Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Żeby jeździć na suwak to trzeba myśleć
Gall Anonim  15-09-18, 08:13 Zgłoś
+ 66 -
Dodano: 2015-09-18, 08:13:09   przez: Gall Anonim
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 66  Zgłoś nadużycie
316
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(80)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
michalng
    Ocena: 30 (glosow:58)
2015-09-18 09:14:12
Nie "zatrzymujesz" samochodu tylko zmieniesz pas bo ten na prawym pasie cię wpuszcza. Tylko ze robisz to na koncu pasa zeby maksymalnie wykorzystać oba pasy i zeby zator był jak najkrutszy.

hubertberger
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-09-24 14:57:22
Bo w Polsce, lewym pasem jadą cwaniaki, które chcą wyprzedzić korek, o którym wiedza od pięciu kilometrów.

Bru_Net
    Ocena: 2 (glosow:14)
2015-09-24 19:48:56
Tylko idiota ustawia się w kolejkę na jednym pasie, podczas gdy drugi ma wolny. Taka prawda.

sebastianw1985
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-09-26 20:41:44
Gdyby te cwaniaki na lewym się nie wpierdal.li to korek by się nie zrobił. Bo prawy by jechał bez zatrzymywania przy zwężeniu.

pawelkd1000
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-09-27 13:02:18
dokładnie tak. i dobrze robią kierowcy którzy blokują w pewnym momencie lewy pas. a co najgorsze nawet jak lewym dochodzą już do końca i chcą wjechać na prawy, to albo go nie chcą wpuścić albo jeśli już wpuści to kretyn jadący za nim będzie się wciskał na zderzak bo przecież jeżeli będzie przed nim jeden samochód więcej to do celu dojedzie godzinę później... jeszcze osobówka jak osobówka zobaczy że nie wpuści od poczeka na swoją kolej, ale dostawczaki i SUVy to już c*** jestem wyższy i cięższy.

Daroeu
    Ocena: -5 (glosow:13)
2015-09-24 09:48:00
Ja nie wpuszczam cwaniaczków z lewej którzy widząc korek starają sie na sile wbić na prawy

Daroeu
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-09-24 09:44:23
Jest właśnie odwrotnie. Wszyscy są tak uprzejmi do przesady ze lewy pas płynnie jedzie a prawy stoi.

Bru_Net
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-09-24 19:50:35
Wiesz czemu lewy idzie szybciej? Bo wszyscy na całej długości wjeżdżają na prawy. Gdyby każdy dojechał do końca zamiast wbijać się wcześniej - problemu by nie było. Ale u nas jak widzą, że pas się kończy to wszyscy ustawiają się kolejkę.

wiocha84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-23 22:22:52
Oki zgadzam się tylko wszystko szlag trafia jak natężenie ruchu na zwężeniu jest tak duże że dochodzi do zatrzymania ruchu.

mouseonweed
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-23 22:00:22
heheheh ale z Ciebie kretyn :D

tKaMiL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-23 13:22:28
komentarz usunięty przez użytkownika

stewardst
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-09-23 12:13:10
chyba, ktoś, tej zasady sam nie rozumie. ..

Cleaner
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-09-23 01:02:14
Rysunek po lewej to jest jazda ze Strażnikiem Teksasu, 4 niebieski samochodzik od dołu blokuje cały lewy pas a 5 od dołu niebieski samochodzik wychyla się żeby zobaczyć jak długi jest korek, reszta stoi. Po prawej mamy rysunek na którym Janusz w czerwonym samochodziku stojący na przewężeniu nie wpuszcza niebieskich samochodzików które myślały że w RP uda się jeździć na suwak - takiego wała jak Polska cała! Janusz już swoje odczekał teraz niech czeka cała reszta. Dziękuję za uwagę, prowadził was Krzysztof Hołowczyc!

