie mają ŻADNEGO pojęcia bo nikt ich nie legitymuje. Jakoś tym 'prawdziwym katolikom-patriotom' nie przeszkadza życie w kraju z Tatarami bo z ich strony nie grozi NIEBEZPIECZEŃSTWO. Więc tą tolerancję wsadź sobie w pięty, albo jak chcesz to udawaj, że wszystko jest cacy oglądając reżimowe media.

terrorparty
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-10-01 15:00:03
@cozakraj7- przecież nie mówimy tu o uchodźcach tylko o ogólnym pojęciu "tolerancji", więc zluzuj poślady, no chyba, że dla ciebie tolerancja oznacza od razu stereotypowe multikulti, obowiązkową zmiany płci i inne nieprawdopodobne bzdury, których boją się prawaki, to wtedy się nie dziwię, że w swym zaślepieniu tak bardzo się jej wystrzegacie.

Ingenue87
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-09-30 21:34:09
To jest mniej więcej, w dużym uproszczeniu, lewacka tolerancja.

spacz
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-09-30 22:00:45
komentarz usunięty przez moderatora

spacz
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-09-30 20:21:41
komentarz usunięty przez moderatora

krewky
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-09-30 21:17:12
Jak to Vitas91 by napisał: "I gdzie tu wiocha"?

geniuszczura
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-30 21:38:26
komentarz usunięty przez użytkownika

spacz
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-09-30 21:59:25
komentarz usunięty przez moderatora

jarod220984
    Ocena: 6 (glosow:12)
2015-09-30 18:27:31
w dzisiejszych chu*owych czasach trzeba być rasistą

predi888
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-09-30 18:46:47
I ksenofobem.

jacek.jacek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-10-01 14:54:26
pierduś a gzie ty tego słowa się nauczyłeś w mediach głównego ścieku?

maran_hand
    Ocena: 4 (glosow:16)
2015-09-30 17:48:41
ja jestem tolerancyjny w stosunku do ludzi którzy mają to same zdanie co ja. i taki ze mnie rasista jak z czarnego pożytek :)

pittero
    Ocena: 20 (glosow:36)
2015-09-16 12:57:50
bo rasistą może być tylko biały i to wyłącznie 'katol', taki klimat

Prawdaboli1234
    Ocena: -10 (glosow:28)
2015-09-16 09:00:48
Ach, więc mówisz, że tak się zachowują osoby tolerancyjne? Ale nie przypisuj im waszych cech, ok? Jak zawsze chodzi wam o to, że ktoś śmie wam wytknąć ograniczenie, gdy wylewacie wiadro pomyj na wszystkich (nie mówie tutaj o rzeczowej dyskusji) i chcecie innym regulować życie. Wtedy to też cię dziwi?

Zerocool
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-09-30 23:02:52
Człeniu, kto jak kto, ale to lewactwo pokroju Żakowskich, Lisów, Sród i Szczuk, narzuca innym swoje poglądy i nie szanuje innych. To wy lewacy jesteście specjalistami od pomyj i innego brudu. My walczymy z wami waszą bronią, hejt to miecz obosieczny. Z pogrobowcami Lenina, Marksa i Sartre'a nie ma i nie było rzeczowej dyskusji!

homo_sapiens
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-09-30 23:41:55
@Zerocool - Żakowskiego można jeszcze nazwać pogrobowcem Marksa, ale jeśli za takiego uważasz Lisa, to znaczy tylko jedno - nie masz bladego pojęcia o jego poglądach ekonomicznych. I czemu nie dodałeś do listy Kaczyńskiego? Wszak ma dokładnie tak samo socjalistyczne poglądy na gospodarkę jak Żakowski.

gruzawik
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-09-16 08:29:03
to zasłużona ocena, nie tak bezpodstawnie i na świeżo. konserwatywni chrześcijanie tacy właśnie są, albo nie są konserwatywni :)

terrorparty
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-10-01 15:09:31
Dokładnie. Konserwatywni chrześcijanie to na ogół totalne średniowiecze (coś a la mordercza prezerwatywa i satanistyczne in vitro). Jest to cofnięcie się w rozwoju do totalnej nietolerancji, więc jak tak naprawdę można być tolerancyjnym do czegoś co jest zaprzeczeniem tolerancji?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300