Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
oskaros  15-09-24, 11:55 Zgłoś
+ 147 -
Dodano: 2015-09-24, 11:55:00   przez: oskaros
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 147  Zgłoś nadużycie
32
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pracowitych powinno się nagradzać...
  •  Imprezka na świeżym powietrzu..
  •  Popieram całkowicie.
  •  Pomysł na biznes
Ukryj komentarze(57)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
AleWiocha33
    Ocena: 45 (glosow:53)
2015-09-24 14:30:39
bardzo dobrze, teraz dajesz to na policje i kolejna menda drogowa niech sie tlumaczy :)

michal22210
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-09-26 14:56:21
z ryja widać, że jeździ rowerem bez siodełka...

olokaloryfer
    Ocena: -6 (glosow:6)
2015-09-26 07:52:56
za komuny mówili ze panstwo inwigiluje obywateli krzyczelisncie precz z komuna i co sie zmieniło sami siebie sprzedajemy wszyscy sie nagrywamy i kablujemy jeszcze troche to sie nie wysrasz zeby sasiedzi nie wiedzieli !!!! a policja mu nic nie zrobi bo filmik nie jest cały i mogło mu sie auto popsuc a oskaros to SPRZEDAWCZYK!

nexus4610
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-28 05:47:44
popsulo sie i pojechalo dalej

yamahahaha
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-09-25 17:28:56
Kierowca posida VW takim się wybacza bo nie wiedzą co czynią.

Drago33
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-09-25 11:04:51
Jak jest ograniczenie np. do 40-tu , to jadą 25-30 by ich wyprzedzić depniesz 50-60 i już Cię mają , jak nie to wleczesz się w kolumnie kilkunastu samochodów przez pół miasta .

Drago33
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-09-25 11:01:53
Najczęściej tak robią policjanci w radiowozie by Cię zmusić do wykroczenia i wlepić mandat .

Bru_Net
    Ocena: 7 (glosow:9)
2015-09-25 13:24:47
Jeżdżę samochodem od kilkudziesięciu lat i nigdy nie spotkałem się z takim zachowaniem policji. Albo jeżdżę za krótko, albo po prostu bredzisz.

Bebok_69
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-09-25 15:59:06
W latach 90-tych takie praktyki były modne wśród Policjantów w nieoznakowanych Poldkach. Wlekli się znacząco poniżej dopuszczalnej prędkości i czekali kiedy przeskoczysz podwójną ciągłą.

mowcezet
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-25 08:53:36
komentarz usunięty przez użytkownika

jamez
    Ocena: -11 (glosow:23)
2015-09-24 21:51:50
nie wiadomo o chooj chodzi ,może wcześniej to kierowca autobusu zajechał mu drogę a szeryf z kamerą późno zaczął nagrywać

chrisling
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-09-24 21:49:38
ale bym mu wywalił dzynka w ten głupi brzydki ryj baranowi

baslejndimon
    Ocena: -5 (glosow:13)
2015-09-24 21:31:03
Dlatego ja ostatnio noszę ze sobą wszędzie w plecaczku balaklave. W takich sytuacjach naciągam na łeb, dwa strzały proste lub sierpy z zaskoczenia w pasożyta i zanim się ten zdąży podnieść jestem dwieście metrów dalej po szybkim sprincie. Jedyna metoda na takich buraków... żadna tam policja !

gironka
    Ocena: 4 (glosow:4)
2015-09-25 07:14:40
Jeb..j sam się w łeb bo niczym się od nich nie różnisz

magicznamagda
    Ocena: 3 (glosow:3)
2015-09-25 09:59:27
co za idiota..chyba cie ulica wychowywała.żal.

Bru_Net
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-09-25 15:07:49
"dwa strzały proste lub sierpy z zaskoczenia" - tak zwane suckerpunch'e. Jak sama nazwa wskazuje takie z zaskoczenia zadaje tylko sucker (frajer). Frajerskie uderzenie i ucieczka - prawdziwy twardziel z ciebie.