Cleaner
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-23 01:00:30
komentarz usunięty przez użytkownika

adh7886
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-22 21:45:12
a ja nie zgadzam się że tak wygląda jazda po polsku bo jazda po polsku wygląda tak że ktoś kto chce wjechać zatrzymuje się jak tylko zacznie mu się przerywana linia albo nawet i przy ciągłej i czeka aż ktoś obowiązkowo zatrzyma swój samochód i go wpuści, tymczasem inni którzy nie chcą stać za nim w korku, jeśli oczywiście mają taką możliwość objeżdżają go z prawej strony i wjeżdżają wcześniej niż delikwent, i taki delikwent widzi codziennie jak inni co byli daleko za nim wjeżdżają wcześniej ( jak korek jest z obu stron to nawet dużo wcześniej) i nic go ten widok nie uczy i nie zastanawia.

M1CLAY19
    Ocena: -8 (glosow:10)
2015-09-22 21:31:06
W Niemczech ,Francji ,Anglii maja parusetkonne auta i nie potrafia wjechac na autostrade a wy chcecie nauczyc rolnictwo w 20to letnoich golfach by zakminilo jazde? Oczywiscie wypunktowany jest najglupszy komentarz. Jedziesz debilu do chwili kiedy bezkolizyjnie zmienisz pas . Nie jedziesz do konca by max wykorzystac . Jestes tak glupi ze pod obrazkami wskazyjacymi poprawne zachowanie piszesz cos dokladnie odwotnego ...i jeszcze 50% debili go popiera.

Bru_Net
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-09-23 08:27:12
Wszyscy są głupi. Ty jeden jesteś najmądrzejszy. Typowy Janusz za kółkiem.

M1CLAY19
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-23 20:26:19
Glupi jest ten do kogo nie dociera.Blokujcie sie i slijcie sobie uje . Jezeli piktogram do was nie dociera to jak debilom jasniej wytlumaczyc? Pismo obrazkowe bylo gdy nie bylo aut. Teraz moron majacy byle scrapa nie potrafi odczytac tresci z obrazka.

M1CLAY19
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-23 20:29:56
Wszystkie logiczne komentarze sa zminusowane na maxa bo to chyba godzina gimbazy- tych co maja lejce w planach i potem jazda w pieciu kapturach . Cale szczescie ze tak zaostrzyli kryteria .

sebastianw1985
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-09-22 21:28:26
Popieram rysunek w 100%. Jak się przyjrzycie samochody z lewego obrazka wjeżdżając odpowiednio wcześniej na prawy pas nie muszą się zatrzymywać. Jadą ponieważ na zwężenie wjeżdża tylko jeden pas samochodów. Z reguły korki robią się wtedy gdy samochody muszą się zatrzymać żeby przy samym końcu zwężenia wpuścić auto z pasa obok przed siebie co powoduje zatrzymanie całego pasa. Na autostradach kilka kilometrów przed zwężeniem są już ustawione znaki że należy zjechać na odpowiedni pas, wystarczy się tylko do tych znaków zastosować a żaden samochód się nie zatrzyma i korek nawet się nie zrobi.

aligator911
    Ocena: -4 (glosow:6)
2015-09-22 21:06:41
Jeżeli auta będą się mieszały dopiero na końcu to chcąc nie chcąc itak dalsze auta będą musiały się zatrzymywać i podjeżdżać co parę metrów, bo jeden przyhamuje przed zwężeniem aby wpuścić sąsiedni samochód, a kolejne auta za nim będą coraz mocniej hamować aż do zatrzymania. W taki sposób właśnie robią się korki gdy jest jeden pas i więcej samochodów. Moim zdaniem lepiej wcześniej zwolnić i mieszać się dużo wcześniej (tak jak autor pokazał to na rysunku) niż przed zwężeniem, a tym samym jechać wolniej ale non stop, a nie zatrzymywać się i podjeżdżać co parę metrów.

