Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jedno z nich to życie
geniuszczura  15-09-21, 19:44 Zgłoś
+ 164 -
Dodano: 2015-09-21, 19:44:20   przez: geniuszczura
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 164  Zgłoś nadużycie
118
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dzwoni facet do sejmu
  •  Karny Kut**
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Wymuszenie
Ukryj komentarze(12)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Guardian1486
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-09-29 08:50:31
Ta sytuacja działa też w druga stronę. Często jest tak, że facet zapieprza, tyra dzień w dzień a baba siedzi w domu i tylko piłuje pazury i jeszcze ma pretensję, że coś czasem się od niej wymaga. Z obu stron damsko-męskiego konfliktu znajdziesz i porządne osoby ale i czarne owce. Więc gównoburze tego typu nie maja sensu.

liakopulos
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-09-28 21:51:26
A ja powiem ponowie że to wasza wina, bo jak już jakaś z czystej miłośći jest z facetem to nie macie do niej żadnego szacunku , musi zapiepszać , prac wasze gacie , sprzątać wasze brudy a potem się pytacie 'dlaczego nie masz zrobionych paznokci' ? 'ooo jak ty zle wyglądasz'.. itp . Żadnego szacunku panowie nie macie, traktujecie nas jak rzeczy , a potem się dziwicie dlaczego kobiety się sprzedają.

Guardian1486
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-09-29 08:50:31
Ta sytuacja działa też w druga stronę. Często jest tak, że facet zapieprza, tyra dzień w dzień a baba siedzi w domu i tylko piłuje pazury i jeszcze ma pretensję, że coś czasem się od niej wymaga. Z obu stron damsko-męskiego konfliktu znajdziesz i porządne osoby ale i czarne owce. Więc gównoburze tego typu nie maja sensu.

Bru_Net
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-28 19:34:04
A komu zależy na lasce lecącej tylko na kasę?

RzonatyWonsz
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-09-28 17:36:58
a ja powiem że są wyjątki :D jak poznałem swoją dziewczynę.... obecnie żonę .... to ja byłem biedny :D i to ona kino i kawę stawiała :D potem wziąłem sprawy w swoje ręce... i trafiła się lepsza robota :) i już jesteśmy na równi a nawet lepiej mi idzie :P :) ale musiało minąć prawie 6 lat nim jej finansowo dorównałem :D i do tej pory pytam się jej czy na pewno pod deklem ma w porządku .... że w ogóle mnie wzięła wtedy.... bo przecież i ładna to mogła sobie mieć innego na pstryk .... a tu ja nosze obrączkę :)

Bru_Net
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-28 19:38:39
Moja żona gdy mnie poznała była z facetem, którego ojciec miał dużą firmę budowlaną i kasy jak lodu. Ja byłem biednym studentem, ale to nie miało żadnego znaczenia. Ten koleś latał za nią jeszcze długo, nie mógł pojąć, że dla jakiegoś studencika go zostawia. Wreszcie musiałem doprowadzić do konfrontacji, której nie chciał podjąć i się ulotnił. Od tej pory go nie widziałem.

kamillll231
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-09-28 16:43:36
Kasa jest najważniejsza podsumowując nie masz kasy to nie masz laski, one golodupcow nie chcą.

Guardian1486
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-29 08:48:11
Nie nazywałbym twoich "lasek" kobietami tylko najwyżej pustakami :) Takie szmaty się omija albo najwyżej wyciera nimi podłogę.

wiosenka0
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-09-28 16:25:06
"Wiocha NIE JEDNO ma imię" - między innymi brak stosowania zasad ortografii :))

barbarella123
    Ocena: 6 (glosow:16)
2015-09-28 13:12:24
komentarz usunięty przez moderatora

ez92
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-09-28 10:26:48
Ale żałosny pierd

Vitas91
    Ocena: -1 (glosow:11)
2015-09-22 06:55:43
Nie każda kobieta leci na kasę więc nie uogólniaj

spacz
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-09-28 11:33:53
komentarz usunięty przez moderatora


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400