Python013
    Ocena: 2 (glosow:2)
2015-09-25 18:57:35
To trochę jak ta gra czarnoskórych polegająca na je*bnięciu białego z zaskoczenia tak by go zwalić z nóg. Prymitywne i tchórzowskie.

bartek.fij
    Ocena: -22 (glosow:26)
2015-09-24 20:45:50
a najlepsze jest to że wieszacie psy na gościu z golfa, a on jechał prawidłowo 30 albo 40 (bo takie jest teraz tam ograniczenie) a kierowca autobusu widocznie miał problem z rozkładem i tyle.

mctommi
    Ocena: 3 (glosow:5)
2015-09-24 21:42:24
Przecież on stoi, a nie jedzie...

chrisling
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-09-24 21:50:55
idioto proponuje isc do okulisty bo widze ze cie slepota dopadla albo inny film widziales

yetick
    Ocena: 9 (glosow:9)
2015-09-24 20:31:15
komentarz usunięty przez moderatora

Guru6969
    Ocena: -6 (glosow:6)
2015-09-24 20:20:46
Raczej ustawiane ale i tak śmiechowe :D

Amazi
    Ocena: 5 (glosow:5)
2015-09-24 19:13:21
szkoda, że nie ma dalej nagranego, kto komu wpier?do?lił? :P

Python013
    Ocena: -9 (glosow:33)
2015-09-24 18:23:52
Nie pieńcie się tak bo nikt z nas nie ma pojęcia co mogło być przyczyną tego, że koleś blokował ten autobus. A sam nagrywający może mieć o tym tyle pojęcia co... lecz od chwili gdy się obudził usłyszawszy klaksony.

daniel16126
    Ocena: 3 (glosow:13)
2015-09-24 19:05:42
Dokładnie zgadzam się... Nie to żebym pochwalał takie zachowanie dla mnie to głupota, ale nie wiadomo do czego doszło wcześniej między kierowcą golfa i autobusu film pokazuje tylko chwilę gdy autobus jest przyblokowany nie wiadomo jak długo go blokował dlaczego co i jak...

Python013
    Ocena: -2 (glosow:16)
2015-09-24 19:28:07
Po minusach widać poziom IQ ludzi, którym całkowicie brak obiektywizmu. daniel16126 przypuszczalnie było tak (ale to tylko moje domysły), że koleś z autobusu na włączonym kierunkowskazie wręcz wrył się z zatoki przed golfa, a może i zrobił to bez włączonego kierunkowskazu, czego sam nieraz doświadczyłem. Zazwyczaj ludzie nie ustępują pierwszeństwa gdy autobusy włączają się do ruchu z zatoki więc ich kierowcy wręcz ryją się na bezczelnego i wcale im się nie dziwię.

Bru_Net
    Ocena: 6 (glosow:10)
2015-09-24 19:44:22
Rozumiem Python i daniel, że odgrywa się tylko na kierowcy autobusu? Ci kierowcy z tyłu to tylko tło - nieistotne. Może teraz to oni powinni zajechać mu drogę i tak w kółko? Kierowca autobusu jedzie w tym autobusie sam? Tam na 100% nikt się nie spieszy i z chęcią poogląda jak debil z golfa "robi porządek".

Bru_Net
    Ocena: 0 (glosow:10)
2015-09-24 19:47:21
I teraz zastanów się Python komu brakuje IQ i obiektywizmu, a za chwilę domyślisz się skąd te minusy (albo i nie).