matiz9973
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-22 20:50:11
W Niemczech jest to samo,te? zdarzaj? si? upo?ledzeni kierowcy.Bardzo cz?sto ??

zadorro
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-09-22 20:06:19
ty rysownik a prawko jest? a w obu sytuacjach to czerwone muszą wpuszczać niebieskie najlepiej na końcu pasa który się kończy. A szeryfowie lewego pasa to tylko utrudniają.

beeveer
    Ocena: -11 (glosow:15)
2015-09-22 19:55:42
i własnie po to są tak przez was wyśmiewani szeryfowie lewego pasa. wyhamowują pędzące towarzystwo i jadą równolegle z prawym, żeby był czas się poustawiać. Ale kpiące cwaniaczki na hurra do przodu, a potem jakoś się wciśnie, nie?

Bru_Net
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-09-23 08:29:17
Proszę cię - oddaj prawko babci, bo na drogi się nie nadajesz. Nie dość, że brak elementarnej wiedzy to jeszcze buta i arogancja.

beeveer
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-23 22:39:13
gdybyś biedne dziecko robił tyle km co ja, to nie zabierałbyś głosu. i dla twojej informacji, tak jak większość zapieprzam do końca lewego na pełnej k..ie a potem wciskam się na chama, bo każda próba jazdy na suwak i tak skończy się na tym polskim zadupiu niepowodzeniem.

Michal_Szczecin
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-09-22 19:22:37
jasne, przyjedzcie np do Holandii lub Szkocji i zobaczycie co sie tu dzieje co tutejsi kierowcy wyprawiaja, wkurza mnie takie rzyganie na własny kraj

plomien1234
    Ocena: 7 (glosow:7)
2015-09-22 19:04:42
Brawo dla idioty który uczy innych jak to robić prawidłowo i dokładnie na odwrót to ilustruje. Namawiasz do myślenia to najpierw włącz myślenie u samego siebie.

leto87
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-09-22 18:12:55
jakis idiota to robił..

Bru_Net
    Ocena: 13 (glosow:13)
2015-09-22 16:55:08
To po lewej zaprzecza jeździe na suwak. Nie polega to na tym, że przed końcem pasa zmieniamy pas. Dojeżdża się do końca i dopiero tam wjeżdża raz jeden, raz drugi. To coś po lewej to jazda na suwak po polsku. Wcześniej zmienia pas, potem jeszcze wpuści kogoś przed siebie i w ten sposób jadą dwie osoby lewego i jedna z prawego pasa. Zaczyna się więc wolnaamerykanka i jazda na zderzaku.

Sir_Gorg
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-09-22 16:55:05
Największym problemem jazdy na suwak w Polsce jest to, że na przewężeniach tego typu na suwak jechać się... nie da. Suwak działa, gdy za zwężeniem droga jest drożna, czyli pojazdy stale się poruszają. Tymczasem z reguły za zwężeniem występuje permanentny korek, a pojazdy po prostu się nie poruszają bądź poruszają skokami co kilka metrów. Wtedy - niestety - zjeżdżający z lewego pasa ewidentnie korzystają, zaś pozostający na prawym w gratisie otrzymują coraz dłuższy czas oczekiwania na przejazd. Powtarzam - pojazdy MUSZĄ (!) się poruszać, żeby suwak miał jakikolwiek sens!

Bru_Net
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-09-22 16:59:12
Mylisz się. Suwak ma sens w każdym przypadku. Ty po prostu nie rozumiesz o co w tym chodzi. Raz jedzie z lewego, raz z prawego. Sprawiedliwie. Tymczasem u nas wcześniej zmieniają pas (bo myślą: "później mnie nie wpuszczą") a później sami nie wpuszczają. Gdyby każdy dojechał do końca swoim pasem i nie zmieniał go szybciej to jazda na suwak by się sprawdziła. Ci kolejkowi jadący na zderzaku niestety tego nie pojmują.

kuki84_1
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-09-22 18:38:02
Zgadzam się w 100% z Sir_Gorgiem.

tomekk84
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-09-22 22:35:29
A ja zgadzam się w 100% z Bru_Netem. Rysunek po lewej stronie to jakaś abstrakcja. Pokażcie mi z życia taką sytuację, że są takie przerwy między samochodami, że zawsze jest miejsce gdzie można wjechać. Rozwiązanie problemu szeryfów lewego pasa było już nie raz pokazane na yt jak policja wlepia mandaty za pajacowanie na drodze.

