Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Czy da się jeszcze bardziej upodlić Polaków?
davidstar  15-09-22, 20:50 Zgłoś
+ 684 -
Dodano: 2015-09-22, 20:50:13   przez: davidstar
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 684  Zgłoś nadużycie
488
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Piąteczek piątunio .
  •  Największa sprawa kryminalna ostatnich lat
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Nie wolno
Ukryj komentarze(159)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Zerocool
    Ocena: 126 (glosow:156)
2015-09-22 20:59:02
Zapamiętajmy kto zgotował Polsce taki los i w jesiennych wyborach, zdecydujmy słusznie.

book_ash
    Ocena: -2 (glosow:2)
2015-10-15 16:24:42
Węgrów wspierających w II wojnie światowej Hitlera zdradziliśmy? A może Rumunów internujących uciekający rząd z polskim złotem? Śmiech... Nikogo nie zdradziliśmy, a tym razem pierwszy raz nie można użyć powiedzenia "Cygan dał się powiesić dla towarzystwa"... Pierwszy raz o Polsce można powiedzieć, ze wiedziała gdzie jest Racja Stanu... Pierwszy raz Polscy politycy zachowali Poważnie i z myślą o kraju i za to są jeb*ani przez debili z lepianek...

Made-In-Poland
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-10-18 13:35:55
"Premier Węgier Pál Teleki stanowczo odmówił Adolfowi Hitlerowi możliwość dokonania inwazji na Polskę z terytorium Węgier. W depeszy premiera Pala Telekiego do Adolfa Hitlera z 24 lipca 1939, czytamy iż Węgry „nie mogą przedsięwziąć żadnej akcji militarnej przeciw Polsce ze względów moralnych”. List ten wywołał wściekłość kanclerza Trzeciej Rzeszy. Premier Węgier w porozumieniu z regentem Miklosem Horthym nakazał zaminowanie tuneli na trasie linii kolejowej i ich wysadzenie w powietrze w przypadku próby sforsowania siłą przez Niemców"

jachim
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-10-21 16:52:27
"Grupa Wyszehradzka" mówi Ci to coś? No. To zdradziliśmy takową, wymałaliśmy się zeń. A gdzie "z myślą o kraju" było podczas podejmowania tej decyzji nie wiem ale to mało istotne. Nie o tym mowa.

sjz3
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-28 19:59:51
Nie my zdradziliśmy a nasz rząd a tak właściwie to oni święci też nie są "ZDRADY" WYSZEHRADU (tylko z tego roku) : - kary za przekroczenie kwot mlecznych: Słowacja, Czechy przeciw Polsce w głosowaniu - kwestie pomocy suszowej, (poparli nas Niemcy, Francuzi, Hiszpanie): Słowacja, Węgry, Czechy mają nas gdzieś, - Czeskie embargo na polskie mięso i sól, - kwestie sankcji wobec Rosji (na wniosek Polski): Węgry i Słowacja mają nas w dupie, prezydenci Czech i Węgier nie mają oporu przeciw spotykaniu się z Putinem w samym środku konfliktu w Donbasie. Polska uznaje to za "niesto

sjz3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-28 20:02:30
- kwestie sankcji wobec Rosji (na wniosek Polski): Węgry i Słowacja mają nas w dupie, prezydenci Czech i Węgier nie mają oporu przeciw spotykaniu się z Putinem w samym środku konfliktu w Donbasie. Polska uznaje to za "niestosowne", - Czesi sprzedają broń Rosjanom, - Orban flirtuje z Putinem i przybija deal surowcowo-energetyczny, wbrew Polsce, to samo robi Słowacja. Tak więc tacy najgorsi nie jesteśmy, wkurwia mnie ciągłe robienie z nas winnych, pomyślcie trochę, bo tak to całe życie będziemy przepraszać. Nie mam nic do V4 lubię ich, ale nie popadajmy w paranoje.

eduardo1986
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-27 14:49:40
pamietajmy kto glosowal przeciw, glosujmy inaczej, czekajmy na wybory... pierdol*nie! wyjdzmy ku*wa wreszcie na ulice i rozje*my ten chory system. TU NIE MA NA CO CZEKAC!!! TRZEBA WYJSC JUZ TERAZ I ODBIC POLSKE, LUDZIE!!! do wyborow najemy sie jeszcze wstydu, hanby, kompromitacji. kto wie jakie ustawy i inne pierdoly przejda przez ten czas. ilu uchodzcow wejdzie do Naszego kraju! rozj*bac uklad, odbic kraj i wybrac odpowiednie wladze. jedyna mozliwosc na uratowanie kraju. innej nie ma.

largopo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-25 13:33:31
komentarz usunięty przez moderatora

koreperytor12
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-09-25 08:56:09
nikt z tzw.grupy wyszechradzkiej oficjalnie nie potępił Polski o rzekomą zdradę bo można wszystkim wytkną ć małe czy duże zdrady to Węgry były przeciwko sankcjom dla Rosji czeski prezydent był w Moskwie itd.wiec nie pier... o zdradach,jest kampania wyborcza i dajecie się manipulować a Wiocha.PL stała się PIS-owską tubą zaznaczam że nie popieram żadnego ugrupowania ani PIS,PO,czy innych oszołomów,polityka w Polsce zeszła na psy

raider667
    Ocena: 1 (glosow:7)
2015-09-25 10:04:48
i oficjalnie nikt tego nie zrobi ale nieoficjalnie brzydzą się nami, poczytaj sobie czeskie komentarze zwykłych ludzi na ich forach - nienawidzą nas! Węgry słusznie były przeciwko sankcjom wobec Rosji, godziły bardzo mocno w ich narodowe interesy, Polska powinna postąpić tak samo jednocześnie zdecydowanie zwiększać swój potencjał militarny. Nigdy w naszej historii żadne państwo zachodnie nam nie pomogło, Węgry wielokrotnie, tak samo jak my im. Gdyby nie pomoc węgierska nie byłoby "Cudu nad wisłą" w 1920r i europę zalałaby fala bolszewizmu.