Python013
    Ocena: -5 (glosow:9)
2015-09-24 19:53:11
Bru_Net a czy ja się opowiedziałem po stronie "szeryfa" z golfa ? Naucz się czytać ze zrozumieniem. Film pokazuje tylko urywek z całego zdarzenia więc potencjalnych przyczyn może być wiele i nikt z nas nie ma pojęcia kto zaczął, kto ma rację itd. ale ten urywek materiału ludziom wystarcza by wyrobić sobie opinię i nie brać pod uwagę niczego innego. Właśnie dzięki takiej tępocie media w PL kreują opinie oglądających na temat tego co pokazują.

Bru_Net
    Ocena: -1 (glosow:9)
2015-09-24 19:53:28
Dodam jeszcze, że kierowca wyjeżdżający z zatoki ma w terenie zabudowanym pierwszeństwo. Pamiętaj o tym następnym razem jak będziesz łamał przepisy.

Python013
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-09-24 19:57:39
Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem i zastanów się nad tym co napisałeś bezmyślnie. Odnośnie pierwszeństwa autobusu wyjeżdżającego z zatoki napisałem również poprawnie ponieważ znam przepisy ruchu drogowego dobrze.

Bru_Net
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-09-24 20:06:31
Widzę, że nie rozumiesz, więc wytłumaczę ci to na przykładzie. Siedzisz sobie w autobusie. Za 10 minut masz ważne spotkanie, na które nie chcesz się spóźnić. Autobus stoi i trąbi, a przed jego maską tarasuje go golf. Nie wiesz kto zaczął i kto ma rację. Spóźnisz się, ale to nic, prawda? Nie wiesz kto ma rację, więc grzecznie siedzisz i czekasz. Podobnie 40 pasażerów z autobusu, kolejnych 40 w następnym i kilkunastu w samochodach, które są za autobkiem. Wszyscy oni siedzą i czekają aż szeryf wymierzy sprawiedliwość. To jest właśnie wiocha - karanie niewinnych za (być może) głupotę jednego.

Python013
    Ocena: -1 (glosow:7)
2015-09-24 20:16:15
Jak widać to widzisz tylko jeden punkt widzenia. Mi też z punktu widzenia pasażera taka sytuacja by się nie podobała, ale też jestem kierowcą i widzę więcej punktów widzenia. A co jeśli ten kierowca autobusu bez kierunkowskazu wrył się przed golfa zmuszając kierowcę do awaryjnego hamowania dzięki czemu o włos nie doszło do kolizji ? Wiesz ile czasu byś stracił jako pasażer przez to, że kierowca autobusu doprowadził do kolizji ? W takiej sytuacji musi być Policja na miejscu zdarzenia ponieważ firmy transportowe tego wymagają inaczej kierowcy sami zapłacą za szkody jeśli spiszą oświadczenie.

Python013
    Ocena: -2 (glosow:6)
2015-09-24 20:20:48
Nie opowiadam się za kierowcą golfa ponieważ tak jak już wcześniej napisałem to nikt z nas nie zna przyczyny owego zajścia. Każdy ma inne metody "odreagowywania" na drodze i nie każdemu się one podobają.

Python013
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-09-24 20:23:57
A z punktu widzenia kierowcy golfa to do przyjazdu Policji, reszty czynności na miejscu masz 1,5 godziny w plecy i samochód uziemiony spokojnie na 2 tygodnie jeśli będziesz czekał na usunięcie szkody z polisy.

Bru_Net
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-09-24 20:24:05
Czyli jak ktoś zajedzie ci drogę to nawet pół miasta będziesz w stanie zakorkować, bo może masz taki sposób odreagowania... Współczuję zarówno kierowcy golfa jak i tobie.

Python013
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-09-24 20:29:25
Widzę, że stosujesz publicystyczne metody wybiórczego czytania byle znaleźć powód do uczepienia się i obrócenia wypowiedzi przeciwko mówcy. Ostatnio jest to modne. Spox, odpowiem Ci. Nie stosuję takich metod ponieważ potrafię zachować zimną krew, wyrozumiałość i myśleć za kierownicą.