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-09-22 15:13:53
komentarz usunięty przez moderatora

SierzantYelonek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-09-22 15:06:50
To po lewej to nie jest jazda na suwak.

DeNNiSpro
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-09-22 14:45:33
komentarz usunięty przez użytkownika

puszka666
    Ocena: 8 (glosow:20)
2015-09-22 11:12:49
Bzdura.Niech autor przyjrzy się znakowi "zalecanej zasady ruchu".Jeżeli kierowcy z "kończącego się pasa" będą wpychać się na całej długości,dochodzi do durnej sytuacji,że właśnie ten pas jedzie szybciej niż drugi.Jeżeli włączać się będą pojedynczo na końcu (tj.na zwężeniu),wówczas obydwa pasy będą równomiernie się posuwały do przodu.To co narysował autor to właśnie cwaniactwo. Niech osoby,które nadal myślą tak jak na rysunku, porównają to do zamknięcia w ubraniu: przewężenie na drodze to suwak,a ząbki to samochody,ząbki wchodzą jeden za drugim przy/w suwaku a nie, od razu n

ph88
    Ocena: -10 (glosow:20)
2015-09-22 11:49:52
Sam jesteś bzdura. Jeśli mają się włączać na końcu, to nie ma sensu, żeby lewy pas w ogóle istniał. Jak tak mniej więcej z godzinę to przemyślisz, to może odkryjesz, że to spowoduje jeszcze większe korki.

puszka666
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-09-22 12:29:37
Jak nie ma sensu? Pomyśl. Są dwa pasy, na każdym np. po 20 samochodów, jeżeli będą włączać się na końcu (tj. na samym przewężeniu) to z każdego stopniowo "usuwa się" po jednym samochodzie. Jest wówczas "po równo", dojeżdżają kolejni itd. Jeżeli zastosujesz zasadę z rysunku, lewy pas "znika" momentalnie w prawy, przyjeżdża kolejne 20 samochodów na lewy i znowu się tak włączają w prawy. W praktyce prawy pas stoi 2-3 razy dłużej niż lewy (jak nie dłużej). PS nie mam na myśli "końca kolejki" tylko miejsce przewężenia.

ph88
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-09-22 13:11:00
Zwracam honor. Niedoczytałem Twojego komentarza lub pomyliłem z innym i źle skomentowałem. Oczywiście się z Tobą zgadzam. To o czym piszesz to też dowód na to, że Ci niby cwaniacy, którzy wjeżdżają na końcu lewego powodują mniejszą "krzywdę" tym kierowcom na prawym pasie niż Ci wjeżdżający szybciej. Dodatkowo jeśli źle jest wjeżdżać na końcu lewego jak i w środku czy przy końcu, to nie ma sensu w ogóle używać lewego pasa. Trzeba je po prostu zlikwidować ;)

puszka666
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-09-22 13:21:07
Jest sens, bo dzięki temu korek zamiast np. 1km na 500m (wpływa to na inne odcinki czy skrzyżowania w danym rejonie). Osobiście nie przeszkadzają mi takie rozwiązania, ale sam, jeżeli jadę "zamkniętym" pasem, zawsze jadę do przewężenia i tam się włączam, z kolei jak jadę "otwartym" pasem, wpuszczam dopiero przy przewężeniu.