Suzzi86
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-09-25 08:09:50
dlaczego "zdradziliśmy"? to nie My, Naród, tylko idiota Nas reprezentujący!!!

Zba72
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-09-24 23:06:28
Kolega davidstar chyba nie wie, że Węgry i Rumunia należały do państw osi podczas II WŚ, więc byłbym ostrożny z tymi odwiecznymi przyjaciółmi :)

erwin32
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-09-24 22:42:12
Aż nie chce mi się wierzyć że te cioty czy dupowłazy to zrobiły.

sakuracz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-09-24 21:22:19
Hańba!

mirga
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-24 20:48:31
Sami przyjaciele wymienieni. Weź Ty tych rumunów zaproś do siebie do domu i ich przeproś za Kopaczową

koreperytor12
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-24 20:32:41
zadałem sobie trud i przeczytałem wszystkie komentarze i powiem jak Luśnia z Pana Wołodyjowskiego..Cicho,końskie łby....

kapitan89
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-24 15:37:56
wstyd mi za to że ktoś nazywa czecha przyjacielem, a dlaczego to myślę że każdy niekumaty może sobie sprawdzić

koreperytor12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-24 09:44:43
@bierut1 tak bez urazy.czemu przybrałes nick oprawcy narodu polskiego i ruskiego agenta którym był B.Bierut?

bierut1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-09-24 13:26:43
Za długa i za osobista historia, w każdym bądź razie wtedy kiedy powstał mój bierut nie wiedziałem jeszcze czy to Polak czy rusek. A dwa to to że bierut taki do końca czarny nie był, robił co musiał a właściwie mu kazano...wiedziałeś że 24/h było z nim 2 ruskich ochroniarzy. Jest nawet książka "Bierut forest gamp Polskiego komunizmu"...za coś w moskwie też zginął.

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-09-24 14:25:12
@bierut - Biedactwo "robiło, co mu kazano". Tłumaczenie każdego zbrodniarza wojennego - "bo taki był rozkaz, ja niewinny". Każdy ma wybór, w tym wypadku - być komunistycznym zbrodniarzem, albo próbować uciec z tego bagna, ostatecznie samemu zginąć z honorem, zamiast skazywać na tortury (tak wtedy wymuszano zeznania) i śmierć lub więzienie bohaterów z AK i wszystkich, którzy mieli odwagę sprzeciwić się systemowi wiecznej szczęśliwości.

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-24 15:34:34
Ale ja go nie tłumaczę, przytaczam niezaprzeczalne fakty jak Ty.

Jerun
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-09-24 08:47:39
Każdy Polak który spotka brata Czecha, Słowaka, Węgra czy też Rumuna powinien podejść podać rękę i przeprosić za nasz nierząd i obiecać ze już tego roku rozprawimy się z okupantem.

asd1905
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-24 20:43:46
i jeszcze pocalowac w dupe i oddac wyplate plaszczmy sie przed calym swiatem

Michal_Szczecin
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-09-24 20:43:56
nie każdy, tylko ci którzy zmarnowali swój głos. Ja mam sumienie czyste. W zyciu nie zmarnuje i nie zmarnowalem głosu na PO PiS PSL SLD czy inny ruch palikota, tak naprawde te partie w dzialaniu, bo gadaja duzo na siebie, niczym sie w rzeczywistosci nie roznia

koreperytor12
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-25 19:52:49
każdy Czech czy Słowak ma Polaka w d@pie często tam jestem od lat

koreperytor12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-25 20:34:04
podajesz rękę żebrzącemu Rumunowi?mało ich w Polsce?Czechom zawsze bliżej do Niemiec jak do nas, Słowacja jest w strefie euro i ma nas w d@pie Węgry nasz odwieczny przyjaciel też niekiedy gra czysto więc im nie właż do pupy z takimi frazesami i nie ulegaj histerii opozycji

Michal_Szczecin
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-09-29 12:42:27
jaki jełop z Ciebie to bania mała - żebrają cygania - ROMOWIE a nie RUMUNI - Rumuni to normalny tak samo okradany i wykorzystywan naród jak my przez ,,nasz" rząd. Rumuni nie cierpią cyganów

lolo88888888
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-09-24 08:20:06
nie nazywajmy ten nierząd polskim rządem, i nie mówmy że to polacy zdradzili, tylko niepolski rząd. ciekawe czy elektorat PO ma jeszcze godność spojrzeć sobie w twarz?

pawel1710
    Ocena: 10 (glosow:14)
2015-09-24 00:09:14
Polacy nikogo nie zdradzili. Zdradziły, to te sprzedawczyki z PO.

colcio123
    Ocena: 9 (glosow:11)
2015-09-24 00:07:12
My zdradzilismy. Od lat nie robimy nic mimo ze odpierdalja przekrety takie ze film mozna nakrecic. Ale co tam TVNik, na wspolnej, internecik jest. Jestesmy scierwem jakich malo.

pp1piotr
    Ocena: -8 (glosow:8)
2015-09-23 23:34:09
Bełkot. Wiocha zabita deskami.

jfktransporter
    Ocena: 8 (glosow:10)
2015-09-23 23:20:36
Ja nikogo nie zdradziłem ,to te euroqrwy z wiejskiej zeszmaciły się do końca...mam nadzieje że kiedyś za to zapłacą

kaszu
    Ocena: 11 (glosow:13)
2015-09-23 22:30:28
Nie myśmy i nie żeśmy. Tylko oni,czyli zdrajcy narodu. Nie podpisuje się pod decyzjami naszego rządu !