Python013
    Ocena: 1 (glosow:5)
2015-09-24 20:32:05
Po klaksonie w mieście też nie cisnę bo jakiś jełop mi się wrył itp.

michalng
    Ocena: 4 (glosow:6)
2015-09-24 20:41:14
To jest autobus. Zadne działania kierowcy autobusu nie usprawiedliwiają blokowania autobusu. Zadne.

Bru_Net
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-24 20:43:49
Więc dlaczego go tłumaczysz? Powiedz mi czy cokolwiek upoważnia do takiego zachowania?

Python013
    Ocena: -3 (glosow:3)
2015-09-24 21:01:41
Nigdzie w komentarzach nie usprawiedliwiam kolesia z golfa. Jeśli potrafisz coś zrozumieć to zwyczajnie podaję Ci przykłady punktów widzenia gdzie każdy ma swoje plusy i minusy. To że koleś wybrał taki, a nie inny sposób odgryzienia się na kierowcy autobusu jest jego broszką i inni mogą się tylko wqr*wiać. Tak czy siak nie znamy początku zajścia, ani dalszego przebiegu. Równie dobrze mógł się wqr*wić o to, że tym autobusem wlecze się w porywach 35km/h od przystanku do przystanku i postanowił go powozić 10km/h czego nie pochwalam. Ale to nagranie to nie powód by bezmyślnie cisnąć po kolesiu.

Bru_Net
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-09-24 21:26:34
Nie odpowiedziałeś mi na pytanie. Nie lubię jałowych dyskusji.

Python013
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-24 22:39:18
komentarz usunięty przez użytkownika

Python013
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-09-24 22:40:39
Wiele go upoważnia jeśli w wyniku zajścia, którego nie mieliśmy sposobności zobaczyć doznał szkody na mieniu. Być może w ten sposób usiłuje zatrzymać szofera z wleczydła, ale ten ciągle chce go omijać lub wyprzedzać i nie otwiera drzwi kolesiowi. Taką opcję dopuszczasz do swojej świadomości czy to zbyt skomplikowane po tym jaki obraz sytuacji wykreował Twój umysł po obejrzeniu tych 42 sekund zajścia ?

michalng
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-09-24 23:07:31
Bzdury wypisujesz. Jak doznał szkody to nie blokuje autobusu tylko zapisuje jego numer rejestracyjny i ew numer boczny z zgłasza sprawe na Policje.

Bru_Net
    Ocena: -2 (glosow:4)
2015-09-25 13:28:52
Jaki by nie był "wykreowany w twoim umyśle obraz" - takie zachowanie (karanie niewinnych byle poczuć się lepiej) jest wieśniackie, a ty broniąc wieśniaka najwyraźniej się z nim utożsamiasz. Poza tym twoja "opcja" upada, bo kierowca autobusu jak widzisz wysiadł i jakoś na kierowcy golfa nie zrobiło to wrażenia - stąd wniosek, że do żadnej szkody nie doszło i kierowca autobusu nie uciekał, wymijał itp. bzdury o których piszesz.

Epy0
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-25 16:24:45
Zapisujesz numery i dzwonisz na policję. Zgadza się, lecz jeśli Twój pracodawca wymaga od Ciebie bezwzględnie wezwania Policji do zdarzenia drogowego to musisz ją wezwać i albo jechać za sprawcą, który oddala się z miejsca zdarzenia, albo go zablokować jeśli masz taką możliwość. Dużymi pojazdami łatwo wykonać szkody na współczesnych delikatnych osobówkach i nie zawsze zostają na nich ślady (czasem jest ich zbyt dużo by je odróżnić), a delikatne otarcia można spolerować lub postarzeć i Policja umorzy sprawę po oględzinach pojazdu na zajezdni czy też na bazie.