ph88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-22 13:52:01
Chodziło mi o to, że nie ma sensu z punktu widzenia kierowców prawego pasa, którzy nie lubią niby "cwaniaków" z lewego.

wieslav
    Ocena: -8 (glosow:32)
2015-09-22 11:01:44
Pragnę przypomnieć, że w Polsce nie ma czegoś takiego jak obowiązek jazdy na suwak, czy obowiązek bycia uprzejmym. Osoby wpychające się z lewego pasa popełniają wykroczenie (wymuszenie pierwszeństwa). Mistrzowie kierownicy ze swoimi gównami z LPG możecie sobie minusować, ale taka jest prawda.

s90e
    Ocena: -3 (glosow:5)
2015-09-22 11:14:55
popieram w 100%

A-PanPikus
    Ocena: -5 (glosow:11)
2015-09-22 11:39:23
Ja również się z Tobą zgadzam w 100%!

jark0
    Ocena: 1 (glosow:9)
2015-09-22 13:28:07
Czyżby sfrustrowany i nieuprzejmy kierowca TIRa...?

alexkret
    Ocena: 5 (glosow:13)
2015-09-22 13:28:17
wiec moge jechac do konca lewym i wepchnac sie przed kogos takiego jak ty bo nie musze byc uprzejmy i moge miec na ciebie wyj**ane... wlasnie przez takich wiesniakow w polsce nie ma kultury jazdy bo po co...

plomien1234
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-09-22 19:11:41
Ależ niedorobieni frustraci. Nie. Nie ma obowiązku bycia uprzejmym. Ale ludzie kulturalni jednak takimi starają się być. Nie. Nie ma obowiązku jazdy na suwak, ale jak to już tu ktoś wspomniał dzięki zasadzie "na suwak" korek o długości 1km może mieć długość 500m co może wpłynąć na zator na wcześniejszej krzyżówce, a z kolei odkorkowane wcześniejsze skrzyżowanie może wpłynąć na przejezdność innej arterii co w efekcie sprowadza się do zjawiska znanego "efekt motyla". Kolejna zasada nieobowiązkowego ale wynikającego z kultury jazdy polega na tym, że obniża się poziom frustracj

irek285
    Ocena: -11 (glosow:15)
2015-09-18 23:19:01
A najważniejsze jest to że ci z prawej strony mają "obowiązek" cie wpuścić.

Bru_Net
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-09-22 17:01:33
To sarkazm?

risto
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-09-18 19:44:03
Wszystko i tak o kant d@py, bo 98% buraków na prawym pasie nikogo nie wpuści. Największym problemem w Polsce w jeździe na suwak jest prawy pas.

zaldbag
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-18 16:01:10
komentarz usunięty przez użytkownika

zaldbag
    Ocena: -7 (glosow:23)
2015-09-18 16:03:23
Z mojego doświadczenia, to Ci po lewej zawsze jadą do samego końca, żeby się wepchnąć jak najbliżej, a potem wjeżdżają na siłę, wymuszając pierwszeństwo i jeszcze są źli, że nikt ich nie chce wpuścić.

rafalnet13
    Ocena: 12 (glosow:18)
2015-09-18 13:20:24
Deklu a widziałeś kiedyś suwak który zamyka się na całości :) co za debil z wstawiającego. Jazda na suwak polega na jeździe jeden za jeden na końcu przy samym zwężeniu BRAK SŁÓW. Ci co jadą 5km korku prawym pasem to są idioci można spokojnie rozładować korek jadąc równocześnie dwoma a na końcu grzecznie na wzajem się wpuszczać!

sagem3
    Ocena: -13 (glosow:19)
2015-09-22 10:48:40
grzecznie to TRZEBA stać w kolejce, a nie wpychać sie na siłe. Ja zawsze podpuszczam takiego z lewego pasa i wale w niego. Jego wina hehe

ph88
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-09-22 11:52:29
Frajerzy stoją grzecznie na prawym pasie w kolejce. Myślący używają wolnego lewego pasa i przejadą ostatecznie szybciej. Proste jak budowa cepa.