Titik88
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-09-23 22:25:24
Nie my zdradziliśmy tylko durna banda polityków.

maciejos78
    Ocena: 22 (glosow:28)
2015-09-23 22:00:59
Polska nie zdradziła. Grupę Wyszechradzką zdradziła suka rudego kundla.

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 11 (glosow:19)
2015-09-23 21:14:27
To nie MY zdradziliśmy tylko rząd warszawski czyli agentura niemiecka, więc nie ma co się dziwić. Proszę tylko pamiętać przy urnach, że PiS również się do tego przyczynił, a dokładniej, bracia Kaczyńscy, którzy negocjowali Traktat Lizboński i Lech go podpisał. Gdyby nie oni to teraz by tego problemu nie było. Taka jest prawda. PO i PiS jak i reszta tej bandy w sejmie są dla Polski zagrożeniem.

MasterEfer
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-09-23 21:10:15
To nie my zdradziliśmy... To nasz "kochany" rząd

anubisgd
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-09-23 20:52:51
Trzeba iść i rozwalić sejm a wszystkich posłów rozstrzelać za zdradę polski. Niech sobie uchodźców we własnych domach goszczą. Niedługo 11 listopada pokażemy im gdzie ich miejsce szykować broń i c4.

asd1905
    Ocena: -4 (glosow:10)
2015-09-23 20:37:40
ale gdzie byli czesie wegrzy i ogolnie grupa V4 jak polacy glosowali za pomoca ukrainie w czasie inwazji rosyjskiej ? schowali sie pod stolem i udawali ze ich nie ma a naa ukrainie nic sie nie dzieje bo mieli dlugi u rosji

koreperytor12
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-09-23 20:23:54
dużo wszyscy krzyczą, ale jak trzeba będzie iść do wyborów to 3\4 uprawnionych nie znajdzie czasu

Titik88
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-23 22:27:10
Ja mam czas ale nie mam na kogo głosować. I co teraz?

asd1905
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-09-24 02:09:39
titik glupi jestes wiesz ? w kazdych wyborach kandyduje kilkanascie partii, wiekszych lub mniejszych wystarcczy dac ktorejs szanse

kejdzi
    Ocena: -9 (glosow:17)
2015-09-23 20:15:40
Jak Orban obściskiwał się z Putinem i brał od niego kasę na elektrownię atomową, to Polski nie zdradził. Ot taka nasza krótka pamięć.

przycinator
    Ocena: 4 (glosow:8)
2015-09-23 21:06:57
a co nam do tego że zrobił dla swojego kraju dobry interes?

davidstar
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-09-23 22:52:48
komentarz usunięty przez użytkownika

asd1905
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-09-24 02:12:31
david dobrze ze rosja nam pomogla :) np w zasie 2 wojny :)

gierand
    Ocena: 9 (glosow:13)
2015-09-23 19:59:45
to nie my zdradzilismy naszych sąsiadów,tylko zdrajcy i wrogowie narodu POlskiego zasiadający JESZCZE w sejmie.

jacek.jacek
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-09-23 19:45:00
Ja nie czuję się zdrajcą nie wybierałem tej w d*pę kopanej bandy

brumby
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-09-23 19:21:52
25 października PO skończy z wynikiem 12% i wprowadzi do sejmu 50 posłów i to wtedy tylko jak dobrze zmobilizuje swój zlemingowany elektora.

homo_sapiens
    Ocena: -5 (glosow:11)
2015-09-23 20:15:32
A PiS zdobędzie większość zdolną do zmiany konstytucji i nastanie Epoka Wielkiej Toruńskokatolickiej i Smoleńskiej Szczęśliwości.

dibo2
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-09-23 19:08:26
Prawda teraz damy się wypchać bandą odpadków z nIEMIEC a jak się będzie coś naprawdę działo to nie będziemy się mieli do kogo o pomoc zwrócić co za kur,,,wy siedzą na Wiejskiej

dawid7107
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-09-23 18:58:03
Węgrzy, są naprawdę spoko przekonałem się o tym jak tam byłem wstyd mi przed nimi (przed innymi których zawiedliśmy również) wstyd mi na nasz rząd. Nie pozwólmy żeby te ku... znów wygrały idźmy na wybory zagłosujmy na kogoś innego. Ja zagłosuje na PIS może też nie są tacy świeci jakich z siebie robią ale wolę im dać szansę niż pozwolić aby PO kolejne 4 lata niszczyło Naszą Polskę

homo_sapiens
    Ocena: -4 (glosow:10)
2015-09-23 20:13:15
A zapytałeś ich, czy im jest wstyd za to, że Orbanowi bliżej do Moskwy niż do Warszawy (i całej Unii)?

Bolek_lolek80
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-09-23 18:41:33
Podziwiam ludzi,że głosują na PO.Dzięki takim ludziom mamy teraz to co mamy.

homo_sapiens
    Ocena: -11 (glosow:19)
2015-09-23 18:15:47
Co prawda sam jestem przeciwny narzucaniu nam limitów uchodźców, ale czytając komentarze, widać, że przytłaczająca większość komentujących ma skrajnie negatywne zdanie o rządzących, którzy w tej sprawie postąpili zgodnie z apelem Ojca Świętego i wartościami chrześcijańskimi. Ja nie mam z tym problemu, bo chrześcijaninem nie jestem, ale ponoć ponad 90% Polaków to katolicy. Czyżby kolejny dowód na to, że katolicyzm, szczególnie w polskim wydaniu, ma niewiele wspólnego z naukami Chrystusa?