Epy0
    Ocena: 0 (glosow:2)
2015-09-25 16:32:45
Dodam jeszcze, że Policja nie ma wglądu ot tak do kart drogowych u dyspozytora. Karty drogowe to własność przedsiębiorstwa i bez nakazu może je otrzymać do wglądu jedynie z dobrej woli. Niestety na takie działanie pozwala nasze prawo i dowiedziałem się o tym gdy poważniejsze organy chciały grzebać w dokumentach mojego poprzedniego zakładu pracy. Pani prokurator musiała mieć nakaz sądowy by mieć dostęp do kart drogowych, a z byle powodu takiego nakazu się nie otrzyma. Więc jest pole manewru do matactwa.

Python013
    Ocena: -1 (glosow:3)
2015-09-25 18:55:07
Widzisz kolego Bru_Net ? Znów nie czytałeś ze zrozumieniem mojej wypowiedzi. Zwyczajnie odpowiedziałem na Twoje pytanie poprzez przykładu w jakiej sytuacji działanie kierującego golfem ma jakieś usprawiedliwienie. A to, że na załączonym filmiku kierowca autobusu załóżmy miał odwagę otworzyć "wrotka" gdy poczuł się bezpiecznie widząc, że ktoś nagrywa zajście niewiele wnosi. Może to wystarczyło kierującemu golfem jako dowód na to kto kierował autobusem ponieważ zarejestrowany został wizerunek kierowcy i spasował ?

Python013
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-26 00:13:21
Bądź tak łaskaw i zachowaj się dorośle bez strzelania minusami ponieważ ja w stosunku do Ciebie tego nie robię ponieważ jest to dla mnie dziecinada.

Bru_Net
    Ocena: 1 (glosow:1)
2015-09-26 06:51:21
Odnośnie filmu - nie mamy o czym rozmawiać. Odnośnie minusów - co wy k... macie z tymi minusami? Ja mam głęboko te wasze minusy i plusy. Większość użytkowników tego portalu to skretyniałe gimby, ewentualnie frustraci życiowi. Zaryzykuję stwierdzenie, że posiadanie wielu plusów to obciach i żenada, bo oznacza to, że ci kretyni się z tobą zgadzają. Ja nie stawiam minusów przy twoich wypowiedziach. Mogę to zrobić jeśli chcesz (by udowodnić, że momentalnie każda wypowiedź będzie miała jeden minus więcej).

Python013
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-26 09:51:12
Akurat tak się złożyło, że wraz z Twoimi odpowiedziami pojawiały się na bieżąco minusy przy moich. Taki zbieg okoliczności sugerował więc Twoje działanie. Co do plusów i minusów to nie są one dla mnie wyznacznikiem, ale faktycznie widać iż zdania są podzielone.

terrorparty
    Ocena: -2 (glosow:8)
2015-09-24 18:23:01
Ale zamiast na policje trafiło na "wiocha.pl" (y)

AleWiocha33
    Ocena: 45 (glosow:53)
2015-09-24 14:30:39
bardzo dobrze, teraz dajesz to na policje i kolejna menda drogowa niech sie tlumaczy :)

jersey_pan
    Ocena: 0 (glosow:4)
2015-09-24 15:25:31
a tam tłumaczy. on pewnie nie wie o co nam chodzi. zapłaci mandat i tyle. widać ile osób nie ma predyspozycji by prowadzić samodzielnie auto, psyche im nie pozwala. wyjątkowo słaba psychika, lub głupota.

jarek0078
    Ocena: -1 (glosow:5)
2015-09-24 23:06:01
Jak da to na milicje to tego kierowcę z MPK zwolnią. Nie jestem z Łodzi ale widziałem tą sytuację!!! PS. "AleWiocha33 to Ty jesteś MENDA....Bo oceniasz coś czego nie widziałeś...

ucho103
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-09-25 16:25:26
no to opisz nam jarek0078 co się stało bo chu@a na tym filmie widać

magicznamagda
    Ocena: -1 (glosow:1)
2015-09-24 14:15:54
to krwisko.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300