oley86
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-09-18 11:43:09
Na tym po prawej brakuje jeszcze "Strażnika Teksasu" blokującego lewy pas, co by się cwaniaczek nie wcisnął...

krzychoo33
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-09-18 11:02:31
Co za kretyn to robil? Malo, ze nie rozumie na czym polega jazda na suwak, to jeszcze probuje swoja glupote wpompowac innym. Tak, jak michalng napisal - policz sobie ile samochodow jest na rysunku z lewej, a ile z prawej i wyobraz sobie jak dlugi bylby korek na rys. z lewej, a jaki na rysunku z prawej, przy tej samej ilosci samochodow.

alexkret
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-18 09:45:25
tylko zobaczcie jakie sa polskie realia... ktos kto jedzie do samego konca i chce wjechac czesto jest okreslany cwaniakiem i niewpuszczany wiec lewy stoi, prawy sie wydluza bo ludzie ustawiaja sie o wiele wczesniej bo mysla ze zostana niewpuszczeni. wystarczy jedna osoba na lewym ktora nie wpusci i wszystkie sie prdoli...

ziarko1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-18 09:43:04
nie wiem jak w polsce ale w uk tzw jazda na suwak jest oznaczona znakiem pionowym i poziomym , nie podporzadkowanie sie do tego znaku i sposobu jazdy to 100ł kary i 3 pkt karne.

zaldbag
    Ocena: 8 (glosow:8)
2015-09-19 12:27:27
W Polsce nie ma takiego obowiązku. Jak zmieniasz pas to musisz ustąpić pierwszeństwa.

koreperytor12
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-09-18 09:28:39
tu chodzi o kulturę na jezdni a nie jakieś schematy czy suwaki po prostu trochę życzliwości .Bedąc przejazdem w obcym mieście chcąc zmienić pas na zwężeniu bo były roboty drogowe nikt z miejscowych mnie nie puścił a wręcz podjeżdżal.Ku mojemu zaskoczeniu przepuścił mnie RUSEK-dacie wiarę?Miasto to Częstochowa....

xxxpol
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-09-18 09:16:35
michalng ma racje. Wlasnie o to w tym wszystkim chodzi aby oba pasy przyjely jak najwieksza liczbe aut. Wowczas na pobliskich drograch jest mniej samochodow i korki w miescie robia sie mniejsze.

abdulmacharacza
    Ocena: -3 (glosow:7)
2015-09-18 09:12:35
Najśmieszniejsze jest to, że największe zamieszanie przy zwężeniu powodują właśnie ci, którzy najgłośniej krzyczą o jeździe na suwak. Wszyscy płynnie się wpuszczają, ale zawsze znajdzie się debil, który uważa, że trzeba minąć zamykających suwak, bo przecież zostało jeszcze 200m wolnego pasa, a pod tablicą następują STOP i wszystko spowalnia...

michalng
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-09-18 09:09:44
A teraz policz sobie ile samochodów masz narysowanych na tym "po polsku" i "przedłuż" drogę na lewym rysunku o dorysuj "brakujące samochody" zobaczysz o ile dłuższy korek powoduje jazda sposobem "z lewej".

xxxpol
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-09-18 08:58:09
Jezeli tak bedziemy postepowac to zarowno lewy jak i prawy pas bedzie mial o wiele mniejsza przepustowosc niz moglby miec. Wiec to jest blad. Dojezdzamy do konca lewego pasa i wowczas wlaczamy sie na prawy pas jadac "na suwak" wowczas zarowno lewy jak i prawy pas sa wykorzystane maksymalnie.