SuperGL
    Ocena: 7 (glosow:15)
2015-09-23 18:54:41
czemu wy żydzi, którzy wybiliście w poszukiwniu ropy na nie swojej ziemi tylu cywilów, zabiliście tylu cywilów żeby sprawdzić jak działa bomba atomowa w japonii, jesteście odpowiedzialni za swój i nasz holokaust macie jeszcze do kogoś pretensje że nie chce żeby jakiś brudas czy grupa brudasów ru*hała mu żone do wykrwawienia na ulicy? albo jak przyjmujemy imigrantów z islamu to proponuje dla każdego po 3 żydówki żeby za nasze żony i córki się nie brali pedofile.

galka666
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-09-23 19:58:26
no i co ta odpowiedz ma w ogóle sugerować? chłop napisał o jednym, a tu wyskakuje gość z lasu i niczym macierewicz o spisku, niesiołowski o pis, a środka o kościele katolickim zaczyna gadać sam do siebie swoją mantrę.

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-09-23 20:08:39
Na Wiocha.pl można się ciekawych rzeczy o sobie dowiedzieć. A abstrahując od tych durnych farmazonów, radzę ci SuperGL sprawdzić w słowniku różnicę między uchodźcą a imigrantem, a potem dowiedzieć się, o którą kategorię osób jest cała ta afera.

spacz
    Ocena: 2 (glosow:8)
2015-09-23 20:49:43
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-23 22:15:58
@spacz - No co ja na to poradzę, że lubię obnażać waszą hipokryzję i bigoterię? W każdym razie twoja wypowiedź, jak zwykle, pełna jest "merytorycznych" argumentów... Nie, żebym spodziewał się czegoś innego.

spacz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-09-23 23:23:21
komentarz usunięty przez moderatora

homo_sapiens
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-09-23 23:57:56
@spacz - Nie wiem, jaka jest "nowomowa telewizyjna", bo od wielu lat nie oglądam telewizji. A skoro nie wiem, jaka jest, to jak mógłbym z nią skończyć (zakładając, że w ogóle bym chciał)? Założenie (najwyraźniej błędne), że jesteś katolikiem, wynikało ze statystyki kościelnej i twojego komentarza. Jeśli cię tym uraziłem, to przepraszam. A co do mojego pierwotnego komentarza, to jest on jak najbardziej na miejscu. Jeśli tego nie dostrzegasz, to trudno.

mruczus29
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-23 18:08:04
komentarz usunięty przez użytkownika

konrad-v88
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-09-23 17:56:36
teraz nikt nas nie wspomoże w żadnej sprawie w UE..... sprzedali nas.....

predi888
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-09-23 17:39:21
Chyba nigdy nie było mi tak wstyd za bycie polakiem. Postąpić jak ostatnia menda...

homo_sapiens
    Ocena: -5 (glosow:11)
2015-09-23 18:08:12
... czyli jak? Zgodnie z apelem papieża?

predi888
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-09-23 18:09:47
Czyli jak zdrajca sojusznika, ostatnia menda, sprzedawczyk, zdrajca...

galka666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-23 20:03:18
po pierwsze, zawsze możesz dokonać jakiegoś aktu samospalenia czy coś. jest tylko drobne niebezpieczeństwo, że możesz wylądować na okładce jakiegoś lewackiego zespołu jak ratm. po drugie, sorry, no już poważnie - jacy sojusznicy? grupa wyszehradzka to od kilku lat śmiech na sali i w zasadzie trup. nasze społeczeństwo i ich łączy w tym wypadku tylko, skądinąd słuszne, stanowisko względem "uchodzców".

miraze007
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-09-23 17:35:46
Nie my zdradziliśmy , Zdradziło PO-PSL . Jednak ktoś te świnie wybrał by rządzili Naszym krajem i robili wszystko by Polska podupadła. Oby w nadchodzących wyborach zmalała horda lemingów głosujących na tą hołotę.

predi888
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-23 17:18:52
komentarz usunięty przez moderatora

kurwamac02
    Ocena: 1 (glosow:17)
2015-09-23 17:17:28
Winszuję wyborcom pełowców - dopięliście swego:-) Gardzę wami sku*wiały narodzie. Jest was trochę, ale mojej pogardy wystarczy dla każdego.

Pablo93csw
    Ocena: 10 (glosow:14)
2015-09-23 17:02:44
Nasza pani premier,tusk, schetyna zamiast stać po stronie Polaków, stoją za swoimi posadkami z unii, godząc się na wszystko to co im władze z UE powiedzą (12 tys?, nie ma problemu, na wszystko się zgodzimy - odpowiadają nasze władze) Troche to wygląda jak "Pan(władze EU) mówiący do psa". Zazdrościć Węgrom, że mają takiego premiera jak Viktor Orban!

titimo
    Ocena: -22 (glosow:26)
2015-09-23 16:55:12
Ale z was nikczemne polaczki kochające obrzucac się błotem i grać na negatywnych emocjach,w tym kraju nigdy nie będzie dobrze i to nie jest wina rządu tylko waszej nikczemnej natury.Amen.

zawszenapalony
    Ocena: 8 (glosow:16)
2015-09-23 16:53:15
Wszystkich z PO powinno skazac si? za zdrade narodu Polskiego. Oni nic

podlas2
    Ocena: -3 (glosow:19)
2015-09-23 16:51:14
1.Nasi przedstawiciele zachowali się jak ludzie. 2.Historia to trudna nauka, ale wypada ją poznać zanim zacznie się pisać bzdury jak davidstar.

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-09-24 08:15:47
A zapraszając Trynkiewicza(bo z więźnia wyszedł i nie ma domu) do domu postąpisz jak człowiek czy jak debil?

norin86
    Ocena: 4 (glosow:10)
2015-09-23 16:43:27
wstyd i hanba dla wladzy. Problem w tym ze ta wladza nie wiec co to honor i wstyd, ta wladza sie nie wstydzi.

blind0
    Ocena: -2 (glosow:16)
2015-09-23 16:38:23
Jakich przyjaciol? Wiesz jaka czechy maja opinie o polakach? To tylko polacy mysla, ze sa kochani przez swoich sasiadow. Glos sprzeciwu nie dalby nic bo i tak zostalibysmy przeglosowani. Tak przynajmiej ugralismy sympatkie wiekszosci krajow uni. Na tym polega polityka i trzeba myslec o swoim kraju, a nie o jakies "sympatkii", zreszta urojonej przez autora tej wstawki.

davidstar
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-09-23 22:47:37
komentarz usunięty przez użytkownika

Antycyponek
    Ocena: 3 (glosow:11)
2015-09-23 16:38:03
komentarz usunięty przez moderatora

zaldbag
    Ocena: -1 (glosow:17)
2015-09-23 15:54:25
No sorry, ale gdzie była solidarność Węgier w sprawie sankcji dla Rosji?!

mleko3.2
    Ocena: 8 (glosow:22)
2015-09-23 16:10:36
A który Polak chciał sankcji? Może nasi rolnicy którzy musieli zutylizować jabłka? Zdanie żydostwa w rządnie nie jest głosem,opinią i wolą Polski. Nie zgadzam się by naród Polski cierpiał w imię i z woli żydostwa. Trzeba żydostwo w końcu rozliczyć ...

marcinek235
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-23 19:17:11
Zdziwił by się pan.

ZeuS112
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-09-23 20:26:38
@mleko a chociażby ci sami politycy, którzy dziś krytykują PO za sprawę uchodźców. To nie Kaczyński czasem pierwszy leciał na Ukrainę i krzyczał Sława Ukrainie Gierojom sława?Z jednej strony gada się o zlych Ruskich, którym nie można oddać sąsiada bo będą zbyt blisko nas. Gdzie wtedy wsparcie nam ukazywali Węgrzy? Układając się z Władkiem?

JRB67
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-09-23 15:35:48
Jak ma sie g-wno w rządzie to trzeba się do takich rzeczy przyzwyczaic.

pikar
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-09-23 14:47:50
komentarz usunięty przez użytkownika

krewky
    Ocena: 7 (glosow:17)
2015-09-23 14:14:30
Zobaczycie że PO w swoich spotach propagandowych jeszcze zrobi z tego swój sukces. Będą przekonywać że Polska jest ważnym i solidarnym członkiem UE, nie dała sobie narzucić z góry ustalonej liczby imigrantów i Europa się z nami liczy, bo mamy twarde zdanie i jak Rejtan będziemy go bronić. Babcia klozetowa, która przez przypadek została szefową MSW, będzie pokazywana jako twardy negocjator i obrońca interesów Polski. A wszystko to zostanie doprawione słodko- kwaśnym sosem, czyli paplaniną o zniesieniu składek ZUS i NFZ oraz straszeniem opozycją.

Krzysiek170299
    Ocena: 8 (glosow:18)
2015-09-23 13:38:08
Nie MY POLACY tylko służące niemcom polityczne prostytutki...

prarock
    Ocena: 6 (glosow:8)
2015-09-23 16:45:58
A kto ich wybrał.

traffick
    Ocena: -5 (glosow:13)
2015-09-23 13:33:15
Madziary zdradzili nas jak sie z Hitlerem skumali i co? I nic.

mleko3.2
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-09-23 16:15:35
Węgry nigdy nie działali na szkodę narodu Polskiego, tym bardziej podczas 2wś. Ale co taki troll może wiedzieć?

olokaloryfer
    Ocena: -5 (glosow:7)
2015-09-23 12:55:51
do bierut1 ale energia z ciebie tryska głowe daje ze jak słuzby zapukaja to z płaczem bedziesz patrzał na buty i powiesz ze to nie ty pisałes.a apropo z reguły jest tak ze dziadzius wnuczkowi to troszke pokoloryzował opowiesci jaki to on dzielny był a tak to pod weglem siedział ze strachu Jak mysłisz ze Ak było takie swiete to poczytaj o nich wiecej

bierut1
    Ocena: 0 (glosow:8)
2015-09-23 13:56:47
To będę miał 2 procesy :), kiedyś pisałem(z 1,5roku temu...sprawdź) że tusek jest złodziejem i okrada całe społeczeństwo z ok. 10% zarobków, lub w najlepszym razie pozwala na to...równie dobrze można napisać że rydzyk jest złodziejem i on procesu nie wytoczy, za prawdę się nie da. Ps. Akurat dzisiaj z gawry wyszedłeś?

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-09-23 14:06:10
A od dziadka się odessaj, nie moja wina że jedni niemcom buty czyścili a inni walczyli...

bartek_st
    Ocena: 2 (glosow:14)
2015-09-23 12:51:35
A to czasem Victor Orban nie zdradził nas dogadując się z Putinem odnoście cen gazu, wiec skończcie tu o zdradzie pisać

pencammm
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-09-23 12:58:22
Chyba w dobrym imieniu kazdego kraju jest placic mniej za gaz?

kinczips
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-09-23 16:27:31
Nie zdradził. Nie zaszkodził nam. Działał na korzyść swojej ojczyzny i obywateli. Zastanów się głębiej kto jest zdrajcą kiedy Pawlak jedzie do ruskich na tajne rozmowy w wyniku których płacimy za gaz najwięcej w europie. A JEŚLI CHODZI O ZDRADĘ TO ZASTANÓW SIĘ JESZCZE CZY TO PRZYPADKIEM NIE NASI UNIJNI SOJUSZNICY NIE ZGODZILI SIĘ NA WSPÓLNE ZAKUPY GAZU W RAMACH UNII ENERGETYCZNEJ.

davidstar
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-09-23 22:42:00
komentarz usunięty przez użytkownika

Ksiondz_Piotrus
    Ocena: -5 (glosow:17)
2015-09-23 12:49:46
'Przyjaciele' Węgry które za plecami uni brata sie z Rossją która morduje ludzi na Ukrainie

homo_sapiens
    Ocena: -2 (glosow:12)
2015-09-23 12:30:30
Państwa i narody nie mają przyjaciół, tylko tymczasowych sojuszników. Ci "odwiecznie przyjacielscy" Węgrzy niedawno wycięli nam podobny numer, gdy dla Orbana ważniejsze były dobre stosunki z Putinem.