xxxpol
    Ocena: 4 (glosow:16)
2015-09-18 08:49:02
Chyba komu cos nie wyszlo. Sam zrozum "sposob" jazdy na suwak,a pozniej publikuj takie pierdoly. Przeciez wlasnie o to chodzi by dojechac do mozliwie jak najdalej i pozniej zmieniac pas. Dzieki temu maksymalnie zmniejszasz zablokowanie danej drogi. Pomysl a pozniej zabieraj glos!!

alexkret
    Ocena: -9 (glosow:15)
2015-09-18 08:51:57
dojezdzasz do konca, zatrzymujesz samochod i to jest blad jaki popelnia wiekszosc polskich kierowcow... a nie chodzi o to zeby dojechac do samiutkiego konca i stac i czekac az ktos pusci tylko zeby obydwa pasy caly czas sie toczyly, jechaly wiec autor troche racji ma

michalng
    Ocena: 30 (glosow:58)
2015-09-18 09:14:12
Nie "zatrzymujesz" samochodu tylko zmieniesz pas bo ten na prawym pasie cię wpuszcza. Tylko ze robisz to na koncu pasa zeby maksymalnie wykorzystać oba pasy i zeby zator był jak najkrutszy.

KSUT
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-09-18 09:37:34
To ma sens, ale wówczas gdy ma możliwość przepustowości pas do którego się włączasz, np zwężenie na autostradzie. Jednak w Polsce najczęściej remontuje się ronda, skrzyżowania i wówczas stoi prawy, a lewy się porusza.

irek285
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-09-18 23:17:42
michalng tylko żeby to tak działało to ci po prawej muszą mieć rozum.

alexkret
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-09-22 13:25:03
ludzie czytajcie ze zrozumieniem... 'dojezdzasz do konca, zatrzymujesz samochod i to jest blad jaki popelnia wiekszosc polskich kierowcow' w taki sposob polacy jada na suwak a dlaczego? bo prawy pas nawet nie zrobi miejsca zeby ktos z lewego mogl wjechac bez zatrzymania pojazdu. prawy nie wpuszcza lewy stoi... jezeli kierowcy na prawym jada kazdy kazdemu na dupie, to jak ktos z lewego ma wjechac nie zatrzymujac sie, nie wciskajac sie?

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-09-22 15:10:25
komentarz usunięty przez moderatora

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-09-22 15:35:13
kutwamac, ale żeby ten z lewej mógł wjechać, to ci z prawej nie mogą być upakowani w odległości pół metra jeden od drugiego. Więc wszyscy tutaj mają rację.

kurwamac02
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-22 15:42:48
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-09-22 15:45:40
komentarz usunięty przez moderatora

aligator911
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-22 21:04:01
komentarz usunięty przez użytkownika

aligator911
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-09-22 21:05:27
Jeżeli auta będą się mieszały dopiero na końcu to chcąc nie chcąc itak dalsze auta będą musiały się zatrzymywać i podjeżdżać co parę metrów, bo jeden przyhamuje przed zwężeniem aby wpuścić sąsiedni samochód, a kolejne auta za nim będą coraz mocniej hamować aż do zatrzymania. W taki sposób właśnie robią się korki gdy jest jeden pas i więcej samochodów. Moim zdaniem lepiej wcześniej zwolnić i mieszać się dużo wcześniej (tak jak autor pokazał to na rysunku) niż przed zwężeniem, a tym samym jechać wolniej ale non stop, a nie zatrzymywać się i podjeżdżać co parę metrów.

zajcew26
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-22 23:44:23
Lewy obraz - 16 aut. Prawy obraz - 26 aut.Z której strony korek " za obrazkiem " jest mniejszy ? Nic więcej nie trzeba tłumaczyć.

galeon123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-23 18:34:29
najkrótszy pisze się gamoniu a nie najkrutszy
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  PROMOCJA Na młode ziemniaczki z Senegalu już jutro
  •  Urodzinowy tort zmienił właściciela
  •  Dwa zdania a jaki przekaz.
  •  Facetom


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400