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-09-23 22:38:02
komentarz usunięty przez użytkownika

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-23 22:45:06
Acha, czyli jak Orban nie ogląda się na Tuska, to jest dobrze, ale jak Kopacz nie ogląda się na Orbana, to jest źle? Typowa polska mentalność Kalego...

wyrem
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-09-23 12:12:54
Nie my zdradziliśmy , zdradzili nasi politycy do których większość obywateli tego kraju się nie przyznaje ...

ciara191
    Ocena: 2 (glosow:10)
2015-09-23 11:55:01
To nie my ich zdradziliśmy, tylko liżący dupę Merkelowej: Kopacz i Tusk!!!

ClintEastwood
    Ocena: 12 (glosow:18)
2015-09-23 11:27:35
Liżemy dupę tym, którzy mają nas głęboko w niej. Kur** i zdrajcy, tyle w temacie. A Obama siedzi i się śmieje pod nosem co się w Europie dzieje.

Golodubcew
    Ocena: 10 (glosow:16)
2015-09-23 11:27:15
To nie my ich zdradziliśmy, tylko nasz kretyński rząd !

plomien1234
    Ocena: 1 (glosow:11)
2015-09-23 12:04:47
Chyba Twój. Nigdy na nich nie głosowałem. Dla mnie to genewski rząd z siedzibą w Polsce, a nie żaden polski rząd. Dalej głosujcie na PO i PiS. Potem się prujcie co to wasz rząd złego narobił.

Golodubcew
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-27 15:30:35
Tez nigdy na nich nie glosowalem, ale nie mozna mowic ze to nie nasz rzad, no bo to oni niestety rzadza naszym pieknym krajem

wrednowata
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-09-23 11:12:38
Hańba wam !!

DkNG
    Ocena: 4 (glosow:20)
2015-09-23 11:11:45
fiu fiu davidku poleciałeś po całości... na poczatku powiem że nie podoba mi sie ta decyzja ale... Rumuni podczas IIwś walczyli po stronie państw osi a Węgrzy kładą na nas lache podczas kazdego sporu z Rosją bo sami mają z nimi interesy... a Czechom i Słowakom nie jesteśmy nic winni... nie sraj tak we własne gniazdo

ClintEastwood
    Ocena: 5 (glosow:13)
2015-09-23 11:29:13
Więc oddajmy się całkowicie Niemcom, zawsze byli względem nas tacy uczciwi i dobroduszni..

barbarella123
    Ocena: -16 (glosow:18)
2015-09-23 11:06:32
komentarz usunięty przez moderatora

pawelkloc1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-09-23 15:52:25
A MY TOBĄ TY STARA K****O

prarock
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-23 16:52:29
Nie zdradziecki tylko tępy tak jak ty b...123.

bierut1
    Ocena: 20 (glosow:32)
2015-09-23 10:45:01
GNIDY, SZMATY, SK@RW@SYNY, K@RWY, ŚMIECIE, DZIWKI, PROSTYTUTKI POLITYCZNE, ŚWINIE, ZDRAJCY, SPRZWDAWCZYKI, ect. itd z Partii Oszustów...kopacz to do ciebie, w ślady rudego zdrajcy idziesz. NIE PO TO PRADZIADEK SIĘ UKRYWAŁ, NIE PO TO RODZINĘ GEBELSI ODWIEDZALI, NIE PO TO DZIADEK W AK Z KARABINEM BIEGAŁ ŻEBYŚ ZDRAJCO TO ZA STOŁEK SPRZEDAŁA wysyłaj służby po mnie(spokojnie dacie rade) i wytoczcie mi proces za w sumie nie wiem co...za prawdę. Jestem świadomy co napisałem, nie jestem moherem, pisuarem czy lemingiem, należę do grupy 60-80% RODAKÓW CO W RYJ CI TO SAMO POWIE

malgolina
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-09-23 10:51:58
Troszkę się zdenerwowałeś, co? Nie poznaję ;)

bierut1
    Ocena: 10 (glosow:20)
2015-09-23 10:57:06
Faszystą czy ksenofobem też nie jestem, byłem za granicą i widziałem co tam "śniadzi" robią. Jestem na tyle inteligentny, wykształcony obyty i świadomy że nikt mi łatki nie przyszyje z napisem faszysta...to najzwyklejsza w świecie asertywność i świadomość konsekwencji teraźniejszych działań...przez takie działanie nierządu aż nie chcę się być Polakiem...ale o to zdrajcom z PO chyba chodzi...

bierut1
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-09-23 11:06:17
Pradziadek za ubieranie śmietany z mleka które musiał gebelsom oddać musiał się ukrywać i spać po lasach, rodzina wpi@rdol dostała(tragedii nie było, dostali raz, pod koniec wojny nawet spał w domu), dziadek w AK, wiesz że żeby emeryturę dostać i mieć z czego żyć to musiał się do partii zapisać, wiesz ile go to kosztowało, odznaczenie za IIWŚ dostał dopiero w latach 90. Faszystom nie jestem, lektura tutaj to potwierdza(nikt łatki nie przyczepi tak sam jak głupi z małych miast na pis głosuje) sr@m na te K@rwy sprzedajne, znaleźć mnie to pryszcz, niech mi pokazowy proces zrobią jak za komumy,

bierut1
    Ocena: 3 (glosow:7)
2015-09-23 11:10:56
robili, jak brunonowi, jak temu co krzesłem terroryzował komora, ale niech złapią się za krocze, znajdą jaja i niech to będzie proces z publicznością i prasą. 60-80% ludzi stanie za mną, i będą mieć rację. Polska z terroryzmem tam nie walczyła żeby ponosić konsekwencje tego. K@rwy, ŚMIECIE ZDRAJCY łapcie się za krocze... :) :))

RRRx2
    Ocena: 3 (glosow:9)
2015-09-23 11:33:43
Mocno ją pojechałeś, zasłużyła sobie zdrajczyni Narodu. Idzie w ślady rudego przydupasa, już jej kamerdyner szykuje posadkę. Więcej takich patriotów, a Polska nie zginie !!!

Python013
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-09-23 13:33:47
Zawsze można zebrać tysiące ludzi pod wiejską, wedrzeć się tam, wywlec za mordy to skur*wesyństwo z PO i PSL oraz zlinczować ich publicznie za ZDRADĘ NARODU POLSKIEGO.

pawelkloc1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-09-23 18:18:53
BRAWO juz wysyłam ci browara

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-24 08:39:21
Pyton załóżmy że znajdą się ludzie i ich wywleczemy...i co dalej, kto jest pierwszy w kolejce, będzie to dobre? PIS uważam za mniejsze zło, ale zło...lub może nie zło ale nie odpowiednich ludzi ludzi na polityków, choć z samą polityką zgadzam się w dużej mierze. Za to że PO tyle i tak długo kradnie obwiniam kaczora, on swoją postawą zrobił to że ludzie wolą być okradani niż oglądać komedie pawłowicz. Tyle pisałem o JOWach i referendach oddolnych...JOW działa długofalowo(jak poseł źle głosuje to za 4lata na niego nie zagłosują), a referenda działają szybko i długofalowo

bierut1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-24 08:48:35
Pomyśl co by się stało z naszym nierządem jeśli zwołane było by teraz(bez x milionów podpisów i progu frekwencji)...wywaleni na pysk a następni by się bali...wymiana jednych na drugich nic nie da, choć by byli dobrzy, bo po nich mogli by być nie dobrzy i co wtedy??? JOWy padły za sprawą tylko frekwencji co świnie wiedziały. A referenda, referenda to GWAŁT NA DEMOKRACJI TAK LIS W NEWSWEEKU PISZE :) :) o JOWach też pisał i dużo uwierzyło. Sądzisz że Kukiz da rade, że go nie zakrzyczą, że ludzi nie ogłupią, że ludzie Kukizowi pomogą, ja trochę wątpię.

Python013
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-24 21:18:29
Każdy kto myśli logicznie to wie, że nawet po wymianie całego rządu na nowy naprawa tego co zniszczyli poprzednicy będzie trwała latami i droga do tego będzie ciernista. Moim zdaniem nie ma co się patyczkować, trzeba usunąć PO i PSL (to jest to samo i było na potrzebę alternatywy do koalicji dla większości). Resztę partii należy wyselekcjonować i zacząć od nowa nawet kosztem wyjścia z EU, która i tak już upada. Akurat Kukiz to nie jest osoba na którą oddam głos bo przypomina mi Palikota, który wystrzelił znikąd i gadał to co lud chciał usłyszeć.

gurool
    Ocena: 7 (glosow:15)
2015-09-23 10:43:46
Naszych przyjaciół tak naprawdę zdradziła garstka pseudopolaków, którzy reprezentują nasz kraj. Na szczęście zdecydowana większość Polaków wie co dla nich dobre i jest przeciw islamizacji naszej ojczyzny. Wierzę w to, że za 35 dni u władzy będą ludzie reprezentujący prawdziwe interesy Polaków, a nie myślący tylko o kasie dla siebie i dla swoich pociotków i znajomych.

spacz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2015-09-23 18:14:27
komentarz usunięty przez moderatora

geniuszczura
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-23 18:21:32
komentarz usunięty przez użytkownika

galka666
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-09-23 10:33:54
nie to żebym był za sprowadzaniem tej dziczy, ale jak czytam takie bzdury to oczy bolą. faktycznie, czechów, których najechaliśmy w 1938 i 1968, rumunów, którzy waliczyli z hitlerem, słowaków, którzy nas najechali w 1939. nie zapomnij dodać, że zdradziliśmy iran, w końcu dali schronienie naszej armii. aha, no i turcji, jako że nie uznała zaborów.

TUR3K
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-09-23 10:53:36
Z tego co mnie uczyli na historii to w iranie udzieliła nam schronienia kolonia brytyjska,nie za darmo a zostały tam matki z dziećmi(nieliczni mężczyźni nie nadający się do walki) które szły z Andersem.Popraw jeżeli się mylę:) Turcy postąpili honorowo owszem,ale to nie ci sami Turcy co kiedyś.

MontyPython
    Ocena: 7 (glosow:17)
2015-09-23 10:18:46
Jaki rząd takie decyzje. Jesteśmy niemieckimi pachołkami, którzy wypinają się na szczerych i serdecznych sąsiadów. Całkowity brak honoru!

arogancki
    Ocena: 9 (glosow:17)
2015-09-23 09:31:02
Wstydzę się za rząd mojego kraju! Przepraszam Was, bracia z Czech, Słowacji i Węgier! Najpierw zrobimy porządek u siebie, potem będziemy Was prosić o przebaczenie...

Mundzio84
    Ocena: 7 (glosow:19)
2015-09-23 08:40:44
To było do przewidzenia, że nasz zdradziecki rząd jeszcze namiesza u schyłku kadencji.Kopacz i jej banda wie, że niedługo schodzą ze stołków, więc sprzedali nas za unijne stołki.To jest k*rwa SKANDAL - gnidy wolą być solidarne z unijnym szefostwem, Niemcami, którzy zawsze nas upokarzali, niż z WŁASNYMI OBYWATELAMI, z których olbrzymia większość jest przeciw przyjmowaniu dziczy i swoimi sojusznikami z Grupy Wyszehradzkiej, której przywódcy, jako jedyni w EU są za swoimi narodami i trzeźwo myślą.To jest hańba.Powinni za to stanąć pod Trybunałem Stanu.

dargeo
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-09-23 08:19:57
wstawka powinna być już na głównej (129 POLUBIEŃ)

malgolina
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-09-23 10:06:26
Admin posłuchał ;)

spacz
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-09-23 01:42:28
komentarz usunięty przez moderatora

bentleyem
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-09-23 00:51:31
Dobrze to napisałeś, zdrada

Adrian2712
    Ocena: 5 (glosow:7)
2015-09-23 00:39:55
Tylko Rewolucja nas ratuje!

krewky
    Ocena: 2 (glosow:4)
2015-09-23 12:31:54
Nie pleć głupstw. Nie rewolucja jest nam potrzebna, wystarczy odrobina dobrej woli. To naprawdę niewiele kosztuje, żeby pójść na wybory i zagłosować na normalnych ludzi, a nie sprzedajne szmaty. Jeżeli ludzie od lat olewają wybory i referenda, nie dziw się że mamy takie "elity".

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-23 12:45:05
Do tej pory każda rewolucja kończyła się ludobójstwem.

Karolu69
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-09-22 23:11:24
Z tymi Rumunami to bym się nie rozpędzał. Owszem przyjmowali oni Polaków, ale prosto do obozów

michalng
    Ocena: 7 (glosow:11)
2015-09-23 10:25:29
Rumunia początkowo neutralna potem była sojuszniczką Hitlera. Juz w 1940 (23 listopada) roku przyłączyła się do "paktu trzech" czyli stała się Państwem Osi obok Niemiec, Włoch i Japonii. Autor absurdu jest historycznym nieukiem.

pawelkloc1
    Ocena: 5 (glosow:11)
2015-09-22 23:01:51
NIE MY!!! tylko garść sprzedajnych szmat ktore nie dbają o własny kraj i polaków. Wstyd mi za te obłudne gnidy. KUR******waaaaaa MAĆ!!!! I ten głupkowaty pier****y uśmieszek na mordzie pożal się Boże premier.

prarock
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-23 16:54:32
czego się plujesz przecież sami się nie wybrali.

camovi
    Ocena: -11 (glosow:13)
2015-09-22 22:31:37
Ciekawe, że ci "zdradzeni" Słowacy jakoś nie popierali Polski w kwestii Ukrainy!

bentleyem
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-09-23 00:52:52
a co tam jest do popierania ?

trepek
    Ocena: 2 (glosow:6)
2015-09-23 10:11:33
A tak się Polska wpieprzała w sprawę Ukrainy, że obecnie wszystkie ważne decyzje nt. Ukrainy są podejmowane bez udziału Naszego kraju. Dyplomacja leży i kwiczy. Nord Stream II, teraz to. Polska jest bez sojuszników, jak zwykle...

kabasa
    Ocena: 6 (glosow:12)
2015-09-22 22:01:02
Wyjdźmy na ulice, rozliczmy Ewe Kupacz, Donalda i całą reszte tego chlewu !!

TUR3K
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-09-23 11:03:47
Bronek to przewidział i zabezpieczył się już wcześniej,ustawa 1066 nie słyszałeś?

ferdal
    Ocena: 2 (glosow:16)
2015-09-22 21:25:48
Do tej pory byliśmy zdrajcami dla starych krajów unii, teraz jesteśmy dla wszystkich, zostaliśmy sami

homo_sapiens
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-23 12:42:05
No tak, bo przecież żadne państwo Unii nie ma własnych specyficznych interesów, które czasem stoją w sprzeczności z większością. Oj ferdal, ferdal...

ASY37
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-09-22 21:11:06
Spoko, spoko. Jeszcze tylko parę tygodni i Podziękujemy tym zdrajcom Ojczyzny. Jak przyjdzie czas, ruszyć dooopę od monitora i zasuwać na wybory.

davidstar
    Ocena: 5 (glosow:9)
2015-09-22 21:15:42
komentarz usunięty przez użytkownika

leszkowaty
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-09-22 21:17:47
no i co ze ich ponownie nie wybierzemy (optymistyczny wariant) jak "to co zostało zaglosowane już się nie odglosuje"

TUR3K
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-23 11:10:54
ci co minują Asy37 mają równo pod sufitem?

Ksiondz_Piotrus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-24 08:58:18
davidstar strzel sobie w łeb

Zerocool
    Ocena: 126 (glosow:156)
2015-09-22 20:59:02
Zapamiętajmy kto zgotował Polsce taki los i w jesiennych wyborach, zdecydujmy słusznie.

grzesiek9009
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-22 20:54:03
komentarz usunięty przez moderatora

davidstar
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-09-22 20:55:18
komentarz usunięty przez użytkownika

klisza08
    Ocena: 5 (glosow:15)
2015-09-22 20:55:42
to sa szeregowe brukselskie POmiotla.HANBA!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600